Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Duda lhal, v liberecké šatně byl dvakrát

Radek Duda nemluvil pravdu, když tvrdil, že po svém vyloučení v hokejovém zápase s Libercem v šatně domácích vůbec nebyl. Doložil to videozáznam, který ukázal novinářům na mimořádné tiskové konferenci liberecký management. Útočníka Slavie obvinilo vedení klubu, že poté, co byl vyloučen do konce utkání, napadl v liberecké kabině obránce Martina Čakajíka. Kamery v šatnách nebyly, ale minimálně zachytily to, že Duda dvakrát vstoupil do kabiny domácích. "Není to pravda, nevím kde to vzali," ujišťoval včera. Duda v pondělí: V kabině jsem nikoho nepraštil x Ohlasy z obou táborů na Dudův prohřešek x Fotogalerie usvědčující Radka Dudu ze lži Rozhovor s Radkem Dudou přineseme ve středu po půlnoci na hokej.idnes.cz a v MF DNES.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jana

Duda
Duda je mistr a borec!!!!!!!!
0/0
26.1.2003 20:06

karel

hráli byste proti Dudovi ?
Na otázku, zda má Duda hrát hokej si snadno odpovíte, když si položíte otázku, zda byste byli ochotní proti němu nastoupit do utkání. Nikdy nemáte jistotu, zda se mu nezatmí v mozku a nepokusí se vám rozbít hubu, případně se za vámi vydá do vaší šatny něco si vyřizovat. Já bych proti němu hrát nechtěl. Nebo si položte otázku, zdy byste ho chtěli do týmu který trénujete. Za stavu, kdy vedete o gól pět minut před koncem, udělá útočný faul ve třetině soupeře, jak předvedl za repre. Myslím, že odpověď je jasná !!
0/0
23.1.2003 9:07

VladimirR

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
22.1.2003 23:03

Mike Tyson

pojd mezi nas,uvitame te
0/0
22.1.2003 21:31

Lojza

"Duda je vážně pako"
To jak se chová "mistr světa" Radek Duda je opravdu stupidní,nechápu jak někdo takový může reprezentovat naši republiku.V hlavě to opravdu nemá  v pořádku.Po tom co jsem si přečetl jeho výroky bych mu už nikdy nevěřil ani slovo!Atˇ se nad sebou zamyslímagor jeden!!!!
0/0
22.1.2003 21:06

Kamil Straňák, Nymburk, Hořátevská 1411

Radek je dobrý hokejista, ale......
Radek Duda je velmi dobrý hokejista. Má zajímavý styl hry.Věřil jsem mu, ale hodně mě zklamal.Je to dobrý hokejista, ale moc mu to nemyslí.
0/0
22.1.2003 19:38

Scott

Divím se
Jsem rád že všichni co Radka pranířujou jsou naprosto féroví a slušní, co nikdy nikomu nezalhali. Neříkám, že co udělal bylo správné, jen si myslím, že většina z nás by na jeho místě udělala to stejné.
 
0/0
22.1.2003 16:26

korek

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
22.1.2003 21:47

honza

chlap
ten kdo lze, neni u me ferovej chlap..tot vse!!!!!!
0/0
22.1.2003 15:59

František

Duda je ulhaný dement
a pokud se ho Růžička zastává, pak nechápu jak takový člověk může být u reprezentace.
0/0
22.1.2003 15:36

Kéma

Re: Duda je ulhaný dement
Hele ty demente nejseš ty z Liberce???
0/0
22.1.2003 19:56

Ruprt

Duda je určitě psychicky labilní
Jesliže je takový hráč na tom psychicky špatně, měl by zajít do poradny a nechat se vyšetřit na labilitu.Slavie by mu měla zaplatit nějaké špičkové léčení např. ve Švýcarsku a Duda se Slavii potom odmění špičkovými výkony, už jako psychicky vyrovnaná osobnost.
0/0
22.1.2003 15:10

klacek

????
tak nejak se nestacim divit kolik pozornosti se tomu venuje! to je fakt zvlastni. jo holt maji na Dudu pifku! docela rad bych videl celou situaci za co ze byl Duda vyloucen. ostatne mu clovek musi dat za pravdu ze jsou na nej rozhodci prisnejsi. jestli ovsem cakajik na nej skocil a zacal ho mlatit, byli vylouceni a duda mu pak sel jednu vrazit, tak lituji jen toho ze mu nevyrazil zuby. to stejny si zaslouzi i bonzak novak. jestli mel cakajik nejak problem tak se k tomu mel postavit jako chlap a ne mu skocit na zada a mlatit do nej. to ze duda lhal? mel rict byl jsem tam a.... i kdyby rekl ze mu jednu vrazil tak bych to prijal lepe nezli takhle. koneckoncu vime jak si nekdy hraci nadavaji aby vyprovokovali soupere.
0/0
22.1.2003 14:34

Jenda Citrón

Duda je prostě dementní stejně jako celá Slavie
a hotovo!
0/0
22.1.2003 14:32

Chucky

Reakce
...nechci aby nikdo nekoho popravoval,ale....Nikdo Dudovi nedokaze,ze mu ji opravdu dal,zato pocinani Cakajika videl cely "narod".Trochu mi to pripomina mineni o Leovi.Duda hraje tvrde a agresivne.Podobny styl hry praktikuje i Dopita a cely "narod" ho za to zboznuje.Jen se vyvaroval ruznych vystrelku,na coz mel taky dost casu.Misto v repre ma,bez diskuze.Myslim,ze ho v repre zadny "liberecak" nenahradi:-)Obradte prosim proto svoji pozornost na led a ne do saten,baru a tak podobne.Samozrejme dekuji za reakce na tento prispevek.
0/0
22.1.2003 14:04

Chucky

Potrestat by meli...
Jsem pro tvrde disciplinarni potrestani Cakajika,ktery nezvladl sve chovani,i kdyz videl,ze Radek lezi na brise a nebrani se.Myslim,ze do nej busil tak dlouho,ze by to pochopit mohl.Dale potrestat carove rozhodci za naproste nezvladnuti svych povinnosti.Trochu mi to zavani tim,ze si chtel Libe proste na Slavii vyslapnout a az moc okolnosti jim do toho hralo.Radek uhodil mimo led a tim by melo byt vse vyreseno.Zapirat musel.S jeho povesti to ani jinak nejde.Podle meho mineni,je to jeden z nejlepsich koncovych hracu u nas a misto v repre ma.Myslim,ze Ruza je soudny clovek a jde mu o sport a ne o rozpitvanou zalezitost.Nejsem Slavista,ale Spartan a za prispevek se nestydim.
0/0
22.1.2003 11:03

matej buckna

Re: Potrestat by meli...
Tak tohle muze napsat opravdu jen magor... Divim se, ze nechces aby Cakajika rovnou zastrelili. Popravci ceta Duda a Ruzicka.
0/0
22.1.2003 11:57

matej buckna

Re: Potrestat by meli...
Tak tohle muze napsat opravdu jen magor... Divim se, ze nechces aby Cakajika rovnou zastrelili. Popravci ceta Duda a Ruzicka.
0/0
22.1.2003 11:57

ian wolf

Re: Potrestat by meli...
Tvůj oblíbený Radek je především prokazatelně prolhaný srab a člověk s takovým morálním profilem nemá v repre místo, i kdyby hrál sebelíp...a Duda zase taková hvězda není...všem teď může být jedině k smíchu.
0/0
22.1.2003 13:11

jarda

...třeba dostane rozum
Radek Duda je bezesporu dobrý hokejista, "srdcař" a to není zas tak málo. Na druhou stranu souhlasím naprosto s Arturem, že nezvládnuté emoce stejně jako v případě Tomáše Řepky mohou mančaftu ublížit v době, kdy to nejméně potřebuje. Že se nezachoval jako chlap, ale jako malý žáček, který jenom čeká, zda se na to příjde, či ne je bez diskuze. Na druhou stranu je Radek mladý a třeba mu tato "akce" lépe řečeno reakce, otevře oči. Měl by si alespoň přečíst tyhle názory, třeba o nich bude aspoň trochu přemýšlet. Dobrých hokejistů už nemáme zas tak moc, na druhou stranu, jako vzor pro mládež je určitě nepoužitelný.
0/0
22.1.2003 10:59

sid

ja se diviv, ze se divite
zarazime, jak se tady kazdy muze zblaznit z blbiny,. neschvaluji, to co duda udelal, ale takovych facek po hospodach i jinych sportovistich pada. Kdyz se porvou boxeri vcetne svych ochranek jeste na tiskove konferenci, vsichni z toho maji ohromnou śrandu a na ve to nejde skoro jako hlavni zprava. Spis mi zarazi, ze dudu by nekteri chteli odstavit na pul roku z hokeje a podobne hovadiny. Divim se, ze ti chytraci nechteli to same za likvidacni zakroky pannu beranka ( povestne sekani hokejkou pres hlavu leziciho hrace po odpiskani), zemlicky ( kroscek v jizde ko obliceje plzenskeho reznicka - viz play off tak pred 3 roky nezpatek), suchanka ( hlavickovana, az krev strikala). A takovyvh pripadu by se dalo najit urcite daleko vic. Pritom si tio "hokejiste" museli byt vedomi, ze mohou nekoho docela vazne zranit a hokejista, ktery nehraje pritom prichazi i o zivobiti. Nadavat na jednu horkou hlavu umi kazy, ale proc se nepozastavit nad tim, jak se k sobe chovaji hraci na lede obecne. Duda nikomu zadne zraneni nezpusobil. O jinych hokejstech se to rict neda, pritom vazne pochybuji, ze vse je jen dusledek neumyslneho chovani. Za to takove nefer jednani byl potrestan zatim jen libor prochazka, a to od prisluznych organu, ale svym zranenim ( jeho tepelne navadena strela na reznicka je uz legendarni). Pro rypaly - pojem tepelne navadena strela neni ze slovniku plzenskeho fandy, ale pouzil ho robert zaruba pri komentovani zminene udalosti). Zaverem: at svaz klidne dudu potresta, ale urcite to neni to, co by nas hokej palilo nejvic. Natoz, aby kolem toho byla takova hysterie.
0/0
22.1.2003 10:41

AntiDuda

Jasna teorie na obranu Radi,
ten zakernej Cakajik umi ovladat myslenkami ostatni stejne tak jako Luke Skywalker... ...a tak naseho mileho a hodneho Radka donutil dojit do liberecke satny, kde mu dal pres drzku... ...a pak jeste Radovi vymazal pamet, a vy ted na nej budete hazet blato?!?!?
0/0
22.1.2003 10:23

Kája

Škoda
Hokejsta je to docela slušný, myšleno dovednostmi na ledě, ale jako člověk to bude zřejmě nula. Možná má smůlu, že hrál v Plzni, protože celá Plzeň se na ledě chová podobně. Mentalita na to má samozřejmě také vliv, ale co jste čekali od Plzeňáka? Během pár měsíců ho v Praze předělat nemohli :))
0/0
22.1.2003 9:38

Jirka

Re: Škoda
Má to jeden háček, kluk jeden pochází ze Sokolova, ale od dorostenců hrál za spartu. Pak se porval se Zápotočným, neprosadil se ve spartě a šel do ameriky, kde nabral nezdravé sebevědomí. A další aféry kolem něj známe. Plzeň už zdaleka nehraje takovouz likvidaci jako před 2 ma roky...
0/0
22.1.2003 9:59

Kousek

0/0
22.1.2003 9:38

prasák

Duda je vyhrabanej lhář !!!
Že je Duda vylízaný pako, který má místo mozku příčně pruhovanej sval, to se vo něm ví už dlouho, ale že je to taky vobyčejnej lhář, podvodník a kriminálník, to je teda novinka. Jsem vopravdu moc zvědavej, jak se k tomu postaví výkonej výbor. Růža říkal, že je to bez důkazu tvrzení proti tvrzení, tak teď má ten důkaz na stole, jakpak se k tomu asi teď vyjádří? Tipnul bych si, že se dozvíme, že Duda si šel procvičit slovenský slovíčka, a na přátelskou návštěvu, a možná na to kafe. Ale nic už nezmění na tom, že Dudovi odedneška nikdo nebude věřit ani pozdrav. PS: Ještě osobní vzkaz Radkovi: Seš prolhanej sráč a klidně Ti to řeknu i do vočí. Ty mě asi smázneš, ale já si tě pak vychutnám u soudu a voškubu Tě, protože blbej seš na to dost.
0/0
22.1.2003 9:29

Kája

Re: Duda je vyhrabanej lhář !!!
:))) ten závěr máš brilantní
0/0
22.1.2003 9:42

Voloďa Stříbrný

Dudo pokračuj!
Dudliku jen tak dále. Ve společnosti , tj. politikou  počínaje,  přes sport , až po obchodní vztahy je normální lhát, podvádět, krást, "kupčit" a být maximálně zákeřný. Tj. chováš se konečně jako část  tohoto národa, která to považuje za naprosto normální a přirozené.
0/0
22.1.2003 9:24

Svědomí

Nejsou to skauti, jsou to pionýři.
Proč chcete s Dudou dělat ve středu rozhovor? Vždyť Vám bude zase lhát. Spíš udělejte rozhovor s Růžičkou, proč ho ještě brání? Duda je primitiv, tomu se nedivím, ale starý fotr jako Růža ? Ostuda ! A špatný příklad všem mladým hráčům - buď idiot a dostaneš se do reprezentace. Buď ještě větší a můžeš trénovat sešívané...
0/0
22.1.2003 9:20

orlík

Jak to dopadne?
Výsledkem bude, že p. Šulc vypálí Liberci 50.000,-pokutu za špatnou pořadatelskou službu a p. Duda za pomoci p.Růžičky bude dále oslavován jako vynikající hráč na kterého si dovolí nějaký Čakajík s Novákem házet bláto.
0/0
22.1.2003 8:10

abelbalbo

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
22.1.2003 8:06

Jakub Hradec

Přehnal to, ale........
Hej copak je s Váma Duda to přehnal to je jasný, ale je to dobrej hokejista, kterej umí dávat goly a hraje to srdcem někdy to přehání, ale není jedinej a jen proto, že je poslední dobou  medialně známej rváč ho tady sjíždíte tak běžte na led řekněte mu to Vy Vy chtráci. Já vím, že to co se stalo je přehnaný, ale nidko z Vás v tý šatně nebil tak klid!!!!
0/0
22.1.2003 8:04

H

Re: Přehnal to, ale........
To ma byt vzor pro deti, ktery se hokej uci ???? Prober se. Ten clovek by nemel hrat hokej ( i kdyz ho umi velice dobre ). Mel by jit na pulrocni staz k psychologovi a pak by se videlo.
P.S. Nebil - snad Cakajika, ale v satne byl !!!!!
0/0
22.1.2003 8:16

joseee

Re: Přehnal to, ale........
souhlas, najednou si kazdej bere pravo moralizovat, ale nez tady neco umistite zkuste si to po sobe alespon jednou precist hulvati jste ti kdo tady bezduvodne sproste nadavate.
0/0
22.1.2003 10:26

Artur

Sport a R.Duda.
Všichni kteří alespoň trochu sledují hokej cítí,že R.Duda umí hrát velice dobře hokej ale to je velmi explozivní a snadno se nechá vytočit.Pak už stačí aby nějaký průměrnější hráč jej trochu vyvedl z rovnováhy a je z toho šervátka z vyloučením do konce utkání.I to je možnost jak oslabit soupeře.Nicméně mi R.Duda připomíná fotbalistu Řepku,oba umí hrát ale v nepravou chvíli oslabí svůj tým.Myslím že to by si především měl pan R.Duda uvědomit.Taky se dost divím že jej Vladimír Ružíčka co by trenér Slavie už dávno nepřesvědčil,aby nechal těch výstupu.
0/0
22.1.2003 7:52

abelbalbo

Re: Sport a R.Duda.
Presne tak, uplnej Repka. A co na to Lener???
0/0
22.1.2003 8:21

.S.O.D.A.

je to proste politik
Za tohle by mu meli sebrat licenci.  Videl jsem  v televizi jak se strasne divil "krivym" obvinenim a jakej je to chudacek, ze je na nej Liberec zasedlej.  Jak muze takhle otevrene na kameru lhat, je to proste politik
0/0
22.1.2003 7:47

Beňo

To je konec.
No, myslel jsem si, že zastánci Radka Dudy konečně ztichnou, ale jim ani jasný důkaz nestačí. Duda není ani tak lhář jako nesvéprávný psychopat, který neví, co dělá.
0/0
22.1.2003 7:41

Dugarry

Kafe
Možná šel Duda opravdu na kafe.Čakajík mu ho udělal horké a bez cukru,tak ho praštil.V tomto případě bych mu odpustil.
0/0
22.1.2003 7:40

Eda

Magor Duda
Překvapuje mne klid vedení hokej. svazu a vedení Slávie. Tento magor pokud to není blázen by měl být tvrdě potrestán, vždť to není poprvé!
0/0
22.1.2003 7:38

vikomt

Duda je sračka
Na toho chudáka DUDINKU, co si osobně počkám a dám mu osobně nakládačku, již zjistuji kde bydlí chudáček zakomplexovaný... No jen jestli už nebude zavřený v blázinci
0/0
22.1.2003 7:04

Slonovec

Pokrytci
Nechápu o čem se tady diskutuje. Lež je vždycky lež, ať už k ní měl jakékoliv důvody.
0/0
22.1.2003 6:53

Duda

Omluva
Jsem normální hokejsta. Tak to prostě chodí.Za dosavadní karieru jsem mockrát dostal do hlavy. Můj nejlepší přítel je Libor Procházka. Váš R.Duda.
0/0
22.1.2003 6:47

lo

pan duda
nechte vsichni pana dudu!vsichni mu zavidite!!spoluhraci v plzni,kudrna,novak,padesatilety muz pri fotbale i ten soused tu hokejku!!je to zavist!!on za to nemuze ze ho nikde nemaji radi.fakt ho vlastne nikdo nema rad,ale on nelze a mluvi pravdu,vsichni ste se proti nemu spikli,asi mu taky zavidite! jo,tak to je!
0/0
22.1.2003 3:30

Jaroušek

Re: pan duda
Ale pane Duda,jak můžete tvrdit,že Radek nelže, když už to potvrdily i kamery,že v té liberecké šatně na rádoby návštěvě byl!!!Já proti němu nic nemám,ale nelíbí se mi násilí,které je pro něj tolik charakteristické.Podívejte se na ty snímky z liberecké kamery a pak někomu tvrďte,že Radek nelže.A k tomu závidění:Když někdo něco dobře umí,tak mu to ostatní závidí,to je normální.Ale určitě mu nikdo nezávidí jeho agresívní povahu!!!
0/0
22.1.2003 10:09

honza

Trest?
Ctu tady vykriky, ze by mel byt R.Duda potrestan rovnou Sulcem a na kolik zapasu. Ja si ale nejsem jistej, jestli existuje nejaky pravidlo, podle kteryho hrac nemuze vstoupit do kabiny jinyho muzstva. 100% ale vim, ze lhani neni proti disciplinarnimu radu ELH. Jina vec je otazka moralky. A nezapominejte na to, ze stale nebylo dokazano, ze Duda Cakajika uderil pesti (avizovany monokl se nekonal...), takze je Duda v hlavnim bode stale neviny. I kdyz keca.
0/0
22.1.2003 1:29

Viktor Ujcik

HURAAAAAAAAAAAA
RADKU, UDELAL JSI TO SKVELE. MLATIL TE KDYZ JSES NECHTEL RVAT¨ FRAJER TE MLATI KDYZ LEZIS BHUBOU NA LEDE, RUKAVICE NA RUKOU A ON MLATI A MLATI A ................, TAKY BYCH TAM DOSEL A DAL MU JEDNU KDYZ JE TO TVARI V TVAR. ZMOHL SE VUBEC NA NECO TEN COBOL. NEZMOHL JEN PLAKAL U TATINKA NOVAKA A VEDENI. KDYZ BY TI JI DAL TAKY BYL BY KLID JENZE TAKHLE JE TO SRAC NECHA SI DAT PESTI A SEDI A ROZVAZUJE BRUSLE, KTERY JSIS TY PRINES V RUCE A NA ODCHOD ZPET JSIS JE OPET OBUL, SKVELA KAMUFLAZ. JEN TAK DAL RADKU.
0/0
22.1.2003 0:42

LAE

CAKAJIKU OPRAVDU NE!
Vazeny pane Cakajiku. Opravdu jiz povicero ne! Vas um v profesi hokejisty je vice nez diskutabilni. To co jste predvedl s panem Dudou si zaslouzi ironicky potlesk tezkeho kalibru. Vase ryha na lede budiz zapomenuta i s celym hokejovym Libercem... Vrele DIKY do kabiny!!!
0/0
22.1.2003 0:36

jolly

Re: CAKAJIKU OPRAVDU NE!
co to meles joudo, kdyz se duda neumi prat tak dostal na hubu , kdyz keca jak si to vyridi na lede tak mel pockat do pristiho zapasu a ne chodit do kabiny a jeste s maserem to ho asi musel sbirat :)))
0/0
22.1.2003 0:48

dalik, Salzburg

To jsou veci!!!!
Pekna reakce na hc-slavia.cz, to by me zajimalo, ktery medialni expert mu zrovna tohle poradil...... "melo to zustat v kabine".  Ten chlapec opravdu nevi, co se s nim deje. On se z toho snazi jeste vykroutit tim, ze je Cakajik respektive Novak bonzak.  Zakryva vlastni lez a svaluje to na jine. Vypada to na jeden kratky telefon od Ruzicky, na toho by to tak sedelo. Co asi Duda cekal, vzdyt Liberec mel na nej pifku uz za Kudrnu, tak to mohl pri trose rozumu predpokladat, ze si na tom liberecti smslnou. Jenze ta spetka rozumu mu prave v te jeho hlave chybi. At za to tedy nese nasledky. Doufam,ze tvrde. Treba se nakonec Sulc z Ruzi nepos...
0/0
21.1.2003 23:56





Najdete na iDNES.cz