Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čeští hokejoví junioři budou na MS bez medaile, Slovákům podlehli 0:3

Čtvrtfinálová brána zůstává pro české juniorské hokejisty stále zavřená. Na mistrovství světa hráčů do 20 let v Kanadě nestačili Češi ani na Slováky, kteří zvítězili díky skvělé obraně v čele s brankářem Denisem Godlou 3:0. Slovensko narazí v semifinále na Kanadu, Češi obsadí šestou příčku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L53u70k70á81š 70H41a82v97l17í66č28e36k 6528352483948

Když může tým podcenit soupeře, přestože na turnaji vyhrál jediný zápas, pak se není čemu divit. Nosánek nahoře neprospěje nikomu.

Ale jinak o nic nejde. Pro ČR je to bezvýznamný turnaj, vzhledem k pozdějšímu dospívání českých sportovců a k velice omezené hráčské základně je každý medailový výsledek spíš zázrak než cokoliv jiného.

0/0
5.1.2015 9:22

V97l37a45d53i51m70í74r 47V28á91c19h66a 9552773209729

Není potřeba dloouhých komentářů.Byl to soubor dobrých hráčů,ne tým.Hodně se hjovoří o tom,že každý hrál na sebe.Nemyslím si to,podle mě trenér nedokázal dát tomu týmu tvář.Bylo vidět,že třeba Slováci přesně věděli co mají hrát,naši si dělali co chtěli,naráželi do sebe,bvšichni se honili za pukem a soupeř je moc nezajímal.Vyzdvihujeme vítězství nad Rusy,ale těm o nic nešlo a zřejmě si vybírali soupeře pro čtvrtfinále a tam ukázali jak jsou dobří.Nevím,Přerost nikdy nic pořádného netrénoval a asi nemá schopnost zua krátkou dobu z nich udělat tým.Zápas hořel a on snad jen říkal která lajna má jít na plac,jinak nic.

+3/0
3.1.2015 15:12

M61a76r19t74i57n 23M82e49l67i86c16h25a80r 5112291250441

Já se toho obával. Říkal jsem že to bude zápas na jeden nebo dva góly. Nakonec tedy padl třetí do prázdné. Říkal jsem si ale, že bychom mohli dát nějaký my. Vyděsily mě už ty výroky po Rusku. "Ukázali jsme co v nás je", "nejlepší zápas v životě apod.". Seniorský tým by tohle nikdy neudělal. Tam by člověk slyšel "vyhráli jsme, ale máme co zlepšovat", "musíme to potvrdit v dalších zápasech", "byl to jeden zápas, musíme jít dál" apod. To je obrovský rozdíl a je to slabina toho výběru od prvního buly. Pak sice přišlo umírnění a ujišťování že Slováky nepodcení, ale tomu jsem po těch prvotních prohlášeních nevěřil. Teď to zrovna říkal Nestrašil ve svém rozhovoru - hvězdy týmu si většinou na nic nehrají, ale mladí kluci si hrají na velké hokejisty. Tihle kluci prostě nedokázali zůstat na zemi a to byl obrovský rozdíl mezi námi a Slovenskem. Slovensko nemá takovou kvalitu jako další země, vlastně vypadá na papíře slabší možná jen Německo a Švýcarsko, ale pokud bych měl jednu soupisku označit názvem TÝM, byli by to oni. Dostali facku v prvním zápase, podlehli tlaku, ale pak začali makat, jezdit po zadku, dodržovat taktiku, padat do střel. Hrají obětavě a za nimi je Godla. Takhle se vyhrává. Já to z toho týmu cítil a oprávněně jsem se jich obával. Lepší by bylo chytit Finy kteří nehráli dobře ale bylo by jednodušší pro naše vydat 100%, než Slováky které podcení a oni přitom skutečně dřou a bojují o postup. Mám na tohle čich jako jeden z mála jsem věřil týmu před Německem (tým byl podceňovaný - to nám svědčí, hrálo se v Německu, byla tam kvalita, jen ne moc jmen a hlavně ten tým měl charakter).

To je to co chybělo těmhle klukům. Když se člověk podívá na zlatou generaci, tak tihle kluci mají stále daleko k oporám v seniorech a pak ještě asi 10x tak daleko aby se zlaté generaci vyrovnali. Přesto ani ti mistři si nedovolili velké řeči. Často se ozývala kouzelná formule - my jsme víc chtěli!!! Tenhle tým zkrátka nezůstal na zemi (ono se to ale někdy stává, pamatuji třeba mladý tým

+7/0
3.1.2015 13:14

M97a16r44t93i60n 54M81e95l32i62c77h32a26r 5512391550551

Caroliny, který jeden rok postoupil do finále a další ani do play-off, pak pár let na to dokonce vyhrál a pak zase ani nepostoupil do play-off). Ty mladé týmy s tím mají problém. Mladí kluci se musejí naučit pokoře a odjezdit ty zápasy po zadku proti komukoli. Měli na medaili a berou 6. místo. Samozřejmě nechci paušalizovat. Pastrňák vyjma prvního zápasu hrál dobře a i se výborně vracel. Štencel zachraňoval naší obranu také od prvního zápasu. Výborně chytal Svoboda... Má to jedno plus - lepší je dostat tu facku v juniorech a něco si z toho vzít, než pak dostávat ty facky až opravdu o něco půjde na velkých mistrovstvích nebo OH. Řada těch kluků to navíc může zúročit za rok. Pokud je pustí kluby, tak by tam měli být v bráně Vejmelka, Vaněček a Vladař, v útoku Vrána, Pastrňák, Zacha, Kaše, Špaček, Voženílek. Doplní je zřejmě Karabáček, dozrát by už měl Chlapík, Jenyš... Otazníky budou možná v obraně, ale měli by zůstat Ščotka a Mašín a třeba dozraje Zbořil a doplní je třeba Rašner, Pyrochta a další. Hlavně pak musí ti zkušenější příští rok usadit ty ostatní a musejí začít s tou pokorou která tomu letos chybělo. Mít vedle kvality i ten CHARAKTER!!!

+1/0
3.1.2015 13:26

J74i74ř25í 73K46u83č53e94r85a 3646649582

Já s vámi s těmito dvěma příspěvky naprosto souhlasím. Ale prosím, nechte už toho "třeba dozraje Zbořil", "dozrát by už měli Chlapík, Jenyš".. ti hráči už dozráli na to, aby nastoupili na tomto turnaji. Měli tam být už letos vzhledem k tomu, kdo byl nominován místo nich

0/0
3.1.2015 15:22

M66a26r71t92i31n 57M70e74l77i10c32h37a77r 5352601150271

Já ještě neviděl hráče, který by v 17 letech byl vyzrálý. Upřímně - v juniorech není vyzrálý nikdo. Ani McDavid ne, jsou to stále mladí kluci. Někteří vyzrálejší, ale žádní vyzrálí. A já si myslím, že v 17 letech a s jeho proporcemi tam prostě letos nebyl správně. Dělá sice body, ale viděl jste ty chyby co všechny juniorské týmy dělají vzadu? A on by tam byl z nejméně zkušených. Podívejte se třeba na Vránu jaký to je talent a stejně hrál loni ještě okrajovou roli. V obraně je ten věk znát ještě víc. Za rok už to bude jiná. Pokud se bude zlepšovat, přibere pár kilo a získá další rok zkušeností, může patřit i k nejlepším. Letos chápu proč tam nebyl.

0/0
3.1.2015 23:19

J51i44ř75í 68K34u36č54e98r70a 3606329892

Neříkám, že už by snad měl byt vyzrálý celkově. Proto jsem tam psal, že je dostatečně vyzrálý NA TENTO TURNAJ. Já netvrdím, že by to tam měl vytrhnout, ale sám jste viděl, jak na tom byli naši obránci s rozherávkou a jak absolutně nefungovala souhra obránci-útočníci a já jsem přesvědčen, že v tomto by byl Zbořil hodně ku prospěchu. A hlavně vzhledem k tomu, kdo byl vybrán místo něho, třeba Němeček, který hraje ještě horší juniorskou soutěž - to je přece i proti vašemu přesvědčení ne? Ani body tam moc nedělá a jak na tom byl s defenzívou, to jste mohl vidět sám. Celkově z těch obránců, co tam byli, tak jsem 100% přesvědčený, že by Zbořil patřil k těm lepším. Hlavně doufám, že jste jej viděl hrát, když tak pevně usuzujete, že by letos týmu neměl co dát.

0/0
4.1.2015 0:38

J98i74ř89í 26K46u65č46e15r38a 3936929682

Jinak Vrána loni byl určitě jedním z více vytěžovaných útočníků, o okrajové roli nemůže být řeč. Navíc talentově je Vrána jako útočník zhruba na stejné úrovni jako Zbořil jako obránce.

0/0
4.1.2015 0:41

J80a76r74o51s87l94a21v 33N48o76v43o29t87n89ý 8418891271933

A co takhle, že tam bylo pár (několik) protekčních, já bych tomu i věřil ...

0/0
4.1.2015 0:48

J59a95r47o84s78l34a42v 20N41o68v24o10t88n56ý 8518171871573

A co takhle, že tam bylo pár (několik) protekčních, já bych tomu i věřil, myslím tím především hlavního trenéra....

0/0
4.1.2015 0:50

J61o12s20e74f 49Š98e51m31e40l69í37k 7569331550877

Já osobně vidím šestej flek pod vedením Přerosta jako slušný úspěch. Nevím, proč brečíme.

0/0
3.1.2015 13:04

D44u43š95a30n 94D96u49f19k77a 3634510192487

já nevidím rozdíl mezi 5. a 8. flekem..

+1/0
3.1.2015 13:30

L87á86ď77a 80M11a83l37ý 5247826845565

On takovej čtvrtej flek je taky k ničemu.

0/0
3.1.2015 13:35

J48i43ř57í 92Š71e81d84a 3450679211541

a už si s tim byl u očního?

+1/−1
3.1.2015 13:40

P22a54v85e91l 59M21a91r41e21k 3979895139426

Nevím, nesleduju to tolik, ale to opravdu Česko nemá lepší obránce, než ty, co tam byli na MS? Tak hrubé chyby, jako dělal ten Klok, nebo jak se jmenuje, nedělali ani Dánové

+2/0
3.1.2015 12:49

M53a91r56t54i49n 27M72e60l58i49c81h61a49r 5562471950771

Nemá. Ale ti obránci jsou velmi dobří na svůj věk. V téhle věkové kategorii ale obránci hodně chybují a to u všech týmů. Třeba Slováci nebo ti Dánové bránili velmi dobře, moc jiného jim ani nezbylo, ale i oni se dopouštěli chyb. To samé Kanada, USA, Švédsko...všichni.

0/0
3.1.2015 13:27

P15a50v36e43l 74M32a94r19e34k 3269315519726

90 procent prohraných buly je docela dost, ne?

A s tím sněhulákem Přerostem na střídačce jsme to taky nevytrhli. Buď je úplně blbej, nebo ve vleku hráčských agentů, protože proti Slovákům zase naši hráli jen na sebe, místo na tým. Každý útok končil ztrátou puku po individuální akci, místo včasné nahrávky.

+1/0
3.1.2015 12:46

D57a58n40i24e49l 79N34o39v94o49t48n93ý 9625148140403

Smutna prohra o dve teidy lepsiho tymu... Bohuzel bez branek se vyhrat neda... Meli na to dat jim sedmicku... Tak gratulace na Slovensko... Aspon jeden dilci uspech v nejakem sportu I ctvrte misto bude pro vas do vitrinky na svazu krasne...

0/0
3.1.2015 12:46

P64a54v44e43l 91N48o75v98o77t68n61ý 8452254111515

Vše špatné,je k něčemu dobré.Je to další škola v kariéře některých našich hráčů a doufám,že si jí vezmou k srdci a uvědomí si,jaká je hokej hra a že nestačí jen mít podepsané smlouvy v NHL.Myslím si,že oni to vědí,ale je pro ně těžké to dostat z hlav a nedělat rozdíli mezi hráči z první a třetí lajny i když to třeba myslí dobře a chtějí to vzít na sebe a rozhodovat zápasy .Je to vývoj a věřím,že jednou na ně budeme hrdí,až budou hrát repre za A tým..

+3/0
3.1.2015 12:34

P18a85v90e33l 31P35e16t67r70ž47í20l11a 9874491227271

O tom silně pochybuji, naopak ti kluci hráli každej na sebe a se snahou se ukázat se přítomným skautům a pozorovatelům. Nakolik se jim to "povedlo", ať si každý udělá obrázek sám.

+4/0
3.1.2015 12:40

J89i77ř24í 60G76a16l39a64j19d63a 5244704206727

nejvetsi problem byla dle meho nulova kreativita obrancu pri zalozeni utoku.....to byl fakt des....cely turnaj....

+4/0
3.1.2015 12:33

V93i79c47t96o84r 75G23a80z18i 4837574861725

Zdravim Cesko,Moravu i Slezsko;-).

Dovodov preco cesky manschaft dopadol tak ako dopadol je niekolko,zhodujeme sa natom s partou z Cech,ktori si myslia to iste.

Čiže : V zapase so Svedmi, bolestna obrana,Vanecek z formy,obrana mz vsak vobec nepomahala,vzhladom na fakt ze to boli Svedi,sa to vsak dalo prepacit, predsa len prvy zapas muzstvo to mohlo nakopnut.

Zapas so Švajčiarskom bol vyslovene odflaknuty,horela obrana,Vanecek mal byt okamzite striedany Svobodom,ale jelikož faktor Přerost nedokazal zareagovat na pressing supera,iba pozeral,ziadna motivacia ,tam bol velky zlom v dalsom hernom prejave ceskeho tymu.

Zapas s Danskom tam bol poriadny kusisko stastia,muzstvo sa nadrelo na vitazstvo i vdaka tomu ze Dani v zavere

kondicne odisli,precovsak chytal opat Vanecek?Vsetci sme vsak verili,ze prave toto vydrene vitazstvo vrati Cesku pokoj na hokejky,a zacnu konecne vyhravat.

Ano vyhravat zapasy ako s Ruskom,i ked a to je vysostne subjektivny pocit,Rusi nehrali naplno,na takych 70-80 percent,defacto im bolo jedno,z akeho miesta pojdu dalej..Nasledne opat z mojho pohladu velka chyba medii,uz Cesko videli v semifinale,chybalo priznanie si chyb vpredchadzajucih zapasov,vyhra nad Ruskom vsetky negativa jednoducho zahladila, chybala pokora, nabudil sa dojem jede se za plackou,turnaj vsak este len zacinal.

Zapas so Slovenskom ukazal kde su limity,slovaci boli dravejsi,tlacili sa pred branu super,nechybala im drzost,obetavost -hadzanie sa do pukov,vyborne branenie,svely brankar,dalej nemozeme opomenut buly to snad bola cista tragedia Ceska,a presilovky to je snad nonsens-bezzubost.Druha tretina OK,hra sa vsak na goly a tie Cesko nedalo.

Celkove zhrnutie,korculiarsky cesky tym vyborny,Svoboda ,Zdrahal, Pastrnak taktiez vyborni,tiez sa mi pacil Zache ma buducnost.

Ak ma cesk svaz sudnost,ale okamzite Přerost ven,pevne verim ze to tak bude nakolko Cesko ma vybornu mladez,len to chce stmelit individuality v tymovy duch a to Přerost nezvladol!

Pekny vikend a verme ze budete drzat

+5/0
3.1.2015 12:27

D94a81n46i87e59l 65N50o70v66o10t49n74ý 9125568360233

Dlouhe, ale vcelku presne...

+1/0
3.1.2015 12:47

K67a20r44e56l 97P53á40t63e89k 9644452146192

Pokud se tady někdo zastává Přerosta, tak to je trenér, který neumí reagovat na vývoj utkání (takovej Bílek hokeje). Bokroš ten tým, koučoval!! Přerost se držel nastavené šablony a nezasahoval do ní. Odehráli jsme jeden dobrej zápas za celé mistrovství a to je málo, na to aby nešli dál Slováci, kteří zahráli, zanďoura s aktivní hrou dopředu (pokud to soupeř dovolí). Nedali nám , v podstatě, ani čuchnout. Bokroš to naordinoval a ukočíroval skvěle. Bruslit, bruslit, bruslit a to na nás stačilo! Zaslouženě budou hrát o medaile a jejich nacionalismus dostal zase krmeníčkoR^

+3/0
3.1.2015 12:15

J68a40k12u88b 42K43r82e72j74č64í 3151683118364

Vysledek me neprekvapuje, zatimco v turnaji jsme predvadeli velice nepresvedcive vykony, po vyhre na Ruskem uz hraci machrovali, ze Slovaky nepodceni coz bylo k nepochopeni kde vzali to presvedceni, ze jsou lepsi nez Slovaci. Samozrejme pak ve ctvrtfinale s prehledem prohrali. A kdyz jsem cetl behem turnaje nejake clanky o nasich individualitach, pripadalo mi, ze nasi hraci berou tento turnaj ve stylu "ukaz jak ses dobra individualita", tymove pojeti se nejak vytratilo...

+4/0
3.1.2015 12:06

R78o96m32a81n 28O86p67e50t 1731239395742

vsichni co nadavate na trenera.. videli jste to? ve druhy tretine jsme mohli dat minimalne 4 goly. z toho aspon 2 do prazdny, ale ti hraci to proste nedali. nas hrac jede pri oslabeni vezme puk ve vlastni tretine, pred nim upadne posledni slovenskej bek, nas jede dal na branu, pro jistotu upadne i brankar, a nas hrac netrefi prazdnou branu. CO CHCEME VIC? todle neni o trenerovi ale neschopnosti tech hracu upl.ne jasny situace vyresit golem

+3/−5
3.1.2015 12:04

R50o50m82a96n 94O29p45e61t 1961699475842

potom jsem to ze zajimavosti prepnul na New jersey - montreal, a to vam byla holomajzna, na to se nedalo divat. nas hokej proti slovakum byl naprosto bozi, kazdej z tech kluku by moh okamzite nastoupit do NHL a nebude tam hrat zadny druuhy housle, s tim co umej tam dokonale sednou

+1/−2
3.1.2015 12:08

P68a22v52e49l 91P55e38t86r95ž26í61l65a 9674811277271

Srandisto. Ty naše hvězdy si nedokázali přihrát na 2 metry. V NHL z nich při dobré konstelaci budou hrát tak 2-3 kluci. A to je budou muset tamní trenéři ještě hodně srovnat.

+1/−1
3.1.2015 12:38

R51o28m66a88n 59O67p92e41t 1881769685852

praveze v NHL zapase si nedokazali prihrat na 2 metry. holomajzna

0/0
3.1.2015 12:42

P33a49v39e18l 59P46e22t16r43ž27í58l27a 9834511777341

Jenomže ač Vám to tak nepřipadá, NHL je asi o 5 levelů výše. A to je NJD jedním z nejslabších týmů. O tom, jak se tito kluci prosadí v NHL, se tu můžeme bavit zak za 5 let. Jsem přesvědčen, že s vyjímkou Pastrňáka nemá během následujících 2-3 let nikdo z nich šanci se dostat do prvního týmu v NHL. A věřte mi, rád bych se mýlil.

+2/0
3.1.2015 12:50

P88a27v39e22l 11S27l20a78m13a 9579352111297

Přerost ven.

0/0
3.1.2015 12:01

J20i59ř24í 85Č52e63r56n86ý 7522156311

Kolik, že stojí vstupenka na národní tým na MS v Praze ?

0/0
3.1.2015 11:58

J68i21r83i 33B68e48d15n17a88r 5673524715476

Tak, a to byla taková pěkná tečka za tím Přerostovým případem. Snad už konečně potáhne škodit někam jinam, jak sliboval už v roce 2013. Člověk, který za celý turnaj nedokáže s týmem natrénovat přesilovku ani hru v oslabení, který nedokáže určit taktiku ani reagovat na vývoj zápasu, není člověk na svém místě. A podle čeho vybíral ty obránce, to mě hlava nebere, to byli tragédi od začátku do konce.

Může se vymlouvat, že v předchozích letech kvůli kvalitě hráčů ta pátá či jaká místa byl vlastně úspěch, ale tento tým po letech konečně byl docela konkurenceschopný,  a dopadlo to úplně stejně.

+5/0
3.1.2015 11:51

L55á83ď15a 39M59a15l12ý 5217206855335

Podle vašeho příspěvku mi vychází, že tým z půlky zase stojí za houby. Obránci tragický, první gólman cedník a když se k tomu přidá pár tragickejch útočníků tak tam na to zůstal Svoboda s Pastrňákem sám.

0/0
3.1.2015 11:58

P66a43v41e40l 86P31e47t46r21ž18í53l89a 9434851207641

No je to smutné, ale ono to tak nějak odpovídá realitě naší hry.

0/0
3.1.2015 12:42

T51o28m 22K60l67o87s 7765392676582

Pan Bokroš je pan trenér, bohužel na rozdíl od Přerosta /katastrofální přesilovky bez náznaky změny systému, oslabení, atd. atd./

+2/0
3.1.2015 11:41

T27o36m47á13š 19D57o34b60r66ý 3342166730291

Bez gólů není vítězství. Proti zápasu s Ruskem byl poznat pokles, myslím v organizaci hry. Nasazení nebylo špatné. Ovšem prohrát 90 % hazování je problém. Šance byly, ale holt je kluci neproměnili. Co mě ale pobavilo, jak často vznikaly chyby v obraně na obou stranách a z nich jasné šance. Třetí třetinu jsem už nesledoval.

0/0
3.1.2015 11:41

G66a30b15r60i39e12l93a 70G52á49b49o59r92o97v34á 4640780665

Jo chlapci se všichni viděli jak to hrajou v NHL a teď dopadli do tvrdé reality.

+2/−3
3.1.2015 11:18

J72a38n 14T20o97m17á97š 9948646829299

Neřekl bych,hráli jakby totálně bez taktiky bez pokusů o změny v nepřiznivých stavech atd.

0/0
3.1.2015 11:22

P84a57v77e97l 54R40o61k36y46t36a 3730871730858

Já trochu nechápu tu koncepci. Máme tady repre 16,17,18,20. Proč trenér 16ky nejde se svým týmem 4 letej cyklus od 16tek až do 20tek? Dost týmů vycházelo při tvorbě sestavy z loňských 18tek. Tam sme získali stříbro a hráli výbornej hokej. A na to jaký to byli mladí kluci tak sem tam viděl systém, zápal, všechno. Tady sem neviděl nic. Jedno vzepětí když nám teklo do bot (konec s Dánskem) a povinnou výhru proti odevzdanýmu Rusku.

Nemůžu si pomoct, ale Přerost je tam dost dlouho a výsledek žádnej. Už Mrázkova generace měla mít medaili.

+6/0
3.1.2015 11:12

J96i53ř26í 59K10u94č86e67r14a 3116909622

No s tou poslední větou tak úplně nesouhlasím. Na papíře to špatný tým nebyl, ale byli tam o dost lepší týmy, obrana byla hodně špatná. Navíc tam jsme prohráli opravdu smolně to čtvrtfinále s Rusy. U toho turnaje bych neměl moc výhrady, hráli jsme tam i docela koukatelný hokej. Jinak ale souhlas, snad to skutečně příští rok převezme Jakub Petr, jak se spekuluje, a pak uvidíme, v čem byla a nebyla chyba.

0/0
3.1.2015 11:20

A19n17t53o40n17í38n 86Š32e64v90č80i93k 7526933133511

Rozhodlo to, že kluci ze Slovenska dávali góly, ale vaši kluci z Čech alias Česka nedali žádný a to měli několik vyložených.

Svádět vše na trenéra je alibismus. 8-o

Češi hráli dobře  [>-] zápasu by spíše slušela remíz, ale štěstí se přiklonilo na stranu kluků ze Slovenska. R^

0/−1
3.1.2015 11:23

J29i74ř97í 49K39u33č10e62r81a 3446649872

Nemám moc rád, když se neúspěchy hážou na trenéry. Bohužel, tady je to ale víc než zřejmé. Trenér neudělal snad jedinou dobrou věc od nominace až po včerejší zápas. O štěstí to včera nebylo, Slováci vyhráli zaslouženě, takticky nás naprosto přehráli.

+2/0
3.1.2015 11:26

P41a26v53e75l 17R90o30k54y82t15a 3290451100508

Neuznávám výmluvy na smůlu nebo štěstí. Všechno má svou příčinu. Ryba smrdí od hlavy a pan Přerost prostě není správnej člověk na správným místě. Počítaj se výsledky a ty nemá žádný. Od sestupu 18ky jde náš mládežnickej hokej nahoru. Navzdory agentům, navzdory prospěchářství atd. To musí vidět každej. Naše 16ky či 18ky hrajou vyrovnaný partie s velmocema a dokonce i vyhrávaj a maj výsledky. Až na nejsledovanější dvacítku. To není o smůle. A letos to byla totální trága.

+1/0
3.1.2015 11:35

P31a16v71e31l 16P15e91t45r47ž38í12l50a 9324841167891

Protože je začínají trénovat kluci, kteří něco v hokeji dokázali a na rozdíl od Přerosta mají přirozený respekt.

0/0
3.1.2015 12:45

J58a71n 72T98o89m47á47š 9158866609729

U 18 trénuje Petr který nebyl žádná hvězda ale hokeji rozumí nominuje nezávisle atd.Což u Přerosta nikdy nebude

0/0
3.1.2015 13:53

R57o67b23e55r62t 49B88a12l93a89b59á38n 9582943952

Dávat dokupy Pastrňáka se Zachou byla chyba. Pastrňákovi to včera nešlo, Zacha ve třetí lajně chyběl a nakonec nám ten zápas prohrála právě tahle druhá superlajna, která dostala všechny góly.

0/−4
3.1.2015 11:02

J78i24ř73í 66K68u44č47e91r56a 3566719102

A obránci s nima na ledě nebyli? Ty dva góly padly po hrubých chybách obrany. Jak to můžete svést na ty útočníky? Chudák Pastrňák při tom prvním gólu musel suplovat Štencela, který byl v té době asi někde na výletě. Ta lajna byla naopak jako jediná alespoň trochu vidět.

+4/0
3.1.2015 11:10

A59n82t67o66n44í54n 42Š43e76v33č82i48k 7106433823211

Noční zápas sem si užil.  

Jako Moravan V su rád,že naši kluci ze Slovenska vyhráli.R^

Budou to mít, ale proti Kanadě těžší. 

Je třeba jim držet palce o to více. R^R^R^

Slovensko Do TOHO !!!

+4/−12
3.1.2015 10:59

M10a98r43t23i14n 93N68e32v40r29l91a 2377201744667

Jsem Moravan a Slezan, ale takovou šílenost bych nedokázal.

+5/−2
3.1.2015 11:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze