Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Čeští hokejisté? Promarněná šance zbavit se blbé nálady

Peskovat za vypadnutí ve čtvrtfinále s USA si čeští hokejisté nezaslouží. Že ale čekání na světovou medaili dál pokračuje, už taky není jen náhoda.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L16u59b74o 16K12o44h55u25t 5186616371954

viete aky je rozdiel medzi Ceskom a Slovenskom na MS v hokeji?! 24 hodin...:-P;-D

0/0
22.5.2016 18:38

Z90d83e24n88ě29k 96B26e71r68á94n82e36k 2828795796852

Osobně vidím tento rok posun v kvalitě českého hokeje o několik příček nahoru, a to jak v lize, tak v reprezentaci. Pokulháváme v proměňování šancí, málo střílíme. Stále vymýšlíme další lepší přihrávku do ještě lepší šance. To nemusí být vždy efektivní. Zlepšení vidím v obraných řadách, které drží modrou útočnou čáru a zbytečně nepanikaří. Obránci by ale měli zlepšit účinnost střelby od modré. Náš hokej na tom není tak zle, jak někteří frustrovaní také fandové říkají. Je třeba jim poděkovat za krásné zážitky na MS v Rusku. Je velká chyba vedení českého hokeje, že nenechali pana Vůjtka dále tvořit a vést český hokej. Jandač se trénovat učí a prozatím není příslibem dalšího zelpšení.

0/0
22.5.2016 6:38

Z68d95e90n47ě43k 70B57e85r64á91n25e69k 2158205976432

Je třeba hráčům poděkovat ....

0/0
22.5.2016 6:52

F67r34a27n27t34i60š56e37k 58T81l30u90k77a 3247649112832

Problém našeho hokeje vidím v tom, že po Nagánu se do čela čs.hokeje dostali lidi, kteří stavěli pouze na ( Růžičkovi + Hadamczikovi ) A ztoho plynul " ... " MENŠÍ A VĚTŠÍ NEÚSPĚCH " Mimo tyto 2 průměrné trenéry, vůbec nevzali do plánů výrazně, odborně a lidsky lepšího trenéra VŮJTKA ( Velké úspěchy v KHL + u slovenské reprezentace )?!Zkrátka, vedení a koncepce čs. hokeje hodně pokulhává. Pro náš hokej platí: ... " RYBA SRDÍ OD HLAVY " !!

+1/0
21.5.2016 8:32

J66a32r96o44m80i72r 84C72e25r54m61a72k 7989544448442

Po Naganu jsme ziskali 3 tituly mistru sveta behem 4 let a Ruzicka s Hadamczikem zacali az v roce 2005.

0/0
21.5.2016 18:12
Foto

J35á98n 33E96l58i94á89š 3800357457582

Problém vidím v tom, že o českom hokeji vytvorili televízie vo verejnosti "obraz neporaziteľnosti". ČT vysiela pred každými MS spomienku na Nagano a fanúšikovia každý rok veria, že sa Nagano zopakuje... Ale to je utópia! Slováci skončili na deviatom mieste a ja som rád, pretože som tak dobrý výsledok nečakal. Myslím, že príde čas, keď aj český fanúšik bude spokojný s umiestnením do desiateho miesta, pretože hokejisti prestali hrať hokej srdcom. Už je to len ich zamestnanie...

+1/0
21.5.2016 6:57

K87a29m21i51l83a 42K93a52l81e93n34s72k81á 9896347567138

Naši hokejisti podali na MS na své možnosti nadstandartní výkon. Bojovali a hráli docela líbivý hokej. Patří jim dík. Bohužel kvalita Českého hokeje je taková jaká je. Extraliga úroveň nic moc a když se tam objeví nějaký talent tak brzy odejde do NHL a odtamtud se do reprezentace téměř nedostane kvůli play off. A naše hokejová základna není tak velká jako Kanady, USA, Ruska, Finska, Švédska....Takže s většími úspěchy nelze počítat ani do budoucna.

+2/0
21.5.2016 0:00

D60u32š35a10n 95M88o29u51r79e40k 7432767327381

Ano, málo připomínaný fakt je, že už loni jsme po čtvrtfinále dvakrát nedali gól. Už tehdy to byla ostuda. Ani letos jsme amíkům nedali gól ze hry. Přitom Kanada s Finskem letos zvítězily dohromady skóre 11:1...

Bez gólů se hokej hrát nedá.

+1/0
20.5.2016 23:02

J88i52ř78í 72N72e66s47p36ě71š54n19ý 8773946711743

Trenerum se az neskutečné podařilo poskladat fungující tým , pak ale mužstvo znervoznili možným doplněním a uz od zapasu s Dánskem bylo vidět, ze to přestává fungovat. Tým přestal mit svoji sílu. Přesto všechno vidím tohle americké mužstvo ne tak silné, aby naše mužstvo přes ne neproslo....původní velmi silna koheze se rozpadla a mužstvo dohralo jen tak jak jsme pred MS snad všichni tipovali...

0/0
20.5.2016 21:27

K33a93r92e91l 16P93e78t72e90r20k95a 8820629401629

Znervóznili možným doplněním ;-D Jedině konkurence přináší vyšší kvalitu. Řekl bych, že po Norsku už byli hráči utavení z pro ně přílišného a rychlého bruslení. Pak už přišel pouze jeden průměrný zápas se Švýcarskem a tři zápasy špatné. Prostě nevydrželi se silami a těch posil mělo být tudíž víc, nežli jedna!

+1/0
20.5.2016 21:39

M30a78r24t55i97n 11N37e79v55r60l40a 2857971414177

Pane Sáro, já so pod pojmem blbá nálada představuji stav kdy věci jsou v podstatě v pořádku a jenom my lidé je pesimisticky vidíme špatně. Stačí změnit osobní pohled a blbá nálada zmizí.

Já myslím že je to horší. Zahniva už samotný český hokej. Ubývá hvězd v NHL, v juniorech nestačíme už přímo herně na ledě. Dejte si černobílý obraz ať nerozeznáte dresy a za chvíli i tak poznáte kdo je na ledě Čech a kdo Kanaďan nebo Rus.

Za pár let budeme rádi i za to čtvrtfinále.

+5/0
20.5.2016 20:37

L13i81b34o72r 17B49e33n79á49t75s57k89ý 3572928587201

Úplně nesouhlasím s názory. Kdyby sudí pískal férově, tak to možná skončilo jinak, i když by nás asi kanada zničila. Ale je skutečnost, že s přesilovek jsme nedali gól, je asi to proč jsme nepostoupili.

+1/0
20.5.2016 19:38

B49o34l43e73s63l26a64v 85F75a91l86d89y20n80a 6303709332671

Ten systém na MS je zvláštní.USA prohrála s Kanadou, Finskem, Slovenskem i z Německem. Nás porazili a jdou dále. Boje ve skupině jsou druhořadé. Chleba se láme až ve čtvrtfinále.:-/

0/0
20.5.2016 19:33

K39a56r16e14l 50P15e37t30e13r16k72a 8660639261389

Ano USA 4x prohráli, protože to jsou jenom junioři. Proto bylo neskonale trapné s nimi prohrát! Když nedáme ze šesti přesilovek gól, tak jsme si nic jiného ani nezasloužili! Vyhnuli jsme se alespoň dvou jasným debaklům.

+2/0
20.5.2016 20:10

P95e54t20r 16B54r26a92b10e14c 2111831806927

Tak jsem se podíval na statistiky a generační libovolné 15 leté období je následující. V letech 2016-2002 český tým nedokázal získat medaile celkem 9x, zatímco v rozmezí 2001-1987 jenom třikřát, a v rozmezí 1986-1972 jen jednou. Jako hokejová země jsme tedy opravdu tradičně patřili mezi hokejové velmoci spolu s Kanadou, Ruskem (SSSR), a Švédskem. Generačně je ale propad faktem.

Ano, časy se mění a nic netrvá věčně, a možná, že ted přišla řada na náš hokej. Jestli je to v ekonomice nebo psychice je celkem jedno, protože všechno souvisí tak trochu se vším. Je to v možnostech, v úsilí, trpělivosti a výdrži a tak dále. Finsko i Švédsko jsou země s námi porovnatelné, a bylo by možná dobře se od nich něco přiučit. Je to i v kultuře sportu a mezilidských vztazích. Je to i v technice trénování, v životosprávě.

Američani, Finové nebo Švédové mají velice věcný a technický postoj k hokejové práci a radují se většinou až po dosažení cíle. Český způsob mi připadá mnohem emotivnější a nevyrovnanější. Všechno je ve varu celou dobu, výkyvové představení, v jeden okamžik nebe v druhém peklo, a komentující hráči to potvrzují jako kdyby jsme byli svědky řeckého drama. To je naše kultura hokeje a bylo by dobré se zamyslet, jestli tohle vede k lepšímu soustředění na hru a na strategii. Sevřená hra proti Američanům a klid ve hře byl pryč oproti skupinové hře, kde šlo 'jen' o postup do čtvrtfinále. Nemyslím, že by naši hráči technicky děsně zaostávali za Američany, ale v psychice stoprocentně. Extra otáčení, zlomková zpomalenost, pomalejší a jistější nahrávky, to dělá, že hra vázne. Američani nečekali, že se Češi sesypou. Čekali, že budeme hrát jako ve skupině. Ale Češi byli úplně jinde. Na Američanech bylo znát stoprocentní soustředění na hru, kde je volno, kde je možnost a dál a dál, jenom neudělat chybu. Češi byli nervózní od začátku do konce, s tlakem, že nesmí prohrát, jenže s tímto postojem se prohraje zaručeně. Český hokej bude muset tenhle typ myšlení změnit. Bez emocí.

+7/0
20.5.2016 19:32
Foto

J33a43r70o17m84i30r 72H54a13u75z67a79r 9564348306195

A mozna,jednoho krasneho dne se bude hrat o sestup??I ve fotbale neni jiz hracu svetove,ba ani Evropske tridy.Je to na pytel,pane velitel.8-o

+1/0
20.5.2016 19:38

V75l69a47s69t95i19s76l29a86v 51Š74ů15d23a 8454963659842

Brát v potaz 70. a 80. léta je nesmysl,zejména Američané posílali amatérské výběry a občas hráli i MS nižších kategorií, Kanada se několik let neúčastnila MS vůbec, Finsko se teprve pozvolna dostávalo nahoru, Švédům odcházeli ti nejlepší za moře a Švýcaři byli v hluboké krizi... pouze my a Sověti jsme mohli vždy nastupovat v nejlepších sestavách, chybělo maximálně pár emigrantů, naše týmy mohly navíc těžit ze sehranosti, protože spolu mohly hrát po celý rok a před akcemi byla dlouhá soustředění, navíc byl ještě větší výběr hráčů - naši se Slováky, Sověti těžili i z Lotyšů, Bělorusů atd., což mělo další efekt, že nebyly souboje s těmito nepřijemnýmy postsovětskými týmy + se Slováky, je to úplně něco jiného než dnes, kdy se týmy dávají do konečné podoby až v průběhu turnaje. Z tohoto pohledu tato éra přiliš příznivě nevyznívá, když jediný rovnocenný soupeř byli Sověti a my získali ve vzájemné konfrontaci jen 4 tituly a na ZOH nic...Navíc se MS dnes hraje jinýmy systémem, proto když už chceš dělat srovnání,pak od roku 1992, kdy bylo zavedeno play off - v tomto systému totiž nikdo medaile tak pravidelně sbírat nebude. Roli hraje více faktorů, i to štěstí, např. na MS v Praze 2004 se o našem osudu rozhodlo trochu už o rok dřív, kdy Amíci hráli ostudně o záchranu, byli tak nasazeni do Ostravy spolu s dalšími 4 silnými týmy, tehdy se tam právem řadili i Slováci, bylo jasné, že jeden z nich neprojde do play off (nakonec Rusko), a že týmy v Praze (my a Kanada) narazí na soupeře ze špičky-první dva týmy z Ostravy měly proti tomu Švýcary a Lotyše... Ono vlastně tak úplně nesedí ani srovnávat ta devadesátá léta - v devadesátých letech jsme získali 3 medaile z MS, kde se vůbec nehrálo čtvrtfinále, semifinále i finále bylo na dva zápasy, na MS 1997 dokonce byla semifinálová skupina a finále na dva vítězné zápasy...Jak říkám, čtvrtfinále je bohužel často o náhodě a o štěstí, však Kanada měla sérii 2010-2014, kdy čtvrtfinále nepřelezla, a to předtím předváděla kvalitní výkony

0/0
20.5.2016 21:53

M64a74r98t40i15n 86N16e91v18r85l78a 2507671834307

Vcelku s tímto souhlasím.

To čekání na medaili už není náhoda nebo že jsme měli šikmý led a zaujaté rozhodčí.

Slováci mají v tomhle náskok... na cestě dolů z kopce. Za pár let budeme rádi i za to čtvrtfinále jako letos Dánové.

Mužstvu se nedá nic vytknout ani Vůjtkovi. Tohle byl prostě jejich strop, na víc reálně neměli. Divejme se na Finy a hlavně Kanadu jak hraje moderní hokejista v 21. stoleti. Oni jich tam mají cele mužstvo. My sem tam pár jednotlivců.

+7/0
20.5.2016 19:26

F83r33a84n24t41i15š86e20k 96S72t50r10n64a96d 4544725699796

Nekonečné čtyři roky bez jediné medaile z MS - to je smutná vizitka neúspěšné české hokejové reprezentace. K tomuto tristnímu stavu není třeba dodávat vůbec nic.

+2/−2
20.5.2016 19:20

A72n64t25o43n40í34n 11U62r48b22á85n91e14k 9553468876948

Psal jsem to již po prvních zápasech ve skupině. Mě se jejich hra líbila. Hráli bojovně a týmově.

+3/0
20.5.2016 19:00

K25a71r55e64l 29P66e29t36e70r35k24a 8500759741559

Ale amatérsky. Kvalita např. Hemského chyběla. Letos nás oproti předchozím letům podrželi brankáři, proto relativně slušný výsledek.

0/0
20.5.2016 20:13

M53a48r14t45i18n 96N40e79v68r94l27a 2917941354267

Ano, bojovně a tymově hráli i Maďaři. Že by k tomu úspěchu bylo potřeba ještě neco dalšího vás nenapadá?

Divejte se na Kanaďany a třeba si všimnete co je tou další ingrediencí co z bojovneho týmu udělá vítězný.

+1/0
20.5.2016 20:18

O84l80d97ř76i28c11h 43V65á31l88e50k 2867860853965

Jak píše David Dušek níže, českému týmu chyběl ROZDÍLOVÝ HRÁČ. Měli ho v duelu s námi Dánové (Ehlers), měli ho Švýcaři (Niederreiter) a měli je Amíci (Larkin, Matthews). Tihle hráči, když byli na ledě, si tam dělali co chtěli. A v případě Dánů a Amíků rozhodli zápas.

O Finech, Rusech a Kanaďanech nemluvě. Takže tohle byl jeden z důležitých důvodů, proč jedou Češi dom. Potíž je v tom, že rozdílového hráče Česka nevidím ani pro zářijový SP :-P. Ostatně nevidím ho ani v týmu pro Euro.

+6/0
20.5.2016 18:34

M27a40r24t55i22n 45V59i28n94d98u88š54k70a 4835316896110

Na EURU budu nasim titulem postup ze skupiny a verim Vrbovi, ze na souperich ve skupine najde nejaky slabiny tak, abychom uspeli.

0/0
20.5.2016 18:41

J34a36r69o91s61l34a86v 68C66h51u85d14á92č51e27k 7434185756315

V tomto asi mate pravdu.

Furch nektere zapasy chytal fantasticky, je vsak treba mit vynikajiciho utocnika a promenovat sance.

0/0
20.5.2016 18:44

A91n15d79r55e11j 59K17r75á92l 7745736725695

Pokud se Voracek dostane do formy z podzimu minule sezony, bude to on.

+1/0
20.5.2016 19:27

K63a63r28e29l 44P20e23t46e71r37k77a 8360829951139

My jsme ale takoví frajeři, že Hemského pošleme do p.... Rv

0/0
20.5.2016 20:15

P92a19v98e68l 34R23o24k17y59t62a 3950321970708

Jaký náskok v propracované výchově? V USA maj půl milionu registrovaných hráčů. S takovou základnou se nedá měřit. Momentálně opět švédové propadaj do letargie. A to sme je nedávno vychvalovali. Ale generace Zetterberga, Sedinů atd. se blíží ke konci. Též budou mít problém. Nejsme tak početný národ jako USA.

0/−1
20.5.2016 18:24

A67n48d32r40e72j 67K31r24á49l 7165346795285

Svedove rozhodne mit problem nebudou. To, ze nikdo neprijel do Moskvy jeste neznamena, ze nemaji mlade talenty.

+3/0
20.5.2016 19:29

F97i95l80i85p 75N45a92v67r43á21t76i50l 2717920943784

Ano, s takovou základnou se stkutečně špatně měří.

Jak je tedy možné, že jsme je ještě před pár lety dokázali porazit? A jaktože dnes nemáme v NHL lepšího hráče než mají oni?

Ani naše tehdejší skvělé výsledky, ani naše současné selhání nejsou dílem náhody.

0/0
21.5.2016 14:40

P96a13v46e54l 24R56o86k70y12t13a 3770141960388

Amíci měli i před tím lepší týmy než my. Pokud sme je někdy porazili tak to bylo dycky spíš podceněním. Nepamatuju si, kdy bysme amíky skutečně přejeli. Ano sou tu výjimky (2011 nebo 1996). Ale amíci měli dycky lepší tým. A když utkání brali trošku víc vážnějc (jako, že v posledních letech berou playoff hodně vážně) většinou se proti Kanadě ani USA nechytáme.

0/0
21.5.2016 15:10

M22a92r87t30i55n 73V47i84n54d59u14š74k88a 4515286936270

Konečně umístění odpovídá. Loni, predloni i letos v podstate bezgolova vyrazeni. Ta kvalita smerem dopredu proste momentalne není taková. A na SP to IMO nebude jiny. V NHL, a vlastne ani jinde, nemame zadnyho strelce technika ci strelce zabijaka a ti tri hraci v padesatce bodovani nas nespasi.

+2/0
20.5.2016 18:20

D52a73v36i77d 14H31a12š24a 2119672673

Už od začátku jsem se fakt těšil na článek: Český hokej se propadá, musíme zlepšit práci s mládeží, ujizdi nám vlak. Hokej je proste hezky sport na koukani. Když jej ovšem chce dítě hrát potřebuje: zimám, nákladnou vyzboroj , obří časovou dotaci dítěte a ostrý lokty. Prostě logisticky dost náročný sport valcovany jinými vlonocasovymi aktivitami. Sport je to hezky,ale svet na něm nestojí. Se s tím smir

+5/0
20.5.2016 18:16

F92r86a25n46t93a 94B36r32a89d66a 1279165369779

Konecne umisteni odpovida situaci. Hraci hrali na max, snazili se - vse OK. Ale realita je takova, ze na MS bysme nemeli ani na Kanadu ani na Finsko. Rusko jsme sice porazili, ale byla to dost klika (jak se rika 1 - 2 zapasy z deseti je porazime a to byl zrovna on). Svedi byli letos slabi - 30 omluvenek je fakt dost. My se zuby, nehty drzime v top 6, ale na medaili to neni (musela by byt velka klika). Takze ikdyby jsme USA porazili tak bychom podle me skoncili zase 4. Ale pred MS jsem si rikal, ze 1/4 finale bude letos obrovsky uspech - takze u me dobry R^

+22/−2
20.5.2016 17:50

D12a50v29i18d 65Š79t11a62m12b39e69r28a 4152724824616

Stalo se to docela nedávno, kdy se mi kluci z litvínovské juniorky snažili vysvětlit systém jejich soutěže. Byli tři a ani sami mezi sebou se nedokázali dohodnout, jak se ta soutěž vlastně hraje. Možná tady by se mohlo začít. Nedělat z mládežnického hokeje guláš. Různé experimenty, akademie a bůhví co. Rozdíl mezi severoamerickým hokejem a evropským se prohlubuje, bohužel v neprospěch Evropy. Chybí mi ti hladoví kluci.

+4/0
20.5.2016 17:40

L78a21c62o 63K92o86t68l61a73r 1189741257125

Jsem zvědav, jestli USA konečně vyhrají MS, naposledy ho vyhráli v roce 1933 a to je ostuda jak brno! A to mívají spolu s Kanadou nejvíce hráčů z NHL.

0/−1
20.5.2016 17:40

M57a54r62t68i44n 13V10i94n11d95u41š59k61a 4515406416300

Myslim, ze nevyhraji. Kanada, Finsko a Rusko jsou kvalitou o tridu vyse.

+2/0
20.5.2016 18:23

A90l40e97x46a94n47d94r 66S24c38h23ö97n14f73e71l25d 6168529319793

Asi jsem koukal na jiný hokej.

Viděl jsem tým, kterému k české špičce chybělo sotva deset hráčů, hrát opatrně a v přesilovkách vysloveně ustrašeně.

A to proti týmu země, která by mohla sestavit nejméně dvě kvalitnější sestavy.

Kdyby si někdo namlouval, že patříme do světové špičky, měl by rychle přestat věřit na Ježíška.

Sportovní "podnikatelé" z šedé ekonomiky, chamtiví a nadutí politikové, o co přihlouplejší, o to sebevědomější novináři, bezohlední agenti, zakomplexovaní a korumpující tatínkové, líní a nevzdělaní trenéři - tak se jmenuje problém českého sportu, fotbalu a hokeje zvlášť, vážení sportovní přátelé.

Kdo neskáče, není Čech, hop hop hop.

+20/−1
20.5.2016 17:39

F73r67a96n79t39i76š17e94k 82S43t47r29n45a77d 4104815499436

Viděl jsem české hráče v rozhodujících nájezdech na amerického brankáře. Vzpomeňme si jak to všichni tři strašně zpackali. To byla doslova sportovní tragédie !

+2/0
20.5.2016 19:28

P56a58v94e71l 86U92r52b79a26n 9670906643706

Tým, který skončí na MS pátý, není ve světové špičce?

0/0
20.5.2016 20:24

M11i64l22a45n 18S96v59i26t59á68k 9937830738

Přesilovky s USA sehrály velkou roli. Měli jsme jich dost na to, aby jsme alespoň jednu využili. Bohužel se nám dost často stávalo, že od modré čáry nestřílíme hned, čekáme, rozhodujeme se, koukáme kam zase přihrát a pak v nouzi trefíme prvního blokujícího hráče. Za celé utkání jsme si vytvořili kombinací velmi málo příležitostí před bránou.

+10/0
20.5.2016 17:31

J94a66n 48B18l11a83n31a 3626715144

Příčina je jasná, podstata z dřívějších dob se prostě vyčerpala, holt neviditelná ruka urve co se dá a lepší to již nebude, na Slovensku je cesta dolů ještě rychlejší.

+5/0
20.5.2016 17:30

M21i81l13a35n 78Š74e63l71i86g85a 7821314693753

Neustale opakovani, ze tym neprohral po 65 minutach uz zacina byt uz dost ohrane. Take by se dalo rict, ze nebyl schopny po 65 minutach porazit ani Dansko, ani Lotyssko. Vyborny vykon byl predevsim proti Svedsku a Norsku, zbytek byl spis rozpacity.

+13/0
20.5.2016 17:29

J83a25n 18K54a75š17p50a93r 9871653400797

O kvalitě týmu vypovídají hodně statistiky

http://www.iihfworlds2016.com/en/statistics/#players

V první dvacítce Kanadského bodování není ani jeden z českých hokejistů ....

+5/−2
20.5.2016 17:11

V75l14a84s87t38i90s35l10a50v 57Š32ů23d38a 8554823849782

Kdyby o kvalitě týmů vypovídalo kanadské bodování, pak v Naganu bere medaili Kazachstán, protože Koreškové se umístili hodně výš než naši borci :-P

0/0
20.5.2016 21:58

F75r29a28n59t97i24š23e28k 90N81e95t98o36l92i73c43k53ý 3741238236642

Já nevidím mezi posledníma dvěma čtvrtýma místama a letošním pátým rozdíl. To klišé, že čtvrtfinále je hranice mezi úspěchem a neúspěchem, je nesmyslný. Úspěch je medaile, ale reálná síla českého na ni v současné době nestačí. Náš hokej je momentálně někde na konci silný šestky. Doufejme, že se tam udrží a neklesne dolů. Tenhle tým odvedl dobrou práci a nemusí se za nic stydět.

+20/−1
20.5.2016 17:08

A71d54a74m 85Č90e15r49n88ý 3362265184350

Nemá smysl diskutovat o úspěchu nebo neúspěchu na turnaji, kde rozhoduje štěstí v jednom zápase a to, že dalších v podstatě skoro sedm výher se nepočítá...češi budou vždycky patřit ke špičce, někdy se jim daří víc, někdy míň, ale budou tam...a většina fanoušků nemá páru, hlavně aby si zařvali v hospodě...

+4/−2
20.5.2016 17:07

P80e69t73r 57T83y75č77k90a 6245942479602

Cervenka na NHL nema hlavu.

+3/0
20.5.2016 17:00
Foto

J86a37r92o59m68i62r 68H91a78u38z86a91r 9114508716435

Vak to tam zkousel a byl zdvorile poslan domu.Cervenka jako nacelnik narodaku,z toho nikdy nic nebude.Kdyz to hori,schova se asi pod lavici na stridacce.Rv

0/0
20.5.2016 19:46

I53v53a42n 97M29i30n44á78ř 7772944917871

Historicky jsou USA pro nás na MS úplným prokletím ! Amerického brankáře se nám podařilo rozchytat až k úplné sebeeuforii, kdy začal být - neprůstřelný ! Naši hoši nehráli špatně, ale od začátku zápasu převládala jakási skrytá psychická nervozita, kterou, bohužel, Američané .. tradičně netrpí ! Přesto si myslím, že jsme již dlouho neměli tak kvalitní a bojovný tým !!!

+10/−3
20.5.2016 16:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze