Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Duda dostal od Slavie trest na dva zápasy

Hokejový útočník Radek Duda zaplatí za nesportovní chování v zápase v Liberci do klubové kasy pražské Slavie pokutu ve výši 50 000 Kč. V pondělí o tom rozhodlo vedení extraligového týmu, které navíc hráči vystavilo stop v následujících zápasech proti Spartě a v Pardubicích. Navíc dozorčí rada Slavie doporučí trenérům národního mužstva, aby Dudu nepozvali na nejbližší reprezentační akci, kterou budou od 4. do 9. února Švédské hry. Dále čtěte: Proč Duda lhal?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ruprt

nápad
Hráč Duda je agresivní proto, že naše ELH neumí ocenit jeho dovednosti.Bafuńáři ze Slavie převeďte jeho smlouvu do NHL nebo nižších zámořských soutěží a uvidíte kolik prachů vám vydělá po jednom roce účinkování.ELH bude mít pokoj od magora a v NHL se ten dement ztratí, jako kapka v moři.
0/0
28.1.2003 14:43

Ludek

mala pokuta
50 000,- je malo. tipl bych ze je to tak pouze jeden jeho mesicni plat. Pokud se nepletu tak Contofalsky z Bohemians dostal pred cca 1 rokem klubovou pokutu 100 000 za to, ze kdyz dosel na trenink, tak z neho byl udajne citit alkohol. Provineni to sice je taky, ale jen malickost vuci tomu, co provedl Duda.
0/0
28.1.2003 14:40

Bob

ZASTRELIT !!!
Nechapu proc ho tady nekteri chteji nelepe zastrelit. Ja bych se spis smal tomu Cakaj...., je to normalni srab. Kdyby mu ji hned flaknul zpet a choval se jako chlap, byl by klid a nikdo by nic neplacal do novin. A Dudu si preju v repre co nejdriv !!! 
0/0
28.1.2003 13:25

coca-cola

Nechcete už si dát pokoj, moralisti?
To se mi snad zdá. Zajímalo by mě, jestli byste všichni taky takhle vyšilovali, kdyby se to netýkalo Dudy ale nějakýho kluka ze třetí lajny např. z Havířova. (p.s.: nejsem fanoušek R. Dudy ani Slavie).
0/0
28.1.2003 13:19

pH

Re: Nechcete už si dát pokoj, moralisti?
To vis lidska zavist a hloupost nezna mezi.A jako slavista ti muzu rict ze sem pro prisne potrestani za nesportovni chovani.To ze lhal nema s hokejem co delat za to se vytrestal sam a vic nez dost.Ovsem ty vykriky jako Duda pryc z repre, do konce sezony stop pripadne uz nikdy nehraj to je fakt ubohost. Pri sledovani ELH je k videni spousty zakernych zakroku s umyslem zranit a nikdo nikoho netresta ani neodsuzuje.No tak panove kam se tady podela vase moralka???!!!To vam najednou nevadi ze?A kdyz porovnam trest ktery dostal RD od Slavie s trestem za spatnou poradatelskou sluzbu pro spartu coz byl daleko vetsi pruser a ostuda a trest neodpovida radu tak dostal az moc.
0/0
28.1.2003 13:47

Ruprt

Re: Re: Nechcete už si dát pokoj, moralisti?
No jo zase jeden ubrečenej slávista a už ses vyplakal.Duda do Rumunska!!!
0/0
28.1.2003 14:48

Giorgo

Slavia je hodně, ale opravdu hodně vyčůraná
Slavia dala Dudovi finanční pokutu, trest na 2 zápasy a doporučila Lenerovi, aby ho nenominoval. Co z toho plyne? Duda si před náročným play off odpočine, načerpá síly, natrénuje kombinace. Nebude se unavovat v nějaké repre. Odehraje play off a milý Lener ho na mistrovství světa stejně povolá. Takový bijec tam přece musí být. No a vydělal na tom kdo? Slavie, která uspěje v play off a odpočatý Duda, ze kterého bude opět hvězda.
0/0
28.1.2003 13:19

Jenda Benda

Uvidíme 16.2
Každopáně doufám, že bude hrát 16.2 a už se na to těším
0/0
28.1.2003 12:22

naivka

nekdo si kaka do vlastni kapsy
Alespon vime, ze ztratu duvery (a nesmyslne ztrapneni sebe i klubu) si trener Ruzicka a vedeni Slavie ceni na 50.000 a stop na 2 zapasy. U toho excesu byl prece i maser Slavie, ktery mel Cakajika nakonec snad i osetrovat? Vyjadril se k tomu, nebo se to zamete pod koberec?
0/0
28.1.2003 12:06

goliáš

A co Šašek ?
Je to fakt, zcela mimo dění zůstala postavička maséra Šaška. Je pravděpodobné, že v rámci Slávie dostal interní příkaz mlčet, ale proč si ho nepozvala aspoň disciplinárka ? To tady nějak nezapadá do sebe! Ale je to jedno, ostatně Duda se potrestal sám před soudnými hokejovými fanoušky. Ale počkejte do příštího gólu v repre, pak se zase najde šik týpků, co zajímá jen práskání do černého nesmyslu a začnou ho zase vynášet do nebes. Paměť části fandů je krátká!!!
0/0
28.1.2003 12:05

Halíř

Lener se vybarvil
To zírám, jaký člověk šéfuje reprezentaci. Pane Lenere, to přeci nemyslíte vážně! Souhlasím s johnem
0/0
28.1.2003 11:51

NaWRC

Nevěřím vám
Nevím, jestli mohu iDnes věřit, že to Lener řekl tak, jak je to tady napsáno. Mně se tomu věřit moc nechce.
 
Duda je pytel. Je trochu jednoduchej a víc agresivní než jiní hokejisté. Co udělal, dělat neměl.
Ovšem tady ty soudy, co tu čtu (definitivní vyřazení z reprezentace) - to je k potrhání, kdyby to nebylo k zblití, protože ti lidé to myslí fakt vážně.
to Mr. Duben: Tys nikdy nelhal? Třeba někdy, když sis myslel, že Tě nemůže nikdo odhalit?
0/0
28.1.2003 11:39

john

k lenerovi
Tak to opravdu ziram! proc vlastne teda trestame vrahy, zlodeje atd. vzdyt take existuji vrahy, zlodeji atd., kteri nejsou potrestani! myslim, ze by v reprezentaci nemel byt ani jeden!
0/0
28.1.2003 11:23

sonic

Kauza Duda
Duda se už dostatečně potrestal sám tím jak se po incidentu zachoval. Trest je dostatečný, ne-li trochu přehnaný (stop v repre? - proč? na mezinárodním poli se krotí a bývá jedním z nejlepších). Stejně bude mít co dělat, aby se vyrovnal s tlakem okolí. Je impulzivnější a "trochu" jiný, než většina hráčů, ale tím dělá hokej ještě zajímavějším. A nemyslím si, že je zákeřný, spíš mu jenom někdy ulítnou nervy - jako každému z nás. Bez něj by byla liga smutnější a nudnější... Hráčů jeho typu je u nás málo. A kdyby se dokázal ještě trochu více ovládat, určitě by byl hráčem, který by byl vítán s otevřenou náručí v jakémkoliv hokejovém klubu...
0/0
28.1.2003 11:17

Reagan

Re: Kauza Duda
Nelze než souhlasit. Ostatním (ale ne všem) se již týden na tomto webu snažím vysvětlit,že není třeba tohoto hráče zatracovat. Ale oni chtějí trest. Žádají hlavu, žádají krev. Žádají co nejpřísnější potrestání, protože to, co provedl Duda se neslučuje s jejich svědomím vzorných otců svých rodin či uvědomělých synů svých rodičů. Ze všeho nejvíc jsou ale zajatci svého vlastního pokrytectví.
0/0
28.1.2003 12:02

Martin

Re: Kauza Duda
No potes hodiny, jeste vice Dudu do extraligy, to by tak schazelo!!! Ja myslim, ze mluvim za vetsinu fanousku Pardubic, ale tam bychom ho rozhodne nechteli. A to ne kvuli jeho incidentum, ale kvuli tomu, ze toho na lede vice nafilmuje a naskace nez nabrusli. Bezte se na neho parkrat podivat primo na stadion a uvidite! Myslim, ze Plzenaci mi daji za pravdu a po case i sami Slavisti.
0/0
28.1.2003 12:05

joseee

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
28.1.2003 12:59

Ruprt

Re: Re: Re: Kauza Duda
No já souhlasím s Martinem, takže teď jsme 2 proti Tobě, a to je víc, jestli umíš počítat!!!
0/0
28.1.2003 14:54

pH

Re: Kauza Duda
Jsi jeden z mala rozumne uvazujicich pisatelu a mas muj naprosty souhlas. Jen by me zajimalo jak by reagovali oni velci zastanci moralky kdyby totez udelal hrac jejich tymu. A nejsmesnejsi je jak vsem nejvic vadi ze lhal, a kdo nikdy nelhal??? Takoveho cloveka fakt neznam. Kdo jsi bez viny prvni hod kamenem . Samozrejme jeho nesportovni chovani zasluhuje prisne potrestani na druhou stranu me osobne velmi potesilo jeho chovani na lede tesne pred timto incidentem kdy nejevil nejmensi zajem zapojit se do rvacky vyvolane Libercem!!!!!
0/0
28.1.2003 12:06

juha

Dudo jdi na sociálku.
Tady se neustále hovoří o částce 50.000,- Kč. Kolik je to procent z Dudova měsíčního příjmu ? Je mi jasné, že zbytek toho chudáka bude 4 násobek průměrné mzdy v republice. Kdyby bylo nejhůř, zajdi Radku na sociálku. On Ti Lener jistě napíše nějaké dobrozdání. Pane Lenere omluvte se všem hokejovým příznivcům, jinak budete pro lidi obyčejnej ubožák.
0/0
28.1.2003 10:47

Martin Duben

Ať zmizí od repre i s Lenerem!
Myslím, že v době morálního úpadku naší společnosti, kdy si každý myslí, že může cokoli, by jsme mohli využít situace, že někdo je jasně přistižen při lži a výsměchu. Já osobně bych vyloučil Dudu definitivně z reprezentace! Pokud ho chce někdo platit, tak ať si ho nechá ve svém týmu, ale reprezentace je výběr toho nejlepšího, vzor ostatním, zejména tisícům malých kluků a holek a to by mělo platit zejména tam, kde je sport! Nechceme přeci, aby z naší repre byl za chvíli spolek samolibých ubožáků! To, co udělal Duda je trapné, i když pro dnešní dobu typické, ale to, co řekl Lener mne šokovalo ještě víc. Je mi úplně jedno, jaký je trenér a co dokázal, jestli řekl, co je v článku na iDNES napsáno, nepatří jednoznačně k reprezentaci. Jestli se on probojovával kariérou bez páteře, tak ať to nepovažuje za vzor! Podle jeho slov bychom mohli krást, protože někdo jiný krade taky, vraždit protože někdo jiný vraždí taky, kupovat zápasy, protože všichni to dělají… Prostě Lener i Duda od repre, ať je jich profesionálně jakákoli škoda!!!!
0/0
28.1.2003 10:08

fido

Re: Ať zmizí od repre i s Lenerem!
nelze nez souhlasit. Lener to trochu prepisk. O Dudovi ani nemluvim. Meli by odejit oba.
0/0
28.1.2003 10:45

Radek

Re: Re: Ať zmizí od repre i s Lenerem!
Co k tomu dodat? Vzor pro tisíce dětí? Něco ti řeknu (napíšu). Mám 2 malé kluky (8 a 12), kteří hrají hokej "závodně" (žákovská liga). Kdybys viděl, co se tam děje, mezi trenéry a rodiči, jak jsou schopni někteří rozhodčí pískat zápasy už takhle malým klukům, tak by si se nedivil, že Duda dělá to co dělá.  Je to výchova od nejmladších kategorií žáčků, děti se učí smiřovat se se lží, křivdou a nespravedlností. Takže jeden ulhaný hokejista jim morálku nepokřiví. Alespoň něco umí a nenechá si nic líbit. Byl potrestanej za to, že lhal. Kolik lidí lže v daleko horších věcech bez potrestání? A jestli ho nechat v repre? Pokud na to má výkony tak ano, a že mu ruply nervy? Divíš se? Má zakázáno rvát se a provokovat. Tak se nechá na zemi mlátit a stejně to dostal do konce zápasu.... Pak měl tmu. Mimochodem tu míval i jako kluk, když hrál za žáky.  Prostě to má v povaze.
0/0
28.1.2003 12:01

Reagan

Neskutečné pokrytectví.
Je až neuvěřitelné, kolik je tady rozhněvaných mužů. Určitě víc, než dvanát. Ještě, že nemůžou být skutečnou porotou, která by pod praporem spravedlnosti a pěkně v inkvizičním duchu poslala Dudu na hranici, protože lhal. Najednou je každý čestný a bezúhonný občan. Jen on sám však ve svém svědomí ví, že mnohokrát ve svém životě lhal, jak když tiskne. Neřeším pobyt v cizí šatně, potažmo ránu pěstí. Tu si Čakajík v každém případě zasloužil.
0/0
28.1.2003 10:00

Jura

Re: Neskutečné pokrytectví.
...zatímco, ty, soudruhu - promiň mi to tykání, ale přece se tak ve straně oslovovalo - jsi arbitrem nad jiné povznesený. V jménu něčeho velkého, čemu já, obyčejný buran z vesnice nerozumím, jest třeba mlčet a vyčkat až do konečného a definitivního  zašmodrchání celé kauzy. Nejedeš náhodou taky v LTO nebo H - Systému?
0/0
28.1.2003 10:07

Reagan

Re: Re: Neskutečné pokrytectví.
Tak za prvé - ty máš pocit, že já ve svém příspěvku někoho odsuzuji? Jenom volám po tom, aby si každý šáhl do svého svědomí. Tím se snad nepasuji do role arbitra. Pokud se ovšem mým příspěvkem cítíš oslovený (z tvé reakce to tak vypadá), potom se asi ozvala potrefená husa a pak je to naprosto v pořádku. I na venkově žijí moudří a uvážlivý lidé, tak jim to nekaž.
0/0
28.1.2003 10:40

Jura

Re: Re: Re: Neskutečné pokrytectví.
Jasně, Reagane. Každý názor vždy někoho potrefí. Jen je důležité nějaký názor mít. Jenže ty radíš, aby si každý promluvil nejdříve se svým svědomím. To by bylo na světě hodně ticho. Nebo snad vina každého je už jen v tom, že se narodil?
0/0
28.1.2003 14:17

pH

Re: Re: Re: Re: Neskutečné pokrytectví.
sakra cece ty si asi vazne nevydis na usta nebo do hlavy. zkus obcas premyslet nez neco placnes
0/0
28.1.2003 14:33

Reagan

Re: Re: Re: Re: Neskutečné pokrytectví.
Třebaže je mi Tvůj filosofický přístup k problému sympatický (bez ironie, jsem stejného založení), myslím, že se již odchylujeme od jeho věcné stránky. Takže závěr: Sportovní animozity be se neměly dostávat mimo led do roviny vyřizování osobních účtú, ale rozhodně Dudovi fandím dál a nezatracuji ho, protože vím, že sám nejsem svatý. Měj se.
0/0
28.1.2003 14:46

jirik22@atlas.cz

Další chudák je Lener.
Trest Slávie je vnitřní věcí klubu, ale Lener jako trener repre se tím přihlouplým prohlášením veřejně diskvalifikoval stejně jako psychopat Duda. Duda prostě do repre nepatří, ale Lener taky ne !!! Za vším je příliš vidět zase Růžička, který si ve Slávii rychle osvojil mafiánské metody!
0/0
28.1.2003 9:34

pan Feroslav

Re: Další chudák je Lener.
Jiříku prosim tě, než napíšeš zase nějakou krávovinu, radši si to po sobě třikrát přečti. Nemyslím teď na pravopisnou stránku věci, ta je mi fuck, ale na tvé názory. Občas člověk jen žasne, co je kdo schopný splodit za bláboly.
0/0
28.1.2003 10:08

naivka

trapas
Doufam, ze ted pribudou inzultace rozhodcich a hracu mimo led. Kdo uz by si za 50.000 a stop na 2 zapasy nekomu s chuti nerozbil hubu.
0/0
28.1.2003 9:30

abel

Re: trapas
přesně! a nebo se můžou postřílet na ulici. hlavně že si to vyříděj jako chlapi
0/0
28.1.2003 9:54

Jura

Šašci
Dozorčí rada Slavie jen napověděla disciplinární komisi, jaký má vynést verdikt - dva zápasy stop by pan Duda dostal tak či onak - jakýpak tedy trest. Prémie pryč? Proč ne - vždyť klub ušetří. Tak co nám, pane Blažku, ještě hodláte vzkázat? Můžete garantovat, že vaši hráči někde na cizím stadionu po zápase nepřelezou střídačku a nenapadnou diváky? Že na ně třeba pískali? A pan Lener se svým výrokem o lhaní? Proč se tedy jako státní trenér České republiky této komedie účastníte? Chcete snad říci, že hokej v České republice je hrou zkorumpovaných a všeho (ne)schopných funkcionářů? Styďte se, jestli víte, co to vůbec znamená.
0/0
28.1.2003 9:11

gambac

větší trest
Není to první problém s tímto hokejistou.
Vyřaďte ho z repre do konce sezony
a v lize stop alespoň na měsíc!!!
0/0
28.1.2003 8:59

fido

duda
podle me do repre nepatri. a do extraligy taky ne. Hokej je uz i tak sport, ve kterem je hodne zraneni. Kdyz se nekdo zrani pri hre, jeste se to da pochopit, ale kdyz nekdo rozdava rany po zaase, to mi prijde jako uplne ujety. podle me je to magor a myslim, ze nema reprezentovat ani hrat extraligu. svym chovanim dava vzor ostatnim a to se pak muzeme dockat dalsich zakroku typu M. Moravy atd.
0/0
28.1.2003 8:50

DoDo

to je skoda
to je velka skoda ze dostal stop to ja se tesil jak mu tady v Pardubicich natrhneme prdel K.O. v prvnim kole velka skoda ze nebude hrat
0/0
28.1.2003 8:30

DoDo

0/0
28.1.2003 8:28

Chegue

Kdo je bez chyby, at hodi kamenem!!!
Uz vidim, jak to tady lita :)). Koukam, ze je to tu samej spravedlivej. Ja si myslim, ze stop na 4-5 zapasu (2 uz odsedel a minimalne dalsi 2 sedet bude) + 50 000 + pripadne dalsi prachy za premie ve vyhranych zapasech (jestli vubec) + pripadna neucast na repre. akci je dostatecny trest. Za lhani uz se potrestal sam - ztrapnil se pred celym narodem, nikdo mu uz pomalu neveri, zklamal trenera (to ho myslim fakt mrzi). Ovsem trestat ho zakazem do konce sezony? - nekdo to tu vazne prehani. Ja bych za to, co predvedl Cakajik a rozhodci byl taky nasr. a mozna bych mu sel do ty satny taky rict svoje. A do konce sezony se dava za likvidacni fauly a ne za to, ze clovek zalze. Tim ho neomlouvam, ale je blbost ho kvuli tomu nicit.
0/0
28.1.2003 8:11

čuňas

Masér
A co na to všechno říká masér Šašek? Neviděl jsem, že by se ho někdo zeptal...
0/0
28.1.2003 8:09

Kule

Bravo sešívky
konečně jste ukázali, že fair play ještě ukazuje. Myslím si, že ten trest si Duda zasloužil jen za to, že veřejně lhal. Jinak bych se ho spíš zastal, na place neměl zájem se rvát a chtěl si to vyřídit na férovku po zápase (kdo si vzpomene, tak něco podobnýho vzkazoval přes TV v Naganu Petr Svobodu po utkání s Kazachstánem těm jejich kopytům). Myslím si, že ty Liberečáci a hlavně Čakajík jsou ubozí, vždyť šel do jejich šatny a  voni ho mohli klidně vykopat, ale oni ho místo toho uboze nabonzovali. Sympatický nováček si to v mých očích dost po...  
0/0
28.1.2003 8:01

Jirka

Nechápu Lenera
Podle mě by si už v repre neměl ani škrtnout - dovedete si představit tu mezinárodní ostudu, kdyby Duda udělal něco podobnýho třeba na MS?
0/0
28.1.2003 7:59

Kule

Re: Nechápu Lenera
Lener je hodnocen za výsledky, takže je pochopitelný, že si jednoho z nejlepších hráčů ligy chce udržet. A pokud jde o tu mezinárodní ostudu, tak mnohem horší je chování těch namyšlenejch blbečků ze zámoří v čele se zakomplexovaným ubrečeným Waynem. Když si vzpomenete na ty jejich extempore na MS 97 nebo na hromadnou bitku jejich juniorů s Rusákama, tak fakt nevím, v čem by nám měl Duda dělat ostudu. Asi největší ostudu našemu hokeji dělá naštěstí již bývalý trenér juniorů Holík, který mimochodem se v tomto případu zase obouval v médiích do Slávka Lenera.
0/0
28.1.2003 8:16

Tom

To si z nás snad dělají srandu
50.000 Kč a 2 zápasy stop? Já jsem tedy očekával stop minimálně do konce sezóny. Jen tak dál pánové z vedení extraligy. Ještě by jste měli založit nadaci pro nespravedlivě obviněné hokejisty!!!
0/0
28.1.2003 7:55

Vanous

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
28.1.2003 8:34

rosi

Re: Re: To si z nás snad dělají srandu
ty jelimane,az budes zase nekoho buzerovat,ze si neumi precist canek,tak si ho nejdriv precti poradne sam!!!!!cituju z clanku "Ředitel extraligy a šéf disciplinární komise Stanislav Šulc naznačil, že se mu rozhodnutí Slavie zamlouvá. "Postavili se k tomu docela čelem," řekl Šulc." Z toho myslim,ze docela jasne vypliva,ze Sulc jinej trest nenavrhne.... 
0/0
28.1.2003 13:25

pan Feroslav

Re: To si z nás snad dělají srandu
A pročpak by měl asi tak dostat trest do konce sezony, za co??? Se prober.
0/0
28.1.2003 10:04

Jarda

magor
Je to magor a Lener rekne takovou kravinu, ze pry to nema s reprezentaci nic spolecneho....
0/0
28.1.2003 7:38

Ruprt

Je to výsměch
Tohle má být trest?To se potom nedivte, že hráč tohoto typu si bude myslet, že se ze všeho dostane lehce a to nechci vidět potom následky.Buď někomu velmi ublíží nebo narazí na větší bednu než je on sám a bude to taky ublížení na zdraví.Tak se vzpamatujte všichni bafuňáři ve Slavii i ve Svazu a berte to vážněji.Abyste se nedivili, co zase to vylízaný hovádko vymyslí.
0/0
28.1.2003 7:37

andrewdžekill

Lener
Co to mělo znamenat pane Lenere. Tvrzení, že i ostatní vysoce postavení lidé lžou. Znamená to, že vy nám taky lžete do kamery?
0/0
28.1.2003 7:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze