„Druhá nejvyšší soutěž získala na prestiži, její úroveň roste a návštěvnost patří mezi srovnatelnými evropskými ligami k nejvyšším,“ uvedl prezident Českého hokeje Tomáš Král v tiskové zprávě.
Zájem o první ligu výrazně vzrostl letos, kdy se do mateřského Kladna vrátil hvězdný majitel Jaromír Jágr. Tradičně velký divácký zájem je ale i o zápasy Českých Budějovic, Vsetína či Karlových Varů, které postoupily do extraligy.
„Pokrok, kterého (1. liga) dosáhla, potvrzuje i spojení s významným partnerem. Velmi si vážíme toho, že naše spolupráce bude dlouhodobá a významně rozšiřuje prostor pro prezentaci ligy stejně jako klubů, které v ní nastupují,“ dodal Král.
Novým marketingovým partnerem soutěže se současně stala společnost BPA sport marketing, dosavadní výhradní marketingový partner Českého hokeje, reprezentace a Tipsport extraligy.