Doteď jejím prostřednictvím dražili dresy. V nadcházející jubilejní 50. sezoně v nejvyšší soutěži budou hokejisté Zlína pod názvem firmy Aukro také hrát v extralize.
Místní internetový obchodní portál je novým generálním sponzorem klubu, s dvojnásobným českým mistrem podepsal roční kontrakt s opcí na další dvě sezony.
„Jsem rád, že zlínská firma a zlínský hokej se daly dohromady. Věřím, že to bude příběh se šťastným koncem,“ pronesl primátor Zlína a prezident prezídia klubu Miroslav Adámek na čtvrteční mimořádné tiskové konferenci.
Klub, jehož největším vlastníkem je se 49 % město, našel generálního mecenáše až necelé dva měsíce před startem extraligy. O konci předchůdce Aukra – společnosti PSG – přitom odpovědní představitelé věděli dlouho dopředu.
„Podobně na tom byly i jiné kluby v republice, ale některé věci se zpozdily, jde to částečně za námi,“ připustil primátor. PSG ze zlínského hokeje úplně nevycouvalo. Spolu s obuvnickou firmou Baťa se staly hlavními sponzory klubu.
Kolik Aukro do klubu „nasype“, odmítly obě strany komentovat. K naplnění plánovaného rozpočtu na sezonu však ani jeho příspěvek nestačí.
„Už ale vidím světlo na konci tunelu,“ oddechl si trochu generální manažer hokejistů Martin Hosták, který má za sebou měsíc ve funkci.
Miroslav Michalovský, jehož klub nedávno najal externě, aby sehnal do konce roku generálního partnera, zůstává.
„Jeho úkol pokračuje, chceme být připravenější než před touto sezonou, pokud by partner neuplatnil opci,“ podotkl Hosták, který by ale rád udržel Aukro v klubu co nejdéle. Díky Aukru se může konečně rozmáchnout při skládání extraligového kádru. Podle informací MF DNES se na pondělním úvodním tréninku objeví lotyšský reprezentační obránce. A nemusí být sám.
„Pracujeme na velmi zajímavém jménu. Byla by to velká sportovní bomba,“ tvrdí Hosták.
Jisté je, že Aukro se dostalo do názvu klubu i nového loga, které se mění po devíti letech. Znovu se v něm objevil beran v tradičních žluto-modrých barvách.
„Je zdravě agresivní. Doufám, že takhle bude vystupovat celý klub,“ prohodil s úsměvem primátor.
Logo vzniklo na Fakultě multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati. Autorkou je posluchačka I. ročníku ateliéru Digitální design Eva Šišková.
Celé jméno klubu nyní zní Aukro Berani Zlín, v budoucnu se v něm má měnit jenom generální partner.
Hokej je pro nás atraktivní, říká jednatel LiškaNa střední škole sledoval zlínský hokej intenzivně. Teď se do svých studentských let Václav Liška vrátí. Prostřednictvím obchodního portálu Aukro, který spoluzakládal, se stal generálním sponzorem extraligového klubu. „Nabídka, která se objevila, nám připadala velice atraktivní a je v souladu s naší strategií. Firma má ve Zlíně svoje kořeny, na což jsme patřičně hrdí,“ říká jeden z pěti jednatelů Aukra. Nezrazovali vás od toho ostatní? Můžete to rozvést? Dohodli jste se jen na rok. Proč? Od začátku jste trvali na tom, že budete v názvu klubu? Jaké máte sportovní ambice? Znáte zlínské hokejisty? |