Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jágr prý dluží na daních přes tři miliony

Český hokejista Jaromír Jágr údajně na daních dluží více než tři miliony dolarů. Informovala o tom agentura AP s odvoláním na údaje daňového úřadu, který věc předal minulý týden v pátek soudu. Hvězda Washingtonu Capitals podle tvrzení úřadu špatně zdanila své příjmy za rok 2001, přičemž daňový únik má činit celkem 3 270 209 dolarů, včetně pokuty a úroku z dluhu.Jágr asi nereagoval na upomínky

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ACU

čláááááánek do blesku!!!
0/0
6.3.2003 1:22

erinka

dane
naprosto souhlasim s Mirdou, dane v USA jsou pomerne komplikovane a v zadnem pripade bych nevinila Jagra z toho, ze chtel nejak USA osidit, nema to zapotrebi.
0/0
5.3.2003 19:36

Mirda

Osvetleni postupu.
Pokud uz chcete vynaset sve soudy nebo hodnoceni (jedno zda kladne ci zaporne), meli byste se nejprve zajimat o to, jak princip daneni techto prijmu v USA funguje. Pokud vam tento princip neni znam, doporucil bych Vam se bud zdrzet techto komentaru, nebo si nejprve zjistit tento postup. Tyto prijmy jsou v USA daneny jako tzv. "mzda" coz znamena, ze z techto prijmu je rovnou urcita cast (32-47%)zasilana rovnou prislusnemu fin. uradu a hrac dostava zbytek "ciste mzdy". Na konci danoveho obdobi je potom vypracovano financni priznani vcetne ostatnich prijmu (napr.reklama) ve kterem je mozno uplatnit ruzne vydaje na dosazeni a zajisteni techto prijmu. Prislusny fin. urad na zaklade tehoto fin. priznani potom zpravidla hraci urcitou castku ze zaplacenych zaloh vraci. Zpracovani fin. priznani je plne v kompetenci "agenta", resp. spolecnosti, ktera hrace zastupuje a ktera je placena za to, ze zpracuje radne toto fin. priznani. Pokud dojde pri vypracovani k chybe, jde o chybu "agenta", byť odpovednost vuci fin. uradu nese hrac. Proto v danem pripade "agent" resp.jim najata ucetni firma zahrnula do vydaju i castky, ktere tam zahrnuty byt nemely (alespon podle nazoru fin. uradu). Hrac muze v dane veci cinit jedine - doplatit dluznou castku a vymahat zpusobenou skodu po "agentovi". Hodnotit za teto situace primo pana Jagra povazuji prinejmensim za neseriozni.
0/0
5.3.2003 16:56

outdoor

Re: Osvetleni postupu.
   Nezapomen ze ctes cesky platek , kde vetsina prispevatelu nema pet pohromade nebo jim je 12 let a odsoudi te i kdyz nemaji tuchu o pravde nebo o skutecnosti situace .
   Takova nalada panuje , doufam jen kvuli anonymnimu prispivani do diskuzi .
0/0
5.3.2003 17:25

Jira

Re: Osvetleni postupu.
Mirdo, podle toho co jsi tady vysmolil, tak vim ze jsi sam v USA zadne danove priznani nevyplnil. Na Jagrovi je proste videt, ze krome hokeje to ma v hlave uplne vygumovano (staci si nekdy vyslechnout jeho "rozhovor' s novinari). Clovek ktery prohlasuje ze kdyz v Las Vegas prohraje za noc $10,000, tak ze se nic nedeje si asi ani neuvedomuje ze z tech $11 milionu co mu daji za to jeho (v posledni dobe) smrdlani ma platit dane. Jenom skoda, ze tady jiz neni basa pro dluzniky - Jagrovi by ta basa celkem slusela!
0/0
6.3.2003 2:46

noname

Re: Re: Osvetleni postupu.
jdi se lecit...
0/0
6.3.2003 17:58

outdoor

Re: Re: Osvetleni postupu.
   Hlupacku ono je jine kdyz vyplnujes priznani pro 50 000 nebo 100 000 U$ (ve tvem pripade tak za 20 000 U$ ne ? , jestli vubec neco zejo ?) a nebo 13 000 000 U$ , kde ti to samozrejme szpravuje nejaka financni firma .
   A nezavid mu .
0/0
7.3.2003 20:46

dudlik

Re: Re: Osvetleni postupu.
Jira ty jsi vul radsi se chop smetaku u Polskych bossu a vyjed uklizet.To co pises je opravdu odvar. I kdyby prohral za noc milion tak tobe to muze byt uplne jedno protoze to jsou jeho penize a muze je treba palit nebo si utirat prdel.Je videt ze jsi nikdy v Las Vegas nebyl tam neni problem prohrat 100000 za hodinu. A ten vecer co myslis nebylo Las Vegas ale Atlantic City a prohral 128000za noc a Jordan skoro 300000 za noc ty si myslis ze skrz 10000 Jagr poleti takovou dalku.Opravdu se tady ukazuje jaci Cesi v USA jsou zavistivi a pomlouvacni.A neboj ja za 28let tady uz udelal par danovych priznani.Tak zustan pri zemi prekousni zavist a bez uklizet obchody. Mel jsi stejnou sanci jako on v necem vyniknout ale asi mas smulu nekdo je dobry a nekdo lempl zeJiro?
0/0
8.3.2003 0:27

jarduv kamos

???
nechte jardu na pokoji, je to muj nejlepsi kamos (kvuli prachum a andree veresovy) a za toto nedorozumeni nemuze!!! vsak uz si hokejem vydelal tolik, ze ani nevi, kolik to dela a ma do smrti vystarano. takze si nic dalsiho ulejvat nepotrebuje. vsichni jste jen zakomplexovany hnupove az nas jarda privede k titulu mistru sveta a k triumfu na olympiade v turine, tak ho budete vynaset do nebes a lizt mu nekam... takze jardo, drzim palce a natri jim to!!
0/0
5.3.2003 16:14

sabat

Re: ???
pravda,pravda. Sočasná prezidentská volba ho v tom jen podpoří. Dlužme si všichni všem. Do toho !!!
0/0
5.3.2003 16:48

Milacek publika

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
5.3.2003 15:07

Martin beam@email.cz

Zdravím všechny, co si smlsnou!
Tak a je to tu! Raduj se český národe, máš konečně zase někoho úspěšného, komu se můžeš smát a urážet ho! Nechci obhajovat neplacení daní, ale předpokládal bych, že to asi nebylo cílem, tudíž bychom spíš měli doufat, že to s "Jardou" dobře dopadne, protože je to jeden "z nás", co něco dokázal ve světě a byla by škoda, kdyby mu něco očernilo jméno!
0/0
5.3.2003 14:57

jaris

Re: Zdravím všechny, co si smlsnou!
Nejsem Zadnej velkej priznivec Jagra,ale Ty mas pravdu. A navic, i kdyz je za zdaneni svych prijmu zodpovednej on, jeho chyba to neni. Myslim, ze plati nemaly prachy za zpracovani dani a vyplneni danovyho priznani lidem, ktei by meli byt profici ve financich, tak jako je on na lede. Cau
0/0
5.3.2003 15:12

Danny

...je to pako, ale ne podvodnik...
...Jagr je sice pako (a to dost namysleny pako), ale v tomhle pripade bude chyba asi fakt nekde jinde...Byl bych radsi, kdyby mu to natreli na lede a ne touhle cestou, pac hokejista to zas az tak dobry rozhodne neni a je jen medialne nafouknuty, ale ze by byl danovy podvodnik o tom pochubyji...:)
0/0
5.3.2003 14:46

Martin

Re: ...je to pako, ale ne podvodnik...
NEVIM JAK O NEM MUZES RICT ZE JE NAMYSLENY PAKO! JA SNIM BEHEM POSLEDNIHO MESICE MLUVIL DVAKRAT A JE DOST FAJN!
0/0
5.3.2003 14:49

luda

Re: ...je to pako, ale ne podvodnik...
ano urcite mas pravdu, hrac kterej ma 2 Stanley cupy a trikrat vyhral kanadsky bodování NHL určitě není dobrej hokejista a je jen mediálně nafouknutej..:)) panebože co ty seš za pako...
0/0
5.3.2003 15:48

Anchaton

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
5.3.2003 16:21

Danny

Re: Re: ...je to pako, ale ne podvodnik...
...nikdy jsem nerekl, ze Jagr neni dobry hokejista...Ja jsem rekl, ze "az tak dobry neni...". Pocet ziskanych Stanley Cupu neni rozhodujici. Zalezi na celem tymu...Tim nechci rict, ze by se velkou merou na tom nepodilel. Jeho popularita vsak byla prehnana. To by me zajimalo, jestli budeme stejne oslavovat Milana Hejduka, kdyz je ted nejlepsi z nasich v NHL.
0/0
5.3.2003 20:17

jiri

Re: Re: Re: ...je to pako, ale ne podvodnik...
Danny opravdu Ti nerozumim co pises za blaboly.Kdyz chces rozumovat podivej se do statistik za poslednich 10let a potom mudruj.Hejdukovi a kazdemu nasemu hokejistovi v NHL preji aby se jim darilo aby ukazali ze nas hokej je dobry.A  pokud jakykoliv nas hokejista dokaze vNHL tolik co Jagr tak pred nim smeknu.Kdyby jsi sledoval zapasy Washingtonu tak by jsi mozna zmenil nazor tolik sanci co vypracuje Jagr spoluhracum a oni je nepromenuji to je opravdu zalostne.Pak se nediv ze je nekde na zacatku druhe desitky bodovani.A jeden hrac tym nedela. A pokud pocet ziskanych Stanley Cupu ti nic nerika tak se podivej aspon na Hart Trophy a nemame se o cem bavit.
0/0
6.3.2003 0:56

Re: ...je to pako, ale ne podvodnik...
Naprosto ve vsem s tebou souhlasim. Zas tak dobrej neni a namyslenej je teda poradne. V NHL sice prorazil, ale neumi hrat tymove a v reprezentaci nijak zvlast nikdy nezazaril. A to je vic nez ta NHL, ktera neni o moc lepsi nez treba nase extraliga.
0/0
5.3.2003 17:49

PavelX

Re: Re: ...je to pako, ale ne podvodnik...
no nikdy sem Jagra zvlast nezral (teda ne ze bych mu nefandil, rad se kouknu, kdyz statistiky vede Cech)... ale jagra se zastanu v tom zda je ci neni namyslenej... mel jsem tu cest s nim 2x mluvit osobne (samozrejme jen kratce) a prisel mi jako vsechno, ale rozhodne ne namyslenej.... muzeme polemizovat o tom, ze je medialni hvezda a tak se i prezentuje ale ukazte mi jedinej priklad, kdyz se Jagr choval namyslene... aspon jeden
0/0
6.3.2003 10:30

andrea

...jarousku,jarousku,ked nejde tak nejde...ani na lade ani w postely...
0/0
5.3.2003 14:23

Karel Jořík

Re:
ANDREO TY CHUDERO ČOBOLSKÁ SMRADLAVÁ,VŽDYT TU NIKDO NENÍ NA VÁS ZVĚDAVÝ:TÁHNĚTE ODSUD BANDO!
0/0
5.3.2003 23:37

Jaghr

Jo amerika
0/0
5.3.2003 13:17

Jaghr

nabouraná psychika
0/0
5.3.2003 13:16

vojtazemlýna

Nabourání psychiky...
Já si myslím, že asi už NHL a její kliky mají dost Jágra a mají strach, že Stanley Cup bude Washingtonu hezky slušet. Tak uspořádali "mediální negativistickou show". Že by měl J.J. motivaci neplatit daně, to je asi nesmysl. Takže je chyba buď u těch jeho vydřiduchů přes finance nebo je to kachýnka. Každopádně když se špatně vyspí (při přemítání o daňovém úniku - na to dostali i Al-Caponeho), tak asi blbě hraje, to je jasné, ne ? Držme mu palce, protože sice hraje kvůli penězům, ale bezvadný hokej ! A že by chtěl "holit" berňák, tomu nevěřím. Jaromír Jágr = #1 !!!
0/0
5.3.2003 12:27

Radek

Re: Nabourání psychiky...
Z vyjádření tiskové mluvčí agentury, která ho zastupuje, jasně vyplynulo, že na těch daních ty prachy dluží. A jestli je to chyba těch jeho poradců - to je přece úplně jedno, Jágr si zodpovídá za lidi, co pro něho dělají. A o tom, že by to byla mediální kampaň s cílem ho znemožnit, protože je nejlepší a že by Washington mohl vyhrát NHL - to je konspirační teorie spíše k úsměvu.
0/0
5.3.2003 13:10

gol EM

Re: Nabourání psychiky...
JJ68 best > jo, sezona 95/96 62+87=149bodov...bejvavalo...jarda na odpis a tie dane a tie dane...
0/0
5.3.2003 14:01

Karel Jořík

Re: Re: Nabourání psychiky...
BANDO ČOBOLSKÁ TÁHNĚTE TAM ODKUD JSTE PŘIŠLI.
0/0
5.3.2003 23:33

Jasoń

Re: Nabourání psychiky...
V posledních 10ti zápasech se nachomítnul jenom u čtyřech branek,takže nevím proč by měl mít někdo z vyšumělého Jarouše strach.
0/0
5.3.2003 15:59

elvis

CHUDÁK, TEĎ HO ZAVŘOU A V BASE BUDE MOCT STUDOVAT TU VEJŠKU JAK ŘÍKÁ :-)
0/0
5.3.2003 12:16

Kestrik

Ja bych to videl jako nemoc bohatych a mocnych. Kdo nic nema,snadno spocte co mu schazi....
:-0
0/0
5.3.2003 12:09

Johan

Amerika
jooo Jardo, tak to je Amerika. Ale myslim, ze za nic nemůzes. Chtel bych Te videt, jak si ddelas sam ucto...to bych asi chcipnul smichy. Asi si chtel nekdo z tveho "financniho tymu" nahrabat co??? No jo, svině jsou všude. V americe je ale berňák po soudech to nejdrsnější. Nevodpustěj ti ani dolar. Tak jim to natři aspon v hokeji...
0/0
5.3.2003 12:06

xxl

vojna
A to ještě u nás doma půjde na vojnu.
0/0
5.3.2003 11:11

kapo

daně
Chyba není z jeho strany určitě úmyslná,ale přecejenom tam za velkou louží se berňáci chytějí kde jaké kravyny aby na tom trhli.Doufám,že vyhraje
0/0
5.3.2003 10:49

US-TAX

Jagr in The Jail
0/0
5.3.2003 10:46

Babel

Nepředpokládám,...
...že by si JJ sám počítal daně... Takže chyba asi nebude přímo v jeho osobě...:-)
0/0
5.3.2003 10:43

Honza

...
Ze by Jarda taky...:o))) No jo u nas by mu to proslo, ale v USA, tam to bude tvrdsi orisek....hihihi. Jen jestli mu to nezmrvili ti superporadci, ale ono milion sem milion tam...
0/0
5.3.2003 10:34

Jindra

Re: ...
Zamysli se sportovče! Proč ten "národní hrdina" neplatí daně na české socky, ale platí je v USA? Tady by zaplatil víc a ještě by z něj udělali druhého Železného. 
0/0
5.3.2003 11:22

Datel

Re: Re: ...
proc by z nej meli delaty Zeleznyho, ci co..?
0/0
5.3.2003 11:44

Ahasver

Re: Re: ...
Jenom takova mala poznamka dane u nas sou mensi nez ve Statech ale kdyz ma prijem tam tak tam musi i platit dane. No a nekdy to holt nevyjde...
0/0
5.3.2003 11:50

Jindra

Re: Re: Re: ...
Platit může, kde si vybere. A kde jsou nižší daně ti asi řeknou jeho poradci, proč si vybrali zdanění v USA.
0/0
5.3.2003 12:20

cato

Re: Re: Re: Re: ...
Platí tam, kde vydelava. Kde si vzal tu kravinu, ze muze platit dane tam, kde si vybere? V takovem pripade ja chci platit dane v Monte Carlu ;-)
0/0
5.3.2003 12:28

Maggie Moor

Re: Re: Re: Re: ...
kdes to vzal, prosimtě? Daně platíš té zemi, ve které sis příslušné peníze vydělal. Od toho ty daně jsou zavedený. To by bylo trošku padlý na hlavu, ne, kdyby šel odvést za peníze vydělané v USA daně do naší pokladny? Ty taky máš povinnost platit daně ČR, a nemůžeš si vybrat (ani to není technicky proveditelný), který zemi to pošleš! To bych to posílala třeba do Somálska, ať tam maj aspoň z čeho nakrmit děti...
0/0
5.3.2003 12:35

Pája

Re: Re: Re: ...
To je sice pravda, ale zato si můžeš odečíst v USA více věcí ze základu.
0/0
5.3.2003 12:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze