Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Projekt Slovan Ústí je v ohrožení. Dva hráči nekývli na snížení dluhu

Osud hokejového Slovanu Ústí visí na dvou hráčích. Na jejich peněženkách. Pokud na rozdíl od ostatních neoželí půlku dluhu, který jim vedení nového klubu musí uhradit za bankrotující Ústecké Lvy, může projekt Slovan i zkrachovat. Anebo by pokračoval jen v krajském přeboru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P26a30v16e52l 72K24o36h40o47u18t 6905496789184

Asi jsem podle ústečáků bezmozek, ale mě přijde stanovisko svazu ještě mírné. Proč jenom dluhy hráčům? Co ostatní? Jestli to projde takto jednoduše, může to být návod pro všechny ostatní. Jedna společnost zanikne, druhá se založí (za nic nemůže, ačkoliv tak sedí někteří stejní lidé) a jede se dál? 

A názor Čalouna, stím, že ti, kteří chtějí vrátit celý dluh (ač svazu slíbil, že dluhy vyrovnají všechny), jsou sobci, asi netřeba komentovat. Ač mi bylo Ústí vždy sympatické, asi by bylo nejlepší, kdyby tu licenci nedostalo.

+1/−1
11.8.2014 10:56

P10a36v43e77l 73H86á11j49e68k 4891980391300

Mě to tady připadá, že tady většina diskutujících je banda blbců bez mozku, jenž nechápou jak se věci mají !!! Takže do loňska tedy sezony 2013/2014, drželo licenci na 1. ligu občanské sdružení (ještě pro pomalejší OBČANSKÉ SDRUŽENÍ), tedy to které léta letoucí zajišťuje chod a fungování veškeré mládeže, tak a toto pronajímalo AKCIOVÉ SPOLEČNOSTI HC ÚSTEČTÍ LVI tuto licenci, a veškeré finanční závazky, tedy smlouvy na peníze a výplaty jsou v režii AKCIOVÉ SPOL., tak a v červnu poté co se nikdo z této akc. spol. nehlásí k závazkům, se OBČANSKÉ SDRUŽENÍ, pro záchranu a fungování hokeje nejen seniorského, (přeci jen je tu ta licence, část kádru hráčů atd..), ale i mládeže a to se zaštítilo k tomu, že se pokusí udělat něco s těmi závazky (a teď pro NATVRDLÝ MOZKY),a navrhlo asoň nějakou oměrnou částku uhradit. Myslím, že tolik šlechetnosti ani nemuselo mít !!! TAKŽE JÁ NECHÁPU, CO TADY VŠICHNI BLIJETE ZA BLBOSTI O PŘEBORU ATD.... A já musím říci že pokud se ti kdož udělali ten dluh, a že bychom je mohli najít, panáčci , kteří utekli jak malý kluci. Bez odpovědnosti, ti by měli být vaším terčem natvdlózy natvdrlý, ti kteří to dovedli až tam kde to je a Honzovi Čalounovi fandím a věřím že to postaví na nohy. Nejen proto že ho znám jako velkýho bojovníka, co se jen tak nevzdává. Jo znám se s ním , to přiznávám, z časů kdy válel nejenom v hokeji, ale i v hokejbalu. Má můj obdiv, stejně jako Jirka Zdvořáček. Je vám to všem už jasný, doufám že jo.

0/−3
10.8.2014 20:50

D44a28v60i44d 52N34o64v29o45t74n53ý 2857232485159

Tohle musíte poslat na svaz ledního hokeje, ten se totiž pořád domnívá že pokud chce někdo využívat licenci na 1 ligu tak musí mít k určitému datu uhrazeny všechny závazky s ní spojenou. Podle vás se svaz mýlí a vše záleží jen na dobré vůli držitele licence, tak můžete udělat přednášku o natvrdlých bezmozcích jim aby v tom měli konečně taky jasno. A kopii pošlete Čalounovi, ať se zbytečně nestresuje. Mmch ta pasáž z jiného vašeho příspěvku tady že kdo chce vyplatit plat který mu náleží je pomsta bývalému zaměstnavateli je ... no blbá ne když to píšete vy, tak teda úsměvná...

+4/0
10.8.2014 21:38

M64a32r73t80i63n 64K20r70á94s71a 1849756543753

přesně tak R^

+1/0
11.8.2014 7:07

M61i25c52h43a93l 91P21í85c73h48a 4245243881646

nechápu jak tu můžete přirovnávat tuhle situaci k tomu, že někdo odmítá dát někomu výplatu v práci, nejdřív si o tom zjistite fakta vy rozumové, než tu začnete plusovat nesmyslný příspěvky

0/−2
10.8.2014 20:09

J61a89n 91T60o48m95á84š 9458256289749

Picho ale je to tak ani tvoje agresivní ,útočné a nesmyslné reakce nic nezmění

0/−1
11.8.2014 7:03

M64a34r57t65i71n 66K57r20á52s82a 1589106523293

zkus nám, neznalým situace, osvětlit stav věci. V čem je rozdíl?

0/0
11.8.2014 11:20

M55i92c77h58a34l 65P49í75c55h19a 4145793341376

myslím, že stačí, když nebudete číst jen prvních 5 příspěvků, níže to již jiní udělali

0/0
11.8.2014 12:11

M57a90r25t98i33n 67K38r67á62s30a 1119816653143

no já to přečetl celé, nicméně k vxsvěltlení jsem nedošel

0/0
11.8.2014 12:21

M45i80c12h88a48l 41P91í12c17h86a 4905623351886

Naprostá vetšian z vás tu dělá, jako by Čaloun byl ten kdo mu ty dluhy způsobil

0/0
10.8.2014 20:08

J77i48r60i 90J41i30r61a 6618662580754

Tak mi to cele pripomina historku z dob,kdy jsem prisel do USA.Majitel podniku,kde si zamestnanci vydelavali 15-20 dolaru na hodinu udelal miting se zamestnanci,kteri chteli pridat penize.Vysvetlil jim,ze zvysit platy uz nemuze,protoze by sel do ztrat.Tak at si vyberou.Stejne penize anebo firmu zavre..Dopadlo to tak,ze firmu zavrel,zamestnanci byli na sebe hrdi,ze neustoupili a sli delat do Mekace za 8 $ na hodinu.A ted zpet k hokeji.Pan Caloun rekl,ze nez zaplatit penize hracum a odepsat mladez,tak radeji bude hrat jen s mladezi a je jedno jestli dospeli budou hrat prebor.Kdyz na zavazky nemaji,tak dle mne je dobre nechat hrat mladez.Jeho nazor je rozumny a uz do nej nesijte.Kazdej pere do severoceskeho kraje a bohuzel tam vladnou lidi,kterym je jejich zajem blizsi nez zajmy obyvatel.Zivotni prostredi znicene,kraj odevzdal republice tolik a zpet dostal jen malo.Platilo se tam rocne 2000 pohrebne a lide meli znicene zdravi naporad.;-O.

+2/0
10.8.2014 8:27

J83a89n 87F39r56ý56d52l 1984448392745

Je zajímavé, že ustí bylo první, které hlasovalo pro vyřazení Vsetína, kvůli nedořešeným závazkům a teď zkouší samo nějaké úlitby svých závazků. Hybaj do přeboru. Ochutnej si vlastní medicínu

+3/−4
10.8.2014 6:20

J16a24n 40T92o44m55á83š 9388186709429

přesně ať táhnou

0/0
11.8.2014 9:51

Z49d88e24n69ě20k 49G45a52j83a 7237525235641

bude někomu nějaké (takové) Ústí chybět?

Kde, proč, komu?

+5/−3
10.8.2014 1:34
Foto

V50á14c72l59a39v 48K62a89r59e13š 5426455600481

Nezaplatit je fér a chtít výplatu je sobecké ?

Tak to bude fakt lepšíto skončit ne ?

+6/−3
9.8.2014 23:37

D84a16n77i38e50l 14P50a50v97l25í86k 2464126638910

Jsem fanoušek Chomutova, vždycky jsem Ústí přál vždy jen to nejhorší :-D Ale tohle by mě nenapadlo. Fakt bych nechtěl, aby ústecký hokej skončil. Vždyky rád vzpomínám na derby s Ústím v první lize. Bylo to pro mě víc, než zápasy s Litvínovem v ELH. Moc bych jim přál, aby se z toho vyhrabali, protože tenhle klub za to stojí. Ale nazývat hráče, kteří chtějí jen svojí výplatu rebely? S tou výší platu souhlasili jak hráči, tak klub. Hráči nic odpouštět nemusí ani z morálního hlediska. Mají na to právo...

+6/−1
9.8.2014 22:51

M55a60r63t11i75n 51M40e81l33i97c69h18a51r 5882851810331

Já si už z fotky říkal, že to logo je obšlehnuté finské. A Čaloun to pak v rozhovoru i potvrdil tou finskou cestou. Evidentně se dost inspirovat. Ale v marketingu proč ne. Finsko je na tom v současnosti ekonomicky mnohem lépe. Ty hráče celkem chápu, byla to dlužná částka a první liga není NHL. Možná není jednoduché se s tou částkou loučit. Ale na druhou stranu pokud jde o takové cifry, tak chudí nejsou a připravit 300 dětí o možnost pokračovat je docela drsný. I když nejsou přímými viníky, ale podepsali by se pod to. Navíc lidi co jim ty peníze platí jim je nedluží a je to jen jejich vůle. Ty peníze jim dlužilo předchozí vedení. Navíc jsou pod smlouvami s jistým příjmem v nových klubech. Je to možná v principu správné, ale bezohledné a mohli by ukázat trochu uvědomění a charakteru kvůli těm dětem a dobré vůli lidí, kteří se to snaží restartovat. Podle všeho jde o Skleničku a Mataie.

Co se týká stále nižší chuti sponzorů investovat tady do hokeje, tak jí chápu. Je to právě to, co říkám o odchodech hráčů. Kluby cpou miliony do mládeže a ještě dráž potom nakupují náhrady když jim t mládež za almužnu odchází pryč. Zdejší kluby neumí chránit své investice a to je chyba. Počínaje odstupným za hráče, přes schopnost udržet je tady (z velké části vina agentů a kapitálu jinde, ale je tam i určitá rezignovanost klubů snažit se tomu vzepřít a snažit se sebevědoměji o osvětu, že tu ta kvalita je, dokud tu je), po chybné kroky APK, která si hrabe na vlastním písečku. Pokusy o uzavírání, odmítnutí Slovanu Bratislava a Košic atd. To jsou fatální chyby, které extraligu konzervují, místo aby do ní přivedli derby, prodali práva do zahraničí, oslovili zahraniční trhy a zvedly ELH renomé tak, aby ti sponzoři ty reklamní plochy na stadionech chtěli mít.

+2/−2
9.8.2014 18:24

J59i11ř59í 46P15u83d12i18l 8230108163568

Jistě,smlouvy se mají plnit!! O tom nic, ale kdo by měl za tyto nedodržené závazky být odpovědný je mimo jiné i pan ing Kysela  !!! Jelikož on tyto vztahy neřešil a nechal to dojít až tak daleko,že klub zbankrotoval a pan ing Kysela utekl do Litvínova !! Akciovka jak je známo padla,a sní i pohledávky nejen hráčů.....Nový HC Slovan ač nemusel,tak nabídl hráčům zaplatit nějaký peníz...... Věc je i z pohledu svazu tak tak..... Ale snad to dopadne dobře a v září se bude hrát !!

+3/−2
9.8.2014 15:32

J71a92n 46Š97e96b14e51k 3772439838958

HC Slovan byl vždy majitelem licence (pouze jí pronajímal dalšímu subjektu) a podmínka svazu je, že majitel licence nesmí mít vůči hráčům žádné dluhy. Takže napsat, že nový HC Slovan nemusel hráčům dát nic není pravda. Ti sice měli smlouvy s jiným subjektem, ale hráli pod licencí HC Slovan a to je pro svaz rozhodující, takže jeho podmínka pro pokračovaní v 1.lize je vyrovnání se majitele licence s hráči.

+1/−1
9.8.2014 17:01

M54i33c54h39a80l 95P97í60c22h43a 4625863101146

ale Čaloun není ten kdo ty smlouvy podepsal, jde o uplkně jiný subjekt, koukám že na tomhle foru je to jen banda ignorantu

0/−1
10.8.2014 20:11

P55a49v75e60l 92K61o51h34o35u60t 6155326199544

Čaloun sice dluhy nenasekal, ale svazu slíbil, že je splatí. hráčům řekl, že jen půlku a pak nazve ty, kteří chtějí jen dodržení smlouvy za sobce. Jako nezaujetýmu mi to vadí, stát se to mě (že by chtěl nový ředitel ve firmě dát pouze půlku platu za poslední rok a nazýval mě v novinách sobcem) tak by mi to vadilo mnohonásobně víc

0/0
11.8.2014 10:45

J84a43k13u88b 74Ž15a15l22u60d 5541308227245

Je to přesně naopak, než píše většina z vás. Hráči mají na výběr. 1) Slovan jim zplatí 50-60 procent dluhů, které nasekala jiná společnost, tedy Lvi. 2) Pokud na to nekývnou ještě ti dva, vrátí se všichni administrativně (či bůhvíjak) do Lva - a ten krachuje, jde do konkursu a z dluhu neuvidí hráči ani korunu, maximálně nějaký drobky!

+4/0
9.8.2014 13:10

A48n92t23o19n16í45n 93O50u63j75e26z50d32s53k29ý 5979928331

Nechápu tady většinu diskutujících. Taky souhlasím s tím, že smlouvy se mají dodržovat, ale proboha, pochopte, že byla založena nová organizace, ať už o.s., a.s. nebo s.r.o., to je jedno a je jen jejich dobrou vůlí, že odkoupí závazky dříve krachující organizace za nějakou částku a nabídne an blok všem firmám a věřitelům např.50% částky. Přitom to dělat vůbec nemusí!!! Několikrát jsem se s tím bohužel taky setkal (i v zahraničí) a je to běžný postup! Musí s tím víceméně souhlasit všichni, jinak je problém.....Nechápu Vaše napadání Čalouna a nové organizace.....

+5/−6
9.8.2014 12:50

M57a85r53t74i78n 40S73t21r94a97k43a 7870318409798

Konečně... Někdo s normálním názorem.

+2/−3
9.8.2014 14:17

A46n13t40o21n51í98n 86O25u13j31e67z85d47s52k60ý 5849248671

Je zbytečný některým diskutujícím tady vysvětlovat odkup pohledávek, uspokojení věřitelů apod. Asi makají všichni pro jinou firmu a jiná jim vyplácí peníze laicky jednoduše řečeno pro tyto diskutéry....Nebo jinak, bude jim dlužit pan Novák prachy, budou mít s ním smlouvu a oni to budou chtít od pana Poláka, protože pan Novák zkrachoval, ale pan Polák dělá stejnou živnost......Opravdu výborné myšlení! Bože co my jsme za přemýšlející národ!

+3/−5
9.8.2014 14:51

D30a72v35i70d 72N24o81v45o93t49n95ý 2177742535859

Pokud mi pan Novák bude dlužit prachy a zkrachuje tak nebudu chtít ty peníze po panu Polákovi ani nikom jiném protože dělají stejnou živnost ale budu je chtít po tom, kdo tu jeho firmu odkoupí a přejdou na něho jeho závazky. Problém s chápáním máte spíš vy, když dokážete vytvořit takovou konstrukci ( plus to s těma platama od jiné firmy než pro kterou dělám) .

+5/−1
9.8.2014 15:14

M70a84r49t87i85n 50S34t69r69a50k53a 7210548359688

Bože... a ty myslíš, že když "to budeš chtít", že ti to někdo dá? Ta firma asi krachuje z nějakýho důvodu a rozhodně za sebou nenechává milióny na účtech! A když tam pak přijde někdo, kdo to chce zachraňovat a najde tam jen zadluženou černou díru, tak místo toho, abyste byli rádi za to, že aspoň někdo chce aspoň něco zaplatit, tak ještě jste takhle chytří...

+1/0
9.8.2014 16:39

D44a22v28i30d 10N67o53v75o40t26n38ý 2167142475299

Správně, dluhy se neplatí ! Kde jsem to už jenom slyšel... To že firma nemá miliony na úhradu dluhů je snad jasné, ne ? Jinak by z finančních důvodů přeci nekrachovala. Jenže je tu jiná firma, která se chce dostat na místo té původní, a podmínkou pro to aby mohla využít výhody té firmy původní (její licenci na 1 ligu) je uhradit její závazky ( v tomto případě m.j. dluhy za platy hráčům). Normální je mít snahu ty dluhy urovnat, ale ne stavět se do pozice vydíraného chudáka... no asi máme každej jinej žaludek :-/ Jak jsem psal už mockrát - toho že má snahu ty problémy řešit si cením, ale on není ten kdo by si měl diktovat jak s kterým věřitelem naloží. A pokud se s nimi nedohodne tak pardon, ale pak je tu ten kraj, TAM může s tím "novým" subjektem začít podnikat, ne ve druhé nejvyšší soutěži s tím, že ostatní jsou tak nějak povinni mu v tom jeho snu pomoct ...

+4/−1
9.8.2014 16:57

M94i55r23o98s76l66a20v 96M38e26t95e12l65k29a 5281130374194

pán je doufám podnikatel s bohatou zkušeností potápět jednu firmu za druhou.Takže ještě jednou.Kdyby tomu tak bylo jak pán píše,vůbec by ho nemuselo zajímat co ti dva "rebelové" vymyslí,bohužel na těch dvou to celé stojí a z toho má Čaloun fedry.On si totiž dokáže spočítat,pokud půjde mužský hokej do kopru,nemusí tam třeba být ani on,nebo za daleko jiné peníze.

+1/0
10.8.2014 9:24

M35i15r82o88s54l53a28v 26M18e19t71e56l44k29a 5321500544974

s názorem hodícím se Vám,jinak stejně ujetý a přizpůsobený své pravdě.

0/0
10.8.2014 9:28

M96i54r57o11s33l25a89v 14M13e64t87e55l21k22a 5111950784414

Jo,jo Lev jako Lev,že? Okopčili Poprad a hup do Prahy.Pane Oujezdský,máte recht.;-DKlobouk dolů.

+1/0
10.8.2014 9:20

J45a16n 11T68o80m60á58š 9118346809809

Odkoupili od staré licenci s podmínkou uhrazení dlužných částek co je na tom nepochopitelného.P.S . přeji vám zažít situaci těch hráčů

0/0
10.8.2014 10:16

M75i78c24h74a30l 15P82í61c33h80a 4675983491496

a kdo tu mluví proboha o tom že nové vedení licenci odkoupilo? Oni ji měli celou dobu, to akciovka si ji pronajímala, bože zjištujte si fakta, tohle je už vážně na hlavu každýmu vysvětlovat;-O

0/0
10.8.2014 20:16

J62a37n 62T97o59m55á48š 9508896159489

A proč se všude uvádí nová společnost takže potom lže Ústí do médií?Ty jsi zástupce klubu?

0/0
11.8.2014 7:02

D95a38v73i95d 52N32o90v18o32t37n85ý 2737802905179

Kolik do toho klubového rozpočtu přispěl Čaloun ze svého ? Netvrdím, že nepřispěl, jen se ptám - pokud ano tak jakou částkou ?

+1/−4
9.8.2014 11:54

D27a43v54i60d 77N16o60v28o27t32n94ý 2127742355429

Pro mínusáře - jakou částkou tedy pan Čaloun přispěl na chod klubu ze svého ? Dík.

0/−1
9.8.2014 14:25

M34a88r19t35i33n 76S18t65r80a58k76a 7890278229768

Pan Čaloun není povinen přispívat na chod klubu ze svého, proč by to proboha měl dělat? Netvrdím navíc, že nepřispěl, jak ho znám, tak bych i věřil tomu, že tam nějakou tu pětku pustil, ale můžeš mi vysvětlit, proč by měl manažer klubu platit chod klubu ze svých peněz? Nepleteš si pojmy majitel a manažer?

+1/−1
9.8.2014 14:29

D63a80v16i52d 37N14o95v39o37t41n45ý 2197552725569

Proč ? Protože to chce po jiných. Jiným chce sahat na jejich konta, tak by měl v první řadě sáhnout na to svoje. Nebo se s těmi, kteří mu mají pomoct SVÝMI penězi zajistit chod jeho klubu dohodnout a pokud s tím někdo nesouhlasí (nechce mávnout rukou na částí svých peněz) tak to vzít jako fakt a ne se po něm začít vozit a vyjadřovat se o něm tak jak to právě předvedl ! Chápu že udělal kus práce a že prostě ty peníze nemá, ale pokud někdo nechce sponzorovat jeho aktivity tak má holt smůlu. A za ty kecy by zasloužil pár facek.

+3/−1
9.8.2014 14:48

M29a26r81t88i12n 95S64t54r66a39k19a 7770738129108

Pochopíš, že Čaloun funguje za úplně jinou organizaci, než jaká nasekala dluhy? Když ti bude dlužit hokejová Slavia, budeš chtít od manažera pozemních hokejistů, aby ti to dal ze svýho?

+1/−3
9.8.2014 14:53

A26n43t16o50n68í23n 95O31u97j38e38z58d80s93k87ý 5669618911

Je opravdu už zbytečné těmto něco vysvětlovat!

+1/0
9.8.2014 14:56

D33a38v60i18d 37N19o79v97o36t48n22ý 2287352315379

To chápu od začátku, jenže ta úplně jiná organizace aby mohla fungovat v 1 lize tak musí uhradit závazky té organizace na jejíchž troskách vznikla - tohle byste zase měli konečně pochopit vy. A pokud někomu navržené řešení dluhů nevyhovuje tak by s ním měl najít řešení jiné - říká se tomu slušnost. Opravdu je těžké to pochopit ? Pokud na to nemá, tak ať s tou úplně jinou organizací začne budovat úplně jiný hokejový oddíl pěkně odspodu, od kraje (nebo jaká je nejnižší soutěž). Ale pokud chce využít výhody původního klubu (licenci) tak holt musí uhradit i jeho závazky, nebo se o to snažit všemi možnými prostředky - třeba tím splátkovým kalendářem který odmítá. Ale postavit to tak že "dáme vám jenom něco, zbytek nikdy" a kdo na to nepřistoupí je sobec a odskáčou to chudáci děti ...

+1/0
9.8.2014 15:09

M36i25c12h13a15l 13P42í33c93h83a 4595733461826

ale on ji nebuduje, linenci vlastní toto vedení od samého počátku, jen to akciovce pronajímali a ta ted krachla a jeste by na to meli dojet? jde o dve naprosto rozdílné firmy, ktere spolu pouze spoluprocovali a sídlili v jednom baráku, nechápu proč by jedna měla od druhé převzít dluhy. Je jen dobrá vůle, že se nabídla částka 50-60% když prostě víc peněz není, A tím, že zrovna ty dva hráči tady nehrajou a nepřistoupili a ti co hrajou( většina) přistoupili jen podpourují mojí doměnku, že se chtějí Ústí už jen pomstít a o nic jinýho nejde

0/0
10.8.2014 20:21

D60a78v72i56d 85N49o72v49o17t15n95ý 2697702865569

Jenže svaz má jaksi podmínku že pokud někdo chce tu licenci využívat tak musí mít k určitému datu ty dluhy urovnané (třeba tím, že se s věřiteli dohodne na 50 proc). O dobré vůli to opravdu není, bohudík ! Protože těch vychcaných podnikatelů co když nasekají dluhy tak se převekslujou do jiného subjektu a původní závazky je přestanou zajímat je dost a svazu patří dík že na tyhle fintičky kašle ! A to že Čaloun ty dluhy nenasekal a s tím zkrachovalým subjektem nemá nic společného je sice hezký ale na tom že ty dluhy musí nějak urovnat to nic nemění.

0/0
10.8.2014 21:58

M19i78r12o16s31l54a77v 84M63e55t87e89l14k65a 5331770454424

pane Strako,když je to tedy jak píšete,proč řeší nějaké dva hokejisty?Nějak Vám to Vaše tvrzení pokulhává.

0/0
10.8.2014 9:27

J25a74k69u48b 70Ž49a80l63u85d 5171958167455

Věnuje tomu čas a svoje jméno, to není málo.

0/−1
9.8.2014 14:57

D42a54v76i83d 14N57o66v25o37t82n92ý 2187102965599

To souhlasím, to není málo. Jenže nemůže jaksi automaticky chtít že mu na to jiní lidé budou přispívat ze svého.

0/0
9.8.2014 15:21

D67a82v83i37d 60Č36e54r22n85ý 8704179621340

aha, takže ono je to od těch dvou hráčů hrubé a sobecké, že chtějí peníze, které měli ve smlouvě? Tak to potom jo 8-o

+5/−3
9.8.2014 11:31

M67a68r69t87i57n 20S54t44r37a81k28a 7290788279868

Řeknu ti to asi takhle - dělám na živnosťák a už se mi párkrát stalo, že mi nikdo nezaplatil z faktury ani kousek. Kdybych dejme tomu dělal koupelnu v nějakým domě, majitelé by mi nezaplatili, pak by byt prodali a noví majitelé by mi chtěli - aniž by museli - dát třeba půlku tý částky - tak to beru všema deseti. Tohle je přesně ten případ, víš?

+1/−3
9.8.2014 14:30

D90a75v39i70d 51N31o94v12o33t68n54ý 2187872425899

Pokud by při prodeji bytu přešly na nové majitele i závazky s tím bytem spojené a noví majitelé by je sice uznali ale vyřešili stylem "zaplatíme vám maximálně půlku, zbytek ne a pokud s tím nebudete souhlasit nedostanete nic a v případě že se budete bránit tak z vás udělámě sobce kvůli kterému nakonec skončí naše děti na ulici" tak potom by to byl stejný případ. Takhle píšete o něčem jiném.

+1/0
9.8.2014 15:19

M23a95r93t41i57n 68K22r14á60s89a 1529246403113

jenže tady je to jinak, oni totiž musí

0/0
11.8.2014 12:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze