Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Co bude s Boleslaví? Německý Kassel spadl kvůli dluhům až do páté ligy

Hrají pátou nejvyšší soutěž, regionální ligu v Hessensku. Soupeřům dávají běžně víc než 15 gólů a na jejich zápasy chodí pět tisíc diváků. Hokejový klub z Kasselu potkal v létě kvůli dluhům pád z nejvyšší německé soutěže až do páté ligy. Hrozí podobný osud i Mladé Boleslavi?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

clara2

blbost

Co to je za kecy. Dluhy mají úplně všichni.

0/0
7.12.2010 10:50

murdoc

...

nevim co je na tom pravdy, nechci a nemam pravo se ktomu nak vyjadrovat nemam informace ale je pravda ze vsetim za neco podobneho vyloucili...

0/0
7.12.2010 7:55

John Coffey III

+++++

Mě rozhodně Boleslav chybět nebude.

0/0
7.12.2010 7:26

Kulel

Re: +++++

ale zase takovy 20golovy pridely nekde v preboru ;-)R^

0/0
7.12.2010 20:41

Taisun

Rovný metr

Rovný metr na všechny.Vsetín byl vyloučen takže MB by měla být taky.

0/0
7.12.2010 6:42

JAN2010

A Kladno je definitivně zachráňeno

;-D

0/0
6.12.2010 16:04

Kulel

Re: A Kladno je definitivně zachráňeno

chytry jak sve boty co ? ... kdyz spadne Bolka, tak posledni bude Kladno - a kdo ze nakonec hraje baraz ?? .... ze by posledni tym po play-out ? ... to si myslim, ze Kladno da :-P

0/0
7.12.2010 20:40

nenápadně maskovaný Kei

Za podvody trest

V banánistánu však tento postup vzbuzuje nevoli...

0/0
6.12.2010 15:19

Želva Antimultikulturistka

Re: Za podvody trest

R^

0/0
6.12.2010 15:24

preaxik

Re: Za podvody trest

Ano, dodržování zákonů a pravidel se u nás nenosí.

0/0
6.12.2010 15:29

Fikos

Re: Za podvody trest

Bohužel.Když je nejhůř tak se u nás zařve vždyť on taky ...

0/0
6.12.2010 16:02

LVD_reloaded

Re: Za podvody trest

R^

0/0
6.12.2010 16:26

kometamistrligy

Re: Za podvody trest

víš m ožná máš pravdu.. podivné je ale kdy a jak se na tyto podvody přichází.. a také nejednoznačnost výkladu pravidel.. co kdyby teď třeba auditor zjistil, že Brno koupilo licenci s nějakým administrativním pochybením nebo ne s zcela průkaznými garancemi? Vyloučili by ho taky ? byl by to správné ?

0/0
6.12.2010 17:08

juracofandisparte

Re: Za podvody trest

Jistěže bylo. Pochybení nelze omlouvat tím, že se ho proviněné straně povedlo ututlat :-P

0/0
6.12.2010 20:08

Želva Antimultikulturistka

...

Na to se dá říct jen jedno - škoda že nemáme pátou ligu.

0/0
6.12.2010 15:17

Garion.

Pravidla

Je celkem úsměvné, podle jakých pravidel se naše extraliga hraje. S každou další kauzou se dozvídáme, že na takovou situaci pravidla nepamatují a že se musí znovu prostudovat a podle něčeho, o čem se v nich nepíše, rozhodnout. Takže si takto kluby a pan Šulc zadělávají na odvolání a soudy, protože skoro nikdy nemůže být rozhodnutí jednoznačné. Jediný jednoznačný trest tak v poslední době dostala Plzeň za druhý start Sýkory a proto neprostestovala.

PS: jsem zvědav, jestli taky za falšování dokumentů napadnou Budějovice. Ne že bych jim to přál, ale nedivil bych se tomu.

Stejně se mi líbí, jak se někde objeví informace, všichni ji berou jako ověřenou a přitom jí nikdo z oficiálních mluvčích svazu nepotvrdil. A už se tady množí nenávistné příspěvky a napadají se fanoušci různých klubů. Co jsme to za ubožáci? 8-o

0/0
6.12.2010 15:13

preaxik

Re: Pravidla

Budějovice něco falšovali? 8-o

0/0
6.12.2010 15:19

Garion.

Re: Pravidla

A Boleslav ano?

0/0
6.12.2010 15:21

preaxik

Re: Pravidla

Odpovídat na otázku otázkou je velice neslušné. O tom, že boleslav zfalšovala, případně lhala v dokumentech se mluví, přinela to všechna média, 13. 12. se uvidí. Jestli je to pravda, musí následovat trest. Ale nejvíc mně překvapuje, že řada lidí je schopna odpustit i podvod, případně lež  A co Ty Budějovice?

0/0
6.12.2010 15:27

Garion.

Re: Pravidla

Budějovice doložily v evidenčně registrační kauze faxovanou dohodu o podstoupení smlouvy s faxovaným podpisem pana Šulce. Ovšem originál, který má ležet na svazu a na APK se nikdy nenašel. Já to nenapadám, jen upozorňuji, že se na tento fakt může později pan Šulc také zaměřit.

 

O případném lhaní či falšování Boleslavi mluví nějaký manažer nějakého EL klubu, který nechce být jmenován. Zatím je známo pouze to, že Bolka platila nějakému subjektu platbu v říjnu, která měla být splatná do 31.8.. Dále víme, že do 31.8. poslala na APK čestné prohlášení, že má své závazky splacené anebo je dohodnuta na splátkovém kalendáři. To jsou jediná známá fakta. A teď vás prosím o rozbor či tvůj názor, jakým způsobem se z toho dá vyvodit, že Bolka lže či falšuje? (myslím, že víš, že nejsem fanoušek BKMB).

 

Omlouvám se, že jsem na otázku odpověděl otázkou.

0/0
6.12.2010 15:36

preaxik

Re: Pravidla

ad Budějovice - to nedokazuje, že to je falzifikát.

ad Bolka - informací je nedostatek, nicméně dle tohoto článku: http://hokej.idnes.cz/boleslav-udajne-lhala-v-prohlaseni-o-dluzich-hrozi-ji-vylouceni-z-extraligy-173-/hokej.asp?c=A101205_150828_hokej_par (druhý odstavec) přišel audit na nesrovnalosti. A já nikde neřekl že bolka podváděla, jen že jestli je to pravda (a informace k tomu ukazují), že musí být Bolka potrestána. (viz můj příspěvek, který jsme sem zkopíroval z jiné diskuse). V těchto diskusích spíš reaguji jen na to, že jsou lidi schopné odpoustit i případný podvod a lež, přípandě hledaj konspirační teorie hodné Dana Browna.

Omluva přijata, doporučuji ohledně etikety poslouchat jedno nejmenové ráádio a pana Špačka, který tam každé ráno mluví..

0/0
6.12.2010 15:46

Garion.

Re: Pravidla

Co se týče zdejší diskuze, souhlasím, že spíše převažuje tebou uvedené.

 

Já vím, že jsi neřekl, že Bolka podváděla, ale v článku se o tom píše a ještě se cituje: "Někteří manažeři jsou strašně naštvaní. Tohle je vědomý podvod," naznačuje zdroj iDNES.cz, přestože jsou známá fakta, která jsem uvedl. Ještě bych měl doplnit podle toho, co jsem dohledal, že kluby mají do 30.6. nahlásit stav svých závazků a popsat, jak a kdy je budou platit. Pak mají do 31.8. poslat prohlášení, že nikomu nedluží peníze (ale mohou být domluveny na pozdějších splátkách). Nikde jsem nenašel, že by musely poslat nový přehled s novými daty splatností. Proto mě štve napadání klubu. Ano, může se stát, že se obvinění prokážou. Pak sklapnu.

0/0
6.12.2010 16:04

preaxik

Re: Pravidla

A jen můj příspěvěk z diskuse pod jiným článkem:

Tadu jde ale o to, že Boleslav pravděpodobně lhala. Nikdo neříká, že klub nemůže dlužit (a dnes řada klubu dluží peníze jiným subjektům - je ale rozdíl jestli jde o splatný nebo ještě nesplatný dluh), ale musí to před sezonou přiznat a doložit, jak to budou řešit. A oni dle info, co proběhlo v tisku řekli, že určité závazky jsou již splacené a pak je v říjnu teprve spláceli.

Upozorňuju na slova PRAVDĚPODOBNĚ a DLE INFO, CO PROBĚHLO V TISKU

0/0
6.12.2010 15:31

Garion.

Re: Pravidla

Ok, fajn, to beru. Jen bych upozornil, že není chybou, pokud Bolka platila dluh vzniklý před 30.6. a měla na něj dohodnuté splátky či dohodu o posunutí data splatnosti. Ta dohoda samozřejmě mohla být i ústní. Pokud postižený subjekt neuplatňoval sankce za pozdní platbu, tak se mi osočování o lhaní či podvádění jeví ZATÍM jako zcestné. Ano, k podvodu mohlo dojít, ale zatím se neprokázal, tak bychom všichni (včetně onoho ligového manažera, který je jednáním Bolky rozhořčen) měli ctít presumpci neviny, nicht wahr?

0/0
6.12.2010 15:42

preaxik

Re: Pravidla

Souhlasím, taky mluvím jen hypoteticky. Já si počkám na 13.12.

0/0
6.12.2010 15:48

tamten

Re: Pravidla

No, konečně. Já už se bál, že na této diskuzi nenajdu normální diskutující, řešící problém bez emocí a především zášti. A samozřejmě s vašimi názory, vážení, se dá souhlasit.

0/0
6.12.2010 16:13

Garion.

Re: Pravidla

Díky. Akorát mě mrzí, že se debata s Preaxem vyvinula tímhle směrem. Já chtěl svým příspěvkem vyvolat diskuzi na téma "nedostatečné řády APK" a tím upozornit na neschopnost vedení APK vytvořit si takové regule, které by jasně řešily a hlavně specifikovaly dané věci a provinění proti nim. To se mi nepovedlo. Podle mě by bylo nejlepší navrátit extraligu pod svaz a cirkus jménem APK rozpustit.

0/0
6.12.2010 16:46

tamten

Re: Pravidla

Už jste někdy viděl, aby se čuník dobrovolně vzdal koryta?

0/0
6.12.2010 16:51

LVD_reloaded

se mne libi jak podle nekterych se tady muze

podvadet, lhat a falsovat dokumenty, ale hlavne at se rozhodne na lede ;-D

0/0
6.12.2010 15:01

Bobo

no

v tom bruslařském sportu s klackama je nějakej bordel.;-D;-D;-D

0/0
6.12.2010 15:01

rakoska

je mi z toho špatně...

z toho diletantstvi vedeni klubu BK MB....proste holt hokej na nejvyšší úrovni se nedá očůravat jako třeba jiné obory podnikani, že ? a my blbci fandové chodili a fandili a pak se to takhle zazdí....nechci nadávat nadávat na p.Šulce atd., atd.....musí se chytit za nos ti, kteří za tím jsou.....PS.: budeme chodit do Benátek a třeba to bude lepšíRv

0/0
6.12.2010 14:52

kometamistrligy

Re: je mi z toho špatně...

zpátky na rybník !!;-D;-D

0/0
6.12.2010 14:59

rakoska

Re: je mi z toho špatně...

nicku, zklidni se........když píše tady "kotleťák", tak nic normalniho a slušného z něho nevypadne!!

0/0
6.12.2010 15:26

Karci68

Re: je mi z toho špatně...

jsem také - jak ty říkáš - kotleťák a nejsem si vědom, že bych snad psal neslušně a doufám, že píšu "normálně". Co ty na to??

0/0
6.12.2010 17:34

LVD_reloaded

Re: je mi z toho špatně...

bude, souhlasim ;-D

0/0
6.12.2010 16:27

Huhukoktejl

Hmm

Hmm... držte se, pokud máte spadnout, ať je to v souboji na ledě v baráži... mně to přijde, že po vás někdo jde a to se mi nelíbí..

0/0
6.12.2010 14:35

preaxik

Re: Hmm

ano, někdo po nich jde a tak jim falšuje dokumenty. 8-o

0/0
6.12.2010 14:42

Fikos

Re: Hmm

To je prevít ;-D

0/0
6.12.2010 16:06

Huhukoktejl

Re: Hmm

Mne zaráží, že se tyto obvinění dostanou ven, z toho usuzuji, že po nich někdo jde a účelově tyto informace pouští do médií. Pokud falšují, náleží jim trest, ale nikdo ze zde přítomných diskutujících neví, jak se situace má, ale většina vynáší soudy...

0/0
6.12.2010 16:07

juracofandisparte

Re: Hmm

možná že ti to tak "přijde", ale reálný fakta mluví trošičku jinak ;-)

0/0
6.12.2010 14:59

LVD_reloaded

Bolehlav taky do 5. ligy

stadion a pocet fans ji bude odpovidat :-P

0/0
6.12.2010 14:08

majklos

Re: Bolehlav taky do 5. ligy

já jen hledím, kolik se tady vyrojilo brněnských diskutérů :)) před pár lety tady snad nebyl ani jeden brněnský fanda..zato plno vsetíňáků .. :))

0/0
6.12.2010 14:19

seabow

Re: Bolehlav taky do 5. ligy

Jestli to nebude tim, jak moc se iHEUTE venuje pralesu...

0/0
6.12.2010 14:41

mikin11

Re: Bolehlav taky do 5. ligy

ale jdi ty křováku :-)

0/0
6.12.2010 14:44

seabow

Re: Bolehlav taky do 5. ligy

8-o

0/0
6.12.2010 14:47

kapka potu

Suk

Cyrile, vrať se do tenisu. Díky

0/0
6.12.2010 14:07

da Vinci

Fotbalová Slavia dluží

kam se podívá, tu taky vyloučí s Gambrinus ligy? ;-D

0/0
6.12.2010 14:01

LVD_reloaded

Re: Fotbalová Slavia dluží

s Gambrinus ligy asi ne

0/0
6.12.2010 14:07

Garion.

Re: Fotbalová Slavia dluží

No, když se na to podíváš, že je to směrem dolů (protože směrem dolů by spadla), tak by se s přivřenýma očima to s dalo použít, ne? Protože taky píšeš spadnout a ne zpadnout, co? ;-D;-D No já vim, je to přitažený za vlasy...

0/0
6.12.2010 15:06

LVD_reloaded

Re: Fotbalová Slavia dluží

;-D

0/0
7.12.2010 0:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze