Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jágr se opět trefil, Washington zvítězil

Útočník Jaromír Jágr znovu našel střeleckou pohodu. V nočním utkání, ve kterém jeho Washington porazil Buffalo 3:2, český útočník otevřel v 5. minutě skóre. Po rychlé kombinaci s Robertem Langem a Kipem Millerem provedl kličku na levou stranu a z těžkého úhlu dostal puk za brankovou čáru. "Zpomalil v brankovišti, provedl kličku doleva, naznačil střelu a šel ještě víc doleva," popisoval situaci pokořený brankář Martin Biron. "Snažil jsem se vykrýt levou stranu a dostat tam betony i vyrážečku. Myslel jsem, že trefí branku zezadu, ale někde tam našel ještě trochu místa."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bobo

statistiky NHL - chyba razeni
Dobry den,
vsiml jsem si chybneho razeni v tabulkach konferenci ( cislo 70 je systemem povazovano za vetsi nez 77) - mozna razeno jako text, nikoli jako cislo.
0/0
27.2.2003 18:08

highlander

Re: statistiky NHL - chyba razeni
Jo,ale vitez divize postupuje automaticky do play-off i kdyby mel mene bodu nez devaty celek z konference.To jsou pravidla NHL.Takze se muze stat,ze WSH pres nejaky herni vypadek,muze postoupit do play-off ze sedmeho,osmeho anebo taky jet po zakladni casti domu.Southeast division je hnus...
0/0
27.2.2003 19:01

Pacificguy

Dokáže to?
Jarda Jágr finišuje a snaží se dotáhnout na vedoucího kamaráda Maria. Před ním je i dokonce Milan Hejduk, který letos válí. Kdo z nich se nejbíž dotáhne na Mária nebo Naslunda?Asi to bude Jarda, má víc zkušenosti, i když Hejduk spoluhráče.Nechme se překvapit.
0/0
27.2.2003 17:14

Perun

už to mám
štatistika +/-: centre cz+svk: Havlát, Bulis, Nedorost, Handzuš. Tak je tam.
Inak išlo samozrejme iba o experiment, štatistika proste nemôže podchytiť všetky nuansy.
Moj názor: hráčov NHL by som rozdelil do 3 kategorii: superhviezdy, stabilné opory a zvyšok. V reprezentácii by mali miesto iba superhviezdy od slovákov (podla aktuálnej formy, napr. tento rok Chára, Hossa, Pállfy, Demitra a Gáborík, v minulosti napr. Bondra či Svehla. Zvyšok by si tam "z Prahy" nastrkali čechov z kategorie č.2.
Podobne ak bvy sa robila nominácia obrazne povedané v Bratislave, tak by vybrali Čechmánka, Hamrlíka, Jágra, k nemu do útoku možno Langa a možno Hejduka (podla mna je Hejduk sám o sebe iba lepší priemer, alé hrá v skvelom útoku. Podla mna by mal ťažkosit tahať mančaft ako Pállfy LAK, Gáborík MW alebo Šatan Buffalo, alebo Jágr Washington. V repre Hejduk toho vela neukázal, ale možno by ho zobrali, ale my máme takých Hejdukov zo desať. Napr. mladučký Marcel Hossa hral pár zápasov v 1.útoku v Montreale s Koivu a Zedníkom, a strielal goly ako na bežiacom páse. To je podla mna aj tajomstvo Hejduka. To Jágr, Koivu, Sakic, Pállfy, Forsberg, Lemieux atd. to sú skutočné superhviezdy, naprosto nepostradatelní hráči, ostatní z kategorii č.2 a 3 sú relativne lahko nahradilelní pri reprezentačných výberoch )
Proste ešte sme nedozreli na skutočnú objektivitu, každý by si hral na vlastnom piesočku. V Prahe to robili desatročia, ale rovnako by sme sa podla mna zachovali aj my: nepostradatelných hráčov typu Hašek či Jágr by sme zobrali, ale zvyšok by sme doplnili  "našimi".
0/0
27.2.2003 14:00

ToT

Re: už to mám
Ty asi v ty praci opravdu nemas co delat :)))))
0/0
27.2.2003 15:12

arabstrap

Re: Re: už to mám
..preto sme (ako slovaci) tak daleko, ako sme...
0/0
27.2.2003 15:59

Rosák

Re: Re: Re: už to mám
Počkej po MS - pamatuj si - jedna vlaštovka jaro nedělá!
0/0
27.2.2003 16:20

TUQ

Re: už to mám
:))))) S tim hejdukem jsi mne opravdu dostal....Tanguay nic moc, Fopa je skvely...ano a Hejduk prumer, jasne, a diky tomu dominuji v kazdem zapase :))
0/0
27.2.2003 19:34

TUQ

Re: už to mám
Nejak se ti rovnez mezi ty superhvezdy vklinil Palfy---nechapu!!! Takovych hracu jako on je v NHL 50 ba vic! Vzdyt se mu dari ted a dari se mu rovnez obcas v prubehu sezon. A tehdy take nekdy nahledne mezi ty nejlepsi...ale srovnavat ho s Lemieuxem, Forsbergem, Sakicem, Jagrem ?? Z ceho jsi spadl ?
0/0
27.2.2003 19:36

Pepe

Re: už to mám
Táhni do Trenčína ty pič* slovenská!!!!!
0/0
27.2.2003 20:00

davidoff

Re: už to mám
marcel hossa....kde je mu konec. prisel, skoroval, vyhorel. to samy pristi rok hossa, uvidis. ty goly co daval, to se jen tak nevidi. proste z prdele klika. to gaborik ma sanci. a chara, to  je drevo, jen tezi ze svoji monstrozni postavy.
0/0
27.2.2003 20:23

ToT

Statistiky Idnesu
N statistiky idnesu bych vubec nespolehal. Petr Sykora je opravdu prave kridlo. Je ale pravda, ze tusim v sezone 96 hral v NJ centra. Ale nevim, jestli vsechny zapasy. Navic kdyz se podivas v priloze na NHL. Klikni na kanadske bodovani hracu a pak na minulou sezonu tak zjistis, ze v tech statistikach jsou uplne blbosti. Treba nechapu, jak mohl jeden hrac odehrat 160 zapasu za sezonu.
0/0
27.2.2003 12:43

Perun

Re: Statistiky Idnesu
no, radšej sa teda pozrem na nhl.com a niekedy to spočítam, dnes už asi nie.
0/0
27.2.2003 13:29

Perun

hodnotenie centrov
Padla tu námietka, kto by bránil v tých útokoch?
Beriem: naozaj som spravil chybu, ked som nechal rovnaké kritériá pre krídla a pre centre. (iba tak sa mohlo stať, že jeden z najlepších brániacich útočníkov na svete- Michal Handzuš- by mal problémy dostať sa čo i len do hypotetického béčka, naopka kdejaký Sýkora sa dostal do 1.útoku! Niežeby to bol zlý hráč, ale pri všetkej úcte do 1.útoku nie. A to ešte idnes ho zardili na psot centra, ale centra nehrá. Schválne som si pozrel nielen tabulku centrov, ale aj špecialne info o Sýkorovi na www.idnes, a aj tam je uvedený ako C. Takže nie je to moja chyba, ale idnes, podla ktorých štatistík som robil hodnotenie )
Takže poradte: aké kritériá pre centrov by ste brali (kvantitatívne podchytitelné samozrejme, aby sme vylúčili subjektívny prvok. To by som tam ešte nasáčkoval Stumpla atd.- a okrem čechmánka, Hejduka, Hamrlíka a Jágra iba slovákov).
žeby iba asistencie? (zas nie milion kritérii, tak max.3- tolko času zase nemám, iked momentálne mám v práci veget). A prví štyria idú do 4.pätiek. V tom prípade poradie: Prospal, Lang, Havlát , Bonk. No aj tak tam ten "moj" Handzuš nie je. A to naozaj bráni dobre. Len to v štatistikách nenájdete.
 
0/0
27.2.2003 12:30

ToT

Re: hodnotenie centrov
Ja bych jako jedno z hlavnich kriterii bral procenta na vhazovani.
0/0
27.2.2003 12:38

Killy

Pěkný!...
Bude se ještě dál pokračovat na téma: Kdyby byly v prdeli ryby, nemusely by být rybníky?????
0/0
27.2.2003 11:45

Perun

odpovede
To pirr: ano aj v r.1996, ale myslel som 3x po sebe. Federálna repre 3x po sebe nevyhrala nikdy, iba 2x, vr. 76 a 77. A ani ZOH.  To som chel povedať, že česká repre mala väčšie úspechy ako federálna, iked to vlastne nemá logiku- ale možno team bol bez slovákov kompaktnejší, alebo to fakt bola náhoda, a so slovákmi by ste boli ešte silnejší, proste generácia 90-ch rokov bola možno vôbec najsilnejšia u Vás a asi aj u nás. Ktovie.
To korek: jasné že nadávky primitívov ma nerozhádžu. K tomu Sýkorovi: Petr Sýkora je na www.idnes.cz uvedený medzi centrami, stačí sa presvedčiť.  A zostavu som robil podla týchto tabuliek, tak preto je Sýkora medzi centrami. Ina k dík za informáciu.
 
0/0
27.2.2003 11:23

ian wolf

Re: odpovede
k tomu hokejovému pragocentrismu: o kterých letech mluvíš? o 80. letech, kdy byla například na ms 86 v moskvě půlka týmu slovenská a utvořila si "svojí slovenskou partu" tak, že jsame kvůli tomu totálně vybouchli?
petr sýkora je jasné pravé křídlo - hrál ho  i v plzni, než odešel do zámoří.
 
0/0
27.2.2003 11:32

BigApple

Re: Re: odpovede
i v NHL hraje furt jenom pravy kridlo, nevim jak idnes prisli na toho centra - v N.J. mu centra hral  Jason Arnott, ted u Ducks Adam Oates a obcas Stevie Rucchin. jinak ve statistikach idnes jsou velmi casto zcela nesmyslne udaje, zejmena v historickych statistikach hracu...ale snad to casem vychytaji,jinak se celkem snazi a ona to taky asi nejni uplna sranda
0/0
27.2.2003 11:54

Dave

:-)
Jarda dal gola z nemozneho uhlu???? Gol to byl sice hezkej a pekne si Birona vychutnal, ale nemoznej uhel, to si snad delate na idnesu prdel, jinak dle me byl treba Kotalik v zapase lepsi, hlavne brevno, dalsi golovka a pak asistence na gol za pul minuty, to bylo neco:-) Skoda ze Jagrovi neuznali asistenci u tretiho golu,  slusela by mu za tu akci vic nez Lanyzovi, kteryho trefil:-)
0/0
27.2.2003 10:47

Staník

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
27.2.2003 11:31

pirr

Re: Re: :-)
Na 100% souhlasím. Líp bych to nenapsal.
0/0
27.2.2003 12:57

Killy

Re: :-)
Takovejch gólů nastřílel Milan Nový kdysi pěknou řádku a nikdo se tomu nedivil! Ale byl pěknej.
0/0
27.2.2003 11:41

davidoff

Re: :-)
souhlas, kotalik vcera radil.je rychlej jak namydlenej blesk a ma skvelou praci s holi. trosku pripomina havlata. ted kdyz je buffalo v pytli bysme ho do caps mohli trejdnout pred uzaverkou. moc by tymu pomohl, mozna slusnyho beka a nejakyho utocnika. ale co za ne? mozna nejakou nadeji, jinak nevim.        ten zapas byl dobrej do treti tretiny. to co pak caps predvadeli bylo na zbliti. meli kliku, ze to jeste nestahli. butch si mel vzit time a servat je, at se zacnou hejbat...takhle to na southeast nevypada, spis tak sedmy, osmy misto. a to je ted pred nama nabitej program...
0/0
27.2.2003 20:30

Perun

dalšie zaujimavosti nominacie CSFR
a/ faktor zohratosti: kedže slováci boli vždy skoncentrovaní najprv v 1 klube SLovan) , potom v 2-3 (trenčín, Košice), teraz v 4 (+Zvolen) tak v skutočnosti by slovákov malo byť v repre ešte viac, kedže by viac dvojíc, trojíc či prípadne celých pätiek sa poznalo z klubov.
Napr. v sezone 91/92 bola suverenne najlpešia (v štatistikach) pätka Trenčína švehla-Holan, Pállfy-Petrovický-Jánoš. V repre však hral iba jediný švehla!!! (a hral výborne, na ZOH a aj MS sa stal najproduktívnejším obrancom a na oboch podujatiach bol vybratý do All-Stars, čo sa nepodarilo v tom roku 1992 nikomu inému.)
Takže podla faktoru zohratosti by ten pomer bol ešte väčší.
b/ dalšia zaujímavosť: v roku 2002 sa stalo Slovensko majstrom sveta. Ale z tej zostavy, čo som vybral, (t.j. 8 slovákov) tam hral iba Pállfy!!! (je to zaujímavé z hladiska mýtusu o tom, že "Slovensko vyhralo, lebo zan hrali všetky hviezdy". V skutočnosti za Česko na MS 2002 hralo viac hviezd než za Slovensko, väčší podiel.)
Takže je pravdepodobné, že vyše 90% hráčov, čo vyhralo tento titul, by si nikdy "federálnu" reprezentáciu nezahralo.
Z tohoto hladiska bolo dobré, že sme sa rozdelili: ani Česko predsa nie je o nič slabšie, naopak, až bez slovákov ste vyhrali ZOH a stali sa 3x majstrami. (iked možno je to náhoda a napríklad taká päťka švehla-Chára-Pállfy-Bondra-Demitra by mančafty rokov 1998-2001 ešte viac vystužila a spravila ho definitívne neporazitelným , ktovie.)
Pre nás je to tiež lepšie- kolko skvelých hráčov by bolo úplne nepovšimnutých pri "pražských nomináciách" ! Z hladiska hokeja bolo rozdelnie dobré, či aj z iných, to je otázne.
0/0
27.2.2003 10:39

pirr

Re: dalšie zaujimavosti nominacie CSFR
Přijmi jednu opravu : MS jsme bez Slováků vyhráli 4 x !!!
0/0
27.2.2003 10:54

miles

Re: dalšie zaujimavosti nominacie CSFR
ja bych to chtel jenom rict, ze az bude Slovensko zase 6. na mistrovstvi sveta - nepreju mu to, ale stane se to kazdemu - tak na podobne uvahy asi nebudes mit naladu. Jsem rad, ze si uzivas kolktivniho stesti. Netusil jsem, ze rany z dob, kdy Cesi tak strasne utlacovali Slovaky (to bylo za Husaka a Bilaka, myslim) jsou porad otevrene. Mrzi me, ze i po 10 letech se do nich takovymi temi uvahami ze Palfy uz ma 15 let nejlepsi formu a kdyby tenkrat hral, ze by to vsechno vyhral, porad nekdo stoura.
0/0
27.2.2003 10:59

Přeceda

Re: dalšie zaujimavosti nominacie CSFR
Tohleto premitani co by kdyby je asi pitomost. Hele loni byl na MS Jagr a ...? A nic! Cesi delali nejvetsi vysledky jako parta, a o Slovacich plati asi to samy. Ja si vzpominam na nas hvezdnej vyber pro posledni Svetovy pohar. 1:7 to koupili s Nemcema! Takze dal sis s tim praci, ale je to uplne na nic. Ale jinak preju dal hezkou zabavu.
0/0
27.2.2003 11:21

Perun

zostava slovákov a čechov
Chcel som zistiť, aký by bol pomer v akejsi hypotetickej reprezentacii CSFR podla statistik NHL (pametáme si, kolko slovákov hrávalo počas pragocentristickej "federácie"- tak priemerne 3).
Stanovil som tieto kritériá: brankári-úspešnosť zásahov. Obrancovia:1.asistencie 2.počet zápasov (spolahlivosť)
útočníci: 1.goly 2. goly+asitencie (KB).
To som sčital, pričom kriterimu č.1 bolo pri rovnosti bodov smerodatné.
Vyšla mi zostava: brankár čechmánek. Päťky:
1:Kaberle, švehla,Hejduk, Sýkora, Hossa
2:Modrý, Hamrík, Jágr, Lang, Gáborík
3:špaček, Majeský, Pállfy, Prospal, Zedník
4.Chára, škoula, Demitra, Havlát, Eliáš.
Zostava nie je podla toho, kto sa ku komu hodí (ten Lang a Jágr sú náhoda) , ale napr. u centrov bol 1.Sýkora, 2.Lang , tak sú v príslušných päťkách.
Výsledný pomer: 8 slovákov, 12 čechov + brankár, celkovo 13:8. Podotýkam, že kritéria som stanovil vopred, takže podla mna je pomer vcelku objektívny, ikde v detailoch sa môže líšiť. Napr. šatan tam patrí, ale v Buffale proste nemože nazberať moc bodov a golov. A zase nejakého Hrdinu či Straku by som dal do lajny s Jagrom a Langom, lebo sú zohratí a podobne. Samozrejme Sýkoru by som dal k Eliášovi atd. atd. Zostava je preto len ilustračná a mechanická, ako mi vyšlo poradie v jednotlivých postoch. Každopádne neobjektívnosť "pražských nominácii" je myslím dokázaná takpovediac "vedecky" a objektívne.
0/0
27.2.2003 9:31

Karel

Re: zostava slovákov a čechov
Spocital jsi to moc hezky, ale chybi Ti ten hlavni rozmer - cas. Nebo by se Ti libilo, kdybys v dnesni dobe vydelaval tolik, kolik bral Tvuj otec pred 15 lety? Objektivite zdar...
0/0
27.2.2003 9:45

Re: zostava slovákov a čechov
Di do háje šlováku... Jen si to spocitej, jak by Ti to vyslo pred 5 a jak pred 10 lety... Ten Tvuj prispevek mi pripomina narek "utlacovanych z kolonii". Radsi drz hubu a bud rad, ze jste, kde jste. Nebo bys radsi hral Uherskou ligu?
0/0
27.2.2003 10:24

Jirka

Re: Re: zostava slovákov a čechov
Nevim co se Ti nelibi, me se ta sestava zda absolutne v poradku a vytahovat minulost nema zadnou cenu. Proste to uz tak je, ze hokej umi hrat i nekdo jiny nez Cesi. A ze to sou Slovaci je jenom dobre!!! Radsi mlc Ty primitive, jenom delas ostudu slusnym Cechum!!!
0/0
27.2.2003 11:54

Karel

Re: zostava slovákov a čechov
Jdi ho haje Šlováku... Spocitej si, jak by Ti to vyslo pred 5 a jak pred 10 lety... Ten Tvuj prispevek mi pripomina narek "utlacovanych z kolonii". Radsi drz hubu a bud rad, ze jste tam, kde jste. Nebo bys radeji hral nejakou Uherskou ligu?
0/0
27.2.2003 10:26

cezzare

Re: Re: zostava slovákov a čechov
Karel,Karel, ty si ale šmejd!!!
0/0
27.2.2003 15:18

korek

Re: zostava slovákov a čechov
Ty nadávky neposlouchej. Docela dobrá sestava, jen s tím, že Petr Sýkora z Anaheimu (teda jestli myslíš tohohle, ale já jiného neznám) hrál v Jersey a hraje i v  Anaheimu křídlo.
0/0
27.2.2003 11:05

shamil

Re: Re: zostava slovákov a čechov
pardubice???
0/0
27.2.2003 11:45

korek

Re: Re: Re: zostava slovákov a čechov
Jo jasně, řekl jsem to blbě. Toho zná každý, ale nemá na to, aby hrál za repre, když je možný výbět všch hráčů i z NHL.
0/0
28.2.2003 1:59

?

Počítej +/- body, protože to je statistika která mě zajímá.
Kdo by bránil těch tvých útocích? Vůbec posty tě asi nezajímaj, ono se asi snadnějš dávaj góly pravým křídlům než bránícímn centrům, nebo levým...
0/0
27.2.2003 12:01

RUSSTY

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
27.2.2003 15:24

ToT

Carolina
Jak to tak vypadá tak Carolina hrála na dnešek dva zápasy. V jednom snižoval Tomáš Kůrka na konečných 1:4 a ve druhém zápase Mikea Zigomanise na konečných 2:4. :))))))))
0/0
27.2.2003 9:24

Hulič

Re: Carolina
Souhlasím s ToTem,jeden tým hraje večer dva zápasy.No tak to je tedy docela fuška být hokejistou.
0/0
27.2.2003 11:23

JJ

naskok 70 bodu?
Tak koukam,ze Washington jen vyhrava a ostatni museji jen prohravat...nebo se jim odebiraji body,aby mel 70 bodu naskok:-)))
0/0
27.2.2003 9:07

kf

Re: naskok 70 bodu?
Co to meles?
0/0
27.2.2003 12:05

Michal

S náskokem
70-ti bodů jim už snad to play off neuteče...
0/0
27.2.2003 8:52

Karel

Ve Washingtonu jsou Kingové
Na to že hraje Washington dobře jenom se slabšími týmy, je 70 bodů náskoku v Jihovýchodní divizi docela dost dobrý. Jen ta zatracená Tampa se drží o 3 body zpátky, zbytek je plebs??
0/0
27.2.2003 8:46

aaa

vitazny gol
vitazny gol strelil Bondra
0/0
27.2.2003 8:08

bobis

Re: vitazny gol
vitezny gol nevstrelil byl to pouze treyi gol v poradi, vzhledem k tomu ze Wash. vedlo 3-0 tak vitezny gol je ten ktery padl jako prvni tudiz na 1-0.. :))))
0/0
27.2.2003 9:29

Džondo

Re: Re: vitazny gol
Víťazný gól je ten, ktorý má poradové číslo u víťazného tímu o jedno číslo viac, ako por. č. posledného gólu porazeného. Pr. pri vísledku 38:15 je to 16 gól víťazného tímu.
0/0
27.2.2003 9:51

Džondo

Re: Re: Re: vitazny gol
výsledok je s ýýýýý, pardon...
0/0