Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Talent z Ruska sestřelil Rusy. Hokejové geny zdědil mladý Jaškin po otci

Hokejisty Ruska sestřelil třemi góly útočník Dmitrij Jaškin, původem Rus. Že to zní zvláštně? Snad, ale je to realita. Přesně to se stalo v pátek v Českých Budějovicích, kde na turnaji čtyř zemí nastoupila česká reprezentace do 20 let proti Rusku. Na vítězství 6:3 se třemi góly podílel i Jaškin, jenž před nedávnem získal český pas a je považován za jeden z největších talentů tuzemského hokeje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sigma1919

...

Mně osobně Jaškin kupodivu ani nevadí. Žije tu prakticky celý život, umí česky, cítí se jako Čech, jeho táta hrál většinu kariéry u nás, takže podle mě je to v poho. Vadí mi pouze takový hlouposti jako když někdo chce Bonyho, který k nám nemá vůbec žádný vztah, do našeho nároďáku, nedejbože lidi jako Cacau v německé fotbalové repre, kterej pomalu neumí německy a nezná ani slova hymny.

0/0
17.11.2010 0:19

Rudý přízrak fights for freedom

Re: ...

R^

0/0
17.11.2010 1:32

Nenecháme se okrádat kapitalisty

Re: ...

R^ souhlas

0/0
17.11.2010 11:42

Abwehr

hokejový expert von Kei

Jsem rad  co neni vsechny Cesi  takove jak ses  ty-- ubozaky ...

0/0
16.11.2010 23:50

netbooster

Trochu

odbočím tady od těch nacionálně-historicko-xenofobních pitomostí (Kei, do teď jsem tě respektoval, od teď jsi u mě obrvůl) - Jaškin byl sice první na draftu KHL, ale zůstává ve Slávii a sní o NHL. Jo jo, pánové, můžete si tady KHL vynášet kam chcete, a ona může draftovat jak vzteklá, ale nejlepší hokejová soutěž s kvalitou a tradicí je, a ještě dlouho bude, jen jedna - NHL. Neznám jediného mladíka, který by snil o KHL, zato každý první sní o NHL.

0/0
16.11.2010 23:24

juracofandisparte

Re: Trochu

a jaká je pointa? :-)

0/0
17.11.2010 0:13

netbooster

Re: Trochu

Pointa je taková, že zaklínat se například pořadím v bodování KHL nebo samotnou účastí v soutěži neznamená vůbec nic. Kanaďané na OH vyučili ruskou obranu převážně z KHL jak snad nikdy před tím.

KHL v tuto chvíli zatím pouze přeplácí vyhaslé hvězdy anebo halasně přetahuje ty, o které už v NHL v podstatě nebyl moc zájem. I přes úpornou snahu ale Kovalčuk raději podepsal v NJ, Volčenkov i přes velice lákavá "lasa" z KHL také raději podepsal v NJ.

Za všechno slova Ovečkina, když se před sezónou ptali, co by hypoteticky musel kdo nabídnout, aby se stal hvězdou KHL: "(Smích) Chtěl bych bydlet v Kremlu. (Vážně) Tato otázka není na pořadu dne -  při vší úctě k hokeji u nás doma se stále ten nejlepší hokej hraje tady, Americe, a já tu hodlám zůstat, dokud to bude možné. A to mě zajímá především".

0/0
17.11.2010 1:15

juracofandisparte

Re: Trochu

no a? jak říkám, nikdy jsem neviděl se o tohle někoho hádat... nikdy jsem si nevšim, že by někdo nějak útočil na NHL a KHL někam vynášel. Je to přesně naopak - zarytí fanoušci NHL z nějakého důvodu KHL k smrti nenávidí, a tak maj furt potřebu psát takovéhle komenty. Proč? Nevím.

0/0
17.11.2010 7:13

juracofandisparte

Re: Trochu

totiž já jsem ještě na netu nepotkal jediného člověka (ani tady), kterej by KHL "vynášel do nebes", ty jo? Mně spíš připadá, někteří lidi prostě nesnáší kohokoli, kdo se nevyjadřuje o KHL pouze negativně a hned všude rozhlašují, že ji vynáší do nebes. Aspoň to je můj dojem. :-/

0/0
17.11.2010 0:18

CM3

Za fotbalovou reprezentaci Německa ,ale

hlavně Anglie a Francie hraje spousta černochů, arabů apod. A nikdo je neuráží... Za to "česká velikost "  je nekonečná.  Rusko kritizujeme za rok 68 , pamatuji si to. No, že nemáme Němcům za zlé Rakousko-Uhersko (cenili si více Maďarů než  nás), okupaci Hitlerem apod.  Můj názor na rok 68 je takový, že Češi zradili Čechy a raději ukazujeme prstem na jiné než na sebe. Vždyť i ten Dubček podepsal  Husákovi      "pendrekový zákon" , na jehož podkladě ho Husák odstranil... A přiznám se, že jsem rusofil, vždyť mne hřeje jejich plyn, tankuji jejich naftu....

0/0
16.11.2010 22:36

ahojj

rusak

typicka ruska tlama

0/0
16.11.2010 19:42

Karci68

Re: rusak

ubožáku....Rv

0/0
16.11.2010 21:03

arnold__

Re: rusak

Puvodem je sice Rus ale jinak srdcem Cech.Kazdy vypada nejak.Ja drzim palce at je dobry a vybojuje pro svou zemi hodne uspechu.

0/0
16.11.2010 21:57

Belzebub Pekelný

Re: rusak

jo možnájednou za nás nastoupí typická česká lajnu Von-Li - Kim-Vii - Petr Mii :-)

0/0
16.11.2010 22:31

Joshua+

Kei je typickým příkladem zapšklých páprdů

, díky nímž xenofobie přetrvává generace i mezi lidmi, kteří by proti sobě jinak vůbec nic neměli (kdyby nebyli soustavně masírováni právě takovými jako je Kei). Co má proboha 17-letý kluk společného se sovětskými okupanty? Nenávidí Kei stejně tak Němce či Švédy, kteří tu povraždili mnohem více lidí? Je komické, když o národnostní čistotě národního týmu mluví příslušník národa, který je všeobecně čistokrevný asi jako pouliční vořech (a zaplaťpánbu za to; když vidím Němky či Angličanky, tak jsem za tu promíchanost krve v Čechách sakra rád :-). Reichel, Jágr, Lang a podobná "typická" česká jména v nároďáku (o tom fotbalovém ani nemluvim - Koller, Ujfaluši, Heinz, Jankulovski atd.) mu nevadila, ale sotva se tam objeví jméno ruské, tak se může po.... Ten kluk tady zije od 8 mesicu, mluvi perfektne cesky, hokejove tu vyrostl, tak at hraje klidne za narodak a Vy se tu zatim Kei klidne vyplakavejte Keii. Lidé vždy migrovali a :"netypická" jména se objevují všude viz KANADAN John TAVARES!

0/0
16.11.2010 18:08

hokejový expert von Kei

Re: Kei je typickým příkladem zapšklých páprdů

Tak už jsi doblinkal ty svoje urážky? Mám prostě jinej názor a světonázor. Tečka.

0/0
16.11.2010 19:55

hokejový expert von Kei

Re: Kei je typickým příkladem zapšklých páprdů

Když to vezmeš ad absurdum, tak ti chudáci ruští vojáci taky za nic nemohli, oni sem byli jen poslaní, ale třeba to byli veskrze hodní kluci... Akorát že si to nemyslí nikdo, kdo to pamatuje...

0/0
16.11.2010 19:57

juracofandisparte

Re: Kei je typickým příkladem zapšklých páprdů

ale ono to tak opravdu je... kdysi jsem viděl dokument, kde mluvili nějací Maďaři, kteří v rámci varšavský smlouvy taky byli tehdá v československu. říkali, že jim to bylo prezentováno jako záchranná mise, že jedou udržovat pořádek a chránit civilisty proti nějakým nepokojům a tak, už si to přesně nepamatuju ;-)

0/0
16.11.2010 22:08

WaterSlider

tak mě napadlo

do Vsetína by mohl příjít pořádný pracháč a všechny odchovance  koupit zpátky

0/0
16.11.2010 16:50

Losos19

JAŠKIN - SEŠÍVANÁ BUDOUCNOST ČESKÉHO HOKEJE!

Suveréně největší český talent od dob Jardy Jágra. Při každé jeho akci hokejové srdíčko - ZAPLESÁ. :-PVR^

0/0
16.11.2010 16:06

Taisun

Re: JAŠKIN - SEŠÍVANÁ BUDOUCNOST ČESKÉHO HOKEJE!

Ehm odchovanec Vsetína.

0/0
16.11.2010 16:08

Losos19

Re: JAŠKIN - SEŠÍVANÁ BUDOUCNOST ČESKÉHO HOKEJE!

Vím, ale teď už je definitivně - SLÁVISTA. :-P

0/0
16.11.2010 16:30

The_Damned

Re: JAŠKIN - SEŠÍVANÁ BUDOUCNOST ČESKÉHO HOKEJE!

Definitivně, než po něm sáhne KHL nebo NHL ;)

0/0
16.11.2010 16:54

Taisun

Re: JAŠKIN - SEŠÍVANÁ BUDOUCNOST ČESKÉHO HOKEJE!

Jako Kůrka že;-D;-D;-D;-D

0/0
16.11.2010 16:59

Zelí24

Re: JAŠKIN - SEŠÍVANÁ BUDOUCNOST ČESKÉHO HOKEJE!

Doporučuji přečíst nedávný rozhovor s Jaškinem, kde uvádí, že mu srdce bije pro Vsetín VV!!!!!!

0/0
16.11.2010 18:12

burzoa2

Re: JAŠKIN - SEŠÍVANÁ BUDOUCNOST ČESKÉHO HOKEJE!

prý "český" talent ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
16.11.2010 16:34

blade

gh

co je dnes za den nemel ten clanek byt tu uz minuly tyden??? no a to ze nahazel 3 branky Ruskemu C je uctyhodny;-)

0/0
16.11.2010 15:46

hlemyzd

Re: gh

Rusy mají ačko U20 v Kanadě hrají tam 6 zápasů s kan.jun. takže máš pravdu v CB

hrálo B,C asi 10 hráčů 1992, Jaškinovi,Frkovi,Musilovi bych nechal tak 5 let pak se uvidí.

0/0
16.11.2010 17:34

burzoa2

hmm super :-/

tak největší nadějí z "našich" mladíku je Rusák... ;-€:-/

0/0
16.11.2010 15:35

streetway

hmm

Jaksin sa nachadza v novom NHL draft na 19 mieste slusny uspech

http://www.hockeysfuture.com/articles/12509/iss_top30_risers_and_fallers_november2010/

0/0
16.11.2010 14:39

vinnie22

Koukám, že

hokejový expert KEI už poněkolikáté všechny přesvědčuje o své jediné možné pravdě. Je to vytrvalý chlapec R^

0/0
16.11.2010 14:21

hokejový expert von Kei

Re: Koukám, že

Jen říkám svůj názor, nikoho nepřesvědčuju.

0/0
16.11.2010 19:55

eric1

DALŠÍ SUPERTALENT ZE SLAVIE

už se snad nikdo nemůže divit proč práci s mládeží obdivují i v NHL. Pane Beneš děkuji Vám VR^

0/0
16.11.2010 13:50

Taisun

Re: DALŠÍ SUPERTALENT ZE SLAVIE

Jen tak pro zajímavost je odchovanec Vsetína.

0/0
16.11.2010 14:04

Nannius

Re: DALŠÍ SUPERTALENT ZE SLAVIE

uz rok hraje ve Slavii, tak je jejich odchovanec? Precist clanek by sis mohl...

0/0
16.11.2010 14:07

dos santos

Re: DALŠÍ SUPERTALENT ZE SLAVIE

erik.vyblejt a jeho další trapas;-D

0/0
16.11.2010 14:43

hokejový expert von Kei

OK, mějte si tam třeba uberRusáka...

...ale prosím vás, neříkejte tomu už "nároďák". Pak neřeknu ani slovo.

0/0
16.11.2010 12:57

Bříza

Re: OK, mějte si tam třeba uberRusáka...

co takové eso  jako Bican, který se narodil ve Vídni a byl Rakušák, jinak po rodičích Čech jak poleno, takže podle tebe by se nemělo říka, že za parta kolem něj nehrála za národní ale za co....

0/0
16.11.2010 13:04

hokejový expert von Kei

Re: OK, mějte si tam třeba uberRusáka...

Cos měl chlapče z dějepisu? Narodil se v Rakousku-Uhersku, což ostatně každej Čech v té době. Navíc ta souvstažnost Česka a R-U je evidentní, s Ruskem vyjma válem a okupace nemáme nic společného.

Pokud byl po rodičích Čech, tak je Čechem do smrti (národnostně). Může se k tomu hlásit nebo nehlásit, to je jiná věc.

Němci taky stále Klosemu připomínaj, že je Pšonk. On jím je, i když žije v Německu od malička, stále je to Polák žijící v Německu, občan německého státu.

0/0
16.11.2010 13:09

Nannius

Re: OK, mějte si tam třeba uberRusáka...

pockej, ale Briza pise, ze Bican byl Rakusak :-P

0/0
16.11.2010 14:07

hokejový expert von Kei

Re: OK, mějte si tam třeba uberRusáka...

V éře Rakouska-Uherska a době z toho vyplývající je to trochu složitější.

0/0
16.11.2010 19:56

nino.miguel

Re: OK, mějte si tam třeba uberRusáka...

jo, vsichni tomu prestaneme rikat "narodak" aby jsi pak nerekl ani slovo.... Teda, to vlastne neni tak spatny napad R^

0/0
16.11.2010 13:06

Bříza

Re: OK, mějte si tam třeba uberRusáka...

R^

0/0
16.11.2010 13:07

hokejový expert von Kei

Re: OK, mějte si tam třeba uberRusáka...

Já to beru, protože pak to ztrácí ten zásadní rozměr vzájemné vazby a já můžu v klídku fandit komu chci, třeba Finům.

0/0
16.11.2010 13:10

dos santos

Re: OK, mějte si tam třeba uberRusáka...

komu ty fandíš nikoho nezajímá:-(

0/0
16.11.2010 14:48

Nannius

Re: OK, mějte si tam třeba uberRusáka...

proc ne narodak? Ono slovo narodni ma totiz vyznam "reprezentujici narod", ne "slozen pouze z prislusniku naroda"...

0/0
16.11.2010 14:09

hokejový expert von Kei

Re: OK, mějte si tam třeba uberRusáka...

;-D Dobrej pokus, kterej se zabil sám ;-D

0/0
16.11.2010 19:58

Horemheb

Re: OK, mějte si tam třeba uberRusáka...

Slyšeli jsme někdy o rozdílu mezi politickým a etnickým národem, pane Koprofágu?

0/0
17.11.2010 0:32

hokejový expert von Kei

Paradoxem je...

...že Slováci byli naštvaní, že Paul a Yan Stastny hrajou za USA/Kanadu a my je museli zase trumfnout :-P

0/0
16.11.2010 12:53

Bříza

Re: Paradoxem je...

ty vo.e on tu bydlí od kolíbky, hoď si do trenýrek trochu ledu, seš zakomplexovanej chudák.... Podle tebe mu máme říct: hele Jaškyne díky, že jsi u nás vyrostl, ale vrať se domů Ivane...

Seš fakt chudák

0/0
16.11.2010 12:55





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze