Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Holík: O semifinále jsme se připravili chybami

Dvakrát za sebou se česká hokejová reprbezentace do dvaceti let radovala na světových šampionátech ze zlatých medailí. Po triumfech v letech 2000 a 2001 přišly dva hubené roky. Po Pardubicích i v kanadském Halifaxu. Čtvrteční čtvrtfinálová prohra se Spojenými státy 3:4 znamenala konec medailového snu. Svěřence Jaroslava Holíka a Jiřího Kalouse čeká pouze boj o páté místo se Slováky. O postup se český výběr podle Holíka připravil především vlastními chybami. "Soupeř nás rozhodně nepřehrál. Neproměnili jsme hodně šancí a bez jejich úspěšného zakončení prostě vyhrát nemůžeme. Proto je vyřazení zasloužené," mínil Holík. Čeští junioři vypadli z bojů o medaile

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kafa

Styl hokeje
Klic k uspechu je podle me v agresivnejsim stylu hokeje. Nasi hraji podobne jako Rusove - kombinacni, chytry a velmi pohledny hokej. Prusvih je, kdyz nam nekdo da rychly gol, a pak brani v peti (viz poslednich pet zapasu  Acka s Ruskem), anebo nam jdou do tela jako ty kluci javorovi. Nechci znit jako hokejovy rozumbrades, ale podle meho laickeho nazoru musime umet reagovat na ruzne styly herniho projevu. Taky bychom meli mit par takovych lamzelez jako maji Kanadani (ale treba i Svedove), ktery ten odrazeny puk pri presilovce do brany vuli do tlaci, i kdyz to treba urazi oko hokejoveho esteta. Videl jsem ten nas zapas s Kanadou a musel jsem se stydet. V posledni tretine se nasi bali vyjet z vlastni tretiny, aby do nich nahodou nenabruslil 170 cm kluk Jordin Tootoo (pro zajimavost, vyskovy prumer nasich junioru byl 185 cm!!!) Hraje se na body a ne na krasu. Mozna prave proto, abychom si mohli dovolit par akrobatickych kousku musime nejdriv dat gol. Nervozni akrobat, co se uzkostlive diva na casovou tabuli, temer vzdycky spadne. 
0/0
4.1.2003 21:38

M. Placa

RUSKO-staronovy mistr sveta!!!
 
Uz jen den deli od dalsiho velkeho triumfu ruskou sbornou dvacitku a kanada zazije velkou potupu a k tomu pred domacim publikem. Uz v prubehu turnaje je videt, jaky je rozdil mez temito muzstvy. Ani Kanada nema sebemensi sanci na uspech!Vsichni  jim tam v Kanade muzou tlouct do hlavy, ze jsou nejlepsi na svete, ale to si myslej nebo spis chtej  myslet jen oni, ale uz zitra je Rusko probudi do reality a finale dopadne presne tak jak pred rokem-tedy vitezstvim RUSKA!!! Jenom to ted bude jeste vetsim rozdilem.
Nejlepsi RUSKO-tady v Ceske republice nikdo nepochybuje o Vasem vitezstvi a muzu rict, ze pres 90% obyvatel teto zeme bude fandit prave Vam-Nam-Slovanum!Je dobre, ze prave Rusko je ze slovanu ve finale, protoze ani Cesi ani Slovaci na to zdaleka nemeli a Rusko je jedinym tymem, ktery podrzi Slovany na vrcholu!!!
Tak tedy uz zitra se bude slavit!-Cele RUSKO, Cesi, Slovaci i vsichni Slovane na svete!!!
Na zaver staci uz jen napsat-At zije Rossija-vemte si co Vam patri-tedy zlato!!!
M. Placa
Praha-Medzilaborce!!! 
0/0
4.1.2003 15:52

M. Placa

Co tady vsichni narikate?
Vzdyt pro CR je boj o 5-6 misto snad uspech ne? Co by jste vsichni chteli-vzdyt jsme pred Svedy!A zazraky v podobe zlata se konaj tak jednou za 50 let, takze si vsichni budem muset tak pull stoleti potkat. Vzdyt se podivejte na nasi ubohou extraligu (Sparta-Spengleruv pohar) juniorska soutez bude jezte horsi a o tech juniorskych soutezich v zamorich a o tech vsech nasich "hovnech" co tam hrajou ani nemluvim!
Budme radi, ze s toudle malinkou krajinou jsme aspon v A-cku a ze muzem bojovat o 5 misto na svete-ja to povazuju za obrovsky uspech-hosi dekujem Vam!!!, priste, kdyby se Vam tohle opet podarilo-byli by jsme tady vsichni stastni! Tak jen tak dal!!! Lepsi misto si nezaslouzime, na vic nemame!
S pozdravem
M.Placa
Praha-Medzilaborce
0/0
4.1.2003 15:51

Mates

Protekce.
Holik si vybral  protekční synky svazových funkcionářů a teď vykládá, že lepší hráče nemáme - brankář Faltr (syn ředitele Vítkovic) průměrný golman, který nikdy nechytal pod tlakem play off a v rozhodujícím zápase s USA "odešel!",v naší EXL jun. je několik zkušenějších a dlouhodobě statisticky lepších golmanů (Kopřiva,Plšek,Hylák aj), - brankář Čech  (syn manažera Havířova) ten si udělal svazem placený výlet do Kanady, a odseděl MS v teplákách... Micka (syn vysokého svazového funkcionáře) neuhrál jako útočník ani bod a v podstatě turnaj odseděl na střídačce .......
0/0
4.1.2003 10:19

lejtkin

nechte holíka na pokoji, je to borec
0/0
4.1.2003 3:00

Henri

Holíku jdi už trénovat někam...
Tak jsem se dnes dočetl, že naše hráče vyvedlo snad trochu z míry nebývalé množství diváků. Já si však myslím, že jim jde hlava kolem z pana Holíka. Kdy už konečně někomu z hokejového svazu dojde, že zde má co do činění s člověkem na úrovni profesionálního hokejového rváče, bez špety evropské kultůry, a nikoliv kapacitu či osobnost vhodnou pro trenérskou práci s mládeží. Ale budiž, pokud uznává drsné metody, příznačné pro kolébku hokeje a USA, tak proč alespoň nepostaví právě proti těmto týmům hrače na takové prostředí zvyklé, jako např. brankáře Mensatora, který si během svého půlročního působení získal právě v Kanadě velký respekt. Myslím, že pokusů s mládeží pana Holíka už bylo dosti a souhlasím s ostatními: Děkujeme, odejděte, a někam hodně daleko  k primitivnějším nebo degenerovaným národům. Pan Holík se patrně minul povoláním, jeho svěřenci nejsou ani trestanci, ani hospodští drsňáci ani negramotní gladiátoři. Jako Čech se za jeho projevy (nejen mediální) stydím. Myslím, že jsme národem veskrze kulturním a vítězství metodami pana Holíka by nás ani nemohlo těšit. Proto kluci děkujeme, jste dobří,vydržte, a na medaile si jistě v budoucnu sáhnete, i bez pana Holíka. 
0/0
3.1.2003 23:11

Kaja

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
3.1.2003 22:39

LaP

Re: A ted do duchodu!
Je se taky potřeba podívat, kdo stál za panem Holíkem jako asistent při jeho dvou zlatých!!! Pan Rulík !!!!! Ten vybíral a sestavoval, vyhledávál a trénoval. Po jeho odchodu měl pan Holík konečně ukázat co je v něm, kromě velkých slov a kritik však neukázal nic. Jen by mi bylo líto, kdybychom dopadli jako Jihlava a byly už jen hystorie v hokejovém dění.
0/0
4.1.2003 9:19

Tatka

Holik
NA KOLIK!
0/0
3.1.2003 20:48

Bobo

Porad musite rejpat
do Jardy Holika. Dokazal toho v zivote vice, nez vsichni rejpalove dohromady. To, ze na hrace rve a ze je buzeruje je soucasti trenerske prace. Je prisny a ma svoji filozofii. Myslite si snad, ze by vyrostl dobry hokejista pod trenerem, ktery by se ho ptal"nechtel bys, prosim Te, bruslit parkrat dokola a potom, kdyz se Ti bude chtit, si jit zastrilet na branku?".Jako trenera jsem ho zazil, nebylo to nic prijemneho, ale urcite to na nas platilo. Hodny a slusny trener to vetsinou nedotahnul daleko... A to, ze mu nekdo vycita, ze jeho deti utekli do Ameriky, aby s nim nemuseli byt, je mi na zasmani. Ted, kdyz uz maji rozum, si urcite vazi toho, co pro ne jejich tata udelal....To, ze nas tym na MS junioru neziskal medaili, neni zadna katastrofa. Nekdy se dari, nekdy ne. Kdyz se podivame na senoirskou reprezentaci, taky to nebyla v minulem roce zadna slava.
0/0
3.1.2003 19:59

gibon

Re: Porad musite rejpat
No s tim poslednim mas pravdu ale hned dostali padaka treneri a pred chvili sem trenera slisel mluvit ve Sportovnich novinach a na tech recich co tady vsichni rikaj opravdu neco je a jeste neco kdyz ho zazil LIDI SE MENI!!!!
0/0
3.1.2003 20:35

Bobo

Re: Re: Porad musite rejpat
Ono je neco jineho trenovat narodak anebo dvacitku. Ve dvacitce jsou kluci od 17 do 20 let, vlastne pubertaci, kteri potrebuji pevnou ruku, aby je udrzela v lajne. V narodaku se obcas musi trener prizpusobit primadonam a jejich stylu. Kdyz se nedari, vetsinou to odnese trener. Jarda Holik urcite dela to nejlepsi, co muze. Vzdyt takovy byl cely zivot. Hodne lidem se to moc nelibi. Doufam, ze u dvacitky vydrzi. Jeho styl je jedna z mala veci, ktere funguji. Posledni dva roky nebyly zadna slava, ale mozna uz kazdy zapomnel na predchozi dve zlate medaile.
0/0
3.1.2003 22:59

jakub

0/0
3.1.2003 19:52

Luc

CR - USA
Je to typicke. Kazdy tu nadava na p.Holika, ze nevzal Olesze s Polakem. Ale kdyz by tenhle nas tym vyhral MS, tak by nikdo po nejakem Oleszovi s Polakem ani nevzdychl. Trener Holik dokaze (asi jako malokdo u nas) mlade kluky opravdu vyblaznit a ze se posledni dva roky nedarilo? Po letech uspechu prijde pad, tak to ve sportu chodi. Mimochodem. Kdyz jsem videl obrazky ze zapasu Kanady, lidi tam musi byt asi fantasticti. Cely stadion oblecen v cervenych narodnich dresech, to vypovida o tom, jak moc chteji zlato. Pritom ale Kanada uz davno neni ta Kanada, o ktere kazdy tvrdi, ze jim vsichni ustupujou! Moc bych mladym Kanadanum zlato pral! 
0/0
3.1.2003 19:07

Bobo

Re: CR - USA
Mozna se ti tvoje prani vyplni. Kanadani hraji v semifinale s USA(namisto nasich), ve finale pravdepodobne narazi na Rusy. V Kanade hokej opravdu pro lidi hodne znamena, doslova tim ziji. Stejne v te zime nemaji co jineho delat, na hokeji se aspon ohreji.
0/0
3.1.2003 23:18

gibon

Jenom by me zajimalo jestli se nekdo diva taky na B tym. Kdyz po jednom nepovedenem roce vyhodily z acka Augustu a spol. tak jestli se nekdo probudi a zacne delat neco s B tymem
0/0
3.1.2003 17:14

simon

Holiku, Auf wiedersehen!
Nevadí mi, že jsme po boji prohráli. Vadí mi výroky pana Holíka, který "najednou" zjistil, že nemá v týmu Krafta a spol. a především ta nehoráznost, když o Hudlerovi, kterého nechtěl vůbec vzít, najednou řekne, že je to jedinej hráč, který za něco stojí. Pane Holíku, DĚKUJEME, ODEJDĚTE zpět na Vysočinu.
0/0
3.1.2003 16:01

Jeraldo

Naucte se uz konecene fandit
Tahle ceska neschopnost prijmout porazku mne dost bavi, jsou jeste jine zeme, ktere dovedou hrat hokej, asi je jejich rada. Go Canada go!!
0/0
3.1.2003 14:16

Arnold

Re: Naucte se uz konecene fandit
Hloupost, asi neumis cist,drtiva vetsina prohru prijala.Ale Kanadane a USA jsou primo nepricetni pokud prohrajou,viz Nagano 98 zdemolovani olympijske ubytovny USA,MS Finsko 97 kde statecni Kanadane hrdine zmlatili v presile Vujtka po tom co v zapase prohravaly,urazely kdekoho,to je jen jedny z prikladu schopnosti zamorskych hracu prijmout porazku.Nasi na ZOH a na MS vypadly ve ctvrtfinale a fandove v drtive vetsine jim dekovaly za vykony.Tohle v zamori taky neumej.Zamet si pred vlastnim prahem a pak napadej jine.
0/0
3.1.2003 18:01

Bobo

Re: Re: Naucte se uz konecene fandit
Mas pravdu v tom, ze tezce nesou prohru. Navic jim nemuzu zapomenout, jak se chovali na MS97. Takovy Nolan to ma u me spocitane, at hraje jakkoliv. Kdysi to byval pan hokejista, ted uz je to" pan nikdo". Je to ovsem pouze otazka nazoru.
0/0
4.1.2003 0:23

Petr

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
3.1.2003 14:10

Boby

Jaroslav Holik
Je teda nejsem zadnej, zastance pana Holika, nektere jeho nazory jsou hodne zvlastni, ale na druhou stranu dokazal vzdycky z tech kluku co mel pod sebou vyrazit maximum. A vcera to asi nebylo jine. Ten zapas jsem nevidel ale jestlize hraci meli prevahu a dokazali si vypracovat vetsinu sanci, tak nebude asi chyba na strane trenera, kterej by zvolil spatnou taktiku. Trener preci nemuze za to, ze hraci nedaji gol, nebo ze brankar zrovna nema svuj den. Ostudu urcite neudelali, teda jestli neprohrajou se Slovakama.
0/0
3.1.2003 13:54

Hubys

Holik
Anoano, ještěže nekritizuje hráče za málo obětavosti pro národní mužstvo, když jeho syn už ani není Čech. Vůbec je trochu divný, když mládežnickou reprezentaci trénuje člověk, jehož děti se stali Američany. Jak jim chce namlátit za pár soustředění do hlavy, že reprezentace je to nejdůležitější, když vlastním dětem to tam nenamlátil za několik let. Ale jinak je pravda, že ty sólový nájezdy měl Jarda Holík proměnit a bylo to v suchu. Fakt, prohráli to oni, ne on, on měl moc zahnutou hokejku a tupý brusle.
0/0
3.1.2003 13:08

Jarda

Za všechno může jen a jen Holík
Kdo dělal nominaci? A jaké hráče si tam vzal? Třeba i takové, kteří toho za celý podzim nic moc nenahráli (zranění apod.), ale mají dobrého agenta, který nominaci přes Holíka prosadí. O loňské nominaci Holík přiznal, že se nechal ovlivnit agenty. LETOS TO NEBYLO JINÉ. Líbí se mi, jak je Holík kritický ke svému okolí, ale ještě jsem od něj nezažil ani trochu sebekritiky. Ale nakonec, vždyť o nic nejde.
0/0
3.1.2003 12:42

pminar

Podpořte Roberta Zárubu
Podpořte prosím sportovního komentátora Roberta Zárubu v anketě TýTý. Zde máte návod jak to udělat:http://sweb.cz/pminar/ děkuji.Ať to zase nevyhraje Pavel Poulíček, kolotoč opravdu není sport.
0/0
3.1.2003 11:42

Jirka

Re: Podpořte Roberta Zárubu
Proč by nemohl vyhrát Pavel Poulíček?Kolotoč fakt není sport, ale musím se Poulíčka zastat.Myslím si, že sportu rozumí a kdyby dostal víc příležitostí byl by určitě lepší než soudruzi Záruba s Vichnarem.Cože si už nepamatujete jak hlavně soudruh Vichnar fandil Rusákům i když hráli s námi? Hokejové přenosy b y měla přenášet Nova, protože pak by byla zajištěna určitá nezávislost a nestranost při komentování. Ne jako v ČT, kde sedí samej bolševik. 
0/0
4.1.2003 11:15

Fanda

Tak už dost
Loni to byla chyba hráčů a letos.......
Pane Holík, když vyhráváte chválíte sebe, když se něco nepovede dete po hráčích -- a to adresně. A co se chcete teda snažit???? Když ty hráči nejsou k ničemu??? To jste zjistil až teď??? Co vyzkoušet něco dělat a ne jen kritizovat.
 
0/0
3.1.2003 11:30

Baron

Ale no tak
Tak jsme prohrali. Prohralo asi lepsi muzstvo. Prohralo 4:3 To prece neni ostuda!
Kdyby nasi prohrali 6:0 jako Slovaci, budu se ptat, proc tam vubec takove muzstvo jezdi, ale takhle? Proste trosku stesticka nam schazi. Ale neprohrali s ostudou. Trener Holik je nejuspesnejsi mladeznicky trener, mozna ma zvlastni praktiky, ale urcite dela s muzstvem maximum. Proste po letech uspechu se dostavuji zdanlive neuspechy. Drzim palce tem klukum, at u hokeje vydrzi a vyrazi na led pri seniorskem MS a ukazi, ze proste v tak vyrovnane spicce sesti nejlepsich muzstev sveta (jen pro poradek, aby tam nekdo neradil Slovensko: CR,USA,KANADA,RUSKO,FINSKO,SVEDSKO) Muzou jit do semifinale jen 4 muzstva. Tentokrat jsme to my a Svedsko, kdo sel z kola ven. Priste jim to vratime
0/0
3.1.2003 11:29

Jan Kalvoda

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
4.1.2003 19:20

Joao

O semifinále nás připravil Holík
Idiot co shazuje vlastní hráče, na trenérskou lavičku nepatří a už vůbec ne k mládeži. Nemluvě o nominaci, proč doma zůstali Olezs s Polákem, to ví opravdu asi jenom Holík.
0/0
3.1.2003 11:24

Jax

Re: O semifinále nás připravil Holík
Jo,taky nechápu,proč doma nechal Olesze a Poláka?!?Holík je prostě úplně vypatlanej!!!Souhlasím s jeho odchodem do důchodu!!!Holík ven,Holík ven,Holík ven!!!
0/0
3.1.2003 12:06

Anonym

Kluci nic si z toho nedelejte....jede se dal.
Holik je mamlas prvni tridy.To se dalo cekat.Pred turnajem vsechny nejdrive poradne shodi,ze neumeji hrat ,ze na NHL nemaji atd. dokonce i hrube vyrazy,to samozrejme na psychice neprida,ktera je tak dulezita pri dnesni vyrovnanosti.
Holik by mel toho nechat,jen kazi mladez.
0/0
3.1.2003 11:14

Henry

Hudler
Pokud si vzpomínám, tak Holík nedávno Hudlera vůbec nechtěl. Tvrdil, že nebude sehraný a podobné nesmysly. Najednou je Hudler jediný hráč, který za něco stojí. 
0/0
3.1.2003 11:10

kája

Holík pryč!!!!
Ať už toho Holíka vyhoděj!!! O hráčích dokáže říct, že akorát neuměj hrát hokej, nebo to svalit na brankáře!!! Viz loni. Je to prostě ...
0/0
3.1.2003 10:23

vak

Re: Holík pryč!!!!
Jo, zcela souhlasím, v okamžiku neúspěchu akorát kope kolem sebe a svaluje vinu na ostatní, ale o sobě ani zmínka. Jak se asi hráčům plní taktické pokyny typu:"hrajte k..va"?
0/0
3.1.2003 11:03

taťka

Re: Holík pryč!!!!
At uz jde do duchodu!!!. Za posledni dva roky si uz totalne vypil mozek a krome silnejch reci uz tezko necoho dosahne. Vetsina treneru se povazuje za soucast muzstva - udelali sme hloupe fauly, ale Holik ne, ten rekne- oni udelali hloupe fauly. Pak tomu doda korunu vyrokem typu - v tymu neni zadna osobnost a jenom si mysli, ze umeji hrat hokej. Je opravdu "dobrej" psycholog, to tem klukum opravdu pomuze. Lituju vsechny kteri musi pod takovym magorem hrat
0/0
3.1.2003 11:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze