On-line rozhovor s Markétou Štěrbovou

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 6. listopadu 2014 do 13:30

OTÁZKA: Dobrý den, zakoupila jsem si lístek u terminálu Sazky. Připadá mi, že nejsou tam žádné bezpečnostní prvky. Může se stát, že při špatně vytištěné vstupence (čárový kód) se nedostanu na zápas? Kateřina Moravcová
OTÁZKA: Víte kolik bylo listků na ČR-KANADA vyblokováno?,že sem byl od 6h rano připravenej na internetu a když sem se dostal po nekonečných problémech na řadu bylo VYPRODÁNO franta
OTÁZKA: Dobrý den, může být z Vaší strany (organizační výbor, či ČSLH) vůbec Sazka (SazkaTicket) nějak sankciována? Nebo se jim jen pošle dopis, ve kterém uvedete, jak hluboko jste zklamáni z této situace a klukům ze Sazky se nic nestane.Nějak mi v této zemi chybí odpovědnost a myslím si, že nikdo ani potrestán nebude :-( Každopádně věřím, že se MS povede a byl to jediný problém, se kterým se budete potýkat. Přeji Vám hodně pozitivizmu a energie do května 2015! Tomáš Šebesta
OTÁZKA: Zajímalo by mě, co myslíte tím: v zahraničí prodej vstupenek probíhá v pořádku? Z Francie jsem se nalogovala až v okamžiku kdy nebyl ani jeden lístek, naprosto nemožné. A dnes o půlnoci jsem měla velký problém se opět přihlásit do systému ze Švýcarska (viz. spousta naštvaných fanoušků na FB sazky). O zemi to tedy opravdu nebylo. Pro mě to je naprostý amatérismus. Zajímalo by mě, kolik zahraničních fanoušků si lístky zakoupilo, protože zde o prodeji neměl nikdo ani páru a teď už mají smůlu. Z Vašich odpovědí typu... je to věcí sazky a odmítám odpovídat jsem opravdu zklamána. Tereza Nováková
OTÁZKA: Dobrý den, takto vyhýbavé odpovědi jsem už dlouho nečetl. Proč dáváte od prodeje lístků ruce pryč, když jsem organizační výbor?? Když jako firma zaštiťuji svého dodavatele (SAZKATICKET), tak se vším všudy. Tady to vypadá, že nic nevíte a za nic nemůžete. Čekal bych nějakou pokoru, ale to je Vám asi jedno, když peníze dostanete a očividně je Vám jedno od koho... Máte se Sazkou aspoň nějakou smlouvu nebo ani uplatňovat pokuty, za totálně zpackanou distribuci (ostatně jako vždy, když se jednalo o lukrativní udáost.. ), na ni nemůžete?? Jiří R.
OTÁZKA: Dobrý den budete z toho co se tedˇ stalo , myslím tím ty překupníky kteří nakoupily kupu lístků aby vydělaly dělat nějaké opatření aby se to neopakovalo v tom druhém kole prodeje lístků ? Moje druhá otázka je jestli se lístky budou prodávat stejným způsobem jako tedˇ takže na internetu ,turniketech sazky , stadionu předem děkují za odpovědˇ Martin Michalík
OTÁZKA: Nevím, zda to tu již nepadlo, ale chtěl bych se zeptat, jak to bude s obsazením boxu časoměřičů na zápasech MS. Bude se konat nějaký speciální celorepublikový výběr, anebo to připadne místním v halách v Praze a Ostravě? Díky moc a držím palce, ať vše vyjde. A z těch zhrzenců, co vám píší kvůli lístkům, si nic nedělejte! :) Richie
OTÁZKA: Dobrý den, chtěl jsem zeptat, zbydou lístky na jednotlivé utkání, které se začnou nabízet v únoru, pokud jsou balíčky na tyto utkání již zarezervované/prodané? děkuji a držím palce Michal Feledík
OTÁZKA: Dobrý den. Zajímalo by mě kdo má primární odpovědnost za prodej lístků? Organizátor, nebo Sazka? Milan Žádník
OTÁZKA: Dobrý den, proč nebyl adresný ticketing? Zamezilo by to kšeftování překupníkům. Děkuji za odpověď. Petr
OTÁZKA: Dobrý den. Lístky jsem nechtěl, jen tak z plezíru jsem to zkusil objednat a vyšlo to. Když vidím, jaká je po hokeji sháňka, tak nakonec vyrazím. Jinak bych se na to vykašlal. Jiří
OTÁZKA: Dobrý den, máte ve smluvě se Sazka Ticketem nějakou smluvní pokutu! Momentálně jsme se špatným ticketingem celému světu k smíchu. Psali mi přátele ze Slovenska, ale také Finska, že u nich se nic takového nestalo. Mám jednu výbornou zkušenost ze včerejška. Známý si šel vyzvednout do pobočky SAZKY rezervované vstupenky. Bylo mu řečeno, že systém nefunguje a nic nedostane. Šel do jiné pobočky a tam vše fungovalo. Je tedy jasné, že obsluha terminálu nebyla dodavatelem ticketingu vůbec proškolena! Sazka Ticket by měla být smluvně potrestaná. Ještě jeden dotaz, proč jste v předstihu neinformovali o tom, že při platbě kartou (ČEZ Aréna) si bude účtovat navíc poplatek 2%? Hodně lidí to zaskočilo a navíc poplatky bank za platbu kartou se pohybují dnes na částce kolem 1,2%! Lukáš Hudeček
OTÁZKA: "Však jsme ve 21. století." V úterý v 8:00 tato věta zněla opravdu vtipně. To opravdu každá takováto akce musí skončit průšvihem? Martina
OTÁZKA: Jste tam všichni takový neschopný břídilové? To bude asi MS pěkná ostuda s tokouvouhle organizací jako se vám povedla při prodeji lístků! KAMILA
OTÁZKA: Dobrý den, upřímně řečeno nechápu, proč se vymlouváte na jakýsi Sazka ticket a jejich systémy. Vy jste za vše odpovědná, ne? Tak jste se špatně rozhodla pro špatnou společnost! Tady nejsou žádné výmluvy na místě... Filip
OTÁZKA: Dobrý den, jaký bude Váš další postup vůči Sazce ? Jste zadavatel/objednatel a dodavatel vám msto funkcí služby dodal zmetek. Nebo to v rámci "dobrých vztahů" necháte být a lidi ať se třeba uvztekají ? Děkuji Petr N.
OTÁZKA: Dobrý den. Jeden příklad: Lístky jsem nechtěl, ale tuhle komedii jsem zkusil. Po nějaké době jsem si objednal lístky, ale když jsem klikl na Potvrdit, ukázalo mi, že mě systém odhlásil. Při druhém pokusu mi to objednalo 4 lístky, ale dva na jednu stranu , dva na druhou stranu haly (další "super" věc). U vyzvednutí mi řekli, že si je musím všechny odebrat. Proč jsem si při vyzvednutí rezervace nemohl vyzvednout jen ty, které jsem chtěl a dát šanci jiným? Jonáš
OTÁZKA: Dobrý den, chtěl jsem se zeptat na tzv. balíčky vstupenek, kde je více zápasů. Znamenají tyto balíčky, že to platí jako denní vstupenka? chtěl bych, aby na odpolední zápas šel někdo jiný než na ten večerní. děkuji a přeji hodně štěstí. Michal Feledík
OTÁZKA: Všechny vaše odpovědi jsou ve znění my jsme nemohli nic udělat všechno SAZKA. Myslím, že mohli, na každého jsou nějaké páky. A to že systém SAZKY je nevyhovující a zastaralý jste vědět mohli. Navíc upřímně si myslím, že vám je jedno, že to koupili překupníci, Vy svoje tržby máte. Budete nějak zasahovat, proti lidem, kteří ty lístky prodávají dnes na Bazos.cz nebo na Aukru za 10 tis. z lístek na jedno utkání? Pavla Kvapilová
OTÁZKA: Dobrý den , bude ještě v únoru možné zakoupit lístky na jednotlivé zápasy ve skupině ? Adam
OTÁZKA: Dobrá den, rád bych se zeptal, proč nejsou vstupenky v Ostravě rozděleny do minimálně dvou cenových kategorií. Dále pak, proč na zápasy Slovenska je minimální cena vstupenky vyšší než na zápasy České republiky. Díky. Jaroslav
OTÁZKA: Dokážete si představit pořádání MS mimo Prahu a tím mnohonásobně nižší náklady za O2 arénu? Lukáš
OTÁZKA: Milá paní "Sazko", u prázdného terminálu Sazky jsem si již v 8:00 při prodeji vstupenek provedl rezervaci na místě, která mi bohužel ve výsledku nešla vyjet jako konkrétní lístek (po X pokusech obsluhy terminálu). Jednalo se o pouhé 2 lístky na denní program. Z Vánočního dárku, mi zůstala bezcenná kopie rezervačního lístku a krásný zážitek volna z práce. Opravdu Vám velmi děkuji a Vám ať se konkrétně Vám zápasy Českého národního týmu líbí. Lukáš Brada
OTÁZKA: Z Vašich odpověďí na různé otázky čtenářů vše nasvědčuje tomu že vlastně "vy" za nic "nemůžete" a za Vše může SAZKA - v každé Vaší odpověďi takové náznaky jsou. V tom případě je nadpis tohoto on-line rozhovoru klamavý - chtěl jsem se zeptat jestli budete nějak řešit nastálou situaci buď se SAZKOU a odpovědnými osobami nebo kdo se vlastně přizná kdo měl vinu na této frašce s prodeji když ne vy (jak níže uvádíte) ? A jak hodláte řešit problém s překupníky ? Robert
OTÁZKA: Dobrý den, mám dvě jednoduché otázky. 1) Označila byste celou akci s prodejem vstupenek za úspěšnou (proběhla dle očekávání) nebo neúspěšnou? 2) Pokud byste ji označila za neúspěšnou, vyplynou z toho pro Sazku nějaké následky jako například pokuta nebo konec spolupráce do budoucna? Sama říkáte, že vás zodpovědní lidé opakovaně ujišťovali, že je vše naprosto v pořádku a připraveno na velký nápor. fanousek
OTÁZKA: Ať se Vám to líbí, nebo ne, v České republice jste momentálně veřejný nepřítel číslo jedna a Vašimi (ne)odpověďmi si situaci rozhodně neulehčujete. Budete se bát vycházet na ulici? Tomas Spak
OTÁZKA: Dobrý den. Kolik vstupenek bylo vyhrazeno pro volný prodej do 1. kategorie na Zápas ČR-Kanada? Děkuji. Jiří
OTÁZKA: Kdo ponese zodpovědnost za naprosté selhání prodeje lístků přes internet? Po 4 hodinách u počítače se mi nepodařilo ani zalogovat! Absolutně jste to nezvládli a tisíce lidí otrávili. Vyhlášení typu "jak jste připraveni" jsou nyní směšná a smutná zároveň. HANBA VÁM! ZEMÁK KAREL
OTÁZKA: Dobrý den, chtěl bych se Vás zeptat, jaký systém distribuce lístků by podle Vás byl po současné zkušenosti nejvhodnější? Michal
OTÁZKA: Dobrý den, nezlobte se, ale Vaše odpovědi jsou všechny v duchu "já nic, já muzikant"... Ano, systém bežel od Sazky, ale vy jste objednavatel, tudíž "end zodpovědnost" padá na Vaši hlavu, ne? Takto totiž chodí v normálním businessu... Je smutné vidět tento český přístup vůči zodpovědnosti.... kritizovat způsob, jak prodej probíhal, nemá už cenu... je to smutné, že v roce 2014 se vstupenky dostanou opět jen k pár bafuňářům, překupníkům a na "normálníL fanoušky se opět dostane pomaálu... Hanba VÁM!!! Pavel Horák
OTÁZKA: Dobrý den. K prodeji lístků bych se rád zeptal, z jakého důvodu nebyl zvolen systém, který se standardně používá u velkých mezinárodních akcí jako např. MS či ME ve fotbale, kdy zájemci mají možnost nejdříve registrovat svůj zájem o lístky a poté se losuje, komu budou lístky přiděleny - avšak spravedlivě způsobem, kdy např. 2 zájemcům o lístky na 2 zápasy losovací systém přidělí každému lístky na jeden. Máte tak 2 spokojené návštěvníky místo jednoho. Vámi zvolený systém považuji za velmi neprofesionální - jeho výsledkem je půl milionu nespokojených lidí (včetně některých, kteří se k lístkům nakonec dostali) a velmi málo spokojených. Děkuji za reakci Ondra
OTÁZKA: Co je to za šaškárnu, že za přímou platbu kartou si prodejce účtuje 40 Kč. S tímto poplatkem jsem se doposud nikde nesetkal. Díky za odpověď, pokud na to vůbec nějaká může být. Libor Stoklásek
OTÁZKA: Nemel by byt pri padu nektereho ze systemu zablokovan/omezen prodej i na ostatnich kanalech? Nedoslo by pak k tomu, ze nekdo kdo stoji od pulnoci u terminalu, tak ziska jen horni patro. Zaroven bych ocekaval realtime booking, tedy kdyz si nekdo zaklika nejaka mista, tak aby nekomu kdo klika o neco pozdeji, nemelo byt umozneno tato mista zabookovat. Pokud by vsak clovek se zabookovanymi misty rezervaci nedokoncil, mista by se uvolnila. Petr Kovařík
OTÁZKA: Dobrý den , jsem jeden z neuspěšných uchazečů o lístek, který tomu věnoval nemalou část dne. A nezlobte se na mne, poslouchat takto dětinské omluvy z úst mluvčích, je jednoznačným výsměchem pro nás fanoušky. Opravdu je pro Vás překvapení, že zájem o lístky bude z celé Evropy a mnohonásobně větší? a jaká jsou s tím spojená rizika? Proč v západní Evropě jak na hokejových, fotbalových tak i jiných akcích tohoto formátu, nejsou známa obdobná selhání? Jaké důsledky odvodíte pro svou osobu ? Děkuji. Marek Vrba
OTÁZKA: Uvažujete o rezignaci ? Petr Kolomazník
OTÁZKA: Váš systém mi sebral půl dne pracovního života a proto jsem opravdu velmi ale velmi nahněván, systém se totiž zhroutil, pak již bylo vyprodáno, lístky tedy nemám, jenom pocit hněvu a marnosti. Těžce jste to podcenili. Ponese za to někdo odpovědnost? Pavel
OTÁZKA: Dobrý den, Chápu, že technicky se nedá připravit na nával jaký nastal. To co mě skutečně naštvalo byla zákaznická linka Sazky (helpdesk). Při objednávání nám vyjelo pouze rezervační číslo a už nedorazil email a stranka kde se mělo ukázat souhrn objednávky spadnul. V pořádku technický problém. Volal jsem dva dny (jak mi bylo sděleno mezi 9-18 hod) po 8 telefonátech se znuděnymi pracovníky jsem se stále nedozvěděl souhrn mojí rezervace. Jak je možné že na základě rezervačního čísla není schopen pracovník sdělit sektor,řadu a datum, když to spolu koresponduje. Vím že spostě lídí se stala stejná věc. Nakonec nás zachranila slečna na benzínce která byla ochotná riskovat 9000 manko abychom věděli kde ty sedala jsou. Moje otázka zní : Když všichni v tomto státě vědí že Sazka je naprd. Proč? :) Jinak přeji klidného dalšího půlroku a věřme že se i přes neuvěřitelné naštvání všech fans MS povede. Děkuju Petr S
OTÁZKA: Když tu čtu všechny věci okolo SAZKY a jejího úplného selhání, bude nějakým způsobem pokutována či jinak penalizována, když nebyla jiná možnost než s ní spolupracovat? Jindra
OTÁZKA: Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím!!! Děkuji redakci idnes opět za cílenou a trapnou cenzuru. Je mi z Vás opravdu na zvracení. Tady s tímto serverem končím. Jste banda kreténů!!!!!! Váš spokejený čternář
OTÁZKA: Když jste měli v závěrečné fázi několikrát denně jednání s odpovědnými pracovníky Sazky domluvili jste také nějaký postih za to, že systém zkolabuje. Jistě jste něco takového domluvili když Vás Sazka vždy ujistila, včetně Generálního ředitele Sazky 29. října na tiskové konferenci. Co tedy Sazka dostala za Sankci? Neříkejte, že zase budou byti jen obyčejní fanoušci? Pavel D.
OTÁZKA: Z Vašich odpovědí pozoruji jediné: Já nic, já muzikant, za všechno může Sazka. Opravdu Vám není hanba a nevyvodíte z toho žádné personální důsledky? To jako vážně neuvažujete alespoň Vy samotná o rezignaci? Tomas Spak
OTÁZKA: Dobrý den, v médiích se včera objevily informace o překupnících, kteří si vstupenky nakoupili po stovkách s plánem prodat je (samozřejmě za větší částku) fanouškům, kteří o to mají zájem. Dají se vůbec tito lidé vypátrat a vstupenky zablokovat? (Dle informací z médií tomu tak bude?) Jak se tedy může stát, že někdo nakoupí takový objem vstupenek najednou? Pro příště by asi všichni sportovní fandové uvítali raději registraci na občanku s omezeným počtem vstupenek, ale s reálnou šancí, že se na ně dostane a to alespoň s jedním nebo dvěma lístky na jeden zápas... Děkuji za odpověď. Anna R.
OTÁZKA: Dobrý den, bude v průběhu MS někde v blízkosti areny velkoplošná obrazovka, kde bude moci sledovat fanoušek zápas na který nesehnal lístky (i díky skvělé připravenosti Vašeho partnera, společnosti SAZKA) ? Díky za odpověď. Petr P.
OTÁZKA: Proč na otázky neodpovídá někdo, kdo o tom něco ví? Z odpovědí typu : "To je otázka pro Sazka Ticket ..." ap. je zřejmé, že toto bude diskuze o ničem. Nejspíš to není Vaše chyba, redakce si mělo prostě pozvat někoho jiného. Jiří Nový
OTÁZKA: Chci se zeptat : Bude možné ještě sehnat lístky na zápasy české reprezentace, nebo vše bylo vyprodáno v balíčcích ? Děkuji David
OTÁZKA: Milá pani, pokud chcete pouze takto mlžit a bagatelizovat do očí bijící problémy a lumpárny, které provázely prodej lístků, tak raději neodpovídejte vůbec. Na moji otázku jste neodpověděla. Všechny lístky do spodního patra na ČR - Kanada asi těžko zmizely během pár sekund, když internet kolaboval a terminály sazky do 13 hodin nefungovaly vůbec. Sám jsem během dopoledně několikrát oběhl asi 3 trafiky a obsluha mi pokaždé řěkla, že od rána z toho nevypadnul jediný lístek (a to na jakýkoli zápas). Ještě v půl jedné nebylo na terminálech ani možné vyzvedávat rezervace. To, že první člověk ve frontě získá lístky "na půdu" je výsměch všem fanouškům. Aleš
OTÁZKA: Paní, nezlobte se, ale Vaše odpovědi bych zvládl i já jakožto hokejový fanoušek, který se dokáže vžít do role někoho, kdo žehlí jakýkoliv průser. Vaše odpovědi bez známky politování nad událostí jsou přinejmenším ubohé. Omlouvám se. Jan Geraki Geraki
OTÁZKA: Dobrý den, je jasné, že prodej lístků byl fiasko, o to více mě překvapuje, že jste si nevzali ponaučení z roku 2004. Proč jste pro prodej lístků zvolili opět tuto metodu a nevyužili jinou formu, zároveň by mě zajímalo když Vám jde tak o ,,fanoušky" proč jste zvolili prodej lístků formou balíčků a tedy vzali možnost fanouškům ostatních týmů navštívit jejich zápasy?? Tomáš
OTÁZKA: Dobrý den, chtěl bych se zeptat kdo vymyslel omezení lístků na portálu sazkaticket.cz ? Toto bylo jediné chytré řešení, aby se nestalo to , že na zápasy prodávané v balíčku se zápasy české reprezentace nepřijde příliš diváků. Dále by mě zajímalo proč tedy toto omezení neplatilo i u pokladen O2 areny ?? Děkuji za odpověd David
OTÁZKA: Dobrý den, jak je možné, že překupníci si mohli odnášet lístky po stovkách, jestliže bylo tvrzeno, že maximální počet lístků (balíčků) na osobu je 5, resp. 10 při platbě. Pokud to bylo možné přímo na O2 aréně, nezdá se Vám tento přístup přinejmenším zvláštní? David Petržela
OTÁZKA: Dobrý den, mám spoustu (cca 50) přátel, kteří si snažili koupit lístky co nejdříve od spuštění terminálu a internetu. Se všemi jsem problem se zakoupením konzultovat. Jak je možné, že z nich ani jeden se nemohl přihlásit drive, než kolem 11té hodiny ranní? Čekal bych, že alepsoň jeden či dva řeknou, že se jim to podařilo.. Proto si myslím, že kolaps system byl pouze zástěrkou pro to, aby si lístky rozebrali přátelé přátel hokejového svazu a Sazky... Jak mohl někdo lístky do prvního patra na ČR : Kanada sehnat, když to nikomu nefungovalo? Max
OTÁZKA: Proč Vás Idnes vůbec pozvala a nepozvala místo Vás raději někoho ze Sazky? Geraki
OTÁZKA: Dobrý den, 1-proč jste nezkusili jinou firmu na distribuci vstupenek, když tato (SAZKA) to již dříve nezvládala a teď to byl úplný propadák? 2-není těch lístků nějak málo? kolik % se dostalo do normálního prodeje? nemělo by to být min. 80%? Pak v TV jsou vidět prázdné sponzorské místa, o které nebyl zájem a přitom zájem je obrovský? Není možné třeba po 1. třetině taková volná místa "doosadit" třeba za 500,- ? Možná by ty sponzorské vstupenky mohly platit jen do 10. minuty zápasu, pak by to místo bylo volné... Takže příště, žádná SAZKA, ale někdo kdo to umí. fanoušek
OTÁZKA: Pani Sterbova, ctu tady Vase odpovedi a jsem trochu rozladeny. Ze zkolaboval system na prodej vstupenek u Vaseho partnera... OK, stat se muze, ale ani v jedne Vasi odpovedi nevidim ani naznak politovani nad tim, co se stalo nebo snad omluvu fanouskum. Chtelo by to trochu pokory. Ján Jabrocký
OTÁZKA: Dobrý den, pokud bychom se vrátili o pár měsíců zpět, udělala by jste ohledně prodeje vstupenek něco jinak? Vladimír Krejčí
OTÁZKA: Jste mafie a zlodeji. Takovyto deb...ilni system prodeje muze byt jen v CR a jeste kdyz se do toho montuje zenska, ktera videla hokej max z rychliku. Jinak si to nedovedu vysvetlit. To,ze listky skoupi prekupnici bylo predem jasne i 5ti letemu diteti. Bohuzel Vam ne. I kdyz v tom vidim spis umysl. Doufam,ze haly budou poloprazdne. Stydte se! Frantisek Koudelka
OTÁZKA: Dokážete se podívat na sebe sama do zrcadla? Tomas Spak
OTÁZKA: Dobrý den, 7:56 ráno jsem se pokusil přihlásit na internetu, byl jsem zařazen do "virtuální fronty" a na monitoru byly pokyny, že stránku nemám obnovovat a že až budu na řadě zobrazí se přihlašovací pole. Ačkoliv jsem již před 9. hodinou pochopil, že lístky nekoupím, ve frontě jsem ze zajímavosti zůstal a choval se dle pokynů. Zobrazovací pole se objevilo ve 14:35 hod. Mezitím se na internetových forech objevovalo, že ti co stránky aktualizovali či se pokoušeli přihlásit později než já, uspěli. Zkusmo jsem se okolo poledne přihlásil z jiného PC a kupodivu jsem se do systému přihlásil asi po cca 20 minutách. Tedy otázka zní, proč jste zájemce zařazovali do "virtuální fronty", která se dala "předběhnout", připadá Vám to férové? Uvedené informace byly zcela zjevně nepravdivé. František
OTÁZKA: Dobrý den. Včera o půlnoci se mi se štěstím podařilo sehnat dva lístky na čtvrtfinále v Praze. Je jistota, že český tým, pokud postoupí ze skupiny, bude hrát určitě v Praze? Děkuji. Filip Vrba
OTÁZKA: Dobrý den, nemáte pocit že ten prodej byl pěkně na k..... viz mé příjmění ? Opět se vám to nepovedlo jako v r.2004, tohle se v západní evropě stát nemůže, holt český kocourkov. Jan Kunda
OTÁZKA: Dobrý den, v případě postupu ČR do čtvrtfinále, kde a kdy bude ČR hrát? Tedy za předpokladu, že direktoriát turnaje s tím může nějak šoupat, a není to dané dopředu od IIHF? Přepokládám, že v Praze, ale chtěl bych to slyšet od někoho povolaného. Richard Klenovský
OTÁZKA: Mam z Vasich odpovedi dojem jediny: "Neni dulezite, ze nic neumim, hlavne ze me nekdo jmenoval a namastime si kapsu i s kamarady." Fanousky mate u zadele. Stydim se lidi, jako jste Vy, ze se nestitite takhle plivat do tvare vsem slusnym fanouskum. Tom
OTÁZKA: Dobrý den, myslíte že hokejový svaz zvolil správnou cenovou politiku na zápasové dny, kdy nehraje český tým ? Samozřejmě že nějací fanoušci dorazí ze zahraničí, ale ti halu nevyprodají ani z poloviny a dát za např. Balíček/Package A11 (GER - AUT, SWE - FRA) 1180Kč je přemrštěné. Tímto bude hala poloprázdná. Marek Pavlík
OTÁZKA: Jdee na MS nějaká dotace jako třeba na motorky v Brně? Jiří Materna
OTÁZKA: Dobrý den, ráda bych se zeptala, jak je možné, že docházelo k duplicitě rezervací? Se štěstím se nám podařilo zarezervovat lístky na zápas CZE-FRA a když jsem chtěla vyzvednout vstupenku na terminálu bylo mi řečeno, že si rezervaci již někdo vyzvedl. V systému byla však stále vedena jako aktivní a na Vaší infolince mi bylo řečeno, že došlo k duplicitě rezervací na tyto místa a někdo si lístky vyzvedl dřív než já. Děkuji za odpověď Hana Vaníčková
OTÁZKA: Dobrý den. Na halách nebyla při prodeji přítomna policie (alespoň v Ostravě jsem nikoho neviděl) a ani jiná organzační složka, která by zabránila, aby se překupník postavil k pokladně, najal si 20 bezdomovců a nakupoval lístky do omrzení. Myslíte, že to je z Vaší strany organizačně v pořádku ? Radomír Vavrečka
OTÁZKA: Proč se neustále experimentuje s prodejem přes internet když očividně parodie jménem Sazka není něco takového schopna zajistit??? Když se budou lístky prodávat pouze u pokladen tak si tam alespoň můžu jít týden dopředu lehnout a BUDU VĚDĚT že díky tomu že jsem pro to udělal vše co šlo tak ty lístky BUDU MÍT, ale tím že se nechám nachytat na sliby organizátorů že prodej přes internet bude funkční tak nejen že nemám nic, ale ještě organizaci MS 2015 s chutí pomluvím kde jen to půjde. Co takhle se vrátit "ke kořenům" a nezanechávat ve fanoušcích pocit že si Sazka rozdělila lístky jenom pro sebe? Jakub
OTÁZKA: Každý normální člověk by po takovém nezdaru dostal vyhazov z práce případně by rezignoval. Co Vy? Zvažujete rezignaci? Tomas Spak
OTÁZKA: Dobrý den, přiznáte aspoň v duchu a sama před sebou, že prodej lístků na MS 2014 byl nezvládnutý? Jan Posldní
OTÁZKA: Dobrý den, jak je možné, že u obou stadionu se prodávali vstupenky neomezeně? Překupníci je pak skoupili desítky ne-li stovky vstupenek? Na internetu i u terminálů bylo omezení na 5 balíčků. Proč ne u stadionu??? Jan Marchlík
OTÁZKA: Čekala jste takový obrovský zájem diváků a to i na zápasy našich sousedů? Petr Hais
OTÁZKA: Dobrý den, četl jsem vyjádření typu: tohle jsme opravdu nečekali, překvapilo nás to atd. (ohledně přetížení systému a překupnictví). Tak moje otázka je: To jste se všichni vrátili z pustého ostrova, nebo jste tak totálně nekompetentní, že vás podobné problémy předcházejících velkých akcí zcela minuly? Michal Šroubek
OTÁZKA: proc nemohl byt pouzit vzor nakupu vstupenek na MS ve fotbale v Nemecku? bylo realne si myslet, ze tisice lidi si v jednu chvili budou pres internet vybirat mista v o2 arene? ondra
OTÁZKA: Dobrý den, chci se zeptat, vzhledem k tomu, že jsem sehnal lístky, jak bude řešena organizace kolem hal. Poslední mistrovství světa v ČR v tomto směru bylo, nebojím se říci, úplné fiasko. Neustálá "buzerace" fanoušků na každým kroku, tam kontrola, tam další... Šílený. Měl jsem to štěstí zažít MS v Německu 2010 a tam to bylo zvládnuto naprosto bravurně. Čerpal organizační výbor zkušenosti během posledních šampionátů? Lístky nejsou nejlevnější a aby mě pak někde kazil náladu a pohodu nějaký arogantní pořadatel, to bych fakt nerad. Díky moc za odpověď a ať se daří. Jaroslav Svoboda
OTÁZKA: Dobry den, muzete mi a ostatnim lidem sdelit, jakou konkretni metodou byly provadeny ty tzv. "zatezove testy" Vasich serveru, aby nasledne nespadly? Druha otazka se tyka dalsiho prodeje listku na jinych webovych strankach - musi Vam byt jasne, ze driv nebo pozdeji se tam listky objevi, za nesmyslne ceny. PROC s majiteli vsech techto stranek, kde k tomu potencialne muze dojit, v zajmu zachovani dobreho jmena ceskeho hokeje, neuzavrete dohodu o ZAKAZU prodeje Vasich vstupenek a naopak si nevytvorite vlastni webove rozhrani, kam by fanousci mohli inzerovat sve nepotrebne vstupenky...? V nasem state vsak naprosto nepredstavitelne.. Tomas U.
OTÁZKA: Dobrý den, přes 3 hodiny jsem se snažil dostat na web sazkaticket.cz a poté,co mi to x krát nahlásilo, že čas přihlášení vypršel, vzdal jsem to. Zdá se Vám to v pořádku? Za tento stav - stav vašich přetížených serverů by měl konkrétně někdo nést odpovědnost. Nechcete mi dát alespoň dva lístky vy osobně?Jistě jich budete mít mraky...A prosím bez výmluv..na to jsme v naší republice experti.. Honza Petrů
OTÁZKA: Dobrý den, mám jen jednu otázku: Byla to Vaše neschopnost, nebo úmysl? Děkuji za odpověď. karel bach
OTÁZKA: Trápí Vás alespoň trochu svědomí? Máte bezesné noci? Dokážete se běžným lidem (potažmo fanouškům) podívat do očí? Tomas Spak
OTÁZKA: Jak jste se k funkci generální sekretářky organizačního výboru vůbec dostala? Jaké máte zkušenosti? Dosadili Vás tam jako obětního beránka, kterého v nejbližších dnech vyhodí? Tomas Spak
OTÁZKA: Dobrý den, z jakého důvodu jste zvolili systém prodeje lístků u hal tím způsobem, že nebylo omezení kusů např 5 na člověka? Každému zdravě uvažujícímu člověku je přece jasné, že tento systém výraznou měrou podpořil pouze překupníky, kteří tak brali lístky po desítkách a spousta normálních lidí díky tomu utřela nos. Doufám, že máte teď skvělý pocit, že jsou lístky pryč, ale ne v rukou fanoušků, ale převážně šmelinářů, jež je nabízejí za trojnásobek ceny. Moc Vám děkujeme Michal Knedla
OTÁZKA: Dobrý den přeji. Jednoduchá otázka: Vyvodíte z této frašky osobní zodpovědnost a rezignujete na funkci generální sekretářky organizačního výboru? Jste vůbec schopna na plnou pusu říct: Sorry, zk...vili jsme to...? Nebo snad budete tvrdit, že vše probíhalo podle plánu? Děkuji za odpovědi Tomas Spak
OTÁZKA: Jak se dostane člověk k profesionální práci v organizačním výboru? Veřejné výběrové řízení, kde by bylo možné najít nejlepšího kandidáta, nebo známosti, tak jako všude v českém sportu a organizacích kolem něj? Karel Novák
OTÁZKA: Dobrý den. Na internetu se prodávají od překupníků předražené vstupenky. Proč jste neomezili prodej 4 ks na osobu jak to dělá fotbalová asociace. Friedl M.
OTÁZKA: Dobrý den, v út v 8.00hod jsem měl v ruce vytištěnou rezervaci I. kategorie na čtvrtfinále v Praze. Měl jsem radost hlavně za syna, který měl dvojzápas za odměnu. Trval jen krátkou chvíli, protože vstupenky nešly vytisknout!!! 3 minuty po 8hod! Co Vy na to? Radomír Vávra
OTÁZKA: Dobrý den, Jak se může v roce 2014 stát, že systém prodeje lístků zkolabuje? A jak mi vysvětlíte, že v 8:01 nejsou lístky do spodního patra (kategorie I ) na zápasy ČR - Kan a Čr - SWE. Je mi jasné, že to budete obhajovat, ale všem normálním fanouškům je úplně jasný, že tady zafungovalo typické české kamarádství. Rád bych tedy věděl kolik bylo lístku na tyto zápasy do první kategorie skutečně uvoněno do prodeje. Honza
OTÁZKA: Dobrý den, chtěl jsem se pouze zeptat, proč se neudělalo omezení nákupu balíčků i u arén, ale jen u terminálů a přes internet. Nebylo by to jednodušší a fanoušci by určitě byli spokojenější ? Děkuji za odpověď. Petr Uvízl
OTÁZKA: Dobrý den, viděl jsem televizní spot s upoutávkou na Mistrovství světa 2015 a sdělením "Musíte to vidět zblízka". Mám dva dotazy: 1. Proč vůbec točíte spot a utrácíte peníze, když dopředu víte, že lístky vyprodáte i bez reklamy? 2. Nepřijde vám, že sdělení působí spíš výsměšně, když lístky na zápas nezíská ani fanda-srdcař, který ve frontě u pokladny čeká od půlnoci? ouagadougou
OTÁZKA: Dobrý den, chtěl bych vám vyjádřit svou podporu. Je jasné, že internetový předprodej mohl spadnout kdykoliv, na to se asi systém nedá připravit. A můj dotaz: na jaký zápas se konkrétně vy chystáte? Těšíte se nebo si přejete, aby už bylo po všem a ubyla vám spousta starostí? Přeji pevné nervy, Pavel Pavel T.
OTÁZKA: Při velké ceně Brna ze 120.000 diváků zaplatilo vstupné jen 50.000 zbytek dostali sponzoři, týmy a podobně. Hala v Praze má kapacitu asi 17.000 diváků. Kolik tisíc lístků šlo do volného prodeje, kolik lístků určených k prodeji bylo rezervováno a kolik bylo rozdáno zadarmo. Jiří
OTÁZKA: Krásný den! Maskoti se Vám opravdu podařili, palec nahoru! :-) Co Vy osobně, máte raději Boba anebo Bobka? :-) LM
OTÁZKA: Proč jsou balíčky, kde jsou zápasy ČR : Kanada /ŠVédsko levnější než balíčky s utkáními ČR se slabšími soupeři? Nedává to žádnou logiku, že nejžádanější zboží je nejlevnější. Děkuji Jakub
OTÁZKA: Dobrý den, jak bude řešen přeprodej lístků za výrazně vyšší ceny ? Blokovat lístek, který si divák koupí za trojnásobek původní ceny je přece nesmysl... Děkuji EMIL
OTÁZKA: Naštěstí maskoti šampionátu byl zvolen dobře. Celý prodej byl pro srandu králíkům a pro naštvání fanoušků nemyslíte? Hain
OTÁZKA: Budete zvažovat podání trestního oznámení (na "Sazku") za úmyslné obohacení se prodejem vstupenek překupníkům? Aleš Cáb
OTÁZKA: Jaktože byly lístky 1. kategorie na zápas ČR-Kanada vyprodané v okamžiku začátku prodeje lístků? Filip Šimerda
OTÁZKA: Dobrý den, chtěl bych se zeptat proč jste zvolili právě tento způsob prodeje a ne třeba zaevidování žádostí a losování o vstupenky jako FIFA při MS 2006 v Německu ? Děkuji za odpověď Pavel Kořínek
OTÁZKA: Lze někde ověřit pravost vstupenek nebo bude tato možnost? Tomáš
OTÁZKA: Dobrý den, myslíte si, že jste nastavili ceny lístků, tak, aby byly dostupné pro fanoušky? Myslel jsem, že se hokej, stejně jako veškerý sport hraje pro lidi. Nedovedu si představit, že 4 členná rodina, která by chtěla navštívit utkání české reprezentace utratila za odpoledne strávené v O2 areně (tj dvě utkání) cca 10000 Kč, Vám to přijde adekvátní? Dovolím si srovnání s finále KHL, které se letos v O2 areně hrálo, vstupenky nejvyšší kategorie stály 500 Kč, horní prstenec haly dokonce 200 Kč a k tomu, když si vezmete atmosféru, která tehdy v hale byla. V poměru cena výkon je to myslím nesrovnatlené a opravdu na finále KHL mohla jít rodina s dětmi na utkání MS je to nereálné. Děkuji za odpověď. Jakub
OTÁZKA: Dobrý den, rád bych věděl co se dělo s lístky proti Kanadě do prvního patra , když ani první člověk před O2 arenou měl smůlu protože už nebyly do prvního patra , opravdu bych neřekl že za 2 minuty prodeje se vyprodá první patro , je možné že zaměstnanci Sazky si je rozebrali ještě před začátkem prodeje ? kdy bude poslední šance sehnat lístky které nevyužijí sponzoři a IIFH ? předeme děkuji a přeji ať MS se zdaří podstatně lépe než prodej lístků Tomáš V.
OTÁZKA: Dobrý den, máte čas během Vašeho velkého současného vytížení se vůbec najíst? Apropo, co děláte po tomto online rozhovoru? Michael Bereň
OTÁZKA: Dobrý den, nešlo prodej lístků zařídit tvz. losovačkou? Tj. lidé by se registrovali o jaké lístky mají zájem (na to by byl čas třeba měsíc před losováním) a pak by ze všech registrací byly lístky vylosovány. Bylo by to rozhodně důstojnější a třeba u významných fotbalových zápasů je toto naprostým pravidlem. Díky za odpověď a ať se daří Martin Wallner
OTÁZKA: Predpokladam, ze Vas tady vsichni budou proklinat za prodej vstupenek. To, ze to je katastrofa vime vsichni. Chci se spis zeptat, jak si pani Sterbova predstavuje hokej v roce 2114. Ján Jabrocký
OTÁZKA: Dobrý den. Bude možné koupit na nějaký méně atraktivní zápas lístky levněji pro malé hráče hokejového klubu? Petr
OTÁZKA: A ještě jeden dotaz. Jak je možné, že v zahraničí prodej vstupenek probíhá v pořádku,ale u nás jsou takové problémy?! A proč jste zrovna vybrali opět SAZKU, která ,jak víme z historie měla takovéto problémy pokaždé? Robert Kubečka
OTÁZKA: Dobrý den, jen Vám chci vyjádřit podporu, jsem asi jeden z málo, kdo chápe, že některé věci prostě nejsou tak uplně snadné.. Zdeněk
OTÁZKA: Jak se Vám spí? Zdeněk Novotný
OTÁZKA: Měl jsem rezervaci na 1 lístek žádaného balíčku - objednaného 4. 11. v 8 : 01: 27. Než si ode mne vzala obsluha termínálu Sazky peníze / rezervace byla platná 15 minut /, systém se zhroutil. Jak se mohu dostat k tomuto lístku, já ani ten obsluhujíí jsme nic špatného neudělali. Přišel jsem včas, on to objednal a ...přesto nemám nic !? Lze toto reklamovat ?? Děkuji Zd. Hobzek
OTÁZKA: Dobrý den, prosím uveďte jména lidí, kteří vymysleli a měli na starosti tzv. "systém prodeje lístků na MS v hokeji 2015 v ČR". A dále mi prosím sdělte, kdy tito lidé odstoupili ze svých funkcí? Předem děkuji za odpovědi. Robin Kaleta
OTÁZKA: Dobrý den. Nebylo vodítkem k vysoké návštěvnosti zlevnění neatraktivních duelů a jejich prodej samostatně? Viz zápas USA-Dánsko v Ostravě, který šel koupit jednotlivě a za 270 Kč je vyprodán. Kdyby se za podobnou cenu prodávaly i ostatní neatraktivní zápasy, bylo by už plno. Pavel
OTÁZKA: Dobrý den, chtěl bych vědět, jak můžete zasáhnout proti překupníkům? Vstupenky nejsou na jméno, takže jak zjistíte, které vstupenky jsou od překupníků a které ne? Bohužel je řada lidí, kteří jsou ochotni za dobré vstupenky zaplatit nehorázně vysokou cenu. Robert Kubečka
OTÁZKA: Dobrý den, je vůbec možné, aby mi obsluha na terminálu Sazky v 8:01 řekla, že všechny vstupenky jsou rezervované? Poté se to tedy změnilo na "funkce potlačena" a posléze už to nešlo vůbec. Nakonec jsem tedy se štěstím získal vstupenky, které jsem chtěl, přes internet, ale ta rezervace v 8:01 - to snad ani nejde ne? Vyvodíte vůči Sazce nějaké důsledky za problémový prodej nebo se to přejde "jako kdyby se nic nedělo". Děkuji za odpověď, přeji hezký den. Jan Trnka
OTÁZKA: Proc se prodavaji listky v balickach ?Nakonec se nechtene listky prodavaji na internetu je riziko ze i takovy listek se zablokuje?, Jajaja
OTÁZKA: "Organizační výbor před podobnými „kaufy“ logicky varuje. „Nákup vstupenek mimo oficiální prodejní místa je hodně rizikový". Vaše vyjádření a neznalost je naprosto šokující!!! Člověk, který si koupil lístky s nimi může nakládat dle svého uvážení. Váš systém prodeje naprosto selhal a byl naivní a naprosto neprofesionální. Proč jste ještě neodstoupila a lezete do novin? Davik Kopřiva
OTÁZKA: Dobrý den, mám na Vás dotaz, lépe řečeno jsem rozladěný z celého postupu distribuce vstupenek. Ohledně prodeje balíčků se toho napsalo již dost, ale také jsou tu i vozíčkáři. Na stránkách máte formulář, jakým způsobem si může vozíčkář ze svého domu rezervovat vstupenky. Bohužel háček je v tom, že vám na tuto objednávku nikdo neodpoví a tudíž vám ani rezervační číslo není vystaveno (poptávku jsem prováděl v úterý v dopoledních hodinách, do dnešního dne jsem nic neobdržel). Když už vám to začne být divné, tak se seberete a jedete do O2 Areny v domnění, že by vám nějaká zodpovědnější osoba tyto lístky mohla prodat. Zde vám je řečeno, že musíte vyplnit internetový formulář a bez něj vám nic nevydají (ten stále samozřejmě nemáte). Nikde se nedozvíte, jestli jsou dostupné nějaké balíčky, jaký je stav vaší poptávky atd. Kdybych nebyl takto limitován vozíčkem, tak si ty vstupenky opatřím rozhodně dříve. Zajímalo by mne tedy, jakým způsobem tuto situaci hodláte řešit. děkuji vozíčkář Pavel M. Pavel Míchal
OTÁZKA: Dobrý den. Kolik procent lístků na jednotlivé zápasy jde do volného prodeje v České republice, kolik procent zahraničním fanouškům a kolik procent zůstává organizátorům, sponzorům, čestným hostům atd. čili nikdy nebyly k prodeji a jsou rezervovány k těmto účelům? A pokud to je různé tak prosím konkrétně zápas Norsko - Slovinsko 8.5. v Ostravě. V hledišti byly na jednotlivých tribunách vždy celé bloky cca 15 řad již obsazené velmi homogenně. Děkuji za odpověď. Martin Nevrla
OTÁZKA: Dobrý den, předpokládali jste, že se vstupenky vyprodají ještě rychleji, než se stalo? nebo jste naopak čekali, že to bude trvat déle? Děkuji za odpověď Mirek
OTÁZKA: Dobrý den. Ve většině Vašich přepisů rozhovorů mluvíte o tom, že nový systém Sazky byl před spuštěním prodeje lístků na MS řádně otestován "na maximální zatížení". Nakonec se ukázalo, že šlo o přesný opak a systém rozhodně připravený nebyl. Měli jste přesné informace a data z průběhů testů zatížení nebo jste se pouze uspokojili s tím, že Vám Sazka oznámila, že je vše OK? Na akci takových rozměrů mi to přijde jako hrubé podcenění, když "nefunguje" prodejní systém. Děkuji za odpověď.. Roman V.
OTÁZKA: Dobry den. Proc nebyly listky omezene na osobu a prodavaly se na obcanku? Jak je mozne, ze spadne system, a presto ani lide ve fronte u O2 si nemohou koupit listky na utkani s Kanadou a Svedskem do dolnich pater? Je videt, ze se mistrovstvi dela pro VIP a nikoliv pro fanousky. Priznavate, ze jste prodej a distribuci listku nezvladli? proc to nemohlo byt formou registrace a nasledne losovani, jako tomu byva u jinych velkych akci? Asi je to tim, ze jsme v CR a tady buji korupce a na opravdove fanousky se kasle. Uzijte si tu snobskou akci. Tomas
OTÁZKA: Dobrý den, rezervovala jsem si 5 lístků na balíček zápasů. Než jsem si ho však zakoupila na terminálu Sazky, 2 přátelé mi odřekli. Chtěla jsem si tedy vyzvednout jenom 3 ks a 2 lístky nechat propadnout. Protože se rezervace nedá upravovat na internetu, šla jsem s tímto požadavkem na pobočku České pošty. Slečna mi ale vytiskla všech 5 lístků a tvrdila, že ani ona rezervaci nemůže upravit a chtěla po mně celou částku. To jsem odmítla a po 90minutovém dohadování jsem z pobočky odešla bez lístků. Připadá Vám to správné? Neměla by být obsluha terminálů řádně vyškolena? A je pravda, že nemůžou zasáhnout do vytvořených rezervací? Děkuji. Barbora Bäuchelová
OTÁZKA: Dobrý den, můžete mi prosím vysvětlit, jak je možné, že člověk, který byl první u pokladny před O2 arénou dostal pouze lístky do horního prstence, protože dolní byl už vyprodán? Myslím tím balíček s utkáním ČR - Kanada. Systém prý hned po zahájení prodeje zkolaboval a po opětovném startu už lístky dolů nebyly.Tento příběh najdete i v jednom z článků na idnes. Nebylo to náhodou tak, že lístky do prvního patra nebyly v prodeji vůbec a všechno si rozebrala sazka, O2, hokejový svaz, IIHF a podobné organizace? Řadu let pracuji v IT, takže se nechám rád poučit, jak se dělá takový systém, který vyprodá polovinu lístků (a zrovna tu lepší) v době kdy evidentně neběží :-) Aleš
OTÁZKA: Přes obrovské problémy se mi nakonec podařilo sehnat lístky na utkání CZE-AUT. Abych si je mohl koupit, musel jsem – vzhledem k Vašemu vynálezu balíčků – zakoupit i také lístky na utkání GER-LOT za 1300 CZK. Toto utkání mě vůbec nezajímá, rád bych lístky prodal a umožnil tak shlédnutí tohoto utkání jiným zájemcům. Podobně mohli naopak dopadnout zájemci o utkání GER-LOT, kteří se potřebují zbavit lístků na utkání CZE-AUT. Proč jsem osočován redakcí tohoto netu jako překupník? Jak se mnou a podobnými nešťastníky budete bojovat? Nebylo by lepší vyhodnotit „balíčky“ jako chybu a umožnit lidem legálně, bez osočování „překupník“, se nepotřebných lístků zbavit, aby se tyto dostaly potřebným? Zdeněk Novotný
OTÁZKA: „V rámci stanovení cenové politiky šampionátu jsme se snažili zpřístupnit mistrovství všem, na vybraná utkání jsme zvolili opravdu ´lidovou cenu´. O to větší je naše zklamání, že se někteří ´takzvaní fanoušci´ snaží tyto vstupenky prodat za několikanásobně vyšší sumy. To je pro nás hodně smutné zjištění. “, to jsou Vaše slova. Nezlobte se na mě, ale to byl první předpoklad, se kterým jste měli počítat, neboť překupnictví s lístky tady bylo vždy! Má otázka je jednoduchá, kdy odstoupíte z funkce? Člověk Vaší naivity a neznalosti nemá v takové funkci co pohledávat. Roman Dvorský
OTÁZKA: Dobrý den. Jaké pivo se bude čepovat na MS? A jaké pivo máte vy osobně ráda? :-) Předem děkuji za odpověď. Sexyméďa
OTÁZKA: Dobrý den, Proč byl prodej lístků svěřen společnosti Sazka, která nemá s prodejem lístků v takovém objemu pozitivní zkušenosti? Jako vývojář enterprise systémů musím říct, že její internetový systém je absolutně technologicky zastaralý a nedivím se, že prakticky nefungoval. Proč nebyl více omezen prodej lístků jedné osobě, např. max 2 kusy, nebo se lístky neprodávaly na jméno? Kamil Chmelík
OTÁZKA: Dobrý den, rád bych se zeptal z jakého důvodu se lístky neprodávají na jméno.Tato praxe je přece po Evropě zcela běžná, tak proč se tento systém nevyužívá i u nás? Jak je vidět na různých bazarových či aukčních portálech, tak se s lístky kšeftuje opravdu ve velkém. Myslím, že je mezi prodávajícími i spousta podvodníků, co stejný lístek vytisknou a následně prodají vícekrát... Prodejem lístku na jméno, by se tomuto přeci dalo zabránit... Pavel Ďurica