Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hadamczik měl po debaklu proslov v kabině. Máte na víc, řekl hráčům

Nejtěžší porážku za posledních dva a půl roku utrpěli čeští hokejisté, kteří podlehli Finům 0:5. V únoru 2008 prohráli v rámci LG Hockey Games v Tampere rovněž s domácím Finskem 1:6. I tehdy jí musel strávit na lavičce kouč Alois Hadamczik. "Těžko hledám slova, protože takové individuální chyby si nedovolí hráči ani v extralize," zlobil se staronový kouč národního týmu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

glans

Odkaz

Nějak ten odkaz na zápas s Ruskem nejde. Pořád mi tam skáče databáze extraligy.;-O;-€Rv

0/0
14.11.2010 11:26

glans

Re: Odkaz

No konečně.

0/0
14.11.2010 11:37

p19p

Lojzo

díky R^

0/0
14.11.2010 11:00

Doubin

Jinak se podívejte dnes z okna.

U nás je nádherně a teplo a hned po obědě vyrážím min na 90-100km na kolo. Je mi jedno, jak ti naši sněhuláci budou hrát, nenechám si kazit tak krásný den. R^:-)

0/0
14.11.2010 10:13

normalni_chlap

Hadamczik je po lidske strance velmi spatnej clovek, ale

za tohle jenom konretne on nemuze. Tyto vysledky na tomhle konkretnim turnaji nejsou jeho okamzita chyba z pusobeni u techto dvou konkretnich  zapasu narodaku. Presto to byl i on, ktery se za celou svou trenerskou eru velmi zasadne podilel na budovani systematiky fungovani ledniho hokeje v Cesku! Tim je mysleno jakym  zpusobem se delaji nominace, sestavy do narodaku, jakym zpusobem se ziskavaji posty treneru, kustodu....jak se daji ovlivnovat zapasy v extralize, v mladezi. Jake hodnoty tento clovek vyznava a cti....je to velmi neuprimnej, necharismatickej, mstivej a neduveryhodnej clovek, trpi komplexem menecennosti. Poctivost a ferovost je to posledni co by u nej clovek mohl ocekavat. 

0/0
14.11.2010 8:40

Doubin

Re: Hadamczik je po lidske strance velmi spatnej clovek, ale

Jo souhlasím, vlastnosti má stejné jako Růžička, který se na systému mládeže a hokeje vůbec podepsal stejně. Růža je na víc hulvát . V obou zápasech nároďáku bylo krásně vidět, jaký je rozdíl mezi naší ELH a Evropou. Těžké propspěchářství, protekcionalismus a různých šméček s podrazama se táhne jako neviditelná nit celým hokejem od mládeže počínaje až po ELH. Z toho nemůže vzejít nic čistého z trvalejší kvalitou. :-/

0/0
14.11.2010 10:05

marty.rock

Re: Hadamczik je po lidske strance velmi spatnej clovek, ale

Nemám Růžu v lásce, ale je to mistr světa. To se Lojzkovi nikdy nestane.

0/0
14.11.2010 11:12

netbooster

To

chce klid - jediný objektivní turnaj co do kvality je beztak pouze ten olympijský, a to se ještě musí podařit nominace, ne jako v případě letošního turnaje a nominace českého týmu.

Jestli je v týmu 5, 10 nebo 15 mistrů světa, na tom kulové záleží. Kdo není blázen, tak sám viděl, že letošní zlato z MS byla neuvěřitelná shoda okolností, která se jen tak opakovat nebude, a dnešní výsledek reálně odpovídá tomu, na co tento tým má. Obávám se, že pokud se bude spoléhat na takové hráče, jako je Škoula, Marek, Červenka nebo Krajíček, tak se to ani nijak zvlášť nezlepší. Hadamczik pracuje s tím, co má, v Evropě prostě nic lepšího nemáme, a troufám si tvrdit, že pokud by se EHT účastnili Švýcaři nebo Němci, naši by s nimi měli velké problémy. Když jsem sledoval tu dnešní bezradnost a zoufalost českého týmu ve druhé třetině, napadla mě hříšná myšlenka, že český hokej něco zanedbal, ale tak víte jak to je - "mistří světa"....

0/0
14.11.2010 1:32

juracofandisparte

Re: To

Nesouhlasím s tebou ve 2 věcech.

- tenhle tým určitě nehraje to, na co má.

- nemyslim si, že je jedno, jak dopadne tenhle "malý turnaj". mně osobně je celkem fuk, jestli jediný "správný měření sil je olympiáda. Ta je ovšem jen jednou za 4 roky a normální fanoušem se chce bavit hokejem častěji, než jednou za 4 roky. Proto podle mě je každý turnaj důležitý, ne jenom OH. Kvalita hráčů ještě nepodmiňuje kvalitu hry.

0/0
14.11.2010 3:12

netbooster

Re: To

Dobrá - můžeš nějak vyargumentovat, na základě čeho soudíš, že má tento výběr na víc než teď hraje?

Můžeš se bavit hokejem bez ohledu na výsledek, navíc já se třeba včera při sledování zápasu Švédsko - Rusko ohromě bavil, především tedy švédskou hrou.

"Kvalita hráčů nepodmiňuje kvalitu hry"...??8-o;-D Ne? A co tedy prosím tě? ;-D

0/0
14.11.2010 7:28

Doubin

Re: To

Asi značka a barevnost hokejek, hezké dresy a pod. :-)

0/0
14.11.2010 10:09

juracofandisparte

Re: To

tsamozřejmě, že ne... třeba jako příklad se dá uvést nedávný zápas Budějovice-Třinec. Šlo o výborný hokej nejvyšší kvality, kterému nechybělo vůbec nic. Zápas byl mnohem lepší, než celá řada zápasů NHL. Individuální kvalita hráčů tomu samozřejmě napomáhá, ale není to ten hlavní činitel, který určuje kvalitu hokeje jako takového. Ale to by měl někdo, kdo se o hokej zajímá, vědět :-/

0/0
14.11.2010 10:15

netbooster

Re: To

Zaprvé - měl bys častěji (nebo úplně začít) sledovat zápasy NHL, abys tu nepsal takové nesmysly.

Zadruhé - na českou extraligu mají oba zmiňované mančafty nadprůměrných individualit až dost, a právě jejich idividuální dovednosti často činí zápas nadprůměrným. Mimochodem, v tebou uvedeném zápase obě obrany předvedli několik příšerných minel, proto mě ten hokej nijak zvlášť nenadchl. Nemluvě o dvou gólech, které dostal třinecký gólman jak přes kopírák, v podstatě z rohu pod horní tyč. To obvykle neuvidíš ani v krajském přeboru.

0/0
14.11.2010 13:20

juracofandisparte

Re: To

Jo a ten tým má na víc, než co hrál tyto 2 zápasy, na základě čeho tak soudím? Na základě kvality hráčů, kteří tam jsou. Většina z nich tu kvalitu má. Takže tvoje vyjádření vidím jako prosté kverulanství a dost mi na vás vadí hoši (ty, Doubin a možná ještě někdo další), že sice kritizujete, ale vaše kritika není vůbec konstruktivní. Tim nemyslim jen tento tým, ale kritiku českého hokeje vůbec. A kritika, která neni konstruktivní, je úplně zbytečná.

0/0
14.11.2010 10:18

netbooster

Re: To

Aha - dnes proti Rusům tu kvalitu předvedl, jen co je pravda. Bohužel, můžeš být sebevětší optimista, ale je jasné, že tenhle tým prostě na víc nemá, a individuálních kvalit je v něm opravu jako šafránu. 4 vstřelené góly ve třech zápasech? Tak to je produktivita jak stehno. 12 inkasovaných gólů ve třech zápasech? Je vidět, že obranu máme jako zvon a gólmani jsou jistota sama (i když Schwarze se musím zastat, za tak zoufalou obranou by nic nezmohl ani Brodeur nebo Hašek v nejlepších letech)

Zbytek tvého příspěvku jsou bláboly, tak typické pro některé hokejové činovníky, kteří už nevědí, jak jinak by zakryli své diletantství a neschopnost. Holý fakt ale je, že český hokej se nadále propadá, a zatím se nikomu nepodařilo tento propad alespoň zastavit.

0/0
14.11.2010 13:26

juracofandisparte

To nám to pěkně začíná...

Lojzo, zítra očekávám výhru v řádné hrací době. ;-)

0/0
13.11.2010 23:12

Predators

Chyba trenéra

Osobně se domnívám, že Hadamczik je u mnoha hráčů velmi neoblíbený a nechápu, generalitu českého hokeje, že člověku, který se neosvědčil svěří zpět reprezentaci. Sám hokej nikdy vrcholově pořádně nehrál, a ikdyž se domnívám, že třeba nemusí mít špatné záměry a myšlenky, tak jeho přístup k hráčům je od začátku špatný. Nechci se tady zastávat Růžičky sám ho moc nemusím, ale jeho styl motivace je určitě lepší než to co předvádí Hadamczik.

0/0
13.11.2010 22:54

Soininen

Re: Chyba trenéra

To si nemyslím že by byl neoblíbený, koneckonců do toho nikdo nevidí. A vůbec hráči nemaj rozhodovat o tom kdo bude trenérem národního či klubového týmu. To samé by se mohlo říci o žvejkovi páč mu na MS přišlo nejvíc omluvenek v historii a vůbec co si vzpomínám tak i před Vídní 2005 byl dost kritizovanej a co si pamatuju, tak hokej za žvejkovi první éry bylo to nejhorší co bylo k vidění. Jenže byla výluka NHL a tak dostal to nejlepší co bylo na výběr a přestože že to byl kádr lehce přestárlý bylo z toho zlato. Když to řeknu takto Had a Žvejk jsou trenéři na relativně stejné úrovni, jen se liší od sebe způsobem koučingu, osobností a přístupem k hráčům. Tvrdit, že je Had špatný trenér je hloupost. Bronz ze ZOH 2006, stříbro z RIgy 2006 kde jsme byli stejně jako letos za totální outsidery, Bronz z hokejovou 20kou která byla zatím posledním medailovým úspěchem mladíků a samozřejmě 2x stříbro a 1x bronz s Vítkovicemi. Kdyby to byl moula tak žádné úspěchy nemá.

0/0
14.11.2010 0:21

Soininen

Re: Chyba trenéra

Pokud vemu Růžu tak to máme 2x titul MS, ten letošní je cennější dle mého názoru. 1x semifinále Světového poháru, 2x ZOH konec už ve čtvrtfinále(ZOH 2002 asistent Augusty) a 2x titul se Slávií. Výsledky v EHT totoožné v podobě 3 a 4 míst. Oba trénovali repre zhruba 3 roky. V globálu jsou jejich výsledky prakticky totožné, jen žvejk má 2x zlato z MS zatímco Lojza j 1x stříbro. Je ale třeba podotknout, žvejkovi přijelo komplet všeho z NHL a mnoho hráčů zlaté generace.Lojza si zaslouží čas a jeho hodnocení bych nechal po MS, neb to je teprve důležité.

0/0
14.11.2010 0:39

Doubin

Jen taková otázka

Proč byl Lener dnes v Helsinkách a ne na U20 ve Varech???

0/0
13.11.2010 22:35

juracofandisparte

Re: Jen taková otázka

Proč se nezeptáš? lener@cslh.cz

0/0
13.11.2010 23:13

KOMON

Dobře tak!!!

To mu dělaj sválně,nechat si dát gól půl minuty po oddechovym čase je záměr.To samý se Švédem,dostali za úkol defenzivně to dohrát tak to hadovi ukázali jak ho hodlaj poslouchat ;-D a dobře tak ať už táhne!

0/0
13.11.2010 21:47

Doubin

Re: Dobře tak!!!

Buď v klidu, v sezoně 2011 a 2012 budem ve skupině ,,B´´ hrát obstojně.:-)

0/0
13.11.2010 22:02

sisko1

Přebudovat tým je nutnost !!

Základ týmu by měla tvořit Kometa, prottože dokáže odehrát dobře zápasy po taktické stránce i v bojovnosti. Pokud se vhodně doplní ze zehraničních lig tak by to mohlo vyjít

0/0
13.11.2010 21:39

KOMON

Re: Přebudovat tým je nutnost !!

;-D;-D;-D

0/0
13.11.2010 21:44

Doubin

Re: Přebudovat tým je nutnost !!

;-DKometa by dostala 15:0 Co pořád melete o taktice, když by se ani nedostali k puku.;-D

0/0
13.11.2010 22:00

Doubin

Kdy sem konečně dáte oblýbený článek

,,X důvodů proč jsme prohráli ..... ´´ a k tomu nějakou glosu od nějakého experta? Starýho Holíka se už zbavili (Augusta) , tak koho tam máte? ;-)

0/0
13.11.2010 21:17

normalni_chlap

Re: Kdy sem konečně dáte oblýbený článek

NEMAJI NIKOHO:-P

0/0
13.11.2010 21:49

Charles_Davy

Ten proslov měl dát už o přestávce

po zápase je to už zbytečné ;-D Čekal ale něko od Lojzy něco jiného? Jsme zase tam, kde jsme byli před 2 lety - v p.. A opět si budeme jezdit pro ostudu.Rv

0/0
13.11.2010 21:17

Doubin

Re: Ten proslov měl dát už o přestávce

No jasně, o přestávce si šel dát Lojza párek do bufáče. Ty kluci na to nemaj a on s tím za 4 tréninky a 3 zápasy těžko něco udělá. Zvykej si na realitu. Víš jak se Růža směje? Ten přesně čeká na takové reakce, jako jsou tvoje. Ale sám by dnes a ve čtvrtek dopadl stejně.:-)

0/0
13.11.2010 21:24

Charles_Davy

Re: Ten proslov měl dát už o přestávce

Já proti Růžovi nic nemám. V těhle turnajích byl určitě úspěšnější, než tenhle polskej tragéd.

0/0
13.11.2010 22:32

Soininen

Re: Ten proslov měl dát už o přestávce

Se koukni do historických tabule EHT a zjistíš, že výsledky jsou naprosto totožné. Oba mají jen 3 a 4 místa a nějaká estetika hry či způsob hry by se do toho míchat neměl, páč pod každým to bylo jiné ale výsledky byli stejné. Takže je jasné že je to dané primárně kvalitou samotného kádru. Za pana Hlinky to bylo to samé, lze tedy říci že pan Hlinka(budiž mu země lehká) byl špatný trenér, jistě že ne.) Hadamczik by se měl hodnotit podle výsledku jaký uhrajeme na MS a na nějako EHT kašle pes, tu loni vyhráli FInové celkem v pohodě a na samotné MS zařvali ve čtvrtfinále s námi. Jestli si toho někdo nevšiml tak MS jsme neurvali ani tak hráčskou kvalitou, jako spíš optimální týmovou hrou založenou na ernormní bojovnosti s obrovskou megaklikou ve vyřazovací části, tím to nechci nějak snižovat ale je třeba se dívat na věci reálně. Z dlouhodobého hlediska tenhle tým nemá na to bojovat pravidelně o medaile.

0/0
14.11.2010 0:28

eric.blade

HADAMCZIKU ODSTUP !!!

toto stačilo, dejme to povolanému což je proti tobě prakticky kdokoliv... Co Růža sestaviil, rozbila pára za dva zápasy - to je REALITA !!

0/0
13.11.2010 20:49

Otec Spamu

Re: HADAMCZIKU ODSTUP !!!

Realita je že nás Růžička dovedl k historicky první prohře s Norskem ;-)

0/0
13.11.2010 20:52

podle_cenzora_rasista

Re: HADAMCZIKU ODSTUP !!!

a nebyl růža taky dvakrát trenérem, který dotáhl mančaft k titulu MS?

0/0
13.11.2010 20:54

Otec Spamu

Re: HADAMCZIKU ODSTUP !!!

To taky :-)

0/0
13.11.2010 20:57

seabow

Re: HADAMCZIKU ODSTUP !!!

A Had k prvni prohre v plne sestave s tymem mimo BIG7...

0/0
13.11.2010 21:32

Doubin

Re: HADAMCZIKU ODSTUP !!!

Tak to vem za něj.;-)

0/0
13.11.2010 21:12

Doubin

Už jste trapní , vše házet jen na trenéra repre

Co asi s nimi udělá za 5 tréninků a 3 zápasy? Kdyby to bylo tak jednoduché, :-). Z podprůměrné soutěže můžou vzejít jen podprůměrní hráči. Proti švédským mladíkům si mistři pustili šišku do kalhot a dnes si ani neškrtli. Vždyť na to koukáte každý týden 2x - tak co se pořád divíte. To je jak z volbama u nás. Nejdříve volíte gaunery a potom se divíte, že to jsou gauneři. Jsme jako národ skutečně tak nesvéprávní?? Blíží se doba, kdy si budou o repre na svazu tahat špejle.  8-o

0/0
13.11.2010 20:47

podle_cenzora_rasista

Re: Už jste trapní , vše házet jen na trenéra repre

srovnávat politiku s hokejem...

v každým případě to vypadá, že pod Lojzou prostě kluci nechtějí hrát. Buď je v tom něco osobního, nebo je Lojza neumí vyhecovat, nebo blbě složil mančaft.... Důvodů může být celá řada a hraje v nich roli i trenér.

Loni naši taky nepatřili mezi bůhvíjakou elitu - a jak se rvali na MS, jezdili po zadku.

0/0
13.11.2010 20:54

Doubin

Re: Už jste trapní , vše házet jen na trenéra repre

Loni není letos. Ten náhodnej titul sem netahej. Pokud se jim teda podle tebe jednou chce a po druhé ne, nejsou to profíci, ale trapné slečinky a měli by se na to vykašlat anechat hrát ty, co chtěj hrát v repre. ;-)

0/0
13.11.2010 21:11

Spalovač_šancí

Re: Už jste trapní , vše házet jen na trenéra repre

Svým názorem ovšem potvrzuješ tezi o tom, že Hadamczik není muž na svém místě. Pokud nominuje do repre "trapné slečinky", nemá co dělat na trenérské pozici 

0/0
13.11.2010 21:29

Doubin

Re: Už jste trapní , vše házet jen na trenéra repre

Nominoval 14 mistrů světa. Máš tam někoho jiného? Jim se totiž hrát chtělo a taky hráli na co měli. Nic víc v tom nehledejte. Švédi a Fini jsou jinde, o tom to je.;-)

0/0
13.11.2010 21:39

chataricek

Tento trenér

nepatří k reprezentaci! Pan Marek Sýkora by měl dostat šanci. S Hadamczikem snad udržíme A skupinu... V naší zemi není jen Růžička a Hadamczik... S Hadamczikem jsme nikdy nic nevyhráli, nevyhráváme ani nevyhrajeme. Bohužel. Jen ostuda na mezinárodní scéně. A řeči o přípravě? Všichni to mají jako přípravu - ale výkony jsou daleko před našimi. Předčí je ve všem. Od nasazení, přes gólmany, shopnost vytvořit šanci, proměnit... Snad jen ve hře "na rohy" kralujeme. S trenérem - hrobařem našeho hokeje.

0/0
13.11.2010 20:24

chataricek

Re: Tento trenér

překlep - schopnost

0/0
13.11.2010 20:24

Otec Spamu

Re: Tento trenér

Udivuje mě jak každý vychvaluje trenéra, se kterým jsme prohráli proti Švýcarsku, Norsku a měli 2x na mále s Lotyšskem 8-o Nicméně souhlasím, že by to chtělo někoho jiného než Hadamczika, sice je to kvalitní trenér, ale svoji šanci už dostal.

0/0
13.11.2010 20:28

Spalovač_šancí

Špatnej trenér a až na výjimky špatní hráči

Kombinace, která žádnou díru do světa udělat nemůže. Aby se dosáhlo úspěchu s průměrnými hráči, chce vysoce kvalitního trenéra, který umí vyhrávat - např. Růžičku.

0/0
13.11.2010 20:18

Otec Spamu

Re: Špatnej trenér a až na výjimky špatní hráči

Kohože? 8-o

0/0
13.11.2010 20:23

Doubin

Re: Špatnej trenér a až na výjimky špatní hráči

;-D - zapoměl jsi na soupeře. To by to museli pokaždé tak vypustit, jako poslední MS.

0/0
13.11.2010 20:39

Spalovač_šancí

Re: Špatnej trenér a až na výjimky špatní hráči

nevšiml jsem si, že by finové, švédové či rusové vypouštěli zápasy

0/0
13.11.2010 21:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze