Před pár týdny pražský klub oznámil změnu majitele, teď s velkou pompou na Staroměstské radnici, přímo v srdci Prahy, představil veřejnosti jméno nového partnera.
Logo BILLA se nově objeví také na sparťanských dresech - konkrétně nad typickým rudým znakem „S“. ČKD mezi sponzory vystřídala pojišťovna Generali. Novým prvkem jsou i vodorovné pruhy, v rudé variantě mají černou barvu, v bíle pak je černá barva víc do šeda.
„Jsme rádi, že se nám podařilo získat silného generálního partnera. Díky spolupráci se společností Billa je náš klub ekonomicky silnější,“ uvedl v tiskové zprávě Bříza.
Tiskové konference v Brožíkově síni se zúčastnili také hokejisté, kteří dorazili v elegantních oblecích.
Generálního partnera Sparta neměla pět let, nyní - dost překvapivě - uzavřela spolupráci s provozovatelem více než dvou set obchodů s potravinami.
„Partnerem Sparty jsme se stali zejména pro její dlouholetou tradici ve výchově mladých talentů. Investice do budoucnosti příštích generací jsou přímo součástí naší firemní vize stejně jako sponzoring sportu a zdravého životního stylu,“ píše ve zprávě Jaroslaw Szczypka, generální ředitel Billy.
Bříza pak v rozhovoru s novináři vysvětlil, že společnou řeč našli právě v podpoře mládeže. Jak velkou část rozpočtu nový sponzor pokryje, sparťanský majitel neprozradil, ale zopakoval, že chce přivést do vlastnické struktury další akcionáře. „Cítím velkou zodpovědnost a přál bych si, abychom vybudovali ještě silnější jednotu s našimi fanoušky,“ řekl bývalý vynikající brankář.
Sparťanským domovem zůstává O2 arena. Ambiciózní klub touží nalákat do nejmodernější haly v Česku ještě více diváků. A hlavně vylepšit umístění z loňského ročníku. Po devíti letech sice Sparta postoupila do finále, v němž však podlehla Liberci.
Pomoct tomu má nový trenér Jiří Kalous, který nahradil svého reprezentačního kolegu Josefa Jandače i finanční prostředky od Billy.
Bude teď Břízův celek v souladu s heslem jejího partnera podle gusta fanoušků?