Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Největší hokejový talent zmizí do zámoří. Zacha míří z Liberce do OHL

Pro draft 2015 dozrává podle odborníků výjimečná generace hokejistů, která může ovlivnit NHL na dlouhou dobu. A jednou z jejích největších hvězd se má stát Pavel Zacha, nyní sedmnáctiletý český centr. Aby se přiblížil splnění svého snu, nejspíš odejde z Liberce do klubu Sarnia Sting do juniorské Ontario Hockey League.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M40a88r53t54i64n 73M14e66l50i20c29h71a49r 5542681870551

Sarnia ho těžko někam postrčí. Sice možná hrál jen přes 8 minut, ale špičkovou seniorskou ligu. Tam možná bude víc na očích, ale z hlediska hokejového vývoje to je obrovský krok zpátky. Hráč jeho kvalit a talentu měl jít nejhůř do AHL. OHL je přece jen velký propad. I když je to dost možná nejlepší juniorská liga na světě, ale pořád je to návrat do juniorů. Měl by lepší i ty Benátky, to je pořád o dva levely jinde, než skočit do juniorky. Byť sebelepší. Škoda ho. Může jen doufat, že ho to nezbrzdí a moc a příští rok už naskočí do NHL. Jinak ztratil minimálně dva roky výkonnostního růstu.

+1/−1
23.7.2014 21:37

L91u97k30á66š 30P87a78j93a84t17s79c70h 5732491636282

Z hlediska hokejového vývoje je lepsi hrat nejlepsi juniorskou soutěž a  hrat vsechny dulezite momenty v zapase, nez  hrat sice hodne kvalitni senorskou ligu, ale pod 10 minut za zapsas na pomezi 3.-4. rady. Hrac s potenciálem Zachy musí rozvijet sve utocne schopnosti, rozvijet svou celkovou hru a hrat v důležitých momentech zapasu. To ve 4. rade v extralize, která ma hlavne bránit moc nejde. Do AHL jit nemůže v zhledem k tomu, ze ještě nebyl draftovan a nemá potrebny vek. Kdyby hral v Benátkách tak by to nejspis ohrozilo jeho postaveni na draftu, protože skauti nemusi povazovat druhou ligu za tak kvalitni soutez. Proc by ho mělo zbrzdit to, když bude jednim z nejdulezitejsich hracu svého tymu a bude naplno vytezonan? Prave Liberec brzdil jeho rozvoj tim, ze mu nechtel dat dostatek casu na lede ( mozna na to ještě opravdu nemá). Zacha tim, ze bude hrat kanadskou juniorku bude pro skauty lepe srovnatelny s top talentama z kanady i s ostanimi hraci co hrajou v CHL.  Nebo mi chcete tvrdit , ze všichni Kanadani a hraci co hrajou juniorku v CHL mají nejak zbrzdeny herni vyvoj? Ze to ale na nich nejde poznat, když každý rok hrajou o Medajle na msj a vyhravaji zlata na OH.

+1/−2
24.7.2014 7:01

M93a78r85t31i94n 37M56e73l62i60c14h25a25r 5582611210601

Myslet jste asi medaile že? To že o ně hrají neznamená, že jsou lepší. Kanadští hráči jsou typologicky jiní, fyzičtější ale zase ne tak vyspělí. A kdyby NHL a Kanada netlačily hokej k jednoduchosti (potažmo atraktivitě a ziskům), hledali by mnohem hůře uplatnění. Naopak když by si dali pár sezón v nějaké špičkové lize, mohli by být ještě lepší. Co se týká Zachy, tak je sakra rozdíl, na jaké úrovni teď bude hrát. Nebo mi chcete tvrdit, že jde jen o čas na ledě? To by pak přece mohl jít hrát do Indonésie a vyšel by z toho nejlépe ne? První liga kvalitní je a jestli to v zámoří vidí nebo ne je v celku jejich problém. Osobně si myslím že ano, protože z obdobné Allsvenskan má Pastrňák teoretickou šanci rovnou na první tým. Ale když to vezmu kolem a kolem, tak je hlavně jedno, jestli je hráč jednička, nebo je draftovaný ve třetím kole. Je to rozebrání práv na hráče, ne ukazatel budoucí kvality. To že je hráč první na draftu ještě neznamená že je lepší než patnáctý. Třeba Roman Čechmánek patřil mezi 3 nejlepší na světě a byl draftovaný až v sedmém kole, nebo loni nejlepší brankář na draftu - Luka Gračnar, nebyl draftovaný vůbec. Důležité je, aby se stal co nejlepším hráčem a dostal šanci. Bylo mu 17, hrál sice 8 minut, ale kombinoval to se starty v Benátkách a juniorce, kde tu klíčovou roli měl. Letos by dostal třeba 12 nebo i víc kdyby se mu dařilo. Tady v podstatě není o čem diskutovat, ten rozdíl bude obrovský.

+1/−1
24.7.2014 9:27

L46u81k84á70š 66P51a20j58a69t57s92c42h 5912111556102

Takze hraci, kteri se temer pravidelne dostavaji do finale MSJ, jako kanada v letech 2002 - 2011 nejsou lepsi nez hraci , kteri jsou radi kdyz nehrajou o zachranu? Ze nejsou vyspeli? Nevim vam se treba Mackinnon,Duchene,Tavares, Hall a dalsi hraci kteri hrali paradne v 18 letech NHL nezdaji vyspeli? To potom nevim co by jste chtel. Neargumentujte mi tady nejakou indonesii, protoze , tenhle argument je naprosto mimo. On nejde hrat nejakou spanelskou ligu, ale jde do nejlepsi juniorske souteze na svete. To ze si v zamori nemysli , ze druha ceska liga je kvalitni je sice jejich problem, ale problem je to i pro Zachu, protoze toto  mu muze trochu pohorsit pozici na draftu. To jestli jde hrac na draftu jako jednicka nebo az ve tretim kole rozhodne jedno neni. K hraci ktery je draftovany v prvnim kole se kluby chovaji trochu jinak a maji urcitou vyhodu a tu sanci dostanou driv nez ti co byli vybrani pozdeji. Samozrejme to neznamena , ze z hrace ktery byl draftovan pozdeji nebude v budoucnu lepsi hokejista nez z toho co byl vybran pred nim. Proste poradi na draftu dava hracum lepsi startovaci pozici ve svych klubech.

Co se tyce Pastrnaka tak me se treba libi vice nez vrana. Pastrnak ma trochu stesti, ze se dostal do tymu, ktery je  nad platovym stropem a potrebuje levne kridlo. Ale porad je ta pravdepodobnost , ze se Pastrnak dostane do hlavniho tymu mensi , nez ta ze se vrati zpatky do svedska. Myslim si, ze to uvolnene misto v sestave Bostonu vyresi nejakym levnym podpisem treba Setoguchiho nebo daji sanci Alexandru Khokhlachevovi, ktery mel vybornou sezonu v AHL

0/−1
24.7.2014 12:09

L76u69k67á46š 91P28a45j34a66t15s25c72h 5632441326952

Ale tom asi nema cenu ani diskutovat , protoze oba dva mame zcela odlisny nazor

+1/0
24.7.2014 12:12

M29a33r91t63i92n 61M52e68l37i60c47h44a23r 5802611140141

Budete se divit, ale skutečně je jako tak vyspělé nevidím. Vidím je jako hráče poplatné stylu a době. Jsou šikovní, rychlí, fyzicky vybavení a s návyky které se od nich očekávají. Ale jsem přesvědčený, že před patnácti lety by ještě hráli na farmě. Hrál se sofistikovanější a ne tak jednoduchý hokej, kladl důraz na více atributů, z nichž bez některých se dnes obejdou a hlavně liga nebyla oslabená odchody během výluk a byla podstatně kvalitnější. Já si skutečně myslím, že Jágr, Reichel, Forsberg nebo Lemieuxe byli oproti nim úplně v jiné dimenzi. Ta Indonesie byl příklad. Oba se očividně shodneme (je pomalu zázrak že aspoň na něčem), že jde do horší ligy. Otázka je jak moc horší. ELH patří mezi nejlepší ligy na světě. Možná tři, možná pět, možná sedm, ale mezi absolutní špičku. OHL, byť možná nejlepší juniorka logicky nepatří mezi 20-25 nejlepších lig na světě (tady ale záleží jak moc sledujete světové ligy, protože u většiny fanoušků ten úhel pohledu bývá okleštěný jen na ty populární, ve středu dění a které se nás nějak týkají). Pro vás je 20 lig možná málo, pro mě třeba dost. Zkrátka se neshodneme, jestli 8 minut v jedné z nejlepších lig na světě, doplněných o dostatek času v jedné z 15-20 nejlepších lig (Benátky), je lepší nebo horší, než dvojnásobek času plácnu v 25. nejlepší jen proto, že je víc na očích než ta naše první.

Ono by bylo lepší, kdyby si NHL, když už chce krást Evropě hráče, aspoň nebyla líná je přijít sledovat do těch kvalitních lig kde hrají. A ne je skrze agenty a vymývání mozků tahat tam. Pak by i získali přehled o zdejších ligách a nemuselo by to být na úkor talentu. Upřímně - pokud chce přivykat na zámořský hokej, mohl zkusit EBEL nebo DEL. První jmenovaná je na úrovni AHL, druhá je s největší pravděpodobností lepší. Měl by to blízko tátovi a domovu a hokej se tam hraje dost podobný, díky počtu Kanaďanů. Ale ona i třeba britská EIHL má vyšší kvalitu a hraje zámořský styl. Ne nadarmo se o ní mluví jako o předměstí NHL, a chodí tam z ní hráči.

0/0
24.7.2014 16:27

L47u55k90á24š 28P42a11j57a28t64s50c77h 5552231466602

Zajimalo by me co si predstavujete pod slovem vyspely u 18-20 letych hracu. Je jasne , ze nebudou vyspeli jako hraci ,kteri jsou o pel let starsi. Jsou dost vyspeli na to aby hrali a zarili v nejlepsi lize na svete. Vyspeli v jejich letech nebyli ani hraci o kterych pisete.  O kazde nove generaci hracu se rikalo, ze nejsou tak dobri jako jejich predchudci, ale to je naprosta pitomost. Dnesni hraci jako Crosby,Malkin,Toews, Stamkos,Tavares, Karlsson,Keit,Weber nebo Oveckin jsou stejne dobri jako byli Yzerman,Sakic,Jagr,Bure,Lindros,Forsberg,Sundin,Fedorov,Lidstrom,Stevens,

Niedermayer nebo Pronger. Lemieux,Gretzky a Orr jsou zrejme na dlouhou dobu nedostizni.... Kazda generace mela odlisny styl hokeje od te predchozi...

Liga oslabena odchody behem vyluky? Hraci , kteri po vyluce ukocili karieru, byli stari a za vrcholem sve kariery. Ti co byli na vrcholu a v nejlepsich letech normalne pokracovali v kariere. Po vyluce se akorat trochu zmenil styl hry, zmenili se pravidla, ale hvezdy ktere hrali pred vylukou normalne hrali dal...

V 94. taky byla vyluka, takze podle vasi teorie to zase meli ulehcene Jagr,Forsberg atd....

Ja se klidne priznam, ze mam prehled o kvalite tak 10 lig. Nevim proc bych mel mit prehled o lize napriklad na ukrajine. Pokud vy mate takovy prehled tak to pred vami smekam, ale docela by me zajimalo jak to vsechno dokazete sledovat. Dale by me zajimal vas zebricek top 30 lig na svete:-).

OHL je sice o dost horsi liga nez ELH, ale hrace tam pripravuji nejen po herni strance, ale hlavne je pripravuji na psychicky a herni tlak v NHL. Pochybuju , ze v evrope je pripravuji  na jak nejlepe zvladnout tlak a vsechen kolotoc co je v NHL.....

0/0
24.7.2014 18:51

L73u19k10á46š 62P48a33j10a40t84s53c82h 5322531146102

Jeste bych doplnil co se tyce srovnani, tech dvou generaci. Ted je to tezke porovnat, kdyz na te minule generaci jsem vyrostl a ted jsou z nich legendy a ta nastupujici generace je teprve na zacatku nebo v povine  karier. Je zrejme jasne , ze se Lidstromemovi z tehle genrace obrancu nekdo vyrovna. Ale Crosby pokud mu vydrzi zdravi by se mel dostat cca na 1600 bodu, Malkin  mozna taky, Oveckin Bude patrit k nejlepsim strelcum, to same muze platit i o Stamkosovi a dalsi hraci , kteri by mohli atakovat vysoke historicke pricky....

0/0
24.7.2014 20:34

L21u34k18á53š 17P76a85j32a44t45s37c20h 5732221236232

Chtel jsem napsat , ze se Lidstromovi z tehle generace obrancu nikdo nevyrovna:-)

0/0
24.7.2014 20:51

L85u69k13á79š 25P51a64j23a54t59s39c73h 5582781146232

Abych to upresnil , netvrdim , ze tahle nova generace je stejne  dobra jako ta minula, ale rozhodne mezi nema nebude propastny rozdil. Hraci jako Crosby,Malkin,Stamkos,Tavares,Toews, Oveckin  se ji ale vyrovnaji

0/0
24.7.2014 21:26

M63a39r52t47i68n 39M83e86l86i65c10h34a37r 5592861270701

Neříkám vyspělý. I kyž ono je to relativní, protože hráči se vyvíjejí celou kariéru a Jágr ve 20 nebude jako Jágr v 28, ten v 28 zase jako ten v 35 a ten v 35 zase jako ten ve 42. To je normální a logické. Ale vyspělejší rozhodně. Třeba Reichel byl excelentní hráč. Sice nedostal takovou příležitost jako Jágr a jeho role byla trochu jiná, ale cit pro hokej a schopnost improvizace...musím říct, že hráče jako on jsem možná co sledují hokej neviděl. 

Během výluky rozhodně neodcházeli jen hráči za zenitem. Odcházeli hráči, kteří nepřistoupili na novou kolektivní smlouvu, odcházeli hráči ne za jeden, ale za dva roky, ale i hráči kteří by tři sezóny hráli, jenže rok bez hokeje, nebo stěhování na "stará" kolena už jim za to nestálo a tak pověsili brusle na hřebík dříve. Ta liga se především strašně omladila, čímž neztratila na rychlosti (naopak, vzhledem k tomu že se prodloužila pásma, změnilo pískání atd.), ale ztratila na zkušenosti a to je třeba v obranách strašně znát. Mazák ví kam si najet, kde být, jak se srovnat. Crosby, Ovečkin a spol. hráli najednou proti nezkušeným obráncům a prosazovali se snáz. Do toho ty změny a najednou tu byla podstatně ofenzivnější liga. Obdivovat Crosbyho za 100 bodů a řadit ho na základě toho mezi legendy je nesmysl. Ono třeba 120 bodů po výluce bylo ekvivalentem 80 bodů před ní. Hodně dělá abych tak řekl faktor dynastie...Gretzky v Edmontonu, Bossy v Islanders atd. Ano, vynikající hráči, možná nejlepší ve svých érách, ale týmy nacpané dalšími hvězdami, které jely jako válec a vedle sebe super hráče se kterými ty body přibývají jinak. Kdyby třeba Jágr nehrál půl kariéry v defenzivních klubech, kdoví kolik by měl dnes bodů a to vozil permanentně dva hráče na zádech, což se třeba dnes už píská.

Co se týká těch lig, tak žebříček samozřejmě nemám, ale představu ano. Hokej je můj velký koníček a skutečně to sleduji poměrně podrobně. Lovil jsem i streamy z MS třetí divize do 20 let, protože mě zajímalo jak se tam hraje ;-)

0/0
24.7.2014 23:01

M66a22r28t72i88n 58M55e20l62i93c77h12a37r 5522391320721

Kdybych to měl říct zkráceně, tak první dvě nejvyšší ligy u všech velmocí (mezi velmoci počítám i Švýcarsko, u Slovenska by byla s otazníkem první liga, protože slovenský klubový hokej trpí odchody hráčů víc než český a má od dost menší základnu. Ale i tak tam i v první lize pořád určitá kvalita je). Dále pak všechny top ligy členů elitní kategorie mistrovství jako Norsko, Dánsko, Itálie atd. plus minimálně špičky první divize. Třeba ta vámi zmíněná Ukrajina kde Berkut Kyjev válel s Holaněm na střídačce a získával některé hráče z extraligy od nás, ze Slovenska atd. Nebo ta zmiňovaná EIHL, případně "hybridní" ligy slabších zemí, které ale spojí síly, kapitál, přivedou posily a vytvoří velmi slušné soutěže. Jako třeba MOL, nebo Asijská liga. V MOL hrají třeba Uram, Ladanyi, Novák, Hurtaj a řada dalších ex-reprezentantů velmocí, nebo i aktuálních reprezentantů těch dalších. V Asijské zase hraje fůra Kanaďanů, od nás tam válel Patrik Martinec, Jaroslav Nedvěd atd. Abych se přiznal, tak klubovou scénu sleduji hlavně kvůli našim. Jinak sleduji spíš tu mezinárodní.Ale je fakt, že když člověk otevře oči a rozhlédne se, tak vidí jak jdou nahoru všechny země. Dneska i třeba v Kuwaitu mají kvalitní tréninky (měli českého trenéra a po něm tam přišel tuším Fin), jezdí hrát po světě a ač je to daleko, daleko za špicí, tak na rybníku by je někteří posměváčkové neporazili jak si myslí. Spíš by se docela divili ;-) Ale tak to už jsem přece jen jinde, to už je OHL přece jen o parník jinde. Ale ty výše zmíněné ligy opravdu kvalitu mají.

0/0
24.7.2014 23:14

L79u30k74á53š 83P12a82j26a23t24s26c36h 5632671426672

Mate pravdu kvůli nove kolektivni smlouve odeslo par hracu do evropy, ale z 90% to byli hraci spise 3. formaci. Ty nejlepší hraci v lize zustali.

Crosby v 18 letech nasbiral přes 100 bodu a o cca 50 bodu prekonal svého klubového spoluhrace v jednom z nejslabších tymu v lize. Toto je na novacka naprosto fantasticky vykon. Když to bylo v te době podle vas tak snadne, proc Crosbyho v bodech překonalo pouze 6 hracu?  Další rok uz Crosby bodovani vyhral.  Od výluky 04-05 ubehlo uz 10 a Crosby si stále udrzuje naprosto fantastickou vykonost v prumeru 1,4 bodu na zapas, která ho radi na 4. místo v historii ligy. A to prodelal Crosby docela vazna zraneni, která jeho karieru dost ovlivnila. Takze ano Crosby je srovnatelny s legendami jako jsou Jagr,Sakic,Yzerman atd a pokud mu vyzrzi zravi mozna je i prekona....

Ano Gretzky hral ve fantastickem tymu, ale sve spoluhrace nekdy dokazal překonat několikrát o cca 100 bodu jako v sezone 81-82. To je az neuveritelny vykon a naprosta dominace. Kanadske bodovani vyhraval s rozdílem priblizne 80 bodu. Proste Gretzky ostatní absolutne prevysoval a jediny z utocniku, který se mu kdy dokazal vyrovat byl Mario.

Pisete o Reichelovi , který byl opravdu skveli hokejista , ale bohužel nedostal takovou sanci jako Jagr. Jagr mel velke stesti , ze hral a ucil se od jednoho z dvou nejlepších hracu všech dob. diky Mariovi si Jagr pripsal sve osobní rekordy, které se mu uz nikdy nepodarilo zopakovat. Kdo vi kde by Jagr byl , kdyby ho draftovalo jiné muzstvo. Ja bych řekl, ze tak vysoko v historickem bodovani ligy by urcite nebyl...

Tim nechci rict, ze Jagr sam o sobe nebyl skveli hokejista, to on opravdu byl. Jen tim chci rict, ze na tom kde je Jagr ted, ma velkou zasluhu Lemieux.....

0/0
25.7.2014 8:33

F16r45a60n40t33i15š82e41k 83K74l60o80z 7582435351771

Tak on ví, že na extraligu nemá kvalitu, tak jde hrát do Kanady, kde ta kvalita není taková a v pohodě bude hrát první lajnu a udělá třeba 120 bodů za sezónu. Což vypovídá i o kvalitě soutěže tam. Blbý je, že pak bude chybět repre na MS. Ale tak asi dostane hodně peněz a vyplatí se mu to.

0/−4
23.7.2014 18:51

P60a57v38e22l 72N85e63d39ě12l58a 5736410294561

Největší hokejový talent? :-)

+1/0
23.7.2014 14:42

M94a61r19e95k 90A91n98t97o67š 9951877893

myslím, že udělal dobře. V té naší zaprděné lize mu stejně nedali moc čuchnout, navíc je tu riziko, že se ho najde nějakej závistivej vypatlanec, kterej to daleko nedotáhl.

+1/−1
23.7.2014 12:06

Z78d33e31n33ě81k 87D46o65h78n34a54l 4689800510164

A ta poslední věta nemůže nastat také v Americe? V zemi, kde bitky a hity patří k pořádnému zápasu? Myslím, že ta šance, že si na něj počká nějaký závistivý vypatlanec, je tam větší.

0/0
23.7.2014 21:53

V57á80c58l73a63v 84K88o22c50á84l 1679517361781

extraligový týmy brečej, že jim všichni odcházej do Ameriky před tim, že za ně něco odehrajou, ale když maj v rukách kvalitního mladíka, tak mu sami zaříděj letenku do pryč, protože ho nevytěžujou. Nikdo netvrdí, že měl hrát v první pětce, ale pokud ho nějak nemotivujou, tak se nemůžou divit, že radši odejde do nižší americký soutěže, kde bude na očích. Zrovna Liberec se svym kádrem mu měl bejt schopnej dát v týmu důležitější roli. Pokud by to udělal, dost možná za ně jednu či dvě sezóny ještě odehrál. Za hubičku.

+3/−3
23.7.2014 10:42

M92i60r50o32s92l62a42v 15M29e70t37e75l49k31a 5491910384534

Největší chybu udělali jeho rodiče.Už jenom že jde otec se synem do Liberce a matka zůstane v Brně je dost zajímavé.V Brně by ten prostor určitě dostal,ale nechal se zlákat,tak šel.Teď vidí,že to byly jenom sliby a tak jde dále.S otcem? Kdo ví.Jenom se bojím,že má větší sebevědomí než....Ale rád bych se mýlil.

+2/−3
23.7.2014 10:47

Z84d43e27n48ě93k 42D12o11h65n81a46l 4659400600664

Když začínal s hokejem, tak v Brně byla ještě první liga, možná dokonce ještě nebyly prachy. Tak se nedivím, že šel za možností hrát extraligu nebo čistě někam, kde v budoucnu může dostávat za svoji práci peníze...

0/−3
23.7.2014 10:50

J71a28n 83T32o75m27á19š 9108386209319

Teď lžete

0/−1
24.7.2014 6:44

Z96d24e62n48ě30k 22D40o81h17n18a40l 4989280470304

Tak mi prosím povězte, v čem lžu?

0/0
24.7.2014 11:26

J36a80n 94T49o88m19á70š 9138316479279

Když šel z Brna do Liberce tak v Brně extraliga byla

+1/0
24.7.2014 11:35

Z25d20e43n83ě15k 17D27o95h28n49a61l 4459690160824

Pokud se podíváte níže, tam to rozepisuju, ale ano, ten jeden rok, co se vrátil hrát hokej do Brna, tak ta extraliga tady byla prvním rokem. Takže by tu byl risk tady zůstávat, kdyby se neudržela. Víc ve spodních komentech

0/0
24.7.2014 16:04

Z32d52e35n72ě10k 45D11o48h46n24a60l 4499100600934

a to je ještě pouze profesionální hledisko, ještě se tu s někým mohl tata porafat atd... zkrátka zase nám utekl talent no.

+2/0
23.7.2014 10:52

J91a25k30u14b 11S96e96m12e11r23á12d 2987976681901

a jak to vite? jste funkcionar Komety?

0/0
24.7.2014 11:47

M21i88r65o65s66l44a40v 31M11e25t76e73l29k33a 5651160664124

Tak co klucí liberečtí,koho nám z Brna zase seberete?;-D

+1/−4
23.7.2014 10:35

L35u34k40á40š 67H18l84o30u50c22a69l 6102470421574

urcite zase nejakyho sikovnyho juniora, kdyz se o ne zabransky neumi postarat :-))

a neplet tady lidi, ze je to brnensky odchovanec, s hokejem zacinal ve Vel.Mezirici

+1/−1
23.7.2014 12:31

Z34d35e93n82ě43k 25D63o70h23n15a37l 4369770730464

Víte co bylo s brněnským hokejem v roce 2001? Kdy hrál za VelMez? Taky v roce 2001 by oko. V roce 2001 byl brněnský hokej v děsném stavu, v roce 2002 se dokonce sestoupilo do druhé ligy. Žádné peníze, dluhy a podobné srandy... se nedivím, že začal ve VelMezu, i když bydlel v Brně a chodil tady po doktorech. Kdo by dával kluka do týmu, který je tak na dně.Do Komety se vrátil až když se koupila extraliga, teda aspoň dle jeho stránek.

0/0
23.7.2014 14:19

F94r56a10n73t72i37š59e52k 79K80l45o25z 7312695311621

tehdy na Kometu ještě chodilo 500 diváků :-)

0/0
23.7.2014 18:59

Z82d28e48n92ě39k 81D71o50h48n63a20l 4359130410404

a sejde se vás na tu první ligu vůbec těch 500 diváků? bez Jardových chechtáků byste už asi hráli tu druhou že?:-P

0/0
23.7.2014 21:39

L21u83k55á65š 69H35l73o15u97c81a54l 6232470271924

tyhle novinářské zkratky a rychloúsudky: v 16 letech hrál extraligu s icetimem téměř 9minut, nijak echt nezářil, ale bojoval a snažil se, a iběs to označí jako roli komparzisty...

+1/0
23.7.2014 10:08

J93a49n 59S32t19o86d83o43l64a 7321150613190

To není nic proti Zachovi. Těch minut je málo. Navíc se nedostane do situací, které se od něho budou vyžadovat jako od vůdce týmu. Kdyby to měl být defenzivní hráč a bořič, tak je to fajn, ale Zacha má oprávněné ambice stát se střelcem. Takový hráč potřebuje hrát spoustu minut, ale proti lepším nebo aspoň srovnatelným soupeřům. V lize mu ty minuty nedají, v dorostu dominuje, tak je ideální, když odejde.

+3/−1
23.7.2014 10:13

L62u11k56á21š 48H68l60o69u65c98a94l 6872760301664

i když jsem liberecak, a jeho odchod mne mrzí, 100% souhlasím s tím, že mu OHL dá víc a pro jeho rozvoj je to lepší cesta než 3.lajna v extralize. ale nelíbí se mi to zjednodušování, že má roli komparzisty. pořád hrál těch 9min, to není málo. párkrát jsem ho viděl, a i když mu fandím, na větší roli (nebo dokonce vudcovskou) u Tygrů zatím nemá. ale stále je to 9min v extralize, to není žádný kompars, jak se nám někdo snaží podsouvat.

+2/−1
23.7.2014 10:52

J47a26n 43S53t56o54d24o60l13a 7931530563770

Díky, s tím souhlasím. Kdyby mohl Zacha ještě hrát i kvalitní dorost nebo juniorku, tak je těch 9 minut zlatých. Blbé je, že si dvakrát až třikrát týdně zahraje 9 minut ligu, a pak už nic, co by ho rozvíjelo. S tím se bohužel nedá nic dělat, v Americe v těch juniorkách hraje výběr z nějakých 350 miliónů lidí, kdežto u nás jen z deseti. Plus ty juniorky stahují dobré evropské hráče, takže jsou kvalitní a hráči narážejí na velmi kvalitní soupeře a spolupracují s velmi kvalitními spoluhráči.

+3/0
23.7.2014 11:05

M29i32r59o18s25l21a13v 50M70e16t53e85l57k36a 5931530704544

tak on do Liberce s tímto z Brna šel,kdy mu slibovali,že ho co nejdříve dají mezi muže.

+2/−3
23.7.2014 10:37

L87u30k45á26š 30H78l58o16u94c11a97l 6622660911904

jasne, kdyz ho v jeho 13 letech lanarili z Brna, kde hral 8.tridu, tak mu urcite slibili ze bude za par let hrat extraligu a aspon 15min na zapas...

(jinak se omlouvam za preklik, misto minus jsem zmackl plus)

0/0
23.7.2014 12:29

Z41d47e16n90ě79k 76D73o78h95n41a71l 4569950290594

to asi ne :-), ale něco lepšího nabídnout museli, jinak by tam asi nešel ne? řekl bych, že to byla stabilita (Liberec hraje extraligu nějaký pátek, u Komety byla hrozba rychlého návratu do první ligy) a složení kádru (v Liberci nijak moc v tom prvním desetiletí, co byli v extralize, mladým šanci nedávali, spíš kupovali hotové hráče - což se poslední dva-tři roky změnilo, tak vycítili v Liberci větší šanci hrát. V Brně si tehdy experimenty s mladými nemohli dovolit, museli udržet ligu a na to jsou většinou potřeba zkušení hráči viz tento rok Kladno s Chomutovem - měli tam mladé, který zazářili, ale v playout neobstáli)

0/0
23.7.2014 14:34

L69u88k57á15š 33H20l60o97u52c11a11l 6292200151874

myslím, že to částečně souvisí i s odkupem části mládežnických a juniorských týmů Libercem od Vsetína, a celkově výraznou orientací Tygrů na mládež (zdejší akademie je mezi šestkou nejlepších v republice)

0/0
23.7.2014 18:51

Z13d23e62n53ě19k 30D13o73h93n80a18l 4339130540724

Aha, jsem si říkal co ta změna v Libercu. Doufal jsem, že začali celkově pracovat na mládeži a oni skoupili týmy ze Vsetína... no rozhodně dobrý kauf, Vsetín má mládež vždycky dobrou (občas výsledky Vsetína sleduju a v druhé lize jim fandím - když byli ještě v ELH tak jsem jim fandil), ale jsem zklamán

+1/0
23.7.2014 21:48

J81a38n 56T35o21m49á57š 9438806399439

Ano zkupuje dorostence a juniory z celé čr stejně jako Chomutov

0/0
24.7.2014 11:45

Z93d15e88n59ě65k 67D90o92h28n19a13l 4869980560944

Když se podíváte na celou republiku, tak jsou to dost čachry s mladýma. Jaškin, vychvalovaný "odchovanec" Slávie, je odchovancem Vsetína atd. Za nás v Brně hraje Káňa, kterýho nechtěli ve Zlíně, Dlapa, kterýho si od nás koupily Vary a pak se vrátil, až se vzpamatoval hokej,  a nejproduktivnějším hráčem je Němec, odchovanec Liberce. Nebo Třinec s Varama, kteří začali nasazovat mladé až poslední dobou, jinak moc odchovanců nemají, co by za ně hráli. Myslím, že leda ten Orsava.

0/0
24.7.2014 16:09

V94á76c95l98a17v 16Š35u70b71r54t 9937973648407

Tak nevím s tím hokejovým růstem. Ono možná 10-20 minut za zápas v Extralize je víc, než 25 minut v americké juniorce. Před pár lety bych si myslel, že je to pěkný nesmysl. Teď je ale pravdou, že se americký hokej hodně zvedl a už to není jen otloukání mantinelů asi ani v nižších soutěžích. Tak to snad bude dobré..

+3/−1
23.7.2014 9:51

J69a41n 32S20t24o24d24o24l37a 7221270403840

10-20 minut v extralize samozřejmě dobré je. Jenže oni mu nedají ani těch deset, natož aby mohl pomýšlet na 20. Který útočním má běžně 20 minut v extralize?

+4/0
23.7.2014 10:15

M44i69r94o38s10l40a26v 71M60e43t73e33l17k33a 5421430644674

na úkor koho? Nedvěda? Nebuď bláhový.A teď kdy by ten čas "asi" dostal zase nespokojeně odchází.

0/0
23.7.2014 10:50

J13a60n 32S85t85o91d71o84l42a 7791670643780

Co já vím, nejsem trenér Liberce. Na zápas se převlíkne 12 útočníků, kteří nějak zasáhnou do hry. Vychází 15 min na útočníka, kdyby všichni střídali pravidelně a nikdo nebyl vyloučen. Pak už je to věc trenéra, výkonnosti, herní situace atd. 

Já ale nikoho nekritizuju, můj původní příspěvek byl dotaz, jak to vidí liberečtí, když byl Zacha na ledě. Jedno je jisté. Zacha potřebuje minuty proti dobrým soupeřům a s dobrými spoluhráči. To v extralize nedostane (důvod neznám). V dorostu příliš dominuje, to pak nemá cenu. Tak je nutné, aby hrál mezi rovnocennými spoluhráči a soupeři juniorku v Americe. jiné řešení mi nevychází.

+2/−1
23.7.2014 11:00

P68e31t70r 64K74o43l54o63m81a91z78n36í67k 8974123900806

Hamšíkův brácha ...

0/0
23.7.2014 9:39

J58a68n 18S65t17o97d57o76l33a 7531660593580

Víte někdo, proč mu v Liberci nedávají prostor? Píšou, že už je tělesně vyzrálý, hrát umí. To jsou ti dvaceti- a třicetiletí hráči o tolik lepší? Přijde mi to divné. Pokud má šanci být mezi deseti nejlepšími v draftu, předpokládal bych, že by mohl být lepší než většina současných hráčů Liberce. Zvláště když nemá hendikem ve vzrůstu a svalech. Nebo dosud těžil z toho, že byl větší a silnější než vrstevníci?

+1/−1
23.7.2014 9:29

M17i81l73o52š 62F51i57a98l88a 2110851207802

Ono to tak úplně přesně není. On prostě hodně vyrostl a z toho těží mezi svými vrstevníky a i mezi kluky o rok o dva staršími. Ale prosadit se mezi dospělými není žádná sranda a on na to má sice fyzicky ale jiná věc už je to s hokejem. Hokej, který se hraje v americké juniorce by mu mohl vyhovovat právě kvůli fyzickým předpokladům. Podívejte se na Cháru - v Americe je superstar ale na mistrovství světa na velkém kluzišti je jenom průměr a občas proti šikovnějším hráčům je za šaška. Ten hokej na velkym a malym kluzišti je opravdu strašný rozdíl a Zacha je skutečně typ pro Ameriku jako stvořenej. No snad mu to tam půjde.

+8/0
23.7.2014 9:47

J95a28n 87S88t79o13d61o30l97a 7551220603320

Díky. Z článku mi trochu naskakuje, že Zacha těží z toho, že vyrostl a osvalil se dříve než vrstevníci. To je častý problém a je to náročné na psychiku a trpělivost při přechodu do dospělých. Proto potřebuje hrát v soutěži, kde jsou všichni jako on. u nás by hrál v dorostu proti padesátikilovým soupeřům, to nemá cenu. Kdyby nastupoval za dospělé v extralize a měl dost minut, tak je to ještě lepší, jenže na to asi nemá, když ho nestavějí. Zacha je asi ideální příklad hráče, který by do juniorských severoamerických soutěží odejít měl.

S Chárou nesouhlasím. Hlavně proto, že rozdíl mezi ledem NHL a evropským je naprosto nepodstatný. To jen u nás se o tom vždy mele, viz olympiáda, kde první tři týmy hrály jenom s hráči z NHL. Chára hraje v NHL dlouhodobě v dobrých týmech, kdežto Slovensko je slabé. Jeden výborný Chára to nevytrhne a když se nedaří týmu, nedaří se ani jemu. Dnes je hokej tak vyrovnaný, že jeden výjimečný hráč tým nezachrání.

+3/0
23.7.2014 10:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze