Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

NHL v Las Vegas je nejlepší volba. Tohle rozhodně nebude propadák

Hokejová NHL se od příštího roku bude hrát v hazardní zóně. Vítej, Las Vegas! Ryzím fanouškům ledového sportu (hlavně těm kanadským) tahle zpráva příliš nevoní, ale jde o promyšlený tah, který ligu posune zase o kus výš. Tak jako už mnohokrát pod vedením Garyho Bettmana.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H13o94n93z66a 44J10e44ž12e44k 4144550554436

L.V. byl eminentním zájemcem o přesun týmu NFL, zejména San Diega Chargers, ale poté, co se Bolts dohodli s městem na stavbě nového stadionu, nezbylo pouštnímu městu nic jiného, než se poohlédnout po jiné atrakci. NBA nepřipadá v uvahu, takže se nabídl hokej. Věřím tomu, že se tam do reklamy nasype tak hrozný balík, že nebude o diváky nouze. Zejména o ty fandící hostujícím týmům, kteří si výlet do LV zpestří o další atrakci a uvidí tým, na který se třeba doma kvůli nedostatku lístků jen tak nedostanou.

0/0
30.6.2016 8:47

A49n69t86o46n21i28n 97B44l34a58z72e21k 4828802137421

Zajedu tam .:-)

0/0
29.6.2016 11:38

V42o90j26t64ě70c73h 84G22r33o71s40s 9679624725126

No Las Vegas budiž. Ale nechápu, proč teda nevzali i Quebec, když už se rozhodli soutěž rozšířit. Měli to doplnit na 32 týmů (8 v každé divizi), takhle bude stále jedna divize zvýhodněna.

+1/0
29.6.2016 10:37

T21o97m43a71s 91S75t28r51i71h74a50v25k57a 6822483458656

a kdyby přibyl i Quebeck, ke který divizi by ho měli dát, aby to bylo spravedlivý? :-)

0/−1
29.6.2016 11:15

M19a52r70e91k 72P73r40o17v36a94z29n55í57k 2347582221359

Sveho casu se mluvilo o tom, ze by se do Quebecu prestehovali Kojoti. Ve Phoenixu trva problem s divaky a nejsou na tom financne moc dobre, takze treba je ta moznost porad ve hre.

0/0
29.6.2016 11:24

A11n80t24o27n39i39n 31B92l82a92z77e96k 4668692617961

Tak hlavne NHL ma zajem rozsirit tymy na zapad. Velkou sanci ma Seattle, protoze zapadni divizi hrajou tymy, ktere to maji moc daleko a byly by radeji ve vychodnich konferencich.

+1/0
29.6.2016 11:40

P88a51v14e89l 63R74o41k33y28t30a 3830551760408

Proč ne Quebec? Protože už jednou zkrachoval. Protože Montreal. Protože kanadskej dolar.

0/0
29.6.2016 12:29

D66a24v29i38d 36V90á20v17r96a 3273690200579

Peníze, peníze, peníze

0/0
29.6.2016 9:58

T56o10m76á14š 12K46r62á78l 3378918517729

je to nhl. jde tam kde vydela a ne kde jsou fandove. to snad uz musi chapat kazdy;-D

+1/0
29.6.2016 9:26

J13a90n 72D23ě48d 8756569603581

Ve Vegas budou i diváci

0/0
29.6.2016 13:58

J73a57n 22P20í91c31h40a 3742318754627

Další výhodou je, že hráči po utkání mohou celou výplatu naházet do automatů ;-D

+1/0
29.6.2016 9:11

P71e64t34r 36M11a60r72š97á30l39e88k 9195272904739

Přesně, škoda, že za Vegas nemohl hrát zamlada Jarda.:-)

+1/0
29.6.2016 9:13

M22a81r25c54e54l 66H28a83v42l61í10č57e50k 8863883304251

Myslim, ze ve Vegas toho odehral vic nez na lede...

+3/0
29.6.2016 9:37

M80i58r51e71k 26K50o46v84a14c90i36k 5321711961487

Další krok od hokeje směrem k cirkusu... :-/

+4/−3
29.6.2016 9:08

T22o70m90a50s 64S13t83r88i59h81a19v80k56a 6922543238876

proč? máš pocit, že ti hráči, kteří tam podepíšou, tam nebudou hrát hokej? je to teda cirkus (a ne hokej) i v LA nebo na Floridě (bolts/cats) nebo jak tomu mám rozumět?

0/0
29.6.2016 10:46

A77n87t61o76n14i84n 90B66l44a94z12e93k 4128422957751

Vykrik do tmy od Kovacika..:-)

0/0
29.6.2016 11:41

J95i65r23k64a 26B33l75a67h87i59č 9314601479622

Videoreportáž ze stadionu v článku? 8-o8-o8-o neskutečný záběhy té haly!! R^

+3/0
29.6.2016 9:08

O95t53a19k27a51r 25F13u93k98a 8821233621134

škoda, že to nebudou Dark knights :)

0/0
29.6.2016 8:49

V36i79l14i68a24m 74N84o53v98a51k 7794917120909

Bettman je typicky zidovsky obchodnik. Je mu naprosto jedno ze NHL znici - hlavne at to momentalne vydelava. Takhle znicil Ecclestone F1. Je hezke ze sponzori jsou a je hezke ze financne budou hokejiste z LV nejlepe zajisteni ale nezajem divaku bude tenhle sport trvale nicit. NHL byla a jeste je skvela znacka ale pokud se bude hrat v lokalitach kde 80% lidi nevi o jakou hru se jedna tak jednoho dne tahle znacka skonci podobne jako spominana F1

+2/−16
29.6.2016 8:27

P62a49v68e66l 90R75o17k52y72t50a 3940421790528

Nezájem diváků? 15 arén má momentálně 100% naplněnou kapacitu. dalších 11 arén ji má naplněnou z 90-95%. Větší problémy s návštěvností má pouze jeden klub (i Florida je na tom už relativně dobře). NHL má v absolutních číslech dokonce větší sledovanost než NBA. Vstupenky na NHL jsou dokonce v průměru nejdražší na všechny americký kolektivní sporty. Příjmy z TV práv jsou největší v historii. Platy hráčů za Bettmanova úřadování stouply o stovky procent. Soutěž je neuvěřitelně finančně zdravá generující přes 4 miliardy dolarů zisku ročně. A to hokej není globální sport a v americe dokonce v popularitě až poslední.

V F1 je situace úplně jiná. Návštěvnost klesá. TV sledovanost klesá. Většina týmů je v dluhu. F1 držej nad vodou víceméně arabský a ruský peníze.

+8/−1
29.6.2016 8:43

V56i95l22i10a30m 80N67o14v46a68k 7564217820909

to je vsechno pravda az na nekolik faktu, na ktere jste zapomel: to co pisete je presne potvrzeni mujho prispevku. Sponzori drzi NHL nad vodou (stejne jako F1) a ne divaci. Zapasy jsou vyprodane ale stadiony plne nejsou. Nejhorsi je to prave v LA, Phoenixu a na Floride. Proc asi? Sledovanost NBA ma podobny problem jiz radu let. Platy hracu nejsou kriteriem - je to pouze bublina, ktera splaskne tak jako mnoho jinych. NHL po leta zila z divackeho zazemi. Jake zazemi bude mit v Las Vegas? Cisla ze statistik NHL jsou uzasna ale realita je uplne jinde.

0/−2
29.6.2016 8:57

J84á93n 52K65o71t13ú51č 2296904208706

"Zapasy jsou vyprodane ale stadiony plne nejsou" >> Prosím? To je ako možné? Z tejto vety je dosť jasne vidieť, že len blábolíte.

+5/−1
29.6.2016 9:04

V17i72l39i45a11m 33N97o76v10a36k 7104837580329

Vysvetlim Vam to: vstupenky koupi sponzor (banky, pojistovny, retail retezce) pro sve klienty ale ti na zapas nejdou a tak je tam prazdno. To je fakt - takhle se to dela na celem svete - treba Toronto ma v prumeru na zapas az 2 tisice takovych vstupenek, LA Kings podobne a to jsou priklady co znam osobne z navstev.

0/0
29.6.2016 9:16

J48á66n 36K68o45t19ú18č 2136164148926

Toto mi napadlo, ale pochybujem o tom, že by takýchto vstupeniek bola väčšina, a že by väčšina z nich zostala na každý zápas prázdna. To proste nie je možné. Keby to bolo pravidlo, tak to ten sponzor prestane kupovať alebo tie miesta dajú zadarmo nejakým školám.

0/0
29.6.2016 9:25

V83i59l87i67a62m 53N55o37v27a38k 7484227350969

je to tak jak jsem Vam napsal - 2 tisice listku nekdy v nekterych lokalitach (San Jose, LA, Dallas, NYR, Toronto) vic - protoze je tam hodne hq firem co to pro klienty delaji. Neni to tak ze maji pul stadionu. Zadarmo nedaji nic - to tam proste nejde. Hodne listku se proste propadne prez cerny obchod (pred kazdym zapasem muzete koupit cerne listky od prekupniku) a temer nikdy se neprodaji vsechny konecnemu zajemci ale fysicky prodane jsou (prekupnik je koupil).

0/0
29.6.2016 10:32
Foto

J49o47s52e55f 82V69o53r88á70č76e50k 5441422878313

8-o JJ ono je to vidět i v přenosech v hledišti jsou f i g u r í n y už jste to vysvětlil Viiame jediné dobré je khl:-/

+3/0
29.6.2016 9:42

V68i16l13i76a64m 23N89o73v93a32k 7164107980449

Pane Voracku - pokud mate cas tak si prectete i ostatni prispevky ode mne. Ja jsem KHL neuvadel a kdyz tak jako podnik ruskych zlodeju. Prosim vas aby jste mi nevkladal neco co jsem nerekl a nenapsal. V hledisti stadionu NHL je hodne divaku ale ne tolik, kolik majitele potrebuji a to proto ze hokej v nekterych lokalitach nelaka tak jako na tradicnich mistech. To je vse.

0/0
29.6.2016 10:02

P80a85v23e79l 40R28o80k68y89t79a 3160531450168

Realita je odrazem čísel pane. A napsat, že v LA maj problém s návštěvností může jen totální trouba (pardon) nebo hokejovej analfabet. Stadiony plné jsou (jsou vyprodané i zaplněné). Dejte sem alespoň jedinej záznam zápasu LA kde není plnej stadion. Rád se na něj podívám. Arizona je momentálně jedinej tým, co má větší problém s návštěvností. Tak to prostě je. Platy hráčů bublina nejsou. Bublina je KHL. NHL je už 20 let naprosto stabilní podnik generující svejm majitelům díky platovejm stropům ohromnej zisk.

+2/0
29.6.2016 9:12

V41i83l91i98a66m 65N50o86v13a79k 7464757800419

Prominte ale ja nemam link na zaznamy z hlediska stadionu. Ja na hokej chodim (rocne navstivim tak do 30 zapasu) a je to tak jak jsem uvedl v prispevku jako reakce na pana Kotuce. KHL nesrovnavam protoze to je vymysl ruskych zlodeju a nefungoval a nefunguje a taky nebude fungovat. Ale myslim ze jako srovnani jsem to ani neuvedl. NHL byla stabilni podnik po celou existenci a ne pouze poslednich 20 let. Poslednich 20 ale snad mozna 15 let Bettman pouze nici NHL po hokejove strance a dela z toho cirkus. Financne to zije vyborne. Jako priklad vam mohu poskytnout pripad automobilky Nissan. Carlos Ghosn z ni udelal extremne vydelecny podnik fuzi s Renaultem az na to ze znicil znacku Nissan. V prekladu - penize dnes jsou a jeste par let budou ale znacka ne. Jestli rozumite marketingu tak urcite vite o cem mluvim

0/0
29.6.2016 9:22

P49a78v27e56l 63R25o76k53y43t44a 3420531500818

Jak udělal z NHL cirkus? Nějakej konkrétní případ by nebyl? Je to jen bezobsažná póza. Stejně jako s těmi lístky pro sponzory. Tak to bylo dycky. Dokonce i v 30. letech. A návštěvnost se nepočítá z prodanejch vstupenek, ale s počtu lidí na stadionu. Takhle se to počítalo, počítá a počat bude. To, že člověk nesedí na sedačce ještě neznamená, že na stadionu není. Jsou to všechno jen Vaše domněnky. A vymluvit se, že nemůžete najít link na zápas LA může v 21. století totální internetovej ignorant. Pokud nezvládáte tak jednoduchou věc jak dokážete sofistikovaně hodnotit návštěvnost na stadionu.

0/0
29.6.2016 9:32

V92i33l45i46a42m 30N82o24v26a62k 7634917120959

vy jste naopak az tak sofistikovany, ze dokazete to co si zmyslite a to pouze kliknutim na mys. Ja nemam cas lovit linky a ani kdybych ten cas mel tak ho vyuziju jinym zpusobem. Jestli ho mate vy tak si prectete prispevky divaku na strance NHL ke zmenam co nastali za posledni roky (muzika v prestavkach, nekonecne komercni prestavky, prezentace etc). Prectete si jak na to reaguji skutecni divaci. Jeste poznamka k tomu jak se pocita pocet divaku - prodavaji se vstupenky a pokud jsou prodane tak pak je zapas "sold out"treba ze by v hledisku nebyl nikdo. Ale tohle neni podstatne - to jenom na okraj vasi poznamky

0/0
29.6.2016 9:47

K93a23r22e73l 77O92k65t19á42b39e72c 9141667614655

K vašim bludům se vyjadřovat nebudu, jen mám dvě otázky.. Když je to takový cirkus, proč na ty zápasy lezete a to ještě 30x do roka? Nemáte čas hledat link, ale píšete tady celé ráno nesmyslné a dlouhé příspěvky? Zamyslete se nad tím, co píšete.

+4/0
29.6.2016 10:01

P44a44v51e88l 95R53o67k46y92t34a 3970481260428

Nemáte čas lovit linky, ale čas na 10ti řádkovej příspěvek máte (vyfiltrovat na youtube kanálu NHL všechny zápasy LA trvá asi 3s). Já hokej sleduju už víc jak 30 let a muzika hraje +/- pořád stejná (starý pecky + samozřejmně aktuální hity - tak to bylo dycky a všude napříč sporty). Doba zápasu NHL je +/- pořád stejná (hrubýho času cca 2,5h). Nevím kdo přispívá na diskuze o NHL, ale pravděpodobně jsou to nějací demagogové.

0/0
29.6.2016 10:14

V80i24l43i41a61m 37N80o80v50a50k 7534877780209

Abyste nemel obavy o muj cas tak tady mate statistiku navstevnosti

http://espn.go.com/nhl/attendance

myslim ze z 30 muzstev ma 100% a vic ani ne polovina. Ale to je jedno - hodne skresluji posledni kola. Muzika je o necem jinem nez byvala a komercni prestavky taky. Predzapasove prezentace taky nebyvali a kdyz ne tak dlouhe. Podivejte se - mne je naprosto jedno ze mne nazyvate demagogem, je dobre ze se vam trend v NHL libi a ze se libi tolika lidem. Ja na hokej chodim protoze mne hokej bavi. Taky ho navstevuju pres 25 let a myslim ze mam co posuzovat. Jestlize mate jiny nazor - v poradku - vazte ale slova. Ja vim ze internetova diskuse je anonymni a lidi maji hodne odvahy ale slusnost by nemela chybet

+1/0
29.6.2016 10:21

P71a67v49e63l 72R80o85k88y58t35a 3500401580778

Já slušný sem. Anonym taky nejsem. POkud chodíte na hokej tak nerozumím tomu proč trpíte na nudné 30ti minutové předzápasové prezentaci.

Ohledně statistiky návštěvnosti máte 100% pravdu. Já totiž pro zjednodušení trošku zaokrouhloval abych nemusel vypisovat návštěvnost každýho týmu zvlášť. Ale pro vaše potěšení jsme Vám tu tabulku srovnal podle procentuální zaplněnosti haly.

http://espn.go.com/nhl/attendance/_/sort/homePct

A z ní vyplývá, že tým na 20tým fleku má zaplněnost 97%.

Tým na 26 fleku zaplněnost přes 90%. To je prostě úžasný.

Čísla hovořej jasně. Nikdo v těchto statistikách nepodvádí. Obrátilo by se to hned proti nim.

+1/0
29.6.2016 10:33

V70i83l81i49a97m 72N49o15v74a65k 7494287830309

Ja netvrdim ze navstevnost je slaba. Je dobra a na hodne stadionech senzacni ale majitele proste potrebuji 100% - tak je tam ekonomicky system nastaven. Na ty prezentace musim protoze chci dobre parkovani a kdyz prijdu pozde tak parkuju hodne daleko nebo taky vubec (LA, SJ). Ja souhlasim ze ekonomika NHL je skvela. Zatim. Co vadi cloveku jako jsem ja jsou prave ty zmeny s extremne hlasitou muzikou a komercni pauzy ktere rvou usi. A jsou porad delsi. Ja to chapu ze Bettman chce vydelat a je to logicke ale pro nekoho kto prisel na hokej je to problem.

Netvrdim ze zneuzivate anonymitu internetu ale nazyvat mne demagogem jenom pro muj nazor podlozeny zkusenosti se mi nelibilo.

0/0
29.6.2016 10:46

P11a19t36r67i71k 85Z95a51b80r19a68n16s70k23y 1731789675803

proste placate..navstevnost je v nhl hodne dobra, jestli je pro vas katastrofa ze neni zaplnenych vsech 17000 mist v arene , mam pro vas novinku - nikdy nebude, protoze vzdycky .ejaky propadnou.pokid nechapete tak prosty fakt, bude lip kdyz nad tim nebudete dumat :-)

jinak vegas je vitezstvi pro ligu, pro mistni i pro fanousky hosti..jo a hadejte proc ? ta odpoved je mimo jine ve fanouscich hostu..

0/0
29.6.2016 12:02

P51a90v31e24l 10R22o39k10y48t86a 3850101650108

Pokud máte zkušenosti tak by mě zajímalo s čím to porovnáváte? Chodil ste na NHL před 20-30 lety? Pochybuju. Hlasitá hudba dnes vadí i mě. Zabíjí to trochu atmosféru i tady v čechách. Je to holt výsledek novejch nebo modernizovanejch hal. Novej audio systém atd. Ale rozhodně hlasitá hudba není věc, která by mě odradila od sledování hokeje nebo nedejbože kvůli tomu tvrdit, že jde díky hudbě NHL do kytek. To je prostě nesmysl non plus ultra. Též si stačí pustit nějakej starej záznam NHL zápasu a princip těch přenosů v TV je víceméně furt stejnej. Nic zásadního se za posledních 40 nezměnilo (reklamy vysílali i tenkrát). Teda změnilo. Vysílaj se všechny zápasy v naprosto úžasný obrazový kvalitě a díky HD člověk dokonce vidí i puk narozdíl od let minulých kdy ho z 80% je někde tušil

+1/0
29.6.2016 12:23

A41n80d24r92e84j 31K55r37á76l 7605566235765

Musim se pana Novaka zastat. To, ze nema pravdu, jeste neznamena, ze zacneme zabredat do invektiv.

Je to jeho nazor a pise ho kultivovane..

+1/0
29.6.2016 10:38

V21i75l96i33a64m 95N43o57v70a56k 7324507550269

Dekuju a myslim ze diskuse je presne o tom. Vymena nazoru.

0/0
29.6.2016 10:47

P79a63v80e50l 67R79o68k66y82t37a 3730221670488

Koho napadám? Já předkládám fakta. Pán předkládá domněnky. Jako běžný divák stěží vidí do účetnictví klubu NHL, ale 100% ví, že 2000 vstupenek maj koupený sponzoři a 100% ví, že většina těchto vstupenek je nevyužitá. A tím pádem 100% ví, že NHL jde díky tomu do kytek, protože to nad vodou držej jen ti sponzoři. To je prostě totální hovadina. A když je něco hovadina tak to prostě napíšu. A když se pak člověk vymlouvá, že nemá čas na poslání nějakého relevantního odkazu tak lehké poušťouchnutí podle mě není žádná urážka.

0/0
29.6.2016 12:28

A70n76d38r39e78j 66K11r33á86l 7405716325535

"A napsat, že v LA maj problém s návštěvností může jen totální trouba (pardon) nebo hokejovej analfabet. "

0/0
29.6.2016 12:42

P33a43v56e58l 96R50o73k84y80t53a 3200101960958

Ano. To je hrubá urážka na BAN. Nahlaste mě.

0/0
29.6.2016 12:45

A57n94d55r65e84j 37K76r73á43l 7815196825165

Máte pravdu, kašpare, neměl jsem se mezi vás plést.

0/0
29.6.2016 12:58

P54a13v35e51l 71R11o77k44y78t52a 3640501680448

Koukám citlivky nesnesou ani lehkou ironii.

0/0
29.6.2016 13:03

A15n24d27r40e87j 15K80r30á79l 7765396735365

Ja snesu i tezkou ironii.

0/0
29.6.2016 13:28

P95a38v87e90l 73R69o73k98y51t97a 3430371920518

Tak to kvituju...:D

0/0
29.6.2016 14:15

V91i31l53i83a63m 17N91o97v30a77k 7404507470119

Vas problem je typickym problemem dnesni doby. Vubec nectete to co pisu a proto bojujete s imaginarnim prispevatelem. Ja jsem nikdy nenapsal ze NHL jde do kytek. Ani netvrdim ze NHL drzi jenom sponzori ale zamyslim se nad postupnym upadkem zazitku ze hry a to jste nepochopil. Pripoustim ze to muze byt pouze muj dojem a jsou divaci co radi sleduji hokej tak jak je predkladan dnes. Jenom pro vasi informaci - poprve jsem byl na hokeji NHL na podzim roku 1986 a pak stale s kratkou prestavkou let 2000-2002 kdy jsem v USA vubec nebyl

0/0
30.6.2016 7:48

P40a85v93e62l 66R29o56k64y11t23a 3900241710168

V tom případě na Vás působí typický syndrom selektivní paměti. To co bylo pěkné si pamatujete, to co bylo špatné vytěsňujete a výsledek srovnáváte s dneškem. Já když si dnes pustím 30 let starej zápas tak "pardon" ale v porovnání s dnešním hokejem se to nedá srovnat. Nejen, že dnešnímu hokeji ohromě pomohla nová pravidla, ale kvalita dnešních hokejistů je prostě jinde. Hra je rychlejší, dynamičtější, prostě pro mě lepší na pohled. V předchozích příspěvcích píšete, že "NHL byla a jeste je skvela znacka ale pokud se bude hrat v lokalitach kde 80% lidi nevi o jakou hru se jedna tak jednoho dne tahle znacka skonci podobne jako spominana F1". To je prostě totální hovadina. Před 50-ti lety krom čtyř měst v USA nevěděli co je hokej. NHL se dnes rozšířila skoro do celejch států. Haly jsou plné. Lidi alespoň zběžně věděj co to hokej je. Ano některé trhy nezabraly na 100%, ale všechno chce čas. Bettmen je nejlepší komisionář v historii. Popularitu pozved do závratných výšin. A pozved ji proto, protože je dobrej byznysmen a nebojí se novejch věcí. Nebojí se dělat nepopulární opatření atd. Historie mu dá za pravdu. Určitě po něm časem pojmenujou nějakou cenu.

0/0
30.6.2016 8:14

V26i32l52i70a24m 15N39o31v45a49k 7454317430739

NHL se zacala rozsirovat v roce 1968 a postupne se rozsirovala - nektere znacky migrovali ale v zasade se rozsirovala. Selektivni pamet ma kazdy z nas a zadny syndrom podobneho typu neexistuje. Kazdy si pamatuje pouze neco a zatim jsem se nesetkal s nekym co by si pamatoval vsechno. Srovnavat hokej dnes a pred treba 40-ti lety je uplny nesmysl. Jina pravidla, zvyklosti, vystroj a hodne jinych veci. Mylite se ze hokej v USA nebyl znama hra pred rozsirenim NHL. V USA jak jiste vite (v Kanade taky) he hodne hokejovych lig a maji velice slusne stadiony a velkou navstevnost. Na rozdil od klubu NHL nemaji tolik penez. Pravda je ze na nekterych trzich (hlavne jih a zapad USA) hokej neni popularni hra a to z logickych duvodu. Co se tyce Bettmana tak prosim Vas zkuste alespon tuhle jednu vetu pozorne precist a nevkladejte mi neco co jsem nerekl: NHL je ekonomicky uspesna, ale je to jiny sport a cena za tenhle uspech je podle mne (jeste jednou podle mne) prilis vysoka. Bettman - jako obchodnik, ktery hokej sleduje pouze jako obchod nedba o tradice ale jde mu pouze o profit. To se mu dari, ale skutecni hokejovi fandove v tradicnich hokejovych mestech z toho nadseni nejsou.

0/0
30.6.2016 8:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze