Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hadamczik cítí křivdu, po zápase plály emoce

Vztek, křivda, rozčilení, zmar. Takové pocity zahušťovaly atmosféru v útrobách holešovické areny po zápase dvou kandidátů na extraligový titul. Ústředním bodem toho všeho byla trojice rozhodčích. Hokejová Sparta ztratila vítězství nad lídrem tabulky z Pardubic devět vteřin před koncem, když se puk odrazil od brusle jednoho ze sudích k hostujícímu Blažkovi. Už předtím hosté snížili v pětiminutové přesilovce. "Cítím se za Spartu ukřivděný," řekl na tiskové konferenci trenér Alois Hadamczik. "Rozhodčí zápas neovlivnili," oponoval jeho pardubický protějšek Miloš Říha. "Tak to jsem asi byl na jiném hokeji," reagoval kouč domácích. Podrobná reportáž ze zápasu Sparta - Pardubice Přehled zápasů 37. kola hokejové extraligy

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jan.h

realita
Nebrecte spartani,kdyby jste vstrelili dalsi goly bylo hotovo,svadet to na rozhodciho je ubohost,hokej je hra chyb a Pardubice ty vase dokazali potrestat.Na mezinarodnim poli nejednou byl nas hrac vyloucen a  udelal neumyslny faul.Kdo chce uspet musi nejdrive hledat chyby u sebe,to je cesta ke zlepseni a k uspechu.
0/0
10.1.2003 0:53

jeden Spartan

Rozhodci pri zapase Spa-Par
Ja mam pocit, ze rozhodci snad na tom zapase byli vozraly a meli trochu problemy s bruslenim. Behem prvni minuty zapasu se hlavni rozhodci 3x pripletl hracum do cesty. Dvakrat Sparte, jednou Pardubicim.  Motal se tam jak budle v bande.  Pak nekdy koncem 1.tretiny zase vypadal, ze by rad vhazoval v obranym pasmu Sparty. Ten clovek vypadal ze je uplne dezorientovanej.
0/0
9.1.2003 21:07

mamka

jsou to
ubrecenci ti spartane, meli dat 2 goly a hotovo,takze jejich problem..
0/0
9.1.2003 14:38

Honza

Sparťani
Myslím ,že problém Sparty není v tom ,že je to Pražskej a asi i nejbohatší klub!Hokejovou Spartu mám na rozdíl od té fotbalové i docela rád.Většina lidí ji ale začíná nenávidět po tom ,co si tady a kdekoliv jinde v tisku přečtou ty slinty sparťanskejch fanoušků, hráčů, nebo trenérů! Já osobně si budu radši dopisovat s koněm ,než diskutovat se sparťanským fanouškem o jakémkoliv sportu , v kterém má sparta svého zástupce!
0/0
9.1.2003 13:43

highlander

davno a davno
Kdysi davno,asi pred 15ti lety hrala Sparta ve Vitkovicich a dosahla golu ktery by nevysvetlil ani Enstein.Strela sla vzduchem od tycky od tycky a zpet do hriste,jenze cervene svetlo svitilo a tudiz gol byl uznan.Nevim sice jak je mozne, ze puk presel brankovou caru,ale gol byl.Spartane bodou brecet a stejne tak i Pardubice,ja bych vsak pockal na play-off,jenze skoda,ze se oba tymy nestretnou...No nic Vitkovice do toho!!
0/0
8.1.2003 23:14

led

Re: davno a davno
No, hádám, že brankovej rozhodčí byl haviř, kterej špatně vidí ve dne... Kdo mačká čudlík od červeného světla?
0/0
8.1.2003 23:22

Mike

Re: Re: davno a davno
Nejsi nic jineho, nez omezeny idiot.Vykur si prdel okapovou rourou!!!!
0/0
9.1.2003 18:17

Kristýna

Re: davno a davno
Oni Vítkovice uměj dát taky zvláštní góly a není to tak dávno - předloni v zápase play off s PCE uznal bez mrknutí oka rozhodčí rozhodující gól v prodloužení ve chvíli, když se hráč VIT celej válel v pardubický bráně zamotanej v síti. Pokračování to mělo v následným utkání v Pardubicích, kdy byl Vítkovicím uznán gól po odpískání.
0/0
9.1.2003 12:39

KOS

SPARTA
SPARTA JE V PRDELCE
0/0
8.1.2003 21:55

koda

sparta
   jo ksč a ŠTROUGAL
0/0
8.1.2003 21:47

koda

sparta
0/0
8.1.2003 21:46

highlander

Bros...
Nekde jsem cetl vyjadreni nebo spise citat,ze to bylo nezavinene.Ten kdo hraje nebo hral hokej,se tomu musi smat.Zranit nekoho v obliceji hokejkou,se da velice sikovne a hlavne nenapadne velmi dobre udelat.Ono to vypada,ze hrac byl v nekotrolovanem pohybu,a potom se tim muze i obhajovat,ale to jen tak vypada...a potom pravidla hovori jasne,pokud hrac zrani hokejku protihrace v obliceji umyslne nebo neumyslne,dostava automaticky 5+ do konce.Protoze hrac je za svou hul zodpovedny.
0/0
8.1.2003 20:58

basta

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
8.1.2003 23:19

highlander

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
9.1.2003 1:26

kicksler

Ubrečenost....
Už to fakticky začíná být postavené na hlavu, je docela komický jak tady Sparťani brečej že jsou Pardubice ubrečený :))))))))))))
0/0
8.1.2003 18:37

jirik22@atlas.cz

Pardubice dojedou v play off!
Nic to neznamená, jenm ta jejich nadutost a neobjektivita. Vybrečeli si přízeň rozhodčích a ta jim pomohla v základní části, tož vše. Na titul nemají!
0/0
8.1.2003 16:44

Jirka Kábrt

proc ty emoce??
Kdyby Sparta dokazala trefit prazdnou branku, mohlo byt davno rozhodnuto a byl by klid, takhle se holt musi najit nekdo na koho by se to dalo shodit, treba rozhodci, přemrzlej led, kulatej puk... :-) Jo jo priznat vlastni chybu neumi jen tak nekdo :-(
0/0
8.1.2003 15:42

Antares

???
Co vás sere, buzici, že zas pískal jednou rozhodčí narovinu a nepomohlo ani Cikánovo žalování? Přijít pár sekund před koncem o vítězství, to fakt nasere , ale ty ubrečený kecy kolem? Vždyť si to posrali sami, před brankářem bylo skoro vymeteno, to je těžký, když někomu nestačí vyhrát 3:2 a každý si chce dát góla do prázdný brány...
0/0
8.1.2003 15:31

Pivrnec

Hohóóóóó!!!
Volové, teď jde o houby, počkejte na playoff!!! Až začne hrát náš superútok Kratěna - Broš - Tomajko 50 % toho co umí, nic je nezastaví
0/0
8.1.2003 14:58

Kléma G.

Re: Hohóóóóó!!!
Muhehehé, to víš že ne Pivrnečku
0/0
8.1.2003 15:43

kicksler

Vošklivý rozhodčí..
Když už se tady všichni SPA fans rozohňují nad výkonem rozhodčích a jejich špatných rozhodnutích v neprospěch Sparty.....jistě si taky všimli,jak v první třetině Žemlička knockautoval PCE hráče před bránou a na trestnou lavici šel i Průcha,prý za hrubost,jestli se na Žemličku ošklivě díval nebo co já nevím,ale rozhodně se nikoho ani nedotkl...pak jistě viděli i to jak SPA obráncem se projížděl ve své obranné třetině s pukem v rukavici a přesto se nepískalo sevření kotouče....to že chvíli na to vyhodil obránce SPA puk ve vlastním pásmu přes mantinel a Rejthar za to vykázal Pardubice do středního pásma tady ani nebudu zmiňovat :)...no a nakonec,když už jsme u toho nešťastnýho zásahu rozhodčího na konci,když tečoval puk a "pomohl" tak Pardubickým k vyrovnávacímu gólu,tak jistě taky "spravedlivý a objektivní" Sparťanský fanoušci zaregistrovali,že když chvíli předtím - když už hráli Pardubice power-play - vyhodil SPA obránce puk na druhou stranu,zapomněli písknout zakázené uvolnění,což se většinou v takových případech stává....no to je asi tak všechno co jsem měl na srdci :))))....PS: ale ne ještě něco, všimli jste si někdo,jak se jeden z těch Sparťanských bubeníků při každé možné příležitosti křižoval ?? :))))) tééééda to bylo fakticky působiví :))))
0/0
8.1.2003 14:44

Alžběta

Re: Vošklivý rozhodčí..
Komunistickej sparťan a křižovat se? To muselo bejt maso :-)))
0/0
8.1.2003 14:48

kicksler

Re: Re: Vošklivý rozhodčí..
No jo když se nad tím tak zamyslím,tak on docela vypadal skoro jako kristus :)dlouhý umaštěný vlasy a špinavý slepený vousy :))
0/0
8.1.2003 15:10

Kocek

Re: Re: Re: Vošklivý rozhodčí..
Jojo, přesně jako 99% tý špíny co řvala v sektoru hostí
0/0
8.1.2003 15:15

Alžběta

Re: Re: Re: Re: Vošklivý rozhodčí..
Bezva Kocku, ještě, ještě, víc nám toho napiš!!!
0/0
8.1.2003 15:20

Alžběta

Obavy
Nejvíc mě děsí představa, že suverenní Pardubice zase nepřežijí čtvrtfinále. Ale snad se z předcházejících dvou sezón poučili. Jak se dostanou do semifinále, tak je už nic nezastaví. ANI SLAVIA, která je letos jednoznačně nejvážnějším konkurentem Tesly. (Sparta je totálně mimo, škoda slov, včera to jen potvrdili)
0/0
8.1.2003 14:34

Kocek

Re: Obavy
Ty wole, ty už děláš i do hokeje ty buzno? Já myslel že si se dycky sral jen do fotbalu. No nic, chcípni brzo, papa
0/0
8.1.2003 15:00

Alžběta

Re: Re: Obavy
Kocku, ty vypatlaná kun.do!!! Rád tě zase čtu. Kdybys pozorněji četl mé příspěvky, tak víš, že mám hokej raději než fotbal. Ale na to tvůj sparťanský mozeček nestačí. Napiš ještě něco opravdu, ale opravdu objektivního a seriózního, ať se trochu pobavím, PROSÍM blbečku!
0/0
8.1.2003 15:06

asdf

Re: Obavy
forma je v čudu, dopadne to jako loni
0/0
8.1.2003 15:00

J.Pravda

Pardubice?
Ano, pardubičtí hráči, a hlavně funkcionáři, by potřebovali přelepit ústa, jak mají na své "vtipné" novoročence.Vrcholem přihlouplých vyjádření jsou ta od největšího tlučhuby, "manažera" Kusýho. Toho by už opravdu měli,i s Ondřejem Heřmanem, vyprovodit daleko za brány města.Tvrdí to všichni hráči, ale veřejně nemohou, přišli by o práci! Co se týče toho "slepce" v dresu rozhodčího, ten už dávno po pardubickém stadionu chodí (byl i na utkání s Třincem - na Jihu)!! A utkání se Spartou? Rozhodčí prostě možná chybovali, ale ona pardubická výřečnost je najednou pryč. Jich se přece netýká!?!? J.P.
0/0
8.1.2003 14:10

Martin

Re: Pardubice?
ššššššš ubrečený Hadamczik a ubrečená Sparta. Proč jste nehodili dýmovnici??
0/0
8.1.2003 14:17

john

Re: Re: Pardubice?
Ano, jistě. Vždyť zbývalo ještě devět vteřin. To se mohla hodit dýmovnice. Na svazu by to sice zase nejdřív zkontumovali, ale nakonec by se hrálo znovu !! Třeba by se příště trefili do prázdný brány, bylo by to 4:2 a všichni spokojení. Takhle by to přeci chtěl každý správný sparťan, ne :-((( Smrt Spartě !!
0/0
8.1.2003 18:29

Dog

Re: Pardubice?
A co sparta?Jakmile se někdo dotkne sparty , už ho smetou. V Davosu tam to neplatilo co.Taky jak to dopadlo.Nikdo se nebál,protože v mezinárodním hokeji brečení nikoho nezajímá. Tam se hraje.Tady by se mělo taky jenom hrát a ostatní kecání nechat fanouškům do hospod.
0/0
8.1.2003 14:21

žblebt

Re: Pardubice?
s tím Kusým a Heřmanem to není nepravda.... ohledně toho slepce proč by každej nemohl vyjádřit svůj názor (pořád lepší a rozhodně slušnější než sparťanský výlevy tady na chatu... hlavně H.O.U.B.A. "Kocek" tady opravdu perlí... vypadá to na 5 tříd pomocné školy... :-) přelepit ústa? by si ale měl spíš Hadamczyk... najdi si noviny z loňského play off a polož si je vedle těch letošních...
0/0
9.1.2003 14:03

Tosca

Ach jo
Pardubice s užvejkaným Říhou (vypadá jak pako) a provokaterem Lubinou je jeden velký omyl!! Bohužel...
0/0
8.1.2003 13:30

Red

Re: Ach jo
Ty jsi pako!!!Hokej se hraje na ledě a ne mimo něj! Rozhodčí je součásti hry(jako ve fotbale).
0/0
8.1.2003 14:10

Pietro69

Pokuta
Pan Hadamczik by měl dostat pokutu za vyjadřování se k výkonů rozhodčích. Jestli ne, tak je vidět, že je to celé fraška, ta naše spartaliga.
0/0
8.1.2003 13:27

Lubik

Ubrečená Sparta? Ne, především krutí pardubičtí hráči a rozhodčí.
Když se nedávno v mediích propírala pardubická ubrečenost, tak se většinou psalo jen o tom, že si Janecký, Sýkora a spol. pořád jenom stěžujou, ale o důvodech toho moc sděleno nebylo. Teď, když se potvrdila slova trenéra Říhy (že si u rozhodčích stěžujou všichni, ale o Pardubicích se o tom nejvíc namluví),  se pilně rozebírají příčiny slz sparťanského trenéra a hráčů. No jo, ale není se čemu divit. Ještě pořád v naší společnosti není zakořeněno pravidlo rovného metru, že "objektivní" fandové a hlavně novináři.  
0/0
8.1.2003 13:26

OMAR

Re: Ubrečená Sparta? Ne, především krutí pardubičtí hráči a rozhodčí.
Je fakt, že se hraje SPARTALIGA. Pardubičáci si ale nemaj moc na co stěžovat.  Lubina nebo Žemlička, Kudrna nebo Nedvěd, tluč jak uhoď. Oba mančafty jsou na tom asi tak stejně (kromě branaře). Protlačované jsou stejně obě.
0/0
8.1.2003 15:20

Pavel

Pardubice - to je hokej, ale Sparta - to je koktejl !!!
0/0
8.1.2003 13:17

Maxidrak

Já myslím,že si Pernikáři s rudýma nemají co vyčítat,Sparta je zvyklá,že jí jdou rozhodčí na ruku,což ví i Lojza(at soi vzpomene co řval při lonském finále).Na druhou stranu Pardubice neustálým upozornováním na nepřízen rozhodčích způsobují,že ti s nima začínají jednat taky v rukavičkách.Stejně ale v play-off nemají šanci,a jenom se těším na ty srdceryvné scény Lubiny,Sýkory či Otíka:)
0/0
8.1.2003 13:00

Honza

Rozhodčí je součást hry
Zápas jsem neviděl, ale rozhodčí je součást hry.tečka.
0/0
8.1.2003 12:11

O.K

Re: Rozhodčí je součást hry
rozhodčí byl součást pardubické hry. tečka. :)
0/0
8.1.2003 13:24

k.o.

Re: Re: Rozhodčí je součást hry
troubo. tečka. :)
0/0
8.1.2003 13:28

Zbyněk Slavík, Vsetín

0/0
8.1.2003 11:56

Tomas

Pardubice OLE
Ja na tom zapase vcera byl a v zadnym pripade nemam pocit, ze by jo rozhodci ovlivnil!!!
Ale, kdyby nejaky rozhodci Spartu nekdy zariznul, tak na to budu reagovat slovy klasika (pana Hlinomaze v serialu Chalupari): Spartani, zariznul vas rozhodci?.....tak aspon vite, jaky to je....
 
0/0
8.1.2003 11:53

opravdový hokejový fanda

Pardubice !!! JO! JO! a ještě jednou JOOO!
Všem co tady nadávají na Pardubky chci SLUŠNĚ vzkázat toto :
To, že jsou dnes Pardubky o třídu první a všem ukazují záda je výsledek dlouhodobé a správné koncepční práce s pardubickou juniorkou, tohle mužstvo je spolu téměř 5 let a sehranost je prostě vidět! Pamatuji, kdy se před 5 - ti lety hrála v PCích baráž o udržení. Tedy žádný prachy jako v případě Sparty, Slavie, Třince atp... Koupit hráče je hrozně jednoduché ale vychovat ho !!!!
Dále si myslím že v Pardubkách je výborná parta hráčů, kteří prostě spolu drží pohromadě, i když se tak nedaří, což se vůbec nedá říct o sparťanských přeplacených rozmazlených primadonách / viz. Splengler CUP /, co furt brečej jak malé děti, když " síla " peněz nestačí !!!
Zázemí a podpora fanoušků, podpora města: Tak to nechávám naprosto bez komentáře :-) I zde jsou dlouhodobě Pardubice jasně nejlepší!!! Kdo zažil v Areně devítitisícovou mexickou vlnu, ví o čem píšu ! Zvedněte ty zadky občas i v Praze a jděte na tu Vaši Spartu, když to stálo tolik peněz :-))) Co to je ? Hlavní město a na Spartu chodí 3000 a na Slavii 2000 diváků/zápas ?!
Takže až bude někdo zase nadávat kdoví naco tak ať si uvědomí, že si léčí jen a jen svůj Komplex !!!
Finále: Naše PCE:Sparta / tipuji 4:3 na zápasy ! /, nashle v květnu !
0/0
8.1.2003 11:51

Vanous

Re: Pardubice !!! JO! JO! a ještě jednou JOOO!
ja ti chci taky neco slusne vzkazat: kdybys byl opravdovy hokejovy fanda, tak nikdy nemuzes napsat, ze slavia nema koncepcni praci s juniorkou a ze si musi hrace kupovat! pekne si spocitej, kolik odchovancu slavie pusobi v exl a to vcetne pardubek :)))
a ze u vas podropruje mesto hokej, super! ale praha ma tu nevyhodu, ze mesto podporuje 4 prvoligovy fotbalovy, 2 hokejovy exl, buh vi koli baskatballovejch a jinejch prvoligovejch tymu! podel tim divaky, pripocitej delsi pracovni dobu, moznosti jinyho vyziti atd.
0/0
8.1.2003 12:34

fafejta

Re: Re: Pardubice !!! JO! JO! a ještě jednou JOOO!
kterej Slavista hraje v Pardubicich?
0/0
8.1.2003 13:12

Vanous

Re: Re: Re: Pardubice !!! JO! JO! a ještě jednou JOOO!
tomas divisek :)))
0/0
8.1.2003 13:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze