Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Proč Kometa zahodila vyhraný zápas s Plzní? Moc se uspokojila

V hostinu a následnou kocovinu zároveň se smrskl včerejší extraligový duel pro hokejisty Komety. Plzeň s nimi po první přestávce doslova zatočila. Na to, co se v Rondu dělo, nejsou fanoušci ani hráči zvyklí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

karel09

Tým, který se stal obětí křivdy...

To je docela síla, ne? Osobně nic proti Plzni (ani jiným potrestaným týmům) nemám. Ale snad prokazatelně porušily nějaká jasná pravidla (na tvorbě kterých se navíc jejich zástupci podíleli). A pokud ta pravidla jsou špatná, tak je třeba řešit jejich změnu ---- ale oběť křivdy?????

0/0
27.11.2010 23:36

Vezír

Re: Tým, který se stal obětí křivdy...

Souhlas,o tom horší,že stejné řekne náš trenér,tak se potom nedivme. Vlastně je utvrzujeme v tom,že mají pravdu.

0/0
28.11.2010 10:59

Quasi

Re: Tým, který se stal obětí křivdy...

ono pokud by vedeni ligy delalo svou praci dobre, tak by se na nesrovnalosti prislo daleko driv, ne az v tolikatym kole. Takze ja bych tam malou krivdicku videl. A kdyby se nervalo jak se rvalo, tak by sparta jeste dostala body navrch, ale to uz sulc nemel odvahu. Jinak nejsem plzenak.

0/0
28.11.2010 15:38

Vezír

Re: Tým, který se stal obětí křivdy...

víš,to je jeden úhel pohledu,ten druhý je,že zrovna Plzeň měla těch problémů víc,takže si nejsem zase tak moc jistý,jestli zrovna ona má to největší právo.Spojení Šulc a Sparta,fakt nevím a to Ti můžu říct,že Spartu také nemusím.Pokud se ale teď děje to co si myslím,že všichni pomáháme Plzni,aby se dostala nazpět,tak se mně to také moc nelíbí.Jinak Plzně jsem si vážil,ale ta její současná hysterie mně už vadí. Aby se to celé ve finále neobrátilo proti ostatním oddílům,kde si umí pohlídat co se sluší a patří.

0/0
28.11.2010 16:02

Quasi

Re: Tým, který se stal obětí křivdy...

kazdy se na to samozrejme divame jinak a kazdy ma pravo na svuj nazor, nikomu to neberu. Sulc mel odstoupit, protoze nedelal praci za kterou je placen. Nebo ji delal, ale byl placen odjinud. Spojeni se spartou uz je jen slovni obrat, takze to neber az tak vazne. To, ze jim pomahame je zase z meho pohledu kravina. Prohrali jsme to sami svou liknavosti a totalni hokejouvou impotenci. V sruhe tretine to vypadalo jak kdyby misto komety nastoupil nejaky kjajsky pjeboj. Z nasi strany to nebyl hokej, to byl hnus. Prvni tretinu hrali jak kdyby slo o mistrak a pak prestali. Opravdu nedavejme vinu nikomu jinemu. Nepiskle fauly, hrani v sesti atd. Ano to vse tam bylo, ale to je ve vsech zapasech.

0/0
28.11.2010 16:17

Vezír

Re: Tým, který se stal obětí křivdy...

dobrá,beru Tvůj pohled,potom to tedy není poprvé,kdy jsme jasně vybouchli,takže otázka minimálně na p.Medlíka,aby se zeptal trenérů proč,kde je zakopaný pes.Myslíš, že to je vůči nám Dnes nejdu,permici jsem dal kámošovi,at se potrápí on.

0/0
28.11.2010 16:47

Quasi

Re: Tým, který se stal obětí křivdy...

no trapi. po dlouhe dobe kometa prohrala, tak je nekamenujme. kdo pocital s tim ze budeme na spicce tabulky? Ja mam vyhozeny kotnik, takze uz mam pustenou kometu na netu a budu cucet. S kladnem prohrat nemuzeme.

0/0
28.11.2010 16:54

Vezír

Re: Tým, který se stal obětí křivdy...

též jsem to nevydržel;-D už to mám puštěné. kámoš mně za to bude mít určitě rád:-P,že jsem ho tam pustil.Prohrát se může ale se vztyčenou hlavou a musí se uznat kvalita soupeře,to mně v pátek obojí chybělo.Tak dobrou podívanou

0/0
28.11.2010 17:01

Quasi

Re: Tým, který se stal obětí křivdy...

a ted uz fandit. sup ;-D

0/0
28.11.2010 17:08

karel09

Tým, který se stal obětí křivdy...

0/0
27.11.2010 23:31

sergio

Kapříci doplavali do extraligy.

1+1=2. Lepší v play off Plzeňáky než Cajzlíky.;-D

0/0
27.11.2010 17:20

Buccci

PLZEŇ SMETLA BRNO!

0/0
27.11.2010 16:28

Quasi

Re: PLZEŇ SMETLA BRNO!

a dobre nam tak!

0/0
28.11.2010 15:39

chudacek.blbecek

Re: PLZEŇ SMETLA BRNO!

No v druhé třetině jo, tam Kometa strašně povolila, ale ta třetí třetina fakt byla urážka.

0/0
29.11.2010 11:24

Vomii

Klucííí brněnskýy

nevylejvejte si zlost na rozhodečích...postě to Dopita a spol. podcenili...to samé jsem zažil se slávií....vedli jsme 4:1, 5min do konce..a prohráli jsme....R^

0/0
27.11.2010 14:54

Joseph Hallenbeck

Re: Klucííí brněnskýy

Nn včera jsme to projeli pasivitou ve druhé a třetí třetině, nicméně v tv se sami podivovali nad pískáním, nebo spíše nepískáním. Několikrát upozorňovali, že střídání Plzně nebylo v pořádku a u těch branek bylo přinejmenším hodně sporné....

Ale jak říkám, to neomlouvá to, že jsme vedli 3:0 a druhou a třetí třetinu naši odpadli....

0/0
27.11.2010 15:50

Vezír

Re: Klucííí brněnskýy

Joseph, už jsem se z té kocoviny vyspal,dvakrát vyspal,ale pořád,pořád tomu nemohu uvěřit.Ubráníme 1:0 v Pardubicích,ubráníme 3:0 v Třinci,ubránili jsme se u nich 3:0 a doma,doma,ale to bych se opakoval. Já bych to nesváděl ani na rozhodčí,ani na jejich hru v šesti,pořád cítím že se něco dohodlo.

0/0
28.11.2010 11:04

Joseph Hallenbeck

Re: Klucííí brněnskýy

To mi trochu nerozumis, ja netvrdim ze nam to prohrali rozhodci. Ja tvrdim ze jsme si to prohrali vlastni pasivitou od zacatku druhe tretiny. To byl hlavni duvod nasi prohry s Plzni.

Potom jsem zvlast komentoval vykon rozhodcich  a v tomto zapase byl jejich vykon zatim nejslabsi, co jsme mohli od zacatku sezony videt.

Ohledne prodani zapasu, nemyslim si ze by Kometa vzhledem k financni situaci musela prodavat zapasy...

0/0
28.11.2010 13:39

Vezír

Re: Klucííí brněnskýy

Joseph,jasně souhlas,když chceš soupeře postavit na nohy,musíš být horší a to jsme jednoznačně byli.Rozhodčí mohli do té bramboračky zapadnout,ale vlastně ani nemuseli,sami jsme jim to umožnili svoji hrou.To nebylo o penězích,spíše o osobních vazbách a možná o takové nějaké půjčce do budoucna,nevím,spekuluji,ale jak jsem psal,my zatím jako jediní v ELH dokážeme takové zvraty.Jednou to beru,ale toto už je po druhé,pokud by to tedy nebylo cíleně,měl by Libor zvednout nejenom hlas.

0/0
28.11.2010 14:56

plzenak8

Re: Klucííí brněnskýy

Vezíre,Ty jsi vážne neskutečnej wůl :-)

0/0
28.11.2010 16:42

Vezír

Re: Klucííí brněnskýy

Děkuju za poklonu plzeňský inteligente.;-D

0/0
28.11.2010 20:22

Vezír

Re: Klucííí brněnskýy

Třinec asi nemá takový zájem jako brno,co?;-D;-D že by záloha za Sejčka?:-P:-)ale jinak mně bavíš,protože dnešek v Třinci je normální standard Plzně.Letos,abych neurážel. Tak hoj a všechno dobrý,já už žiju úterkem.

0/0
28.11.2010 20:27

Stojan_Jakotyc

To si podělali sami..

Je fakt, že hraní Plzně v šesti začali pískat až ve třetí třetině, asi po 10. upozornění ze strany Brna a poté co na ně celá hala skandovala "kurv*íte hokej", z toho zřejmě padl i druhý Vlasákův gól, sekání do ležícího Hoviho mělo patrně skončit 2min za sekání a přeraženou čelistí Straky spíš než gólem Plzně. ALE, to nic nemění na faktu, že Kometa přestala ve 2. půlce jezdit a tudíž přenechala led i výsledek zápasu soupeři....nezbývá než se poučit a v neděli udělat Kladno. Jaksi jsem si zvykl, že každý zápas doma je drama, ale ta 2.- třetina mě až moc připomínala zápas 0:7 s K.V....zase uspokojení. Nechci jet v úterý do Prahy a vidět ustrašený výkon... 

0/0
27.11.2010 11:59

jarda1530

Re: To si podělali sami..

nechceš kapesník. Hovi ten puk nedržel tak smůla.

 

0/0
27.11.2010 12:14

Oponent Jarynů

Re: To si podělali sami..

typicky arogantní plzeňák.vy smůla,my právníka.

0/0
27.11.2010 13:12

jarda1530

Re: To si podělali sami..

;-(;-(;-(;-( to mě urazilo, hmm taky chci bydlet v zatáčce na Vídeň

0/0
27.11.2010 16:35

LVD_reloaded

Re: To si podělali sami..

Nic ti nebrani, hlavne si pak nehraj na kometaka :-P

0/0
28.11.2010 13:52

Joseph Hallenbeck

Re: To si podělali sami..

Hovi ten puk měl pod pravou rukou, u pravé nohy. Straka ho sekal do ruky. Včera to bylo krásně na spomaleném záběru vidět....

Nicméně byla chyba našich hráčů, že tam nechali Straku atakovat Hoviho bez tvrdého potrestání....

0/0
27.11.2010 15:44

bonzini_plzeň

Re: To si podělali sami..

Hoši hoši ... chapu, ze se Vam ten gol vystouranej Strakou a zakoncenej Dudou jevi jako hrozne spornej a 200% faul minimalne na cervenou kartu, ale neni to nahodou ten duraz u brany, po kterym ceska repre vecne vola a vecne se nedostavuje??? Vybojovanej gol, nic jinyho ... Hokeji zdar

0/0
27.11.2010 18:15

Vezír

Re: To si podělali sami..

Tady s Tebou částečně souhlasím.Ono šťourání takovým bezvýznamným hráčem,ať nikoho neurazím a šťouráním pana Straky je v 1.případě ohodnoceno jako sekání,ve 2.případě jako důraz před brankou.už v loňském ročníku udělal Straka to samé,už tehdy se psalo,že Straka,Nestraka,měl ho někdo pořádně seřezat.A letošek to samé,ale je s podivem,že on dobře ví,kde si to může dovolit a kde by narazil.Dnes v Třinci si to nedovolí,na to si vsadím.

0/0
28.11.2010 11:47

bonzini_plzeň

Re: To si podělali sami..

Ale jo, ja netvrdim, ze jinej rozhodci by to treba nepisknul, takovejch zakroku, ktery se daj piskat a nepiskaj nebo obracene je v kazdym zapase halda, at uz hrajou klabzubove nebo horni dolni nebo plzen ... Kazdopadne tem, kteri prohrajou, se to nelibi (a podotykam, ze prohravaji vsichni ...) ... Jinak co je s podivem na tom, ze takhle zkusenej hrac dobre vi, kde si to dovolit muze a kde by narazil?? :-) ... a nevim proc si to dovoli v brne, kde je napr. stehlik a mel by se obavat nekoho z trince? to je podle me blbost ...

0/0
28.11.2010 13:35

kometamistrligy

Uspokojila ? Možná. halvní roli však sehráli

rozhodčí. Jednoznačně ovlivněný zápas !

0/0
27.11.2010 11:35

trouba20

Re: Uspokojila ? Možná. halvní roli však sehráli

Jak jsem rekl. Venku je snih, tak mozna i schladit... Hlavne te Rus, ten je zaujatej;-D;-D

0/0
27.11.2010 11:41

bonzini_plzeň

Re: Uspokojila ? Možná. halvní roli však sehráli

já mam Brno rád, je mi sympaticky ... ale takovy volove jako ses ty, se vidi jenom na diskuzich :-) ... zadnej z vasich hracu ani treneru si po zapase nestezoval, tak co fnukas ty ... naskok jste akorat promachrovali a rozhodci vas nepodrzel (to je pravda...) to je cely ... jinak prvni tretina od vas opravdu špica ... pa

0/0
27.11.2010 11:59

Joseph Hallenbeck

Re: Uspokojila ? Možná. halvní roli však sehráli

Kdepak, zápas jsme prohráli svojí pasivitou. To že dva góly přišly ze špatného střídání na Plzeňské lavičce a další fík po sekání do gólmana, je sice fakt, ale tak to chodí. Straku měl u Hoviho sundat na led buď bek, který tam v tu chvíli klečel, nebo útočník a né čumět jak jojo, až ten puk vyseká ven.....

Ano rozhodčí včera na lědě předvedli nejslabší výkon z obou mužstev, ale na to ten náš výpadek v druhé a třetí třetině svádět nemůžeme.... Mít vedení 3:0 a úplně vypadnout ze zápasu - to umí jenom naše Kometa.....

0/0
27.11.2010 15:40

Quasi

Re: Uspokojila ? Možná. halvní roli však sehráli

R^

0/0
28.11.2010 16:37

grňa

Prohra mrzí.

Zvlášť takovým způsobem.Ale nevadí.Za 2 a 3 tř. si Kometa body nezasloužila.Prohra přijít jednou musela,aspoň to mají za sebou.Zas bude dobře.

0/0
27.11.2010 11:18

trouba20

Jak nejsou zvykli?

Prijela Plzen ne? ;-D Ne ted vazne, jako Plzenak mam Brnaky rad, chapu ze se vcera nechali unest, zapas sem nevidel,ale podle onlajnu to byl zapas jako remen a sem rad, ze jsme to urvali. Co je ale hlavni? Byl to zapas pro divaka a reklama pro hokej jako takova VR^

0/0
27.11.2010 11:18

kometamistrligy

Re: Jak nejsou zvykli?

nepodlízej. Plzeňáci včera na diskusi ukázali jaký jsou hnůjRv

0/0
27.11.2010 11:36

trouba20

Re: Jak nejsou zvykli?

Jdi si nekam nafackovat, vubec me tohle nezajima...

0/0
27.11.2010 11:40

JerryE

Re: Jak nejsou zvykli?

Heh ty si dobrej, soudit všechny dle pár pisálků na idnesu. ;-D To sem se zas pobavil. V

0/0
27.11.2010 12:06

chudacek.blbecek

Re: Jak nejsou zvykli?

On nejspíš myslel pořádnou diskusi na fórech, ne tohle domácí žvýkání na idnesu.

0/0
29.11.2010 11:28

mobilis in mobili

Re: Jak nejsou zvykli?

No já se včera diskuze zúčastnil a jediní dva kteří se projevovali jako mimoňové, byli vezír a ty.

0/0
27.11.2010 16:42

jarda1530

Re: Jak nejsou zvykli?

jo a fanoušci komety jsou slušný : ZK****Á  PLZEŇ v televizi. Naučte se prohrávat.

0/0
27.11.2010 22:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze