Fanoušci západočeského klubu se mohou od září těšit na nové dresy.
"Na zasedání Asociace profesionálních klubů jsme iniciovali změnu barvy dresů, které kluby využívají na domácím ledě. V Plzni se fanouškům představíme v kombinaci, kde převažuje modrá," řekl Tomáš Král.
V úterý prožil ředitel západočeského klubu velký den. Podpisem na smlouvě získal na další tři roky generálního sponzora. Tím zůstává akciová společnost Lasselsberger.
"Slovo generální klidně nahradím přívlastkem existenční. Bez tohoto partnera by se v Plzni nemohl hokej hrát na extraligové úrovni," prohlásil Král.
Přitom chybělo málo, aby měl klub zaděláno na starosti. "V době, kdy se hokejisté Plzně přiblížili poslední příčce tabulky, jsme měli pochybnosti o další podpoře z naší strany," připustil Josef Pavelka, předseda představenstva společnosti Lasselsberger.
"Ale všechno se obrátilo v dobré. Skvělý závěr sezony ještě více přispěl k tomu, že naše firma se dostala do povědomí lidí," doplnil. Částku, kterou nejvýznamnější český výrobce keramiky uvolní do šedesátimilionového rozpočtu plzeňského hokejového klubu, ani jedna strana nepřiznala.
"Je to zásadní část," sdělil Král. "Změnili jsme strukturu smlouvy ve smyslu: co se stane, když...," naznačil Pavelka. Přeloženo: Pokud tým postoupí do play-off či získá medaili, může se těšit na vyšší finanční příspěvek.
Do začátku sezony se zřejmě diváci dočkají mimo jiné kostky nad ledem s obrazovkou či parkoviště před stadionem.