Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Plzeňský právník: Zvítězit by měl sport, ne Šulcovo autoritativní rozhodnutí

Hokejová Plzeň horečně pracuje na odvolání proti verdiktu ředitele extraligy Stanislava Šulce, jenž klubu odebral kvůli špatně zaregistrované dvojici hráčů Přikryl, Frolo devatenáct bodů. Už nyní však plzeňský právník Tomáš Tesař vydal na klubovém webu prohlášení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

shane

plzeňáci ukňouránci

dejte už konečně pokoj. Jste už opravdu trapní. Uvědomte si laskavě, že pokud by nebyly odpočty tak by dnes byla Sparta předposlední s minimálním náskokem a 2 zápasy k dobru. a Slavia by neměla taky šanci na P-O. Uvědomte si kam patříte, jste stejný lejna jako Litvínov, Budějovice nebo Kladno. Vy nikoho nezajímáte, celý český hokej včetně extraligy je o moravské klace a pražské klace, které mají rozděleny všechny prebendičky. Včetně ptavidelného střídání repre. trenérů. Vy jste jenom komparz. Prostě je to tak, a tím že si myslíte že jste něco lepšího a že Vás pražáci vezmou mezi sebe, jen proto že vaše matky felovaly americkejm indiánům, tak to jste ubožáci největší.

0/0
26.11.2010 9:56

Garion.

Re: plzeňáci ukňouránci

Teď jsi to rozštíp. Padáme před tvou nekonečnou moudrostí a zalézáme do krysích děr.

0/0
26.11.2010 10:32

Dr. Grínštajn

Re: plzeňáci ukňouránci

...a jinak jste zdráv, hlavinka nebolí? Asi ne, že. Co by tam taky bolelo!

0/0
26.11.2010 12:01

netbooster

Naprosto

korektní ale tvrdá "dělostřelecká" příprava Plzně před soudním sporem dává ještě pořád malou naději, že by mohlo vyplavat na povrch skutečné pozadí celé kauzy a motivy jednotlivých aktérů.

Že se tady spor nevede o žádnou administrativní chybu, to už je v tuto chvíli nad Slunce jasné, a jasné také je, že to, co probíhalo v zákulisí a přerostlo v otevřený konflikt, muselo být tentokrát opravdu vážné.

Otázkou je, nakolik je Šulc opravdu v hlavní roli, a nakolik je to jen maňásek na drátcích někoho jiného. V každém případě "liga mistrů světa" už je v tuto chvíli s velkou pravděpodobností jen formalita, protože o osudu sezóny beztak bude rozhodovat soud, pokud Plzeň skutečně najde odvahu se na něj obrátit.

0/0
25.11.2010 20:57

Garion.

Re: Naprosto

Hmm, tohle je celkem odvážnej názor, ale rozhodně bych o něm  nehovořil jako o nesmyslu.

0/0
26.11.2010 8:59

michaljeronym

Absolutne nechapu

ze se za Plzen a Boleslav nepostavili ostatni tymy a hlavne hokejisti. Proc se k tomu skoro nikdo nevyjadril. Dali tymy hokejistum zakaz o tom mluvit?

0/0
25.11.2010 20:14

Concrete_Donkey

Re: Absolutne nechapu

Proc se za ne nepostavi Sparta a Slavia je jasny. Obavam se, ze maji ostatni tymy stazenou p-del a jsou radi, ze nikdo nestoura v ramci jejich klubu a to vzhledem k silne proprazske atmosfere na svazu.

0/0
25.11.2010 20:31

mystic06

Re: Absolutne nechapu

A o tom to je! Navíc kdo se nejvíc staví za Šulce? Pan Ctibor Jech z Liberce jako šéf APK. A za co že dostal pokutu na jařa Hašek? Za kritiku směšně nízkého trestu pro Bartoviče, který dost podstatně ovlivnil začátek play off. A kde že to Bartovič hrál? V Liberci? A kdo ten trest vynesl? Šulc.

A komu se nelíbila kampaň v médiích o nefér zákroku a nízkém trestu a stěžoval si dokonce na komentátory a spolukomentátory z ČT (kteří jsou mimochodem teď proti odebrání bodů)? Pan Jech.

A tak kolem dokola. Proč by se měly bouřit kluby, kterým Šulc pomohl, nebo ty, které mohly být na místě Plzně a Boleslavi?!

0/0
26.11.2010 6:38

Rajot

Re: Absolutne nechapu

Aha, takže kromě Sparty, Slavie a Kladna už za to může i Liberec 8-o bravo R^ no za chvilku za to budou moct všichni kromě Plzně ;-D

0/0
26.11.2010 7:43

clara2

Re: Absolutne nechapu

Argumentace desetiletého dítěte.

0/0
26.11.2010 9:30

Rajot

Re: Absolutne nechapu

to nebyla argumentace ;-)

0/0
26.11.2010 9:39

clara2

Re: Absolutne nechapu

Pravda, blábol šestiletého dítěte.

0/0
26.11.2010 9:44

Rajot

Re: Absolutne nechapu

To víte, z těchto vašich dvou super argumentů se člověk moc nepřiučí :-)

0/0
26.11.2010 9:53

juracofandisparte

Re: Absolutne nechapu

Hokejistům to může bejt ukradený... když se stane nějakej průšvih nějaký firmě, viděls někdy, že by zaměstnanci konkurenční firmy šli veřejně protestovat? :-P

0/0
25.11.2010 20:50

Concrete_Donkey

Re: Absolutne nechapu

Srovnavas nesrovnatelne. Fair play je podstatou sportu, u podnikani to tak uplne neplati.

0/0
25.11.2010 21:03

Taisun

Re: Absolutne nechapu

A proč Plzeň neřvala například když vyloučili Vsetín z ELH.Každý podle toho co se mu hodí tak se uklidni.

0/0
26.11.2010 10:05

Garion.

Re: Absolutne nechapu

A proč vyloučili Vsetín? Víš to? Doopravdy znáš ten pravý důvod?

0/0
26.11.2010 11:15

Taisun

Re: Absolutne nechapu

A ty?A podívej se Kladno je na tom strejně né li hůř než Vsetín v té době ale pořád je v ELH.

0/0
26.11.2010 11:18

Garion.

Re: Absolutne nechapu

Se Vsetínem argumentuješ ty. Proto mě zajímá, jestli ty důvody znáš. Asi ne, když se vyhýbáš odpovědi.

0/0
26.11.2010 11:44

Taisun

Re: Absolutne nechapu

Neboj se znám je.Já vím že je těžké být zahořklý Plzeňáček ale můžete si za to sami;-D

0/0
26.11.2010 11:46

Garion.

Re: Absolutne nechapu

zahořklý plzeňáček? To jsi asi trochu vedle. Já nemám problém přiznat, že ty důvody vyloučení Vsetína neznám, tak jsem zvědav, jestli mi je řekneš.

A za co si zahořklí plzeňáčci můžou sami? Za to, že je Šulc za administrativní pochybení v evidenci na svazu potrestal odečtem všech bodů zatímco Spartu za závažnější přestupek jen pokutou? Asi jo. Začínám pomalu souhlasit s netboosterem a budu zvědav, kam povedou nitky na svazu až je soud s policí začnou rozmotávat. Už jenom kvůli tomu, aby se bordel na svazu a APK vyčistil. Jsem zvědav, kdo se pak bude smát ;-D

0/0
26.11.2010 12:05

Taisun

Re: Absolutne nechapu

Použij google tam toho najdeš plno jestli to není na tebe moc složité.A od kud jsi že máš tolik keců.ZA to že mají ve vedení amatéry co dělají hloupé chyby.Jaký přestupek na spartě myslíš?A jestli si myslíš že se něco bude rozmotávat tak si hodně naivní.

0/0
26.11.2010 12:10

Garion.

Re: Absolutne nechapu

Ano, použití googlu je asi na mě moc složité anebo nemam a nechci ztrácet čas hledáním několika článků, probíráním pravd z obou stran a utvářením vlastního názoru pro diskusi s člověkem, který na jasně danou otázku neumí nebo nechce dát odpověď.

A jestli mám kecy? Já bych řekl, že se jen snažím hájit sportovní hledisko a snažím se otevřít oči všem hlupákům, kteří hokejovým řádům nerozumí, nikdy je nečetli a jen papouškují, co někde zaslechli a kydají špínu na týmy, které se v rámci pravidel brání výšce trestu.

A o přestupku Sparty je v této diskusi nejmíň třetina příspěvků včetně odkazů na články a konkrétní části a články soutěžních řádů. Stačí číst.

0/0
26.11.2010 12:27

Taisun

Re: Absolutne nechapu

Já nemíním zase ztrácet čas s člověkem který si myslí že rozumí všemu.Neboj řády sem četl.Jestli mě považuješ za hlupáka je to tvoje věc,ale dělaz ze sebe brouka Pytlíka nemusíš jen se ztrapňuješ.

0/0
26.11.2010 12:41

Garion.

Re: Absolutne nechapu

Tak fajn, hlavně, že si rozumíme. A že sis hlupáka vztáhnul na sebe, tvoje věc. O tobě jsem ve svém příspěvku mluvil jinak. Ptal ses mě, proč tu mám tolik keců. K tomu patřilá má odpověď s hlupáky. Měj se a na hokeji čau.

0/0
26.11.2010 13:22

Yesname

Milí diskutující,

máte naprostou pravdu, že je třeba pravidla ctít. Jenom jsem zvědavej, jestli si s tím v Anglii poradí taky tak jednoduše, jako u nás, nebo jestli najdou nějakou kličku, aby svou chybu nějak dodatečně legalizovali. To víte, tam jsou hrozný vyčůránci. Ne jako my. My co řekneme. tak to platí.

http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/217868-milion-britskych-manzelstvi-je-neplatnych-kvuli-chybe-cirkve.html

0/0
25.11.2010 19:58

michaljeronym

Re: Milí diskutující,

Sulc by jim odebral deti, pravidla se musi ctit a manzelstvi musi mit vsechny administrativni nalezitosti

0/0
25.11.2010 20:11

lukasin

Milý právníčku!

Stejně jako zákony, rozhodují pravidla hry! Naprosto není o čem diskutovat! Pokud je někdo  poruší, bude náslenovat trest! Musí následovat!

0/0
25.11.2010 19:30

Yesname

Re: Milý právníčku!

Ano, správně! A dodatečně odebrat Argentině fotbalový titul za Maradonovu "boží ruku".

0/0
25.11.2010 20:00

Hawkey_CZ

Re: Milý právníčku!

ano, souhlasím, ale musí následovat takový trest, který odpovídá provinění. Nikdo nediskutuje o tom, že k pochybení došlo, ale vede se spor, podle jakého článku se má trestat, kluby jsou přesvědčeny, že porušili evidenční povinnost a vzhledem k tomu, že dostali potvrzené soupisky a registrované smlouvy, není důvodu toto pochybení nazývati neoprávněným startem. Nebo-li jinak, pokud při jízdě autem zapomeneš rozsvítit ve dne světla taky se budeš bránit, pokud by Tě chtěli trestat jako bys jel s 1,5 promile alkoholu v krvi .. (úmyslně přehnáno, ale pro nastínění proč se kluby brání si myslím, že je to výstižné),

0/0
28.11.2010 15:49

Hawkey_CZ

To chce klid

Všem co tady tak vehementně hlasájí, že Plzeň kope a brečí, je to tak, že svoji chybu přiznali, stejně jako Boleslav. Jen se jim nelíbí výše trestu. A to je celé. Veřím, že kdyby pan Šulc navrhnul nějaký přijatelný trest, asi by to bylo taky v klidu. Stejně tak jako chybu přiznali, když nastoupil k druhému zápasu P. Sýkora bez platné smlouvy...

0/0
25.11.2010 18:47

geron

Re: To chce klid

Co by pro tebe byl ten přijatelný trest? 5.000,- Kč pokuty, nebo to je taky ještě moc přísné?

0/0
25.11.2010 19:42

Hawkey_CZ

Re: To chce klid

Klidně půl milionu a podmíněný odpočet určeného počtu bodů pokud by stejné pochybení opakovalo v průběhu následujících 24 měsíců...

0/0
25.11.2010 20:09

geron

Re: To chce klid

Půl milionu, to je teda fakt pecka, asi tak jeden měsíční plat jednoho hráče, že?

0/0
25.11.2010 20:16

Concrete_Donkey

Re: To chce klid

Navrhovals 5.000, on zmiňuje částku 100x vyšší.

0/0
25.11.2010 20:28

geron

Re: To chce klid

tou směšně nízkou částkou jsem chtěl dát najevo jak nesmyslné je tady hovořit o "adekvátní výši trestu"

0/0
25.11.2010 20:32

Concrete_Donkey

Re: To chce klid

O vysi pokuty by rozhodl svaz, ale rozhodne neni adekvatni za chybu v administrative, odecitat body. Jen to znehodnocuje celou soutez.

0/0
25.11.2010 21:06

geron

Re: To chce klid

Celý proces registrace je jen a jen administrativní úkon, nic jiného. Tak se na celé registrace můžeme vykašlat (když je to jenom ten administrativní úkon) a atˇsi pak hraje kdo chce za koho chce. Třeba může hráč za jedno kolo stihnout i tři zápasy, když to nebude ve stajný termín. Super ne? Na co nějaká hloupá administrativa, co?

0/0
25.11.2010 21:14

seesul1

Re: To chce klid

dle soutěžního a disciplinárního řádu je max. výše pokuty stanovena na půl mega. Jestli je to moc, nebo málo, je vcelku jedno. Ale je to psáno a dáno a ta možnost tu byla.

0/0
25.11.2010 21:43

pk203@klikni.cz

Re: To chce klid

a co se tak příšernýho stalo ???!!!! Nikdo nikoho nepodvedl, jenom nějakej ňouma na svazu nedostal fax podle kterýho by přesunul hráče v počítači z klubu do klubu.

To je jako bys zapoměl zaplatit domovní daň (cca 1000kč/rok) a voni by ti za to sebrali celej barák!

0/0
25.11.2010 21:38

Hawkey_CZ

Re: To chce klid

No nevím, ale půl mega pro klub, který má rozpočet kolem 50 - 70 mega a takových je většina, je docela dost peněz a hráčů, který by brali půl mega měsíčně tady v extralize taky moc nenajdeš. Ještě férovější by bylo, kdyby klub musel investovat za každý zápas, kdy hrál hráč, u kterého došlo k pochybení třeba 15 tis Kč a tuto částku by prokazatelně v určitém časovém horizontu investoval do mládežnického hokeje..

Důležitost registrace hráče nijak nepopírám, ale je třeba si taky uvědomit, zda se jednalo se jedná o nedopatření či záměr a pak, jak moc výrazné to pochybení bylo v souvislosti s ostatními dokumenty (nemyslím, v co se to pak nafouklo).

0/0
25.11.2010 21:57

mir.do

hm

Plzeňský právník: Zvítězit by měl sport, ne Šulcovo autoritativní

rozhodnutí. Není to náhodou proto, že se to zrovna Plzni hodí? Není to náhodou

také ta Vlasákem zmiňovaná česká vyčuranost? Ale divím se, že nikoho nezajímá,

jak je možný, že na svazu není ani jedna kopie smlouvy (nebo co to hledali)

hráče ČB, kterou jim pak oni poslali faxem.

0/0
25.11.2010 18:15

lenoch07

Držím Plzni palce

Paráda, že se Plzeň brání. Doufám, že tohle nesmyslné odebrání bodů zruší. Nejednalo se o podvod, ale o administrativní chybu. 

0/0
25.11.2010 18:10

Garion.

Re: Držím Plzni palce

Jenže někteří se tady drží hesla: Pochybili jste, odečet je správný trest. Tuhle chybu staví jako závažnější prohřešek než třeba neoprávněný start Přikyla za Spartu letos na jaře, když už nesměl na střídavý start nastoupit. To by se dalo brát jako podvod, ne tak start Přikryla a Frola za Plzeň teď. Přesto Sparta dostala jen finanční postih a výsledek zápasu zůstal v platnosti. A teď většina volá po tom, že Plzeň má dostat minimlně odečet bodů a že finanční postih je málo a že by vytvořil velmi nebezpečný precedens se žalobami klubů, kteří neprojdou do PO. Prostě běs.

0/0
25.11.2010 19:26

geron

Re: Držím Plzni palce

Ač Spartě ani trochu nefandím, v tomto se jí musím zastat. U Přikryla se Sparta dopředu informovala, zda může nastoupit a nastoupil až po odsouhlasení této skutečnosti.

0/0
25.11.2010 19:51

Garion.

Re: Držím Plzni palce

Víš to jistě? Pravidla hovořila a stále hovoří o 26 startech ve vyšší soutěži. Teprve po odehrání zmíněného zápasu se řešil správný výklad tohoto pravidla, kde pan Šulc zamával papírem, že v roce 99 se udělal výklad pravidla, kde se tvrdí, že hráč může i po 26.zápase nastoupit na střídavý start a vrátit se zpět na zápas číslo 27, 28 atd. Ale nikdo ten výklad k dispozici nemá, jen pan Šulc.

Cituji z přestupového řádu platného pro extraligu a první ligu: "Hostování mezi soutěžemi (střídavý start) z vyšší do nižší soutěže je omezeno počtem 26 odehraných utkání ve vyšší soutěži. Po odehrání 26ti utkání může hráč pokračovat v příslušné sezóně pouze v jednom klubu a jedné soutěži."

Jak tady z toho pan Šulc vyvodil, že i po 26. odehraném zápase může odehrát zápas za Beroun a zase se vrátit do Sparty je nejen mně záhadou. Podle mnohých je toto daleko větší pochybení proti řádům než pochybení Plzně v oddíle III. o Evidenci přestupů stejného řádu.

0/0
25.11.2010 20:36

geron

Re: Držím Plzni palce

Já ale hovořím o tom, že se dopředu Sparta informovala. Přirovnám to k současnému případu, pokud by se před prvním zápasem ve kterém inkriminovaný hráč nastoupil Plzeň dotázala, zda hráč má v pořádku postoupení hráčské smlouvy a bylo jí to potvrzeno, tak by pak neměla dostat žádný trest.

0/0
25.11.2010 21:21

seesul1

Re: Držím Plzni palce

dej tu prosím odkaz na tu tvou informaci o tom, že se Sparta dopředu informovala. Jestli chceš, šoupnu ti tu odkaz o tom, jak se tehdy při dodatečném dotazu na porušení pravidel svaz kroutil a výklad pravidla o 26 startech překrucoval k obrazu svému a možná někomu jinému....

Už odmítám každému na potkání ty odkazy posílat. Už jen dobrým kamarádům nebo těm, kteří jen papouškují 'ověřené' zprávy z médií.

0/0
25.11.2010 21:51

plzenak8

Re: Držím Plzni palce

Pak je to v podstatě stejné,když to odsouhlasil pan Šulc...Plzni i Bolce podepsal soupisku v 17 úvodních kolech...

0/0
25.11.2010 21:53

Garion.

Re: Držím Plzni palce

Ano, chápu. A já tvrdím, že to, že se Sparta informovala dopředu nikde nepíše. Sportovní redakce to vyšťouraly později a nepovedlo se jim získat ani ten Šulcův změněný výklad řádů. Takže všechno, co známe, je, že to takle veřejnosti podal Šulc s Břízou až potom, co se to dostalo na světlo boží. A jelikož nikdo neprotestoval, tak se to nechalo bejt. Teď taky nikdo neprotestoval, přesto kluby dostaly flastr jako bejk, i když na své pochybení prakticky přišla sama Plzeň. Já se pomalu nemohu zbavit dojmu, že někdo jde Plzni po krku a Šulc jen dělá, co mu někdo nakáže. Protože samostatně rozumně uvažující soudný člověk by nemohl takhle rozhodnout a hned mít připravený argumenty, proč to nemůže řešit mírnějším postihem.

0/0
25.11.2010 21:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze