Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Trenéra Lenera potěšili gólmani a junioři

(Od zvláštního zpravodaje MF DNES) Jen tři body získali hokejisté na Švédských hrách a na závěrečném turnaji před mistrovstvím světa skončili poslední. Vyhlášený cíl, celková výhra v Euro Hockey Tour, se po porážce s Rusy 2:3 změnil v třetí místo. „Výrazně mě potěšili jen gólmani a mladí hráči Hudler s Michálkem. Kdo mě zklamal? To řeknu až po sezoně,“ prohlásil trenér Slavomír Lener. „Nejvíc mě mrzí, že jsme v sezoně neporazili Rusko.“ Reprezentace s tímto soupeřem prohrála poosmé za sebou. O utkání s Ruskem čtěte ZDE

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Scan

Zbláznil by se
Lener je spokojen. Umíte si představit jak by to s ním fláklo, kdyby něco naši vyhráli?
0/0
11.2.2003 8:07

Skalda

Zase to vyjde
Vzdycky,kdyz jsme na Euro Hockey Tour dopadli spatne tak z toho bylo na MS zlato.Svedsky hry-Dobra facka pred MS.
0/0
10.2.2003 21:04

Petan

jO...
dej volovi moc a von ti ukaze co dokaze!-verim tomu ze se tenhle turnaj Slavovi extreme libil-nikomu se nedarilo a kdyz do repre neda juniory tak se moc velka vlna odporu nezvedne-z toho vyplyva ze si do repre da zase jen toho koho bude chtit a zas 7 slavistu vcetne Kucery- a dalsi hvezdy jako Patera to bude zaklad tymu-budeme tym hvezd doplnen o zkusene borce ze Slavie a z NHL-skoda ze tyhle hvezdy zarili pred tremi lety!-neverim ze na MS mame sanci na medajli ale s j¨istotou to reknu az uvidim ze tam opravdu jede Patera Kucera a Slavisti-to pak bude sto pro!A konecne Slava vypadne-otazkou zustane jestli si vubec polepsime-obcas se stava ze tam za hlavniho zustane asistent a to pak bych tam radsi videl z5 Slavu nez Ruzu!Vzkaz pro trenery:NEserte a vypadnete uz pred MS!
0/0
10.2.2003 20:35

Svědomí

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
10.2.2003 17:33

Brouk

Brankáři
Já tedy nevím, proč jej potěšili brankáři. Mě teda potěšil jen Málek, Svoboda mě docela zklamal - připadal mi nejistý až děravý. V lize má málo gólů na zápas, ale myslím, že je to hlavně Pardubickými obránci. Pokud brankáře na MS, tak Turka, Málka a když ne třetího z NHL, tak raději Trvaje nebo i Maříka.
0/0
10.2.2003 16:50

Jiří

Re: Brankáři
Nesmysl, Mařík je Díra...
0/0
11.2.2003 12:13

nikdo

Návod na zlato
Pane Lenere, já už vím čím to je. Vy na to vliv nemáte, takže si z kritiky nic nedělejte. Dneska v MFD říká Tonda Charouz, že když on vstoupil do hokeje a nasypal tam peníze, hned jsme vyhráli Nagano a 3 tituly z MS. Tak přestaňte špekulovat nad sestavou, pomožte Charouzovi zas do nějaké banky a uvidíte, jak se to úspěchy pohrnou. Jak snadné, díky ti, schöne Tony!
0/0
10.2.2003 15:56

LEON

Pro ruský tým Švédské hokejové hry znamenaly cosi jako renesanci," napsal helsinský deník. "S celkem plným mladých jmen dokázali Rusové vyhrát tento turnaj. K ataku na celkové prvenství v Euro Tour však již bylo příliš pozdě." "Vzhledem k ruským vítězstvím i na juniorských mistrovstvích světa se dá očekávat, že po řadě hubených let se v ruském hokeji rodí cosi nového," dodává Hufvudstadsbladet. "Už stříbro z loňského mistrovství světa v Göteborgu mohlo být v tomto ohledu zdviženým ukazovákem. Ruský celek teď může být s řadou mladých, po hokeji hladových a především šikovných a rychlých hráčů jen lepší a lepší."
0/0
10.2.2003 15:29

Murdock

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
10.2.2003 15:16

Norden

Re: Hudler = hovno!
absolutni souhlas!!! HUDLER je medialni bublina...!
0/0
10.2.2003 15:27

def

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
10.2.2003 15:49

Norden

Re: Re: Hudler = hovno!
...jake ma Hudler statistiky v ruske lize...?
0/0
10.2.2003 16:01

Patricius

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
10.2.2003 16:03

linki

Proč?
Pane Lenere,nechápu proč stále prtěžujete hráče typu Patera,Procházka M.,Tenkrát...možná že jsou ve svých týmech dobří,možná že vévodí kanadskému bodování své ligy,ale už neuměj hrát ten krásnej českej hokej!Proč ve výběru nejsou nejlepší hráči ligy?Proč není nejúdernější lajna?Proč není nejlepší střelec?Proč????Místo toho,aby tam byli hráči typu Lubiny,H.Marka,Sýkory,Kaděry tak tam nacpete 6 slávistů kteří mají skoro nejnižší průměr vstřelených branek?Jediný kdo z nich v repre byl výjmečný,byl opravdu Málek,jako jedniný hráč nás podržel...
0/0
10.2.2003 14:50

pan Feroslav

Re: Proč?
Asi sis nevšimnul, že slávisti tam měli z těch šesti čtyři defensivní hráče, přičemž v počtu obdrženejch branek jsou jasně nejlepšim mančaftem ligy.
0/0
10.2.2003 16:08

Tomáš

Re: Re: Proč?
Feroslave a všim sis,jak Kučera hezky namazal a Kolařík šel za naším druhým bekem do rohu a před bránou nechal svého hráče?Byly z toho dva góly, slávisto :-)))
0/0
10.2.2003 17:33

Aferrado

Dobrá zkušenost
Nechápu lidi, co po neúspěšném turnaji by  většinu týmu vyhodili i s trenéry atd. Asi už jste zapomněli, že od roku 1985 do 1996 tedy po dobu 10 MS a 3 OH hokejová reprezentace nepřešla přes semifinále. S Haškem, kapitánem Janeckým, Hrbkem, Jágrem, Holaňem, Lubinou, Břízou, Stavjaňou atd. Když se to otočilo a začali jsme vyhrávat, patrně to podle názorů, které jsem si zde přečetl musí být napořád. Hodně lidí nadává na Lenera. Když začínal trénovat např.Hlinka, tým se mu na MS 1994 složil a alespoň ze skupiny postoupil díky Doležalovi, který vyrovnal zápas s Norskem. A teď máme 4 tituly MS a 1 OH za 7 let.  Na MS bude volných spousta hráčů ze zámoří - Nedvěd, Dvořák, Straka, Kotalík, F.Kaberle, Hlaváč, Klesla, Výborný, Turek, Buzek, Modrý... V Rusku jsou Šlégr, Vůjtek, M.Procházka. Tým na MS bude opět silný a s šancí na titul. To v ne tak vzdálené minulosti neplatilo. A proto buďme hrdí na ty, co máme. Není důvod je zatracovat. Rozhodně si to nezaslouží. A je to ubohé.
0/0
10.2.2003 14:18

pan Feroslav

Re: Dobrá zkušenost
Velice inteligentní příspěvek, se kterým bez jakékoliv výhrady souhlasím. Bohužel je jen kapkou v moři nadávek a negativismu.
0/0
10.2.2003 14:27

Karel

Sestava
Nominace na MS:
brankáři: 1 kus z NHL, Málek, Svoboda.
obránci: Sýkora, Židlický a 5 kusů z NHL,
útočníci: Vlasák, Michálek, Hudler, Beránek, Procházka, Moravec a 7 kusů z NHL
0/0
10.2.2003 14:08

Norden

Re: Sestava
kus karel...
0/0
10.2.2003 14:53

Boby

Navod?
Tady sice vsichni kritizujeme ty hrace co tam hrali, ale ruku na srdce, muzeme postavit neco jineho. Nasi nejlepsi mladi hraci hraji za morem a Hudler s Michalkem, se tam podle me po sezone prestehuji taky. Za narodak nam budou hrat za chvili jenom duchodci.
0/0
10.2.2003 14:02

Jarda

hráči
Jedině Málek, Hudler a Michálek hráli dobře. Svoboda, Kolařík,Kadlec průměr, ostatní ubohost. U Patery mě to nepřekvapilo, ale od Pepi Beránka a Moravce jsem čekal mnohem víc.  
0/0
10.2.2003 13:12

Karel

Sestava
dle mého názoru Málek (Briza) Suchánek-Hlavačka Marušák-Tesařík Židlický-Hamr (Sýkora) Moravec-Burger-Hlinka Král-Zadina-Marek Patera-Vlasák-Čaloun Kucharčík-Hudler-Tenkrát (Rob)
0/0
10.2.2003 12:45

Karel

Sestava
dle mého názoru, by složení národního týmu mělo vypadat asi takto ... a co na to ostatní G-Málek, Bříza, D-Hlavačka, Marušák, Sýkora, Suchánek, Tesařík, Židlický, Vykoukal, Hamr F-Král, Marek, Burger, Moravec, Tenkrát, Hlinka, Patera, Vlasák, Kucharčík, Čaloun, Hudler, Zadina, Rob Lines: Král-Zadina
0/0
10.2.2003 12:36

Milhouse

Úspěšný turnaj
Jestliže hlavním cílem Švédských her bylo udělat si jasno o kostře týmu pro MS, pak nelze turnaj hodnotit jinak než pozitivně. Trenéři teď mají ulehčenou práci. Kdo má oči a trochu hokeji rozumí, ten viděl, že nejtrapnější hráči našeho týmu, slávistické duo Kučera Beránek nemají v reprezentaci co dělat. To se týká hlavně českého kapitána, který předváděl podobné výkony jako teď i v ostatních turnajích Euro Hockey Tour. Naprosto bezzubě působilo i ruské duo Patera Vlasák, své si už v repre odehráli a měli by si přiznat, že na to nemají. Stejně vyhořel Moravec s Hlinkou a Tenkrátem (tahle figurka je pro mě největší záhadou, proč ho do sestavy proboha pořád cpou, když dal za 30 startů asi jeden gól). Abych nedštil jenom síru a oheň, tak nejlepšími našimi hráči byli rovněž slávisté Málek a Kadlec a Sýkora s Adamem (v lize fandím Pardubicím). Hudler s Michálkem sice lítali a kombinovali - ale, mají snad střílet góly, né??? Doufám, že si na MS zahrají, jsou příjemným oživením.
0/0
10.2.2003 12:35

kuko

Zprava agentury Ice
" Dne 30. unora 2003 se odehra pripravny zapas pred MS ve Finsku proti narodnimu timu UGANDY. Zapas se uskutecni v nejmodernejsi hale Evropy -  Hokejove hale SAZKA. Asistenti trenera LENERa pani Bob a Bobek jsou presvedceni ze silny tim UGANDY bude tou nejlepsi preverkou pred MS. Zaroven vyjadrili presvedceni ze se na MS dobre pripravime a budeme uspesne bojovat o celni pricky v skupine s Japonskem, Kirgizstanem, Mongolskem a Bali. " 
0/0
10.2.2003 12:09

juraj

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
10.2.2003 17:33

Kamil

jen tak
Byl to žalostný výkon všech hráčů, vyjma Málka, kterého vůbec neobdivuju, a Hudlera, který sice hrál hlavně na sebe, ale hrál s chutí. Ostatní ? Podle mně velký podíl viny mají trenéři. Tolik neustálých změn ve složení útoků by otrávilo kdekoho, pak se to špatně sehrává... Holt se Lenerovi a Růžičkovi podařilo opět veřejnosti dokázat, že u repre nemají co dělat. Jeden je teoretik a druhý má příliš silné vazby ke Slavii.
0/0
10.2.2003 12:06

lopéz

reprezentace čeká na vás!
Vy všichni, jimž i psaná čeština činí značné potíže a v osobním životě jste schopni pouze exhibovat v pubertálních projevech vůči těm,kteří něčeho už v reprezantaci státu dosáhli,neváhejte a nabídněte se!Vyberte trenéra sobě rovného a vzhůru do reprezentace (v čemkoliv,protože všemu přece ROZUMÍTE!!)
0/0
10.2.2003 11:52

to je jedno

Re: reprezentace čeká na vás!
v nominaci jde o něco jiného ............. od doby pana Růžičky v repre hraje nejvíce hráčů ze Slávie, no comment!!! náhoda , ne , jenom velká loby je přeci manažerema snaží se cenu hokejistů vyšroubovat nahoru ........ za to je přeci placený HC Slavia
0/0
10.2.2003 11:57

to je jedno

soupiska
Co Vy na to pene LENERE? Dalo by se říci, že hokej je jenom sport, který zkrášluje smutné zítřky v České republice včetně stavby "nové" haly pro MS.A co takhle si trošičku analýzovat jednotlivé hráčské  posty? brankáři - brankáři se zaskvěli nádhernými výkony. Málek i Svoboda Adam dokázali, že brankářská škola, v čechách vzkvétá ne-li kvete. Jejich výkony byly bravůrnía jen je škodou, že nebyli vyhlášeni nejlepšími hráci zápasu. obránci - obrana skomírala, a něklik jedinců nemohlo zachránit situaci. "Výkony" pánů ze SLAVIE snad si nezaslouží ani komentář. Pán KUČERA se vyznamenal a jako kapitán dokázal za co stojí celý tým. útočníci  - Jediným útokem , kteerý měl chuť  makat byl snad ejnom HUDLY a sopl. Snad proto  pan Lener k nim dokázal měnit jednoho útočníka, aby vynikli i jiní. Tak jako v obraně velmi sklamali. závěr  - Co dodat ? No snad jenom, že to byl propadák , který "doufejme" se nebude opakovat a trenér udělá závěry a vezme si ponaučení. Bez lídrů kanadského bodování ligy ať se nediví. 6 (slovy šest) Slávistů ve výběru je hodně vzhledem k tomu, že mají vstřelených branek pomálu. Ti, kteří vedou ligu v kanadském bodování, se nevejdou ani do širší nominace? Tak proč se tahají s důchodci, kteří chodí do reprezentace za zásluhy? Kdo se těší na pana Pateru?
0/0
10.2.2003 11:49

Jiří

Svoboda je Díra
Asi jsme se s Lenerem dívali každý na jiný hokej. Adam Svoboda v brance, to byl děs a hrůza. Všecko vyrážel před sebe. Z toho padlo několik laciných gólů. Na co jich tam je za střídačkou tolik, že to nestíhají registrovat! Takovým golmanům se u nás říká Díra.
0/0
10.2.2003 10:49

Petr

Re: Svoboda je Díra
Pořád lepší než Málek
0/0
10.2.2003 11:27

Honza

Re: Re: Svoboda je Díra
Petře, teď jsi ale ulít, co?
0/0
10.2.2003 11:52

ToT

svedske hry a MS
Tak na svedskych hrach byla kostra tymu pro MS? Hmmm tak to uz se na mistrovstvi tesim. Z tymu, ktery byl na svedskych hrach bych vybral maximalne Hudlera, Michalka a vynikajiciho Malka. Zbytek doplnte hraci z NHL. Jinak to bude blamaz a neporazime ve skupine ani Slovinsko s Rakouskem a o Finsku ani nemluvim. A prosim vas snazte se hrat hokej.
0/0
10.2.2003 10:40

Sláva trenér / nebo Lener /

Re: svedske hry a MS
Uplnej souhlas,Málek,Hudler a Michálek na MS, jinak všichni ven,ti ostatní to snad byla parodie na hokej.A.Svobodovi se to taky moc nepovedlo,ale možná na trojku na MS by to mohlo stačit, rozhodně už zažil v repre lepší chvilky.
0/0
10.2.2003 14:37

Kuty

Patera ty nemáš ani na 2.ligu,tak se neser do repre
0/0
10.2.2003 10:34

Kolmen

Slávo, to je ostuda :o)
Myslim si, ze slava by to mel ukoncit jeste pred MS, at mame aspon nejakou tu malou nadeji na vzpamatovani se.
0/0
10.2.2003 10:30

pan Feroslav

Re: Slávo, to je ostuda :o)
Prosim tě, nedělej z jednoho turnaje hned takovou tragedii. Baltiku jsme vyhráli, teď naopak propadli, ale tak to prostě ve sportu chodí.
0/0
10.2.2003 10:38

juraj

Hudler
Hudler je vynikajúci . Už tento rok by sa určite presadil v NHL. Prečo tam ešte nehrá? Prehrať s Rusmi 8 x krát za sebou sa už trochu podobá na komplex Slovenských hokejistov voči Českým... Len aby ste sa im na MS vyhly / tak ako mi Vám / Potom by odveta za Petrohrad 2000 mohla byť reálna.
0/0
10.2.2003 10:24

Holy

Patera něž do prdele a né do reprezentace.A Lener ty se vzpamatuj
0/0
10.2.2003 10:17

DBaron

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
10.2.2003 10:17

junglesakal

Re: Slovaci
Hejhej,Dbarone,zklidni to...nevidíš si do pusy...je mi jasný že tě vytočil jeden zmatenej nacionální slovenskej impotentní fanda,co si potřebuje dokázat jak je slovenskej hokej dobrej,ale takhle reagovat?? dyť ty si stejnej trumbera jako on,ty chudáčku...vzpomeň si na Petrohrad, tam nás drtili ve finále pěkně,a my vyhráli jenom díky štěstí a brankáři...Sem rád že slováci už konečně hrajou to,na co měli...ještě pár let,a švédové budou uvažovat o rozdělení,aby taky vozili každej rok titul...
0/0
10.2.2003 10:39

pirr

Re: Re: Slovaci
Slováci nás drtili pouze 6-7 minut ve třetí třetině, když snížili z 1:4 na 3:4. Takže klid. Příště, než budeš tvrdit, že "nás drtili", tak si to pořádně ověř a stopni si minuty, ať tak blbě nekecáš. A malá připomínka : hraje se na góly, ne na "drcení". To by jsme si pak mohli povídat, kdo koho drtil, když Slováci vyhráli zlato v zápase s Rusy. Hlavní bylo skóre 4:3.
0/0
10.2.2003 10:53

junglesakal

Re: Re: Re: Slovaci
tak si přečti milý pirre na jaký názor jsem reagoval...že slováci s náma nikdy nebudou hrát vyrovnanej hokej, a že sme jim to dycky strašně naložili...takže v tom případě moje volba slov sedí,ne? vím že se nehraje na drcení,pamatuju si ruskou cestu do finále loni(byla to hrůza,ale zase pravda úspěšná),ale slováci sou prostě kvalitní,to musíte uznat všichni..jinak samo stejně doufam,že jim to na MS natřem...a kdyby tam hrála tahle kostra týmu(), tak ať to aspoň vyhrajou oni...
0/0
10.2.2003 11:20

Robert

Re: Re: Slovaci
Tak ono kdyz po 10 minutach vedes 4:0, tak uz se do utoku tlacit nemusis, ale to Ty asi nechapes, co?
0/0
10.2.2003 10:54

kuko

Re: Re: Re: Slovaci
Zda sa mi ze nejak moc do toho vidis chlapce a ze nemas ine problemy len rozostvavat ludi. Len sa ty pekne radsej zaujmaj o to co bude s vasim /pripadne nasim - ak mas normalny zaujem/ hokejom a nie co bolo. Mimochodom ten zapas bol trapny ale turnaj nie je MS, takze uvidime a nechajme sa prekvapit.
0/0
10.2.2003 11:09

Dalibor

Duda a spol.
Nikdy jsem nijakým způsobem nehodnotil zařazování jednotlivých hráčů do repre ani před akcí ani po.Vždy to beru jako práci a zodpovědnost daných trenérů.Je to velmi ošidné,protože třeba Tesařík-na Baltice podle mě nejlepší obránce a ve Švédsku byl jeho výkon žalostný.Chci jen podotknout jeden velmi zásadní problém naších výběrů-pokud nebudou hráči v útočné třetině chodit dělat zmatek před soupeřovou brankou,nemáme v dnešním hokeji náděj na úspěch.Proto stojím za jmény P.Sýkora,Duda,Mikeska,Pletka,Broš apod.Vždyť naše útočná hra ve Švédsku byla zaměřena na objíždění rohů a pokud přišla nějaká střela,tak měl vždy hostující brankář výhled bez jediné překážky.Potom mi trochu dost vadí,jak naši obránci skoro vůbec nebrání našeho brankáře-proto nechápu ůtoky na Kántora-byli osekávání po skrytí puku a naše primadony se na to z povzdálí s úsměvem dívali.Proto jen více Kántorů,Dudů,Židlických a Sýkorů. A propó nejsem pepík ani pernikář.
 
0/0
10.2.2003 10:14

Podomanský

Ružyčka
  Ružyčka prosadil své, nominoval Slavisti do reprezentace .Chce byt podobný Tichonovi za jeho doby hrálo CSKA za zbornou CCCP. Ale je rozdíl   CSKA na to v tu dobu mnělo   a Slavie bohužel ne…  
0/0
10.2.2003 10:14

Holy

Patera
Patera bude lepší když skončíš s hokejem
0/0
10.2.2003 10:13





Najdete na iDNES.cz