Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Němci otočili zápas s Lotyšskem, výhru trefil před koncem Plachta

Hokejisté Německa si na mistrovství světa připsali druhé vítězství, když otočili skóre duelu s Lotyšskem. Pár minut před koncem trefil výhru 2:1 Plachta, gól musel stvrdit videorozhodčí. Němci, nedělní soupeři Čechů, z páté příčky ve skupině A ztrácejí na čtvrté Švýcary dva body.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D28a17v23i31d 96H61ý71ž81a 7515669966669

Plachta nádherně...

0/−1
9.5.2015 9:01

P69a47v82e68l 37S27l69a13m68a 9849242131697

Němci od sestupu po čtvrtfinále , pokud udělají Rakušáky tak maj 9 bodů a v pčípadě . že Švýcaři nebudou bodovat pak jdou místo nich. O možnosti , žeby Němci obrali nás nebudu spekulovat... V Béčku mají čím dál větší problém Slováci  a zřejmě budou muset udělat ze tří mačů 6 bodů ale to se jeví jako sci-fi maji Rusy, USA a Finy.....

0/0
9.5.2015 7:36

J81o85s96e59f 26S72t40e62f26l 5854437433940

V kazdym pripade budou velmi nebezpecni proti nam.V nedeli se ukaze jak jsme na tom.

0/0
9.5.2015 9:09

P66a46v86e61l 32S66l79a28m67a 9209482681167

Souhlas

0/0
9.5.2015 10:30

M85i19c66h39a54e75l 59W15e21i28s38s86e84n30s19t15e46i79n 7136506681178

Nakonec je dobře, že máme ve skupině Kanadu a Švédsko - všechny týmy z druhé skupiny zatím vypadají pro čtvrtfinále hratelněji než tyto dva mančafty.

+8/0
8.5.2015 23:48

J31a43n 62F98r15a45u39e37n19b46e53r14g 7545124757400

Deutschland!!!!:-)

+5/−6
8.5.2015 23:14

T65o33m37á57š 85N43o46v91o25t45n46ý 6645687159129

No, rozdílovým hráčem byl Sprukts.

+5/0
8.5.2015 22:53

M38i78c75h71a23l 35M98r73a83z74i55k 6937107394970

Tak hrozny vykon rozhodcich jsem jiz dlouho nevidel... srazka hracu, kdy se jeden snazi ocividne vyhnout a jde ven do konce utkani absolutne obratila hru... dnes to neprohrali otysi ale rozhodci, skoro by jeden rekl, ze to bylo zaplacene... a uznat gol az po minute hry ja na hlavu postavene - kdyz si nejsem jisty tak prerusim hned, pokud jsem neuznal, tak jsem neuznal a jede se dal...tohle fakt neni normalni...

+1/−12
8.5.2015 22:46

J86a72r23o31s43l65a84v 10M12a28l14e83c33k42ý 5327143389457

:-) pokus o ironii?

+2/0
8.5.2015 22:55

J62a78r58o60s11l45a41v 78Č59e24r36n51ý 6768604919238

ne, debilita v nejvyssim stadiu

+2/0
9.5.2015 8:27

J26a41r80o44s71l78a34v 50Č39e19r43n76ý 6488714479428

normalni hlavne neni, kdyz nekdo pise do diskuse k hokeji a evidentne o nem nic nevi, faul kolenem byl naprosto jasnej, dobre, tys to videl jinak, ale video bylo pouzito presne tak jak to ma byt, hra se neprerusuje a zkouma se pri prvnim preruseni hry, akorat tu ze sebe delas troubu

+3/0
9.5.2015 8:25

F76i43l85i13p 55H19e22j31k17r27l34í13k 8649393484797

To, co rozhodčím vyčítám je situace, kdy poslal Lotyše do tří kvůli vyššímu počtu hráčů na ledě. Jak říkali i v TV - podobné situace se na tomto MS pouštějí - a zvláště v momentě, kdy tým hraje 5 minut oslabení.

0/0
9.5.2015 9:44

D42a92n33i88e37l 88M73u24n46z80a26r 1259428852686

tak dneska teda holt NEKAPITULOVALI !!!!!

+14/0
8.5.2015 22:46

D47a92n28i34e51l 56M36a83r76t61í47n51e47k 9899954603650

V týhle situaci co se stala na konci vážně nechápu proč se neřeší gól hned a čeka se až se hra přeruší ? Vždyť je to padlý na hlavu když stejně když to bude gól tak není možné uznat případný další

0/−3
8.5.2015 22:31

O93n96d94r32e55j 14P56r18a95z92a83k 2315670

A co když to gól není a padne nějaký následně? Trochu přemýšlet to chce..

+4/0
8.5.2015 22:33

D64a93n33i49e72l 65M23a90r57t82í81n37e39k 9919414663270

Ano a co když je a padne dalsi  gól ? Co když tam někoho zraněj ?

0/−3
8.5.2015 22:34

O20n89d72r30e32j 58P63r10a81z97a94k 2845780

Když to gól je a padne další, tak samozřejmě platí první a vrací se čas.. Zranit se může kdykoliv kdokoliv..

+3/0
8.5.2015 22:35

D90a22n91i29e77l 65M24a18r97t64í93n47e82k 9169324113330

Aha takze padne dalsi kterej se nemuze pocitat a to je hrozne fér :D

+1/−4
8.5.2015 22:36

M55i91l17a23n 93B87u45k87a73č 9801404308936

Je to jistě víc fér než přerušit bezdůvodně a zabránit tím možnému gólu třeba z protiútoku anebo například gólu z dorážky.

+2/−1
9.5.2015 0:02

D98a98n81i59e28l 87M88a55r84t19í64n92e63k 9979644173370

bezdůvodně ;-D takže případne gól kterej by se anuloval kdyby první platil je bezpředmětnej ? jo kdyby se případně uznali oba góly tak OK ale takhle je to prostě postavený na hlavu

0/−3
9.5.2015 0:19

M69i28l22a18n 26B64u64k83a90č 9231194688596

Ano, padne-li poté, co padl gól na druhé straně (nejasný - zjištěný dodatečně), tak je bezpředmětný, neboť by nebyl padl. K protiútoku by totiž vůbec nedošlo, vhazovalo by se ve středovém kruhu atd... Avšak, kdyby sudí přerušil aby se přesvědčil padl-li gól a zmařil tím možnost protiútoku, přičemž ten gól nepadl, tak by to bylo opravdu nefér. Je to zkrátka nejlepší možné řešení.

0/0
9.5.2015 23:12

D77a34n62i23e54l 38M53a29r18t66í93n95e84k 9739944153770

Když to vezmu vaší logikou tak je nefér když vyloučení předchází to že dokud se nedotkne kotouče tym co se provinil může druhej tým hrát. Tím je taky v tu chvilli zamezena moznost dat tymu gol treba z protiutoku nebo dorážky

0/−3
9.5.2015 0:29

J33o80s13e81f 67S30t60e44f31l 5734297453720

Pan Prazak ma pravdu.takovy jsou pravidla.Kdyz ma to muzstvo vyhodu,tak se necha hrat.Tak jako kdyz ma byt vyloucen hrac.Nevim ,

jestli se to uz stalo,kdyby v ty vyhode zase nekdo fauloval,tak jde ven jen ten prvni(aspon si to myslim)V hokeji to jde.Podivaji se na video a pripadne vrati cas.Uz se to stalo nekolikrat v minulosti a zatim si nikdo neztezoval.

0/0
9.5.2015 9:08

D59a44n36i75e51l 70M96a78r33t69í11n58e46k 9469184353580

A ten následný gól může padnout stejně vždyť se po pripadnem neuznani golu hraje normalne dal

0/−1
8.5.2015 22:35

O43n13d49r69e49j 88P33r85a28z89a36k 2475120

https://www.youtube.com/watch?v=Y5EZnJgkyc8  tady to máš v praxi.. Mně se to zdá ok..

+1/0
8.5.2015 22:40

D67a56n49i83e96l 91M46a47r36t85í78n29e89k 9769634213280

A tohle ti vazne prijde fér ? Vždyť pak se po tyhle situaci nema cenu snazit kdyz ti to muze bejt k nicemu

0/−3
8.5.2015 22:42

O41n36d58r12e82j 92P97r70a90z86a85k 2905540

Přijde mi lepší nechat hru plynout. Těch situací, kdy si rozhodčí nemůže být jistej, je poměrně dost. Nelíbilo by se mi, kdyby rozhdočí pokaždé musel okamžitě přerušit hru.. Ale je to věc názoru..

+1/0
8.5.2015 22:45

D77a59n40i96e82l 32M39a56r69t54í23n39e11k 9769904663650

ne pokaždý ale ve chvíli kdy jde o to že se řeší jestli byl gól nebo ne a na góly se hraje především takže pak je padlý na hlavu nechat hru pokračovat kór když to může znamenat že když by někdo měl dostat třeba 5+ do konce tak to prostě nedostane protože padl gól

+1/−3
8.5.2015 22:47

O95n35d24r36e12j 49P55r56a88z96a19k 2865230

S tím vyloučením si seš jistej, že je to tak? Jinak pokud si rozhodčí není jistej, tak volá prakticky vždycky..

+1/0
8.5.2015 22:52

D69a17n90i66e41l 64M88a87r10t71í53n61e44k 9119434753800

to nevim ale přece jak by mohl bejt někdo vyloučen když se vlastně ten faul stal v době která ještě v případě uznání gólu nenastala

+1/−3
8.5.2015 22:54

O53n51d23r12e89j 76P13r41a18z52a48k 2395510

Těžko říct, ale přiznávám, že pokud by to bylo takhle, je to divný.. Někoho to ale muselo napadnout....

0/0
8.5.2015 22:57

D66a50n67i68e81l 69M77a65r74t56í90n84e51k 9829114333210

teď sem koukal do pravidel a tresty by kromě jedný vyjímky kdyby se jednalo o menší trest pro tým kterej dostal gól normálně počítaly, takže se omlouvám za mylné info :) ale nic to nemění na mém názoru že je to pravidlo postavené na hlavu

+2/−1
8.5.2015 23:05

P72e52t25r 80L53u69k57e71š 7127657320970

Ale když se na to podíváte z pohledu těch hráčů, tak pokud si jsou jisti, že ten první gól jim bude uznat, pak se ani nemusí snažit a není divu, že za pár sekund zase inkasují. Takže je to pro oba týmy jistá loterie.

0/0
8.5.2015 23:10

D59a94n20i31e35l 25M62a76r92t27í42n51e68k 9809984963300

dobře ale lepší by teda bylo pokud už teda chtěj cit pro hru tak aby případně uznali jak ten první tak i ten druhej gól a bylo by to

0/−1
8.5.2015 23:14

P46e16t55r 69L15u86k25e41š 7917717390460

Tak potom by ten druhý gól možná ani nepadl, protože by ten první tým nepřestal bránit. No ale celé je to kktina, má to přerušit hned.

+1/−1
8.5.2015 23:27

L43u65d16e10k 72D56r24n48e26c 8700834130

doporucuju nejprve prostudovat pravidla a pak mudrovat na diskusich

+1/0
8.5.2015 22:56

D13a74n65i95e55l 74M66a53r25t78í40n35e85k 9639924883200

vám snad to pravidlo přijde normální ?

0/−2
8.5.2015 22:59

P57e77t10r 24L60u31k43e38š 7487927240120

Mně teda vůbec. Ale, jak vidíte, panu Drnec s tím nemá problém a vy teď valíte bulvy jak já tehdy při MS.;-)

+1/0
8.5.2015 23:01

D50a54n78i62e39l 89M74a60r39t76í98n81e29k 9879644653900

tak s těmi tresty máte pravdu ale i tak je to pravidlo postavené na hlavu, zas tak často se tyhle situace nestávaj aby se kvuli tomu muselo pokračovat a případně uznat jeden jedinej gol

0/−2
8.5.2015 23:01

P49e51t22r 85L98u32k55e80š 7617577940120

Tak přesně o tom mluvím níže.

0/0
8.5.2015 22:44

P65e65t10r 16L24u47k79e57š 7167967980360

Teda aby bylo jasno a pokud to někoho zajímá, tak dole nemluvím  o konkrétně tomhle zápase, ale skutečně o mači na MS (tuším).

Bohužel si to vybavuji matně.

0/0
8.5.2015 22:47

O97n69d16r65e24j 25P38r74a61z75a90k 2975210

https://www.youtube.com/watch?v=b4rcHyKSYc8  Myslíš tohle od času 7:39? Je tam ta situace..

0/0
8.5.2015 22:55

D45a84n54i72e47l 90M19a27r54t41í77n71e83k 9599814983500

a tohle je další případ toho jak je to pravidlo postavený na hlavu když se počítá maximálně jeden gol

0/−2
8.5.2015 22:58

P74e21t76r 59L19u18k33e43š 7447767120310

Díky, asi to bude ono. Nějak jsem tušil, že to bylo s Lotyši.

A asi proto to nikdo neřešil. Kdyby to bylo proti Kanadě...

0/0
8.5.2015 22:59

P64e73t56r 81L60u82k69e18š 7727557250100

Pche. Matně vzpomínám, kdy nám (nebo komu), zpětně smazali gól po tom, co museli uznat předchozí gól na opačné na straně, ačkoliv jsme měli výhodu. Prostě dodatečně stornovovali, co se od té první situace odehrálo.

No aspoň tuším, že tak nějak to bylo.:-P

0/0
8.5.2015 22:36

D85a32n58i39e15l 15M17a14r40t26í97n87e76k 9569704383720

Ja si prave myslim ze to neni tak davno co se to v extralize stalo ale to je uplne jedno proste podle me je to postaveny na hlavu ze kdyz ten gol je nasledne uznan nic z toho co se stalo po nem neplati

0/−1
8.5.2015 22:37

P22e64t31r 10L54u97k26e76š 7847617100520

Je to šílené. Myslím, že se nám to stalo na MS. Absolutně jsem to nechápal a komentátor i hráči to vzali jakoby nic. Místo 0:1 bylo 1:0

+1/0
8.5.2015 22:42

P92e45t67r 16L45u43k20e29š 7567867730480

Viz výše youtube video od pana Prazaka.

0/0
8.5.2015 22:45

J39a19r98o52s55l37a62v 66M91a32l20e54c71k16ý 5507633519927

Plachta totiž plichta by pro nás byla lepší...

+3/0
8.5.2015 22:30

J71a93r86o57s53l52a59v 57M66a57l28e81c44k58ý 5977383779447

a já myslel, že 8. května Němci kapitulují...

0/0
8.5.2015 22:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze