Svaz totiž včera krátce před polednem uzavřel novou smlouvu s agenturou BPA, která mu má do poloviny roku 2013 přinést do pokladny 485 milionů korun.
Tím se nejspíš definitivně vyhrabe s finančních problémů, do kterých se dostal v minulých letech.
"Dlužíme zhruba 50 milionů. Třeba klubům za dotace na žáky nebo trenéry," přiznal Král.
Spolupráce s BPA by měla svazu ročně vynést o dvacet milionů korun víc než dosud. A to především díky tomu, že agentura už třináct let shání peníze pro hokejovou extraligu.
Teď může soutěž i reprezentaci nabízet sponzorům v jednom balení. To byl až dosud problém a také důvod potíží s penězi. Sponzoři národního týmu nebyli příliš vidět, vždyť mužstvo odehraje v Česku jen jeden turnaj Euro Hockey Tour a několik přátelských zápasů. To pro partnery není zrovna atraktivní.
"Hokej je drahý. I když má svou tradici, je velmi těžké ho prodávat," řekl Král. "Teď je však z reklamního pohledu zajímavější," dodala ředitelka BPA Jana Obermajerová. A zajímavější bude i pro fanoušky.
Agentura se má zaměřit na větší propagaci hokeje i dárkových předmětů. "V hokeji se zaostalo s prezentací. Bylo mi vždycky smutno, že když je fotbalové mistrovství, tak si na každé benzince koupíte tričko, a v hokeji to není. Chtěl bych, aby hokej byl vidět každý den," přeje si Král.