Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dokázali jsme, že jsme lepší mužstvo, jásal brněnský Koreis

Před startem výbušného moravského čtvrtfinále přiznal, že gratulovat loni Zlínu k titulu pro něj byl nejhorší zážitek sezony. V pondělí večer si Jakub Koreis podával s neoblíbeným protivníkem ruku znovu, tentokrát však jako vítěz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J18a20n 30T70o26d66o11r17o44v47i30č 9985401837752

Proč s tím rudým vemenem pořád diskutujete, roky jede pořád tu stejnou písničku o RH Brno a koupené licenci. Je to jen nezaměstnaná rudá socka, kterou žere, že někdo má peníze a on ne a navíc je v PO pokaždé pošleme na dovolenou.

+1/0
24.3.2015 21:10

M51i19r34o32s94l20a52v 72M24e71t46e25l58k95a 5411880614754

pánům Hrubému a Horákovi zřejmě skončila škola a doma internet nemají nebo se musí učit.;-D,jenom pánové zabojujte,sportovně to nepůjde,tak alespoň ať jste chytří.;-D

0/0
24.3.2015 20:21

T49o26m26á70š 41K31u65c32h11a28ř 6509441871966

Prosím všechny zlínské, co tu píší, že Kuba je podprůměrný hokejista, chudák co musel hrát i v Polsku, zakomplexovaný ubožák, člověk s IQ houpacího koně a podobné gentlemantské vzkazy: prosim vás nechte toho... Jednak tím ukazujete, ze zlínský fanoušek umí být stejně nevychovaný jako ten brněnský, u kterého však toto chování odsuzujete, a druhak tak trochu nahravate na smec: pokud je jeden z nejlepsich brnenskych hracu skutecne podprumerny hokejista a  chudak, na jake urovni se pak pohybuje ten, kdo s nekym tak neschopnym prohral...? Cely rok Brnu predhazujete, jak po lonskem fnale "brecelo". Mám tomu rozumet tak, ze ta plejada urazek je ukazkou toho, jak to ma vypadat spravne?

+7/0
24.3.2015 20:08

M63a66r31e98k 70N71o94v56á45k 5948585340111

R^

0/0
24.3.2015 20:45

T17o15m 74K54l85o54s 7595232666142

Koreis už byl hňup, když hrál v rudém dresu. To nemá s Brnem zas tolik společného. Sorry, ale je to opravdu chudák.

+2/−2
24.3.2015 22:36

T19o87m68á10š 92K90u11c38h36a73ř 6819581371956

Mě se neomlouvejte, ten příspěvek je Vaše vizitka.

0/0
24.3.2015 22:42

T70o27m 65K28l13o30s 7675462406232

Já si za svým příspěvkem stojím, tzn. pan Koreis to nemá v hlavě úplně v pořádku. A není to jen můj názor... Není to nic proti Kometě (zas tak jednoznačné to nebylo, buďte rádi, že jdete dál).

+1/−1
24.3.2015 22:48

T59o56m55á42š 95K83u73c39h59a56ř 6429391701786

Víte, když někdo řekne o Čajánkovi něco jiného než chválu, sesypete se na něj jako sršni a tvrdíte: to není pravda, je to fajn kluk, vy ho jenom neznáte! V čem je toto jiné? Vy Koreise osobně znáte? Co řekl tak nactiutrhačského? Že Kometa byla lepší? No pokud postoupila a jeste sehrála rozhodující zápas stylem jakým sehrála, no tak přeci byla lepší - to přeci taky není nic proti Zlínu?! A pokud jsme vyhráli 4:3 na zápasy, těžko někdo může tvrdit, že to bylo jednoznačné (s čestnou výjimkou pana Báči) a netvrdí to ani Koreis - já fakt nevím co vas zlinske nad timto článkem tak rozdovádělo. Pro mě jsou tyto reakce, kdy se nadava souperi jen proto, ze je to souper, jen dukazem, že blbů je všude dost.

+5/0
24.3.2015 23:15

T14o55m 16K68l83o52s 7525782186142

Vy jste jeho advokát? :-) Ne, neznám pana Koreise osobně. Znám jeho mediální vyjádření a chování na ledě. Víc to komentovat už nebudu.

0/0
25.3.2015 11:11

T37o29m35á55š 92K98u67c78h73a18ř 6529461571146

Já jen nemám rád, když někdo vidí svět černbíle. Není třeba dalších komentů, Vaše odpověď je dostatečným komentářem sama o sobě.

0/0
25.3.2015 11:27

R53o61m44a32n 11K93o66n10e47č61n72ý 4964618823

Boze proc se porad sem taha jak Kometa koupila licenci?Mrknete na to jak Kometa vali za posledni roky?Kolik titulu ma Kometa?Proc resite,ze Kometa koupila ligu,vzdyt by to udelalo tolik jinych tymu

+1/0
24.3.2015 20:02

O93l87d43ř51i52c28h 23B70u38r79o40ň 3918773670309

Prý lepší mužstvo. Chtělo by to trochu pokory. Ale pan Koreis jistě mluvil v emocích, tak se to dá pochopit. Jinak spíš šťastnější. Ale o tom to je.

+1/0
24.3.2015 19:02

Z27d41e55n50ě62k 16D49o30h50n84a51l 4149890660624

4:3 na zápasy, kdo asi byl lepší tým? Řekl bych, že ten vítězný...

+1/0
24.3.2015 20:36

O58l41d25ř73i89c40h 66B10u28r44o43ň 3258803130399

O tom přece neni sporu?

+1/0
24.3.2015 21:06

Z33d35e45n81ě15k 15D31o44h54n43a72l 4479580980474

Tak proč vás tedy rozčiluje, že řekl, že Kometa teď má lepší mužstvo? Pokora je důležitá, ale zase člověk nemůže být ze všeho hned  podělaný... když by nás Cheza vyřadila, tak bude mít lepší mužstvo jak my ;-)

0/0
25.3.2015 5:23

P55e17t79r 48B25á28č86a 8375626275235

Mnohem lepsi Kory R^

+2/−1
24.3.2015 15:15

J21i17ř46í 34Ž45á89k 7269584152311

Doktor říkal, že je jenom momentálně zaostalej...

+1/−8
24.3.2015 13:53

V83á61c40l23a85v80e10k 52P80e67t61r 2885876353440

něco ti připomenu, jo ....

J75i81ř93í 45Ž95á66k 755913422280 

Proč ta nenávist, když jste vyhráli? I ti hokejisti si podali ruce, fanoušci to neumí?

není jak sám ze sebe udělat ....

+4/0
24.3.2015 15:28

Z42d87e21n45ě97k 81D64o91h93n24a96l 4299960820304

njn káže vodu a pije víno...

0/−1
24.3.2015 20:37

O10n93d25ř53e93j 76H65r61u43b28o44š 2569944642334

Koreisi aneb jak ze sebe udělat blbce R^;-D oproti Čajánkovi jsi ani ne poloviční !!

+5/−14
24.3.2015 13:15

J32i80ř12í 91H57l77a80v60á33č66e91k 6664266266666

Kdo vyhrál? ;-D;-D;-D

+1/0
24.3.2015 14:14

P83e26t31r 79T73y45č44k93a 6585782799542

Já bych Kubovi tolik nefandil.

+1/−1
24.3.2015 14:27

T92o10m50á85š 98K67u71c42h94a37ř 6499151491496

mohl byste definovat pasáž, kde ze sebe dělá blbce? diky, TK

+1/0
24.3.2015 19:18

R69a58d61e36k 60Ř48í94h59á11č23e75k 2316281870373

To znamená, že Čajánek je 2* větší blbec?

0/0
25.3.2015 12:42

M32a32r21e12k 84N79o19v46á66k 5348945820311

Pane Vondráčku, 

vskutku, dá se bavit i normálně a bez trolení.. 

Nevidím důvod, proč by nákup a prodej licence měl být nemorální. Jako obchodník taky nemusíte svůj podnik za každou cenu držet dokud nezkrachujete. Můžete své podnikání rozjet někde jinde, skončit i svůj podnik prodat někomu jinému. Je to normální business. Pokud by se to klubům nelíbilo, změní pravidla. Což ale neudělají, protože majitelé do toho dávají nehorázné peníze a že by jim někdo měl určit, že svého obchodování nesmí nechat a když, tak znehodnotit svou investici, je směšné. Pravidla jsou takto nastavena, takže nechápu tu zbytečnou hysterii. Pokud licence nebude možné prodávat a převádět, pak bude mít Váš argument relevanci. Stejně tak můžeme brečet, že někdo si nakoupí více hráčů, sežene více peněz, že někomu hráč odejde za tabulkové odstupné či cokoli dalšího.

Proč by tedy fanoušci "měli držet hubu". Stejně mají držet i ve Varech? V Hradci? Či plakat v ČB? Žiji kousek od ČB a je mi Motoru líto, ale jsem rád i za Hradec, kde se probudil zájem o hokej a je tam dobrá atmosféra. Majitel se rozhodl, má na to právo. 

Jinak kdybyste Brno sledoval, našel byste spoustu rozhovorů, kdy majitel přiznal, že by raději postoupil sportovní cestou. O jeho zklamání, zbytečně vynaložených financích, atd se toho napsalo mnoho. Fanoušci to vnímají stejně, ale nebudou to opakovat každý týden. Ono už je to nakonec docela ohrané. Zkuste se na to podívat jako na business bez zbytečné příměsi emocí. Stejně jako na Hradec. 

Také hodně napsalo o sérii s MB, kde nebylo vše fér. Ani to, že baráž nebyla nastavena moc spravedlivě, se moc nezmiňuje (momentálně je to značně lepší). Ad KHL a NHL. Ona i extraliga se může uzavřít a nemusí to trvat tak dlouho...

+10/0
24.3.2015 12:51

M39a43r21e81k 40N13o86v82á67k 5968395840941

Nicméně když se nabídka objevila, logicky ji majitel akceptoval. Stejně jako nikdo nevyčítá Spartě spojení s Hooldingem, který měl i Lva. Stejný zájem o znojemskou licenci tenkrát potvrdil i Chomutov a další týmy. Přesto to Brno nakonec stálo daleko více, protože potřebujete úplně jiný kádr pro extraligu a zároveň top hráči nepůjdou pomoci do první ligy nebo je musíte přeplatit. Inu, za blbost se platí. Odnesli to fanoušci nejdražší permicí potažmo majitel...

Komentáře na Spartu jsou spíše šťoucháním než čímkoli jiným. A to nemám potřebu psát vulgárně pod každý její článek. Jenom jsem reagoval na Vaše psaní.. Já si naopak Sparty jako soupeře vážím. Divím si, proč si tak dlouho drží Jandače a Břízu, protože některé odchody hráčů ji podle mě uškodili (Broš, Výborný, Hanzlík, Ton, atd.), byť mě to jako protivníkovi nevadí. Nechápu ani její postoj k některým legendám. Ale pořád má věhlas a hraje nahoře. Všechny obchody vždycky nevyjdou. Hokej je ale vyrovnaná hra, tým může jednu sezonu hrát o titul a další o udržení...

+4/0
24.3.2015 12:52

P90e86t73r 64V80o78n43d20r71á25č46e29k 3692396332909

Že se něco děje neznamená, že je to morální. Je to minimálně nemorální vůči sportovnímu duchu, férové soutězi a dalším klubům které na postup roky dřou a pak přijde někdo a získá ho za peníze, které má z části třeba od města. Ale ta možnost tu je, jde spíše o chování po tom, pokud si někdo extraligu koupí, měl by být pokorný a vše okolo Komety je jakékoliv jen ne pokorné.

Fanoušci by měli držet hubu právě z tohoto důvodu a i z toho, že v době kdy je klub potřeboval a plácal se na dně chodili po stovkách, toť k pohádce a nejlepších fanoušcích světa. Když se daří, dokáže fandit každý.

Pokud jde o Spartu a Lva, tak proti tomu sparťané docela zbrojili, protože bylo zjevné, že to nemůže skončit dobře, naštěstí krach Lva z toho udělal krátkou záležitost, která nestihla přerůst do velkého problému.

Vedení Sparty je slabé, zejména Bříza je stále víde sportovec než manažer, Jandač je dobrý trenér, v něm bych problém neviděl. Některé odchody nebyly dobré, ale trvám na tom, že konkrétně v případě Tona se Sparta nedopustila žádné křivdy nebo tak, ale šlo o normální rozchod, kdy si jdou obě strany svojí cestou.

Poslední věcí - chování na diskusích. Já se netajím tím, že většinou jen trolím, to musí poznat každý s IQ vyšším než dnešní teplota, je to dáno podstatou diskuse na idnesu zejména pod fotbalovou a hokejovou ligou, kde vždy bude dominovat pře mezi těmi a těmi. A protože konkrétně lidi z Brna, tedy hokejově velkého rivala, je velmi snadné vyprovokovat a někteří jsou vysloveně hloupí, neumí argumentovat, nerozumí hokeji, za všechny jmenujme Báču, Kláska, Brňáka a další nýmandy, kteří jen opakují pár naučených volovin a normální diskuse nejsou za žádných okolností schopni, tak mě to začalo svým způsobem bavit. Umím uznat, že to je dětinské, ale na ukrácení chvíle v práci ideální:-)Je mi zcela jedno co si o mě zde kdo myslí, pokud chce někdo věcnou diskusi o hokeji, je zde špatně.

+1/−9
24.3.2015 13:10

Z37d41e77n27ě65k 25D89o40h44n28a41l 4159690350914

Hokej je už dávno obchod. Ta pokornost se odvíjí i od chování ostatních, nejen Komeťáků. Pokud člověku tu budou celé léto předhazovat koupi extraligy, těžko vůči takovým bude člověk pokorný.

Kometa hlavně tehdy potřebovala někoho, kdo by byl ve vedení, chtěl s tím hokejem něco udělat a měl nějaké ponětí, jak to udělat. Když tušíte, že vám kluci po večerech někde kalí, nechodějí výplaty, sází se, aby bylo na hokejky, těžko můžete lidem vyčítat, že na to nechodí plný dům. Já hrdě o sobě prohlašuju, že jsem náplava! První zápas 23.1.2005 Kometa - Havířov 2 - 3.

Aha, já naivně myslel, že se sem chodí diskutovat o hokeji...

+3/0
24.3.2015 13:28

M36a17r92e91k 44N80o85v54á60k 5728585230961

Férovost soutěže to neovlivnilo. Pokud nemáte peníze, nemůžete profi soutěž hrát. Stejně jako když nemáte vyhovující stadion, podporu sponzorů, mládež. Podmínek je mnoho. Podobně pak ve fotbale mohou reálně postoupit třeba pouze 2-3 týmy, protože ostatní nemají potřebné zázemí.. Jestli je to dobře nebo špatně je relativní. Za mě dobře.

Arogantní lidi najdete ve všech klubech, fanoušci Komety v tomto absolutně nevybočují. Pokora je hrozně relativní pojem, zvláště pak v našem pseudopokorné prostředí (kdy falešnou pokorou maskujeme nedostatečné sebevědomí).  Mně je naopak sympatické, že Koreis není zaprděný a dokáže přiznat, že nemá Zlín rád a zároveň si věří, že byli lepší. Byť s ním nemusím souhlasit, alespoň se za nic neschovává..

Klub jako takový naopak jako jeden z mála podporuje mnoho charitativních projektů, což je třeba mně velmi sympatické. Myslím, že kvůli tomu všemu kolem je i oblíbenou destinací třeba právě Hanzlíka, Tona či Ptáčka. 

Je hrozně snadné říci, že fanoušci měli podporovat klub v dřívějších dobách, když to bylo potřeba. Problém byl ale v tom, že se sázelo na zápasy, docházelo k tunelu, bordelu na stadionu a bývalý majitel neměl zájem na tom dělat hokej. Proto se ani moc nechodilo. Boom to získalo s příchodem Libora a dalších. Samozřejmě, že to je teď i moderní, ale to je normální a zatím se v Brně daří držet zájem na vysoké úrovni už několik let :-). Pro hokej jen dobře.

Myslím, že i trotit se dá na úrovni :-). Je ale fakt, že já si rád o hokeji pokecám a tady bývá více trolení než diskutování.

S názorem na Břízu souhlasím. U Jandače mi přijde, že mu škodí ješitnost, proto taky vždycky v play off vyhořel..

+4/0
24.3.2015 13:29

J90i22ř11í 78H94l54a35v29á22č28e79k 6104566396456

Ukrácení chvíle v práci? ;-€

Kvůli takovým le.plům to tady tak vypadá.... :-/

+2/0
24.3.2015 14:18

P48e72t73r 84B79á87č38a 8365766935525

;-D u Vondracka na prvnim miste, jsem polichocen ;-D

+1/0
24.3.2015 15:24

Z15d81e79n14ě67k 51D27o98h28n43a49l 4459600430154

Maro, tolik slov pro toho člověka... dneska fakt nemáš co dělat, že? ;-D Nicméně, já mám co povídat, kdysi jsem se snažil přesvědčit Knotka ;-D

+1/0
24.3.2015 13:00

P78e18t37r 91V45o15n44d46r80á86č87e78k 3352676642449

Pane Marku Nováku, vysvětlím vám pointu, tentokrát slušně a bez trolování. Hokej a celý sport je byznys, ale to neznamená, že by kupování licence bylo morálně omluvitelnější. Pokud se nějaký klub propadne svojí vinou, měl by si návrat vybojovat, ne koupit, zvlášť u tak velkého a slavného klubu je to až nedůstojné.

A když už si ho koupí, měl by i s fanoušky alespoň držet hubu a krok a ne se napařovat, že do Extraligy tak jako tak patří a jako důkaz dávat výsledky posledních let nebo že kupování licence je běžné. Není, jsou to ojedinělé případy jednou za mnoho let. Kdyby nezacinkaly korunky, možná by se Kometa doteď plácala v první lize před tisícovkou fanoušků, možná by zanikla.

Postupu sportovní cestou zjevně nevěřili ani majitelé Komety, tak ho koupili. Současné výsledky Komety nejsou důkazem, že do Extraligy patří, jsou důkazem, že se Kometa dobře přizpůsobila návratu do Extraligy a sehnala potřebný počet sponzorů, prostě chytila šanci za pačesy, za to si zaslouží vedení pochvalu. Základem je ale pořád koupený postup. Nic víc. Třeba by se Kometa dostala do Extraligy sportovní cestou o dva roky později, to už se nedovíme, ale nesmíte se divit, že vám to fanoušci soupeře budou dávat sežrat ještě hodně dlouho, vy byste dělali to samé.

Přitom by stačilo říci, ok nejsme na to hrdí, že jsme si postup museli zaplatit, ale tak to bohužel je. Místo toho se bijete do hrudi, jací jste machři;-D Čest výjimkám. A to srovnání s KHL a NHL bylo velmi vtipné a velmi mimo, tyto soutěže fungují na úplně jiném principu.

+3/−7
24.3.2015 12:12

P16e36t89r 71V55o24n54d76r61á11č37e94k 3952126222399

Poslední věc - pořád se oháníte tím, že Sparta s podstatně více penězi úspěchy nemá. To pramení z vaší neznalosti dvou základních faktů. Zaprvé že je poněkud těžší Extraligu vyhrát než se do ní dostat nebo v ní přežít a zadruhé že v posledních letech má Kometa podobný rozpočet jako Sparta, tudíž je u ní stejně zoufalé, že nedělá tituly jako u Sparty:-P Na  druhou stranu je to hezký důkaz, že za peníze si ve sportu přece jen vše nekoupíte, je něco.

+1/−7
24.3.2015 12:12

J78i10ř79í 11K43o41n88r17á67d 8112923269

Vy jako Sparťan si obvykle "morálně" zdůvodníte všechno. Třeba faul na Lafatu (to je sice fotbal), ale za chvíli začne vypjatá série TŘI-SPA kde se to bude řezat a očekávám pár čuňáren z obou stran. Vy ovšem budete jako obvykle pevně ideově zakotven. Tak ať vám to vydrží a Sparta postoupí.:-)

0/−1
24.3.2015 12:38

P87e25t59r 44V83o36n22d55r87á87č89e33k 3402756902179

Lafatu jsem odsoudil, podobné věci se mi na fotbale už dlouhou dobu hnusí.

A do budoucnosti na rozdíl od vás nevidím:-)

+2/0
24.3.2015 12:45

M19a48r44e68k 56N18o78v55á66k 5308125270291

R^

0/0
24.3.2015 13:02
Foto

L31u70b62o96š 66K60l11i66n53d68e83r55a 1341513875752

Nezastavam se vubec pana Vondracka ale zajimalo by me, jak muzete predjimat veci budouci (?).

0/0
24.3.2015 22:02

T48o34m52á34š 78K67u33c41h45a18ř 6189691921236

nemáte pravdu s těmi rozpočty. 2013/2014 Sparta 120 mil./Kometa 75 mil, 2014/2015 Sparta 80 mil./Kometa 55mil. to je podobný rozpočet?

+2/0
24.3.2015 13:42

Z80d18e92n34ě26k 34D92o66h78n73a33l 4629500630874

Hrát eligu lze tehdy, pokud tým má na ni licenci. Tu lze získat dvěma způsoby: nyní skončit mezi prvními dvěma v baráži, nebo pokud jiný tým ji chce prodat a dotyčný tým licenci za úplatu koupí (vlastně tři, ještě případ Hradec, přesun majoritního vlastníka). Sám bych byl radši, kdybychom postoupili sportovně, ale kvůli koupi licence nepřestanu fandit. I když to byl kup licence od Znojma, které jsem neměl rád.

Kdyby do eligy nepatřili, skončili by v baráži a spadli níž. A i v první lize dva roky před kupem licence chodilo průměrně víc lidí než některým na eligu (jen k tomu, že by se plácala v první lize s tisícovkou fanoušků).

Tím, že nám to "dáváte sežrat", jen vytváříte další lidi, co vás/váš klub budou nesnášet. Pak se nedivte, že někteří vyřvávají, že Kometa je nejlepší a mistr atd... je to reakce na věčné urážky a posměšky jiných. Dotyční se do sebe uzavřou, řeknou si, že jsou "modrobílá šlechta", ostatní jste nic a budou se vám snažit ukázat, že jsou prostě nejlepší. Navíc, majitelé to nekoupili, protože nevěřili, ale protože byla nabídka.

Kometa po odchodu Kajotu má menší rozpočet než kdysi, rozhodně ne na úrovni Sparty.

+4/0
24.3.2015 13:19

T43o15m29á13š 17H41o77r77a 2489605968385

A pamatujete si, jak vypadala tabulka druhé nejvyšší soutěže v roce kdy Kometa koupila ligu. První bylo Ústí, to ale o licenci Znojma nemělo zájem, druhé bylo Brno a třetí Chomutov, oba zájem měli. Nakonec koupilo extraligu Brno... Přemýšlím kdo měl tedy mhrát místo Znojma aby to bylo pro Vás morálně ospraveditelné...

A mimochodem považujete za morálně ospraveditelné kupovat hráče? Neměli by všechna mužstva 100% sázet na odchovance a neměli by ti hrát zadarmo, aby to bylo morálně správné? Nebo máte nějaqkou hranici co se ještě ve sportu koupit smí a co už ne?:-)

+5/0
24.3.2015 21:13

D26a88n 57J90u18r53y72g59á89č31e17k 4266940184681

No o tom, že by snad Kometa měl lepší tým než Ševci se můžeme ZAČÍT bavit po zisku titulu Komety. Do té doby je toto srovnání jednoznačně na straně Zlína R^

+4/−3
24.3.2015 12:11

Z60d28e70n38ě14k 45D97o40h87n15a61l 4619440120694

No tento rok má Kometa lepší tým než Zlín, tým Komety porazil tým Zlína 4:3, tak je logicky lepší tým. Nebo jak mám chápat, podle čeho se určuje lepší tým? Minulý rok ho měl lepší Zlín, porazil Kometu ve finále 4:1 na zápasy.

+3/−1
24.3.2015 13:05

M42i36c87h18a13l 19B87r65ň79á89k 6894734667368

Stejnou logikou se muzeme bavit, az tym Zlina udela tech titulu 11... takze jinak: vloni jsme na to nemeli, letos je ten tym jiny. Stejne i vas tym doznal nejakych zmen. Suma sumarum jste letos byli horsi a nevim, proc se vztekate, ze si to nekdo dovoluje rict, namisto klasickych sracicek o srdicku a stesticku. 4-3 na zapasy. Hotovo.

0/0
24.3.2015 14:10
Foto

L87u34b93o47š 80K59l17i19n56d61e40r85a 1111513385552

To se pane Brnaku ohanite tituly Komety z pred cca 50ti lety? Trochu irelevantni...

0/0
24.3.2015 22:07

Z18d69e88n57ě93k 29D18o91h98n80a93l 4479790470394

Asi stejně irelevantní jako tvrdit, že Zlín je letos lepší tým než Kometa, protože loni Zlín vyhrál titul. P. Brňák to pouze zveličil, aby poukázal na nesmyslnost tvrzení p. Jurygáčka. Co bylo, bylo. A pokud by chtěl někdo tvrdit, že Zlín má letos lepší tým jak Kometa, protože loni vyhrál titul, je to stejně irelevantní a absurdní jako tvrdit, že Kometa má lepší tým jako Zlín, protože má 11 titulů a Zlín 2...

+1/0
25.3.2015 5:32

M78a70r51t63i21n 24T80r84i93n60e84r 8737569317125

Pana Vondráčka, prosím, ignorujte ... jsou typy lidí, kterým dělá podvědomě strašně dobře, že se můžou profilovat tímto provokativním způsobem.

Je to něco jako známý "diskutér" pan Winkelman ze Slávie ... holt dva z jednoho města ...jaká to náhoda.

+7/0
24.3.2015 11:41

P66e58t19r 71V29o10n25d71r16á78č42e93k 3652856212379

Z Brna tu je Winkelmanovi podobných lidí asi dvacet;-D To je teprv náhodička!!

+1/−5
24.3.2015 11:45

K70a26r82e68l 44Z47a39c24e74k 7321759381717

Myslíte si, že je fakt tak hloupý, nebo to jen hraje? Možná si myslí, že je skvělý vtipálek a provokatér...:-/

+1/−1
24.3.2015 11:58

J29i72ř86í 88K41o32n83r74á59d 8472243169

To nemá cenu. Jen se tady ukájí. Co asi bude psát v diskuzích k sérii TRI-SPA.;-D Já to vím, aniž by série ještě začala. Ten člověk jen prudí. Zarytý cajzl má hlavní slovo v diskuzích k zápasům KOM-ZLN.;-D

+1/0
24.3.2015 12:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze