Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dřív se ty případy řešily jinak. Ale my jsme jen malý klub, říká Hnilička

Jako absolutně nepřiměřené vidí řešení kontumovat všechny zápasy s neoprávněnými starty hráčů boleslavský sportovní manažer Milan Hnilička. "Věřím, že razítko nezvítězí nad výkonem na ledě. Že byrokracie nevyhraje nad hokejem," prohlásil někdejší vynikající brankář, který je jedním ze symbolů zlaté generace přelomu tisíciletí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

trrk

Hniličko, ty matěji...

když neumíš vyřídit přestupy hráčů, tak nedělej GM. Bez řádného přestupu nesmí hráč hrát i v nejnižší soutěži. Nedělej ze sebe úplného hlupáka...

0/0
5.11.2010 7:16

Doubin

Re: Hniličko, ty matěji...

On ho ze sebe dělat nemusí.

0/0
5.11.2010 9:16

mrmmrm

Hniličko jsi trapnej

Hraju jen nízkou soutěž v basketu a i tady všichni vědí: hráč načerno = kontumace zápasu (a je jedno, jestli je to natvrdo načerno nebo má jen špatně vyřízený papíry). A když je extraliga, tak by to měla být extraliga ve všem, i v úrovni vedení týmu a jejich administrativy. Hniličkovo fňukání ve smyslu, že je to komplot proti jejich týmu, je proto pěkně trapný a ubohý. Kdyby aspoň přiznal, že hlavní chyba je na jejich straně.

A co když se v budoucnu stane, že někdo bude hrát natvrdo načerno, třeba si do dresů navlíknu Ovečkina s Malkinem, postopim v play-off a řeknu: minule jste zápas taky nekontumovali, tak teď ho taky nekontumujte. 

0/0
5.11.2010 7:11

CrimbleCrumble

Re: Hniličko jsi trapnej

žádnej hráč nehrál načerno a to je právě ta tragédie. a když je to extraliga, tak hlavně v šulcově byrokratický buzeraci a vymýšlení administrativních pitomostí. v tom je to asi nejlepší liga v evropě. nechápu jak někdo může mluvit o tom, jak manažeři nemaj papíry v pořádku a sám na to přijde po čtvrtině soutěže. neměl by se spíš nad tímhle někdo zamyslet??

0/0
5.11.2010 7:22

Doubin

Re: Hniličko jsi trapnej

To není Šulcova buzerace - ten jen dělá to, na čem se usnesly týmy APK . :-) Je to chyba GM - za co potom berou prachy??

0/0
5.11.2010 7:24

CrimbleCrumble

Re: Hniličko jsi trapnej

jde o to, jestli má tento trest nějakou elementární logiku. a to nemá ani náhodou.

0/0
5.11.2010 7:48

Doubin

Re: Hniličko jsi trapnej

R^

0/0
5.11.2010 7:22

LVD

MAly klub o to vetsi spina !

0/0
5.11.2010 1:54

Krysa 81

To víte pane Hniličko,

to je tak když děláte hokej v zemi, kde se pouhým nedopatřením dostal do státního znaku dvouocasý lev místo podstatně výstižnějšího lejstra s razítkem. V zemi, kde na každou volovinu je třeba šedesát papírů a když jich máte padesát devět, tak jste v prdeli.

0/0
4.11.2010 23:52

Doubin

Jen aby pan Šulc tím, že jim dá možnost nějaké lhůty

a obrany, neotevřel Pandořinu skříňku. Pokud jim potom neprokážou úmysl, nemůžou je potrestat. Tím se spustí lavina takových to případů a všichni budou chtít mít stejnou možnost. Já tvrdím, že tam, kde jsou daná sportovní pravidla, tam nemá demokracie co dělat, to potom popíráme samotnou podstatu soutěžení. Musí platit - za každou chybu trest. Ani lyžař nemine branku úmyslně a přes to je vyřazen. ;-)

0/0
4.11.2010 21:41

mobilis in mobili

Re: Jen aby pan Šulc tím, že jim dá možnost nějaké lhůty

8-o8-o8-o

0/0
4.11.2010 21:45

Doubin

Re: Jen aby pan Šulc tím, že jim dá možnost nějaké lhůty

Nekul očima a napiš na to svůj názor.

0/0
4.11.2010 21:47

mobilis in mobili

Re: Jen aby pan Šulc tím, že jim dá možnost nějaké lhůty

Promiň, na ten příspěvek se moc reagovat nedá. A znovu píšu, včera to byl pro tebe pomalu největší "nepřítel lidstva" na kterém jsi nenechal nit suchou a dnes je to pan Šulc? Vím, že jsi psal, že ti to pak někdo vysvětlil, ale je mi divný, když pomalu všechno o hokeji víš a jak píšeš, trénuješ (i když to trénuješ i cyklistiku, lyžování, nebo třeba biatlon), že jsi měl do včerejška úplně opačný názor. Tak zatím ;-)

0/0
4.11.2010 22:00

Doubin

Re: Jen aby pan Šulc tím, že jim dá možnost nějaké lhůty

To je možná tím, že se hlavně zabývám kondiční přípravou sportovců. Ale co si uplichtí na APK, to se hned tak na veřejnost nedostane. ;-)

0/0
4.11.2010 22:29

bad_azz

Re: Jen aby pan Šulc tím, že jim dá možnost nějaké lhůty

Trestů může být víc, ne jen kontumace...

0/0
4.11.2010 21:54

Doubin

Re: Jen aby pan Šulc tím, že jim dá možnost nějaké lhůty

a to je právě špatně. Pokud ti pravidlo dovolí kličkovat a mlžit, je špatné. :-/

0/0
4.11.2010 21:57

tx999

Re: Jen aby pan Šulc tím, že jim dá možnost nějaké lhůty

A je spatne, ze v trestnim pravu se pripousti ruzne rozpeti trestu za urcity trestny cin?

0/0
4.11.2010 22:10

Good luck

Re: Jen aby pan Šulc tím, že jim dá možnost nějaké lhůty

Jenomže jedna věc je "různé rozpětí trestů" a jiná věc je možnost "od kontumace až po ponechání výsledků"..

0/0
4.11.2010 22:13

tx999

Re: Jen aby pan Šulc tím, že jim dá možnost nějaké lhůty

Ale v trestnim rizeni taky muzes vyfasovat x let natvrdo nebo jenom podminku. A tady muze byt klidne trestem jen penezni pokuta.

0/0
4.11.2010 22:20

CrimbleCrumble

Re: Jen aby pan Šulc tím, že jim dá možnost nějaké lhůty

co to je za blbost? pokud někdo klame záměrně a s úmyslem získat pro sebe nefér výhodu, ať je potrestán tvrdě. ale pokud jde o nějakou nedbalost vycházející z nezkušenosti, proč takovému týmu znemožnit bojovat o místa, na která má ambice a navíc znehodnotit celou čtvrtinu odehrané soutěže? tady nejde o žádné kličkování a mlžení, ale o zdravý rozum. kecy o západu a východu sem vůbec nepatří

0/0
4.11.2010 22:14

mobilis in mobili

Re: Jen aby pan Šulc tím, že jim dá možnost nějaké lhůty

Hlavně nechápu, proč by se měl dokazovat nějaký úmysl? Vždyť jestli se nepletu, tak o tom vůbec není řeč. Nebo snad ano?

0/0
4.11.2010 22:04

tx999

Re: Jen aby pan Šulc tím, že jim dá možnost nějaké lhůty

A proc by je nemohli potrestat? Maji ruzny rejstrik trestu. Kdyz to prezenu tak od dutky az k vylouceni z ligy. Kdyz jim neprokazou umysl (jakoze tady asi nebyl), tak jim muzou dat treba pokutu.

0/0
4.11.2010 22:24

faros

Re: Jen aby pan Šulc tím, že jim dá možnost nějaké lhůty

Ano,je vyrazen, ale ne po 17 zavodech.

0/0
5.11.2010 11:15

hokejový expert von Kei

dodržování pravidel...

...a metoda padni komu padni odděluje Západ a Východ Evropy. Buďme taky už jednou na Západě...

0/0
4.11.2010 21:19

CrimbleCrumble

Re: dodržování pravidel...

a to v tomto konkrétním případě znamená prosím co?

0/0
4.11.2010 21:26

Doubin

Re: dodržování pravidel...

Ne nebudem - počkej si na EL juniorů. Kladno, Budějky, Pardubice - jsou na padáka a už teď se začíná špekulovat. Jinak dnes mě nejvíce rozesmál kamarád trenér z Pardubic, když do U18 svaz nominoval hráče, který je od srpna zraněn a ještě nemůže hrát. To je zřejmě ten nový výběr talentů, co tu zavádí Lener a Přerost. ;-D Když se zeptal, jak ho mohli nominovat, tak mu řekli, že se jim líbil ve hře a až potom jim zdělil, že je zraněný. Co dodat?? :-P

0/0
4.11.2010 21:29

juracofandisparte

Re: dodržování pravidel...

o kom je řeč?

0/0
4.11.2010 21:39

juracofandisparte

Re: dodržování pravidel...

neptám se na trenéra, ale na hráče

0/0
4.11.2010 21:39

Doubin

Re: dodržování pravidel...

Zjistim zítra a napíšu. To není tajemství. Jenom si ho nepamatuji. Loni ale byl v U16. :-)

0/0
4.11.2010 21:43

mobilis in mobili

Re: dodržování pravidel...

Musí si ten článek, který si někde přečetl, najít :-P

0/0
4.11.2010 21:43

Doubin

Re: dodržování pravidel...

Hlídáš mě jak polda, jsi trapnej - zítra hraje St Dorost Pardubic v Liberci a jdu s Pardubičákama na kafe , tak se na něj zeptám. :-P

0/0
4.11.2010 21:46

juracofandisparte

Re: dodržování pravidel...

tak to napiš někam pod výsledky ELH ;-)

0/0
4.11.2010 21:51

Doubin

Re: dodržování pravidel...

Jasně - není problém. ;-)

0/0
4.11.2010 21:55

Doubin

Jak je možné

že v případě podobného pochybení dostane flastr tým okresního přeboru, nebo žákovské ligy a nikdo se s ním nebaví. Tam to dělají nadšenci po práci a za darmo a chybu může udělat každý. Trest v podobě kontumace je na 100% nemine. Neoprávněný start hráče je i v případě, že nastoupí v trestu - to je např. že dostane druhý trest 5min + do konce utkání. To si musí ohlídat každý vedoucí sám. Přebíral jsem mančaft dorostu po trenérovi a končil i vedoucí a to, že jeden hráč má již druhý trest z minulého zápasu jsem nevěděl. Postavil jsem ho, po 2 měsících mi zdělili, že startoval neoprávněně a bylo to kontumace. Nikdo mi žádné lhůty na obhajobu nedával. Celé APK a ČSLH se stává pěknou a hodně nedůvěryhodnou blamáží. :-/

0/0
4.11.2010 21:13

CrimbleCrumble

standa rules

divím se šulcovi, že se s nima tak maže. na jeho místě bych všecky ty kluby navždy bez pardonu zakázal, manažery bych poslal do dolů, nechal bych jim propadnout majetky a jejich rodiny bych vystěhoval do pohraničí. a ty benevolentní řády by bylo dobré zpřísnit, aby hráče bez řádně standou schválených smluv bylo možné bez dalších průtahů střílet.

0/0
4.11.2010 21:12

bad_azz

Re: standa rules

Možná proto na žádnym důležitym místě NIKDY nebudeš...ty spíš jednou hodně špatně dopadneš.

0/0
4.11.2010 21:31

c.jirka

Prosím

Reaguji na řadu názorů ohledně našich lidí, nechuti dodržovat zákony a jasnému trestu. P R O S Í M - čtěte, studujte a hlavně přemýšlejte. Ani zákon není takto jasný, ale má své výklady a trest má dolní a horní hranice. Zde se nejedná o vraždu, ale o naprosto hloupou byrokracii. Je to stejné jak u nějakého přestupku za volantem. Když si dáte alkohol, tak je po řidičáku a když zapomenete rozsvítit světla přes den, tak vás asi nikdo řidičáku na rok nezbaví. Chyba přeci byla připuštěna, ale existuje několik řešení - kde zdejší odborníci berou onu jistotu tohoto trestu. Jednoduše každý, kdo si o této kauze něco najde, kdo porovná řešení z minulosti, kdo si přečte onen řád a hlavně, kdo má mozek, tak prostě nemůže s dosavadním postupem souhlasit. Ani soudce nezačne na začátku přelíčení křičet doživotí a ne jinak. Tenhle postup je prostě neuvěřitelný, necitlivý a doslova nabádá k různým spekulacím o podjatosti.

0/0
4.11.2010 19:12

lilllii

Re: Prosím

A jaký postup tedy navrhujete vy?

0/0
4.11.2010 19:23

tx999

Re: Prosím

Tak predne Sulc mel asi nejdriv prosetrit vsechny kluby, pak mozna mohl vydat nejake prohlaseni, ze se to bude resit a svolat nejake jednani, kde by se dotcene kluby mohly obhajovat. A nakonec by se mohl vynest nejaky verdikt podle radu (rady neznam, ale jsou slyset hlasy, ze moznych reseni je nekolik, ne jen kontumace).

Ale ze v okamziku, kdy nema vsechny kluby proverene, zverejni jmena tech tri a zacne rikat, ze neni jine reseni nez kontumace, mi prijde prinejmensim podivne.

0/0
4.11.2010 20:14

Rajot

Re: Prosím

Přečtěte si nejdřív i vyjádření druhé strany, než začnete prskat. Šulc jasně řikal, proč byl nucen to zveřejnit v úterý a za jakejch okolností. A kluby už jsou prověřený všechny od včerejška.

0/0
4.11.2010 20:24

tx999

Re: Prosím

To sice ano, ale pokud vim, tak to zverejnil v okamziku, kdy jeste provereny nebyly - vychazim z clanku ve vcerejsich novinach, kdy byly zverejneny tyto tri a vyjadreni Sulce, ze zbyle kluby se musi proverit a o kontumaci tam byla taky zminka. Pritom jsem dnes v novinach cetl vyjadreni nejakeho pravnika (Plzen?), ze kontumace neni jedine mozne reseni, ale ze rady nabizeji i jine moznosti trestu. To mi prijde i vcelku logicke, vetsinou mivaji tresty ruzne rozpeti, aby bylo mozne individualne posoudit miru prohresku. Proto mi neni jasne, proc Sulc od zacatku rika, ze neni jina moznost nez kontumace. Ted jsem si nasel clanek o Sulcovi a tam to zmenil na "podle meho nazoru neni jina moznost nez kontumace". Coz uz je diametralne odlisne od jeho kategorickeho "kontumace je jedina moznost", protoze toto pripousti diskuzi a ruzny vyklad. Vyjadreni proc to zverejnil driv, nez byly provereny vsechny tymy, jsem nenasel, tak mi kdyztak hodte odkaz

0/0
4.11.2010 22:08

Rajot

Re: Prosím

S tím výkladem, že neexistuje jiná možnost než kontumace s váma souhlasim. Ikdyž si myslim, že to Šulc myslel tak, že jiná možnost neexistuje ve smyslu "nepřipadá v úvahu". Ten článek je tady: http://www.hokej.cz/index.php?lng=CZ&webid=7&view=clanek&id=49773

0/0
4.11.2010 22:16

tx999

Re: Prosím

Tak jsem si to precetl a pochopil jsem z toho, ze soupiska potvrzena Sulcem je defakto bezcenej car papiru.

Druha zajimava vec je pripad Martynka. Z toho jsem pochopil, ze Sulc vlastne ani nevi, co podepisuje a nikam si nezaklada treba kopii. Nechapu, jak je mozny, ze mu klub musi faxovat jim podepsany prohlaseni o prestupu. Vzdyt snad kdyz neco takovyho podepisu, tak to bud vlozim nekam do systemu, abych to mohl kontrolovat online nebo si alespon udelam kopii, kterou si zalozim, abych to mohl dohledat papirove.

0/0
5.11.2010 8:43

Rajot

Re: Prosím

Asi je, on jenom podepisuje, že to převzal. Ne že to je v pořádku a odsouhlasený, za to si podle všeho ručej kluby, že to co tam uváděj, je ok. Asi si to zakládá, jednu kopii on a druhou ten druhej cápek ... teď je to psaný v tom novym rozhovoru se Šulcem tady na idnes... S Martynkem to taky nechápu.

0/0
5.11.2010 9:30

slon75

Re: Prosím

Naprostý souhlas. Šulc je buď podjatý nebo se úplně zbláznil.

0/0
4.11.2010 20:13

Doubin

Ne pane Hniličko !!

To je tím, že jste jako manažer stejný lajdák, jko jste byl hráč. Malý klub s tím nemá nic společného. :-/

0/0
4.11.2010 18:29

c.jirka

Re: Ne pane Hniličko !!

Vážený, hádám, že určitě máte taky nějakou velkou placku nebo jste úžasný vědec, že máte tu drzost označovat takto úspěšného člověka za lajdáka. Ostuda Rv

0/0
4.11.2010 19:01

Doubin

Re: Ne pane Hniličko !!

To nebudu komentovat - :-). Co předváděl posleddních 5 sezon v Liberci mi stačilo. Manažera dělá k vůli jménu a ne schpnoste, takk to potom dopadá. Je to lajdák.

0/0
4.11.2010 19:08

juracofandisparte

Re: Ne pane Hniličko !!

Ale s tím jménem se nenarodil, nejdřív si ho musel nějak udělat ;-) To zase jo, já Milanovi fandím, ať se mu daří. Ale tohle se jim spolu s martinem Strakou fakt nepovedlo :-P

0/0
4.11.2010 19:16

Doubin

Re: Ne pane Hniličko !!

Straka mě fakt zklamal. Už v případu Sýkory v zápase proti Kladnu přiznal, že věděli že nemá startovat a že trest příjímaj. Proč to vůbec teda zkoušeli?? Kdo jim teď uvěří a na víc, pokud už tušili, že tam mají chlívek, proč to nedali do pořádku? To by byly zachráněný min 4 kola = 12 bodů. Ono je jednodušší vyčkat a potom dělat ublíženého. Hokej po česku.:-/

0/0
4.11.2010 19:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze