Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Máš posunutou branku, ukázal Ujčík v nájezdu Svobodovi. Pak dal gól

Hokejový mazák Viktor Ujčík vymyslel další ze svých pověstných triků. Během samostatných nájezdů proti Pardubicím vedl pravou rukou puk a levou ukazoval brankáři Svobodovi kamsi za záda. "Máš posunutou bránu," křikl vítkovický útočník na soupeřova gólmana. Pak zamíchal pukem a dal gól.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kovr1

Křivák Ujčík

Příště až zůstane ležet u manťáku ,nebo kdekoliv na ledě tak bych na to nereagoval(být rozhodčí,nebo kdokoli z hráčů),protože to zase může být nějaká finta.No a po přerušení hry bych se zajel podívat,jestli třeba nemá zapadlej jazyk,nebo buhví co.Rv

0/0
29.12.2010 14:34

sigma1919

Re: Křivák Ujčík

R^R^R^

0/0
29.12.2010 15:12

Taisun

Re: Křivák Ujčík

Tak srovnáváš 2 různé věci.

0/0
29.12.2010 15:33

zombie socna

Re: Křivák Ujčík

ty budeš tuze chytrej člověk R^

0/0
30.12.2010 11:51

nekdo

..

no jo, Reklama Pardubice takove hrace nema, tak musi zavidet na internetu ;-D

0/0
29.12.2010 11:47

Vendelín Nademlejnský mladčí 5

Nebo taky mohl zakřičet

Slezete z toho lustru Donalde, vidím vás! ;-D

0/0
29.12.2010 11:11

brej den, pánové

Re: Nebo taky mohl zakřičet

Nebo, Zavři oči brouku... :-P

0/0
29.12.2010 11:23

Jesuslives

Re: Nebo taky mohl zakřičet

První, co mě napadlo. Byl jsi rychlejší

0/0
30.12.2010 8:51

Sever

:-))

tady se dneska moc diskutuje :-) Nerekl bych ze Svoboda ani Ujcik sou nejaky masla, co jim je dvacet :-) Byt v brane mladak, tak  se otoci a reknu ze je vocas a Ujcik druhej :-) ale nerekl bych, ze tady s tim Ujcik neco udelal. Svoboda neni mladej a blbej, aby mu to sezral. Sam Ujcik moc dobre vedel, ze mu to nijak nepomohlo, tak ho vymichal :-) Moc resite a vzdycky se najde tabor, ktery ho budou lincovat a jedni placat po zadech :-))) Ale at diskuze pokracuje, clovek se tu pobavi :-) je to fajn R^

0/0
29.12.2010 10:53

another

Re: :-))

R^ čím více příspěvků tím větší karma autora článku o ničemR^

0/0
29.12.2010 23:44

Urbie

kdo ví

jestli to vubec slyšel... ale pak mu to tam teda dal jakoby nic, takže minimálně ten pohyb asi Svobodu vyvedl z koncentrace, že ani nedokázal pak zareagovat...

0/0
29.12.2010 10:45

Sir Humphrey Appleby

Re: kdo ví

pohyb je celkem jedno, kdyby mu během nájezdu zatancoval čaču tím ho rozhodil a potom skóroval, tak mu zatleskám, za to co ale udělal fakt ne.....

0/0
29.12.2010 10:48

HV 71

brankar

jinak toho Vokouna bych tu radsi nerozebiral, to byl zkrat a verim, ze Tomas by to rad vzal zpatky

0/0
29.12.2010 10:32

HV 71

Ujcik

tim spis rozhodil maximalne sam sebe, jelikoz Svoboda ani nehnul brvou..no ale pak mu ho tam fouknul, takze nevim, co se zde resi..

originalni to bylo a priste uz to nikdo neudela

0/0
29.12.2010 10:28

netbooster

Vůbec

nechápu, co se tady řeší - slovní provokace a potyčky patří k hokeji už velice dlouhou dobu, a celá řada hráčů si na tom postavila vlastní hokejovou živnost v roli provokatéra. Dobře si vzpomínám i ze své kariéry na hráče, kteří po celých 60 minut nezavřeli ústa a častovali vybrané protivníky urážkami nejhrubšího zrna, a také jsem nesčetněkrát zažil následnou explozi nervů a mnoho zbytečných faulů, které už (narozdíl od provokací) rozhodčí potrestali. Nemluvě o tom, že pokud se o někom ví, že je impulsivnější, dá se na tom postavit celá taktika.

A zdaleka se to netýká jen hokeje - vzpomeňte si na Zidaneho hlavičkový výstup, kte kterému stačilo několik slov Materazziho...

0/0
29.12.2010 9:51

Trpasličí ObJeť Cenzury

Re: Vůbec

no, ale ja si myslim, ze jedna vec je do nekoho kerovat, a druha vec je poukazovat na neco, co by melo prerusit hru, ackoliv k tomu neni duvod:-/

nereknu, kdyz mu bude nadavat do diry apod, to uz je potom na brankari, jak se s tim srovna, ale aby se snazil o "preruseni" hry:-/Rv

0/0
29.12.2010 9:53

netbooster

Re: Vůbec

Jenomže v tom to právě je - najít přesně to, co dokáže toho druhého vyvést z koncentrace. Gólman tam není od toho, aby kontroloval pozici branky, ovšem pokud se k tomu nechá vyprovokovat, je to jen jeho problém.

O tom, co je nebo není fér bychom samozřejmě mohli diskutovat do nekonečna, ale v důsledku jen těžko vysvětlíš spoluhráčům, trenérům, fanouškům a médiím, že jsi krosčekoval soupeře do obličeje v rozhodujícím momentě zápasu "jen" proto, že ti předtím padesátkrát zopakoval, že ti chodí třikrát týdně za ženou...

0/0
29.12.2010 9:58

jerryy

Re: Vůbec

Tak to nesouhlasím. Tady nešlo o slovní urážky (a pochybuju, že takovýto pokřiky by při penaltě tolerovali rozhodčí i třeba v tom fotbale), ale o t, že poukazoval na neregulérnost postavení branky - tedy nezbytnou podmínku pro hru jako takovou. A myslím, že pokud - zvlášť v nájezdech - toto reklamuju a navíc neoprávněně tak jednoznačně o nesportovní chování jde. Jinej výklad by mohl být i to, že jsem tím ten nájezd fakticky přerušil a protože závada na hřišti nebyla rozhodčí by snad ani neměl nechat nájezd opakovat. Btw. dovedete si představit, že by hráč v tenise požádal o přezkum autu "jestřábím okem" a zároveň dal vítěznej úder???

0/0
29.12.2010 10:20

Sir Humphrey Appleby

Re: Vůbec

přesně - on se pokusil předstírat přerušení hry úmyslnou lží. příště by se tam mohl rovnou svalit a předstírat že má infarkt a ve chvílli kdy by se mu brakář snažil pomoct mu dát fíka

0/0
29.12.2010 10:39

netbooster

Re: Vůbec

Problém ovšem je, že tu úmyslnou lež Ujčík nesměřoval na rozhodčího, ale na soupeřova brankáře, a ten tam není od toho, aby na ní vůbec nějak reagoval, natož aby se jí zabýval nebo ji nějak řešil. Ale to už bych se opakoval...:-)

0/0
29.12.2010 10:56

Sir Humphrey Appleby

Re: Vůbec

je to prostě křivárna předstíral fair play (upozornění soupeře že má posunutou branku) aby dosáhl nefér branky. ale to už bych se opakoval :)

0/0
29.12.2010 11:31

zombie socna

Re: Vůbec

to nedávno udělal nadal berdychovi ;-O  Rv

0/0
30.12.2010 11:56

Sir Humphrey Appleby

Re: Vůbec

kdyby mu nadával do nevímčeho bylo by to jiné - to co udělal se prostě dělat nemá. je to podobný jako by na modrý začel řvát "mám utrženej vaz, mám utrženej vaz" a ve chvíli kdyby se ostatní začali strachovat co mu je tam šoupnul fíka.

0/0
29.12.2010 9:59

netbooster

Re: Vůbec

Pravděpodobně trochu nechápeš, o co tady jde. O tom, co byl v souladu s pravidly nebo nebylo, na ledě rozhoduje rozhodčí. Můžeš ležet kde chceš a řvát co chceš, můžeš to dokonce využít, ale pokud se ti to povede, je to primárně chyba těch, kteří ti na to skočili. Mysli si o tom co chceš, ale v tomto směru je pojem fair play velice relativní. My tady sice můžeme spekulovat o morálních aspektech věci, nicméně už zítra bude pro běh věcí směrodatný pouze statistický záznam, a tam bude uznaný gól, vítězný zápas apod.

Už chápeš?

0/0
29.12.2010 10:16

Sir Humphrey Appleby

Re: Vůbec

ano historie se neptá - já mu ten gól neberu, rozhodnutí rozhodčích respektuju, ale újča u mne zůstane zapsaný jako křivák, kterýmu se nedá věřit. Sport jako takový vznikl právě proto, aby mezi sebou lidé zápolili právě v duchu morálky (onoho okřídleného "sportovního chování") - nemorálníého zápolení kde je dovoleno vše a pravidla neexistují máme v žvotě už tak dost, ve sportu to nemá co dělat - hokej není poker a tohle do něj imho nepatří. V hokeji se má lhát kličkami a blafáky, ne pusou. To že újča sám moc dobře ví že udělal podpásovku dokazuje jeho vyjádření o tom že doufal že to rozhodčí neuslyší. Je to naprosto stejné jako dát gól ihned poté co někoho totálně zprasím a rozhodčí to neodpíská - gólu jsem pak nedosáhl svým uměním, ale neschopností rozhodčího. Bohužel dnes se už nesoupeří jen se soupeřem, ale i s rozhodčím.

 

asi jsm hodně naivní, ale u mne stále nejde ve sportu jen o výsledek, ale také o předvedený výkon a to jak byl výsledek dosažen.

0/0
29.12.2010 10:27

Sir Humphrey Appleby

nesportovní

kdyby na něj volal "hodím ti to támhle", je to v pohodě, ale řvát že má posunutou bránu je teda pěkná zákeřnost.... v podstatě se ho snažil přinutit k tomu aby přestal hrát a následně mu ho tam šoupnout. Co bude příště? "máš rozeplej beton", "za tebou leží flaška, zakopneš", nebo "umřela ti babička" ?

 

ještě jak újča přiznává že doufal že ho rozhodčí neslyšel.... Rv

0/0
29.12.2010 9:11

darkhalf.reborn

Re: nesportovní

Svého času jeden náš brankář nadával jednomu Kanaďanovi, že je vrah (Heatly, který někoho zabil při autonehodě). Takže tyhle věci  se už dějí. I když tehdy to nebylo ve hře...ale zase to bylo větší svinstvo.

A nevšiml jsem si, že by nějak hromadně Češi svého gólmana zatracovali (i když pár takových bylo). A když, tak jen formou, že to přehnal...ale zase se tak moc nestalo.

0/0
29.12.2010 9:21

Sir Humphrey Appleby

Re: nesportovní

že si při přerušení hráči řeknou i nepěkné věci (jako ta s tím vrahem) je fakt - i když by se to dít nemělo, je tam velký rozdíl - pramení to z momentální situace a emocí, není to dopředu připravená záludnost, s újčou bych to vůbec nesrovnával....

0/0
29.12.2010 9:35

Sir Humphrey Appleby

Re: nesportovní

btw: vokoun se tenkrát po zápase omlouval že mu to ujelo, újčík si pochvaloval že ho neslyšel rozhodčí....

0/0
29.12.2010 9:39

netbooster

Re: nesportovní

Tak to se pleteš - je mnoho hráčů, kteří to dělají záměrně a neváhají použít cokoliv, aby soupeře vyprovokovali. Naprosto záměrně, žádné emoce, s chladnou hlavou provokují.

0/0
29.12.2010 9:53

Trpasličí ObJeť Cenzury

Re: nesportovní

R^

0/0
29.12.2010 9:53

verkas

Re: nesportovní

Fůůůůj. To se nedělá Rv

0/0
29.12.2010 16:52

RiP3

Re: nesportovní

no žádnej skandál bych z toho nedělal, ale nic sportovního na tom nebylo...

0/0
29.12.2010 9:23

Sir Humphrey Appleby

Re: nesportovní

nedělám z toho skandál, ale újča u mne hodně klesnul...

0/0
29.12.2010 9:45

vavken

Re: nesportovní

Pokud uvažuješ tak přízemně, tak si změň nick, děláš mu ostudu. ;-D

0/0
29.12.2010 10:15

Sir Humphrey Appleby

Re: nesportovní

tomuhle nicku dělám ostudu už jen tím že s ním lezu do hokejové diskuse... bohužel žádné operní téma jsem na idnes nenašel ;-D

0/0
29.12.2010 10:37

náhodný kolemjdoucí

Ježišmarjá

tohle se snad děje furt a všude, že se pokřikuje na gólmana, aby se nesoustředil, volá se o přihrávku atd. Svoboda se rozhodit nenechal a tím to končí.

0/0
29.12.2010 9:08

Vendelín Nademlejnský mladčí 5

No to je teda skandál

Když jsem ještě hrával hokej, tak dobrá finta bylo na protihráče s pukem zakřičet "přihraj", často se stalo že ten dotyčný se nepodíval a opravdu mi přihrál. Jednou jsme se takhle málem poprali, protože to jejich tým nějak nezkousnul a řvali na mě že je to nesportovní chování

0/0
29.12.2010 9:02

Vakousek

Re: No to je teda skandál

tak ono to je nesportovni chovani :-)

0/0
29.12.2010 9:09

Vendelín Nademlejnský mladčí 5

Re: No to je teda skandál

v čem?

0/0
29.12.2010 9:18

zombie socna

Re: No to je teda skandál

tak zrovna ve fotbale je za tohle žlutá karta...

0/0
30.12.2010 11:59

Tom Hagen

Re: No to je teda skandál

Tak to buď rád, že ještě dejcháš, jednou jsem při fotbale na protihráče okamžitě vystartoval, že zakřičel zezadu na protivníka (mého spoluhráče) PUSŤ! Klasické nesportovní chování. Byla z toho mela a to jsem poměrně klidný člověk. Jiný by tě za to zpráskal jak psa.

0/0
29.12.2010 11:31

Vendelín Nademlejnský mladčí 5

Re: No to je teda skandál

A co je na tom nesportovního?

0/0
29.12.2010 12:02

exAnger

Re: No to je teda skandál

Získáš balón, puk, nebo jinou výhodou jinou neź sportovní cestou..lží, oklamáním, švindlem...nesportovní,leč i dle tvého divení naprosto běžné a přijatelné..:-)

0/0
29.12.2010 13:16

Vendelín Nademlejnský mladčí 5

Re: No to je teda skandál

Jakou lží a švindlem? Podle tvojí teorie je nesportovní i to, když naznačím kličku do leva a pak jí udělám doprava. To je přece taky oklamání a švindl, ne?

0/0
29.12.2010 16:51

Tom Hagen

Re: No to je teda skandál

Přijde ti výkřik PUSŤ! na protihráče (!!!) jako normální? Dělal jsi někdy nějaký sport?

0/0
3.1.2011 12:26

Ewerell64

Odjezdit zápas

Hlavně ten Vítkovičák co jel první nájezd neměl udělat takovou minelu, že mu na čerstvě vyhlazeném ledu "ujel" puk a on ho pak nemohl ani dostihnout a pořádně zakončit. Vůbec mi to včera připadalo že obě mužstva přebrala kapra s bramborovým salátem a nechtělo se jim moc hrát. Za takový hokej by měli vracet vstupné. Rv

0/0
29.12.2010 8:40

Dzamil

Re: Odjezdit zápas

poprvé mu to ujelo, ale po druhé rozhodnul ;-)

0/0
29.12.2010 8:46

darkhalf.reborn

...

Osobně si myslím, že moc sportovní to nebylo....na druhé straně, tady je to jak na pardubické demonstraci za Ujčíkovo potrestání...Přitom za ubrečenější fans jsem měl vždy ševce a slávisty....holt, doba se mění...;-D

0/0
29.12.2010 8:26

Trpasličí ObJeť Cenzury

Re: ...

nerikam potrestani!!!!

rikam, jenom, ze to je strasnej hrdina!!Rv

0/0
29.12.2010 8:39





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze