Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ve stopách NHL. I na MS a v extralize se prodloužení bude hrát ve třech

Prodloužení zápasů na hokejovém mistrovství světa se od příští sezony budou hrát s třemi hráči v poli na každé straně. Kongres Mezinárodní hokejové federace v Moskvě schválil úpravu pravidel, která však platí jen pro základní skupiny, nikoli pro play-off. Podle nových pravidel se od příští sezony bude hrát i česká extraliga. Totožná úprava platí v NHL.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J95i25n92d44r30a 83S15t59e15p41a33n25e50k 6532286829628

zas nekdo neco vymyslel

0/0
21.5.2016 8:53

I29v88a75n 46S94l20á48m66a 6526415271198

moment... v NHL se hraje ve 3? Já myslel, že se to snižovalo na 4+1, nebo se mýlím?

0/−1
21.5.2016 0:33

L42u62k12á75š 53M25a24n65o68u87š53e71k 3317968977591

V Play-off bych vůbec žádný nájezdy nedělal a hrál bych do rozhodnutí... To je podle mě o dost spravedlivější

0/−1
20.5.2016 22:19

M85i64l55a34n 13F26r25i40d18a 4672647938910

Škoda, že se vůbec někdy zkracovaly nájezdy z pěti na tři.

To byl, ale hloupý nápad, který zbytečně znehodnocoval play off.

+12/0
20.5.2016 21:07

L29i73b13o25r 44B45e22r56d98a 9148935501386

No to je jako paskvil!!! Každej zápas jinej počet hráčů v prodloužení!!

Jak to bude při vyloučení??? To jako se bude hrát tři na dva??? A při dalším vyloučení tak bude hrát brankář s obráncem??

Kdyby raději provedli důslednou kontrolu simulování, ofsajdů, hraní v brankovišti!!!

0/0
20.5.2016 20:46
Foto

P75e57t19r 83W94a14t51z66k80e 7124845839326

Ten poslední zmíněný případ by byl opravdu dost zajímavý, 3 na 1, to tam rovnou můžou bejt 2 brankáři ;-D...

0/0
20.5.2016 21:49

L34u38k65á37š 80M13a25n98o67u13š50e23k 3847858467551

Při vyloučení se hraje 4na3 popř. 5na3. Až je stejný počet hráčů 4na4 popř. 5na5, tak při nejbližším přerušení hry se počet zase vrací 3na3

+4/0
20.5.2016 22:20

L26i57b16o63r 74B63e42r92d47a 9708275401226

Aha dík. R^

Přijde mi to jako ještě větší blbost, než jsem doufal :-)

+1/−1
20.5.2016 23:40
Foto

P11e19t34r 47W29a69t21z72k47e 7754155689946

Nevím, ale připadá mi to zbytečně složité, udělal bych normálně prodloužení 10 minut 5 na 5 a pokud se nerozhodne, tak 5 nájezdů na každé straně, proč to zbytečně nějak zesložitovat, pokud vím, tak 5 nájezdů na každé straně se dříve v play off MS jezdilo normálně, takže se zase vracíme ke kořenům........

+6/0
20.5.2016 20:03

F45i48l26i67p 26L98o47u75k26a 4536256968181

Pět nájezdů se jezdilo do r. 2006. To byl ještě dvoubodový systém, pak se začly prodlužovat i zápasy ve skupinách a úprava těch nájezdů se sjednotila na třech sériích. Což bylo právě v play-off občas kritizováno (v diskusích).

Jinak prodloužení ve čtyřech je na MS od r. 2003

+5/0
20.5.2016 20:06
Foto

P66e21t58r 77W97a29t63z28k13e 7274275669926

Děkuji za vysvětlení, myslím si ale, že by tomu prospěla jednotnost, ne to takhle drobit.

+4/0
20.5.2016 20:17

F49i60l24i45p 20L66o61u57k94a 4916906988971

Souhlasím. Já těm změnám nějak rozumím, ale ano, je to takové překombinované teď. Viz příspěvek níže.

+5/0
20.5.2016 20:31

F53i70l97i69p 51L64o33u78k89a 4986326288611

Možná se to trochu v těch informacích ztrácí, ale za nejzajímavější považuji tu změnu ve finálovém utkání. Tam se doteď (na MS a OH) hrálo 20 minut ve čtyřech. Snad ani jednou na velké akci takové prodloužení nedošlo do nájezdů. A najednou se bude hrát ve finále v pěti, zatímco v základní části ve třech.

Nějak to chápu, ale je to nějak moc změn najednou, které jdou trochu proti sobě.

Jinak proti hře 3 na 3 nic nemám. A líbí se mi i zvýšení počtu sérií nájezdů v play-off. Konečně, chce se mi říct.

0/0
20.5.2016 20:02

F90i39l55i95p 24L37o39u19k31a 4396186538441

Jde zkrátka o to, že 20 minut v pěti, tam často to jedno prodloužení nestačí. Ale v těch čtyřech si naopak nevybavuji zápas, kdy by se nerozhodlo. Tak mi to úplně nedává smysl. Ale asi si řekli, že je to prostě hokejovější, důstojnější. A že těch příadných 5 sérií nájezdů nebude taková loterie. Taková "vyvažující změna", řekl bych.

+1/0
20.5.2016 20:04

M77a98r74t92i29n 42Č74e62r43n23ý 7591604901

Prodlouzeni 3 na 3 behem dlouhodobe souteze je prima. Obcas se u toho clovek na smeje, ale v play off MS ci OH bych rad videl spise opacny postup. Tedy 5 na 5 a to dokud nepadne gol.

+1/0
20.5.2016 19:11

M26a57r95e14k 65S65e46l94i84n70g24e60r 5769407436216

Tak a ted jeste zavest Goal challange.

0/0
20.5.2016 17:36

M88a32r28e79k 64S49e62l95i63n71g95e79r 5429797236786

Respektive Coach's challange. :-)

+4/−1
20.5.2016 17:38

M57i39l22a59n 57S39v88i15t81á71k 9927380598

Už se těším.

0/0
20.5.2016 17:32

P50a53v90e40l 79C36h75a94t98a49r93i69c66e61k 2141566445131

3 na 3 - na širokém evropském kluzišti - nevím, nevím. Ani v NHL mi to nepřišlo kdovíjaké - a to kluziště na to má vliv. Na širokém se v podstatě budou ztrácet. Kopírovat za každou cenu NHL - proč? Už to bylo s odečítáním času, také zbytečné. Nakonec budeme i domácí psát na druhé místo... V Evropě to má svoji tradici - domácí - hosté. NHL za každou cenu nekopírovat. Je to sice "emérické", což neznamená rovnou následováníhodné. Co se mi z toho líbí - nájezdy na pět. Na tři je málo - spíše náhoda - to už lze házet rovnou korunou. A nedělal bych rozdíly mezi skupinou a PO. Vždy 4 na 4.

+2/−1
20.5.2016 17:09

J22a97r92o56s34l45a32v 28B92a48b90e35l 8323478771135

S tím časem s Vámi souhlasím, chvíli jsem si musel zvykat. Naštěstí na hře samé to nic nemění, i když dodnes si kolikrát hned nespočítám, že 16:12 znamená 3:48.

+1/0
20.5.2016 17:16

P24a19v87e80l 24C38h15a83t57a86r94i57c28e81k 2431296705621

Tak podobné je, když komentátor musí okamžitě "v 17. minutě" apod. Vlastně i branky se píší v odehraném čase - např. Červenka 19. a 56. apod.

0/0
20.5.2016 22:23

L27u74k75á28š 69H77l34o95u34c43a81l 6292150681474

zrovna s tím časem mi to přijde jako super nápad

0/0
22.5.2016 10:28

K76u82b82a 67L52á30n93s23k18ý 5890144409731

No to jsem na to zvědavej. Moc si to neumim představit, NHL jsem letos nesledoval, tak nevim, ale 3 na 3 se mi zdá blbý, vždyť si to neni pomalu s kým dát, vždy někdo musí být vzadu ne? Spíš bych dal prodloužení 5 na 5 na 10, nebo klidně 20 minut a pak nájezdy na 5 sérií (to i v základní části). Ale budiž.

0/0
20.5.2016 16:53

J30a29n 59S86v98a40t29e17k 4678476948236

Prodloužení v základní části 5 na 5 až na 20 minut by mohlo ovlivnit na MS začátek následujícího zápasu (hráči se musí např. před zápasem rozbruslit).

0/0
20.5.2016 20:17

J40a34r76o34s33l89a94v 44B49a44b60e83l 8283728941115

Vrácení 5 nájezdů velmi vítám, v současném stavu je to více o náhodě než o umění. Ale s hrou 3 na 3 nevím. Přiznávám, NHL moc nesleduji, takže opravdu nevím. Ale co si tak pamatuju, při vyloučení po dvou na každé straně byl pak dvě minuty k vidění spíše antihokej. Opravdu to vede k atraktivitě a větší pravděpodobnosti vstřelení gólu?

A vyloučení se tedy řeší hrou 4 na 3... čili po skončení trestu se hraje 4 na 4, jestli to dobře chápu. A to až do nejbližšího přerušení nebo jak?

+3/0
20.5.2016 16:46

M39a70r11t30i27n 57V20a19l25o95s41e67k 7763854337362

Osobně bych zavedl pravidlo, že v první a třetí třetině je střídačka blíže útočné třetině (teď je to ve druhé). Znamenalo by to mnohem víc zavarů a šancí a gólů.

+8/−1
20.5.2016 15:56

R24a19d21i70m 18V22e64n25g31l29a58ř 3842677741679

A ještě by mohli na MS nějak zvýhodnit vitěze skupiny, např. přímým postupem do semifinále. :-)

+5/−2
20.5.2016 15:33

J28a76n 95S46t73o95d81o23l66a 7181360573360

A aplikovat zpětně na právě probíhající MS :-)

+10/0
20.5.2016 15:34

R60a34d91i27m 16V85e97n96g98l34a50ř 3492387151329

Jo ;-D

+1/0
20.5.2016 15:35

J18a36r89o49s22l39a56v 50B13a37b66e94l 8613948731445

Na jedné straně hezké, na druhé straně by čtvrtfinále hrály už jen týmy na druhých a třetích místech, a to je dost málo, 6 z 16 do play-off.

0/0
20.5.2016 16:41

K16u58b74a 20L35á59n89s60k74ý 5980814889261

Proč ne? Playoff už jen prostě pro ty nejlepší.

0/0
20.5.2016 16:57

K67u97b52a 13L18á54n84s43k29ý 5960304769501

To by bylo nej. Jako to bylo ještě nedávno na MS 18 a 20. Prostě vítězové skupiny semifinále a 2. a 3. čtvrtfnále a basta. Hned by i byly záživnější ty skupiny a v každým zápase by bylo o co hrát.

0/0
20.5.2016 16:57

P23e78t28r 13N44o13v60a16k 3430797399227

Tenhle system je blbej hlavne v tom, ze je v podstate jen jeden dulezitej zapas. Lepsi by byla finalova skupina kam by postoupilo 6 nejlepsich a vsichni ti nejsilnejsi by hrali spolu.

0/0
21.5.2016 6:35

T20o41m71á63š 78N37a19t34a28n22a90i84l94i47d14i53s 5825733188265

Za chvili bude kvuli atraktivite hrat v prodlouzeni golman na golmana;)

+4/0
20.5.2016 15:33

T77o50n14í22k 89K62u71t15t56m28a85n77n 6483228352

V tom případě je Francouz jasná jednička do prodloužení!

0/0
21.5.2016 1:02

L39a24d20i19s11l98a68v 54P49o96l42á77k 7794345675674

Všechno podle USA!

0/−2
20.5.2016 15:21

J69a36n 59S73t26o65d14o76l10a 7361220463820

Všiml sis, že tohle rozhodně není podle USA? Tam hrají v zákl. části pět minut ve třech a v PO nejsou žádné změny. Prodloužení se hraje v pěti do vítězého gólu. Je to tak logické a spravedlivé. Na MS se má hrát úplně jinak, si přečti článek.

+1/0
20.5.2016 15:26

M22i16r51o34s95l78a11v 66T40e13i22s31s17i31g 1180246495163

No, to je zase kočkopes!

Jednou ve třech, jednou ve čtyřech, jednou v pěti, jednou pět minut, jednou deset, jednou dvacet.

No hurá!

To je zase 3.14-čovina!

Aby se všichni z té Severní Ameriky nepo.....

+2/−1
20.5.2016 15:19

J52a84n 60S73t20o43d19o74l85a 7321700373890

Za to nemůže severní Amerika. Tam se hraje ve třech pět minut. V PO se hraje furt pryč po třetinách v pěti, což je naprosto logické. Zápasy základní části je dobré zbytečně neprotahovat, bod poraženému, dva vítězi. Kdežto v PO už musí jeden tým vyhrát, takže je v pořádku, že se hraje hokej až do konce. Nechápu, proč to nemohou dělat na MS stejně.

+4/0
20.5.2016 15:24

R89a52d82i55m 66V11e39n33g46l51a18ř 3432957611599

Tam je to i kvůli tomu, že většinou následuje další zápas.

+2/0
20.5.2016 15:35

M23a53r36t46i16n 42Č51e39r23n80ý 7581534271

V play off uz vetsinu jen jeden. S tim by slo urcite neco udelat

0/0
20.5.2016 19:14

V53o91j13t47ě50c75h 76G17r93o20s52s 9719494785376

Konečně vrátili v PO 5 sérií nájezdů..R^ A prodloužení bych dal 20 minut už od čtvrtfinále.

+13/0
20.5.2016 15:11

M79i89c44h53a94l 56S55t23r57a61k54a 7980960534763

ještě doufám že po těch 5ti nesmí jezdit zase jen jeden nájezdník, ale pěkně až po největšího dřeváka :)

+3/−1
20.5.2016 15:13

J97a35n 44S20t11o19d68o37l15a 7941690223240

Já bych někdy chtěl zažít nájezd brankář na brankáře :-) Ve fotbale při rozstřelu na brankáře dojít může (nebo aspoň v minulosti mohlo). Hokejoví gólmani to s tou jejich plácačkou docela umí, byla by vidět zajímavá zakončení. A hlavně by to byla legrace pro diváky. Nedávno jsme si zkoušel golmanskou hůl, docela to s ní lítá. Nájezdy: základní pětka, šestý gólman, pak po jednom až do 18, pak gólmani a dále po jednom ale hezky střídat. Kdyby byl někdo z těch 18 vyloučený (2/5 min z prodl., příp. DKU), tam by ten tým nájezd vynechal a jel jenom soupeř.

0/0
20.5.2016 15:34

J15a19n 11S56t95o25d23o83l42a 7961760373620

Ještě k těm "dřevákům". Při nájezdech bych k nim býval patřil např. Malík. A pak vyšvihne slavnej nájezd. Nebo ten Američan, co nás vyřadil v nájezdech na MS v Praze, to bylo taky kopyto. Obávám se, že v koutku by se krčili spíš nerváci. Všichni hráči na MS jsou dost dobří na to, aby nájezd zvládli technicky, ale záleží na nervech, jak nakonec včera předvedli všichni tři naši i gólman u Matthewse.

+1/0
20.5.2016 15:58

M29i54c59h28a41l 94S40t78r47a49k82a 7410930804203

Andy Roach ty najezdy umel. Ale jinak jo,vzdyt to presne myslím. Tezko kdyz bude jezdit dokola jen T.J. uvidime paradu u nemehla typu marka malika

+1/0
21.5.2016 11:06

D43a12n 31J13u49r52y92g31á21č16e98k 4306380224101

Praveze Andy Roach byl na najezdy kapr, akorat sme to nevedeli. Ani Voky to nevedel :-)

0/0
22.5.2016 22:29

F54i90l96i83p 52L93o58u61k95a 4496786428811

Má to 11 plusů, ale zřejmě od lidí, kteří nepamatují :-)

20minutové prodloužení v play-off, to není žádná revoluční myšlenka. Zkoušelo se to už v roce 2003.

Je tam ten háček, že před 20minutovému prodloužení předchází klasická přestávka s úpravou ledu. Hned první zápas takto nastaveného play-off mezi Kanadou a Německem šel do prodloužení. IIHF operativně po tomto zápase rozhodla o zkrácení na klasických 10 minut, z jednoduchého důvodu. Není na to čas, když se hrají dva zápasy po sobě a hala se má vyklidit a znovu naplnit.

0/0
20.5.2016 20:30

K36a74r71e25l 30B32a10m68b37u23l89a 4153869687959

Kdyz je pri prodlouzeni 3-3 vyloucen hrac, je to jak? 4-3 ?

0/0
20.5.2016 14:59

V80o46j64t31ě39c24h 54G94r32o33s11s 9429304585916

Samozřejmě 4 na 3.

+6/0
20.5.2016 15:01



Najdete na iDNES.cz



mobilní verze