Hráči se mohou spolehnout na diváckou podporu. Šéf fanklubu Pavel Pajky Vágner potvrdil, že do Třebíče vyrážejí tři plné autobusy fanoušků. "To je nějakých 150 lidí, další vyráží auty. Někteří přijedou také z jiných měst. Budou nás minimálně dvě stovky," spočítal.
Na zápase by se podle něj mohlo objevit dohromady kolem 1 500 diváků. Podle informací z tábora domácích by to mohlo být i o několik stovek více. Třebíč hraje první domácí mistrovský zápas sezony, v hale mají novou kostku nad ledem a chystají zahajovací show.
Českobudějovičtí fanoušci nezůstanou pozadu a předvedou novou sektorovou vlajku, která byla k vidění při středečním zápase. "Je pravda, že nám díky všem okolnostem porážka ani tolik nevadila, i když alespoň gól jsme dát mohli. Na druhou stranu, na výsledku by to mnoho nezměnilo, a tak věříme, že si je kluci nechali na další zápasy," řekl Vágner.
Podpora i v extralize
Přesto, že České Budějovice extraligu nehrají, mají i tam velkou podporu mezi ostatními kluby. Skandování Motor!, Motor! bylo ve čtvrtek slyšet i při prvním zápase v Plzni a v Litvínově se objevil nápis Tradici nelze koupit s logem Motoru. Podobné to bylo i v pátek při dalších zápasech extraligy.
V Českých Budějovicích se klub od nedávné minulosti, kdy působil pod hlavičkou HC Mountfield, zase o něco více odstřihnul a od pátku jsou v provozu nové webové stránky hcmotor.cz.
Jsou vyvedené v klubových barvách a obsahují všechny tradiční sekce. "Po doplnění nového sortimentu spustíme i e-shop, kde bude možné zakoupit zbrusu nové suvenýry," uvedli zástupci klubu na svých stránkách.
Návštěvníci se na nich dočkají třeba i videosekce se sestřihy z domácích zápasů a v budoucnu i ze zákulisí jejich oblíbeného klubu.