Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vlasák slovně napadl Šulce. Čeká ho podobná pokuta, jakou dostal Hašek?

Ve velkých emocích se pustil do ředitele extraligy Stanislava Šulce, strefoval se i do kladenského manažera Milana Volfa. "Jeden je arogantní a druhý vypočítavý," prohlásil hokejový útočník Tomáš Vlasák. Teď mu hrozí podobně vysoká pokuta, jakou po uplynulé sezoně dostal Dominik Hašek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Djorkaeff1

CR - zacinajici policejni stat

Tyhle bolsevicke manyry se mi taky nelibi. Jakmile nekdo nekoho zkritizuje, tak je okamzite popotahovan a hrozi mu pokuty. A zacina se to objevovat vsude - od politiky, pres sport, po zdejsi diskuze. Pritom Vlasak nerekl nic tak hrozneho. Jen svuj nazor. A nebyly to ani sprosta slova. Byt mel spis kritizovat plzenske vedeni, nez Sulce. Je to podobne jako na zdejsim serveru. Jakmile tu nekdo SLUSNE zkritizuje cenzora, tak dostane trestnak. Ja jsem takhle vcera dostal 3.;-€;-O

0/0
23.11.2010 12:28

slon75

Re: CR - zacinajici policejni stat

To je poklonkování politické korektnosti, která jakýkoliv negativní výrok označí za "hate speech" a jeho autora téměř ukřižuje.

V západní Evropě a USA už pomalu začínají chápat, že politická koreknost znamená konec smysluplného dialogu, zatímco my ji tady s velkou slávou a dvacetiletým zpožděním zavádíme.

0/0
24.11.2010 8:22

kizt

ať se jde Vlasák vycpat

když Kladnu přeje aby se vrátilo zpátky na dno, ať si nadává především plzeňské administrativě, která celou věc zavinila, strašně by mi zajímalo jaký by zaujal postoj Straka a Vlasák ,kdyby byla situace obrácená - tedy aby to Plzni pomohlo a Kladnu uškodilo.

0/0
23.11.2010 12:10

Já, Claudius

Vůbec nejhorší

je říkat pravdu.

0/0
23.11.2010 10:40

pettyo

Re: Vůbec nejhorší

Kdyby Vlasák řekl pravdu tak by musel říct: Někdo v našem vedení to pos..l.

0/0
23.11.2010 10:48

digitaaalek

Re: Vůbec nejhorší

Presne tak, klub si zamestnava lidi, kteri spatne odvedli svou praci. Tam by se melo lyncovat.

Kdyz spatne odvedu dane, tak taky moji zamestnanci nepujdou s vidlema na reditele financaku.

0/0
23.11.2010 10:57

Garion.

Re: Vůbec nejhorší

Ale vždyť nikdo z potrestaných klubů nepopírá, že udělali chybu. To jste tak zaslepení vůči PL a MB?

0/0
23.11.2010 11:02

steky

Re: Vůbec nejhorší

Ano to je pravda ,ale dostaneš za to finanční postih a ne trest smrti

0/0
23.11.2010 11:23

pettyo

Re: Vůbec nejhorší

Trest smrti dostal Vsetín a ne Plzeň ubulenci.

0/0
23.11.2010 12:02

BobPigeon

Kdo za to může...

Nemám rád jablka ani hrušky, takže máš pravdu, mám je v jednom pytli.

A že tomu nerozumím, je také pravda, odhalil jsi mne. Ale popravdě řečeno, rád se nechám poučit. Šulc tedy řídí APK a se svazem nemá nic společného. Přitom extraliga spadá také pod svaz. Kdo je tedy kompetentní rozhodovat nad extraligou? Kdo tedy teď ty kluby trestá? APK nebo svaz? Píšete, že v rámci extraligy měly kluby vše v pořádku a jestliže Šulc řídí APK (která sdružuje všechny extraligové kluby, jak píšete), proč vynáší trest?

Asi tomu ani rozumět nechci. Každopádně mi závěr vašeho příspěvky příjde obdobný, jako podstata mého příspěvku.

0/0
23.11.2010 9:59

pettyo

Re: Kdo za to může...

Plzeň nedodržela pravidla přestupu APK, která říkají, že hráč musí být správně registrován i na svazu. Co na tom nechápeš?

0/0
23.11.2010 10:37

BobPigeon

Re: Kdo za to může...

Promiň, to patřilo do jiného vlákna, tady je to trochu vytržené z kontextu. Přesto stále nechápu, jakto, že si nesype ppopel na hlavu APK, když jako kontrolní orgán nedokáže pohlídat, zda mají kluby splněny všechny povinnosti.

0/0
23.11.2010 11:00

pettyo

Re: Kdo za to může...

Protože za správnou registraci jsou odpovědné kluby a ne APK.

0/0
23.11.2010 12:05

seesul1

Re: Kdo za to může...

já třeba nechápu to, že před lety se Šulc cítil spoluzopovědný taky a rozdával pokuty, ale teď měl hned od začátku jasno- kontumace.

Viz http://www.hokej.cz/index.php?view=clanek&lng=CZ&webid=487&id=13758

0/0
23.11.2010 11:32

pettyo

Re: Kdo za to může...

Záleží jaká byla tenkrát pravidla. Ona to APK dost často mění.

0/0
23.11.2010 12:10

seesul1

Re: Kdo za to může...

tak jaké jsou možnosti trestů dnes, není problém si přečíst http://archiv.hokejhk.cz/1011/STK/SoutezniDisciplinarniRadCSLH2010.pdf

Nicméně nikde jsem se nedočetl, jakou váhu má Šulcův podpis na soupisce dnes. Podle všeho jen okrasnou.

0/0
23.11.2010 12:52

pettyo

Re: Kdo za to může...

Jeho podpis tam má stejnou váhu jako podpis FÚ na odevzdaném daňovém přiznání. Je to prostě parafa, že to bere na vědomí pro možnou budoucí kontrolu v případě problémů. Ta odpovědnost prostě leží na klubech, nikoli na Šulcovi. Osobně jsem zvědavý jak se k tomu postaví odvolací komise.

0/0
23.11.2010 15:55

clara2

cože?

Tomáš Vlasák jenom řekl svůj názor. A jestli mu za to hrozí trest, tak je to jenom další důkaz jak je celý ten cirkus APK prohnilý a je čas to změnit.

0/0
23.11.2010 9:46

pettyo

Re: cože?

Jak? Lepší systém ještě nikdo nevymyslel. Chystají ho i ve fotbale.

0/0
23.11.2010 10:36

metanfouna

Ajaj

Hele Vaclave, tohle by sis k predsedovi dovolovat nemel....

0/0
23.11.2010 8:58

q-tip

šulc si vsadil na pražáky :)

Chtěli zachránit pražské "S" akorát se jim to trošku vymklo z ruky;-D

0/0
23.11.2010 8:13

q-tip

bla bla

to je nuda...ať už radši hrajou hokej.Stejně se pořád chvástaji,jak v základní části o nic nejde.Holt musí nahnat body zpátky

0/0
23.11.2010 8:06

BoudaX

Byla by škoda, aby to tu zapadlo :)

Zajímavej článek a vůbec se o tom nemluví :)

http://jaroslavsvoboda.blog.idnes.cz/c/123265/Sparta-a-Beroun-nejspise-porusily-prestupove-rady-CSLH-prihlizi.html

0/0
23.11.2010 7:29

slon75

Re: Byla by škoda, aby to tu zapadlo :)

Je to přesně takto. "Všichni jsme si rovni, ale někteří jsou rovnější". Kdyby šlo o Mladou Boleslav, už by Šulc křičel "kontumace".

0/0
23.11.2010 8:10

ekikeki

pravidla

Dovolil bych si pouze připomenout,že ta pravidla,která se jim teď tak nelíbí,si navrhly sami kluby.

0/0
23.11.2010 6:53

slon75

Re: pravidla

Jo, a navrhly v nich až 4 různé tresty a bafuňář Šulc (resp. ten, kdo ho motivoval?) vybral ten absolutně nejhorší a pak, pod silným tlakem veřejnosti, ten druhý nejhorší.

Ostatně na politiky taky všichni nadávají a přitom si je zvolili.

0/0
23.11.2010 8:02

Garion.

Re: pravidla

Ano, pravidla znám. Také vím, že takovýto administrativní prohřešek v nich jednoznačně zmíněn není. Pravidla řeší situace, kdy nějaký tým v tomto případě úmyslně podvede. (viz Sýkora - Plzeň přijala trest a ani necekla). Ale prohřešek, kdy přestup proběhl tak, že všichni zúčastnění jasně věděli, že hráč přestupuje, v rámci APK proběhlo vše, jak má a přitom chybí jeden nafaxovaný papír se nedá brát jako podvod a útok vůči regulérnosti soutěže. Nad celými pravidly je také třeba brát v potaz sportovního ducha a ducha fairplay. A proto se ptám: udělali tyto tři kluby takový prohřešek proti reulérnosti soutěže, že musí pykat odečtem všech bodů? Co kdyby se na to přišlo v 50. kole?

0/0
23.11.2010 11:07

Já, Claudius

Vlasák

"Znevažuje něčí práci jen na základě vlastního pocitu". Šulc znevážil práci celých týmů na základě bordelu, který má v admonistrativě.

0/0
23.11.2010 6:00

mudroch1

Re: Vlasák

To se pleteš. Bordel v tom měly ty tři potrestané kluby. Nebo mi chceš tvrdit, že ostatních jedenáct týmů mělo registrace dobře jen náhodou?

0/0
23.11.2010 6:23

plzenak8

Re: Vlasák

I ty mudrlante Mudrochojc...všichni to měli "100%" v pořádku včetně Budějic...

0/0
23.11.2010 6:56

BobPigeon

Re: Vlasák

Ano, ty kluby udělaly chybu a trest je nejspíš namístě. Trochu mi ale u Šulce a celého vedení chybí nějaká sebereflexe. Jak je možné, že se na svazu na chybu, kvůli které někteří hráči vůbec neměli hrát, příjde až po 18ti odehraných kolech a to ještě náhodou? Takže myslím, že svaz taky udělal chybu, když neni schopen před ligou a pak průběžně kontrolovat, zda je vše v pořádku. Jakto, že rozhodčí ty hráče k utkáním pouštěli, když podle svazu hrát neměli?

Co když se teď na svazu nějakou náhodou příjde na to, že v nějaké z minulých ligových sezón nebylo něco v pořádku? Změní se historické statistiky? Budou se od stolu měnit mistři?

Oni ti pánové na svazu sedí, mají se jak prasata v žitě, ale moc si toho neváží. Oni jsou tu pro tu soutěž, ne ta soutěž pro ně.

0/0
23.11.2010 7:20

Alex Colombo

Re: Vlasák

Mícháš jabka s hruškama. Je vidět, že o tom moc nevíš. Předně, Šulc je ředitelem APK, tedy organizace, která sdružuje všechny extraligové kluby. Se svazem nemá tedy nic společného.

Rozhodčí by měli kontrolovat registrační průkazy, ale kluby si odhlasovaly, že každému týmu Šulc potvrdí soupisku a nebudou muset s sebou tahat všechny registrační průkazy a kontrolovat je při každém zápase. V rámci extraligy ty kluby měly všechno v pořádku, ale extraliga spadá také pod svaz a tam tu přeregistraci hráčů neudělaly. Tudíž hráli hráči ještě de jure v původních týmech.

Historické statistiky se nedají měnit, protože vždy na konci sezóny kluby odsouhlasí celou sezónu a není možné poté do ní zasáhnout, i kdyby se objevilo cokoliv.

Chybou je, že kluby neregistrovaly své hráče i na svazu a jediný problém vidím ve výši trestů a tom, že neexistuje kontrolní mechanismus, který by tomu předešel.

Chápu, že je Tomáš Vlasák frustrovaný ze ztráty bodů, ale tady se tedy vůbec netrefil.

0/0
23.11.2010 8:39

BobPigeon

Re: Vlasák

Nemám rád jablka ani hrušky, takže máš pravdu, mám je v jednom pytli.

A že tomu nerozumím, je také pravda, odhalil jsi mne. Ale popravdě řečeno, rád se nechám poučit. Šulc tedy řídí APK a se svazem nemá nic společného. Přitom extraliga spadá také pod svaz. Kdo je tedy kompetentní rozhodovat nad extraligou? Kdo tedy teď ty kluby trestá? APK nebo svaz? Píšete, že v rámci extraligy měly kluby vše v pořádku a jestliže Šulc řídí APK (která sdružuje všechny extraligové kluby, jak píšete), proč vynáší trest?

A jestli dobře rozumím termínu "kontrolní funkce", kterou by měla APK mít, pak nerozumín tomu, proč si nezkontrolovala, zda všichni hráči mohou skutečně hrát, zda jsou splněny všechny podmínky pro to aby nastupovali k zápasům.

Asi tomu ani rozumět nechci. Každopádně mi závěr vašeho příspěvky příjde obdobný, jako podstata mého příspěvku. Trošku se nám tam pánové flákají a je jedno, zda na svazu nebo na APK...

0/0
23.11.2010 10:05

Já, Claudius

Re: Vlasák

Tady je vidět, jak si pan Šulc váží vlastního podpisu.

0/0
23.11.2010 10:42

spacir 54

Re: Vlasák

Ale,ono se to stalo v roce 2003,když brankář Turak a jeden hráč Vsetína(jmeno mi vypadlo) hrály v soutěži bez potřebných registračních dokladů(transfér.karta a další) a přišlo se na to ve stejném období jako nyní!!! Tenkrát ale pan Sulc prohlásil,že nebude nic trestat,aby se neznehodnotila soutěž.A tenkrát přiznal i svůj podíl na této situaci.Ze by měli na hokejovém svazu tak krátkou pamět???K případu potrestání Tomáše Vlasáka řeknu jen tolik.Hašek vyhrožoval=150000,00 Vlasák slušně konstatoval=300000,00. I zde je vidět spravedlnost podle hesla:" padni komu padni"Věřím ,ža články z roku 2003 by se našly varchivu CTK.pokud ovšem se to smí!!!

0/0
14.12.2010 11:36

airwar

Re: Vlasák

I ty tři kluby měli přestupy 100% v pořádku, problém bal v tom že na APK nedoručili jeden z dokumentů. Ale APK je kontrolní orgán a má kontrolní funkci, takže hlavní problém je v tom že APK pět měsíců neděla to co měla. To že hrál hráč bez kompletní potvrzené dokumentace se mělo odhalit hned po prvním zápasu kdy hrál a nikoli náhodou po 17 kolech.Rv

Nejkomičtější v celé aféře ale je prohlášení Šulce který řekl že ty dokumenty nekontrolují protože nay to nemají čas, a pak následně během 36 hodin zkontroloval všechny kluby.RvRvRv

0/0
23.11.2010 9:18

Zverokruh

Clark hadr

Slusny sci-fi si tady clovek pocte. Nejdulezitejsi stejne je : Kladynko, Kladynko, Kladynko........zadnej bafunar mi netrapi, byly, jsou a budou tady Sulcovi podobni ale hokej mam stejne rad ne? Drama jako z filmu.

0/0
23.11.2010 2:03

Spalovač_šancí

VLASÁK SI MOHL TENTO VÝLEV KLIDNĚ ODPUSTIT

10 bodů ztráty na Slavii není nic hrozného a pro Plzeň nepřekonatelného

0/0
23.11.2010 0:46

Peťulas

Vina a trest

Život je tak pestrý, že úplně totožné případy budeš mít málokdy. Např. na olympiádě v hokejovém turnaji před 4 nebo 8 roky se zjistilo, že nějaký Švéd tam hrál neoprávněně, na což se přišlo po sehrání základní skupiny. A myslíš si, že to Švédům někdo zkontumoval a poslal je domů. Taky to vyřešili pokutou a neprotestoval proti tomu vůbec nikdo.

0/0
23.11.2010 0:36

pj25

Re: Vina a trest

To je to o cem mluvim ;-D To prece nemuzes srovnavat!!! Na olympiade se prece ridi uplne jinymy pravidly pro registraci ;-) Co z toho plyne .... dalsi nesmyslne prirovnani :-/

0/0
23.11.2010 0:47

pk203@klikni.cz

Re: Vina a trest

Není potřeba nic porovnávat. Neoprávněný start má určitou škálu nebo dejme tomu intenzitu provinění. Od vysloveně částečně administrativního (podle mne dotyčné starty, kdy chyběl jediný nafaxovaný papír) přes úplnou administrativní ignoranci (start plzeňského Sýkory) až k totální krádeži hráče, kdyby třeba Plzeň přetáhla hráče jiného klubu a nechala ho startovat na základě Šulcem podepsané soupisky a hráčské smlouvy (příklad neznám). Z čehož je SPORTOVNĚ závažný a výsledek utkání ovlivňující pouze ten poslední případ a lehčí nebo dejme tomu "méně neoprávněný " start než byly dotyčné starty podle mne už nemůže existovat. No a jelikož řády doporučují trest v rozmezí ponechání výsledku (a řešení v disciplinárním řízení mastnou pokutou) , přes odečet bodů až ke kontumaci, tak podle mého soudu, pokud si už nedovedu představit "lehčí" provinění proti registraci hráče logicky usuzuji, že měl být použit nejmírnější paragraf.

0/0
23.11.2010 5:41

TarasBulba

Re: Vina a trest

Je pravda, že se celá věc MOHLA řešit i jinak, "mírněji". Bohužel, po ukvapené a hloupé reakci Plzně a následně Šulce samotného už to možné nebylo.

Co se týče toho "jednoho nafaxovaného papíru", tak tady nesouhlasím. Ti chlapi hráli celou dobu bez platné registrace a je jedno, jestli o ni kluby vůbec nepožádaly nebo ji "jenom" nerealizovaly.

0/0
23.11.2010 6:39

Garion.

Re: Vina a trest

Myslím, že se pleteš. Podle toho, co je mi známo, tak přestup proběhl až na ten jediný zafaxovaný papír - kopie potvrzení mezi kluby, že se hráčská smlouva převádí z HC Horní do HC Dolní. Ten jediný chyběl v celém tom přestupovém řízení. Ano, kluby udělaly tuto chybu - všichni stejnou - a všichni to uznávají. Jen se jim nezdá adekvátné trest. Nikdo nikoho podvádět nechtěl. Nedovedu si představit, že kdyby Přikryl nepřestupoval, ale zůstal v Plzni nebo šel jen na hostování a na případ by se přišlo cca v 50.kole, co by se dělo. Chápu frustraci Vlasáka a i jeho výlev, když mu někdo stršil mikrofon bezprostředně poté před obličej.  Jsem zvědav, jak tato kauza dopadne. Myslím, že dostane 200.000,-Kč pokutu.

0/0
23.11.2010 11:01

Peťulas

Vina a trest

Kdyby měl pan Šulc rozum a nadhled,tak by na začátku případu mlčel a nevydával kategorické hlášky do médií. A po zjištění skutečnosti by vynesl trest podle směrnic, podle mého nějakou pokutu. Pár dní by se diskutovalo,zda je moc malá nebo moc velká, a byl by klid. Takhle to nebude dořešeno ještě před play off. Uvedu příklad z jiné oblasti. Když budu zaměstnávat cizince,tak musím splnit spoustu věcí, jinak porušuji zákon a může následovat trest až....Soudce by ale měl umět rozlišit,že podn. č.1 porušil vědomě úplně všechno za účelem majetkového prospěchu krácením daní, zatímco u podn. č.2 měli cizinci povolení k pobytu, řádnou pracovní smlouvu, odváděli daně, sociální a zdravotní pojištění, vše bylo nahlášeno na berňák, jehož ředitel to písemně potvrdil,jen chyběl např. jakýsi evidenční list.Zákon sice porušili oba,ale opálkovat toho druhého na horní hranici možného trestu ve výši jeho skoro celoročního snažení je magořina,i když tady by spousta chytráků tvrdila,že je to v rámci zákona.

0/0
23.11.2010 0:17

pj25

Re: Vina a trest

Ach jo, zase dalsi priklad a zase uplne zcestny :-/ Tech prikladu uz jsem tady precetl snad milion, a i kdyz ma kazdy svoji logiku, prirovnavat se to proste neda!!! Je to specificka situace a jedine k cemu by se dala prirovnat je dalsi uplne totozny pripad ;-)

0/0
23.11.2010 0:27

satyricon

dobré jméno

p. Šulc a dobré jméno soutěže? Tak to už dávno nejde dohromady. Ten člověk by měl hlavně kontumovat sám sebe. Podle mě budoucí mistr nebude mít z titulu tolik radosti jako jindy. Po tom všem bych se docela pobavil, kdyby Plzeň byla mistrem a Staník jim předával pohár :) Asi bžunda v přímém přenosu.

Stejně ta snaha tak nějak vyčpěla, protože jistým nejmenovaným klubům to moc nepomohlo. Tak jsem zvědav co si pro příště Standa připraví. Plzni držím palce až z Vítkovic, kterých se kauza nijak nedotkla, ale nevíme co bude příště. :)

0/0
23.11.2010 0:06

pk203@klikni.cz

Re: dobré jméno

Ač Sparťan, tak se musím hluboce stydět za to co v aféře předvedl Bříza a budu tento celý ročník fandit Plzni a Boleslavi. R^

0/0
23.11.2010 5:25

Parez No.1

Re: dobré jméno

...upřímnou radost z titulu letos přeci jenom někdo může mít - Plzeň nebo Bolka...

0/0
23.11.2010 17:26

pj25

Rozhodnuti

A jeste se vratim k rozhodnuti o trestu. Jakkoliv se mi zda trest prehnany, nechapu tady ty reci o znehodnoceni ligy, poplivani sponzoru, nebrani ohledu na fanousky, vysmechu v zahranici apod. 8-o Uprimne, Kladno a Bolka by si play-out stejne asi zahrali, Plzen se do play-off dostane urcite a jak znamo z minulosti, vychozi pozice muze byt hodne nevyspitatelna. Sponzori chteji byt co nejvic videt, na coz si ted potrestane tymy rozhodne nemuzou stezovat, fanousci je v pocitu krivdy budou podporovat snad jeste vic a v zahranici nemaji rozhodne problem s tim, ze byly nejake kluby potrestany za nedodrzeni prestupniho radu, spis naopak !! ;-)

0/0
22.11.2010 23:19

pj25

Princip

Predem rikam, ze se mi trest za toto pochybeni zda vysoky, ale z toho co bylo na vyber (mala pokuta nebo kontumace) asi nejprijatelnejsi. Taky musim, jako fanda Zlina, podotknout, ze si o Sulcovi nemyslim vubec nic pekneho (zvlast po minule sezone) a souhlasim s nazory zde na jeho chovani. Kdyz jsem ale tady po tech lonskych kauzach "kricel" pro jeho odvolani, zastani jsem mel jen u hrstky diskutujicich a plzenaci mezi nimi se dali spocitat na prstech jedne ruky :-/ A ted se tady muzete pomalu zblaznit, kdo ze to vede ELH 8-o A ted k Vlasakovi ... jako hokejista se mi moc libi, ale asi by potrestany mel byt! Ne kvuli tomu, co rekl (souhlasim s nim), ale kvuli tomu, ze si kluby odsouhlasily, ze se hraci ani fukcionari v emocich nebudou vyjadrovat (jako treba v den zapasu k rozhodcim) Pokr ....

0/0
22.11.2010 22:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze