Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Proč hokejisté ztratili vyhraný zápas? Bláznili jsme vzadu, tvrdí Červenka

Poprvé vedl reprezentaci jako kapitán, na začátku třetí třetiny dal gól na 3:1 a v duchu si nepřipouštěl nic jiného než vítězství. Jenže ouha. "Ztratili jsme vyhraný zápas, protože jsme zbytečně bláznili v obranném pásmu," říkal Roman Červenka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

normalni_chlap

Na zapase jsem osobne byl, takze jen v kratkosti.

Rusove maji svuj nejsilnejsi tym v americe, a to jeste muzou pouzit hrace hrajici tam v soutezich, na tradicnim zapasovem turne proti vyberum tymu z QMHJL, OHL, WHL. Tohle byl tym, jehoz hraci se nevesli do acka... Velmi dobre dobre zahrali Orsava, Hlinka, Jaskin(byt to byl pro nej velmi stastny zapas kdy mu vyslo na co sahnul i nesahnul) a take Mazanec. Horsi jsou beci....Pricinou vyhry Cechu bylo to, ze sice Rusove lepe bruslili, ale byli daleko horsi v osobnich soubojich a to rozhodlo.

0/0
13.11.2010 9:31

juracofandisparte

Re: Na zapase jsem osobne byl, takze jen v kratkosti.

jj, ale nám chybí taky pár hráčů, tak 5-8 jiných ještě asi bude na MS. Jako největší potenciální opory vidím Nestrašila a Paláta, ale je jich tam víc. Myslim ale, že se dá říct, že při 100% výkonu jako ve 3/3 jsou schopni hrát s top týmy vyrovnaný zápas.

0/0
13.11.2010 9:34

normalni_chlap

Re: Na zapase jsem osobne byl, takze jen v kratkosti.

mame jednoznacne horsi beky nez ostatni, to je realita....zase na druhou stranu mame opravdu golmana extratridu Mazance. Potiz bude taky na pozici centru.

0/0
13.11.2010 10:08

juracofandisparte

Re: Na zapase jsem osobne byl, takze jen v kratkosti.

Ty kiksy v obraně asi soupeři na MS budou trestat. Doufejme, že na tom nějak zapracjí do té doby. Ale bude to těžký, máme těžkou skupinu - jako hlavní vidím, aby zvládli zápasy se soupeři jako Německo, Švýcarsko, Slovensko, Norsko, protože ikdyž jsem optimista, tak letos bude hodně těžké vyhnout se skupině o záchranu.

0/0
13.11.2010 10:14

normalni_chlap

Re: Na zapase jsem osobne byl, takze jen v kratkosti.

Cesi maji problem s bruslenim a to zase rozhodne....bohuzel. To uz se v 19 letech neda naucit. Vylozene spatne brusli Kousalík(je sikovnej ale na puku a do presilovky), Jank, Matejicek oba nicmoc, Sova pomalejsi jako Kousalik(dobra rozehravka a hra s pukem), Jerabek a Reznicek prumer, Šenkeřík dobře bruslí ale moc nechce hrat s pukem. Opravdu dobrej centr je Hlinka. Jinak je to s centrama spatny. Holik hraje centra tak, ze predrzuje puk a trpi tim cela petka. Na jeden jeho kanadskej bod je 5 kiksu. Zbytek petky za nej hasi jeho prusery a to by prave nemelo u centra vubec byt. Od Bulíře jsem čekal daleko víc, mel nizsi icetime a je zvyklej na pravej opak z Liberce kde je porad na lede a tak se s timto asi nesrovna...uvidime. Marosz je sikovnej, ale horsi bruslar a hlavne kondice je v haji. Jedinej centr je fakt HLINKA jinak je to spatny. Jinak z kridel tam nemaji vubec co delat Herman, Jonak, Tuma.       

0/0
13.11.2010 10:51

Doubin

Re: Na zapase jsem osobne byl, takze jen v kratkosti.

Určitě jsi byl na školení trenérů. Já už ne. Co říkáš na názor Bukače - sport bez aerobního tréninku a budování vytrvalosti? Já stím totiž absolutně nesouhlasím a vím proč. Oba Bukače by měli zbavit v tomto směru svéprávnosti.

0/0
13.11.2010 10:53

normalni_chlap

Re: Na zapase jsem osobne byl, takze jen v kratkosti.

ano byl jsem tam jako host....muzu Ti rict, ze starej pan Bukač je uz mimo. Ja ho uznavam, chtel bych byt v jeho letech na tom alespon jako on, ale na souvislou prednasku to uz neni, neudrzi linii/nit. Clovek musi sakra neco vedet, aby si  z toho vzal nebo pochopil co chce vlastne rici. Ale je sympaticky ze se v jeho letech "angazuje" musi se to brat s rezervou trochu. Tak urcite na to mame kazdej nejakej nazor, ale ja s nim taky takhle nesouhlasim. Rozvoj vseobecne zdatnosti a vytrvalosti herni formou....tedy v podstate kazdy den jiny sport v delce 60 minut a vice....no nevim. Jestli to myslel jako zaklad a z toho jakoby cilene "vyrazet"  do atleticke pripravy, cyklistiky, plavani....ja mam jako kazdy kouc, trener nejakou sovji filosofii, ktera se bud osvedcuje nebo nikoliv no....tohle je delsi diskuzi. Mladyho Bukace nemusim vubec, ten nic nevi. Starej pan kdyz se pozorne posloucha, tak se z nej da neco vzit a neco Te vzdycky napadne jako myslenka z jeho projevu.... 

0/0
13.11.2010 11:19

normalni_chlap

Re: Na zapase jsem osobne byl, takze jen v kratkosti.

P.S. videls dalsi vysledky mladeze?:-) 17 prohrala s finskym "B" a 16 se Svycarama. Vsechno bylo o HČJ....hlavne brusleni s kotoucem;-) no vrchol je ten nesmysl, to alibi Šolce s tim radoby "vyberem" 18 do ameriky proti NAHL tymum a to jeste proti poslednimu v soutezi a 4 tymu od konce. Hlavne to je uroven AA, videl jsem tam par zapasu loni a muzu ti rict, ze jsou na urovni ceske juniorske extraligy. Prvni zapas dostali češi 6:1:-P se ani nedivim s tim tymem kterej tam vzal ten zakomplexovanej blbecek. 

0/0
13.11.2010 11:26

Doubin

Re: Na zapase jsem osobne byl, takze jen v kratkosti.

Jo jo kamaráde. Mám pocit, že se na lepší časy zatím opravdu neblýská. Na svzu už lítal Kusej a nelíbí se mu, že by měli např Pardubice spadnout z ELJ - že se s tím musí něco udělat. Asi jako loni.:-/

0/0
13.11.2010 17:11

pj25

Redakce - budu kopirovat, aby jste to neprehledli

Muzete mi pani redaktorove napsat, kde najdu clanek, komentare ci

postrehy z utkani "U20", ve kterem nasi reprezentanti prejeli Rusko? ;-€ To tady opravdu musi byt clanek o tom, ze nekdo poslal nekomu nejake papiry, nebo, ze hokejistovi pri najezdu sjel puk z hole Rv

To jste opravdu takovi amateri, ze neumite udelat clanek o hokeji a

porad se tu pise o nejakych "radoby senzacich", Cervencich a s Jagrem

pomalu chodite i curat. 8-o Tento sportovni server se opravdu za chvili stane bastou joudu typu erika a siska a nebude mit vubec vyznam sem chodit neco cist. Zacinate byt opravdu nechutny bulvar !!

0/0
13.11.2010 7:27

juracofandisparte

Re: Redakce - budu kopirovat, aby jste to neprehledli

Souhlas. Někdo tady prostě nedokáže rozeznat to podstatné od nepodstatného - a redakce si očividně neuvědomuje, že kdyby sem dávali víc těch podstatných věcí, tak by to tu možná četlo ještě víc lidí.

0/0
13.11.2010 7:44

seesul1

Re: Redakce - budu kopirovat, aby jste to neprehledli

R^ naprostý souhlas. Asi budeme muset ještě 2 dny počkat, až se o našem vítězství redaktoři dočtou v pondělním sportu.

0/0
13.11.2010 8:38

Doubin

U20 tu zatím není - tak to napíšu sem

Na Jaškinovi je krásně vidět, že když dostanou mladí hráči šanci v ELH a dost prostoru, je to správná cesta. R^

0/0
12.11.2010 19:29

seesul1

Re: U20 tu zatím není - tak to napíšu sem

to je vidět i na Holíkovi- mimochodem, ty, co předpovídali ruský kolotoč, musím zklamat. Naši vyhráli. Nezvraceli, nevadila jim bolest a na kolotoči se točili i Ivani.

Sympatický výkon.

0/0
12.11.2010 19:59

Doubin

Re: U20 tu zatím není - tak to napíšu sem

Souhlas - ale musím poznamenat, že na MS U20 bude jyný ruský mančaft. Ale celkově hokej jako takový - no ještě tomu dost chybí.

0/0
12.11.2010 20:11

juracofandisparte

Re: U20 tu zatím není - tak to napíšu sem

Máš pravdu, že na MS budou mít jiný mančaft, ale tys předpovídal ten kolotoč proti tomuhle mančaftu, takže mám pocit, žes klukům trochu křivdil. Jinak Jaškin paráda, je to vynikající hráč.

0/0
12.11.2010 20:50

Doubin

Re: U20 tu zatím není - tak to napíšu sem

Nekřivdil -

0/0
12.11.2010 23:07

KapitánPejsek

Re: U20 tu zatím není - tak to napíšu sem

Ale vy byste je, pane francoa, nepochválil, ani kdyby vyhráli 10:0. Vy prostě čekáte na prohry, a pak na diskusích léčite svoji ukřivděnost neustalým strojově pravidelným napadáním českého hokeje. Mnohdy máte pravdu, ale tím, že nejste schopen uznat alespoň minimální současnou snahu problémy našeho hokeje řešit, působíte jako škodící ubožák, nezlobte se na mě. Kdybyste nebyl tak zaslepený, musel byste uznat, že kromě negativ v podobě hrubek v obraně, menší technické a bruslařské dovednosti, byla  i pozitiva: Bojovnost, důraz, několik hokejistů z tohoto výběru hrálo velice dobře a mohou být příslibem. Ale to vy nikdy neuznáte. Věnujte se té své cyklistice, pane francoa, všem se uleví.

0/0
12.11.2010 23:37

seesul1

Re: U20 tu zatím není - tak to napíšu sem

pod to se podepíšu. A přidám ještě 2 jména- Kei a Netbooster.

0/0
12.11.2010 23:43

juracofandisparte

Re: U20 tu zatím není - tak to napíšu sem

jj, naši byli lepší v osobních soubojích. A jelikož bylo sna dještě před sezonou nebo během přípravy trenéry řečeno, že právě tímhle stylem hry, který nám včera přinesl úspěch, se chceme prezentovat, tak si myslím, že se jim to minimálně částečně povedlo. Hlavní, aby dokázali hrát jako včera 3/3 i další zápasy. Ještě bych dodal nezapomínejme na to, že tohle sice bylo ruské Bčko, ale nám chybí taky nějací hráči.

0/0
13.11.2010 7:47

sajlor

Co je spatne

Nevidim na clanku nic nenorlmaniho. Myslis jako spatny ze strany redaktora nebo Cervenky nebo co se Ti nelibi???

0/0
12.11.2010 15:43

Doubin

Re: Co je spatne

Tak já to tedy přeložím do lidštiny. ,, Už jsme si myslely, že to máme v kapse, ale Švédové pořád tlačili, my jsme už neměli sílu a mleli z posledního. Proto jsme faulovali. Jak to daly na 3:2 , tak jsme se podělali a nakonec zpanikařili a prohráli.´´ Jde hlavně o tu správnou formulaci.  

0/0
12.11.2010 16:02

sajlor

Re: Co je spatne

Od hokejistů nebo fotbalistů necekam zadne duchaplne projevy, takze jsem z nudy kouknul na clanek a neresim. Vůbec nechapu co si tim chtel rict.

0/0
12.11.2010 21:50

Doubin

Ne tento článek se nedá reagovat, jenom se smát.

:-)

0/0
12.11.2010 14:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze