Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Gut: Teď už nejsem jediný, kdo v halu věří

Hala bude! Úlevu, radost, ale i apatii vyvolalo toto sdělení v hokejových kruzích. "Pořádně se mi ulevilo, snad se mi hned pozítří zase nepřitíží," komentoval rozhodnutí Sazky o tom, že výstavba areny pro šampionát v Praze bude pokračovat, předseda hokejového svazu Karel Gut. "Teď už snad nebudu jediný člověk, který ještě věřil, že se to povede," podotknul. O rozhodnutí Sazky dostavět halu čtěte ZDE

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

VíKo

Bude se rentovat...
Pokud mě paměť neklame, tak třeba taková Hartwal Arena sype ročně 150 mil čistého zisku... Pravda, země je to bohatší, ale poměr nákladů je podobný. Zkrátka ztrátová nebude. Už proto, že spousta sportu má svoje mistrovství světa a chce hezký haly. Těch tolik není. A ty fakt super haly budou mít přednost. Nepleťte se. Tohle je fakt byznys, kterej musí sypat. Myslíte že Hagibor chtěl stavět jen abysme na něj vzpomínali v dobrém??? Hehe. Těžko. Skepsi stranou.
0/0
19.2.2003 11:49

RV

A co Quonex ?
Jestli si dobře vzpomínám, tak v reportáži ve Faktech minulé nebo předminulé pondělí zaznělo, že důvodem exekuce pozemků bylo nedodržení Sazkou slíbeného termínu splátky 50 mil. Kč společnosti Quonex. A ta má údajně od Sazky podepsáno za nedodržení termínu penále 've výši stomiliónů'. Tohle jako vyšumí do prázdna? To bych se divil ...
0/0
19.2.2003 10:20

fanoušek

Bude to jednou velkej průser
poprvé blahořečím Špidlovi a Sobotkovi, že od toho pochybnýho podniku dali ruce pryč. Za další si myslím, že se s tím megalomanstvím jednou setkáme. Sazka není žádný klasický soukromý podnik. Asi na to jednou doplatí sporty, které Sazka do velké míry drží nad vodou. Problém se může objevit klidně za tři, čtyři roky. Ten  tzv. život haly po MS bude hodně, hodně těžký. Udržet provoz takového monstra alespoň beze ztráty bude prakticky nereálné. Nemluvím o ostatních částech celého komplexu. A tak potom nezbyde poděkovat Kájovi za to, že Hušákovi jeho umanutá myšlenka pomohla k dalšímu tunelu. Přečtěte si nový Týden. Karle Gute, děkuji ale nechci a Ty jdi na odpočinek. Stejně jako Holík ani my tu halu ke svému životu nepotřebujeme.
0/0
19.2.2003 10:05

libuse

Hokejové mistrovství bude ztrátové...
protože pražané nepřijdou na spoustu zápasů a hokejových turistů tolik nejezdí. Krom toho jsou skromní. Manageři velkých firem na hokej nechodí, to je zábava pro prostý lid...
0/0
19.2.2003 9:03

Skye

Re: Hokejové mistrovství bude ztrátové...
No, čistě jen pražané na hokej chodit nebudou, ale turistů bude dost, to za prvé, za druhé manažeři na hokej chodí, sám potkávám celkem dost lidí z firmy na Spartě - a to jsou třeba z Anglie. Navíc hokej v nové aréně bude show, kromě zápasu bude možné posedět s přáteli v restauraci, nebo jít se pobavit do multiplexu.
0/0
19.2.2003 13:27

andrewdžekill

opravdu?
Až se tam odehraje první utkání, tak tomu budu věřit.
0/0
19.2.2003 7:36

VíKo

Vy naivní blázínci...
Aby bylo jasno. Každej, kdo má střední vzdělání s maturitou a měl to štěstí maturovat z ekonomiky, si jistě spočítá, že zisk z MS, pokud by bylo pořádáno v Pardubicích a Ostravě bez Prahy, by bylo když né ztrátový, tak určitě ne nijak zvlášť ziskový. Je to byznys. Chápu, že některým to přijde nepochopitelný, protože vidíte jen Pardubickou halu a ubytování (ještě nestojí) pro hokejisty. Ale Hokej je závislej na fanoušcích a těch se sjede z celýho světa víc než hodně. Takovou masu už v Pardubicích neubytují. A tolik hotelů nepostaví. Dále. Co blbnete s halou na nic??? Příjmy z hokeje budou jen součástí a ne nedílnou. Když nic nevíte, tak nepište vaše názory. Nikde není psáno, že některej z pražskejch klubů se do ní nastěhuje. V jejích útrobách, nebo v přistavených budovách bude mít sidlo ČSLH. To je snad jediná jistota co do hokeje. O ostatní se bude starat Sazka. Hala může prosperovat z jiných akcí, který se díky hale budou líp shánět. Různá halová mistrovství, koncerty, megaakce... V druhotným efektu to přiláká i turisty, kteří utratí euro nebo korunu i mimo samotnou halu. Kdo tohle nechápe a nevidí je prostě člověk se základním vzděláním a nebo s učňákem. Hala se totiž nestaví pro hokej. Jen její provoz by měla otevřít tak velká akce. Teď mě budete nadávat a tak, ale argument z vaší strany, mám na mysli fakticekej, nepřijde. Neexistuje... PS: Kdybyste chtěli vědět víc, nahlédněte na www.halasazka.cz. Nejsem nikdo z představenstava, ale tam se fakt dozvíte víc. Abyste mohli psát o něčem, o čem zatím píšete zaslepeně. Podle informací z titulků BLESKU....
0/0
19.2.2003 7:15

Kebson

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
19.2.2003 8:00

Boby

Re: Re: Vy naivní blázínci...
No ja se domnivam ze Sazka to ma velmi dobre spocitane. Nejde jenom o tu halu, jestli nekdo videl projekty, tak kolem te haly vyrostou dva moderni hotely, obrovske obchodni centrum, a nekolik fit-center. Kdyby mela Sazka tyhle projekty prosazovat na magistratu zaplatila by mnohem vic. Jen pozemky ktere po skonceni konkurzu Quonexu prejdou na Sazku budou mit hodnotu kolem 2 mld. Navic to co vcera prosakovalo v mediich tak to vypada ze se dohodne s Multiarenou, a tu halu budou mit spolu na pul, ale ten zbytek ktery bude ziskovy ten si ponecha. A co se tyka poradani MS mimo Prahu tak jsem taky proti. Pardubice maji sice peknou halu ale kdyby listek stal 1000 coz asi stat bude tak jenom na vstupenkach na domaci zapasy by se prodelalo cca 60 mil. oproti nove hale.
0/0
19.2.2003 8:32

Jirka

Re: Re: Re: Kecky....
Mám stručný dotaz, kde je záruka, že hala bude plná. POuze a snad při zápasech českého týmu ,čtvrt, semi a finále a to je z počtu utkání žalostně málo. Na zbývající utkání příjde tak odhadem 1000 diváků i s roztleskávačkama...
0/0
19.2.2003 9:02

Skye

Re: Re: Re: Vy naivní blázínci...
Jenže do Pardubic se tolik fanoušků nepotáhne. Město je musí pohostit a pobavit i mezi zápasy. Nechci Pardubice podceňovat, ale kromě bazénu, zrušeného Žlutého psa a jedné pofidérní diskotéky tam nevidím takový potenciál jako v Praze. Nemluvě o tom, že Pardubice nejsou moc pěkné město - kromě malého historického úseku, je to povětšinou (ne)architektura reálného socialism, za řekou jen paneláky a továrny. Aby mě nikdo nenapadal: třičtvrtě roku jsem tam bydlel.
0/0
19.2.2003 13:45

luckyboy

Re: Re: Re: Re: Vy naivní blázínci...
hlavně, že se v Praze na hokej chodí
0/0
19.2.2003 14:36

Skye

Re: Re: Re: Re: Re: Vy naivní blázínci...
Pořád si nepochopil, že o hokej prakticky nejde. Je to jen jedna z akcí, halu to živit nebude. Je to podobný, jako kdyby jsi měl hotel: taky nejseš závislý na jednom návštěvníkovi.
0/0
19.2.2003 15:32

Skye

Re: Re: Vy naivní blázínci...
Neplatí se jen ta návštěvy, ale i za pronájem a podpůrné služby (parking, hotely, restaurace, salonky, program). POCHOPTE, ŽE TO NEBUDE KLASICKÁ HALA NA HOKEJ, JAK JI ZNÁTE Z NORMÁLNÍCH STADIONU, bude to luxusní stánek pro prezentace firem, veletrhy, koncerty, zápasy (tenis, atletika, gymnastika, hokej, krasobruslení, motokros, basket a buhví co) atd. Dále pak pronájem prostor pro obchody, kanceláře apod. Spousta firem si zaplatí za komplexní support - za volná místa na parkovišti, za catering, místa v hotelu, za konferenciéra apod. Celý projekt je jako podnikatelský závěr promyšlený, Sazka by do toho jinak nešla. Zamyslete se, proč se staví v Praze obrovské zábavní multiplexy, bowlingy, posilovny, kina apod. Protože návratnost investice je reálná (byť v delším časovém horizontu). Lidi se chtějí bavit a se stoupající životní úrovní jsou ochotni platit větší a větší částky.
0/0
19.2.2003 13:35

Skye

Re: Re: Re: Vy naivní blázínci...
Jen pro představu (a to je jen hala, ne celý komplex): http://www.hartwall-areena.com/press/index.html
0/0
19.2.2003 14:01

Médie

Nač halu???
Je téměř jedno, jestli se mistrovství hraje v Německu, Rakousku či u nás. To jen pan Gut chce sobě a celému výboru na odchod postavit pomník. Nikdo tady totiž neřekne, že v hale se uskuteční jedno mistrovství světa a potom bude muset hlavně vydělávat peníze a to se zrovna na našem hokeji nedá, takže je vlastně úplně fuk jestli ta chalupa bude stát nebo ne.
0/0
18.2.2003 22:21

luckyboy

tak co pane Gute
jste rad, ze jste si vymodlil MS do Prahy, aby se Vam sypaly penizky do ka(p)sy? A ne treba do Pardubic. Myslim, ze Pardubice a Hradec Kralove se docela osvedcili pri MS junioru v nedavne minulosti. A jestlize by byli Pardubice schopny vystavet ubytovaci kapacity a zazemi pro cele MS, pak nechapu Vase jednani.
Stale jeste take nechapu, na co bude v Praze nova "viceucelova" hala. Kolik lidi as tak chodi treba na HC Sparta do T-Mobile areny. Samozrejme ji Sparta naplni pri kazdem svem domacim zapase...Myslim, ze Praha takovouto halu vubec nepotrebuje     
0/0
18.2.2003 21:50

maxx

Re: tak co pane Gute
No, je pravda že v Pardubicích je hala moc pěkná, ale až budeme hrát finále-nebude těch 9 500 diváků trochu málo? 18 000-to bude jinej kotel!!! Jinak máš pravdu.
0/0
19.2.2003 6:23

Skye

Re: Re: tak co pane Gute
Vůbec nemá pravdu. Jde o kšeft, v Pardubicích a ani jinde v republice se taková hala neuživí. Popsal jsem to výše. NENÍ TO KLASICKÁ HALA NA HOKEJ, to si uvědomte. Je to centrum, kde se může prolínat obchod s kulturou, tu halu nebude živit jen vstupné, ale i podpůrné služby (hotel, zábavní centrum, salonky, kanceláře, konference atd. atd.).
0/0
19.2.2003 13:38

Skye

Re: tak co pane Gute
Myslím, že nechápeš zásadní ekonomické principy. A co se týká zbytku, tak ať se ti to líbí nebo ne, tak fanoušky potáhne do ČR kromě hokeje hlavně Praha.
0/0
19.2.2003 13:41

Denník

Re: tak co pane Gute
Asi toho nechapeš víc!
0/0
21.2.2003 8:56

jirka

Souhlasím s panem Holíkem
Silně pochybuji, že by se pánové ze SAZKY stejně ochotně dělili se státem o zisky z provozu jako požadují garance . :-))
0/0
18.2.2003 21:09

Jak

Hokej
Co se tyce teto p!@#$rane haly, je nutno nasadit nejsilnejsi kalibr a rict jim at dou s halou a celym hokejem do p!@#$ici.
0/0
18.2.2003 20:13

dement

????
NEMÉLI BYCHOM SNAD JEŚTÉ PANU HUSÁKOVI Z TÉ ZKU....É SAZKY POLÍBIT PRDEL?????
0/0
18.2.2003 19:56

Joza

Dyt je to stejne jedno
chlebe nam nezlevni, i kdyby se postavily 2 haly. Ostudu by mel jen Gut a ne cesky hokej, jak s oblibou pan predseda tvrdi
0/0
18.2.2003 18:48

Jan Klas

Karel Gut odstoupit
Karel Gut by mel vzhledem k nekoncicim problemum s vystavbou haly okamzite odstoupit. Je predsedou hokejoveho svazu, ktery neni jiz nekolit let schopen plnit sve sliby o dostavbe a stale NAIVNE veri lidem, kterym o dostavbu vubec nejde. Dobre umysly nestaci, neschopnost by mela byt duvodem k odstoupeni.
0/0
18.2.2003 18:33

N-A-S

Slaaava
Tak doufam, ze mas Slavo i jine zkusenosti, nez jenom s modernimi stadiony. Stadion mistra nevyhraje.
0/0
18.2.2003 18:22

Petr

Hala, ale jaka?????
Obornik sice nejsem , ale hala podle me nebude, a kdyz bude, tak nebude 100% dodelana, takze po mistrovstvi se zacnou objevovat nazory, kde je chyba a ta bude v tom, ze kazda nova hala potrebu cas na to, aby se stala dobre fungujici halou. To proto, aby se nestalo jako na MS ve Finsku 1997, ze se spatne zatloukl hrebik u mantaku a byl z toho docela kuriozni gol! A duvod, hala neprosla dostatecnym zapasovym vytizenim pred MS! To bude bohuzel pripad i nasi haly!!!!!!!!
0/0
18.2.2003 18:16

highlander

Karle,Karle...
Hala mozna bude,jenze otazka je kdy??Treba Veliky Rene nam da dalsi ustupek a presune mistrovstvi na srpen.Ja byt Guttem,tak si oddechnu az pri uvodnim buly.Osobne neverim,ze hala bude pripravena na MS...
0/0
18.2.2003 18:03

OnLi

Re: Karle,Karle...
Moje řeč!
0/0
19.2.2003 6:55

dobrota2000

Myslím, že by Sazka měla
zaplatit Gutovi kardiostimulátor. Ten chlap nemá daleko k infarktu.
0/0
18.2.2003 17:34

lon

k holikovi
s holikem moc nesouhlasim, rozhodne bych chodil do novy haly na hokej mnohem casteji a radsi nez do polorozpadlych barabizen. ale tipuju, ze tak do tydne svuj nazor prehodnoti, jako to udelal u ucasti hudlera na ms junioru:)
0/0
18.2.2003 16:48

Rafan

Jardo prosím nemluv, nic nevymejšlej a nic nehodnoť
0/0
18.2.2003 16:47

nonq

Re: Jardo prosím nemluv, nic nevymejšlej a nic nehodnoť
a hlavně prosimtě neřeš, když neživíš, tak neřeš.
0/0
18.2.2003 17:20

Viki

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
18.2.2003 16:06

xyt

Re:
nesejčkuj tady
0/0
18.2.2003 16:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze