Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Celá extraliga je teď znehodnocená, tvrdí Divíšek, který hrál neoprávněně

Útočník Tomáš Divíšek přišel v létě do Mladé Boleslavi jako velká posila. V soutěži je zatím nejlepším střelcem týmu i jeho nejproduktivnějším hráčem. Přesto za jeho starty bude klub pykat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

coolgerry

...

Sem si procet cast Soutezniho a disciplinarniho radu a nenasel sem tam NUTNOST kontumace, jen MOZNOST...

0/0
4.11.2010 14:26

parlost18

...

Ok, když chtějí trestat ty kluby, které zhřešili proti pravidlům - dobře.

Ale opravdu by u mě kluby, které tím získaly body, které vlastně nevybojovaly, stouply v ceně, kdyby se takto nabytých bodů dobrovolně vzdaly.

0/0
4.11.2010 14:07

Meescha

Bez emocí...

1. Chybu udělaly potrestané kluby, o tom snad není pochyb, samy to přiznaly.

2. Jestli byla nutná kontumace, to nevím, nejsem právník a neznám dokonale řády. Je mi líto, že kontumace nastala, je z toho teď bramboračka, ale jestli nebyla jiná možnost, pak nic nenaděláme.

3. Na problém upozornilo Kladno kvůli svému hráči (viz. pan Volf v článku "Kluboví šéfové....."). Pak se rozjela hloubková kontrola a výsledek známe. Jak moc vypočítavé od Kladna to bylo, to ponechám bez spekulací.

0/0
4.11.2010 13:58

ouagadougou

Re: Bez emocí...

jo a liberec poskočil dolů, sparta nahoru - bez ohledu na to, co si uhráli na hřišti. to není bramboračka, to je zničená sezóna.

0/0
4.11.2010 14:08

normalni_chlap

ŠULC není viníkem !!!

Místo fanouškovského bezduchého plácání nesmyslů, by bylo dobré si přečíst řády a popřípadě požádat o odborný výklad než se zesměšňovat unáhlenými reakcemi a plácáním blbostí!!

0/0
4.11.2010 13:25

chachar58

Re: ŠULC není viníkem !!!

podle 410 a 411 je kontumace JEDNOU z možností. Tak si to běž nastudovat, než někomu radit.

0/0
4.11.2010 13:35

normalni_chlap

Re: ŠULC není viníkem !!!

jak jednou z možností a jaký jsou výslovně ty další??????

0/0
4.11.2010 13:36

rudokozec

Re: ŠULC není viníkem !!!

http://www.hokej.cz/index.php?view=clanek&lng=CZ&webid=244&id=13758

;-D když se chce všechno jde, žeš???;-D

0/0
4.11.2010 13:41

normalni_chlap

Re: ŠULC není viníkem !!!

off topic uz je to i tady a s výkladem;-)

0/0
4.11.2010 13:42

Mr_R

Re: ŠULC není viníkem !!!

kterýmu mančaftu fandíš, že tady tak vehementně hulákáš? Sparta nebo Budějky? Každopádně bude tabulka pěkná bramboračka...

0/0
4.11.2010 13:38

normalni_chlap

Re: ŠULC není viníkem !!!

Philadelphia FlyersR^

0/0
4.11.2010 13:42

dlouhy_chobot

Re: ŠULC není viníkem !!!

Milý normální mužíku, dle tvých rozsáhlých právních rozborů hádám aspon docenta na plzenských právech. Proto se jistě shodneme že jakákoliv zákonná norma (zákon, vyhláška atd) je nadřazena stanovám a řádům libovolného spolku (lhostejno zda jsou to zahrádkáři, hokejisté atd.). Tyto řády naopak musí být v souladu s vyššími právními normami. Dále pak platí v právu zásada přiměřenosti. A i když je velmi pravděpodobné, že případnou žalobu Plzně se soud odmítne zabývat z důvodu nepříslušnosti, měly by být tyto řády opraveny. Mimochodem - možnost kontumace v případě neoprávněného startu hráče je v řádech kvůli trestání "černých" hráčů - hráčů  hrajících na cizí registraci apod. S administrativním pochybením (zvláště takto dlouhotrvajícím) se rozhodně nepočítalo. PS. Kdyby se to opravdu dostalo k soudu, jsem přesvědčen, že by byl Šulcův trest revidován.

0/0
4.11.2010 13:46

mystic06

Re: ŠULC není viníkem !!!

Ono pokud by Plzeň žalovala pro ušlý zisk (např. za odstoupené sponzorské smlouvy nebo nevyplacené bonusy za postup do play off), soud by se tím dost možná zabýval. Ale jistě až za dlouho, takže bychom se mohli dočkat toho, že se výsledku dočkáme až po sezóně.

0/0
4.11.2010 13:56

mystic06

Re: ŠULC není viníkem !!!

Pokud někomu dám razítko na smlouvu,pak další razítko na soupisku a dvakrát tak požehnám,že za klub může hrát,nemělo by mě pak překvapit,že mu něco chybí. A nemělo by se na to přijít po 17. kol -co kdyby se na to takhle náhodou přišlo třeba po čtvrtfinále play off,kam by prošel někdo,kdo by teoreticky neměl?

Navíc podobných pochybení bylo v minulosti daleko víc,loni třeba Přikryl hostoval ze Sparty do 1. ligy víc utkání,než se smí,a nepřišel žádný trest,natož kontumace.

A další věc. Je to tak dva roky zpátky, kdy Šulc odmítl potrestat klub za neoprávněný start, protože si proti němu do tří dnů nikdo nestěžoval - takže vlastně bylo promlčeno. Má to svou logiku, pak se totiž nemůže kontumovat tolik zápasů, ale jen ten aktuální a nemůže dojít k takovým zmatkům.

A nakonec srovnání. Za úplatkářství a podobné vážné přečiny se kromě přímého vyloučení ze soutěže může dát trest odečtu bodů. Kolik by se jich mělo odečítat, když se za jednu drobnou (a ještě spornou) chybu Bolce odečte 22 bodů?

0/0
4.11.2010 13:53

Glock Mark XI

Velmi mu přeji, aby mu ten hokej dobře shell

... ale proboha ať se nepouští do ničeho jiného, zejména ne do právničiny, mluvení do televize, dávání rozhovorů, řízení automobilů, používání kreditních karet, ....

0/0
4.11.2010 13:20

chachar58

A co tak potrestat chybující způsobem:

1. Kluby za každé porušení - zápas kontumovat, body odečíst. 2.soupeřům body nepřipsat 3.potrestat všechny rozhodčí, kteří před zápasy špatně kontrolovali doklady - za což berou nemalé peníze. 4.Kluby - podle množství porušení - pokuty od 200 000 Kč po 2 mil.Kč

Okamžitě upravit stanovy a řády - viz pondělí za klub A, čtvrtek za klub B a v neděli stejný hráč může nastoupit v klubu C - už tady někdo napsal - jako ve fotbale - 2x za sezónu a konec. Pokud by se ty body jen odečetly a poraženým na hřišti nepřičetly, tabulka by se srovnala a na stadionu by zůstali diváci. Pokud to nechají takto, po druhém, třetím "zlomovém zápase" to potrestané kluby zabalí a ...:-(

0/0
4.11.2010 13:18

normalni_chlap

Re: A co tak potrestat chybující způsobem:

najdi si výklad slova kontumace.

0/0
4.11.2010 13:21

mystic06

Re: A co tak potrestat chybující způsobem:

Problém je, že rozhodčí chybu neudělali!! Oni pustili do zápasu hráče, které podle řádů měli, (byli na soupisce podepsané Šulcem, což nahrazuje registrační průkaz - nic jiného rozhodčího nezajímá). Což je důkaz, že registrace byla oprávněná a chybějící doklad ji nijak nezpochybňuje, takže jde o administrativní nedostatek, za který by měl přijít peněžitý trest; ne o neoprávněný start, za který je kontumace.

0/0
4.11.2010 14:01

normalni_chlap

Kontumace je jediné správné řešení!

Odečet a připočtení bodů mezi proviněným a poškozeným týmem je jediné možné a správné řešení.

0/0
4.11.2010 13:00

pablo23

Re: Kontumace je jediné správné řešení!

ano, když se řekne A, musí se říct i B - tj- jak je možné, že APK (potažmo Šulc) kontroloval a podepisoval 16. kol soupisky a na problém se nepřišlo... Takže ať se okamžitě Šulc pakuje a dále ať jsou vyvozeny důsledky pro vedení... což je ale u nás nemožné....Rv

0/0
4.11.2010 13:07

normalni_chlap

Re: Kontumace je jediné správné řešení!

přečti si řády kdo co má za povinnosti. Přečti si rozhovor Šulce v dnešním sportu, máš tam jeho verzi a nakonec si tenhle celej paskvil vymyslely samy kluby,aby si mohly dělat co chějí, s kýmkoliv vy.ebat a ono je to těď samo doběhlo:-P 

0/0
4.11.2010 13:21

pablo23

Re: Kontumace je jediné správné řešení!

ale největší máslo na hlavě má mr. Šulc, už to pochop, on podepisovval od 1. kola soupisky....

0/0
4.11.2010 13:28

normalni_chlap

Re: Kontumace je jediné správné řešení!

UŽ JSEM FAKT UNAVENEJ! Prosim te zjisti si co a jak...v řádech, co znamená pojem soupiska a jaký má význam, co soupiska jako taková má vlastně za funkci....ja fakt nevím, že to je takovej probém si ty informace obstarat, pochopit to a pak mluvit. Napriklad Plzen vubec nenapada ten trest, ale snazi se vyklouznout z podstaty az ted otevira moznosti diskuse trestat treba jinak. Oni, kluby, moc dobre vi, ze udelaly chybu!!!  

0/0
4.11.2010 13:36

mystic06

Re: Kontumace je jediné správné řešení!

Soupiska v první řadě nahrazuje registrační průkaz, proto rozhodčí hráče k zápasu pustili. Což dokazuje, že registrace byla regulérní, byť s administrativním nedostatkem - za ten ale musí přijít peněžitý trest, ne kontumace - ta je za neoprávněný start, což nebyl tento případ!!!

A od Šulce by mě spíš zajímalo, proč takhle třeba loni nepotrestal za podstatně větší přehmat Spartu nebo proč Budějkám dovolil chybějící papír poslat dodatečně, což by jistě zvládly i ostatní kluby.

0/0
4.11.2010 14:06

nekdo

Re: Kontumace je jediné správné řešení!

ano, ted jsi me ujistil, ze budes asi Zulcuv rozkurovac.. takovou blbost muze vymyslet jen on anebo jeho sekretarka..

0/0
4.11.2010 13:14

normalni_chlap

Re: Kontumace je jediné správné řešení!

povol si šálu at se neudusíš.

0/0
4.11.2010 13:37

piper at the gates of dawn

blbové,

uvědomte si že ELH je znehodnocená už od doby kdy si ju koupila Kometa Brno, v té době spotrovně neadekvátní EL hrát, čili extraliga čeho to je....blijící smajlík

0/0
4.11.2010 12:35

fantomas2000

Re: blbové,

V tom případě je znehodnocena od doby kdy ji koupily Karlovy Vary protože Kometa byla až druhá..

0/0
4.11.2010 12:39

jmaly.pce@seznam.cz

Re: blbové,

R^

0/0
4.11.2010 12:51

jmaly.pce@seznam.cz

Re: blbové,

;-D;-D;-DRv

0/0
4.11.2010 12:51

srny

Re: blbové,

v tom případě je znehodnocená i například celá NHL....

0/0
4.11.2010 14:57

Stasio

návrh řešení

dohrát tuto čtvrtinu jako by se nic nestalo. Prostě makat na vítěztví. od další čtvrtiny by se mohly týmy domluvit mezi sebou, že všechny výsledky, všech týmů budou stejné jako v první a části druhé čtvrtiny soutěže. tím by se body nabraly zpět a zbytek zápasů dohrát na plno pro všechny mančafty. Co na to říkáte?

0/0
4.11.2010 12:14

bart.as

Re: návrh řešení

Měl bych jiné řešení, a to třeba penalizovat tyto týmy nějakým bodovým odečtem, třeba -10 bodů, ale jinak vše ponechat. Co třeba kanadské bodování a jiné statistiky, to se bude vše taky přepočítávat ?? Docela úlet, to už se tom letošním ročníku nevyzná vůbec nikdo :-/

0/0
4.11.2010 12:36

Stasio

Re: návrh řešení

individuální statistiky zůstanou tak jak byly, bude to stejné jako když se kontumoval zápas Kladno - Plzeň, každopádně teď už mám jasno proč budu chodit na hokej - na vynikající klobásky ;-D

0/0
4.11.2010 12:40

Good luck

Re: návrh řešení

No to víš že jo, Kladno se proviní v pár zápasech, Boleslav ve všech, a oboum bys dal stejnej trest, jasně.. :-P

0/0
4.11.2010 12:47

Stasio

Re: návrh řešení

všichni odehrajou ty zápasy tak jak byly, ať už Kladno nebo třeba Litvínov

0/0
4.11.2010 13:00

mystic06

Re: návrh řešení

Tak za prvé by všichni nemuseli přijít o stejný počet bodů, mohlo by se to odstupňovat. Navíc Kladno by se dostalo do mínusu.;-D Mimochodem kromě Sparty na tom právě Kladno, byť potrestané, vydělalo nejvíc. Bez práce se přiblížili Plzni a hlavně Bolce, takže mají najednou větší šanci nehrát play out - o nic víc jim v téhle sezóně nejde, takže jestli se jim vzdálila špička jim může být ukradené.

0/0
4.11.2010 14:10

PIOLIN++

Š U L C : NEJVĚTŠÍ POSILA SPARTY

0/0
4.11.2010 12:05

DDT123

Re: Š U L C : NEJVĚTŠÍ POSILA SPARTY

vítej na antisparta stránkách. Zde se může o spartu otřít každý, to je normální. Jen houšť - spolu s dalšími podporuj antispa náladu, hezky po goebblesovsku tak dlouho zasévej do podvědomí lidí tenhle názor, až se stane pravdou.

ko*teRv:-/

0/0
4.11.2010 12:10

emersonskej

Re: Š U L C : NEJVĚTŠÍ POSILA SPARTY

Copak ??? Haněj ti tvoji spartičku ??? Zjevně maj proč !!!!!!

0/0
4.11.2010 12:21

DDT123

Re: Š U L C : NEJVĚTŠÍ POSILA SPARTY

Spartička není moje. Jen jí fandím.

Jen mi nikdo nedokázal vysvětlit, jak to ta Sparta udělala. Ale všichni svorně tvrdí, že to byla právě ona, kdo to udělal. Povzneste se nad zaslepenou klubovost, uvažujte racionálně, a zkuste mi vysvětlit JAK to ta Sparta udělala? A CO vlastně udělala?

Nejde, co?:-/

0/0
4.11.2010 12:25

BobTheSinc

Re: Š U L C : NEJVĚTŠÍ POSILA SPARTY

Nehral nahodou Prikryl ve Sparte....?? Takze odtud muze vanout vitr...

0/0
5.11.2010 10:37

Aferrado

Bordel to právě není

Jsou domluvená pravidla, ta se porušila a přišel domluvený trest. Možná krutý, ale podložený. Bordel by byl, kdyby se začalo narychlo hledat jiné řešení. Pak by se něco podobného stalo za rok za dva a zase by se řešilo ne podle řádů ale podle vybruslení z minulé situace. Teď se ukázalo, že pravidla a sankce platí a příště už si dají všichni pozor, aby měli vše v pořádku. Z dlouhodobého hlediska správné rozhodnutí. A řešit komu to nejvíc pomůže je zbytečné. Hraje se ještě o 100 bodů a pokud bude Kladno nebo Sparta pokračovat ve svých výkonech tak jim žádné kontumace stejně nepomůžou.

0/0
4.11.2010 12:00

parlost18

...

Tak toto je fakt k zblití. Mám dojem, že Zlín na tom taky něco málo vydělá. Ale takto to teda nechcu. Rozhodovat by se mělo na ledě a nikoliv v administrativě. Vůbec nechápu o co jde. Každopádně to je fakt z blití. Silné kluby si vlastně ty body nad těmi to tými vybojovali, ty slabší je nyní dostanou zadarmo. :-/

0/0
4.11.2010 11:44

emersonskej

Re: ...

Souhlas - Kometa na té kontumaci taky vydělá, ale přesto s ní nesouhlasím !!!

0/0
4.11.2010 12:18

Stasio

Sparta

Už se těším až po dalším kole bude napis článků: Sparta už je čtvrtá a dotahuje lídry nebo tak nějak ;-D

0/0
4.11.2010 11:35

DDT123

Re: Sparta

to se ale mohlo stát i při normálním běhu událostí - Sparta a Slavia ztrácí na 4. místo 8 bodů, na play off (předkolo) body dva. To, že se musí probudit, neb hraje příšerně je jasné, ale věřím, že do 6 míst v ZČ by skončit mohla.

Vzhledem k bodům, které ztrácí mi přijde naprosto irelevantní svádět všechno na Spartu, protože:

1. Jak by to asi udělala? Zapříčinit chybu o soupeřova družstva?

2. Pokud bude hrát dál, jak hraje je jasné, že co nevidět bude tam, kde je teď.

Mě fakt seje ta antisparta masáž, která je výkřikem zoufalejch existencí, jejichž favorizované kluby hrají hokej. Spartu prostě nikdo nesnáší, ale důvod k tomu nemá, tak si ho vymýšlí...

0/0
4.11.2010 12:03

Stasio

Re: Sparta

můj sranda příspěvěk nikoho neobviňuje jen sem napsal, co nás čeká po příštím kole jako nadpis

Bohužel nemůžu za to, že se jím to hodí, že hrajou příšerně(nicméně byla radost na to koukat). Každopádně pro Spartu a jiné silné týmy se pravidla holt dělají jak v hokeji tak fotbale. Sparta holt může více než ostatní.

Každopádně pravidla se změnit mohou kdykoliv, viz . případ Málek jak hrál v Ústí

0/0
4.11.2010 12:11

DDT123

Re: Sparta

beru - srandu jsem nepoznal. Víš co, kdyby spa hrála na podzim líp, nedostala by tolik bodů. Podle mě by se ale tolik nepsalo o tom že (například) Zlín na tom nejvíc vydělal, Zlín ovlivňuje Šulce, šulc jde na ruku Zlínu, hanba mu atp.

Co se týká fotbalu - ten je mi jedno a spartě v něm nefandím. V hokeji spa fandím a nemyslím, že by byla protěžovaná od svazu. Příjde mi, že díky této náladě jsou třeba i rozhodčí leckdy přísnější...

Kauzu Málek a Ústí neznám.

0/0
4.11.2010 12:21

Stasio

Re: Sparta

U málka to tenkrát bylo tak: v té době hrál ještě extraligu vsetín, ale už neměl tak dobrý mančaft, většina juniorů s vysokou kvalitou, tuším, že v té době tam byl i Hudler a vzpomenu si na Květoně s Hrabalem, co jsou teď v Třinci. ústí vyhlásilo útok na extraligu, posilnili se, mimochodem o Málka, play-off první ligy se hrála na 3vítězná utkání. Málek by v tom případě, nedosáhl mety zápasů, aby mohl hrát baráž se Vsetínem, chyběl by mu jeden zápas, tak se koncem soutěže změnila pravidla tak, že první kolo se bude hrát na 4 vítezné utkání. Vsetín však extraligu na ledě udržel, ale stejně ho vyhodili a daly tam Ústí, které bylo ten rok tragické.

takže pravidla se dají měnit kdykoliv, aby to někomu vyhovovalo, tak to teď mohly na rychlo změnit pro ty tři kluby a na novou sezónu to zas dát tak jako to bylo. Kdo chce, udělá, kdo nechce neudělá. Výše sem napsal návrh řešení, můžeš napsat co si o tom nmyslíš, ale vypadá to spravedlivě pro všechny.

0/0
4.11.2010 12:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze