Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Česko gól z ofsajdu potopil. Pittsburgh jej teď v NHL zrušil a vyhrál

Hokejoví fanoušci mají tu situaci jistě stále v paměti. Americký supertalent Auston Matthews převzal puk a vyrovnal čtvrtfinále světového šampionátu - jenže z ofsajdu. Česko pak vypadlo a klíčová chvíle jej musela štvát. NHL má v tomto náskok: trenéři mohou podobný moment nechat zpětně prozkoumat na videu, což Pittsburghu dost možná zachránilo sezonu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M46a43r80t21i32n 32N95e48v90r38l98a 2937481294627

Proboha!

Česko nepotopil gól z ofsajdu, ale neschopnost aspoň jeden dát ze hry! Kdybysme byli co k čemu tak Američanům dáme 3 góly z šesti přesilovek a nějaký ofsajd tady nemusíme donekonečna řešit...

+2/−2
26.5.2016 7:29

J90a26n 91J87i59r86k76a 7660460100

Přikláním se na stranu místní menšiny - i pro mě je zrovna tato situace spíše důvodem pro to, aby se buď:

1/ video nezavádělo... anebo

2/ zrušil se ofsajd

Jak ve fotbale, tak v hokeji mě zrovna tyhle odpískané mikro-ofsajdy neskutečně vytáčí. Jak už tady někdo napsal: hráč je o bradavku před obráncem a už se píská...

Veškerá plynulost hry je v čudu, padá míň gólů, ve fotbale do toho ještě začnou řešit pasivní a aktivní ofsajd... K zblití.

Koukejte hrát a koukejte dostat tu věc do branky!

+2/0
25.5.2016 18:42

M11i42c78h67a28l 77Š39r57á54m10e87k 1643213485959

Jsem sice pro, aby se coach challengerech zavedla i v Evropě, ale nechápu ten pláč. Před rokem v Praze rozhodčí ve čtvrtfinále zařízli Finy, pomohli nám k postupu a Finové tu pak byli označování za uplakánky, ale když teď rozhodčí zařízli nás, tak se brečívještě týden po zápase.

0/−3
25.5.2016 18:07

A33n34t95o22n70i58n 94B90l90a75z64e19k 4698192117691

Mne se na te NHL libi ti rozhodci. Zadne taskarice jako ti nasi. U tech zamoeskych rozhodcich ani nevim ze tam jsou. Samozrejme ze se sem tam upisknou, ale zadne kompenzovani s bramborackami jako u nas.

+5/0
25.5.2016 16:16

H75e43l21e31n89a 27P80a71r60d68u46b92s28k74á 1359152521911

Už přestaňte s tou koninou, že Česko potopil gól z offsidu. Česko porazila neschopnost dát jediný gól ze hry...

+5/−9
25.5.2016 16:10
Foto

J36a62n 80H54a74ž50m15u50k87a 6913636675

Kdežto USA dala jediný z ofsajdu.;-)

+13/0
25.5.2016 16:27
Foto

J69a48n 52H40a21ž30m98u27k16a 6163526335

To by mělo být i u nás v lize, ale bohužel to by Vl.Růžička, Martin Straka či HC Třinec protestovali jak o život.

+2/0
25.5.2016 16:10

F61i11l22i12p 71L25o49u58k65a 4766826488871

A mě to ani moc nezajímá, tyhle vymoženosti. Přece hokej není o tom, jestli někdo vjel o zlomek sekundy dřív do pásma. Je třeba mít určitý nadhled, který v pragmatické Americe nelze hledat. A jsem přesvědčen, že i tento můj názor se se zlou potáže. Nevím, je to spíš pokus nabídnout i druhou stranu mince.

Je to stejné jako ve fotbalu pořád dokola řešit milimetrové ofsajdy a pochválit rozhodčího, jak správně viděl, že bradavka útočníka byla blíž brance. Podstata ofsajdu je někde jinde. Aby útočníci nestáli na číhané u soupeřovy branky. A jsem tedy přesvědčen, že i tohle je důvodem, proč je posuzování takovýchto situací videem jaksi problematické. Když to nevidí lidské oko, tak čím je to vlastně tak důležité. Hůu, wake up !!

+4/−9
25.5.2016 14:21

J31a68r69o25s48l38a88v 17P91l98a96c50h87e62t15k15a 7346856306209

Jak jste prisel na to, ze to nevidi lidske oko? A coach challenge zada videorozhodci? Ve sportu jsou zkratka pravidla a ta by se mela hlidat do te miry, nakolik je to technicky mozne/smysluplne. Deal with it.

+11/−1
25.5.2016 14:29

F56i91l73i38p 13L77o71u51k15a 4116916658141

V USA ať si dělají, co chtějí, na tom se shodnem R^

+1/0
25.5.2016 14:31

J51a88r61o39s11l66a76v 62P26l68a12c24h60e83t61k43a 7536416906619

At si delaji co chteji. A myslim si, ze by se to melo pouzivat vsude, kde je videorozhodci k dispozici.

+8/0
25.5.2016 14:33

F38i41l38i93p 40L22o69u65k46a 4126896168411

Každá tyranie jediné myšlenky je vypovězením války svobodě lidského ducha.

Stefan Zweig

0/−2
25.5.2016 14:37

J45a45r73o52s74l32a28v 52P56l39a33c70h24e51t93k19a 7176606696119

Jenze se svou myslenkou, ze rozhodci muze pustit ofsajd kdy se mu zlibi, jste znacne osamocen. Diskuze neni o tom, jestli poustet ofsajdy, ale jestli se k jejich vyhodnocovani muze pouzit videorozhodci. V tom je celkem rozdil.

+6/−1
25.5.2016 14:41

F13i75l20i59p 66L97o88u96k20a 4266246778941

https://www.youtube.com/watch?v=7m1UWSD-FaA

0/−3
25.5.2016 14:44

R81o24m47a87n 90K77r18o72p18á80č11e15k 2326268698756

Plně s váma souhlasím, když se zavádělo pravidlo ofsajdu jak ve fotbale nebo hokeji, určitě si nehráli na to zda je někdo v milimetrovém ofsajdu, ofsajd bych ve fotbale klidně zrušil, od toho tam obránci přece jsou aby si pohlídali útočícího hráče, to samé v hokeji, padalo by více gólů, bylo by to divácky atraktivnější, muselo by se přijít s novejma taktikama apod. Jediné co by stálo za uvážení, že by se muselo nahrávat z útočící poloviny hřiště aby to nebyla jen nakopávaná nebo nastřelovaná.

+2/−1
25.5.2016 15:06

M56i38r50a 30J15a38n69í35k 5233854765435

Vas napad se mi libi. Je spousta sportu, kde ofsajd neni vubec a obrana je proste celoplosna

+2/0
25.5.2016 15:21

D31a41l40i25b54o75r 41J36a55n31d26a 1819616382932

tohle uz sme v hospode resili kdysi. udelat na fotbalovym hristi caru - neco jako utocny pasmo (mohla by to nakonec bejt i cara pulici) pokud je nahravka za touto carou - nejde pres ni - ofsajd neexistuje. ofsajdy kdy hlavickar v malym vapne stoji o pul kroku pred ctyrma obrancema, je skutecne nebetycna zhovadilost.

challenge v hokeji, stejne jako vtenisu a basebalu je super, neni duvod nevyuzit techniky, kdyz jsou dve strany v rozporu

+2/0
25.5.2016 15:48

F93i19l54i43p 81L28o30u63k86a 4726576898531

Tak když se trochu uklidním... :-)

Ano. Já si dokážu představit, že přijde doba, kdy se třeba hokej bude hrát bez ofsajdů a modrých čar. Jednoduše proto, že rychlost hry dosáhne takové úrovně, že pro podobná opatření nebude důvod.

Ale to je takové spekulativní. Samozřejmě respektuji, že pravidlo ofsajdu k těmto sportům neodmyslitelně patří. A jelikož sport jako takový je vlastně kombinací nějakých spíše náhodných prvků, tak přístup, který dává zdánlivě nejlepší smysl, je soustředit se na aktuální pravidla, a ty úpěnlivě, i s pomocí technologií, dodržovat.

Třeba florbal ukazuje, že hra s hokejkami se může hrát i bez omezujících pravidel. A na nějaké útočné strategie to vyjma krajních případů nemá nějaký zásadní vliv. Takže je to spíš otázka nějaké psychologie a posunu v myšlení.

Ale je mi jasné, že tohle jsou takové plané úvahy, pro které je právě třeba na internetu místo. Kde jinde.

+1/−1
25.5.2016 15:23

J54a22r73o14s11l73a50v 76P50l84a59c56h83e43t30k34a 7216676676769

Ja myslim, ze podobne navrhy se resi i v oficialnich kruzich. Pravidla se upravuji tak, aby ten sport co nejvice atraktivni pro divaky. Zmenseni brankoviste, zruseni ofsajdu na cervene, ...

Zruseni ofsajdu na modre zatim neproslo. To je hodne velky zasah, ktery by z hokeje udelal docela jinou hru a asi se funkcionari shodli, ze ta jina hra by byla mene atraktivni.

+2/0
25.5.2016 15:43

D43a75l25i68b51o93r 24J10a77n52d52a 1969846872812

to ze ve florbalu neni ofsajd neznamena ze se hraje bez omezujicich pravidel. nesmite tam zase treba hrat hokejkou nad kolenama. Kdyz budou florbalisti brat miliony a manazeri jejich klubu miliardy, budou na hristich videorozhodci resit, jestli tec pri golu nebyla pet milimetru nad kolenama.

Ale nebojte se, nebudou, bude se to hrat porad "bez omezujicich pravidel", protoze to vzdycky bude jenom takovej sport na zizen :-)

+1/0
25.5.2016 15:59

M42a56r21t80i86n 86V27a52l34e93n85t 5973842106386

A co je to prosim to "challenge", take slovicko nepoznam? V krajine "chytrych telefonov", doslovnych prekladov filmov a inych fajnsmekrovin mi to pride zabavne :)

0/0
25.5.2016 13:25

R74a14d88i23m 19Z77e96h14e62r 3164590503971

"Challenge" znamená "skoč z bratislavského mostu a doplav až do Komárna".

+1/0
25.5.2016 14:13

J97a41r62o71s94l60a86v 77P98l86a80c88h26e33t90k74a 7646956396989

Napada me jedine "rozpor".

0/0
25.5.2016 14:14

T48o77m48á17š 71J78e13l45í51n58e73k 4370450289542

Běž se zeptat Dambldóra do Rokfortu, lol.

+1/0
25.5.2016 15:52

D91a40n 24J12u34r23y60g74á26č18e33k 4916540154391

Podle me je dobry preklad i vyzva.

0/0
25.5.2016 16:10

F97i20l29i51p 59K29o92l54b10á26b56e51k 2356506235521

Letos jsem viděl mnoho zápasů NHL, kde byla použita coach challenge. Přiznám se, že někdy mě to štvalo, protože v kombinaci s trojicí reklamních přestávek, nějakou tou šarvátkou a řadou ofsajdů či jiných přerušení došlo k rozkouskování a natahování dané třetiny. Hra ztratila spád! Ale to samozřejmě není primárně problém coach challenge. V podstatě je to skvělá možnost, jak férově ovlivnit zápas!

Toto bych zavedl v Evropě. Zavedl bych také led bez reklam, zámořské rozměry kluziště a prodloužení ve stylu NHL v regularu i play-off.

+1/0
25.5.2016 13:20

P52a96v77e98l 43Š49e93b14e84s86t13a 4312988475858

Jo, led bez reklam zaveď, ale nezapomeň pak nějak sehnat prachy :-)

+6/0
25.5.2016 14:00

F58i39l22i60p 62K17o93l67b34á98b85e24k 2856766705351

A končně uvidíme i puk. Což považuji v hokeji za dost podstatnou věc.;-)

+2/0
25.5.2016 14:32
Foto

R33i13c64h80a93r75d 16H94o57t26o24v65ý 7724263707550

A furt si budeme naříkat? ;-D

0/0
25.5.2016 13:09
Foto

P61e39t97r 21J22. 89D59r44a57h39o52v98z57a35l 4180374245601

I mne (a jistě nejsem výjimka) dokáže do běla rozpálit poněkud horší schopnost rozhodčích držet „soudcovský metr“ na stejné úrovni po celou dobu utkání, když už ne celého mistrovství. Vlastně nejen MS, ale jakéhokoli turnaje, či soutěže...

Na druhou stranu, hokej se neuvěřitelně za poslední léta zrychlil a možnost zavádět videorevize i u jiných sporných momentů než je branka by té hře na MS prospělo.

Rozhodčí, byť ve čtyřech nemohou při vší snaze všechno zvládat a dají se označit za slabší článek. Na druhé straně, i pro ně mám pochopení. Na rozdíl od hráčů totiž nechodí střídat, většinou je jim spíláno z obou táborů „na smrt a na 60 minut znepřátelených zemí“ a téměř každé rozhodnutí má obrovský vliv na výsledek...

+7/0
25.5.2016 12:58

M43a66r90t81i33n 26M12i46l91l38e94r 6181370391617

Nepotopil nás primárně gól z offside, ale 6 nevyužitých přesilovek. S jedním vstřeleným gólem se zápasy příliš často nevyhrávají.

+17/−2
25.5.2016 12:53

A55n78d59r23e43j 53K30r32á64l 7325166475325

Boze, samozrejme, ze nas PRIMARNE potopil gol z offside.. 8-o

+5/−3
25.5.2016 12:57

D18a86l51i21b47o53r 21J94a47n25d86a 1949866222512

ne, ten nas potopil, az SEKUNDARNE, pravdu ma Miller

+1/0
25.5.2016 16:01

A29n43d44r71e27j 72K61r57á63l 7475446725235

Takze se nehraje na goly, ale na presilovky,.. R^

0/0
25.5.2016 17:14

M44a35r58t27i78n 79N38e15v86r82l69a 2827281664177

Ano, hraje se na aktivně VSTŘELENÉ góly, ne na betonářsky NEOBDRŽENÉ.

0/0
26.5.2016 15:54

A63n71d27r55e41j 77K12r31á87l 7435296585555

Kdepak.. Hraje se na goly.. Dokonce plati i goly, ktere si souper vstreli sam. Dokonce jsou i technické goly, kdy puk vubec neprejde brankovou caru.

0/0
27.5.2016 12:00

R38a86d73i12m 80K96a60l22a65s 2690266172821

No, ty klíčové ale o jednom vstřeleném gólu sem tam bývají - finále OH98, ČF OH2002, nakonec i finále MS2016, když si odmyslím ten gól do prázdné.

Jde i o poměření se soupeřem a nikoliv o absolutní kvalitu. Nešly nám přesilovky, soupeři také nešly přesilovky. Mohla rozhodnout hra pěti proti pěti, ale rozhodly nájezdy.

+8/0
25.5.2016 13:04

M46a42r59t73i88n 98M15i53l93l91e29r 6871400441417

Přesilovky + pálení šancí, kterých bylo na 3 zápasy.

0/0
25.5.2016 13:05

J14i70ř82í 58Š30e82d75a 3980199671121

co to je za plačtivej nadpis, proboha? ;-D

+1/0
25.5.2016 12:49
Foto

P30e16t94r 96J12. 10D48r58a41h69o70v23z54a30l 4530114435941

Taky mi to (nadpis) vadí.. Neprohráli jsme kvůli jednomu ofsajdu, ale proto, že jsme prostě nedali o gól víc, než Team USA..

Vadí mi to tím víc, že naši hráli moderní a rychlý hokej a jakási předstíraná ublíženost jejich výkon trochu shazuje.. Rozhodují lidé a ti dělají chyby.. Kdyby to byl ofsajd dvoumetrový, asi by to vadilo nepoměrně víc, ale ani tehdy bych neprotestoval..

+2/−1
25.5.2016 12:55

T53o23m49á61š 28L17e93v 5855679851103

Ale my jsme o jeden gól víc dali. Pokud bereme v potaz góly regulérní :)

+7/0
25.5.2016 13:10

M69a42r49t16i85n 77K98o58p95e89c29k49ý 3818137719424

Představa, že technika odstraní ze sportu "nespravedlnost" je mylná a naivní. Například i to Jestřábí oko v tenise v mnoha případech uzná out za dobrý míč a naopak, vzhledem k možné odchylce skoro půl centimetru. A zbytečně se tím ponižuje náročná práce rozhodčích. Prostě - chybovat je lidské a do sportu přináší sporné výroky emoce. V drtivé většině případů nakonec stejně vyhraje lepší. Je proto od autora článku trapné svádět naši prohru s USA na ten ofsajd. Jestli nás něco "potopilo", co třeba nula gólů při nájezdech a při přesilovkách?

+3/−12
25.5.2016 12:46

A57n38d37r76e80j 41K14r65á53l 7625676875875

Pokud by gol neplatil, nemuseli jsme davat gol ani z presilovky ani z najezdu..

+4/−1
25.5.2016 12:53
Foto

P13e25t42r 61J58. 70D36r30a16h68o52v53z52a47l 4150344735661

No a POKUD bychom dali ty góly, nevadil by offside...

+1/−1
25.5.2016 13:00

A58n55d73r45e56j 39K19r28á38l 7385836625325

Vadil, POKUD by Americane dali dalsi goly.

0/0
25.5.2016 13:26

J19a21n 70J92i73r86k87a 7330420440

A POKUD bysme si nechali naložit vod Helvítů, hráli bysme s Němčourama a to by stejně bylo úplně nejlepčí.

0/−1
25.5.2016 21:04

A21n51d69r84e32j 38K93r98á41l 7795956195415

Jo to sem si rikal taky uz v prubehu toho zapasu, co blbneme..

Jinak ja jsem s tema POKUDama nezacal.. :-)

0/0
25.5.2016 23:00

J23a66n 67P12o52s39p42í97š46i53l 4451424427817

Po vzoru nhl by jeste mohli zuzit hriste. Pak by ty tri hraci davali smysl

+3/−1
25.5.2016 12:44

K53a40r46e85l 42N25o21v61o93t86n54y 2851885439380

Zrovna u hokeje, kde se beztak kazdou chvili prerusuje hra i casomira, a kde je i tak spousta "komercnich prestavek", nevidim jediny duvod, proc to video ve spornych momentech typu "potencialni ofsajd a z toho gol" nepouzit...

+24/0
25.5.2016 12:34

R52o82b36e98r78t 56V36o16n83d45r92k10a 9453743960342

Je to hloupost. Gólů ubývá už tak, tak proč je ještě ubírat okem nepostřehnutelnými ofsajdy? Navíc rozhodčí pak pískají ofsajdy příliš úzkostlivě a v NHL přitom v tomto směru platila poměrně velká benevolence, kdy se pouštěly i hodně sporné přechody přes modrou. Bylo to ku prospěchu hru, než se vymyslela hloupost jménem coachs challengeRv Nemluvě o tom, že častl jsou i rozhodnutí jestřábího oka ohledně ofsajdů hodně sporné, viz mnoho situací ze základní části.

+5/−25
25.5.2016 12:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze