Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bělorusové postoupili do čtvrtfinále, Lotyšům neuznali sporný gól

Bělorusko si domácí hokejové mistrovství světa užívá se vším všudy. Po výhře 3:1 nad Lotyšskem po pěti letech postoupili reprezentanti do čtvrtfinále. Lotyši v závěru vyrovnali, český rozhodčí Antonín Jeřábek však jejich gól neuznal. Ve skupině B ještě neztratili naději Finové, kteří přetlačili v odpoledním duelu Kazachstán 4:3.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P86a21v63l43a 30K63v97a79p73i11l13o74v58á 7129858384137

No tak jsem na to koukala a ten Lotyš tam stál jednou bruslí. Což se podle mě může ..., neboť v český extralize se to prostě nepíská. Ale hlavně mu jen hezky clonil a nestrkal do něj. Ve srovnání s našima s Dánama, kdy ten Dán tam stál oběma nohama a snad celým svým objemem a do Saláka strkal?? Nojo no domácí.

0/0
20.5.2014 13:25

H46o33n49z52a 54B69o69b14u49l25a 9986719953769

To, že vy máte svá vlastní pravidla ještě neznamená, že to rozhodčí měl pustit.

0/0
20.5.2014 14:27

P53e63t23r 78N94o38v77a87k 3350797329557

Co třeba ukázat fotku, kde lotyšký hráč stojí v brankovišti a že gól opravdu platit neměl.

0/0
20.5.2014 12:01

M98a64r51t87i48n 22K17u58d33r43n92a 3479876499660

Ze zpomalených záběrů je jasně vidět, že ten gól neměl být uznán. To že někdo jiný v jiném zápase chybuje (což komise rozhodčích uznala) a podobný gól uzná ještě neznamená, že se budou uznávat všechny podobné góly proti pravidlům. Nebo snad to, že jednou někdo neodpíská penaltu znamená, že se penalty nebudou už nikdy pískat?

+3/0
20.5.2014 11:59

J66u76l98i83u11s 78H71u34r85k32a 9328635820133

by sme sa asi nasmiali, ako by tu mnohi zmenili nazor, ak by to bol povedzme rusky rozhodca a ten gol by neuznal vam

+2/−1
20.5.2014 11:05

S80l80a61v13o41m61í21r 80B16e31n60e83š 6562197860864

To máte pravdu, ale upřímně řečeno, ještě jsme neklesli tak hluboko jako Vy, kteří nadáváte na českého rozhodčího, přestože nagye dvakrát vyloučil finský rozhodčí.

My bychom ruskému rozhodčímu nadávali hodně a třeba i neprávem., to máte pravdu. Pěkné ani spravedlivé by to nebylo. Ale kdyby to rozhodoval Rus a ještě někdo jiný z jiného státu a kdyby to rozhodnutí udělal právě ten druhý, tak bychom Rusovi nenadávali. Tak hluboko, abyste nadávali jednomu (Čechovi), když Vás poškodil druhý (Fin), jste klesli zatím jenom Vy.

+4/−1
20.5.2014 11:09

J23u93l93i59u15s 62H48u56r98k90a 9268605690163

ale no tak :-)

+1/−1
20.5.2014 11:11

S85l18a74v95o21m62í86r 25B36e64n20e56š 6882227700164

Je mi líto, že jsem nevolil trochu mírnější formulaci, ale mne opravdu šokovalo, že nadáváte na Šindlera, když vylučoval Fin.

Omlouvám se za to, že jsem se nechal unést a že formulace je až příliš tvrdá. Mrzí mě to, a kdybych to mohl vzít zpět a přeformulovat to, tak bych to udělal, ale změnil bych pouze formulaci. Obsah bych ponechal, protože na tom si trvám.

Nelze nadávat na rozhodčího A, když vylučoval rozhodčí B.

Za formulaci se omlouvám ještě jednou.

0/0
20.5.2014 11:17

S84l22a29v33o83m74í63r 90B86e29n21e54š 6272337850254

Já v tom vidím obdobu toho, jak nás zařízl ve fotbale Collina proti Holanďanům. Jeřábek nyní i Collina tehdy by si to obhájili, protože to mírné porušení pravidel tam bylo v obou případech. Kdyby si poškozené týmy podaly protest, tak ten by v obou případech byl zamítnut. Ovšem vyvstává otázka, proč v případě Colliny tu penaltu odpískal jenom jednu, zrovna a navíc v poslední minutě, když podobná držení za dres jsou naprosto běžné a penaltou by musel končit v podstatě každý rohový kop nebo každý trestňák ze vzdálenosi do třiceti metrů od brány. A analogicky podobná otázka by se nabízela i včera u Jeřábka. Všechno souhlasí: Ta úzkolstlivost u něčeho, co sice v pořádku přísně vzato není, ale co jindy se pouští, to, že to bylo v obou případech v poslední minutě, v obou případech ve prospěch domácích a v obou případech v neprospěch někoho, z koho moc velké peníze do pokladny UEFA nebo IIHF nekoukají.

Jsem si stoprocentně jistý, že je to v pořádku, pokud jde o úzkostlivý výklad pravidel, ale není to v pořádku z toho hlediska, že takhle úzkostlivě se má pískat buď všechno, nebo nic.

+3/−2
20.5.2014 10:59

J68u52l43i44u56s 90H98u40r97k11a 9338875740913

presne takR^

0/0
20.5.2014 11:07

J42a25n 72Š34p37a34t73n49ý 2943412906515

prominte, ale co znamena mirne poruseni pravidel? Jinak den pred tim zapasem rozhodci uznali chybu u nas, takze ted to asi nemuzou tolerovat, by vypadali jako blbci, to je snad jasne.

+3/0
20.5.2014 11:09

P19e95t92r 44T81y91č18k28a 6565582239682

Jsi si vědom toho, že rozhodčí mívají různý metr a někdy prochází zákroky co jinde ne?

0/0
20.5.2014 11:16

J81a95n 47Š37p89a67t11n38ý 2633612556705

jinymi slovy by tedy meli prehlizet nektera poruseni pravidel ... asi nejspis podle toho, jak se komu zrovna hodi, ze?

0/0
20.5.2014 11:22

P59e84t42r 44T16y72č59k98a 6625632829802

Jinými slovy kdyby rozhodčí vždy pískali striktně podle pravidel tak se na hokej nedá ani dívat. Resp. někdy je ta hranice mezi porušením pravidel a neporušením hodně tenká.

0/0
20.5.2014 11:42

H82o48n86z63a 15B77o54b15u35l15a 9326979703219

Takže nekonzistentnost v rozhodování a posuzování je podle vás v pořádku, chápu to správně?

0/0
20.5.2014 14:30

J93a33r80o15s18l73a89v 30N84o81v39ý 5531447745747

jaké mírné porušení pravidel?! co to tady blekotáte?

žádná úzkostlivost... brankoviště není 2D prostor... i ta Lotyšova zadnice, která je v brankovišti, je již na přerušení hry, neb omezuje brankáře!

tohle není situace Mohl/Nemusel... tato situace je Musel/Nesměl

tzn. Musel písknout brankoviště! a nesměl uznat gól...

omg plést do toho ekonomiku a politiku je úplně mimo...

jak tady psal někdo níže! GÓL JSEM NEVIDĚL, ZA TO JSEM VIDĚL, JAK JEŘÁBEK POSLAL DOMÁCÍ DO 3!!!!

+2/0
20.5.2014 11:11

S74l81a27v90o68m81í83r 41B95e16n65e90š 6442767350144

Já do toho ekonomiku a politiku nevnáším, já jen konstatuji, že ekonomiku a politiku do toho tehdy vnesl právě Collina. Jsem stoprocentně přesvědčen, že ve stejné situaci by na opačné straně naprosto identickou situaci a v identické minutě zápasu nepískl.

0/0
20.5.2014 11:19

V37á36c41l82a38v 24P80o34u39s46t18k73a 3220811862

To je sice možné, ale nic to nemění na faktu, že to písknout měl.

0/0
20.5.2014 11:36

J86a84k32u50b 72S36e90m15e30r58á56d 2547116801471

Ted Nolan i nekteri fanousci by si meli nastudovat pravidla IIHF ... v takovem pripade rozhodci nemuze zadat prozkoumani videa

+2/0
20.5.2014 10:59

M57i46c55h66a57l 28W15e38i66n10e68r 8450135817

Stojím za Jeřábkem. Bylo to těžké rozhodnutí. Zápas odpískal velice dobře. Bělorusko si dovolil poslat do tří a rozhodně jim nic neodpustil. To, že se před tím staly chyby, přece není důvod pískat dále chybně! Taky jsem se s tímto názorem zde na diskuzi setkal, prý dodržení stejného metru. To je sice důležité, ale tady platí jen ano/ne. V inkriminované době byl Meija hokejkou i bruslí v brankovišti a ovlivňoval brankáře. Nic na tom nemění ani to, že by branka padla možná i bez Meijovy snahy. Trošku objektivity prosím, i když se jedná o domácí tým. Já vím, že je to těžké.

+2/−1
20.5.2014 10:38

S96l61a90v32o79m73í84r 24B27e78n58e36š 6552937340914

Myslím si, že by nebylo špatné, kdyby si si mehli vyžádat posouzení zákroků rozhodčích nejen příslušné týmy, ale i rozhodčí. Rozhodl jsem tak a tak, snáší se na mne kritika, a tudíž žádám komisi rozhodčích, aby můj verdikt posoudila.

Stejně jako tým se může cítit poškozen neuznaným gólem, tak i sudí se může cíti poškozen kritikou, o níž se domnívá, že je neoprávněná. Tak ať buď se ukáže, že si má drbat hlavu, nebo ať je oficiálně očištěn.

0/0
20.5.2014 10:34

J68a23r75o20s41l79a17v 21N22o51v82ý 5121357885817

každý zápas MS je po zápase rozebírán s danými arbitry... každá situace se jasně označí, zda byla vyřešena správně, pokud ne, jak měla být vyřešena...

mediální zveřejňování by bylo velice kontraproduktivní

0/0
20.5.2014 10:36

S13l21a41v44o44m38í75r 51B53e91n63e22š 6632977440514

Jenže právě věřejnost takovému člověku nadává, a tudíž by zveřejnění bylo na místě.

0/0
20.5.2014 10:52

J93a95r86o92s57l33a61v 98N93o36v12ý 5501757615537

věřte mi, že na to nadávání si zvyknete v krajských soutěžích dětí, kdy Vám nadávají lidé, které znáte... když se pak dostanete výš začne Vám nadávat dav.... a to krásně odfiltrujete

tady těm klukům nadávají národy... :-)

0/0
20.5.2014 10:57

S78l81a50v82o83m11í11r 69B79e15n24e41š 6672467820294

Žertem dodávám, že já jsem si nikdy na rozhodčího nestěžoval, avšak musím upřesnit, že hraji šachy.

0/0
20.5.2014 11:02

P28e64t28r 30H13o40r61á79k 1619443789894

V době, kdy letěl ještě puk na bránu, tak lotyš vjel do brankoviště a ještě strčil hokejku pod brankáře,kde měl hůl. Neuznáno správně. Nevím, o čem je tahle diskuse.

+4/−4
20.5.2014 10:30

R64a55s35t68i69s90l61a51v 83K92o29m20o35r58o13v72s38k67ý 9434777904947

...komisia rozhodcov sa ospravedlnila českému mužstvu za nekorektné rozhodnutia...a český arbiter to včera oslávil tak že "zarezal" lotyšov:-))...vraj Lukašenko mu v Minsku venuje ulicu:-)

+1/−1
20.5.2014 10:22

J49a70r24o26s73l88a27v 93N56o24v40ý 5201177375317

bratček moj, v prvom rade by si sa mal zaujímať o stav Vášho hokeja...

za 2-3 týdny z toho kanálu můžeš vylézt...

+1/−3
20.5.2014 10:39

J31u21l57i21u33s 26H54u35r59k86a 9348495650393

z akeho kanalu?8-o

+1/−1
20.5.2014 11:10

J90a30r62o26s75l38a40v 21N55o59v51ý 5431557705977

když někdo bude neoprávněně napadat "českého arbitra", navíc úplně mimo mísu, pak já můžu poslat takového slovenského fanouška, aby vzhledem k výkonům slovenské reprezentace chodil 2-3 týdny kanály...

0/0
20.5.2014 12:21

H98o77n47z78a 56B83o42b82u90l65a 9556839413329

Komise se omluvila právě za neodpískání takovýchto zákroků, moulo.

0/0
20.5.2014 14:26

M94a21r71t50i65n 26M12e84l59i65c93h74a59r 5232581430851

Lotyšsku fandím a přál jsem jim to vyrovnání, ale pravdou je, že ta situace byla posouzená správně. Přísně (pač to bylo na hraně), ale správně. Jinak parádní zápas, řekl bych že s přehledem jeden z nejlepších na tomhle mistrovství. Obrovské nasazení, bruslení, hra nahoru dolu. Bylo vidět jak oba týmy chtějí.

Finsko je docela jalové. Nezvládli zápas s USA a teď když jim jde o postup, tak těsná výhra 4:3. Kazachstán umí kousat a navzdory sestupu odehrál slušný turnaj. Ale tým hrající o postup by měl být asi přesvědčivější. Mluví se o neshodách mladých a starších hráčů v týmu a ve finále stačil jeden ušmudlaný gól na 4:4 a mohli mít větší problém než mají.

+1/0
20.5.2014 10:20

J46a97k51u27b 13S43e83m20e55r58á96d 2667146131871

nejlepsi zapas na MS ... nasazenim mozna ano, ale rozhodne ne hokejove

0/0
20.5.2014 12:48

M74i94r52o74s90l76a60v 95Š47i84m28k13o 7925203852895

Docela mne překvapilo, že si při zápase mohli komentátoři vykřičet krky, jak fandili Lotyšům. Takže politika i ve sportu?

+1/−2
20.5.2014 10:14

J65a86r31o71s72l84a73v 96N53o66v46ý 5761507165417

však za tu naší demogracii...

0/0
20.5.2014 10:40

R84o74b26e24r63t 74B72a24l81a52b87á64n 9362473562

Tonda to posoudil správně. Nolan ať si trhne.

+1/0
20.5.2014 10:11

M61i47l81o72s33l68a60v 45U50r96b54a46n 2434163126441

Vyrovnávací gól jsem neviděl, ale viděl jsem, že náš rozhodčí poslal Bělorusko do tří. Nic není černobílé.

+2/0
20.5.2014 9:31

R80a82d20e55k 87H20o66d97a35ň 9396497741193

Skoro to vypadá, že místo hokejistů stačilo poslat soupisku, rozhodčí by se už na nějakém výsledku zápasu usnesli, a hokejisté mohli rekreovat... ;) Takhle jim tam ti hokejisté v tom výsledkování jen překážejí!

+2/0
20.5.2014 9:19

M35i13l10o73š 83F16i10a35l52a 2610931507682

Všem, kdo tady plakali, že naše hokejisty zařízli, včera český sudí předvedl, jak vypadá skutečný zářez. Zajímalo by mě, co ho k tomu vedlo. V lize by dostal prachy ale tady?

+2/−4
20.5.2014 9:17

M24i78l81o91š 62B67é92m 6424309662113

Jakto?

0/0
20.5.2014 9:26

V17á16c86l37a55v 69P33o94u76s39t50k70a 3110841482

Jaký zářez?

0/0
20.5.2014 9:26

J64a43n 30R12i10c27h92t30e26r 5332762673375

Nejhorším týmem letošního šampionátu jsou suverénně ti černobíle pruhovaní.

0/−1
20.5.2014 9:08

H41o67n32z96a 56B39o49b87u39l69a 9846809593199

http://ulozobrazek.cz/images/741gol.jpg

+2/0
20.5.2014 9:10

J12a13n 79R58i79c90h44t74e72r 5252952893425

Správně. A pak vyjel a pak byl teprve vystřelen puk.

0/−1
20.5.2014 9:18

H78o74n29z15a 58B22o93b55u87l10a 9796859293349

Ne, tohle je okamžik, kdy uhýbá střele.

+1/0
20.5.2014 9:20

M38i62r39o49s52l30a36v 58K54o52r18d79u77l94a 2617928136913

To není pravda. Ten screen jsem dělal já a je z tohoto videa.

http://www.ceskatelevize.cz/mshokej/videoarchiv/nejnovejsi/273805-neuznany-gol-lotysu-v-utkani-lotyssko-belorusko/

Pusť si to a sleduj čas. Ve stejný čas (0:52) vletí puk do brány.

Na videu uvidíš jak hráč v brankovišti má mezi svýma nohama brankářovu hůl.

0/0
20.5.2014 9:25

J97a26n 55R41i50c69h15t94e39r 5842722503495

Bohužel, aniž bych se chtěl vymlouvat, tohle si tu nepustím, zaměstnavatel nám poněkud omezil net:-/ Musí to počkat až na doma.

0/−1
20.5.2014 9:46

J18a36n 69R17i25c28h71t87e19r 5642832223365

Ovšem nic to nemění na mém původním názoru. Právě tyhle výkyvy ode zdi ke zdi, kdy hráči pořádně nevědí, co se vlastně ještě "pouští" a co už ne, celý šampionát kazí.

Nejdřív dělají trenérům školení a pak se omlouvají (konkrétně nám třikrát), to přece nemá úroveň.

0/−1
20.5.2014 9:53

J12a65r24o76s10l55a58v 19N80o34v93ý 5531897885107

jak nevědí, co ještě pouští?!

tak proč si naše repre stěžovala na posuzování brankoviště? proč byla stížnost uznána, že všechny situace v brankovišti vs naší repre byly posouzeny špatně?!

jasná zpráva pro hráče... toto se uznávat nebude...

Vaše logika je naprosto zrůdná... kvůli 2 chybám, se má celé MS posuzovat brankoviště špatně?!

to by v USA museli začit popravovat nevinné, když se 2 krát seknou (a sekli se vícekrát...)

+2/0
20.5.2014 10:44

M43i92r65o51s39l34a45v 91K67o39r76d79u76l89a 2417118776413

Tady jsem udělal ještě jeden screen z druhé strany. Máš tam puk letící do brány.

http://ulozobrazek.cz/images/945gol_2.jpg

0/0
20.5.2014 9:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze