Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Federace trestá sudího, který nechal uznat neregulérní gól

FInští hokejisté měli po zápase s Američany důvod k radosti, ale k vítězství jim pomohl i neregulérní gól. | foto: Reuters

12 2008
Hokejová federace trestá videorozhodčího, který na MS nechal uznat první gól Finů v duelu proti USA. Na turnaji skončil. Puk totiž prošel boční sítí, což sudí u videa nepostřehl, ač to z televizních záznamů bylo patrné. Jméno rozhodčího federace IIHF nezveřejnila.

Hokejisté USA prohráli ve svém druhém vystoupení v osmifinálové skupině F s Finskem 2:3 a po duelu se hodně zlobili na rozhodčí.

Dvojice ruských arbitrů Vjačeslav Bulanov, Alexander Poljakov totiž po konzultaci s kolegou u videa uznala gól Koistinena ve 43. minutě, i když z televizních záznamů je patrné, že puk prošel za záda brankáře boční sítí.

Koistinen snižoval na začátku třetí třetiny při přesilové hře pět na tři na 1:2, a zahájil tak obrat, který jeho spoluhráči v následujících minutách dokonali.

Autoři: ,


Najdete na iDNES.cz



mobilní verze