Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hadamczikův návrat pokazil závěrečný obrat. Česko - Švédsko 3:4

Hokejoví mistři světa vstoupili do nové sezony prohrou. V úvodním duelu Karjala Cupu, který se hrál před vyprodanou halou v Českých Budějovicích, prohráli se Švédskem 3:4, ačkoli na začátku třetí třetiny vedli 3:1.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hokejový expert von Kei

Zaplakat můžeme dneska od 17:00 na ČT4.

"Dvacítka" se bude proti Rusku pokoušet o hokej a zároveň se přitom nepozvracet z toho kolotoče...

0/0
12.11.2010 9:33

Ďourek

Re: Zaplakat můžeme dneska od 17:00 na ČT4.

Doufám, že sis při tom kolotoči pořádně pošpinil tričko... ;-D

0/0
12.11.2010 19:23

eric.blade

A JE TO TADY...

pára zahájila stylově - porážkou... český hokej čeká vystřízlivění - repre bude hrát o sestup a lidé výjdou do ulic vzívat návrat Mesiáše spasitele - pana Vladimíra Růžičku !!

0/0
12.11.2010 0:58

Doubin

Re: A JE TO TADY...

Spasitel bez armády je k ničemu. Růža prchal od nároďáku a ví proč. Takovou kliku už po druhé mít nebude. To se povede 1x za 100 let.:-)

0/0
12.11.2010 8:00

sajlor

Re: A JE TO TADY...

Nevim jakou zasluhu na titulu z letosniho MS mel Růzicka, ale fakt je takovy, za nasi meli kliku jak vyherce 100mil jackpotu. Posledni MS vyhrali ti slabsi!!!!!! Na CCCP, USA a Kanadu na dlouhou dobu mit nebudem a nahody se moc casto neopakuji. Na mezinarodni urovni budeme hrat slaby průmer, za ktery se nemusime stydet. Zlatou generaci vychoval kontraproduktivne minuly rezim, kdo se chtel nekam dostat, musel drit.

0/0
12.11.2010 9:16

juracofandisparte

Teď mi to docvaklo.

Co nám zkazilo dnešní zápas - Záruby :-P Už při finále MS, jakmile řekl, že Vokoun je dneska neprůstřelnej, tak jsme dostali gola. Naštěstí to bylo jen minutu do konce. Dneska o Štěpánkovi řekl, že je zeď jako ta, co má na masce, a stihli jsme ještě dostat 3 fíky. ten chlap by se měl vzpamatovat, než začne něco říkat.

0/0
11.11.2010 23:20

dejf444

Re: Teď mi to docvaklo.

to je klasika, taky mi pripada, ze komentatori vzdy privolaji to co nechteji.... jakmile pri oslabeni zahlasi neco ve smyslu "ted hlavne neinkasovat", tak je zle ;-D

0/0
12.11.2010 8:16

Mikkeee Bossy

ad netbooster

Ať to nehledáš někde dole. Červenku uložíme k ledu. Já si jako kluk pamatuju, že na zahradě u baráku se v zimě postříkala země a pokud hodně mrzlo, tak jsme to tam mydlili jako přeškolní děti až do setmění a bylo nás tam hodně. Na řece běžně nebylo k hnutí, brusle měl každý. A to bylo na každé vesnici. A z toho se nějaký výběr v rámci republiky vždy dal udělat. Před 2 lety byly mrazy taky veliký, u nás na řece hrálo hokej asi 5 kluků a zbytek tvořili šedesátníci, kteří vytáhli brusle ze sklepů a ,,oživili" si mládí. A to bylo všechno. A z toho výběr neuděláš. A to nemluvím, jak jsme v létě mydlil bandyhokej s tenisákem..A nemáme základnu jako Rusko, co se týká počtu obyvatel, nebo Kanada, kde díky národnímu sportu to hraje skoro každý. To se výběry dělají snadněji. A pokud si jdu s 8letou dcerou zabruslit na zimák, tak tam je tak 20 lidí na jednu plochu v okresním městě.

0/0
11.11.2010 23:03

juracofandisparte

Re: ad netbooster

Co se týče Ruska, tak podle nějakých čísel je tam míň hráčů celkově než u nás, aspoň někde jsem to čet mám pocit.

0/0
11.11.2010 23:07

Mikkeee Bossy

Re: ad netbooster

Ano, mají paradoxně méně registrovaných hráčů než u nás. Ale přesto mají větší možnosti díky počtu obyvatel než my.

0/0
11.11.2010 23:10

Doubin

Re: ad netbooster

Pane, dnes tam mají jiné problémy, než hrát hokej. mám tam kámoše, rusa, co nedaleko Petrohradu - v Čudovu trénoval hokej - město 100tis . Zkrachovaly tam 3 fabriky a je po hokeji i mládežnickém. 2 zimáky, oba zavřené a chátrají.

0/0
11.11.2010 23:15

netbooster

Re: ad netbooster

Taky že ruský mládežnický hokej jde pomalu ke dnu. Podnikatelský projekt KHL jaksi "zapomněl" na mládež, a začal s ní pracovat až na přímý nátlak IIHF, a někdejší velké základny ruského hokeje v oblastech, kde nešlo v podstatě ani nic jiného dělat, jsou v troskách. Navíc, jak řekl i Ovečkin, dnešní ruská "zlatá mládež" má jiné "koníčky" než sport (pivo, cigáro), a pro nižší vrstvy společnosti je zase hokej finančně příliš náročný... Řekl bych, že ty stěžejní problémy mají v současné době velice podobné jako my.

0/0
12.11.2010 7:44

Doubin

Re: ad netbooster

Byla jiná doba. I dnes je dost talentovaných dětí, ale rodiče nemají ten správný vliv (peníze) aby se dostali do dorostu, nebo juniorů. Dnes je juniorská extraliga převážně VIP společnost znmých, bohatých a mocných. Těch pár opravdu dobrých kluků to nevytrhne. Proč třeba není v U20 Chlouba z Chomutova, co dělá 2,5 bodu na zápas? A takových je víc.:-/ 

0/0
11.11.2010 23:11

mobilis in mobili

Re: ad netbooster

A v jaké soutěži? Podíval jsem se na jeho profil a letos má, pokud statistiky nelžou, v 1.lize odehrány 3 zápasy s bilancí 0 kanadských bodů. A jiný údaj jsem nikde nenašel. Tak v jaké soutěži hraje? Díky

0/0
11.11.2010 23:48

Doubin

Re: ad netbooster

Extraliga juniorů

0/0
12.11.2010 0:15

mobilis in mobili

Re: ad netbooster

Jo díky, už jsem si to našel. No moc mi to nesedí. 18 zápasů, 23 bodů, tj. 1,27 bodu na zápas. Což je určitě dobrý, každopádně 2,5 je trochu někde jinde :-)

0/0
12.11.2010 0:26

normalni_chlap

Re: ad netbooster

DOUBINE neblazni!!! Chlouba NEUMI bruslit !!! To, ze na nej hraje celej mancaft vi jen ten kdo tohle detailne sleduje. Uplne stejne je na tom nejakej Hertl ve Slavii, tam na nej taky faraji vsichni a trener ho posila na vsechny momenty, kluk se nemusi o puk vubec rvat vsichni na nej drou, ma absolutni duveru.... velmi spatne brusli ten Hertl ostatne jako temer vsichni ve Slavii. Je tam jeden velmi sikovnej hrac, ale je malinkej...nejakej Slavicek.

0/0
12.11.2010 5:35

Doubin

Re: ad netbooster

Znám Chloubu z Liberce - teď se vrátuil do Chomutova, no všichni trenéři na něj pjejou ódy, ale když je před brankou, tak ten gól zkrátka dá. To je v juniorech už velmi vzácné.:-)

0/0
12.11.2010 8:04

netbooster

Re: ad netbooster

Tak tohle já moc nezažil, od 5 let jsem už harcoval jen po zimních stadionech, ale pravda je, že každou zimu se u nás pořádali mače vesnice proti vesnici na obecním rybníku, který se ze tří stran obestavěl lešenářskými podlážkami a hrálo se. A díky veřejnému osvětlení ze silnice leckdy i pozdě do noci. Nostalgie... ale takhle se to už dnes dělat bohužel nedá. Dnes ti kluci musí od dětství bruslit a trénovat nejlépe bez ohledu na roční dobu a v nějakém systému. Američané kupříkladu si na to založili samostatnou organizaci, která soustřeďuje největší talenty z celé země do jednoho místa, a tam pracuje usilovně na jejich rozvoji. Kanada na to má také národní program, Švédové totéž. Jenom u nás si každý Tonda okresní úrovně myslí, že to trénuje nejlíp na světě, a nikdo mu do toho nemá mluvit. Víš, jaký "fofr" byl teď kolem těch instruktážních DVD, co namluvil Hosták? Myslíš, že v menších klubech to někdo vzal vážně? Kdepak, tam si pánové jedou pořád tu svou jako před dvaceti lety....

0/0
12.11.2010 7:34

netbooster

Re: ad netbooster

a cítí se neuvěřitelně uraženi, pokud jim někdo řekne, že už to dělají úplně špatně, že dnešní hokej je někde jinde.

Dalším problémem je v podstatě neexistence škol specializovaných výlučně, nebo alespoň především, na sport a na hokej. Talent, který nemá možnost se každou volnou chvilku věnovat tréninku a přípravě, nemá šanci později uspět - a nejvíce na sobě musí pracovat právě v teenagerských letech. Já byl na střední na internátě, a neznal jsem 4 roky nic jiného než školu, zimák, tělocvičnu, posilovnu. 5 dní v týdnu plus o víkendu zápasy. Přičemž vstupenkou na zápas byly výsledky ve škole - nestuduješ = nehraješ, jen trénuješ. 

A s tím souvisí poslední problém - takovou věc ale musí někdo financovat, od pronájmů sportovišť až po minimálně brusle a hokejky. Nelze si říci "hokej je drahý sport, tak rodiče plaťte!". Dokud si hokej nezvládne výchovu "potěru" profinancovat od  A až do Z, tak není co řešit a další Jágry nevychováme.

0/0
12.11.2010 7:40

Doubin

Re: ad netbooster

A jsme u toho a napsal si to dobře. Pokud si ČSLH neuvědomí, že děti nepotřebují žádný hokej, ale ČSLH potřebuje děti, nic se nezmění. Zatím se chovají obráceně. Dnes v každém městě a vesnici máji mladí x možností, co z volným čase, než na sebe nechat řvát nějakého nýmanda na ledě. Hlavně by se měl hokej stát (výchova v hokeji) komplexním sportovním programem, kde budou kluci ne jen bruslit, ale taky dělat gymnastiku a cyklistiku a ostatní sporty a to minimálně do 16ti let. Všimněte si parametrů Švédů - Echolm - včera nejlepší hráč - roč. 1990 výška 192 a váha 86. U nás mají s toto výškou metrák a sotva to vezou po ledě.

0/0
12.11.2010 8:14

Doubin

Nezapoměňte zítra od 17.00 mág Přerost s U20

proti Rusku. :-)

0/0
11.11.2010 22:56

juracofandisparte

Re: Nezapoměňte zítra od 17.00 mág Přerost s U20

Ano bude to zajímavé...

0/0
11.11.2010 22:58

Doubin

Re: Nezapoměňte zítra od 17.00 mág Přerost s U20

To bude to správné okno do budoucnosti našeho hokeje.

0/0
11.11.2010 23:00

netbooster

Re: Nezapoměňte zítra od 17.00 mág Přerost s U20

No to bude asi jiný "mazec" - Škoda, že se do těch p.tomých Varů nestihnu dostat...

0/0
11.11.2010 23:02

normalni_chlap

Re: Nezapoměňte zítra od 17.00 mág Přerost s U20

hraje se v Č.B. a je tam seminar treneru jeste navic.

0/0
12.11.2010 5:36

netbooster

Re: Nezapoměňte zítra od 17.00 mág Přerost s U20

No máš pravdu - já vážně žil v domnění, že se kompletní turnaj odehraje v KV. Nicméně do Budějovic to také nestihnu. ;-)

0/0
12.11.2010 7:46

Doubin

Re: Nezapoměňte zítra od 17.00 mág Přerost s U20

Ano seminář na prolongaci licencí ,,B´´ a poviné pro ,A´´. Tak tam mě už nikdo nedostane. Stačil mi ten poslední , odmítám poslouchat nesmysly a agitátorská hesla jak kdysi na 1. máje. Nic proti Lenerovi, ale to co píše teď na hokej.cz , jsem tu tvrdil již před 15ti lety a byl jsem nepřítel hokeje. Největší problém naší mládeže je ten, že nemají žádné sportovní cíle. Jejich cíl je pouze hrát za peníze. Já chtěl být mistrem světa a pod a šel jsem si tvrdě za tím. Dnes v hokeji u nás u mladých sportovní cíle už nejsou - jen ty peníze.

0/0
12.11.2010 8:22

juracofandisparte

Re: Nezapoměňte zítra od 17.00 mág Přerost s U20

Tenhle příspěvek jsem nějak nepochopil... na jednu stranu říkáš, žes už dávno tvrdil to samé a na druhou, že to odmítáš poslouchat a nikdo tě tam nedostane, můžeš to nějak vysvětlit?

0/0
12.11.2010 9:10

Aferrado

Klasika

Hadamczik proti Švédům. Je snad někdo překvapen?

0/0
11.11.2010 22:52

juracofandisparte

Re: Klasika

Kdyby to prohráli normálně, tak ne, ale nechat si to otočit 3 goly, z toho nejsem překvapen, ale přímo konsternován :-)

0/0
11.11.2010 22:57

Doubin

Jestli si někdo myslí, že Lojzovy jde o úspěch

českého hokeje, je blázen. Jemu šlo v první řadě jen o sebe sama. Jsem zvědavý, kdy vytáhne keci o tom, že mu chyběl Jágr a podobně.:-)

0/0
11.11.2010 22:25

Doubin

Re: Jestli si někdo myslí, že Lojzovy jde o úspěch

Lojzovi -i:-P překlep

0/0
11.11.2010 22:26

FredFu

Re: Jestli si někdo myslí, že Lojzovy jde o úspěch

Ano přesně, ale i Růža to dělal divně

0/0
11.11.2010 22:27

Doubin

Re: Jestli si někdo myslí, že Lojzovy jde o úspěch

Divně?? I tak se to dá říci.;-D

0/0
11.11.2010 22:33

FredFu

Re: Jestli si někdo myslí, že Lojzovy jde o úspěch

Vždyt to byla souhra nahod že se mu sešel na MS ten tym, ktery vyhral. Jinak by si tam nabral matadory a zase by jsme čuměli, jak vypadanem ve čtvrtfinale

0/0
11.11.2010 22:45

pj25

Re: Jestli si někdo myslí, že Lojzovy jde o úspěch

Sice Lojzu nemusim, ale si na nej moc prisny. Uz jen kvuli tomu, ze je dobry poctar, tak vi, ze uspech tymu ho velmi zvditelni ;-)

0/0
11.11.2010 22:33

Doubin

Re: Jestli si někdo myslí, že Lojzovy jde o úspěch

No na záčátku slíbil novou koncepci, ale zůstal pro jistotu u staré. Vrátím se k těm mladíkům. Kdyby tam dal opravdu mladíky - 5-6 , tak by taky prohrál, ale byl by hrdina. Takto tam má 14 mistrů světa a výsledek je stejný.:-P

0/0
11.11.2010 22:36

pj25

Re: Jestli si někdo myslí, že Lojzovy jde o úspěch

Svym zpusobem mas pravdu, ale ..... U vetsiny by byl kritizovany, ze vzal mlade, kteri na to nemaji a nezameril se na budovani tymu pro MS a sehravani formaci. Tohle je strasne osemetne a nikdy se nezavdecis nikomu, lidi proste maji rozdilne nazory ;-) Ja osobne bych volil neco mezi, ale tohle je Lojzova (bohuzel) zodpovednost a az cas ukaze, jestli vsadil na tu spravnou pripravu :-/

0/0
11.11.2010 22:43

Doubin

Re: Jestli si někdo myslí, že Lojzovy jde o úspěch

Jako trenér ti zodpovědně říkám, že sehrávat nároďák v listopadu na MS v květnu je hovadina. Tréninkový proces učení takto zkrátka nefunguje. Návyky a stereotypy si utváříš během celého roku, spíše více let a celkem 4 týdny v roce na to nemají vůbec žádný vliv. To je jen na oblbování fanoušků, co o tom nic nevědí. ;-)

0/0
11.11.2010 22:50

pj25

Re: Jestli si někdo myslí, že Lojzovy jde o úspěch

Taky jsem trenoval, a nesouhlasim s tebou. Samozrejme, ze si na sebe hraci musi trochu zvyknout a sehrat se. Kazdy ma v klubu jine spoluhrace, jine ukoly a jsou i tlaceni hrat rozdilnymy systemy. V narodaku si je chce treba trener vyzkouset jak si kdo s kym sedne, jestli ma vubec cenu toho ci onoho brat do repre, i kdyz v klubu nehraje nic moc. Naopak kdo je na klubove urovni hvezda, nemusi v repre zahrat, proste mu sedi uloha a spoluhraci v klubu a v repre je prumer ;-) A ani ti nejzkusenejsi hraci nejsou schopni predvest to nejlepsi, pokud si spolu nedaji aspon par treninku a neujasni si ulohy v urcitych hernich situacich. Ale to je tema na opravdu dlouhou diskuzi a rozhodne ne na internetu ;-)

0/0
11.11.2010 23:09

Doubin

Re: Jestli si někdo myslí, že Lojzovy jde o úspěch

Mám jiný názor a ve světě to dělají taky tak. Viz Švédové dnes. Ale je to na jinou diskusi,tady na to není místo.:-)

0/0
11.11.2010 23:18

pj25

Re: Jestli si někdo myslí, že Lojzovy jde o úspěch

Ano v zamori to delaji jinak, sazi na to, ze se hraci sehraji za velmi kratkou dobu pred dulezitym turnajem a taky na vyjimecne individuality. Zeme, ktere nemaji nejlepsi ligu sveta, ktera jim hrace na pratelaky nepusti, to delaji spise jak rikam ja ;-) A Svedi dnes, to uz jsem zminoval nize ..... neznam harmonogram jejich pripravy, ale toto byl pro ne spise jen vyber, ze ktereho se do "A" repre dostanou tak tri az ctyri kluci. Maji spoustu talentu, tak jim dali sanci udelat si vylet do CZ (kde se jim mimojine velmi libi) a predvest se proti mistrum sveta. Proste idealni pro mlade kluky, kteri maji teoretickou sanci si na konci sezony zahrat MS. Proto hrali jak hrali, hodne riskovali a vyslo jim to. Nase repre ma proste jinou strategii a az na MS se uvidi, co bylo dobre ;-)

0/0
11.11.2010 23:38

juracofandisparte

Re: Jestli si někdo myslí, že Lojzovy jde o úspěch

Já si myslim, že je celkem jedno, o co Lojzovi jde - ikdyby mu šlo jen o sebe sama, tak bude chtít vyhrávat, protože prohrama si moc nepomůže.

0/0
11.11.2010 22:41

mobilis in mobili

Re: Jestli si někdo myslí, že Lojzovy jde o úspěch

:-)R^

0/0
11.11.2010 22:45

Red_Adder

Re: Jestli si někdo myslí, že Lojzovy jde o úspěch

Nejde mu o výhry nebo prohry. Je to jenom o jeho byznysu. Jako trenér nikdy nic nevyhrál (a bohužel pro českej hokej ani nevyhraje), ale potřebuje si trochu zrevitallizovat svůj byznys v Polsku (= na severní Moravě). Doporučuji se podívat do katastru nemovitostí, je to jenom obyčejnej spekulant. 

0/0
12.11.2010 22:47

FredFu

D

Jeslti si někdo myslí, že jsou měřítko kvality hráče kolik dá golu je na omylu. Nejlepší příklad je tým v Naganu. Rusáci vyprášili Finy o dvě třídy, už si nepamatuji kolik v semifinále a s našima hráli finále 0 1. Jestli nebude vyvážený tým bude to vždy v háji jako dnes.

0/0
11.11.2010 22:14

juracofandisparte

Re: D

Tim myslíš jak, vyvážený? To je mi jasný, že musí být v týmu různý typy hráčů a ne jenom 20 jmen s nejvyšším bodováním.

0/0
11.11.2010 22:18

netbooster

Re: D

Ježiši... už jsem dnes čekal jenom na "Nagano", a můžu jít v klidu spát. ;-D

Hele a pamatuješ na MS 1976, jak Sověti dávali šišky všem na objednávku, včetně Američanů, a jak potom v rozhodující moment rupli se Švédskem, a předtím s naším týmem? A to byl kruci mančaft! ;-D

0/0
11.11.2010 22:19

FredFu

Re: D

Tak dobrou:-)

0/0
11.11.2010 22:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze