Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

S fanoušky k produktivitě. Voráček založil facebook, od té doby boduje

Jakub Voráček čeká na přihrávku. | foto: Thomas Gažda

18 2015
Síla sociálních sítí je dobře známá všem marketingovým specialistům i milionům samotných uživatelů. V případě Jakuba Voráčka to vypadá, jako by měla jakýsi magický dopad i na jeho výkony. Sotva si hokejový útočník založil vlastní oficiální stránku na facebooku, začal v NHL sbírat body.

Jakub Voráček se na podzim zasekl. Zatímco v posledních pěti sezonách byl nejproduktivnějším ze všech českých hokejistů a v minulém ročníku nasbíral 82 utkáních 81 bodů, letos začal vlažně: po prvních 10 zápasech měl na kontě jen tři body a první gól dal až v 17. startu.

V prosinci se však přece jen rozjel k výkonům, které jsme u něj byli zvyklí vídat před rokem. V posledních třech zápasech nasbíral pět bodů. Zatím nejlepší utkání sezony zažil v úterý, když proti Carolině sedmkrát vystřelil na branku a gólem i dvěma asistencemi řídil výhru Philadelphie 4:3 v prodloužení.

Den předtím přitom český útočník vstoupil na facebook, kde si založil oficiální profil. „Těším se, že se tady budeme potkávat,“ napsal fanouškům.

Časem přidal první fotografie z volného dne, jak se spoluhráči třídil hračky pro nemocné děti a jak ho na tribuně sledoval fanoušek s tričkem „Kluka puka“, fiktivní postavičky vytvořené Nadací Jakuba Voráčka. Tu založil reprezentační kapitán z mistrovství světa v Praze letos v létě na pomoc pacientům s roztroušenou sklerózou, kterou diagnostikovali jeho sestře Petře.

Voráček slíbil za každý gól nebo asistenci v této sezoně věnovat nadaci tisíc dolarů. V noci na pátek bodoval znovu, když nahrál na gól Seana Couturiera při výhře 2:0 nad Vancouverem.

Jak se zdá, užší kontakt s fanoušky na facebooku mu svědčí. Po 32 startech má na kontě 20 bodů a nadace od něj dostala v přepočtu už půl milionu korun.

Autor:


Najdete na iDNES.cz



mobilní verze