Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zlín v době post-petrovské. Jak si povede po odchodu Lešky s Čajánkem?

V roce 2002 skončili hokejisté Zlína v základní části druzí a dostali se do semifinále extraligy. Jenže v létě odešel Petr Čajánek do St. Louis a vítěz bodování soutěže Petr Leška do Sparty a tým se v následující sezoně propadl na předposlední, 13. místo. Letos je v podobné situaci. Zvládne sezonu po odchodu “velikých“ Petrů?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D40a31n 47J19u80r19y24g77á72č29e12k 4766680504331

Ševci si 6ku s přehledem pohlídají.

0/0
8.9.2015 12:58

P79e66t24r 56K59o79n49v65a14l92i74n71k56a 2407543895371

"Jak si povede po odchodu Lešky s Čajánkem?" Blbe.

"Zvládne sezonu po odchodu “velikých“ Petrů?" Nezvladne.

0/−1
7.9.2015 21:52

Š65á23r72k40a 14C87e18n70i13g90o95v73á 6681703690530

věštec?

+2/0
8.9.2015 7:06

J55i53ř74í 83S73v20o34b73o26d53n43í19k 5619822333816

No Zlín určitě není horší než Bolka,Plzeň,Olmík,Kradec,nebo v novinách neustále mletý Růžičkův Chomutov.Neříkám že titul,ji když jsem si na něj vsadil,ale play off by mělo být.

+5/−1
7.9.2015 16:27

J91a45r62o95m20í29r 91M58a52s52á68k 3823755966427

probuďte se, všichni až na Olomouc mají lepší a vyváženější kádr. Letos bude dole Olomouc, Zlín a navzdory silným řečem Liberec

0/−4
7.9.2015 17:35

V33o31j25t13ě64c69h 26G27r41o48s55s 9859694775556

Probuďte se spíš vy. Brankáři a obrana jsou úplně stejní jako loni. A do útoku přišli hráči, kteří by mohli Čáju s Lešounem alespoň částečně zastoupit. Kolem a kolem, dejte tomu že ten tým bude o něco slabší než loni. I tak ale rozhodně není papírově horší než spousta dalších týmů. Nejen Olomouc, Liberec, ale také Boleslav, Karlovy Vary, Vítkovice, Chomutov nebo Plzeň. Takže vám říkám, předkolo ševci dají v pohodě.

+4/0
7.9.2015 19:18

J87a79r18o14m38í15r 74M59a33s62á94k 3323405146367

kdo konkrétně z těch co přišli je může nahradit? ;-D 

ok za rok se tu sejdeme

0/0
7.9.2015 20:21

V57o76j82t29ě22c92h 58G27r62o65s73s 9139244495336

Neumíte číst. Psal jsem částečně zastoupit. A prosím řekněte mi, v čem jsou kádry mnou výše zmíněných týmů lepší a vyrovnanější než ten zlínský. To by mě fakt zajímalo, když tvrdíte, že jenom Olomouc je na tom hůř.

+1/0
7.9.2015 20:33

J58a23r12o64m72í60r 77M47a91s67á73k 3963625186427

u těch týmů jako Plzeň nebo Boleslav zůstali vůdčí hráči, zůstala tam ta kontinuita a dá se říct i hierarchie v tom týmu. Vám odešli opravdu ti rozdíloví hráči a nahrazují je hráči z nižších soutěží, případně hráči s vazbou na kraj. Já vim, že Zlín takhle funguje a celkem úspěšně, ale ono to nejde tahat do nekonečna a letos opravdu očekávám rok jakési obměny, kdy budete dole. Když se kouknu na soupisku, máte opravdu minimum hráčů v nejlepším věku kolem 27 let. Ale zase na druhou stranu abych vám nekřivdil, je pravda, že tohle co jsem napsal, tak jde celkem směle napsat i o Vítkovicích, na ty jsem pozapomněl, ty mají podobný problém.

Každopádně nemam problém s tím, že budete mít úspěšnou sezonu, tak přiznat si, že jsem se spletl, ale píšu o tom co od vás očekávám

0/0
7.9.2015 22:24

Z38d22e89n82ě71k 71D65o56h83n96a70l 4269510400344

Bolkou souhlasím, ta tento rok bude podle mě vysoko, i mohla by bojovat o šestku. To samé Chomec (i když se na ten hokej, co budou hrát pod Růžičkou nebude dát koukat, budou vysoko). Plzeň ale ne. Kdo tam je? V útoku Sýkora a Bližňák, došel Hossa. Odešel Simon. V obraně odešel Mozík, tipl bych, že za chvilu odejde i Jeřábek a zbude tam kdo? Skoro čtyřicátník Kadlec? V Plzni nejsou vůdčí hráči, už dva roky trpí po odchodu Straky a půjdou dolů. Pro ně čekám nejlépe předkolo, spíš boj o něj.

Ohledně Vítek, tam čekám klidné překolo.

0/0
8.9.2015 7:00

D89a34v35i74d 48Č91e67r66n52ý 8574209841250

já bych zase viděl tu Plzeň výše, tak někde kolem 6. - 8. místa, Boleslav 7. - 9. a Vítkovice mimo play off. Tak nějak ten spodek vidim na Zlín, Vítkovice, Liberec, Vary, Olomouc, přičemž Olomouc bude hrát baráž a jeden z těch týmů předkolo play off.

0/0
8.9.2015 7:31

R55o25m40a49n 83O33l52s82z30o51w77y 3666127380145

Koukám, že tady je zase trenérů... rozhoduje se vždy až na ledě. Zlín má kvalitního trenéra, který z toho týmu vymáčkne první poslední. Zlín si svoje odehraje. Co se týče čistě jmen ze sestav, tak srovnávat nabitý tým Liberce se Zlínem může skutečně jenom znalec. Jste úplně mimo!!!! Liberec má po Třinci a Spartě nejkvalitnější kádr v ELH. Co se týče soupisky je Zlín nad úrovní Olomouce a na úrovni Varů, Boleslavi a Vítkovice. Chomutov i Plzeň mají silnější kádr.

+1/0
8.9.2015 7:04

Z92d56e18n47ě23k 11D42o47h32n23a25l 4749700680414

To už se nesmí tipovat? A k Liberci, co s tím nejnabitějším kádrem loni dělala? Letos došli Ševc, Birner a Řepík, jinak to samé, co loni, když hráli o umístění. A že by tohle byli rozdíloví hráči, nevím. V obraně jsou sice asi větší jména, ale obranu má Zlín většinou dobrou a chybějící jména nahrazuje týmovou hrou. Ale i kdybyste chtěl srovnávat na jména, tak Liberec má Dernera a Výtiska, ve Zlině se jim vyrovnají Marušák s Žižkou. Zbytek doplněn dobrými mladými, i když v Libercu je ještě Ševc s Vitáskem. V útoku je to podobně vyrovnané. Obou týmům scházejí pořádní lídři, ale kdežto Zlín udělá tým, tak Liberec ne. Proto bude níž jak Zlín.

0/0
8.9.2015 7:18

R71o86m56a20n 40O53l57s85z91o97w56y 3136487560675

Jistě, že se může tipovat, s tím nemám problém. Jen jsem srovnal soupisky týmů, to je vše. Také netvrdím, že Liberci to bude šlapat, srovnával jsem čistě jména ze sestav a tam je Liberec úplně někde jinde. V tomto se prostě neshodneme. Obranu má Liberec dle jmen našlapanou - Šimek, Vitásek, Výtisk, Ševc - to jsou na ELH vynikající beci. A navíc v brance neméně dobrý Lašák, v útoku Vampola, Řepík, Birner, Radivojevič a další. Mají opravdu tři silné útoky.

0/0
8.9.2015 7:50

D71a19v87i73d 20Č43e20r96n83ý 8824179921270

ale jdi. A kdo tam je další dobrej v tom útoku? Vem si srovnání s Varama a jejich kádrem - v bráně Závorka, v obraně Benák, Gulaši, Sičák, v útoku Bartek, Duda, Hruška neni to vlastně srovnatelný? Přitom s Varama se počítá málem na baráž

0/0
8.9.2015 8:04

R34o18m62a83n 50O57l64s30z56o70w84y 3566177640195

Tak Závorka rozhodně nedosahuje kvalit Lašáka, i když svou kvalitu rozhodně má. Vaše srovnání obrany, tak to je už vyloženě k smíchu, Gulašiho Radegast index to nevyrve. A u Bartka - to záleží, může být vynikající, ale tady nemusí trefit vrata od stodoly, psychopat Duda a za tři roky za zenitem Hruška. Nezlobte se, ale Vaše srovnání je až komické. Kdo další z útočníků Liberce - Bakoš, Bulíř, Valský.

0/0
8.9.2015 8:14

D90a19v62i84d 78Č59e13r37n11ý 8604349311740

smát se musim já vám. Tady na Idnesu vyšly 2 články o tom, jak do Liberce přišly hvězdy a bude hrát teď nahoře a vy to hned máte za fakt. Ti hráči co jste vypsal - a proč teda s timhle kádrem posledních pár let hraje Liberec tak blbě? Všichni z nich tam jsou už dlouho. A teď přišla trojka Birner, Řepík, Ševc místo Filippiho, Gřegořka, Jasse, uznávám, jsou o něco lepší, ale bude to stačit, aby zvedli tým, kterej hraje previdelně dole? Nenechte se vysmát

0/0
8.9.2015 8:22

R13o72m12a47n 36O32l76s39z24o15w55y 3826367210115

No, uhodil jste hřebíček na hlavičku. Bavíme se o jménech na soupisce. I ve svých předešlých příspěvcích píšu, že se rozhoduje na ledě, a že sám nevím jak to bude šlapat Liberci. Možná Vás překvapím, ale já ty články ani nečetl. ELH sleduji už několik let a ten základní přehled mám. Proč to Liberci v poslední době nejde, na to musí odpověď oni. Takže pouze opakuji, co se týče jmen a potenciálu, za Spartou a Třincem třetí v řadě. Dále pak Brno a Hradec. Klidně se můžete za břicho popadat. Gřegořek se potácí s klubu do klubu, je slabý, Koba Jass podprůměr, opět naprosto srandovní srovnání.

0/0
8.9.2015 8:37

D34a40v65i55d 33Č29e86r30n96ý 8374439231960

ani omylem. Pokud považujete kvalitu nebo potenciál podle 2 hráčů, pak já se s tímto neztotožňuju. Uvidíme jak to bude, ale vsadil bych se, že na první šestku to nebude ani náhodou, natož aby proháněli Spartu a Třinec. Reálně je vidim kolem 10. místa

0/0
8.9.2015 8:48

R17o11m58a29n 81O61l56s54z33o58w33y 3396347940845

Zase píšete úplně mimo mísu. Přečtěte si mé předešlé příspěvky, tam těch hráčů máte vyjmenovaných x. Pro pořádek - Lašák - Ševc, Výtisk, Šimek, Vitásek - Birner, Řepík, Vampola, Radivojevič, Bulíř, Bakoš, Valský. A to jsem určitě na někoho zapomněl. O potenciálu vázaném na dva hráče jsem vůbec nepsal, články jsem o Liberci také nečetl, to tady neustále omíláte a navíc mi vnucujete něco co jsem vůbec nenapsal. Mějte se, hokeji zdar.

0/0
8.9.2015 9:01

D63a78v58i67d 58Č78e95r44n14ý 8104129871810

tohle už je jak u blbejch. Co nechápete na tom, že to kvantum hráčů co jste vypsal to dovedlo leda jednou do baráže a v ní málem do 1. ligy a loni taky mimo play off? Musim se smát, že Jasse považujete za podprůměrnýho hráče a pak mi tu vypíšete jména jako Bulíř nebo Bakoš. Takže pro úspěch znova protože jste asi nepochopil - rozdíl oproti neúspěšnýmu loňsku jsou 3 hráči, ale odešel jim jejich nejlepší hráč, tudíž rozdíl spatřuju ve dvou hráčích, kteří to mají zvednout. Já také netvrdím, že vy píšete o potenciálu vázaném na dvou hráčích, ale píšete o potenciálu a já vám píšu, že rozdíl oproti loňsku jsou přesně ti dva hráči, nejspíš si to spojíte sám a tentokrát ne nijak chybně. Mějte se

0/0
8.9.2015 9:13

R74o73m13a22n 35O69l37s64z85o72w30y 3786667760755

Vy asi skutečně neumíte číst, ale to nevadí. Pořád melete to samé dokola. To, že se Liberci s podobným týmem v minulosti nedařilo neznamená, že tam ten potenciál není? Chápete??? Nechápete, takže tady s Vámi jen ztrácím čas.

0/0
8.9.2015 10:00

D16a36v30i38d 44Č33e51r48n69ý 8844449101710

napsat, že tenhle tým má nejvyšší potenciál po Spartě a Třinci, to je docela hlod.  Potenciál má i Olomouc a stejně pravděpodobně bude hrát baráž. Spíš by vás měla zajímat výkonnost než něco tak abstraktního jako je potenciál u hráčů, kteří hrajou už X let pod čárou play off

0/0
8.9.2015 10:05

R96o57m27a93n 79O81l79s29z45o97w69y 3966397970895

Jasně, když má někdo jiný názor, tak je to hlod, opravdu úsměvné, skoro až trapné z Vaší strany. Nikomu svůj názor nevnucuji, nikoho na rozdíl od Vás neurážím. A dokonce jsem napsal, že Liberec má třetí nejlepší kádr, ale to byste si musel přečíst co jsem napsal výše a ne pořád dokola omílat to stejné.

0/0
8.9.2015 10:23

D58a79v11i80d 12Č88e18r82n71ý 8674639401360

Liberec nabitej tým ;-D máš vůbec vlastní mozek nebo co ti řeknou, to považuješ za objektivní pravdu? Liberec pustil svoje nejlepší hráče a vzal jen 3 nové a ty to považuješ za nabitej tým? ;-D

0/0
8.9.2015 7:26

R14o28m76a35n 96O40l16s68z77o50w96y 3856577390185

Mozek zkuste použít Vy, namísto urážení. Je vidět, že jste úplně mimo mísu a blábolíte od pasu bez argumentů. S panem Dohnalem alespoň diskutujeme. Liberec pustil jediného dobrého hráče - Filipiho. Bartek se v Liberci neskutečně trápil, ostatní hráči, kteří odešli nestojí za zmínku. A přišli Birner, Řepík a Ševc a myslím, že ještě Stránský ze Slavie, ale to není až takové terno. Vhodně doplnili a dle jmen třetí, čtvrtý nejlepší kádr v ELH.

0/0
8.9.2015 8:02

D66a33v97i45d 42Č92e68r68n13ý 8414219631230

řekl bych ještě Gřegořek, Jass... Ale ono jim odešlo asi 7 hráčů a přišli 3 + ten Stránský, to se musí projevit. Vemte si, že už letos měli velikej problém a reálně přišel jeden útočník a jeden bek když odmyslim výměnu Filippi - Birner, který považuju za zhruba stejně kvalitní

0/0
8.9.2015 8:10

Z85d59e40n49ě54k 75D10o68h71n71a66l 4329390210174

Libercem a Olmíkem (bohužel) musím souhlasit, ale se Zlínem ne. Myslím, že dole budou Plzeň a Vary (budou bojovat o předkolo, s úspěšnějším koncem pro Plzeň).

0/0
8.9.2015 6:56

M82a24r32t72i79n 51S59t72r31a30k47a 7660458249448

Tak skoro se vším by se dalo souhlasit, až na ten Hradec. Ten je nadupanej jak sviň, mají za sebou hodně dobrou přípravu (i když ne výsledkově) a tipuju je na semifinále. To ostatní souhlas, i když ty odchody se Zlínem zamávají fest a bude to na hraně. Jistej play-off bych si nebyl, vidím to někam mezi 7. a 11. flek.

0/0
8.9.2015 4:19

Z24d43e26n30ě18k 47D10o51h20n56a69l 4459930650754

Hradec má šestku jistou, Zlín o ni bude bojovat.

0/0
8.9.2015 7:03

Z15d31e84n85ě53k 80D67o40h21n62a23l 4379190120864

Hradec určitě lepší je, Bolka taky půjde nahoru, to samé Chomec, i když se na to nebude dát dívat. Plzeň s Morou jsou horší jak Zlín. aspoň podle mého tipu :-). Pro Zlín minimálně tipuju klidné předkolo, spíše boj o šestku.

0/0
8.9.2015 7:06

D40a84v33i57d 37Č49e12r30n73ý 8174409141740

tipnul bych si, že letos ten Zlín opravdu bude mít problémy a skončí mimo play off (nic proti vám zlíňáci, jen mi přijde, že vám odešlo všechno co umí hrát hokej a přišli samí nounejmové)

+1/−3
7.9.2015 15:34

C13t43i56b92o96r 26P98a61l80í90k 9432750

Pane Černý, až přeskočítě, zakřičte HOP!!, ale nikdy ne předtím. Zlín má jednu devizu, a tou je trenér Vlach...

+5/−3
7.9.2015 15:58

D82a31v63i17d 80Č38e97r63n78ý 8714459871660

řikám, že to tipuju, ne že si to přeju, doufám nebo se na to těšim. Vaše reakce je iracionální

+5/0
7.9.2015 16:14

C26t72i83b56o76r 54P48a15l64í96k 9642680

Já Vám Váš tip neberu, jen říkám, že na přečasné tipy je ještě brzo. Má reakce je naprosto v pohodě, jen přeci říkám, že sice odešli klíčoví hráči, ale že má Zlín R. Vlacha, který je prostě nadprůměrný stratég a určitě ví, koho si do týmu vzal...

+2/0
7.9.2015 20:09

Z25d20e19n49ě16k 48D51o57h74n15a85l 4949490440194

"Pane Černý, až přeskočítě, zakřičte HOP!!, ale nikdy ne předtím." http://slovnik-cizich-slov.abz.cz/web.php/slovo/iracionalni

Vaše část odpovědi je absurdní vzhledem k tomu, že se jedná o pouhý tip. Reagujete v tom smyslu, že považujete tento tip za přání.

0/0
8.9.2015 6:54

D76a34v13i66d 55Č88e76r33n42ý 8514849351510

milej pane, stále platí, že to co jste napsal je iracionální. Napsal jsem svůj tip, nebylo to tedy žádné přání, ostatně to jsem i psal výše, NAUČTE SE ČÍST!! Když napíšete, že mám říct hop až když přeskočím, znamená to, že už něco vidím jako jistotu, ale já nic takového nenapsal, opakuju znova, psal jsem svůj TIP. Takže buď nerozumíte psanému textu anebo nechápete význam přísloví a v tom případě opět nerozumíte psanému textu, jiná možnost není

0/0
8.9.2015 7:36

D38a21v85i66d 93Č90e70r28n57ý 8574409291870

pardon pane Dohnale, nepatří pod váš příspěvek, ale pod příspěvek pana Palíka, ale to jste jistě pochopil :-)

+1/0
8.9.2015 7:51

C22t60i40b77o43r 22P67a77l24í11k 9962500

Pane Černý, slovíčkaření Vám jde. Ale o tom tady v diskuzích jde především, že?? Já si tedy přeju, aby Vám Váš tip nevyšel, jste takhle spokojený?? ;-D

0/0
8.9.2015 10:33

M74i91c90h77a67l 64S79l95e23z45á88k 5481906137781

líbí se mi jak hned reaguje podrážděně. asi na tom něco bude :-)

+1/0
7.9.2015 16:18

C26t60i29b93o83r 78P43a38l45í55k 9972390

Pane Slezáku, jsem absolutně v klidu, nevidím na mém příspěvku nic podrážděného. Vy ano??

+1/0
7.9.2015 20:07

P26e57t37r 36T23y44č90k11a 6985922609922

Všechno co umí hrát hokej jo? Samozřejmě Čajá to je velké oslabení, Lešoun už v poslední sezóně myslím tak důležitý nebyl. Nicméně říct, že hráči jako Vlach, Holík, Veselý, Marušák nebo Žižka že neumí hrát hokej je docela silné kafe.

+7/0
7.9.2015 16:54

D76a43v16i51d 33Č22e48r73n64ý 8944179581290

tak Vlach nebo Veselý žádný hvězdy nejsou. Kromě těch co jste jmenoval, je tam ještě někdo jiný zajímavý? Ono když takhle slávisti před minulou sezonou vyjmenovali takhle třeba jako vy 4 jména - Bednář, Vlasák, Furch, Kolařík, tak to taky znělo celkem dobře

0/0
7.9.2015 17:28

J27a28r17o46m56í45r 78M37a47s32á67k 3863325536567

no to jsou teda hvězdy :-D

0/0
7.9.2015 17:33

P88e13t85r 65T66y51č59k76a 6365192259952

Hvězdy? O těch jsem nic nepsal. Třeba Holík je hráč širšího výběru reprezentace.

0/0
7.9.2015 20:54

Z80d43e44n18ě98k 17D18o93h37n53a54l 4639230330544

To je hezké, ale když to vezmete z druhé strany, kdo dneska z těch hokejistů není. Nároďáku se moc nedaří, zkoušejí se noví a jiní hráči. Dnes už je členem širšího výběru reprezentace pomalu každý, kdo trochu umí bruslit a udrží hokejku :-/

0/0
8.9.2015 6:40

Z54d74e29n28ě79k 64D58o70h78n39a50l 4169690490914

Taky jsem to tak tipoval, ale pak jsem se zamyslel, kdo by měl být před nimi? Moc těch týmů není. Plzeň, Vítky, Pardubky nebo nedej bože Liberec a Olmík? Myslím, že to bude předkolo případně boj o šestku, pokud si sednou tak i šestka.

0/0
8.9.2015 6:48

P96e31t59r 64H45o92r38á32k 4609777387252

Zlin opravdu nevypadl v semfinale.

+1/0
7.9.2015 15:18

O12n44d49ř71e42j 21P96o84l57i17á39n 5595468201648

Dobrý den, prosím Vás opravte si ten nesmysl, že ševci vypadli v posledním ročníku v semifinále... Děkuji;-)

+3/0
7.9.2015 15:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze