Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vítkovice zakázaly dvěma hokejistům účast na mistrovství světa dvacítek

Trenér hokejové reprezentace do dvaceti let Miroslav Přerost je nominoval na mistrovství světa, nakonec musel jejich jména ze seznamu škrtnout. Adamu Poláškovi a Petru Mrázkovi totiž start na šampionátu v americkém Buffalu zatrhly Vítkovice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

myskamiki

Vitky

tak to vypada, ze nase juniorka stoji a pada na 2 byvalych vitkovickych odchovancich ;-) To je potesujici

0/0
14.12.2010 12:46

Korek

co to je za ptákovinu?

skončila jim smlouva, odešli do Kanady nebo Ameriky a teď nemůžou reprezentovat? To je dobrá truc akce vzhledem k tomu, že oba už prošli draftem. Tohle uškodí je reprezentaci

0/0
13.12.2010 9:19

clara2

Re: co to je za ptákovinu?

Oni odešli ještě než jim skončila smlouva.

0/0
14.12.2010 12:08

blahasema

HCVítkovice-HCVítkovice? PRAVDA!!!

Polášek nikdy nemněl žádnou smlouvu HC Vítkovice na rozdíl od jeho mnohých spoluhráčů v juniorce, čímž si také částečně pokrýval náklady sám a o jeho plánovaném odchodu věděli minimálně od doby co byl vypsán na draftu. Takže co dělali sport. manažeři HC?Kdo a proč uvádí že odmítl novou smlouvu a HC nic nevěděli . Já tomu říkám účelová lež!

[>-]

0/0
11.12.2010 14:57

daz

Vysvětlení

Husička to na oficiálních stránkách Vítkovic detailně popsal. Spálenka sám před rokem tvrdil, že je repre nezajímá a letos samozřejmě přilezl a prosil, aby jim to povolili. Nabídli klukům nové smlouvy a ti se ani neobtěžovali odpovědět. I s Vítkovickou smlouvou by přece mohli hrát v zahraničí a mohli by i na MS. Ti agenti, to je pravé zlo sportu.

0/0
11.12.2010 11:56

PATRIOT14

REAKCE

Prioritou má být, aby v reprezentaci byli ti nejlepší hráči !!!!! Nikdo by neměl mít právo takhle poškozovat reprezentaci !!!! Tyhle tahanice ať si pak vyřeší mezi sebou jinak, ale ne tak, aby tím byla bita reprezentace !!!!! Na prvním místě musí být reprezentace a ne peníze !!!!

0/0
11.12.2010 1:48

vzdor zrušení účtu nejsem ovcí

Re: REAKCE

Nesouhlasím. Jiný efektivní trest na chamtivost a vyčůranost nevidím. Ať toto slouží jako odstrašující příklad. Když se z toho agenti, rodiče i hráči poučí, reprezentace nebude muset být bita.

0/0
11.12.2010 10:02

normalni_chlap

Re: REAKCE

trstaji se ti co nic neporusili. Je to jen vina CSLH!!! Ten nema upraveny podminky s CHL potazmo NHL!!! Ti kluci za nic nemuzou. Nemuzou to nijak ani ovlivnit!! Nic neporusili. Proste zase jklasickej ceskej midel VOŽENÍ SE  PO DŮSLEDCÍCH!! Odstranujte nebo postihujte pricinu!

0/0
11.12.2010 11:31

mirdus

Nenadavejte Vitkovicim ale svazu

Problem neni ve Vitkovicich, ale ve svazu. Ten nebyl schopen vyjednat se zamorim, aby se pri prestupu platilo vychovne. Proto vymyslel moznost zakazu reprezentovani, ktera s tim nijak logicky nesouvisi. Vitkovice tuto moznost pouze vyuzily.

0/0
10.12.2010 22:19

Husákovo dítě

Re: Nenadavejte Vitkovicim ale svazu

Za odchod do juniorské ligy se platí. Za odchod do NHL se platí klubům, kde hráč působil poslední čtyři sezony.

0/0
10.12.2010 22:50

vzdor zrušení účtu nejsem ovcí

Re: Nenadavejte Vitkovicim ale svazu

Není to tak, že se platí jen tehdy, když má v mateřském klubu platnou smlouvu? A jak k tomu přijdou ty kluby, když ji ti vyčůránci odmítli podepsat?

0/0
11.12.2010 10:04

Husákovo dítě

Co se diví?

Když zrádci typu bratrů Šťastných, Fardy nebo Musila ilegálně opustili vlast, která jim dala všechno, také pochopitelně nemohli hrát na MS! Kdo seje vítr, sklízí bouři. Republiku si rozvracet nedáme.

0/0
10.12.2010 19:19

Otec Spamu

Nadpis příspěvku:

Ano, vždyť když sestoupíme nic se nestane, že. Máme tólik talentovaných hráčů, že si můžem i dovolit zakazovat účasti. R^[>-]

0/0
10.12.2010 18:25

juracofandisparte

Info o případu

http://www.hokej.cz/index.php?lng=CZ&webid=246&id=50278&view=clanek&nazev_seo=mrazek_s_polaskem_zustavaji_v_kadru_dvacitky__jejich_zakaz_reprezentovat_ale_stale_plati

a

http://www.hokej.cz/index.php?lng=CZ&webid=246&id=50381&view=clanek&nazev_seo=mrazek_a_polasek_souhlas_nedostali__v_nominaci_dvacitky_je_nahradili_galansky_s_jankem

v druhém článku je explicitně řečeno, že hráči odešli až po vypršení smluv... chápu, že je to z pohledu Vítkovic problém, ale řešit by se to mělo intenzivním jednánín se svazem, jak tenhle problém řešit nějak systémově, protože takhle se to nevyřeší.

0/0
10.12.2010 18:21

parecekcek

Re: Info o případu

Pokud mě někdo vydup., tak mu to vrátím. To dělá každý - firma, člověk, klub. Proč ty kluky a jejich agenty, kteří za to berou prachy, obhajujete? Vítkovice je vychovaly (ikdyž rodiče do nich dávali dost peněz - ale mohli je nechat vychovat třeba ve Studénce nebo Kopřivnici o pět výkonostních tříd níže) a také s nimi počítali, oni dali přednost zámoří. A pokud to je možné, tak se jako klub bráním všemi možnými cestami. Pravda vítězí - to se neosvědčili. V celém světě jde o byznys.

0/0
10.12.2010 18:52

Hajens

Re: Info o případu

Ja bych nevidel chybu ani na strane hracu, ani na strane klubu. Klub je vychoval a chce  z toho neco mit, hracum vyprseli smlouvy a nikdo je nemusi nutit k podpisu. V takovem pripade to resit svaz a prestupy do zahranic si blokovata a vydupat odstupne. At si to kluby z kan. juniorek taky proplaci...

0/0
10.12.2010 18:59

juracofandisparte

Re: Info o případu

Já neobhajuju to, aby kluby nedostávaly za hráče kompenzace.... já jenom říkám, že v tomto konkrétním případě je to celé stupidita, protože když odešli po vypršení smluv, tak jakou má logiku, že jim Vítkovice můžou bránit reprezentovat? A jak je v tom prvním článku trefně řečeno - kdyby jim to prodloužení smluv Vítkovice nabídly o něco dřív, tak by je prodloužili a nic by se nestalo, potom by odešli normálně za náhradu, takže hloupost je hlavně ze strany vedení Vítkovic.

0/0
10.12.2010 18:59

parecekcek

Re: Info o případu

V tomto s Vámi vůbec nepolemizuji. Já tady zastávám názor: někoho jsem vychoval (samozřejmě s velkým finančním přispěním rodičů), nepodepsal se mnou další smlouvu a odešel do zahraničí (a my jako klub, který ho piplal od pěti let, nedostal ani korunu - mohl hrát v první pětce někdo jiný a ten by třeba neodešel a nadále hrál za Vítkovice), tak mu to vrátím. A ta možnost tady nyní je. To by udělalo 99,99 procenta všech lidí na světě. 

0/0
10.12.2010 19:12

juracofandisparte

Re: Info o případu

Není to pravda... jak se píše v druhým článku, tak podobný případy se vyskytly už v minulosti, dokonce jsou i další podobný případy v letošním týmu. Ovšem jen Vítkovice se rozhodly u těhle 2 hráčů zajít tak daleko. Takže neni pravda, že by to tak udělal každej. Většina to naopak nedělá, protože ví, co je v sázce. Samozřejmě to nic nemění na tom, že Vítkovice to maji právo udělat, taková je realita - ale já se teda ptám, proč jim to Vítkovice nenabídly dřív, to by měl pan Černík vysvětlit. Přece když si chci udržet nějakého dobrého zaměstnance, tak se s ním dohodnu s předstihem, aby mi ho nepřetáhla konkurence. To platí i v hokeji.

0/0
10.12.2010 19:18

parecekcek

Re: Info o případu

Neznám podrobnosti. Jen ti lidé ví, zda jim smlouvu - a jakou - Vítkovice nabídly. Ale pokud něco hráli, tak určitě - ale agenti často slibují modré z nebe (a nabídnout 16-ti letému hráči smlouvu za x set tisíc nebo milionů - to by musel být super talent - a jsou?).

Ale šéfovi Vítkovic se osobně vůbec nedivím. Přestože neznám podrobnosti těch dvou kluků.

0/0
10.12.2010 19:49

hlemyzd

Re: Info o případu-Černík

každý tým, nejenom Vítkovice ty šikovnější kluky nechávají hrát v prvních druhých lajnách, přesilovky,oslabení zviditelní je, DOPORUČÍ je do repre U16,U17,U18........

 a nemůže hráči v 16-18ti letech nabídnout smlouvu za 30-50tis.(to by musel Černík vlastnit všechny doly v Ostravě)takže jim nabídne

jun.smlouvu 8-15tis.na 4roky a pak příjde AGENT a řekne klukovi nic nepodepisuj já tě dostanu do kan.jun.a pak do NHL          ROZUMÍŠ  

0/0
10.12.2010 22:58

Husákovo dítě

Re: Info o případu

Messi odešel do Barcelony dokonce ve 14 letech. A nevím nic tom, že by mu Argentina zakazovala hrát za reprezentaci;-)

0/0
10.12.2010 19:21

Štěpán Binko

Re: Info o případu

Oni nedodrželi smlouvu? Prosím?

0/0
10.12.2010 22:42

zeto

Hm...

Aha, a to oni jako neplatili roční příspěvky klubu? Měli tedy všechno zadarmo, ano? Pak OK, ale vsadil bych se, že to tak nebylo. Když se podíváte na svazové tabulky cen hráčů, musíte si poklepat na čelo, vzhledem k tomu, že ve většině klubů rodiče platí úplně všechno a trenéři to často dělají zadarmo.

0/0
10.12.2010 18:19

John_Greeck 1

Re: Hm...

Rodice to vetsinou chteji platit, pokud nechteji muze jejich dite hrat florbal, v 7letech je to jedno. A co pronajem ledu a zazemi a cesty na zapasy a soustredeni...

0/0
10.12.2010 18:25

blazab

Re: Hm...

No, to všechno platěj ty rodiče. ;-D (No ... u juniorů už asi ne.)

0/0
10.12.2010 18:32

zeto

Re: Hm...

Očividně jsi mimo realitu. Můj kluk hraje 8 let, takže věř, že vím o čem mluvím.

0/0
10.12.2010 18:39

hlemyzd

agenti

za vše můžou agenti,tyhle dva zastupuje Spálenka od 15 let těm klukům blbne hlavu ti dělají co on řekne, za 3 roky pomážou z Kanady domů do Ostravy a budou rádi že

si zahrají za Vítkovice.

0/0
10.12.2010 18:17

John_Greeck 1

Re: agenti

Souhlas...

0/0
10.12.2010 18:19

hlemyzd

Re: agenti

být majitelem Vítkovic udělám to stejně,vždycky jde přece o prachy :-P

0/0
10.12.2010 18:20

mrx8

Re: agenti

byt majitelem vitkovic, tak vubec zadne hrace nevychovavam, kdyz se mu to nevyplati. muze radeji vychovavat treba dostihovy kone, tem zadny agenti nebudou motat hlavu nhl a pak si je muze prodat kam chce. a co by asi ti kluci meli delat jineho, kdyz maji sanci zkusit stesti jinde? snad si nemysli ze jejich snem je byt nejakou hvezdou lokalniho vyznamu.

0/0
10.12.2010 18:32

Angi

Re: agenti

Tohle není fotbal, majitel si nemůže hráče nikdy prodat kam chce, buď za ně dostane dříve , nebo později nic, nebo směšný pakatel.

0/0
11.12.2010 6:37

Otec Spamu

Re: agenti

A třeba tam zůstanou a budou hrát NHL.

0/0
10.12.2010 18:28

Štěpán Binko

Můžete mi to vysvětlit?

Takže Vítkovice ani s jedním nemají platnou smlouvu a přesto ted bráni jejich účasti ma MS? Chápu frustraci z odchodu do zámoří, ale to jsou dvě veci a maji se řešit oddelene. Tohle je regulérní vydírání na kterem se podílí svaz. Na jakem zaklade tak činí?

0/0
10.12.2010 17:50

juracofandisparte

Re: Můžete mi to vysvětlit?

Svaz se na tom nepodílí, ten se snažil to nějak vyjednat, bohužel marně... tento postup Vítkovicím umožňují ŘÁDY APK... APK = škůdce českého hokeje Rv

0/0
10.12.2010 17:52

Štěpán Binko

Re: Můžete mi to vysvětlit?

Jak rad APK ovlivňuje svaz a národní repre? Mne tam uniká onen právní rámec. APK at si řeší ligu...

0/0
10.12.2010 17:54

juracofandisparte

Re: Můžete mi to vysvětlit?

nevím, prostě z nějakýho důvodu to maj vítkovice právo zakázat, proč? nevím. každopádně je to asi to nejstupidnější řešení, který poškodí všechny, ale nepomůže nikomu.

0/0
10.12.2010 17:57

Marobud Veliký

Re: Můžete mi to vysvětlit?

muze to pomoct tomu, aby priste neutikali mlady kluci pod smlouvou jen pro to ze jim to namluvi agent, kterej citi snadny vydelek

0/0
10.12.2010 17:59

John_Greeck 1

Re: Můžete mi to vysvětlit?

Presne tak, to je jediny pozitivni nasledek toho co udelali Vitkovice...

0/0
10.12.2010 18:07

juracofandisparte

Re: Můžete mi to vysvětlit?

Ale v tom jim nezabráníš zákazem reprezentace na MS 20, nechápeš? Těm, kteří už byli draftovaní, tak těm je to jedno, protože šanci dostanou i tak. V takovém případě je to trest jenom pro repre. U těch, kteří se do draftu nedostanou je to taky k ničemu, protože ti už tou dobou jsou většinou zpátky v Česku.

0/0
10.12.2010 18:11

Marobud Veliký

Re: Můžete mi to vysvětlit?

jasne, ze je to trest hlavne pro repre, ale snad i varovani tem, kteri by se mohli lehce vykaslat na tym, ktery je vychoval

0/0
10.12.2010 18:19

juracofandisparte

Re: Můžete mi to vysvětlit?

varování před čím? Podle mě to pro hráče neni dostatečná motivace ten zákaz.... jejich rozhodování to podle mýho soudu stejně vůbec neovlivní, ať se nám to líbí nebo ne, každej myslí prvně na sebe. Je potřeba to řešit jinak si myslím, jak? No to by měl vymslet někdo kompetentní, kdo hokej u nás řídí.

0/0
10.12.2010 18:23

Marobud Veliký

Re: Můžete mi to vysvětlit?

tak od toho by tam mel bejt Lener, tak snad neco vymysli

0/0
10.12.2010 18:25

juracofandisparte

Re: Můžete mi to vysvětlit?

snad R^

0/0
10.12.2010 18:34

Marobud Veliký

Re: Můžete mi to vysvětlit?

v tomto pripade to ovsem neplati :)

0/0
10.12.2010 18:24

Štěpán Binko

Re: Můžete mi to vysvětlit?

Ale to přece nebyli, podle všeho, mladí kluci pod smlouvou. Oni jenom odmítli podepsat novou a snad jsou dávno pryč doby, kdy se podepsat "muselo".....

0/0
10.12.2010 22:43

Alinič

Re: Můžete mi to vysvětlit?

Prominte, ale predrecnik se Vas na neco pta a Vy to nevite. Tak proc se k tomu vyjadrujete? Podle me, kazdy normalni, rozumny clovek ma problem pochopit, jak nekdo, kdo nema vuci jmenovanemu hraci JAKYKOLI narok, tak mu blokuje cestu do repre. To je myslim nepochopitelne. Ok. nabidli jim smlouvy, rekneme 8-20 tis a kluci nepodepsali. Tak co? Nazdar, jdeme kazdy svoji cestou. Protoze pokud ne, pak je mlady hrac normalni nevolnik. A podle me, pokud by to slo k soudu, tak Vitkovice nemaji zadnou sanci. I kdyz pravda, ceske soudnictvi .........

0/0
10.12.2010 23:34

juracofandisparte

Ostuda Vítkovic.

Je to velká ostuda vítkovického vedení, fakt něco tohleto... chápu, že je to problém, ale tímhle se nic nevyřeší. Navíc když jim před odchodem smlouvy normálně vypršely, tak o co jde?? Problém je v tom, že ta sebranka APK dává klubu, který na to nemá žádný logický právo, udinit tohle rozhodnutí... ještě jednou zdůrazňuju, že ti 2 hráči neodešli s platnou smlouvou, ale po jejím vypršení.

0/0
10.12.2010 17:42

John_Greeck 1

Re: Ostuda Vítkovic.

Odesli pred jejim vyprsenim, smlova vyprsela az byli v zamori jestli to dobre chapu... Nejak se musi branit aby jim neutikali dalsi a dalsi hraci ktere přes 10 let vychovavaji. Pro repre je to spatne, ale Vitkovice chapu. Jeden z poslednich klubu co jeste intenzivne pracuje s mladezi...

0/0
10.12.2010 17:54

juracofandisparte

Re: Ostuda Vítkovic.

Chápeš to špatně, tihle 2 odešli až po jejím vypršení. Prostě jim vypršela, oni odmítli podepsat novou a odešli, to vím naprosto jistě.

0/0
10.12.2010 17:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze