Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

To je změna: čeští hokejoví obránci už nezaostávají v ofenzivě

Nejlepším střelcem českého týmu na mistrovství světa je obránce Radko Gudas a kromě Jana Rutty už na turnaji bodovali i všichni ostatní beci. Takhle že vypadá obrana, která zaostává za světovou špičkou? Letošní mistrovství světa ukazuje, jak český hokej poslední dobou pokročil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R34i49c63h10a78r51d 61B56l70á82h67a 3525592536128

Já nevím, proč se z toho dělá dobrodružství. Takováhle změna herního způsobu musí být "na lusknutí prstů". Horší je, že naší metodice to trvalo tak dlouho, než to okoukali. Místo aby na to přišli sami. Přitom je to nasnadě a pořád se jezdí za hokejem ven. Tak o co jde? Teď tady pár obránců vyjede dopředu nebo vystřelí a najednou máme "světovou obranu".

0/0
11.5.2017 15:23

O16l46d51ř49i78c36h 65S54m55u90t78n44ý 2390322444905

Ach ty novináři... Už než začalo mistrovství a odehrál se jediný zápas, tak už jsme očekávali zlato. Teď zas takovýhle bláboly, ikdyž zatim furt není jistý ani že se dostaneme do čtvrtfinále.

0/0
11.5.2017 12:35

O82l15d20ř34i97c44h 81S43m41u30t50n76ý 2630252854515

Zato zaostávají v defenzivě.

0/0
11.5.2017 12:33

K20a47r11e33l 16V29a22l30o68u94š17e18k 8101161318349

To je zase článek. 3 zápasy a hned se vyplodí taková blbost.

0/−6
11.5.2017 11:05

B36e91r84n47a48r28d 13M71a64c17h18o58v84i87č 6906405158363

Jestli Šimka brali na MS jako favorita souteze o nejvetsiho šneka, je nejvyssi cas dat mu prvni cenu a poslat ho domu... Plouzi se po lede, soustavne hlida tycky, malokdy ma hrace, strelba divna; vrchol vseho kdyz se pokousi napodobit Subbana - proklouze se do pasma a tam to hodi ... nikomu. Kempny nebo Krejčík (i kdyz obcas chybuji) to aspon dovezou do souboje, kdyz predtim nejde prihrat...

0/−14
11.5.2017 10:56

R33a91d30i20m 83N62o91v89o64t13n36ý 5726431343977

Tak takovej nazor tu jeste nebyl R^;-D

+1/0
11.5.2017 11:00

M26i50l71a40n 47B13o90h43á39č68e97k 9211635441808

A už známe příštího trenéra národního týmu :D :D

0/0
11.5.2017 11:01

Z76d13e72n82ě39k 14B25e17r31á54n58e63k 2108455916732

Prozatím nemůžeme jásat a psát chvalozpěvy. S Kanadou jsme jednoznačně prohráli a Finové nemají na tomto šampionátu nejsilnější výběr, přesto jsme je nepřehráli. Jandač stále cirkuluje sestavou, hráči nevědí kde a s kým budou za chvilku hrát. Budu držet všechny palce, snad se to zlepší. Sobotka by mohl být oživením. Hráči z NHL v našem týmu jsou zklamáním, tedy až na Voráčka a Gudase. Červenka stabilně nic moc. Všichni by měli přidat a dát to toho všechno.

0/−2
11.5.2017 10:32

J82i60ř68í 46S28v10a66š33e42k 9574908513849

Nejde vůbec o Jandače ani o tenhle turnaj. Jde hlavně o to, že čeští hráči nejsou jak solné sloupy v zápase s lepším soupeřem, to platí i o juniorech, což je dobře.

+2/0
11.5.2017 10:42

R51a38d54i82m 98K59a68l70a51s 2670216352631

V juniorech stále žádný zázrak, ale kvituji, že se aspoň pohyb zlepšil a snad i kreativita nechybí. Výsledky nepřichází, ale hra není tak beznadějná, jako před pár lety.

0/0
11.5.2017 10:49

J18i92ř53í 37S43v92a75š34e37k 9134758443849

Hlavní problém juniorů vidím v nekvalitní střelbě, tam jsme pořád světelné roky za elitou.

0/0
11.5.2017 10:51

F76r46a48n49t81i23s72e32k 79P26o13p79l10u85h33a12r 5412910561218

zas bych to tak ruzove nevidel. branu jsou schopni trefit jen simek a gudas. ostatni nevi, kam strili. a z voleje uz vubec ne..

0/−8
11.5.2017 10:31

J63i90ř73í 79S14v23a96š75e59k 9234358783489

Sláva Lenerovi :-P R^

0/0
11.5.2017 10:31

P24a82v32e32l 11H85o97l61m41a38n 8761493569435

Tak zrovna Kempný nemá na MS co pohledávat. Jeden z našich nejhorších hráčůRv

+2/−11
11.5.2017 10:22

A17n52t32o95n20i28n 32B31l84a72z67e45k 4678252967721

Jen bych upozornil, ze to je jen MS, kde hraji B az C vyberynejlepsich 4 tymu sveta. Az nastoupi nejlepsi hraci sveta a nasi obranci si je budou vodit, pak piste oslavne clanky.

0/−13
11.5.2017 10:09

L26u91k96á58š 63C65i28e82s64l68a71r 6854248266575

To je sranda číst tyhle články každý rok, dva roky zpátky jsmě měli nejhorší obrance na světe a psalo se jak budeme hrát o záchranu za pár let a dnes to vypadá, že Kanda by se měla bát aby od nás nedostala desítku. Problém je v tom, že naše základna je stále chudší a telentů je logicky méně. To ale neznamná že nejsou žádní. Poskládat dobré A-mužstvo dospělých zvládneme vždy prootže se na tom podílí cca 15 ročníků. Poskládal ale dobrou dvacítku nebo osmnáctku bude stále těžší, protože kvalitních hráčů v každím orčníku není 30 ale třeba jen 5-6.

+5/−1
11.5.2017 9:46

J14a51n 52H66e15r69o73u98d32e75k 9378872873361

Nicmene porad se bojime strilet. A z pozice mezi kruhy stale připravovame nekam do boku...

+9/0
11.5.2017 9:39

J73a44n 49H75e73r24o92u15d50e25k 9738862753921

Přihrávame

0/0
11.5.2017 9:40

M62a89r20t25i40n 32C83a80j83t59h19a89m51l 3921738826350

A inspiroval je Gudas. Osa Mrazek- Gudas- Voracek, jak jsem psal pred zacatkem turnaje, prinasi ovoce a zaslouzi ovace.

+8/−1
11.5.2017 9:20

M76i40c56h90a33l 31I20l50l11e63k 7987101371919

Hrají dobře, ale ovace??? Tady každý používá stále výrazy, které jsou neadekvátní. viz. komentátor české televize Holzel: "Eso z NHL Plekanec" ! Platný hráč základu Montralu, ale "eso" NHL ???

+3/0
11.5.2017 9:44
Foto

P93r80e45m42y64s22l 57K64y51s92e60l89a65k 5835723984419

Ale ježižmarjá, to ví přece, každý, že základem moderního hokeje jsou ofenzivní obránci a naše největší sláva se slavným zlatým hattrickem byla na tom založena. Hamrlíci, Rachna kachna toto letělo (budiž mu země lehká) a další ne méně výrazní a významní obránci. Ale mužstvu jako celku pořád chybí orientace na hřišti, lepší pohyb, méně hry u mantinelu a někdo před brankou. A oni se pak i ti obránci rozstřílí, když nemusí hasit jenom propady ve středu pole.

0/−2
11.5.2017 9:01

M67i88c95h56a29l 12I39l67l98e73k 7387671841799

Jo jo Hamrlící ;-D;-D;-D Vy jste odborník;-D;-D Mužstvu chybí orientace...myslíte sexuální?;-D

+2/−2
11.5.2017 9:03

M56a66r89t95i69n 56F41l27i23n29t74a 5148968726417

Roman v NHL ve 1395 zápasech základní části nasbíral 638 bodů za 155 branek a 483 asistencí, v play off přidal 113 zápasů a 41 bodů (3+38) ....tj. 0,45 bodu na zápas...nevím sice jak vy, ale část veřejnosti tomu bude stále říkat ofenzivní obránce.;-)

+1/0
11.5.2017 9:07

M53i65c38h63a67l 42I48l95l71e74k 7777161731659

Ale pan Kyselák zmiňuje zlatý hattrick a tam nebyl ani jeden. Ano Roman Hamrlík super bek, ale neříkal bych Hamrlíci. Martin byl šikovný na modré a uměl rozehrávat, ale to je vše. To bychom museli počítat i Tesaříka, Řezníčka atp. a my se bavíme jen o repre becích

0/0
11.5.2017 9:15

A47n28t96o65n22i13n 32B75l87a12z52e10k 4498752757801

3 goly ve 113 zapasech...to je dost ubohe na ofenzivni obranne eso .:-)

0/0
11.5.2017 10:13

V24l14a66s36t54i17s98l13a27v 46Š18ů69d28a 8304903509662

Super a co má Roman společného se zlatým hetrikem? O Martinovi nemluvě.

0/0
11.5.2017 12:13

V61l74a10s76t48i83s68l19a77v 77Š36ů21d66a 8924723309892

Tak ale repre ve zlaté éře táhli rozhodně jiní beci, než Hamrlíci či Rachůnek - F.Kaberle, Kubina, ten se v ofenzivě specializoval zejména na Kanadu, Špaček, M. Sýkora, zaútočit uměl i Franta Kučera, Šlégr, L. Procházka ,na sklonku éry se přidali i Židla, T. Kaberle a řekněme, že i Rachna a Němec.

0/0
11.5.2017 12:29

P60a73v49e47l 20V40a29ň92h47a74r94a 9618567662200

Vzdycky kdyz prijdou nejake oslavne clanky, tak nasledujici zapas nedopadne uplne nejlip. Dneska to tedy vidim an vydrenou remizu a rozdilovym prvkem bude chyba obrance. :-)

0/−6
11.5.2017 8:47

P11a42t86r10i74k 13E74g29e96r 2268760399721

Počkat..., počkat..., počkat... ok Kanada je silný a náročný soupeř, ale stavem 4:1 to nemuselo skončit chcete-li tvrdit, že jsou hoši připraveni. Bělorusko je slabé to byl hokej jedna radost u Finů to bylo polevení v obraně a proto se podařilo s chodou okolností a náhod vyrovnat. Norsko, Slovinsko, Itálie to snad budou snadní soupeři pro nás, ale musíme hrát lépe a snad to i půjde. Dneska by to mohlo být 5:1.

+1/−3
11.5.2017 8:43
Foto

I90v59o 53Z45r49n38í69k 4277115284502

:-)A Šimek je neskutečnej- ta menší postava není na jeho hře znát :umí útočit i bránit.projede si mezi dvěma hráči jako prd.Jednou bude lepší než Židlický.

+16/0
11.5.2017 8:41

M44i80c83h10a18l 73I56l31l21e25k 7197341151719

Souhlas Šimek je super

+1/0
11.5.2017 9:04

R54a85d84i53m 51K30a43l10a55s 2120876312591

Moc bych mu přál, aby se v NHL chytil a třeba ještě trochu hokejově povyrostl. A svou hrou, rychlost, tvrdost, ofenzivní choutky se (doufejme) pro NHL vyloženě hodí.

+2/0
11.5.2017 9:11

R21a28d95i91m 10N24o46v65o93t29n73ý 5206331693547

Jinak neni pravda ze evropsti obranci jsou slabi.. chce je jen nominovat podle momentalni vykonnosti, a ne jak.Ruza na MS v praze. Tam proste nominoval manvaft za zasluhy a chtel to korunovat Rucou, kterej mu pomohl vyhrat MS 2005

+2/0
11.5.2017 8:40

V27l56a80s35t48i73s94l51a83v 72Š58ů96d17a 8434343809222

Jakože Růča předloni neměl formu? A koho s obrovskou formou tehdy opomenuli? Vybavuju si oblíbence zdejších diskusí Zámorského, koho dál?

0/0
11.5.2017 12:16
Foto

I86v24o 44Z13r24n32í19k 4197685154602

Rutta hraje dobře, je jen otázkou času kdy ho dá.To bylo řečí jak máme špatný beky- no vidaR^ Gudas se mi moc líbí ,puky dává přímočaře na bránu je vidět že dozrává jak víno.

+9/0
11.5.2017 8:36

I65v20o 43H27e60b87e82l98k30a 8615810842250

Zatím jsme odehráli tři utkání. První s Kanadou, kde si naši ani neškrtli. Druhé se slaboučkým Běloruskem, které jede přímou linkou do Béčka. Třetí s trápícím se Finskem, které mělo den předtím v nohách zápas a prohrálo s Francií. Pokud první polovinu zvládali bruslit do ničeho nás moc nepouštěli. Evidentně je letos u Finů něco hodně špatně.

Takže plácat se z toho po ramenou mi připadne dost předčasné.

+10/−23
11.5.2017 8:36

L75u21k29á51š 26H38o32f68m47a61n 1323194342516

není pravda, že jsme si s Kanadou ani neškrtli. ano, Kanada byla lepší, ale ne tak jako třeba na Světovém poháru. Na střely jsme hráli vyrovnaně a naši měli šance, hlavní rozdíl byl v tom, že naši nedali góly (což byl ostatně problém i ze začátku zápasu s BLR).

+13/−1
11.5.2017 8:38

P12e33t71r 25S79v67o44b84o73d39a 5402465288591

Jasne. Ted budeme mit same slabe soupere, takze neuhraji nic duleziteho az do ctvrtfinale...;-D

+4/−1
11.5.2017 8:39

I35v60o 60H15e38b28e36l12k13a 8665920392810

Jo, přesně tak. Opravdu nikdo nepovažuje za směrodatné zápasy se Slovinskem nebo Francií.

Světová špička, do které se řadíme, čítá šest jmen. Takže ano, zajímavý zápas je pro nás jen zápas se špičkou, což bude čtvrtfinále.

0/−11
11.5.2017 8:47

K90r28y58š20t18o35f 46H79l74a57v45á12č 9272809898472

je vidět, že tomu nerozumíte, protože ve 1/4finále můžeme hrát třeba s Lotyšskem nebo Německem. Což zase není podle vás ta "špička", takže i kdybychom vyhráli, tak gaučáci jako vy naběhnou a budou říkat "to nic neznamená, to není žádný soupeř, až pak se uvidí" atd. až do smrti ;-D

+8/0
11.5.2017 8:51

P88e20t78r 19S71v42o86b10o27d80a 5152245988301

Nojo. Prvni zapas, kde busou nasi moci neco ukazat je az semifinale ;-D;-D;-D

0/0
11.5.2017 8:54

I15v31o 50H84e52b66e24l29k32a 8215810782600

Takže jinými slovy říkáte, že pro Toronto bude zápas s Karlovými Vary směrodatný? Že podle něj budou moci říci, jak na tom jsou?

Nebo příměr z fotbalu: Pozná Francie po zápase s Lotyšskem, jestli patří do světové špičky? Nepozná.

Jestli patříte do špičky poznáte, až ze zápasů se špičkou. Ale chápu, že tohle je věc, kterou nekritický fanoušek chce slyšet.

+1/−1
11.5.2017 9:24

L13u24b12o21š 47V46a64l23a55c24h29o20v58i41č 1578918378308

Z jednoho zápasu se nic nepozná.Jak jsme s Kanadou prohráli, můžeme i vyhrát a to samý Fini s námi. Špičku určují dlouhodobější výsledky a ano, je Kanada, dlouho nic a pak cca 5 až 7 týmů kteří můžou být ve formě a prorazit kohokoliv a nebo taky s kýmkoliv prohrát.Za dva roky to může být zas jinak...

+1/0
11.5.2017 11:13

I31v80o 54H52e23b60e41l37k33a 8335690872670

Pamatujete si, kdy jsme naposledy Kanadu porazili?

Chcete dlouhodobější výsledky? Tak fajn. Posledních 5 let.

2012 - prohra Rusko, Švédsko, výhra Švédsko, Finsko - třetí místo.

2013 - prohra Švédsko, Kanada, čtrvrtfinále

2014 - prohra Švédsko 2x, Kanada, Finsko, výhra USA, čtvrté místo

2015 - prohra Švédsko, Kanada 2x, USA, výhra Finskou, čtvrté místo

2016 - prohra USA, výhra Švédsko, Rusko, čtvrtfinále

OH 2014 - prohra Švédsko, USA

SP 2016 - prohra Kanada, výběr Evropy, výhra USA

Takže ze zápasů se špičkou máme 18 proher, 6 výher. Jinými slovy vyhrajeme 25% zápasů a 75% jsme prohráli. A získali jsme jednu bronzovou medaili. Z tohoto pohledu nejsme špička.

0/0
11.5.2017 14:17

M37i91c81h83a85l 24I69l66l77e44k 7167581171309

Ivo Hebelka: Souhlasím... a to hodnocení s Kanadou je pravdivé. Sice jsme šance měli, ale neproměnili je a Kanada hrála taky půl plynu. Počkejme až budou hrát finále, jak zapnou. A prohrát 1:4 a tvrdit, že to bylo vyrovnané je üsměvné.

+2/−2
11.5.2017 9:11

L74u93k35á65š 36H93o89f60m97a15n 1593104512786

K tomu mám tři poznámky:

Zaprvé, na rozdíl od předchozích MS přijeli dva velmi solidní beci z NHL, takže kvalita šla nahoru.

Zadruhé, přišlo mi, že v minulosti (hlavně za Růžičky) byla kvalita nominovaných obránců co určité míry výmluva, kterou trenéři omlouvali špatné výsledky.

Zatřetí, proč vlastně není na MS Nakládal? Je zraněný nebo má jiné důvody?

+1/−1
11.5.2017 8:34

R20a22d40i53m 66K55a91l27a76s 2560716762671

No nic proti, ale dříve jsme do obrany dávali třeba Barinku nebo Čáslavu, kteří jsou opravdu prototypem obránců ze staré školy. Nic proti nim, minimálně Čáslava si plnil své defenzivní úkoly dobře a Barinka, pokud stačil rychlostně, také.

Na zlatém MS2010 hrál v obraně např. Ondra Němec, M. Blaťák nebo K. Rachůnek. A tihle tři mají - měli k moderním bekům asi nejblíže.

+7/0
11.5.2017 8:45

R62a52d45i48m 93K16a39l65a42s 2960666422931

A co je taky ne nezajímavé, v době zlaté éry hráli v repre F.Kučera a M.Sýkora. Dozadu velmi spolehliví a především F.Kučera velice kvalitní v ofenzivě. Dával hodně gólů. I M.Sýkora uměl velmi pěkně vystřelit od modré.

Takže ty řeči o problémech s obránci nejsou tak úplně od věci.

+1/−1
11.5.2017 8:48

M76i75c93h75a33l 84I72l89l56e65k 7137611901609

Kučera byl defenzivní bek...i proto hrál např.v Naganu se Špačkem, který byl spíš ofenzivní... Prototyp ofenzivního beky byl svého času Tomáš Kaberle, Židlický nebo Radek Hamr

+5/0
11.5.2017 9:01

R38a57d27i77m 92K58a36l37a17s 2610666652931

Jo, to souhlasím, ale když se člověk podívá na to kolik dal F.Kučera na MS gólů a kolikrát si najel na kruh (někam do pozice, ze které skóroval teď naposled Gudas), tak tohle dělení padá. U něj bylo zajímavé právě to, že dozadu byl až profesorsky bezchybný a přesto zvládal i zakončení.

A samozřejmě byl F.Kučera minimálně jednou nejlepším bekem MS (mám pocit, že celkem dvakrát, ale to si již nepamatuji).

+1/0
11.5.2017 9:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze