Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Z odebrání bodů vyvodíme důsledky, reaguje boleslavský šéf Suk

S velkou nevolí přijali rozhodnutí ředitele soutěže šéfové hokejového BK Mladá Boleslav. "Jedná se o znehodnocení celého ročníku extraligy. Je mi z toho opravdu smutno," prohlásil Cyril Suk, generální manažer středočeského klubu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

greybeard-

Boleslav je město,

kde jsem prožil své mládí a fandím jim jak ve fotbale tak v hokeji, ale chtěl bych p.Sukovi vzkázat, že nejdříve je potřeba uklidit ve vlastním chlívku. Boleslav stejně jako všichni podepsali nějaké regule, kterými se bude liga řídit. A tak místo toho se soudit a ukazovat na druhé bude lépe udělat pořádek doma. Toho kdo zanedbal svoje povinosti vyhodit s pěknou pokutou a hokejisty motivovat, třeba penězi, které ušetří za advokáty a soudy.

0/0
19.11.2010 23:26

notting

jaké důsledky chce vyvodit?Dá si do hlavy kladivem?

No to jsou ti dnešní manažeři!Nafoukaní,arogantní.Svou chybu za žádnou cenu neuznají.Aby nepřišli o džob tak budou žvanit,lhát a osočovat druhé!Hnus,musím si odplivnout!A tyto samé exoty máme i v politice a proto se u nás tak "dobře"žije.Musím si opět odplivnout!

0/0
19.11.2010 20:07

ples

Tak nejak mi unika...

....proc tady nekteri pisou o tom, ze o vysledku souteze se rozhodlo u stolu? Nezbyva nahodou jeste 30 kol? Neni to dost casu prokazat schopnosti a dostat se do PO? A tam vsem natrhnout zadek?

Smankote, to je typicky cesky pristup. Udelali jsme chybu, jsme za to pravem potrestani, ztratili jsme sanci na titul, tak to dame k soudu...

0/0
19.11.2010 16:49

Standahammer

Re: Tak nejak mi unika...

Jo a celé to projedou, soudce je to nechá celé zaplatit, protože je to jasná věc jako facka a dají to do Štarsburku. Místo aby tenhle šašek řekl: je to naše chyba, hráčům se jakožto výboranti omlouváme, podělali jsme celému klubu tuhle sezónu.

Jasná neúcta k pravidlům, které si dokonce sami kluby navrhují a schvalují. Typicky česká reakce neúcty k pravidlům a jak píšete, proto se tu máme tak kurevsky dobře.

Neumím, nejsem kompetentní, kašlu na to, ale jak mi na něco přidjou, mám v tomto státě zelenou, protože lumpy, blbce a podvnodníky tu celý systém stejných lidí chrání.

Už aby byla další revoluce a tentokrát klacková, žádný samet.

0/0
20.11.2010 6:23

damianx

:-)

Ještě,že mám raději basket :-)

0/0
19.11.2010 16:03

netbooster

O výsledcích

zápasů v soutěži "mistrů světa" se rozhodlo od stolu! ;-D BRAVO! Od této chvíle už tato soutěž nemá hodnotu ani použitého toaletního papíru. Důvody, proč je toto rozhodnutí nebetyčná pitomost, jsem už v zde v diskusích uváděl několikrát, tak nač se opakovat.

Nicméně doufám, že v sekretariátech klubů už teď začali létat papíry a bude se hledat nějaká další chybička, kterou by bylo možno použít proti konkurentům - například nějaká taková, o které se ví, ale vždycky se jenom řekne "ale kucí, dyť víte...". V každém oboru, v každé činnosti se taková věc vždycky najde. Takže se třeba dočkáme ještě nějaké další šikovné "kontumačky" ;-D

0/0
19.11.2010 16:02

sluny

Re: O výsledcích

Plácáš nesmyly, nesplnily kluby svoji povinnost a porušily pravidla? ANO. Byly kluby potrestané v souladu s řádem, který si samy schválily? ANO. Když chceš někoho osočovat, tak jedině ty neschopné úředníky v klubech, kteří jako jediní za tohle můžou...

0/0
19.11.2010 16:27

Šebus

Re: O výsledcích

probud se ty chytroline... ty kluby udelaly chybu a ted za ni musi zaplatit... navic Bolce to v prvni lize pristi rok bude sluset :-D

0/0
19.11.2010 16:33

greybeard-

Re: O výsledcích

BRNO?

0/0
19.11.2010 23:28

Kulel

Re: O výsledcích

mas jedinej problem, my neumime baraz prohrat ;-)

0/0
19.11.2010 23:29

Kubrt - milovník nálevu 2

no Hniloba nezačal zrovna nejlíp, pravda ...

:-P

0/0
19.11.2010 15:58

MaC707

hmm

Cyrdo vyvoď. Dej si pár facek.

0/0
19.11.2010 15:21

Trent-R

...

Typické, vyvodíme důsledky, ale ne vůči sobě, ale vůči jiným...svéráz národního myšlení....

0/0
19.11.2010 15:19

White_bear

Re: ...

Asi tak nějak.

0/0
19.11.2010 16:36

Pocasi

chudák hnilička

v případě, že z toho vyvodí důsledky, tak potrestá toho ,co to měl v MB na starosti.. a nitky vedou.. překvapivě.. k Milanu Hniličkovi! :DDD

0/0
19.11.2010 15:17

kovr1

iDNES

Suku v Plzni už částečně přiznali chybu:http://hokej.idnes.cz/reditel-hokejove-plzne-rezignoval-spatne-registrace-staly-zavorala-misto-1uc-/hokej.asp?c=A101119_092659_hokej_mah, ty takovej formát,ale nebuš,že?

0/0
19.11.2010 14:52

Poslední__Mohykán

Vstoupili do sezóny s jasně danými pravidly? Vstoupili.

Splnili ta pravidla? Nesplnili. Rozhodl Šulc tak, jak rozhodnout měl a mohl? Rozhodl. Takže o čem to ten Suk mele? Hrál snad tenis, takže ví, že pravidla se pro různé sezóny mohou měnit, ale potom je potřeba je dodržovat.

0/0
19.11.2010 14:50

ples

Souhlasim, Cyrile...

...vyvoď důsledky.

Vyhoď toho šlendrijána, co dělal soupisky...

0/0
19.11.2010 14:45

LKoci

Cyrdo

nemáš mít v klubu bo.del

0/0
19.11.2010 14:38

obecní blb

Cyrdo,

nevyhrožuj!!Rv

0/0
19.11.2010 14:35

kovr1

Sportovec SUK

Pane Suk! Tvrdíte o sobě ,že jako sportovec budete bojovat.Tomu vyhrožování o znehodnocení soutěže,soudy apod,tak tomu říkáte boj? Kluby které dodržují předem odsouhlasená pravidla soutěž dohrajou a nějaké podsouvání teorií o znehodnocení,které Vy účelově vyvoláváte je nebude zajímat.Jinak by se za provinivší se kluby postavily ostatní extraligove celky. Jediné co je tady nespravedlivé je to,že se hraje baráž o udržení ,jinak by Vaše epizodka v extralize byla jednoletá.Je hrozně zajímavé,že podobné aférky se vždy týkají MB(kauza Chábera-nebožtík Henyš),nyní registrace.Zaplaťe fundované činovníky okolo sebe,kteří budou ctít pravidla a ovládat  základní činnosti ohledně chodu klubu a přestaňte neustále kopat ve svém okolí.Pak Vás možná budou brát ostatní kluby ,fans apod.Pokud jste takhle bojoval na kurtech ,pak je to ostuda našeho tenisu.Rv

PS. V baráži nepůjdete do neznáma.

0/0
19.11.2010 14:28

destroyerR

Re: Sportovec SUK

R^Bůůů, bůůů, potrestali nás za porušení pravidel, která jsme si sami odsouhlasili, bůůů. To mi připomíná naše poitické špičky - odsouhlasím tento zákon, poud já sám budu mít vůči němu imunitu. Rv Co takhle rovnou všechna pravidla zrušit? I co se pravidel na ledě týká, pak zas budou brečet, že je poškodil rozhodčí.

0/0
19.11.2010 14:33

White_bear

Re: Sportovec SUK

Co do toho motáš imunitu? Není to poněkud o něčem jiným? :-)

0/0
19.11.2010 16:37

Daneccze

Re: Sportovec SUK

R^R^

0/0
19.11.2010 14:35

Šebus

Re: Sportovec SUK

R^R^ přesně tak

0/0
19.11.2010 16:35

pepcad

krasa

Dekujeme panu Sulcovi za udelani frasky z hokejove extraligy....odedneska nebude dulezite co uhrajete na lede ale jak vam to pujde v administrative...Doufam ze to postizene kluby pozenou az k soudu....Nebot cast viny je i na hokejove asociaci..to ze je plna amaterismu, to neni chyba klubu....

0/0
19.11.2010 14:23

destroyerR

Re: krasa

Poděkujte klubům, které pochybily. To je jako obviňovat stát z amaterismu za to, že mě chce potrestat za daňový podvod.Rv

0/0
19.11.2010 14:28

Coldstone

Re: krasa

fraskou lze nazvat praci klubu v administrative, ty taky nejezdis autem s cizi registraci, dojdes si ho zaregistrovat na svoje jmeno, kdyz ne, nemuzes s nim jezdit, nemas povinne ruceni, porusujes tim min. 2 zakony a pokute se nevyhnes ;-€

0/0
19.11.2010 14:30

Fonon

Re: krasa

nemel nesmysly, kluby byly pro odebrání bodů a šulc to pouze ohlásil. Zmíněné kluby mají prostě bordel v administrativě.

0/0
19.11.2010 14:50

majkS

Re: krasa

frasku z extraligy udělali ty tři kluby svým šlendriánstvím u lidí kteří mají na starosti administrativu!!!Nikoli Šulc,ten se jen řídil řády které si kluby odhlasovali!!!

0/0
20.11.2010 6:28

Daneccze

RE: Škoda ve stovkách milionů

Předpokládám že tuto chabou a primitivní reakci napsal jeden z fanoušků poškozeného klubu. V prvé řadě je to chyba klubu, že si nedokáže ohlídat základní dokumenty k přestupům a hostováním. Systém si schválili samy kluby a měli by ho dodržovat a v případně nést následky za jeho porušení. Bohužel audit přišel pozdě a tak se přišlo na chybu až v 18. kole, ale to vůbec nic nemění. V případě nepotrestání by škodu utrpěli kluby, které mají vše v pořádku. Myslím si že kdyby se to stalo vám nesympatickému klubu váš názor by byl jiný, nedokážete se na kauzu dívat objektivně. A myslím že ke škodám ve stovkách miliónů muže dojít jen těžce, v prvé řadě by jste se měl podívat na rozpočty klubů, jaká částka v nich figuruje ze vstupného v a zadruhé pochybuji že dojde k výraznému odlivu fanoušků extraligy právě naopak pokud nějakému klubu fandím tak ho přijdu podpořit na stadion.

0/0
19.11.2010 14:21

gustawo

milý Cyrile,

místo těch blábolů si raději nastuduj povinosti při přestupech hráčů

0/0
19.11.2010 14:08

švarný kapitán pazourek

Co to mají

v tom znaku za vypelichanýho pelichána?

0/0
19.11.2010 13:47

2fast4u

Tak minela je to urcite

predevsim manazeru, ktery to maj v popisu prace. Ale stejne tak nepochopim, ze se neco takovyho provali az po tokolika kolech. To je vazne zprzneni cely ligy a tady by se mel zamyslet jak svaz, tak APK, protoze to je predevsim jejich vizitka a jejich vykladni skrin, kde ted lidi videj velkej bordel. Na druhou stranu, tezko ted rozhodnout jinak, je to proste k vzteku. Pro pristi sezonu by se tomu melo predejit. Ona uz predtim byla zakladni cast tak trochu o nicem, letos je to ale uplne na prd.

0/0
19.11.2010 13:46

kožakus

ptákovina

M.Boleslav ať táhne tam odkud přišla... s takovym šášulou ve vedení co prská okolo sebe a neumí si sám zamést před vlastním prahem - maji v tom bordel.. co tu ještě dělaj? liga je znehodnocená M. Bolehlavoí  a ne  APK  ;-€

0/0
19.11.2010 13:37

ladis123

Re: ptákovina

Zdravicko do brna;-D

0/0
19.11.2010 14:52

edrohiam

Re: ptákovina

JO JO - BRNO SE NEZAPŘE;-D;-D;-D;-D;-D - TAM TO MAJÍ V HLAVÁCH SROVNANÉ - BOHUŽEL VIDÍ JENOM TAK K VEVEŘÍ:-P

0/0
19.11.2010 14:59

laukums

Re: ptákovina

Chudáčku, tvým největším životním úspěchem je patrně postup Komety do extraligy. Moc to žereš...

0/0
19.11.2010 15:25

Šebus

Re: ptákovina

a jakej je tvuj nejvetsi zivotni uspech? :-D

0/0
19.11.2010 16:38

sachacohen

fakta

Fakt -  jaký interní audit  proběhl  na svazu ,když se na chybu přišlo až po 16 odehraných kolech ?Jaký je zpětný mechanismus  ,který nám odhalí proč se čekalo 16 kol na jasné stanovisko ,že start hráčů je neoprávněný?Proč  se nekontumuje loňský ročník ,kde došlo ke stejným administrativním pochybením  u Zlína,MB   a Plzně(což Plzeň přiznala)která vyhrála navíc základní čast? 

0/0
19.11.2010 13:36

vetrik

Re: fakta

prosimte muzes mi presne rict o jake hrace Zlina se jednalo,popř. když se Plzeň přiznala,proč udělala tu samou chybu i letos.Tvůj příspěvek naprosto postrádá smysl,jsi (zřejmě) jeden z fanoušků poškozených klubu,které si za to mohou samy. K žádné podobné situaci v historii extraligy ještě nedošlo, říkal to dnes i Záruba,když Suk tvrdil,že k této situaci už došlo.Kluby si za to můžou samy,to že se na to přišlo až po 17. kolech je chyba na svazu. Ale to že kluby neumí poslat nebo vyplnit jeden formulář je ostuda!!!! 

0/0
19.11.2010 13:41

Kire

Re: fakta

Myslím, že schválením výsledků právě skončeného ročníku ELH řídícím orgánem ELH se vždy ročník de facto uzavře a nelze již měnit dosažené a schválené výsledky.

0/0
19.11.2010 13:41

Marobud Veliký

jojo

vyvodi dusledky??? - no predpokladam ze propusti cloveka, kterej u nich ma registracky na starosti a evidentne zanedbal sve povinnosti

0/0
19.11.2010 13:32

Inspecteur Clouseau

Trest ano, ale je tohle primerene?

Kdyby se na chybu prislo po 52. kole, tak se bude odecitat mnohem vice bodu. Me vadi, ze se vyse trestu odviji podle toho, kdy se na chybu prislo.  Prece kdyz si nekdo nezaregistruje nove auto, nebo ma chybu v  "papirech", tak se taky trest neodviji podle toho, jak dlouho to tomu cloveku prochazelo. Vadi mi, ze svaz udelal taky chybu, v rozhodnuti to ale neni vubec reflektovano.

0/0
19.11.2010 13:24

srny

Re: Trest ano, ale je tohle primerene?

čím déle se na chybu ve tvém daňovém přiznání přijde, tím větší penále platíš...

0/0
19.11.2010 14:00

pavelpu

Re: Trest ano, ale je tohle primerene?

Ale když se jedná o administrativní pochybení, které neovlivnilo výši tebou odvedené daně, tak se penále většinou promíjí.

0/0
19.11.2010 14:24

White_bear

Re: Trest ano, ale je tohle primerene?

Čím déle nemáš v pořádku povinné ručení, tím větší sankce platíš... zkrátka, čím později si průšvih vyřešíš, tím hůř pro tebe. A můžeš bejt jenom rád, když tě dotyčnej úřad vyzve a nenechá tě v tom vykoupat třeba rok.

0/0
19.11.2010 16:39

myskamiki

tak

ono mozna bude asi nejlepsi ty tri pro tento rocnik vyloucit, kdyz maji potrebu do toho dale vrtat.

0/0
19.11.2010 13:23

Coldstone

Hlavně že jsi úplně opálenej

místo válení se v solárku nebo u moře si mohl kontrolovat práci podřízených. Normální lidi, co si koupí ojeté auto, jdou si ho taky přeregistrovat. Jinak by s ním asi nemohli jezdit. !!

0/0
19.11.2010 13:20

Zuzu.mizu

Re: Hlavně že jsi úplně opálenej

Tak ať ty důsledky vyvodí. Ale ať začne u sebe. Evidentně má v ouřadování bordel a teď ščije proti větru, snaží se zakrýt chyby, ale moc mu to nejde...

0/0
19.11.2010 13:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze