Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zlínský Bukarts při debutu rozhodl: Třinec zase bude hrát hnusný hokej

Spolupráce nejproduktivnějšího dua zajistila zlínským hokejistům výhru v úvodním utkání předkola play-off s Třincem. Centr Petr Holík vybojoval na útočné modré puk přes dvojici Kreps, Jank, nabruslil si do pásma a pak přesnou „žabičkou“ uvolnil lotyšského kanonýra Robertse Bukartse, který rozhodl o výhře 2:1.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O19n34d42ř85e45j 56H88o19l52ý 9220690968739

vážená redakce,

to Vaše naprosto nesmyslné mazání je ubohé a ukazuje na naprostou neprofesionalitu.

Jelikož mažete příspěvky, které jsou až na jemné invektivy naprosto korektní

RvRvRv

0/0
8.3.2016 11:41

Z77d46e27n53ě63k 69P84a76ř40e33z 1775665978510

Tady je odkaz na zlínské stránky co opravdu řekl:

http://hokej.zlin.cz/clanek.asp?id=Kanonyr-Bukarts-Jdeme-zapas-od-zapasu-a-bojujeme-jeden-za-druheho-2483

0/0
8.3.2016 15:43

M94i22l76o78š 47F32r63i65e60d10l 3789897466862

Třinec to je hlavně Polanský s Adamským. A když netáhnou ti dva, netáhne v Třinci nikdo. S dohasínajícími veterány dohasíná pomalu i Třinec. Včera bylo vidět, jak je Adamský frustrovaný z toho, že si v zápase ani neškrtl.:-P Když to pak těmhle zkušeným hráčům nejde, začnou se uchylovat k faulům, často i zákeřným,což mužstvo srazí do kolen ještě víc. V Třinci si musí položit otázku, jestli ti dva pro ně nezačínají být tak potřební, jako Kaberle pro Kometu. Zlín je na tom momentálně líp, měl špatný začátek ligy, vyhrabal se z toho, chytá jim brankář, jsou psychicky nahoře, nevidím důvod, proč by neměli postoupit dál. Ano, Zlín možná léta hraje pořád takový stejný, provinční hokej, ale na play-off se vždycky umí připravit a kvalita tam je:-)

+8/−3
8.3.2016 7:34

M54i11c20h84a59l 40S79l11e13z66á53k 5891666497781

Váš príspevek je úplne mimo. Adamský letos sice nemá optimální sezonu, ale žádný zákerný foul nepredvedl. To vidíte jen vy u Vás. A co se týče Polanského, tak jste vedle úplne. Polanský vstrelil jediný gol Trince, je to bojovník a on je ten, který maká každý zápas do roztrhání tela.

+1/−2
8.3.2016 8:27

V11e63r29o46n14i93k95a 75M42a32r73t20í22n85k26o73v72á 1333963320

Stejně mimo, jako ten váš včerejší výkřik pod článkem o Kašíkovi?

+2/−1
8.3.2016 9:03

M39i23c91h16a66l 71S92l19e19z35á56k 5651236857591

To nemění nic na tom že Polanský , dlouhodobě nejlepším hráčem trineckych. Vy jste m hokej nesledujete.

+1/0
8.3.2016 10:06

M45i59c53h41a92l 57S34l76e62z85á30k 5661256867911

Píšu na mobilu. Omlouvám se za automatické opravy.

0/0
8.3.2016 10:07

V79e65r68o27n49i87k71a 22M78a41r10t86í65n17k75o17v95á 1353353790

Nerozumím poslední větě. Ale asi chcete říct, že hokej moc nesleduj. Opět jste mimo. Ale co už. ;-D. Podle vašeho včerejšího výkřiku bych řekla, že vy se ani o jeden tento tým nezajímáte. ;-D.

0/−1
8.3.2016 10:12

O24n29d90ř14e73j 14H45o39l30ý 9460140768319

hraje Zlín, tak útočí, prostě klasika ;-D

0/0
8.3.2016 10:31

M26i54c89h96a95l 46S70l73e46z73á98k 5911706677681

jak utocim? ze jsem napsal, ze polansky je bojovnik ktery maka kazdy zapas, a napsat ze by ho mel trinec vymenit je pitomost? ale prosim vas. trosku nadhledu prosim. vase nenavist k trinci je k smichu.

+1/0
8.3.2016 10:46

O86n77d33ř40e88j 17H77o60l74ý 9640520448519

už to nehulte ;-D

0/−1
8.3.2016 11:26

M41i91c42h37a33l 64S49l62e84z20á98k 5881646157771

Opět blábol.

+1/−1
8.3.2016 10:42

V54e90r21o13n45i76k52a 51M22a72r86t24í48n92k25o42v53á 1113293410

No jasně, jediný argument.;-D. Pěkný den, brebto. ;-D

+1/−1
8.3.2016 10:44

M54i41c71h68a15l 28S16l11e67z33á51k 5341116987151

kdybyste hokej sledovala, tak nemuzete souhlasit s prispevkem ktery jsem komentoval. to je jako bych napsal, ze cajanek hral prd a zlin by se ho mel zbavit. ackoliv toho hrace nemam rad, nikdy bych takovou pitomost nenapsal.

+1/0
8.3.2016 10:49

V82e52r48o98n74i88k49a 30M63a45r50t10í68n68k77o55v86á 1443723320

Kdybyste vy byl objektivní, tak dáte za pravdu panu Friedlovi. A zřejmě patříte k dalším těm pánův tvorstva. co si myslí. že nikdo jiný se o hokej zajímat nemůže. ;-D. Mimochodem - podívejte se na web Třince a pak můžete něco říkat. ;-D.

0/−1
8.3.2016 11:03

R23o29m52a97n 26O69l50s83z87o31w61y 3236487860425

Paní nebo slečno Martínková. Při vší úctě k Vám, také zrovna neoplýváte v diskuzi argumenty, přesněji řečeno nečetl jsem od Vás jediný. K tomu co napsal pan Friedl. Jsou to skutečně nesmysly. Za prvé, Třinec není jen Polanský a Adamský, v této sezóně již zcela určitě. Celou sezónu hrají ve třetí formaci, ice time cca 14-15min. Třinec aktuálně stojí na Kopeckém, Draveckém, Irglovi, Plíhalovi, co se týče útoku. Adamský zákeřný hráč? Tak to je skutečně nesmysl prvotřídní. Každý to ELH alespoň trochu objektivně sleduje, ví, že Adamský je příklad důrazného moderního hokejisty, který hraje tvrdě, ale čistě do těla. Zmiňte mi jediný ostrý nebo zákeřný zákrok, který učinil Adamský v minulosti. Co se týče dohrání Čecha, to se zákeřným faulem nemělo nic společného, trest na 2min adekvátní, toť vše.

+1/0
8.3.2016 11:34

M62i10l50o81š 14F47r64i41e42d82l 3379607806362

Však potvrzujete, Třinec stojí na hráčích, kteří jsou naprosto nevýrazní. Kopecký a Plíhal by v jiných týmech hráli přinejlepším někde ve třetí lajně, to jsou naprosto průměrní hráči. Irgl zdaleka není co býval a spolu s Polanským a Adamským by se mu pomalu měly začínat hlavou honit myšlenky na ukončení kariéry. Třinec posledních let - to byla především páteř Adamský-Polanský-Peterek a ve hře Třince je sakra moc znát, že došlo k jejímu nabourání. Ale zatímco pro Třinec je to hodně těžko nahraditelná ztráta, tak Zlínu naopak absence dříve páteřních hráčů (Leška - Čajánek - Balaštík - Kohler) zdá se, naopak prospěla. Možná po nich ve Zlínu někdo truchlí, ale myslím, že nemusí, noví hráči přinesli oživení, mužstvo jakoby se zbavilo určité staré šablonovitosti - a v tom je právě v porovnání s Třincem ten zásadní rozdíl.:-) Možná je to i tím, že v Třinci v minulosti působilo hodně hráčů, kteří dřív hráli v Pardubicích, ti co zůstali zrovna nějakou úžasnou formu nemají (jako třeba Rákos) a letos jim to tak nejde a Pardubice letos hrají tužku a najednou tu není ta kvalita jako dřív, pro kterou by bylo možno pro posílení do play-off sáhnout.

0/−2
8.3.2016 12:46

R87o50m84a89n 30O27l12s21z29o42w97y 3326187940205

Ve třetí lajně? Aha, tak to bude hodně složitá diskuze. To, že nemají (Kopecký, Plíhal, Dravecký, Irgl) aktuálně dobrou sportovní formu neznamená, že nejsou kvalitní. Na ELH jsou to TOP hráči. Faktem ale je, že zůstávají daleko za očekáváním (to je ale na jinou diskuzi). K věci. Vůbec nevíte o čem píšete a neznáte třinecký hokej. Polanský byl v Třinci vždy druhým centrem v závětří. Nejprve za Richardem Králem, následně za Honzou Peterkem a pak za Radkem Bonkem. Výhoda Polanského byla právě ta, že to nikdy na něm neleželo jako na klíčovém hráči. Nikdy totiž nebyl v Třinci prvním centrem! Obdobně u Adamského, protože ten hrál a hraje z 99% po jeho boku. Nabourání osy? Cože? Peterek už nehraje dvě sezóny!!! A nevšimnul jsem si, že by Třinec loni nějak strádal nebo Vy ano? To proč se letos Třinci nedaří je na hlubší analýzu. Nepiště prosím o něčem, čemu nerozumíte.

+1/0
8.3.2016 13:15

O66n71d84ř71e94j 78H88o63l29ý 9490150508789

a ten "loket" v obličeji bylo jen nedorozumění? ;-D

+1/−2
8.3.2016 10:30

M74i48c37h66a66l 15S10l37e78z98á17k 5591886507791

Ten pocit viděl jen vy. Návštěva očního by vám prospěla.

+2/0
8.3.2016 10:41

O17n82d81ř38e69j 31H75o20l51ý 9880840568989

prosím srozumitelně, po našimu už nerozumím ;-D

0/−2
8.3.2016 11:27
Foto

R85i64c50h25a76r33d 46H80o15t40o65v13ý 7934813867720

Ten třinecký beton byl opravdu úsměvný. Na vyrovnání měli před koncem dvě přesilovky a fanoušci Ocelářů jsou zděšeni, jak je rozhodčí zařízl. Jsou k smíchu akorát.

+4/−6
7.3.2016 22:55

R77o22m16a37n 18O56l46s66z75o79w56y 3976377840775

Uf. Třinecký beton byl tak dokonalý, že Zlín ve 3.tř. nevystřelil jedinkrát na branku. K smíchu tady jste akorát Vy. Nechápu některé fanoušky Zlína, mám na mysli ty, kteří vydávali zvuky - něco jako bu bu bu. Nevím jestli patří do Ku-Klux-klanu nebo utekli ze ZOO, ale tohle opravdu na hokej nepatří. Jinak typický zápas play-off, dohrávali se souboje, rozhodčí to dost pouštěli, ale tak to v playoff má být.

+2/−1
8.3.2016 6:22

M80i58l11o50š 24F57r90i82e65d14l 3979117516262

A ty dvě přesilovky sehráli navíc mizerně a ještě si při hře 6:4 v power play dovolili udělat faul. On to byl spíš náznak faulu, ale i to se píská a bylo víc než jasné jasné, že za takové situace to rozhodčí pískat bude.

+1/−1
8.3.2016 7:37

R35o75m48a88n 47O72l75s77z28o89w39y 3286827480955

Faul to nebyl. Ano, bylo docela jasné, že v dané situaci rozhodčí pískne, asi proto zlínský hráč nafilmoval pád. Jinak souhlas, Třinec hrál přesilovky pramizerně.

+2/−1
8.3.2016 7:54

O75n47d52ř29e62j 83H54o91l41ý 9710240858399

už to nehulte, nesmíte brát články v bulváru vážně ;-D

0/−1
8.3.2016 8:26

R50o33m20a54n 93O50l50s14z18o19w89y 3226117120395

Tak od Vás to sedí;-D...jestli mi tady chcete namluvit, že Kopeckého zákrok na Veselého byl faul, tak je veškerá další diskuze zbytečná.

+2/0
8.3.2016 8:51

O20n21d95ř74e52j 85H88o65l54ý 9800880428809

já nic takového netvrdil, máte evidentně příliš ženských hormonů, jinak byste nečetl mezi řádky!

Naopak jste to Vy, kdo obviňuje Veselého z filmování, byť k tomu nemáte jediný důkaz, kromě bulvárního článku.

Mimochodem, je úsměvné, že takový simulant jako Veselý nikdy v době kdy hrál za Werk nefilmoval. Protože žádný hokejista Werku nikdy nefilmuje.

;-D

0/−1
8.3.2016 10:36

R82o17m26a32n 85O46l37s94z79o83w34y 3426977900665

Uf. Urážky pominu, to je pod moji úroveň. To je moc blábolů na jeden příspěvek. Veselý nikdy za Třinec nehrál, to za prvé!!! Faul to prostě nebyl, to je fakt! Jestli to Veselý nafilmoval nebo ztratil rovnováhu - to je věc názoru a ví to jen on sám. Uznávám, že jsou možné obě varianty.

+1/0
8.3.2016 10:53

O38n62d17ř60e80j 24H81o29l75ý 9490430528609

máte pravdu, nehrál za Werk, jsem to popletl

Sice to i dle Vás ví jen o sám, ale stejně ho obviňujete. Hmm, evidentně slušný oddíl. Stejně tak obviňujete mne, že tvrdím o kapitánovi HC Oceláři, že Veselého fauloval.

R^

0/0
8.3.2016 11:32

R66o64m72a14n 18O69l31s10z91o66w35y 3636747440405

Pane Holý prosím přečtěte si co jsem napsal výše, protože reagovat na Vaše zmatečné příspěvky není jednoduché. Možná, kdybyste místo příspěvku alá "nehulte" napsal konkrétní názor, reagovalo by se mi jednodušeji. Já skutečně nějaké bulvární sra*ky nečtu, takže nevím kde se co napsalo. Takže jak jste to tedy viděl Vy? Byl to faul nebo nebyl? Já tvrdím, že v žádném případě a myslím si, že Veselý tomu pádu něco přidal.

0/0
8.3.2016 11:39

O36n71d42ř53e94j 31H37o91l73ý 9380600658119

zkuste se řídit radou o pořádném čtení celého vlákna a pak se mne nebudete psát na to, zdali si myslím že to byl nebo nebyl faul.

Lépe číst a pak to nebude pro Vás zmatené ;-D

0/0
8.3.2016 11:52

R86o50m82a52n 93O76l37s25z20o29w33y 3386697660455

Děkuji za vyčerpávající odpověď. Raději se vraťte k příspěvkům typu "nehulte". Ty k Vám sedí perfektně.

0/0
8.3.2016 11:57

M94i80c95h16a79l 51S92l13e16z88á57k 5381386717981

Podle pana Holeho vsichni fanousci trince huli :-). Ja prej taky. Podotykam ze nekourim ani cigarety.

0/0
8.3.2016 12:34

O75n56d13ř30e22j 50H83o82l69ý 9970160248259

evidentně Vám oběma dělá problém čeština

ale to je váš problém, ne můj

0/0
9.3.2016 18:58

R51o18m25a34n 64O90l95s91z41o54w85y 3596937470755

Od Vás to sedí;-D;-D;-D.....Jasně:-), naučte se raději porozumět psanému textu.

0/0
9.3.2016 19:59

O62n46d47ř97e52j 21H53o76l34ý 9490530938219

zkuste to prvně sám, budete překvapen novým pohledem na svět

R^

0/0
18.4.2016 8:15

R97o36m18a72n 36O76l60s97z73o32w73y 3466757170445

Reagujete na příspěvek starý pět týdnů;-D, Vy máte evidentně nějaký problém, ale to není až tak překvapující. Vraťte se k hulení a nastudujte si kde působili hráč Zlína (viz Vaše nesmysly o Veselém), protože se tady neustále ztrapňujete:-):-):-)

0/0
18.4.2016 8:20

O12n27d69ř28e13j 17H30o33l59ý 9170710148979

na rozdíl od Vás nemám net jako jedinou životní zábavu

Omlouvám se, že jsem nereagoval hned.

Mimochodem, to o Veselém jsem přiznal jako omyl, holt v té záplavě exZlínských hráčů v dresu Werku mi tam vklouzl. Ale pro Vás je to evidentně svátek dlouhodobý, tak si to užijte.

0/0
18.4.2016 8:39

K41a90r84e20l 95K83o93p15e46c22k33ý 3264853776881

V Třinci je něco špatně, s tím rozpočtem co mají, by měli ligu vyhrát, cokoliv jiného je neúspěch. Když si vezmu zejména dvě smlouvy mimo realitu, které podepsali před sezonou, tak je to skoro polovina toho, co mají nejchudší týmy extraligy na celý tým

0/−2
7.3.2016 22:54

T24o73m60á75š 13J19e73ž16i78š35e90k 1140764123570

Parodie na hokej, nebo též hnusný hokej, ten skutečně se dnes hrál, dokonce chvílemi až zákeřný, ovšem pouze ze strany Zlína, ten už více jak 10 let nepředvádí nic, co by se hokeji byť jen vzdáleně podobalo, to Řecko na Euru 2004 v POR hráli lepší fotbal, než Zlín hraje "hokej", kazí to dojem z každého zápasu, který hrají i oni, je to banda vandráků, malé děti, ani to ne, protože i ty by se za takový "styl" musely stydět, hnus velebnosti

+8/−26
7.3.2016 21:44

M64a63r72t62i65n 82Z46e62h50n90a23l 3388654157462

bože ty z toho snad i nespíš

+15/0
7.3.2016 21:46

P11e27t38r 41T19ě84t55h94a11l 4888666834169

To je asi velký komplex. Vaše "problémy" bych chtěl mít...

+2/0
7.3.2016 21:55

O84n15d79ř26e12j 87H56o68l53ý 9320220168769

tak poproste na pískovišti, zkuste to, on Vám někdo tu hračku nakonec půjčí R^

+1/0
7.3.2016 21:57

K21a20r83e88l 79P18e11c41i33n72a 4743453924711

Ale ale hnusný hokej hrál Třinec.

+5/0
7.3.2016 22:08
Foto

R18i68c71h73a97r97d 40H76o44t21o96v36ý 7764573777570

;-D;-(Rv

+2/0
7.3.2016 22:56

M93a26r35t41i73n 45Z20e21h19n57a81l 3738604417152

Nadpis pro vyšší čtenost. Bůhví co doopravdy řekl...

+8/0
7.3.2016 21:44

T80o19n25d47a 98W81a58w23r17z46a43c75z 5724911538406

Zlín měl ve 3. třetině 0 střel na bránu, celkem na střely 19:33. Pan Bukarts si asi spletl strany.

I když souhlasím, že si spíš přisadil ten pisálek, co to překládal.

+3/−2
7.3.2016 21:24

O53n62d75ř77e57j 19H60o97l72ý 9570590648499

třetina těch střel Werku bylo nahození, z uctivé vzdálenosti a v propagační kvalitě.

Na šance to bylo vyrovnané

+8/0
7.3.2016 21:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze