Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kouči Hadamczikovi se start nepovedl. Jsem z některých hráčů zklamaný, řekl

Vstoupil podruhé do stejné řeky. V roce 2005 přebíral po Vladimíru Růžičkovi mistry světa z Vídně. Letos nastoupil Alois Hadamczik na lavičku zlatých českých hokejistů znovu. Tým však na turnaji Karjaly ve Finsku selhal. Nezískal ani bod a skončil poslední.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Huckelberry Švédd 3

Lojzek a trenér nároďáku ...

tak to už tu bylo a se smutným koncem - bez respektu, s rozvráceným týmem a žalostnými výsledky ..Rv;-( 

0/0
15.11.2010 14:55

normalni_chlap

Kvalita ceskeho hokeje je spatna, ale je nutne rici

ze uroven reprezentacnich treneru vsech ceskych narodnich muzstev je primo katastrofalni. O Hadamczikovi bylo uz vse receno. Prerost a Solc dva protekcni a neschopni panove, jekteri diky lisani Kralovi maji svoje posty. Veber nema vubec zadne zkusenosti, a je tam jenom diky servilite k Ruzickovi, nikdy zadne deti poradne netrenoval, neprosel si celej proces "vyroby" hokejisty....nema tam co delat, nema na to. Bukac mladsi jenom jmeno a vlohy na to vubec ale vubec nema. V Cesku je plno velmi kvalitnich treneru, kteri nikdy sanci nedostanou protoze nejsou dostatecne loajalni, servilni ke Kralum, Charouzum, Ruzickum, Hadamczikum. Je to spatny, pasystem z ceske politiky ruka ruku myje prosaknul do vsech koutu ceske spolecnosti. Opravdu kvalitni treneri maji svoji zivotni folosofii, sovji uroven, svoji osobnost a to se temto kreaturam nehodi, takze asi tak...:-/

0/0
15.11.2010 12:49

juracofandisparte

Re: Kvalita ceskeho hokeje je spatna, ale je nutne rici

To se ale není co divit... proč by si někdo dával na takový post neloajálního člověka?? ty by sis vzal jako podřízeného někoho, kdo k tobě neni loajální? Jedna věc je být skvělý trenér mládeže s hromadou zkušeností a druhá věc je být zkostnatělej dědek, kterej si myslí, že ví všechno nejlíp a nikdo "tam zeshora" mu do toho kecat nebude, protože on to dělá dobře. To je totiž reálná podoba těhle lidí, kteří "maji svoji zivotni folosofii, svoji uroven, svoji osobnost" :-P

0/0
15.11.2010 13:07

normalni_chlap

Re: Kvalita ceskeho hokeje je spatna, ale je nutne rici

vubec nemas pravdu juro co fandis sparte. Jedna se o mlade progresivni trenery nebo trenery stredniho veku o stary dedky typu Hadamczik neni reci. Je plno treneru mladeze, kteri pusobi i v zahranici co odesli prave  kvuli tomu ze si odmitli nechat delat na hlavu nebo se pretvarovat a o tom je dneska ceskej hokej....zarny priklad jsou specielne treneri narodnich muzstev od 16 pocinaje a konce Acka...tam vsak by mel pusobit trener co ma autoritu. Mel jsem moznost druhy den po Karjale mluvit s par hraci a mne stacilo co jsem se dozvedel.

0/0
15.11.2010 13:38

juracofandisparte

Re: Kvalita ceskeho hokeje je spatna, ale je nutne rici

Druhý den po Karjale je dneska ne? No jestli ses dozvěděl něco skandálního, tak řekni co, protože jinak jistě chápeš, že to nemůžu brát jako nějakou reálnou informaci, když napíšeš jenom "co jsem se dozvěděl mi stačilo" :-/

0/0
15.11.2010 13:45

normalni_chlap

Re: Kvalita ceskeho hokeje je spatna, ale je nutne rici

divej to neni o skanadalizaci. To je o chovani, o klimatu v kabine, vztazich mezi hraci....co tam nastavi prave ten head coach za system nejenom na lede ale hlavne mimo nej....jak se ti hraci tam citi....to je ta chemie to NEJVIC co dela head coacha head coachem. Hadamczik uz tomu diky svoji osobne, svymu zpusobu ziti zivota, svym hodnotam ktere vyznava, jak se chova, jak mysli.....proste ublizuje.

0/0
15.11.2010 14:30

juracofandisparte

Re: Kvalita ceskeho hokeje je spatna, ale je nutne rici

Já se s tebou nehádám. Jen se ptám na konkrétnější vysvětlení (ne na jména).

0/0
15.11.2010 14:38

normalni_chlap

Re: Kvalita ceskeho hokeje je spatna, ale je nutne rici

....zpusob volby nahradniho kapitana a jeho chovani, urceni jednotlivych roli pro hrace a chovani, reakce head coacha jako zpetna vazba na ne....vyjadrovani+chovani(body language)=volba slov pri projevech pred muzstvem. Chovani head coacha a nasledna atmosfera mimo led....

0/0
15.11.2010 14:42

normalni_chlap

Re: Kvalita ceskeho hokeje je spatna, ale je nutne rici

P.S. jiste sis vsimnul neustaleho opakovani slova "chovani" a to je Hadamczikova nejvetsi celozivotni a zasadni slabina.

0/0
15.11.2010 14:44

juracofandisparte

Re: Kvalita ceskeho hokeje je spatna, ale je nutne rici

To je docela možné, nepopírám to a ani nechci Hadamczika omlouvat. Ale řeknu totéž, co jsem říkal už loni v souvislosti s Hudlerem, Vrbatou a dalšíma vzhledem k Růžičkovi - správnej hráč by měl bez ohledu na kouče v nároďáku odevzdávat maximum. Pokud se mu něco nezdá nebo nelíbí, tak by to měl v sobě překousnout anebo nejezdit vůbec. Jakmile hráči začnou problém hledat v trenérovi (ikdyž tam třeba opravdu je), tak tím ukazujou, že je problém i u nich.

0/0
15.11.2010 15:07

normalni_chlap

Re: Kvalita ceskeho hokeje je spatna, ale je nutne rici

to je jen teoretickej argument, v praxi to takhle nikde nefunguje! To bychom popirali s logiky veci funkci head coacha.....

0/0
15.11.2010 15:10

Taisun

Nechápu

Nechápu proč netrénuje repre některý ze zdejších diskutérů.Je zde minimálně 50 kvalitních trenérů:D:D:D

0/0
15.11.2010 11:09

seabow

Re: Nechápu

To Lojzovi teda dost krivdis, celejch 50 to nebude...

0/0
15.11.2010 12:16

Taisun

Re: Nechápu

\Proč Lojzovi to je jedno kdo tam je jasno mají o všem především zdejší diskutéři.

0/0
15.11.2010 12:45

seabow

Re: Nechápu

Protoze Lojza tam ted je...

0/0
15.11.2010 14:53

pivovarský chasník

Re: Nechápu

Asi o nich a jejich kvalitách vedení Svazu neví. Jinak si to také neumím vysvětlit.

0/0
16.11.2010 20:33

holydance

Tak nevím.....

neumí to Lojza s reprezentací, nebo to neumí reprezentace s Lojzou....?

0/0
15.11.2010 10:19

Alekks ban

Re: Tak nevím.....

;-DR^

0/0
15.11.2010 11:29

MPík

Hadamczik

Lojza není můj oblíbený trenér. Jeho návrat k repre mě nepotěšil. A možná jsem mu trochu i neúspěch přál. Ale...  Turnaj Karjala se v první řadě nepovedl mnoha hráčům a za to prostě trenér nemůže. Je ubohé to házet jen na něj. Nebo spíš hlavně na něj. Vždyť hokej mezinárodní úrovně předváděli jen Klepiš s Červenkou (Štěpánka nepočítaje)! Bohužel hráčská základna uvadá a budoucnost se bude odvíjet od peněz, které poplynou do mládeže a rozvojových programů. Jinak se občas objeví hvězdný hráč, ale reprezentovat budou i ti slabší....

0/0
15.11.2010 10:15

re_visor

Re: Hadamczik

podle mého se projevil klasický, už několik let trvající syndrom, kdy na přípravných utkáních/turnajích hrajeme tužku, a na MS pak o mnoho lépe (tedy většinou). Takže bych z toho velkou tragédii nedělal. (i když tři prohry ze tří utkání už je trochu moc)

0/0
15.11.2010 10:20

divilek

Re: Hadamczik

Svým způsobem není  - v EHT takové výsledky máme celá léta. Akorát se to svádělo na to, že tam nemáme k dispozici špičkové hráče z NHL...

0/0
15.11.2010 10:25

Volejbalové kladivo

Re: Hadamczik

loni to bylo výsledkově docela dobré. Letos příšerná obrana, takové chyby se opravdu jen tak nevidí.

0/0
15.11.2010 10:30

divilek

Re: Hadamczik

No, bylo to možná lepší než jiné léta před tím, ale zářivý úspěch to zcela jistě nebyl.

0/0
15.11.2010 10:55

FredFu

Re: Hadamczik

Chodím na hokej a Červenku a některé hráče jsem viděl naživo několikrát. Stačí mu hrát do těla a nic nehraje..,nebral bych tam tolik klasických zakončovatelů a uvidíš jak by to šlo.

0/0
15.11.2010 10:32

Volejbalové kladivo

Re: Hadamczik

to je zajímavé. Když je tak jednoduché ho bránit, tak proš sází tolik gólů a přihrávek?

0/0
15.11.2010 10:34

FredFu

Re: Hadamczik

Pze v klubu není tolik durazných hráčů...uplně nás vynulovali tvrdou hrou

0/0
15.11.2010 10:39

MPík

Re: Hadamczik

A v Rusku se do těla nehraje? Červenku jsem viděl v mnoha zápasech, dokonce i OMSK už byl párkrát na Nova Sport a že by něco takového fungovalo? Ani omylem! Červenka hraje výborně a bude ještě lepší!

0/0
15.11.2010 10:43

FredFu

Re: Hadamczik

Tak ja jsem ho viděl u nás na zimáku:-) Je dobrý a bude se zlepšovat, ale když je řada složená z hráčů, kteří jezdí jak na krasobruslení tak to nepůjde.

0/0
15.11.2010 10:47

MPík

Re: Hadamczik

BTW: Roman Červenka naopak hru do těla má rád, proto také krom hokeje trénuje Thai box (pokud si ten bojový sport nepletu). Zkus se u něj na osobní souboje zaměřit.

0/0
15.11.2010 10:55

FredFu

Re: Hadamczik

Trošku jsem čekal tvrdší hru od Vašíčka, s jeho parametry...., ale nic, nechápu co tam dělá

0/0
15.11.2010 10:53

MPík

Re: Hadamczik

jj, má na víc, v Rusku předvádí mnohem lepší výkony - to je také důvod jeho nominace

0/0
15.11.2010 10:56

Michal.

Re: Hadamczik

Celkem souhlas, jen ještě malá připomínka - Růža měl kliku jako hrom, vzpomeňte si, jak jsme na MS prohráli se Švýcarskem i s Norskem. Že jsme získali titul, na tom neměl ani kapku zásluhy, to bylo jen a jen štěstí. 2x výhra v dovednostní soutěži a pak udolání Ruska. No a vida jak to dopadne, když nás štěstí opustí. Už při MS jsem psal, že si titul nezasloužíme a když slyším páně Zárubu křičet do mikrofonu, jak mistři světa tohle a mistři světa támhleto ... Prostě už nám konečně došlo a snad s tím žačnou odpovědní konečně něco dělat, nebo budeme hrát v Bratislavě na jaře o záchranu. A to si teda vůbec nepřeju.

0/0
15.11.2010 15:39

we_ah

OT

Jen tak nejak mimo tema, az skonci Lojza, kdo pujde za nej? Zase Ruzicka? Porad se tihle dva budou tocit? Nebo nekde "reinkarnujeme" Bukace?

0/0
15.11.2010 8:50

sajlor

Re: OT

Ale Bukac byl hodne dobrej...takovyho dnes asi jen tak nenajdem;-)

0/0
15.11.2010 10:58

salam.banan

...

Když se plouží jako lemry, nemůžou počítat s úspěchem.

0/0
15.11.2010 8:35

gun hill

ale Vy jste nas

trenere neprekvapil,ze to bude pod Vami zase bida,bida a nic nez bida bylo jasne hned po jmenovani.nejste spatny trener v klubu,ale potlacte svoje EGO a necpete se tam,na co opravdu nemate,o tom jste nas uz nekolikrat presvedcil.;-D;-D;-D

0/0
15.11.2010 8:18

ctenar99

jsem dlouhodobě zklamaný z "nového" trenéra

Aneb zase do sra..k, tak jak je to Lojzovi vlastní. RvRvRv

0/0
15.11.2010 8:12

sajlor

Re: jsem dlouhodobě zklamaný z "nového" trenéra

Nemel kraviny...precti si moji posledni reakci na "nemiluji cenzora".

0/0
15.11.2010 8:15

ctenar99

Re: jsem dlouhodobě zklamaný z "nového" trenéra

precti si moji posledni reakci na "nemiluji cenzora". ;-D;-D;-D

0/0
15.11.2010 8:18

sajlor

Re: jsem dlouhodobě zklamaný z "nového" trenéra

Kdyz uz nic, tak aspon jsem Te k.rwa pobavil...

0/0
15.11.2010 8:23

kraus

:-)

Tak přestože koučoval Lojza, tak to ještě nedopadlo tak zle. Lojza umí i hůř.

0/0
15.11.2010 7:37

Nemiluju cenzora

ona asi není náhoda, že

Lojza na vrcholové úrovni nikdy nic nevyhrál...:-P Jakákoliv placka z MS bude úspěch jako bejk...

0/0
15.11.2010 7:25

Freddie42

Re: ona asi není náhoda, že

Jasne.. Zase to hodte hosi na trenera.. To je uroven..

0/0
15.11.2010 7:26

Nemiluju cenzora

Re: ona asi není náhoda, že

hokejisti pod Hadamczikem nebojujou, na ledě tápou a dělají triviálni chyby...Buď to dělají naschvál nebo je Lojza trenér na pendrek:-/

0/0
15.11.2010 7:36

kraus

Re: ona asi není náhoda, že

R^

0/0
15.11.2010 7:38

divilek

Re: ona asi není náhoda, že

To jsou řeči - v EHT hrají Češi tužku už asi 10 nebo 15 let a ani pod Růžičkou to nebylo výsledkově nijak zářivé. Podstatné je uhrát něco na MS či OH. Ale i tak hlavní je výkon hráčů na ledě, trenér to za ně neodehraje...

0/0
15.11.2010 7:55

Ďourek

Re: ona asi není náhoda, že

Před deseti lety jsme celou EHT vyhráli... Tuším, že v té době jsme byli úřadující mistři světa, olympijští vítězové a mistři světa do dvaceti let.... Ale už patnáct let tam hrajeme tužku... R^

0/0
15.11.2010 10:58

divilek

Re: ona asi není náhoda, že

Já jsem tím chtěl říci, že v EHT neděláme díru do světa už celá léta. A pokud jsme ji snad někdy v součtu bodů za celý ročník někdy vyhráli (už si to nepamatuji), zcela jistě to nebylo pravidelným jevem. A dost často jsme vyhráli MS, když to nikdo nečekal a na turnajích před MS jsme nezářili. Pokud jsme někde v nějakém sportu předem favorité, často je to potom na MS spíše propadák.

0/0
15.11.2010 11:03

ctenar99

Re: ona asi není náhoda, že

Obojí. Je to trenér na pendrek a bojovat proti soupeři i neschopnýmu trenérovi vede k tomu, že někteří odřeknou a jiní takový boj proti dvěma soupeřům nezvládnou. RvRvRv

0/0
15.11.2010 8:15

Taisun

Re: ona asi není náhoda, že

Zajdi si někdy zahrát hokej a pak rozdávej rozumy.

0/0
15.11.2010 11:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze