Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mladí hokejisté po nadějném úvodu na Kanadu nestačili a schytali debakl

Začali snově, poté ale narazili na krutou realitu. Hokejoví junioři nezvládli na mistrovství světa svůj druhý zápas. Před zaplněným hledištěm podlehli Kanadě 2:7, přestože se v samotném úvodu ujali vedení. Čtyři trefy zaznamenali Kanaďané v přesilových hrách. O branky Čechů se postarali Antonín Honejsek a Jakub Jeřábek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

FrantaJ

Kassian....problemy predtym

Kassian us mel problemy (pred tento hra).......

"But he is no stranger to suspensions. Last season, the Windsor Spitfire was slapped with a 20-game ban for a vicious hit to the head of Matt Kennedy of the Barrie Colts."  (od Toronto Star - noviny)

0/0
29.12.2010 22:53

Hadveo

úvodní otázka

k úvodní otázce. Podle mne správně položená otázka by měla znít jinak: Může hráč atakovat (bodyčekem/čistě/nečistě) hráče ,který již odehrál puk a puku se dotkl někdo jiný?

0/0
29.12.2010 15:46

chataricek

Ostuda

Nemluvím o porážce, to se může stát, ale o způsobu, jak k ní došlo. Báli se až s.. už před začátkem, kol Kanaďanů uctivě jezdili a čekali na konec zápasu. Nejde o to, že jsou Kanaďané lepší - ale i v této kategorii jsme byli (poměrně nedávno) mistry světa. Se stejnou základnou, jakou máme dnes. Ta vyšší nebude - ale šlo to tenkrát, mělo by jít i dnes. Řeči o krizi mládežnického hokeje jsou pravdivé již několik let, ale nic se nemění, nelepší. Švédům to trvalo 3 roky a byli zpět! Mám osobní zkušenost z juniorské reprezentace, vím - o čem mluvím a znám situaci u nás. Ale přes to všechno - kdyby nic jiného, tak za ten včerejší přístup by zasloužili, frajírci, nakopat někam... Hokejisty jsem v našem dresu našel tak čtyři... A trenér typu Míry Přerosta není pro naše mistry tím pravím. Na ně platí jen trenér s metodou biče. Hokejově jsme v této kategorii na úrovni Maďarů v seniorském hokeji.  Rv

0/0
29.12.2010 14:36

chataricek

Re: Ostuda

Překlep - ... není tím pravým ;-)

0/0
29.12.2010 14:37

Otec Spamu

Re: Ostuda

Maďaři jsou v seniorech v elitní skupině? Nejsme na tom sice dobře, ale přehánět se to nemusí. Zaostáváme sice za Kanadou, Rusy, Švédy, Amíky, možná i Finy, ale stále jsme před Slováky, Nory atd.

0/0
29.12.2010 14:42

chataricek

Re: Ostuda

No - k těm Norům... Už moc nechybí. Bereme to jako těžký zápas, dřeme - ještě jsme o fous před nimi. Zatím. A připomínám výroky hráčů před zápasem  - "Budeme kousat." Ano, řekl to Honejsek, jeden z těch čtyř našich, které bych nazval hokejisty... Ostatní si příliš nazakousali. Maďaři? Asi tak by vypadalo utkání Maďarů v seniorské kategorii s někým ze špičky. A možná ani tak ne. Ostuda a ostuda. Tato dvě slova shrnují "výkon" naší "reprezentace". Malý dvůr a velký bič na ty frajírky. Nebo pana Holíka.  

0/0
29.12.2010 14:53

juracofandisparte

Re: Ostuda

Holík je hovado, který vyžaduje úplatky za nominaci a pak má ještě tu drzost to popírat, díky, nechci.

0/0
29.12.2010 16:08

chataricek

Re: Ostuda

Kdoví jak to bylo... On to pak Holík vysvětloval, ale nikdo nechtěl slyšet. Nešlo o úplatek. A s panem Holíkem, právě za ten bič, si někdo vyřizoval účty. Výsledkem jsou naši mladí "mistři světa". Aneb - kanadské podržtašky :-).

0/0
29.12.2010 19:45

Plch2

Re: Ostuda

Ehm... Holík to vysvětloval slovy: "Kdyby ten hráč za něco stál, tak by byli ochotní mi ty prachy dát."

0/0
29.12.2010 21:56

cevi

uf, to bolelo

No tak jsme dostali naloženo, jsem ze Zlína a byl jsem zvědavý na zlínské odchovance, zvláště teda na Holíka a na Řezníčka, protože chodím pravidelně na extraligu. No musím říct, že Řezníček, i když měl na některých brankách podíl, tak se snažil, ale bylo vidět, že mu dochází síly. Holík se myslím nechytil skoro vůbec, protože jeho fyzické parametry prostě na tenhle druh hokeje nemají (nejmneší a nejlehčí hráč extraligy).

Celkově vzato, nevím jestli jsou kanaďani tak strašně daleko nebo my jsme prostě tak špatní, ale asi to druhé.

Je to o tom, jak už tady padlo několikrát, kanaďaií chodí snad i s bruslema spát (mám s tím nějakou zkušenost, jsou ochotni pro hokej obětovat naprosto všechno), kdežto naši junci zajdou na disko a jsou tam za hvězdy...

No ale kdyby jsme nedostali těch 7 branek, tak jsme vyhráli 2:0, že? ;-D

0/0
29.12.2010 13:04

seesul1

Re: uf, to bolelo

jsem taky zlíňák a bohužel musím souhlasit. Kanaďané o 2 třídy lepší. Naše přesilovky jsem raději ani neměl vidět, to se hned tak nevidí.

A myslím si, že by našemu hokeji prospěly také užší rozměry klutiště. V zámoří naši vůbec nestíhají, protože od nás jsou zvyklí na více času na zpracování, rozehrávku, prostě na vše. V zámoří rozhoduje rychlost reakce a důraz. V tom absolutně nestíháme.

Nicméně, fandím dál.

0/0
29.12.2010 13:32

Plch2

Re: uf, to bolelo

To absolutně není rozměry kluziště - před pár lety byla kluziště stejná a naši stíhali.

0/0
29.12.2010 21:58

seesul1

Re: uf, to bolelo

netvrdím, že je to jen tím. Jen podle mne je to jeden z faktorů, který nutí hráče k větší přímočarosti a tlaku na bránu. Kanada dostane 6 přihrávek do předbrankového prostoru a jsou z toho 4 góly. 2 přesilovky Kanady a obě využité do 20 sekund. Prostě máš šanci a musíš ji využít, protože další v zápase mít nemusíš. Není čas na kudrlinky.

0/0
29.12.2010 23:24

cenzorem potlačovaný Soulburner

...

na tý fotce jede Horák tomu Kanaďanovi popřát nebo co?8-o;-D;-D;-D;-D

0/0
29.12.2010 12:23

Damik

Re: ...

jede ho poprosit aby zvolnili, že naši už nemůžou

0/0
29.12.2010 12:32

cenzorem potlačovaný Soulburner

Re: ...

;-DR^

0/0
29.12.2010 12:36

djbeat

Re: ...

slow down bro :-)

0/0
29.12.2010 13:07

hokejový expert von Kei II.

Já furt nevím, čemu se divíte.

Takové pecky, co tam dostávali naši obránci, se v 1.lize natrénovat nedaj. I když se na kanadský hokej snažili připravit, nedá se to dostat pod kůži za pár minut...

0/0
29.12.2010 12:03

juracofandisparte

Den poté.

Právě sleduju zápas ještě jednou ze záznamu TSN - když to vidím, tak si fakt myslím, že do toho hitu na Šenkeříka a golu na 1:3 jsme nehráli až tak tragicky. Samozřejmě Kanada byla mnohem lepší, ale celkem jsme se drželi. Fischer má pravdu - položily nás hlavně přesilovky a oslabení, jinak to nebyla taková tragedie. BTW - padla tam zajíamvá poznámka. Respektive Přerost prozradil, jak hodláme řešit ty odchody hráčů do zámoří. Údajně kluby začnou nějak povinně podepisovat hráče v 17 na 5 let, aby si tak zajistily odstupné. Ale podrobnosti k tomu nevím, to neřikali.

0/0
29.12.2010 11:56

Kopakopa

Takový v 1. třetině zbabělý,

na začátku 2. třetiny 5 minut rádoby "bojovný" a pak čím dál ubožejší výkon se hned tak nevidí - Kanaďané byli ne o jednu, ale o dvě třídy lepší - když hráli ve čtyřech, naši se jim stěží vyrovnali, když hráli v pěti, tak to vypadalo jako kanadská powerplay...

Navíc v 1. přesilovce naši nevystřelili ani jednou na bránu, ve druhé vystřelili jednou, a v pětiminutové přesilovce "dokázali" vystřelit dokonce 2x! Naši hráči "úžasně" bruslili - když byl Kanaďan 3 metry za naším hráčem, po deseti metrech bruslení už byl suverénně před ním - vysílali zcela nesmyslné a alibistické přihrávky "někomu někam dopředu", v obraně předváděli jednu hrubou chybu za druhou, nebyli schopni založit kloudný útok, když se "náhodou" dostali před kanadskou bránu, byli neuvěřitelně pomalí, neobratní a nepřesní...

Vypracovat si gólovou příležitost kromě dvou nahodilých gólů bylo díky naší "hře" prakticky nemožné - výkon hodný žáků v "meziuličním" přeboru...

Ale hlavně že jsme slyšeli: "Na Kanadu si věříme!"

0/0
29.12.2010 11:52

chose01

Mno kluci by hráli dobře, ovšem pokud

 by se nebáli a hráli hokej nikoliv, nikoliv hru kdo vyhodí puk dále a hůř.!!

0/0
29.12.2010 11:40

drakkar

vyhazovani

spis me zarazi, ze nasi ikdyz meli puk na hokejce v nasem obranem pasmu, potrebovali vyhodit, tak toho nebyli schopni, dycky cekali, pak do toho placli, ze to sotva objelo branku...obrance kdyz dostal puk za branku, tak nemel komu nahrat, utocnici stali na cerveny a cekali....

0/0
29.12.2010 11:37

Velký šéf

Ten hit rozhodl

do té doby ještě hratelné utkání. Na začátku druhé třetiny jsme za stavu 1:2 začali Kanadu přehrávat a tlačit v jejich obraném pásmu, pak přišel ten Kassienův hit na Šenkeříka, hra se přerušila, v naší následné 5.minutové přesilovce jsme se nemohli dostat před jejich bránu,gól z protiútoku a bylo vymalováno. Prohra o 5 golů mi příjde docela krutá, ale bohužel vítězství Kanady naprosto zasloužené. Nejvíc mně dostávalo to jak ve 3. třetině čtyři kanadani drželi naše v šachu před naší bránou, pátej jel střídat a takhle to trvalo snad několik minut .....  no snad si naši z toho vezmou ponaučení a třeba se poštěstí proti rusům nebo švédům ..... [>-]

0/0
29.12.2010 11:19

Otec Spamu

Re: Ten hit rozhodl

http://www.youtube.com/watch?v=jksK7XpWMgg

Toto rozhodlo, do té doby se drželi.

0/0
29.12.2010 11:25

Damik

Re: Ten hit rozhodl

njn Japonci se proti nám taky vždycky půlku zápasu drželi:)  I bez to imho čistýho hitu, by nás Kanaďani zválcovali. Oni jsou úplně někde jinde, konkurovat jsme jim mohli kdysi jenom díky dobrýmu systému v péči o mládež, kterej tak nějak kompenzovat ten obří nepoměr mezi počte mladých hráčů ze kterých se vybírá. Uvědomte si, že v Kanadě je stokrát větší mládežnická základna (pozor, to číslo není nijak přehnané). Teď se u nás jede v mládeži Kanadským stylem, rozhodující slovo mají rodiče a to jak se dítěti věnují. I tak se dají vychovat skvělí hokejisté, ale musí mít talent, vůli a cílevědomé rodiče. Jenže na to aby se tímto stylem dal vychovat kvalitní tým nemáme odpovídající základnu.

0/0
29.12.2010 11:32

chataricek

Re: Ten hit rozhodl

Uvědomte si, že se stejnou základnou v Kanadě a u nás jsme před několika lety stíhali - a byli mistři světa v této věkové kategorii. Tak kde je chyba? Rozpadla se střediska, přestalo pracovat s mládeží, každý zde je manažer a děla "byznys"... Není chuť a čas, a tak se jen vedou řeči, že je na čase s tím něco dělat... Vlak nám již dávno ujel. Na tyto namachrované lemply jen malý dvůr, velký bič a pan Holík. Včera prohráli ještě před utkáním. Po.......... se z toho.

0/0
29.12.2010 19:50

Velký šéf

Re: Ten hit rozhodl

jasně, kdyby to dal tak to místo 3:1 je 2:2 a naši by byli asi na koni ( i když taky to bylo teprve v půlce zápasu a dalo by se čekat že by za stavu 2:2 kanaďani ještě zvýšili tempo ) , bohužel nestalo se, mně ale připadalo že po tom hitu začali naši být opatrnější a nervosnější, do toho okamžiku celkem povedená třetina nakonec dopadla uplně katastrofálně a v třetí třetině se už jen rozhodovalo jakym poměrem to projedeme

0/0
29.12.2010 12:57

kolčman

Ještě k tomu zákroku na Šenkeříka

Z kolika procent to byla jeho chyba ?Nevím , ale nezdálo se , že to bylo na 5 + do konce.

0/0
29.12.2010 11:06

Damik

Re: Ještě k tomu zákroku na Šenkeříka

zranění byla jeho chyba ze 100%. Hlava dole, díval se do ledu, nečekal náraz. Takhle se přece hokej hrát nedá, to si může dovolit možná ve florbale.

0/0
29.12.2010 11:25

m6a6r6a

Re: Ještě k tomu zákroku na Šenkeříka

No nevim, bylo to docela dlouho po odehrani. Kdyby mel puk, 100% urcite cistej zakrok. Ale cekat hit pote, co nahrajes spoluhraci a ten nahraje dalsimu... To uz je podle me moc dlouho.

0/0
29.12.2010 11:41

hokejový expert von Kei II.

Re: Ještě k tomu zákroku na Šenkeříka

To, co píšete, je nesmysl. Šenkeřík dávno neměl puk, ten hrál už další hráč (a ani on ho už neměl), takže jasnej faul. Nicméně 9 z 10 podobných "nedovolených bránění" rozhodčí pouštěli, takže kdoví...

0/0
29.12.2010 11:51

kolčman

Re: Ještě k tomu zákroku na Šenkeříka

No právě , rozhodčí to pouštěli , ale tenhle dostal do konce jenom proto , že to skončilo zraněním. Myslím , že si za to mohl hlavně sám , svojí nepozorností .

0/0
29.12.2010 12:13

Damik

Re: Ještě k tomu zákroku na Šenkeříka

Faul možná, já ale psal o zranění. A za to si mohl Šenkeřík sám, nemá se koukat mezi svoje brusle, ale mít hlavu nahoře.

0/0
29.12.2010 12:35

nednes

Jo, když se nechce klukům bruslit !!!

0/0
29.12.2010 11:05

kochi1

Odbornici zde komentujici

meli byste si uvedomit, ze nejspis z 99% patrite do rad tzv. couch potato nikdy jste nic v zadnym sportu nedokazali......jen kritizovat a kritizovat....vubec do toho nevidite, schovavate se za anonymni prispevky.....divali ste se na ten zapas vubec?videli jste pasaze kdy kanadani nevedeli co hrat, nasi byli vzdy 1. na puku? asi ne co?obrovsky zlepseni oproti minulym sampionatum asi taky nevidite...

0/0
29.12.2010 11:04

Otec Spamu

Re: Odbornici zde komentujici

Jestli se zlepšili uvidíme proti Švédsku. Jinak nástup do 2. třetiny opravdu byl dobrý, ale pak to šlo do kytek.

0/0
29.12.2010 11:09

jirka-zlin

Re: Odbornici zde komentujici

Dokud se u nás bude učit hrát hokej na "fotbalovém hřišti" a kluci ze zámoří na menším kluzišti,vždycky s nimi naši mladí budou mít obrovské problémy.U dospělých to trošku smázne zkušenost,ale i tak mívají problémy.Takže buď sjednotit rozměry,nebo se na to vys*at.

0/0
29.12.2010 11:39

chataricek

Re: Odbornici zde komentujici

Zaprvé - hpkej jsem hrál v juniorské repre. Zadruhé - díval jsem se na zápas - a nic takového, o čem sníte, tam prakticky nebylo. Zatřetí - diskuse jsou od toho, aby se diskutovalo. Začtvrté - naši se prostě a jednoduše - báli. Přímo byli po........... 

0/0
29.12.2010 19:54

seesul1

Re: Odbornici zde komentujici

patřím mezi ty, kteří budou vždy našim fandit a kritiku ''za každou cenu'' nesnáším, ale včera jsem bohužel muset přiznat, že to nebyl jen rozdíl třídy, ale dvou. Pasáže, o kterých mluvíš, mi v celku nějak zanikly.

Kanaďani- forčeking ve 3, vysunutí bránících hráčů v oslabení, stínění brankáři soupeře, u mantinelů neodstavitelní u puku a to prosím jeden proti našim dvěma, bezproblémový přechod středního pásma, efektivita střelby, využití přesilovek, pohledné kombinace, apod.

Naši? Alibistické vyhazování a zbavování se puků, efektivita střelby docela ucházející (1 gól ze 4(:-() střel), motání se 2 či 3 hráčů na malém prostoru bez možnosti kombinačních přihrávek, a o přesilovkách psát nebudu, to by mne zabanovali a vůbec bych se adminovi nedivil.

Obrovské zlepšení prosti minulosti? Jen brankář. Nebýt jeho, dostali bychom patnáctku.

0/0
29.12.2010 23:37

Ting z Non - Pradu

Mladí hokejisté po nadějném úvodu na Kanadu nestačili

Nic ubožejšího než ty naše lenochy jsem dlouho neviděl. Uměj vůbec pořádně bruslit? To jakým stylem kanaďani neustále najížděli do našeho golmana a to bez odezvy? Když už někdo sebral veškerou odvahu a pokusil se dohrát kanaďana u mantinelu tak se od něj odrazil jak panák a válel se po ledě jak hruška? Co to jako bylo za frašku včera jsem doteď nepobral. Ubohost, bída, utrpení......................RvRvRv

0/0
29.12.2010 10:48

chataricek

Re: Mladí hokejisté po nadějném úvodu na Kanadu nestačili

R^. Naprostý souhlas. Prostě byli pos............

0/0
29.12.2010 19:55

McGrinder

Po první třetině

jsem to musel vypnout. Kanada je prostě někde úplně jinde a naši hráči jen vyhazovali puky. Samozřejmě, že jsem nečekal, že by vyhráli, ale hráli vyloženě ustrašeně. Už to, že se tak nadřeli s norama, dávalo vědět, že medaile letos opět nebudou. ;-(

0/0
29.12.2010 10:33

Ting z Non - Pradu

Re: Po první třetině

Letos bude leda boj o záchranu a to těžce vydřenej!!

0/0
29.12.2010 10:45

Otec Spamu

Re: Po první třetině

Ještě jsou dva zápasy.

0/0
29.12.2010 10:58

hokejový expert von Kei II.

Docela by mě zajímalo...

...jak by s v těhle juniorkách stál mladej Jágr, mladej Reichel a další. Prostě jak by to vypadalo před 20 lety. Hrálo se něco takového? Taky kanadský hokej?

0/0
29.12.2010 10:17

petr88

Re: Docela by mě zajímalo...

Jágr, Holík,Raichl, hráli v jejich věku za "A".

0/0
29.12.2010 10:31

hokejový expert von Kei II.

Re: Docela by mě zajímalo...

To ano, ale v té době jezdila Kanada na MS s céčkem a hrál se evropskej hokej. Mě by zajímalo, jak by dopadli, kdyby z extraligy naskočili rovnou na tohle kluziště s kanadskejma pravidlama a hráli proti nabuzeným Kanaďanům. Však přechod našich hokejistů do NHL v té době nebyl v mžiku.

0/0
29.12.2010 10:34

petr88

Re: Docela by mě zajímalo...

Trochu si něco přečti, třeba Jágr už ve dvaceti hrál NHL. A velmi dobře. Holík, Raichl tam šli o něco později.

0/0
29.12.2010 10:40

hokejový expert von Kei

Re: Docela by mě zajímalo...

Já to číst nepotřebuju, zažil jsem a taky vím, že první sezónu si zvykali a bolelo to.

0/0
29.12.2010 10:42

petr88

Re: Docela by mě zajímalo...

Je pravda, že taková generace jako  byli Jágr a spol. se urodí jednou za čas.Ale jak je možné, že dříve hráči  naskakovali do ligy v šestnácti, sedmnácti letech? Bylo to o tréningu. A hlavně v té době to byla jediná možnost, jak odtud zmizet.

0/0
29.12.2010 10:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze