Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Soupeři Česka na SP 2016: koho vybere Kanada, USA a zbytek Evropy?

Hokejoví fanoušci jsou už natěšení, až se dozvědí českou nominaci na Světový pohár. Jenže zajímavé bude také sledovat, s jakým výběrem vyrukují soupeři. Především Kanada může sestavit výběr snů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J32o72s75e15f 87D48o87l75e31ž69a29l 5733511725677

https://www.nhl.com/news/world-cup-of-hockey-rosters-revealed-wednesday/c-278914162?tid=278386054

0/0
1.3.2016 22:40

M95i24c57h13a28l 49W41e28i82n36e67r 8350485647

Je fakt, že je to trochu na palici...Američané nemohou použít Eichela, Larkina, Trochecka, Galchenyuka, Millera, Gaudreaua, Saada...

+1/0
1.3.2016 22:26

J65i51ř66í 83S58v18a53š49e67k 9694258783989

Ale je dobře, že tam máme Kanadu a Ameriku, aspoň budou naše zápasy někoho zajímat. Kdybychom místo nich gráli třeba s Ruskem a Finskem, tak by to taky mohlo skončit jako bychom tam vůbec nebyli.

0/0
1.3.2016 19:28

F20i18l95i21p 42L58o57u22k37a 4376526138331

Všichni tři naši soupeři budou velmi zajímaví. Z tohoto pohledu máme vynikající skupinu.

Ale i ty přípravné zápasy (2 s Ruskem, jeden se "Severní Amerikou") budou zajímavé. Na ty by se němelo zapomínat. I když v nich půjde jen o "prestiž".

+2/0
1.3.2016 19:31

J43i86ř14í 22S30v50a82š15e63k 9314838873189

Mission Impossible. Ale bude na co koukat.

0/0
1.3.2016 19:20

D30u30š55a56n 86D86i49t50r30i19c85h 3258346763909

Tak jsem si prohlédl naše výsledky na SP a KP. Kromě prvního a zatím posledního to byla tragédie. Nejhorší porážka na předposledním v Německu 7:1.

Trošku se bojím.;-)

0/0
1.3.2016 19:10

L52u37k23á24š 80V35l73k 2661449554496

CAN-CZE 3-3, USA-CZE 2-3, EUR-CZE 1-4. Easy :-)

0/−2
1.3.2016 19:13

F74i94l93i55p 85L21o33u34k38a 4366656808501

Počítám, že ve skupině se bude prodlužovat stejně jako v NHL. Takže prodloužení 3 na 3 a nájezdy.

0/0
1.3.2016 19:28

M65i63c82h22a76l 28W95e94i73n91e61r 8350185697

Doufám, že těch nájezdů bude alespoň pět. Tři jsou o houně...

0/0
1.3.2016 19:37

F17i81l55i62p 20L10o47u22k53a 4556736328731

To sice ano, ale není důvod k tomu, aby jich bylo 5, když v sezóně NHL to není jinak. A ve skupině je to snad i nějak jedno, i když v ní tentokrát jde o hodně.

V semifinále a finálové sérii se bude určitě hrát až do rozhodnutí.

0/0
1.3.2016 19:40

M90i10c47h63a86l 56W72e57i26n52e60r 8880265587

Právě, v základní části NHL máš 82 spielů, tam je to jedno. Ale tady ve skupině bude rozhodovat každý zápas.

0/0
1.3.2016 20:00

F53i11l13i41p 30L77o51u25k51a 4816736548801

Ano. Ale nemyslím si, že by kvůli tomu měnili obecná pravidla NHL.

0/0
1.3.2016 20:04

M12i53c19h36a47l 54W53e14i93n35e38r 8740785457

Tak na stránkách wch2016 je pouze napsáno, že se hraje dle pravidel NHL, ty se samozřejmě dají modifikovat na příslušný formát. Stejně jako finále se nebude hrát na čtyři vítězné, tak mohou upravit nájezdy ve skupinách. Uvidíme, třeba to nebude vůbec aktuální :-)

0/0
1.3.2016 20:19

L21u89k39á93š 72V93l50k 2931209504246

Každopádně myslím, že budou případně jen 3 nájezdy. Do zámoří mi 5 nepasuje. Jsou samá statistika, všechno rychle, žádný votálení, sundali hru v rprodloužení 3 na 3, zrušili nekonečná prodloužení než padne gól, apod. Takže bych skoro dal ruku do ohně že budou 3. Jestli bude nájezdů 5, tak postnu ruku v plamenu zapalovače... ;-D :-)

+1/0
1.3.2016 20:22

F53i53l32i74p 58L64o88u41k74a 4696146168251

Tak když se to vezme historicky, ty tři série nájezdů vznikly v sezóně 2005/06 NHL. A do skupiny je pak na MS 2007 převzala i IIHF.

Ano, skupina na MS není tak našlapaná jako na World Cupu, kde fakt bude velmi důležitý každý jeden zápas. Ale to si myslím, že je podstatné méně než ty okolnosti výše.

To už bych si spíš dokázal představit, že se právě nájezdy nepojedou vůbec (v NHL vedou oddělenou statistiku výher, bez nájezdů a po nich). Ale moc tomu nevěřím. V Severní Americe nemají remízy rádi, to není ta správná šou (ostatně i já beru raději tři nájezdy ve skupině než remízu). Leda že by se to před sezónou měnilo i pro NHL, že by se nájezdy třeba komplet zrušily. Ale to jsou takové teorie.

0/0
1.3.2016 20:42

F22i44l72i53p 58L74o73u66k50a 4426396358211

Pokud by šlo ještě o nějaký můj názor na nájezdy, tak podle mě do jakékoli skupiny, kde se hraje "o bod navíc", 5 nájezdů nepatří. Je to "moc dlouhé", kvůli tomu bodu (ano, může rozhodovat, ale i tak). Samozřejmě, některé zápasy ve skupině jsou důležitější než jiné, ale ten princip je stejný.

Naopak v play-off, kde se po nájezdech rozhoduje a všichni to vědí už předem, že jsou to za všech okolností klíčové zápasy, tam bych dal 5 nájezdů. Klidně bych to takhle rozlišoval. Ale na World Cupu se bude hrát "do nekonečna", po zámořsku.

0/0
1.3.2016 20:46

M87i11c60h40a18l 42W67e21i93n10e31r 8390455697

Jak jsem psal níže, o ten bod až tak nejde, spíš jde o vzájemný zápas jako kritérium. Ve skupině o čtyřech účastnících je vzájemný zápas důležité kritérium pro postup.

0/0
1.3.2016 20:48

F48i42l13i74p 16L82o23u80k37a 4316956448441

Určitě. Zrušení remíz posuzování vzájemných zápasů zjednodušilo. A ta výhra v nájezdech může mít velkou váhu.

Jinak v NHL se mimochodem jako první kritérium při rovnosti bodů bere počet výher, bez těch po nájezdech. Vzájemné zápasy jsou až druhé kritérium. Což je docela zajímavé. Ale neumím si teď úplně vypočítat, jestli se to při rovnosti bodů po třech zápasech může nějak projevit. A vlastně těžko říct, jak to přesně bude. Tohle kritérium nemá v krátkodobé soutěži moc smysl.

0/0
1.3.2016 21:01

M76i57c12h21a91l 49W47e76i87n80e44r 8600715487

No, hypoteticky, jeden tým výhra v prodloužení a prohra v prodloužení, 3 body, druhý tým tři prohry v prodloužení. Oba po třech bodech, postupoval by ten první tým, ale spíše kvůli tomu, že ten druhý tým porazil v prodloužení na vzájemný zápas :-)

0/0
1.3.2016 21:16

M13i28c44h50a24l 23W15e34i33n47e66r 8320515967

No, jediná šance: 1 tým 2 VP, 1 P, 4 body, 2. tým 1 V, 1 PP 4 body. Postup prvního týmu na počet výher, byť prohrál s druhým týmem vzájemný zápas :-)

0/0
1.3.2016 21:21

F16i72l39i43p 73L96o90u63k90a 4876386888961

Výhry v prodloužení jsou OK. Nepočítají se jen opravdu ty po nájezdech.

Ze vzájemných zápasů se zase odečítají ty navíc, "liché", které přebývají. Což by v tomto případě formálně mohlo znamenat, že se přejde rovnou ke gólovému rozdílu. Ale to jsou takové teorie.

Určitě to bude nějak upřesněno. Jinak čekal bych, že za výhru na SP budou 2 body, ať už v prodloužení nebo po nájezdech. Zase jako v NHL. Je to zkrátka turnaj pořádaný NHL.

0/0
1.3.2016 21:30

F91i60l61i67p 24L44o44u19k62a 4926796808301

tedy 2 body, ať už v normální době nebo v prodloužení, příp. nájezdech. Už se v tom motám.

0/0
1.3.2016 21:30

F39i51l33i64p 54L68o97u49k70a 4256516108861

Takže paradoxně konkrétně v tomto případě by pravděpodobně 1. tým měl 4 body a 2. tým jen TŘI.

0/0
1.3.2016 21:32

M73i56c49h37a55l 22W35e25i22n73e71r 8780525867

Už v tom mám taky bordel. Na ty dva body za čisté vítězství jsem taky zapomněl :-)

+1/0
1.3.2016 21:39

M17i86c53h78a58l 62W52e67i48n40e35r 8430695907

Tak pardon: 1. tým 2V, 1P, 6 bodů. 2. tým 1 V, 2 VP 6 bodů. Postup prvního týmů přes to, že prohrál s druhým týmem. Respektive, postoupily by zřejmě oba, ale ten první z prvního místa.

0/0
1.3.2016 21:37

F57i31l44i19p 67L36o70u86k69a 4346476678541

Jak píšu. Dá se čekat, že za jakoukoli výhru budou 2 body. Tak jako v NHL. To je řekl bych docela pravděpodobné.

0/0
1.3.2016 21:41

M14i26c76h60a85l 12W80e90i61n27e46r 8910475437

Hmm, remízy bych se nebál. Její zrušení jistě napomohlo postupové matematice s ohledem na vzájemné zápasy. Jako, nejsme v rozporu, podle mého názoru to bude také jen na tři, jen říkám, že se mi to nelíbí a že ty dva nájezdy navíc by nikoho nezabily. Navíc hokej je týmový sport a nelíbí se mi, že po třech nájezdech pak může jezdit pořád dokola jeden hráč.

0/0
1.3.2016 20:47

F15i17l18i11p 21L52o44u67k90a 4386616218251

JJ. Určitě. Píšu si vlastně tak nějak "pro sebe".

Ale třeba právě ta poslední věc, ta v NHL neplatí. Tam musejí jet všichni hráči.

0/0
1.3.2016 20:49

M26o29j26m28í40r 90S18k48á50l71a 2780492416

Jo, podobně jako loni na MS - a DOMA;-D;-D;-D

0/0
1.3.2016 20:14

M87i98c94h14a97l 27W30e91i64n78e61r 8320355257

No, já nevím, hokejovou historii tak dobře nepamatuju, ale roky 1984 a 1987 jsme vypadli v semifinále. Byť nemohu posoudit, jak dobře jsme tam hráli, semifinále považuji za úspěch :-)

0/0
1.3.2016 20:06

L20u45k35á48š 97V74l85k 2641709454976

Něco pro zasmání. Hráči Toronta a Chicaga hledají kontaktní čočku spoluhráče

http://666kb.com/i/d6uo0zyqqkegfnyps.jpg

;-D

+1/0
1.3.2016 18:34

F15i10l39i94p 64K45o38l61b79á63b44e71k 2866406445901

A mám obavy, že nominace mine Girouxe v obou kolech...:-/

0/0
1.3.2016 17:48

F32i60l49i64p 94K15o75l96b12á25b33e80k 2746546325381

Kanada dá do úvodní nominace 2 gólmany a Luongo to nebude. Odhaduji, že ani Subban tam nebude figurovat, spíše bych to viděl na Seebrooka či Letanga...

0/0
1.3.2016 17:46

F59i15l92i27p 89K96o10l42b32á70b55e60k 2746726475171

*Seabrook

0/0
1.3.2016 17:47

T30o79m12a10s 33S41t91r48i22h57a85v34k40a 6162223808466

ten tip redakce na tým Kanady je fakt zvrácenej... v první nominaci 3 brankáři včetně zraněnýho Price, na co maj pak vypsaný další gólmany, pro dodatečnou nominaci?;-D

Subbana bych v prvnim kole taky nenominoval, asi ani Letanga, spíš by tam měl bejt Burns podle mě. Co mě ale ničí je Jake Muzzin, to je fakt pro zasmání...

0/0
2.3.2016 9:19

M26a10r35t59i17n 41S33y58k25o32r38a 5779255269906

Spíše bych oprášil myšlenku Kanadského poháru. Měl zvuk a určitou tradici. Tohle je zvláštní slepenec. Ale přesto se těším :)

+2/0
1.3.2016 17:39

F91i29l17i78p 13L91o92u58k14a 4616306738841

Tak "oprášit myšlenku" se dá taky chápat tak, že se to bude jmenovat trochu jniak, ale bude to totéž. Prostě jsou tam nějaké změny, které vyplývají i z předchozích zkušeností, no. Samozřejmě ty smíšené týmy, to je reakce na úpadek Slováků v NHL a pak taky to jedno dějiště v Torontu, místo celého světa nebo Kanady.

Ovšem nezapomínat na 12 přípravných zápasů. Ty se budou hrát v zajímavých místech. Třeba v Pittsburghu, v Praze atd.

0/0
1.3.2016 19:37

M30i29c68h60a66l 70W46e82i37n52e23r 8470775507

Osobně se mi to nelibí, místo třech přípravných zápasů mohla být kvalifikace dvě skupiny po čtyřech, postupoval by vítěz. Samozřejmě TOP6 by si mohla dávat přáteláky, jak by chtěla :-)

0/0
1.3.2016 20:21

F18i18l63i70p 96L41o94u42k21a 4976426778541

Těm přípravným zápasům bude termínově předcházet hlavní olympijská kvalifikace.

0/0
1.3.2016 22:12

M33i50c30h97a86l 66W48e38i94n63e76r 8200545787

Právě, předcházet :-)

0/0
1.3.2016 22:28

F17i63l75i93p 41L34o51u83k50a 4496906328421

JJ. Dokážu si představit třeba dvě skupiny po třech jako kvalifikaci. A k tomu 6 přípravných zápasů mezi tou šestkou.

Nicméně World Cup má být pravidelnější záležitostí. A v r. 2020 by prý měla být i nějaká kvalifikace. Je to i na angl. wiki tuším, s odkazem na nějaký web.

0/0
2.3.2016 0:20

L89á87ď17a 69M27a88l25ý 5237426165545

Luongo je vtip ne?

0/0
1.3.2016 17:37

F36r79a39n22t23i54š85e59k 52N61o86v77o45t14n11ý 8524126485109

Jak může někdo srovnávat MS a Světový pohár? Na MS jedou hráči, kterým skončila sezóna a mají chuť a sílu si ještě zahrát pěkný turnaj. Na Světový pohár jedou ty nejlepší týmy v plných sestavách, hraje se v Mekce hokeje v Torontu, každý se tam chce ukázat a zazářit. Jestli je něco takový zábavný doplňkový turnaj, je to právě spíš Mistrovství světa. Ostatně stačí si všímat rozhovorů s hráči, jak se vyjadřují. O MS to je vždycky takové zdvořilostí "Když budu zdravý, rád přijedu," o SP se všem rozzáří oči a rozpovídají se o to, jak se hrozně chtějí dostat do nominace a jaká to pro ně bude čest.

+16/0
1.3.2016 17:21

J79a16n 63S34t58o50d86o93l58a 7311380643740

Na SP bude někdo těžko nemocný. Všichni budou minimálně 4 měsíce bez hokeje. Kromě dlouhodobých zranění, které si smolaři přivodí ve finále SC, budou už všechny šrámy zhojené. SP je hráči považován za významnější, neboť mnozí současní hráči neměli šanci v žádném předchozím nastoupit. Prostě vzácný turnaj, proto tam všichni chtějí. Před MS je spoustu hráčů pomlácených, ale hlavně vyšťavených, neboť hráli 82 zápasů plus pre-season, případně první kolo PO, k tomu cestování přes časová pásma, do různých klimatických oblastí atd. Navíc adepti MS jsou zklamaní, že nehrají o SC, tak se jim na MS cestuje o to hůř.

+5/0
1.3.2016 17:28

F56r30a66n60t94i39š70e94k 63N41o78v79o12t19n71ý 8644266455229

No právě. Po 82 zápasech a případně jedné až dvou sériích v play-off se prostě spoustě hráčům na nějaké MS nechce a nelze se jim divit. SP bude naopak na začátku sezony, všichni nažhavení, plní sil, a čekám, že tempo těch zápasů bude vražedné.

+4/0
1.3.2016 17:48

J74i42r35i 47C71i55z 6794708350597

Je zde jeste jeden duvod vyjimecnosti turnaje. Na teto akci se s velkou pravdepodobnosti naposledy zucastnujeme jako samostatny reprezentacni tym. Za dalsi 4 roky budeme bohuzel asi jen soucasti Evropskeho tymu. World Cup je velkou propagaci hokeje po celem svete a bude TV prenasen na vsechny kontinenty. Zaroven predvede hru vsem hokejovym odbornikum v te nejvyssi kvalite, kdy kazda hokejova zeme bude mit moznost jasne videt svoje prednosti a nedostatky,

0/0
1.3.2016 18:47

M36o37j24m96í22r 30S24k47á49l57a 2720762146

Jarda má na té fotce výraz jak Arnold v Terminátorovi když šel po Sarah ConnorR^;-D

+1/0
1.3.2016 17:12

J26i74ř83í 53S56t41e25h39l42í84k 4250898416311

Kanada to vezme zodpovědně, logisticky dokonale do nejmenšího detailu. Jejich hráči v chrámu hokeje se vydají, diváci jim neodpustí sebemenší zaváhání v nasazení. A taky můžou být nervózní strachem z neúspěchu. USA rychlost a bojovnost za všech okolností, neúspěch si nepřipouští. Výběr Evropy je směs velkých zkušeností a nesporného talentu, líbí se mi víc, než navrhovaný náš. Podceňovaná nebo spíše nedoceněná Evropa může s čistou hlavou a zdravě vyhecovaná jít do finále a prožít si svoje "Nagano" nebo fotbalové "Dánsko na ME 1992."

+1/0
1.3.2016 17:07

M82i94c15h25a67l 45W44e36i13n64e82r 8890875567

Jen doplním, že Dánsko, byť se na ME dostalo jako náhrada za Jugoslávii, mělo velmi kvalitní mančaft, a to jim ještě chyběl Michael Laudrup.

+1/0
1.3.2016 17:19

J27i75ř87í 49S97t38e19h71l86í11k 4330398196301

Správně. Borci, poskládaní z celé Evropy, ze dne na den zabalili svoji dovolenou a přijeli si na Euro zahrát fotbal. R^

+1/0
1.3.2016 17:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze