Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Odolní a nezdolní Orli letí do finále. Fantazie! jásá ikona Pucher

Z mistrovství světa má zlato i stříbro. Vyhrál slovenskou extraligu, v té české skončil druhý, těsně pod vrcholem. Na velké finále v klubu, kde kroutí už třináctou sezonu, však Peter Pucher marně čekal. Ve čtvrtek večer se to změnilo. „Tohle je největší úspěch znojemského hokeje. Fantazie!“ jásá legenda Orlů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M75a52r28t55i95n 88Š98t53u39d80e59n51t 6435724381825

Kolik madajli ma tenhle Pavel Chataricek? ;-)

0/0
27.3.2016 11:36

M97a92r82t90i56n 12Š44t60u79d60e35n18t 6785794501405

Kolik medajli ma tenhle Pavel Chataricek? ;-)

0/0
27.3.2016 11:35

T34o59m78a89s 94K37e45j60s78t 8755236755448

Mě by zajímala konfrontace s Kladnem,Motorem,Jihlavou a Slavií , ale jinak finále je super!![>-]

+1/0
27.3.2016 0:11

J26a39n 63R77e14g41u61l80a 8914842721172

Bohužel, soupeři tohoto typu Znojmo na ligu nepřipraví. Jinak výsledky přípravy na sezónu 15/16: http://hcorli.cz/zapas.asp?sezona=2016prip

0/0
28.3.2016 11:41

J67a75n 44H62o89l74u58b 8401299265833

Moc gratuluji Orlům! Je to velký úspěch! A držím palce![>-]R^

+1/0
26.3.2016 18:18

Z93d47e87n70ě57k 31B22e80r88á68n25e63k 2308715406732

Znojmu držím všechny palce.

+1/0
26.3.2016 17:46

P47e87t58r 41K74o15r82b36e61l 9106967870102

Ona ta kvalite EBEL je hodně o tom, kolik si který tým nakoupí za těžké prachy Kanaďanů. Pak je ovšem super, že to samé zvládne Znojmo za "pár korun" s odchovanci a hráči mimo ELH. Jednak to svědčí o tom, že to s tím hokejem u nás zas tak špatné není, a jednak to bossy ostatních klubů EBEL musí docela sejřit. Hodně štěstí.

+12/0
26.3.2016 14:47

P63e45t25r 98T55y69č40k26a 6705142589782

Ono to svedci o tom, ze Rakusaci hokej proste neumi. Neni umeni koupit za velke penize prumerne kanadany.

+1/−1
26.3.2016 15:14

Z13d83e47n52ě21k 24D90o59h10n20a51l 4709840180874

Jen doplním k těm odchovancům. Na celé soupisce jsou 4 odchovanci Znojma, posledním třem zápasům Znojma nastoupili 3 z nich. Z vašeho komentáře to působí, že jich je tam neobvyklý počet (jako třeba ve Zlíně, kde odchovanců 60-70%?), tak bych se ve vyjádření krotil (zvlášť když dva z nich hrají třetí obrannou dvojici a třetí je ve čtvrtém útoku). Jinak je samozřejmě výborné, co Znojmo dokázalo.

0/0
26.3.2016 17:13

J63a60n 18R56e34g34u79l34a 8334102641742

Oni ti lepší Kanaďani jsou na úrovni lepších našich hráčů, ale stojí méně peněz.

0/0
28.3.2016 11:43

J11a98n 57R76e83g10u61l71a 8314452831492

Pokud řeknu, že EBEL je stokrát lepší než ELH, tak je rozdíl, jak to myslím já a jak to pochopí někdo jiný. Protože já tím myslím diváckou atraktivitu. Taktická a technická vyspělost je na jiné úrovni. Srovnávat tyhle dvě ligy je nesmysl. A vyjadřovat ortel po jednom, dvěma zápasy taky. Protože i ten jeden, dva zápasy můžou být bída (a jako že fakt někdy jsou). Nicméně nejvíc je hluchý ten, kdo nechce slyšet. Všem vysmívačům vzkazuji, ať se zajímají jen o tu svou nejlepší ligu v Evropě, nám je to stejně u zádele. A abych nezapomněl - Maďarsko letos taky bude hrát MS. Jasně, možná zase spadnou, ale svědčí to o skutečnosti, že ty hokejky držet už umí a na ledě taky stáli. Sověty jsme taky učili hrát hokej a kde jsou teď ...

+6/−4
26.3.2016 12:52

Z85d15e37n10ě53k 92D53o24h47n81a75l 4649610560334

Až si někteří z vás nebudou po přípravě a pseudo LM bít v prsa, o kolik lig je EBEL lepší jak ELH, když to není pravda, tak to ostatní nebude nutiti k smíchu...

+2/−1
26.3.2016 13:03

V54í32t 59K23o51v56á49ř89í60k 5511437671694

Jezisi... kdo to řekl? A v jakém kontextu? Vždyť nikdo neříká, ze EBEL je kvalitnější... ale hraje se tam divácky atraktivnější hokej... to je bez debaty. Tak proč do toho celá ELH obec pořád ukrivdene sťará klackem?

+1/−1
26.3.2016 13:08

Z32d46e66n28ě75k 68D70o29h96n79a79l 4409550500364

Pod váma p. Karásek. A většina těch přirovnání k ELH se objevila po jeho komentáři.

+1/0
26.3.2016 13:14

J29a33n 92K24a36r75á17s48e70k 2313413926462

Aspoň jsem rozproudil diskuzi :D

0/−2
26.3.2016 14:45

J25a76n 57R20e34g82u90l11a 8254562881922

Je zajímavé, že tady si argument o tom , jak je EBEL lepší o několik lig vyrábí její oponenti aby mohli hned vypotit protiargument.

0/0
26.3.2016 13:14

Z85d14e57n52ě78k 82D95o16h22n70a36l 4589280410934

Umíte číst nebo p. Karásek je oponent EBELu?

0/0
26.3.2016 13:22

J24a96n 94R96e43g74u33l14a 8304312691152

No, máte pravdu že něco o nejlepší lize psal. Nicméně to pro mně vychází z kontextu (a ještě nesmyslně) o pořadí lig dle úspěšnosti v LM.

0/0
26.3.2016 13:28

Z71d58e35n13ě75k 14D30o50h71n59a95l 4919470450864

Což mi při nynější formě LM bohužel nepřijde jako relevantní forma porovnání, když si to někteří nemohou dovolit brát jako seriózní soutěž :-(. Leťs face it, české kluby jsou v LM většinou finančně chudými příbuznými, tak nějaké případné ztráty by dost ovlivnili jejich sezónu.

0/0
26.3.2016 13:39

J34a53n 49R98e90g92u88l76a 8134302591542

Ano, ale na této podobě se z valné části podepsaly české kluby (majitelé licence A), které tu ligu spoluzakladaly. Takže z tohoto pohledu je tento argument irelevantní. Koncepce LM byla převzata z basketbalu a tam tu funguje. Je to tedy spíše o tom, kdy ji česká hokejová veřejnost začne brát vážně.

+1/0
26.3.2016 13:47

Z27d61e10n36ě30k 18D76o33h56n85a66l 4609540970894

1. I z jiných lig tam nastupují týmy, které si místo nezajistili svými výkony (ať už byli také spoluzakladatelé nebo se vzali jakožto XYté, protože jiný nechtěl), tak to nesvádějte celé na české kluby.

2. Myslím, že evropský basket není tak nákladný sport jako hokej, tak nějaké ztráty méně bolí. Bral bych nějaký jednoduchý turnaj třeba o Vánocích, hrálo by osm týmů - mistrů na určitém místě a sfouklo by se to za týden. Hotové vyřešené.

0/−1
26.3.2016 14:12

P32e64t10r 12T58y97č87k98a 6595802329782

Jist. PMEZ taky zacinal s malo kluby a postupne je pridaval jak rostla prestiz souteze.

+1/0
26.3.2016 15:16

J22a82n 81R31e82g25u58l12a 8884712321752

K poznámce 1. - to není pravda. Protože tam nastupují jen týmy s A licencí a kvalifikanti. Nikdo se tam nedostal jen proto, že jiný nechtěl ( mohlo se stát, ale nevím o tom - případně Uveďte příklad). Takovy případ malem nastal jen u nas (Zlín).

2. Evropský basketbal je hodně nákladný sport - podívejte se na kluby ze Španělska, Ruska, Turecka, Řecka ...

0/0
26.3.2016 17:56

Z82d69e21n39ě47k 86D87o53h91n12a66l 4219130270104

Tak jsem kouknul na soupis účastníků a musím se omluvit za ten argument, že se tam kvalifikovali týmy, které se tam dostaly proto, protože jiné nechtěly. Zmátl mě ten fakt, že jsem slyšel, že tam postupují i týmy, co vypadly do čtvrtfinále, tak jsem usoudil, že ostatní nechtěly. Ale vážně, týmy z 5.-8. místa? I s účastí zakládajících členů, kteří mohli klidně spadnout o soutěž dolů? Ve fotbale to možné je, protože není tak nákladný (na samotný provoz, platy jsou asi někde jinde, ale o tom píši dole) a je populárnější jak hokej, ale v hokeji je to směšné.

Ohledně basketu, nějak si nedovedu představit, jaké ohromné náklady v basketu jsou. Vždyť jim pomalu stačí balon... pokud do toho počítáte platy, tak ty ovlivňuje ten fakt, že basket se hraje ve více zemích, je tedy lehčí sehnat peníze na platy a ty mohou růst nahoru, jak je to podobně ve fotbale. A jelikož se tedy basket hraje ve více zemích, je lehčí získat peníze na LM + fakt podle mě je levnější ho provozovat. Proto je možné pořádat velké akce jako UEFA CHL a basketová LM, na to hokej nemá.

0/0
26.3.2016 19:08

J55a39n 61R49e55g96u39l64a 8504742631822

Když klub s licencí "A" sestoupí, tak LM hrát nemůže. To na okraj.

LM by teoreticky dle okolností možná mohl hrát i klub, který ukončí sezónu ve čtvrtfinále. Je to právě o tom, že některé kluby mají právě A licenci. Konkrétně. V EBEL postupuje do LM vitez základní části a výtěz ligy. Po ZČ vyhrál Salzburg. Ten má ale A licenci a tedy jistotu LM. Přechází to tedy na druhého po ZČ, tedy Znojmo (na třetího to ale již nepřechází). Ve finále se potkávají opět a poslední volná "vstupenka" přechází na Linz, který vypadl v semifinále ale byl lepší po ZČ než Vilach, který také vypadl v semifinále. Licenci A má ještě Vídeň, která vypadla právě ve čtvrtfinále. Liberec loni na tom byl ještě hůř, ale také má A licenci. Je to daň za to, že na začátku stáli u toho a dali do toho peníze (takže je předpoklad, že mají i na to cestování). Podle mne to logiku má.

Co se nákladů týče (basketbal x hokej), tak si myslím, že budou srovnatelné a Počítám i mzdy hráčům. Protože ty haly mají obrovské, výměna palubovky taky něco stojí, cestovné, mzdy ohromné... Když to nebude stejné, tak minimálně podobné.

0/0
26.3.2016 19:53

J44a94n 94R11e60g41u34l28a 8874852581612

Omlouvám se dvojeni slov, velká pismena a horší diakritiku - píšu na telefonu a špatně se to kontroluje.

0/0
26.3.2016 19:56

Z71d91e78n85ě19k 26D69o28h65n24a13l 4729360310764

1. Tu A licenci za to, že soutěž spoluzakládaly, to chápu a souhlasím s tím. Pokud je tedy pravdou, že příští ročník je poslední, kdy tyto "účasti za zásluhy" budou platit (nebo v nějaké dohledné době budou zrušeny). Co mi ale vadí, že pokud majitel A licence vyhraje playoff nebo základní část, liga přijímá dalšího v pořadí. LM by se v této části měla rozšiřovat pouze pro kluby, které vyhrály ligu nebo základní část (v případě stejného vítěze ZČ a playoff by se bral poražený finalista). Pokud by na nějaké z těchto pozic byl majitel A licence, místo by se neposouvalo na jiný tým. V případě EBEL, kdy by i finále vyhrál Salzburg, do LM by šel on, Znojmo + další majitelé A licence. Nikdo další. Než by se zrušily A licence, tak by se max mohlo přibírat jen aby byl dobrý počet týmů.

2. Tak palubovku nemusíte v podstatě 24/7 chladit, tak tam bych řekl, že to bude nákladnější. Výbava hráčů a její stěhování, opotřebení, to v basketu asi nebude v takové míře jako v hokeji. A jak říkám, odměny v basketové LM budou asi lepší jak v hokejové, protože je rozšířenější. Kluby pak mají motivaci, že i případné ztráty dokáží pokrýt větším ziskem. Což v hokejové neplatí.

0/0
26.3.2016 20:47

J78a53n 15R70e63g82u14l52a 8574962111152

Ok, basket nechme baskatem.

S tím posouváním pozic pro kvalifikovaní se do LM to není úplně optimální, ale jesti se nepletu, tak to podobně funguje i ve fotbale - evropské lize. Protože pokud vyhraje pohár vítěz ligy, tak se kvalifikuje i poražený finalista.

Ve fotbale se kvalifikují do LM tuším i první čtyři kluby z tabulky (Španělsko?). Nevím, proč má s velkým počtem klubů problém ráda fandů. Navíc ty slabší kluby jsou zařazeny do "patřičného" koše. Navíc je často také vytýkána účast klubů z Anglie, Francie, Běloruska, Dánska, ... . Jenže hokejová LM je o rozvoji hokeje v Evropě. A právě slabší hokejové země potřebuji přímou konfrontaci s těmi lepšími (na klubové úrovni). A je to spíš ostuda českého hokeje, pokud se ČR považuje za hokejovou velmoc, že za dva roky nebyl jediný semifinalista LM z ELH, ale 4x Švedove, 3x Fini a 1x Svýcaři. A to si u nás o LM může myslet každý co chce. Ale ostatní si spíš myslí, že na Finy, Švédy a teď už i Švýcary prostě nemáme.

0/0
26.3.2016 22:06

Z78d77e98n22ě69k 79D10o77h63n27a52l 4549340150454

Ve fotbale se vám nezvětšuje/nezmenšuje počet účastníků podle toho, kde v lize skončil majitel A licence. Prostě můžete poslat do pohárů X týmů a tak to zůstane, dokud nezlepšíte/nezhoršíte koeficient. Chápu, že HLM začíná a musí zohlednit zakládající členy, ale nesouhlasím s v podstatě "přesouváním" A licence na další kluby, když majitel A licence vyhraje zč, playoff (neboli se dostane do LM podle svého výkonu). A licence by měla zaručit účast v HLM, i kdyby skončili třeba 8., ne sloužit jako důvod pro přizvání dalšího týmu, když by majitel A licence skončil na místech opravňujících start v HLM.

Jak už jsem psal, fotbal je rozšířenější (je registrováno více hráčů, hraje se na slušné úrovni v mnoha zemích atd.), dají se tam tedy sehnat lépe peníze než v hokeji, tak potom je to výhodné i pro více účastníků. Ohledně vaší myšlenky, že LM je o rozvoji hokeje v Evropě, tak to v podstatě potvrzujete můj komentář, že HLM je výhodná pro kluby z méně známých a podceňovaných lig, aby si ukázaly, že kvalita jejich ligy není až tak špatná, jak se říká. Já tedy myslel, že HLM by měla být soutěž toho nejlepšího, co v Evropě je.

A k té ostudě, jak už jsem se několikrát opakoval, pro kluby ELH není HLM finančně zajímavá natolik, aby v ní riskovaly zranění. Oproti klubům z ostatních zemí jsme finančně chudí příbuzní, tak si nějaké riskování nemůžeme dovolit. Proto to není nějaká ostuda. Navíc, o lize také hodně vypovídá, jací hráči z ní lezou a jaké vychovává. Což momentálně hráči, které vychovaly české soutěže, jsou druzí nejlepší v Evropě. Samozřejmě, není to nic, kvůli čemu bychom měli usnout na vavřínech, kvalita klesá a musí se makat.

0/0
27.3.2016 9:56

J27a30n 91R32e73g38u64l54a 8734822251942

Ono to není o "přesouvání licence" na další kluby, ale o tom, že liga má garantována 4 místa (dvě A licence a dvě B licence). Proto je ten klíč pro určení dvou dalších účastníků kvůli té licenci A komplikovanější. Ty důvody pro kvalifikování se můžete nalézt třeba zde:

https://www.championshockeyleague.net/news/33-clubs-already-known-for-2016-17-season/1666/

To jestli je nebo není pro české kluby finančně zajímavé účastnit se HLM je pořád zcestný argument. Protože potom nechápu, proč licenci "A" (tedy zakládající klub) mají hned čtyři (!) české kluby - Liberec, Vítkovice, Pardubice a Sparta Praha. Potom máme dvě B licence, kdy ty kluby jsou v tom vlastně nevinně - u těch bych to chápal. Ale proč to z těch zakládajících členů bere vážně jen Sparta, když všechny kluby do toho daly své peníze? To jsou potom za blbce - tedy ne v ČR, protože tady se z toho vykecají. Chápu, že pro českého fanouška to není priorita a zajímavé, ale proč ji musí pořád nazývat srandaligou, zbytečnou ligou, pseudoligou. Myslím si, že všechny čtyři české kluby nikdo vehementně nepřesvědčoval a na kolenou neprosil, by do toho šli. A odmítnout mohli stejně jak KHL. Takže pokud to někoho nezajímá, OK, beru, chápu, ale proč to proboha musí hanit.

Ono i v ostatních zemích Evropy HLM nepřeceňují, to si zase nemyslete. Ale taky nepodceňují jako u nás. K nám, kdyby přijeli Francouzi s "C" licencí na divokou kartu nebo na základě vítězství nějakého turnaje IIHF, tak se ně podívat půjdu (a tuším, že i 90% stabilních fanoušků), protože mě ta konfrontace českého / francouzského hokeje zajímá a budu chtít vidět vítězství svého klubu (jako všichni ostatní) a věřím, že i majitel klubu. A jestliže Francouzi postaví to nejlepší a my to nejhorší co máme (protože pro nás je to přece jenom lepší příprava), tak kdo bude za blbce?

0/0
28.3.2016 11:37

Z77d67e48n30ě88k 18D20o89h49n65a12l 4439920360534

1. Potom mi tento styl garantování míst přijde nevhodný. Logičtější by mi přišlo garantování místa pro týmy, které vyhráli zč nebo playoff a zároveň nezakládaly HLM, a týmy, které HLM založily. Protože v nynějším případě se opravdu jedná o přesun licence (tým s A licencí získá i B licenci, jenže podle dnešního systému B licenci přepouští na další tým, který skončil za ním).

2. Nemohu přímo mluvit za ty týmy, mohu jen dohadovat. Podle mě do toho vkládaly své peníze proto, protože chtěly mít lepší přípravu (hrát mezi sebou v Česku nebo se Slováky se člověk nezlepší, musí hrát se Švédy nebo Finy). A proč tu soutěž někteří haní? Protože se tu čím dál častěji tu najde nějaký inteligent (nejčastěji ze Sparty), který tu hlásá, kterak je HLM skvělá, jak je mnohem důležitější jak ELH a jak ubohé jsou kluby, co hrají jen ELH... nebo ještě inteligenti, kteří na základě výsledků HLM porovnávat kluby nebo, nedej bože, ligy. Tak na diskuze v takovém duchu o HLM dokážu být docela alergický.

3. Nevím, asi jsem konzervativní, ale v momentálním stavu HLM mě nijak neláká, abych se chodil na ni dívat (i kdyby tam hrál klub, kterému fandím). A i kdyby se s Frantíkama prohrálo, za blbce nebudem. A kdybychom je porazili, za blbce nebudou ani oni. Je to příprava, zkoušení nového, kontakt s jiným hokejem, na výsledku až tak nezáleží (asi jako EHT nároďáku)

0/0
28.3.2016 13:07

Z22d60e11n59ě46k 58D47o85h32n65a73l 4369750240334

A když mluvíte o divácké atraktivitě, závisí na tom, na co jste byl zvyklý. Pokud jste byl zmlsaný extraligou, tak vám asi dost pravděpodobně nepojede WSM. U nás po těch letech v pralese i ta WSM (tehdy 1.NHL) byla atraktivní. Alespoň pro mě.

0/0
26.3.2016 13:07

M34a38r53t84i32n19a 24S96o62u46k23a24l94o60v27á 4582399479841

To je jako kdyby byl vyplesklej z toho, že hraje finále naší první hokejový ligy :-/

+1/−12
26.3.2016 12:23

V51í92t 72K32o78v45á40ř80í25k 5631247811434

Martino. :) vzdyt jen dokazujete, ze nic nevite. :) a ještě psychedelictejsi je, ze to dáváte na odiv a to, jakej jste prosťáček, berete za svou devizu. :)

+7/−2
26.3.2016 13:10

P75a26v41e73l 88C17h14a43t96a63r47i23c32e43k 2511356155171

Tato pralesní liga - a fantazie??? No, kdyby se přihlásili do přeboru Maďarska, možná by se také dostali do finále... Znojmo je ostudou českého hokeje. Hrát mají ELH nebo nižší soutěže, když na ELH nemají.

+2/−24
26.3.2016 11:38

P44e87t90r 71T39ě61t15h74a48l 4908376984429

Co a kde hrají je jejich věc a hlavně věcí majitele. Zbytek psaného textu od Vás nechám bez komentáře...

+11/−1
26.3.2016 11:55

V48í63t 78K48o78v28á53ř68í31k 5431507531394

Jste diagnostikovatelny... někam si s tím skocte...

+5/−1
26.3.2016 12:16

S34t19a55n12i87s55l20a56v 78A93n52d13r85u79s67i24ó68w 4223153979311

Od kud jses? Nejses náhodou Kotleťám ;-)

0/−3
26.3.2016 13:20

Z98d58e52n94ě72k 16D60o47h23n53a49l 4279100370944

Aje, inteligence dorazila i s obědem. Pěkně k sobě Chatarickem sedíte...

+2/0
26.3.2016 13:24

M28i46c12h81a87l 84H68o69z36á44k 5919482848548

Chtěl bych Znojmo v Extralize :( ..ale prachy jsou prachy

+8/−2
26.3.2016 10:22

P62e31t45r 55T17ě34t59h13a16l 4258496584189

Velká gratulace Znojmu (ze Zlína)! Poslední zápasy jsem se snažil zkouknout jak to šlo a jak jsem měl čas. Na finále se těším, hodně štěstí!

+13/0
26.3.2016 9:45

P65a50v13e85l 85C52h71a94t31a19r33i20c45e40k 2881266605791

A za rok, hurá, do přeboru Maďarska, kam se prý přihlásili...

+1/−15
26.3.2016 11:39

J66i75ř92í 60S31a14p71o91u12š45e24k 2408868413386

R^

+2/0
26.3.2016 9:37
Foto

J75a12n 29H32a57ž15m95u22k58a 6403226215

Nakonec je Znojmu v EBEL lize lépe než v ELH, kde různí Strakové, Ružičkové a Chrenkové nehrají podle pravidel.

+13/−1
26.3.2016 9:37

P44e70t92r 70T86y54č45k81a 6825252159282

A Brizove....ti taky chodi o prestavce k rozhodcim do kabiny.

+8/−1
26.3.2016 9:49
Foto

J98a23n 93H49a36ž79m90u32k90a 6803696375

Ale no tak;-)

+1/−1
26.3.2016 10:05

P69a92v12e74l 70K62o43b30i19á91n 9366307183733

A Charouzové...

+1/−1
26.3.2016 12:06

M37a84r51t59i55n 60K96u10l33i43š 4216556846776

Chodíval jsem před lety občas na EBEL ve Vídni. Soutěž hraje takový mezinárodní mišmaš hráčů, jednotlivé týmy se dost liší stylem hry. Ale Rakušani maj prachy a liga má vysoké příjmy (nejlevnější lístek 25€ apod.), takže to rozhodně není rybník. To, co dokázalo Znojmo, je naprostá pecka!

+26/−3
26.3.2016 9:19

P48a89v29e62l 11C65h11a93t52a69r21i29c80e84k 2191166855721

Srovnatelná se čtvrtfinálem přeboru Bosny a Hercegoviny...

+1/−17
26.3.2016 11:40

J41a62n 52K16a80r41á35s18e40k 2683683676622

To co se ve Znojmě podařilo je neuvěřitelna fantazie! Je to famózní úspěch českého i znojemského hokeje! A ve finále se střetnou nejbohatší a nejchudší tým ligy :D jo a pro ty, kteří pochybují o kvalitě erste bank ligy - dle výsledků z loňské ligy mistrů byla ebel třetí! Nejlepší liga v Evropě :)

+17/−4
26.3.2016 9:15



Najdete na iDNES.cz



mobilní verze