Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kouč Lener naléhá: Dostavte halu!

Ona myšlenka tak dráždila mysl Slavomíra Lenera, že kvůli ní svolal novináře. „Hrozně bych si přál, aby se v Praze dostavěla hala pro mistrovství světa!“ řekl kouč hokejové reprezentace na schůzce v salonku pražského hotelu Expo. Byť to nechtěl přiznat, reagoval tak nejspíš na komentář kontroverzního Jaroslava Holíka. Ten v Lidových novinách publikoval článek kolidující s Lenerovým názorem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Denník

Ach jo, jak to tak čtu, vidím malý český poměry. Myslíte si, že se hala staví jen pro MS, a pak už jen ligu??? Odkazuji na diskusi k článku: Gut: Teď už nejsem jediný, kdo v halu věří. Tam je to zajímavější.
0/0
21.2.2003 9:23

switch

Lenere, radši si postav manšaft
ať máš s čím hrát .... zatím to vypadá že příští kvalifikační skupina bude : ČR, Uganda, Zimbabve a Laos .....  
0/0
19.2.2003 9:55

Maťo

Kecy, kecy ...
Panove podle me pan Holik nevi co mluvi uz nekolik let. Uvedomte si, ze je to byvala guma (Dukla). Jeho zeleny mozek je proste tak maly a gumovy jak puk za kterym se honil. Jako trener byl uplne na nic a jako manazer by zvoral na co by sahl. Nova hala, ze neni potreba?? Mrknete se na Pardubice, porovnejte hru muzstev, snahu atd v novem prostredi. Jestli jde o penize? Ve Spidlove rozpoctu se 6 miliard strati a to na ne bude vydelavat SAZKA coz neni prodelecnej podnik. Spidlova slova o tom jak vse zaplati danovi poplatnici jsou od tohoto pana velice smesna. Co nezaplati danovi poplatnici :-). 120 miliard IPB, 100 miliard Sporitelna, 150 miliard KB a dalsi ucty v Konsolidace. 6 miliard slovy sest miliard nas nevytrhne a ziskame SUPER moderni halu na ruzna sportovni odvetvi, kde je moznost poradat dalsi MS a splatit dluh. Mejte se.
0/0
18.2.2003 12:54

george

Re: Kecy, kecy ...
  Naprosto souhlasím. Zaplaťbůh, že už je Holík v důchodu ty jeho myšlenkový průjmy se  vážně nedají poslouchat. Vem si fajfku, papuče a pouštěj ty rozumy příbuzným, co tě hodlají poslouchat...ne pro Krista do médií...nikdo na to není zvědavej Holíku! Většího primitiva aby člověk vážně pohledal...
0/0
18.2.2003 14:47

hori ma panenko

hala hala hala!
ani Holikovi neni jasne, ze to nema byt JENOM hokejova hala, ale Holik v tom nelita sam - velkou cast IQ zrejme postradaji i jini a "dulezitejsi" funkcionari v tomhle state - az se bude hlasovat o zvyseni diet poslancu, budou vsichni pro! vsadime se?
0/0
18.2.2003 12:11

Bubák1

Holíkův názor ...
... odkaz na článek je zde: www.lidovky.cz#clanek S názorem naprosto souhlasím. Celé MS připomíná pořádání spartakiád. Spousta peněz utracená kvůli krátké akci. Nějak se to opakuje, napřed opravi palác kultury, pak postavit nový fotbalový stadión, hokejovou halu, pak to bude okruh pro F-1. Stavební lobby se asi činí.
0/0
18.2.2003 12:05

Bubák1

Holíkův názor ...
... odkaz na článek je zde: www.lidovky.cz#clanek S názorem naprosto souhlasím. Celé MS připomíná pořádání spartakiád. Spousta peněz utracená kvůli krátké akci. Nějak se to opakuje, napřed opravi palác kultury, pak postavit nový fotbalový stadión, hokejovou halu, pak to bude okruh pro F-1. Stavební lobby se asi činí.
0/0
18.2.2003 12:04

lukier

prachy misto do haly do pardubic a ostravy
"cizinci nemaji v techto regionech(pardubice,ostravsko) kde bydlet (hotely nemaji takovou kapacitu nebo nejsou na urovni). tak misto do nove haly se muzou dat penize do techto zarizeni. at se tam posili tyto kapacity, hlavne ostravsko to potrebuje. bude to uzitecnejsi, stejne by nakonec musel zaplatit vsechno stat.
0/0
18.2.2003 11:01

Plšík

Re: prachy misto do haly do pardubic a ostravy
Ostravu není možné použít, protože je špatně dostupná - nevede tam dálnice. Bludný kruh.
0/0
18.2.2003 12:03

Jindřich Václav

Ať to zaplatí hokejisti!
Jaromír Jágr si vydělává milión deně a další naši hokejisti v NHL si taky vidělávají nezanedbatelné částky. Nakonec i v evropě si vydělávaj dost. Jelikož je český hokejový svaz vypiplal, měli by jít příkladem. A rozhodně by měli přispět na tu našu novó halu ať máme v tě naší malé zemičce pořádné bruslák. Stejně neví co s prachama a vyhazují je po kasinech a za děvky.
0/0
18.2.2003 11:00

winhater

Re: Ať to zaplatí hokejisti!
??? to snad nee tohle... :/
0/0
18.2.2003 11:06

Jeho dobrej kámoš

Re: Re: Ať to zaplatí hokejisti!
Souhlas, ať dají
0/0
18.2.2003 11:14

železný

Re: Ať to zaplatí hokejisti!
Nebyli by první a a ni poslední, co by dali, stačí jen hledat a příklady se najdou...
0/0
18.2.2003 11:18

Boby

Re: Re: Ať to zaplatí hokejisti!
Proc by to meli platit hokejste. Ta hala pokud ja vim ma byt viceucelova, v roce 2007 tam ma byt halove ME v atletice, sem tam nejakej ten zlatej slavik tam taky zavita. Atleti ani zpevaci nejsou taky zadni chudaci. To ma byt nekdo trestan za to ze si vedelava vic nez ostatni a protoze ostatni jsou lini, tak at jim to ten jeden schopnej postavi.
0/0
18.2.2003 11:49

železný

Re: Re: Re: Ať to zaplatí hokejisti!
prooočččč tttto pppíššššeš 2x ohleduplnče
0/0
18.2.2003 12:01

Boby

Re: Re: Ať to zaplatí hokejisti!
Proc by to meli platit hokejste. Ta hala pokud ja vim ma byt viceucelova, v roce 2007 tam ma byt halove ME v atletice, sem tam nejakej ten zlatej slavik tam taky zavita. Atleti ani zpevaci nejsou taky zadni chudaci. To ma byt nekdo trestan za to ze si vedelava vic nez ostatni a protoze ostatni jsou lini, tak at jim to ten jeden schopnej postavi.
0/0
18.2.2003 11:49

Re: Ať to zaplatí hokejisti!
nevis co pises. hok.svaz nevstaval kazdy den v 5 rano a nechodil na treninky. jestli je nekdo vypiplal tak hlavne oni sami sebe. vydelavaji dost ale ne cely zivot a ne zadarmo. urcite to neni zadna dovolena byt celou sezonu v USA. at to zaplati ten kdo se stavbou zacal. zacit a pak vydirat stat je docela prasarna.
0/0
18.2.2003 12:14

Antares

Nejdřív halu, pak MS
Zásadní problém je v tom, že jen magor nejdřív usiluje o pořadatelství MS, kde je podmínkou stavba nové haly a teprve pak zjišťuje, kde a jak ji postavit. Nejdřív postavte pořádnou halu, která vám kvůli časovému presu za pár let nespadne na hlavu a pak si usilujte, o co chcete. MS máte v kapse. Kecy o ostudě, vydírání státu, apod. jsou jen důsledkem neskutečné stupidity hokejového svazu.
0/0
18.2.2003 10:51

Jeho dobrej kámoš

Proč
je kolem jedné haly tolik rámusu? Protože zloději přece nebudou dávat tolik peněz na něco,co bude sloužit "obyčejným" lidem.
0/0
18.2.2003 10:38

jirkal

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
18.2.2003 10:37

Boby

Re: a co Gut ?
Ja se nechci p. Guta nejak zastavat, domnivam se ze je to velmi slusny clovek, ktery ale bohuzel zapomina, ze ne vsichni jsou slusni. Kdyz sliboval ze postavi halu mel v ruce prislib spolecnosti Multiarena, a mel podepsany prislib p. Kasla toho casu primatora Prahy. A prave magistrat to podle me totalne nezvladl, vzdyt si jenom vzpomenme na ty cachry s pozemkama. Nejprve Hagibor, pak Maniny pak ta nejdrazssi varianta ve Vysocanech a nakonec zmena investora.
0/0
18.2.2003 11:27

jirkal

Re: Re: a co Gut ?
Nikoliv, pane. Jdu-li nekam slibovat, ze neco postavim, musim mit v kapse alespon to stavebni povoleni a melo by mi byt rovnez velmi jasno, ze na to mam penize. Prislib cehokoli je mi pritom k nicemu, to si jenom koleduju, ze budu za vola. Jak se panu Gutovi posleze i stalo. Ze mu to jednou nestacilo a nabehl si podruhy jako pres kopirak, o necem taky svedci..... Ale krome toho si myslim, ze cela zalezitost s pozemky byla Sazce davno dobre znama, a ze to pro ne byla v dane situaci vitana zaminka jak zkusit podojit stat.
0/0
18.2.2003 13:14

Denník

Re: Re: Re: a co Gut ?
To je najednou chytrejch lidí!!! Než investor získá stavební povolení, musí už dost proinvestovat , např. v přípravě, na projektech , expertízách a pod. A nevím kam by došel investor, který by napřed postavil barák za 6 miliard, a pak teprve scháněl, co by tam asi tak měl provozovat. A že by to hokejový svaz neutáhl je snad jasné všem. Hala, aby byla rentabilní musí být víceúčelová (nejen na hokej), dost kapacitní, dobře vybavená pro hráče/účinkující i pro diváky a hlavně dostatečně vytížená po celý rok. Jenže u nás je expert každej štamgast v hospodě!
0/0
19.2.2003 17:20

lukier

Halu bych nepostavil, Guta bych odvolal
gut je neschopny zaridit postaveni haly 5 let. Pak ji chce jenom v praze. at ho odvolaji a nechapu proc by se mela davat dotace prazakum. v pardubicich a ostrave jsou schopni manazeri, tak na to maji doplatit?
0/0
18.2.2003 10:26

venkovan

Re: Halu bych nepostavil, Guta bych odvolal
Další omezenec se projevil! Co věta to perla. Ale nějak si pozapoměl na pana Hušáka, který sedí v čele Sazky. To je bůh, viď!
0/0
18.2.2003 10:34

lukier

Re: Re: Halu bych nepostavil, Guta bych odvolal
az budes chtit zas psat o nekom, koho neznas, tak to nepis. myslim, ze toho omezence muzes vztahnout klidne na sebe
0/0
18.2.2003 10:41

Tonda

Re: Re: Re: Halu bych nepostavil, Guta bych odvolal
Placas kraviny, nevi se jestli se ta hala uzivi v Praze a pan by to dal do Ostravy nebo Pardubic, k cemu tam bude chytraku????
0/0
18.2.2003 10:51

lukier

Re: Re: Re: Re: Halu bych nepostavil, Guta bych odvolal
kdyz o tom nic nevis, tak radsi nemel ty. v pardubicich a vitkovicich maji opravene haly a dosahli toho svepomoci a nezebrali u statu.
0/0
18.2.2003 10:57

Jiří

Re: Re: Re: Re: Re: Halu bych nepostavil, Guta bych odvolal
Nežebrali od státu?? Chceš snad říct, že v Pardubicích 300 milionů dali sponzoři? Dalo je město a to je dostalo od státu, tak nemel kraviny.
0/0
18.2.2003 11:25

lukier

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Halu bych nepostavil, Guta bych odvolal
mesto je dostalo od statu? tak at da na novou halu prachy praha. pardubicim by ty prachy stejne patrily
0/0
18.2.2003 13:24

-zp-

maloměštácký kecy!!!
nevěřím svým očím!!!! kecy o tom, že se staví v Praze to snad ani nemá cenu komentovat, ale nevím jestli vám všem dutým hlavám došlo jaká to pro nás bude ostuda !!! už jednou jsme museli přenechat MS Finům a teď to zase smrdí - tak se proberte vy kašpaři!!!
0/0
18.2.2003 10:07

BOB

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
18.2.2003 10:21

puppy

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
18.2.2003 10:22

-zp-

Re: Re: maloměštácký kecy!!!
já se mám probrat, vždyť ty máš ještě půlnoc!!! jakých 6 mld??? oni chtějí záruku na 6 mld a ne aby je to zaplatil stát !!! takže dobré ráno!!!
0/0
18.2.2003 10:31

jirka

Re: Re: Re: maloměštácký kecy!!!
Ty jsi opravdu "boží". Ty si myslíš, že Hušák a spol. by nedokázali z eráru těch 6 mld. vyrazit? Probuď se!
Neslyšel jsem, že by také řekli, eráre my se s Tebou budeme dělit i o zisky. :-))
 
0/0
19.2.2003 16:02

lukier

Re: maloměštácký kecy!!!
malomestacky prachy!!! nevim proc by se meli sypat penize jenom do prahy, kdyz jsou potreba i jinde a na lepsi projekty nez je hala
0/0
18.2.2003 10:43

ICE

sazka
Sazka se porad chlubi, kolik vydelava, proc chce za vsechno rucit? copak nema drahe budovy, kterymi by mohla rucit? kdyz to nahodou vsechno dopadne dobre, uver zaplati, tak na tom bude vydelavat sama, stat urcite ne.. modelova situace, chci podnikat, nemam penize, prijdu za statem, at se za mne zaruci a chtel bych pujcit tak 3-4Mld - s tim uz nejak vydelavat zacnu, kdyby to nahodou nevyslo stat to zaplati.. TOHLE CHCE SAZKA!!! kdyz uz se hrnu do podnikani, tak musim necim za uver rucit - nejsme na zacatku 90.let, kdy stacil podnikatelsky zamer!!!
0/0
18.2.2003 9:32

gumag

Souhlasím s panem Holíkem
Nová hala je podle mě zbytečná po republice je spoustu sportovních zařízení, které by potřebovali dát dohromady. Od Sazky je to sprosté vydírání stát by neměl dát nic. Je to sprosté i od ostatních lidí, kteří si usmisleli, že na každé mistroství musí být nová hala. Třeba modernizovat Ostravu nebo Pegas arénu a hrát v Pardubicích by bohatě stačilo.
0/0
18.2.2003 9:08

opravdový hokejový fanda

Již delší čas bohužel musím konstatovat že pan Holík je arogantní, vulgární a obhroublý člověk...
jinými slovy pěknej vůl... Zdravím všechny z pardubek a přejme si aby to dobře dopadlo a je mi jedno kde se bude MS hrát, třeba na zamrzlým Labi !!! Ono by trochu toho mrazu těm pašákům ze svazu a IIHF vůbec neuškodilo !!!
0/0
18.2.2003 8:50

Holá větev

Re: Již delší čas bohužel musím konstatovat že pan Holík je arogantní, vulgární a obhroublý člověk...
Proč by měl být vůl, vždyť má pravdu, hokej se tady bude hrát pořád! Nevidím jediný důvod, proč by měl stát ručit sazce za úvěry! Když na to neměli, tak se do toho neměli pouštět! Taky mě to štve, že hala asi nebude a tím i MS, ale nebudu tady plakat jako nějaká dorota (Lener)!
0/0
18.2.2003 9:12

Jarda

Mám rád hokej a tu halu nechci
I když často s panem Holíkem nesouhlasím, tentokrát s ním musím souhlasit. Nechápu také pana Guta. Ten si postavil hlavu a nevidí nic než tu zapráskanou halu v Praze. Jeho omezený pohled, že jedině v Praze a nikde jinde je mi zároveň k smíchu i k pláči. Když byl někdo alergický na Pražáky, tak jsem se mu smál a říkal jsem, že by je měl spíše litovat (za to, v jakém žijí smradu,hluku,spěchu,špíně,...). Ale po omezeném výstupu pana Guta musím uznat, že někdy je ta averze vůči matičce Praze naprosto pochopitelná. A sazka se chová sprostě, ale logicky. Doufám, že jim vláda nakonec neustoupí. P.S. Nejsem ani z Pardubic ani z Ostravy
0/0
18.2.2003 8:36

Jasoň

Re: Mám rád hokej a tu halu nechci
Taky nejsem z Prahy a Pražáky taky spíš lituju, ale hrát MS v hokeji jinde, než v hlavním městě, je finanční sebevražda. Doplatili na to pořadatelé každého mistrovství, kteří dali šampionát do menšího města, pokud se o to budeš zajímat blíž a pročteš si nějaké statistiky, určitě ti to dojde taky. A myslím si, že český hokej si špičkovou halu zaslouží.
0/0
18.2.2003 10:30

Poznamka

Re: Re: Mám rád hokej a tu halu nechci
Myslis, ze na zapas Polsko-Japonsko prijde v Praze vice divaku nezv Pardubicich<
0/0
18.2.2003 10:50

fido

Re: Re: Mám rád hokej a tu halu nechci
Souhlasim. Pokud jsem cetl spravne, nova hala v Praze je nutna. Proto je podminkou konani MS. V Pardubkych a v OStrave se to proste financne nevyplati. Nejde zas az tako moc o divaky, ale o to, ze treba cizinci nemaji v techto regionech kde bydlet (hotely nemaji takovou kapacitu nebo nejsou na urovni). Dojizdet z Prahy treba do Ostravy je opravdu jen pro fajnsmekry.
0/0
18.2.2003 10:51

Larry

Re: Re: Re: Mám rád hokej a tu halu nechci
Není pravda. Možná tak ješte v Ostravě, ale v Pardubkách je naprosto super hala, kam chodí naprosto nejvyšší a nejlepší návštěvy v extralize, takže nevím proč by tam mělo chodit i málo lidí na MS. Stačilo, když tam hráli junioři na MS, já tam byl a bylo tam narváno. I na ostattní zápasy, kdy nehráli naši, se tam sešlo dost lidí (teda i díky nápadu s lupenama na dvouzápasy). A co se týče hotelů, jednak si myslím, že ve stotisícovém městě se v klidu pár mančaftů naskládá a jednak není nějaký přejezd autobusem z Prahy do Pardubek podle mě problém. Nebylo by to na MS poprvé. Ale jinak přesto přese všechno bych chtěl mít v Čechách nějakou další super halu. A domnívám se, že taková firma jako Sazka, s jejími ročními zisky, by mohla dostat dost velký úvěr i bez nějakých záruk. Nevím no, banky už mají své zkušenosti z minula, takže na druhou stranu se moc nedivím...
0/0
18.2.2003 11:01

libor

Prosim o odkaz na ten Holikuv komentar
0/0
18.2.2003 8:32

0/0
18.2.2003 8:28

Drn

Chyba byla už na začátku
Já myslím, že je hlavní chyba na straně svazu. Vybral si špatné partnery, vybral je pozdě a celkově je to celé nedomyšlené. Kdo má halu využívat? Kromě finále MS by ji Pražáci nikdy nenaplnili (a to by v něm ještě muselo hrát ČR).
0/0
18.2.2003 8:21

GLADIÁTOR

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
18.2.2003 8:16

Andy

Lener versus Holik
Holik hral skvele a uhral spolu s muzstvem nejake vysledky!Jako trener ziskal dva juniorske svetove tituly!(jako jediny nas trener) Lener?Zatim jako trener nic nedokazal!Pouze jako asistent!Jo,dovedl nedodrzet dohodu s trenerem dvacitky...at zije profesional,uprimny a rovny clovek! Takze Holik ma pravo rici svuj nazor,nemusite s nim souhlasit,ale urazet ho pro to?!
0/0
18.2.2003 8:12





Najdete na iDNES.cz