Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pouzar zavelel: Do kabin! A bylo to 2:0

Hokejové play-off se rozběhlo naplno a emoce už ovládají jeho aktéry. Spílání rozhodčím, výhružky a demonstrativní odchod do kabin, to všechno zažily střídačky i chodby ve druhém čtvrtfinále na Spartě. Tratili na tom hosté, po sporných situacích v první třetině a následném druhém gólu soupeře už se nedokázali vzpamatovat. Zbytečný truc je stál šanci na úspěch a tak jim zůstává jen naděje na odvetu. "Ještě jsme neprohráli, budou to mít hodně těžké," varoval budějovický trenér Jaroslav Pouzar na tiskové konferenci. Ještě předtím na chodbě hřímal: "Z Budějovic neodjedete zdraví!" Více o zápasu Sparta - Budějovice x Kompletní přehled 2. čtvrtfinálového dne

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pepe

Sparta byla lepší-Budějovice nebrečte
Nevím proč si Budějovičtí pořád stěžujou,že rozhodčí nadržojou spartě.Jsem sice fanoušek sparty,ale především mám rád dobrý  hokej a to co budějovice předvedli  v obou zápasech na spartě se dobrému hokeji moc nepodobalo.Nestačili na spartu hlavně v bruslení .Proto se dopouštěly někdy i zbytečných faulů v útočném pásmu.Myslím že rozhodčí pískali  velmi dobře.Budějovice přestaňte konečně brečet a začněte něco hrát.Připomínáte mi pardubice.
Opět musím vyzdvihnout výkon třetí řady v čele s Romanem Šimíčkem.Super
0/0
7.3.2003 20:04

srny

Re: Sparta byla lepší-Budějovice nebrečte
co to tady zase plácáš za nesmysli o Pardubicích?! Raději zapoj mozek a oči a zkus se někdy zamyslet.... Kdypak si asi letos Pardubice stěžovaly??? Zato když si jen vzpomenu na Lojzu a hlavně na Růžu.... :o(((( Vidím, že se hned chytneš každé blbosti, kterou sis někde přečetl, že? Zapomeň na to, Pardubice brečely naposled loni... ale to s těma Budějkama máš pravdu!!!
0/0
8.3.2003 0:37

MaC

kdo mu rozumí
Můžete mi někdo vysvětlit, jak tenhle kdysi špičkový hráč, přišel na to, že za šestého na ledě, který je tři metry od střídačky se už nevylučuje? Nejlíp ať se toho ujme nějaký rozhodčí
0/0
7.3.2003 18:00

goda

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
7.3.2003 17:53

budějčák

Re: slinták
Milý primitive upřimně tě lituju, že si tak vypatlanej. Za prvý na 9. místo jsme měli přece jenom trochu větší náskok než tři body ale podle stylu tvýho vyjadřování je tahle věta na tebe moc složitá co? Nevadí dáš někomu do držkY a budeš se zase cítit dobře že jo slintáku.
0/0
8.3.2003 0:18

Lukáš Havel (ČB)

Sparta vyhrála zaslouženě
Já jsem tam byl, na obou zápasech. Jsem Budějičák, a studuji v Praze. Buďme spravedliví, rozhodčí pískali na obě strany stejně, někdy chybně (což se bohužel stává), ale určitě nikoho výrazně nepoškodil. A ke zmiňovanému rozhodujícímu momentu jen tolik : vyloučení za vyšší počet hráčů bylo oprávněné, pravidla hovoří jasnou řečí.
0/0
7.3.2003 17:23

Patricus

Praha
Ale nejhorší na těch rozhodčích je, že si na to hráči zvyknou, pak jedou ven a tam to podle toho vypadá. Jak už turnaj ve Švýcarech, tak Liga mistrů a UEFA. A ano, mladý Svěrkoš si zahrál ve vápně a byla z toho penalta, ale už má za odměnu STOP na jeden zápas, to se Spartě v její "éře" stát nemohlo.
0/0
7.3.2003 15:09

Juice

:)
klasika... rozhodčí nadržují pražákům. Ať už je to Sparta nebo Slavia,a sparťani se tu můžou chvástat jak chtějí, že jsou nejlepší. Prostě je to TAK.
0/0
7.3.2003 11:41

Dain

Re: :)
to není prostě TAK, ale je to tím, že všichni se dohromady utvrzujete, jak pražákům nadržujou. je to jak vymejvání mozků. a pak když je pak nějakej spornej moment, tak jsou hned všichni tou demagogií utvrzený. ale že se v každým kole, v každým zápase vyskytne spornej moment to nikoho nezajímá a nikdo si toho ani nevšimne. ale když tom zápase náhodou hraje spa nebo sla to je potom plnej chat keců. ještě že v tom bombovým zápase havířov:třinec nehrála sparta. to by pak bylo keců, jak pražáci volaj aby jejich tým neprohrál. ale že to byl třinec tak to nikoho ani nenapadlo.
0/0
7.3.2003 17:43

drummmer

byl jsem tam
Byl jsem vcera na Spartě a Budějovice hrály fakt špatně. Naštvanej odchod do šaten působil spíš směšně, přišlo mi to jakoby se mimopražský týmy za každou cenu snažily dokázat, že rozhodčí Spartě nadržujou, přitom to byla jasná hra v šesti. Nejsem velkej fanoušek Sparty, mám jen rád dobrej hokej, a ten Sparta včera hrála. Přitom Budějovice by nebyly špatný, jenom by musely hrát víc hokej a míň trucovat. Jo, a Ruda Suchánek hrál fakt zákeřně, na to se nedalo koukat, byl mi spíš pro smích.
0/0
7.3.2003 11:40

sparta

Nechte si už ty mýty o Spartě!!Ty vaše křivdy pramení od toho jak je Sparta stále jedna z nejlepších, a to vás štve, protože vy nejste!!
0/0
7.3.2003 11:30

lumír

Přečetl jsem si příspěvky a nestečím se divit.Mluvil jsem s kamarádem(Spartu nesnáší,fandí Pardubicím),který byl na obouch zapasech a tvrdil,že rozhodčí ovlivnili zápasy jen minimálně a hlavní problém byl ve hře Budějovic.Budějovice nedali gola a vše svádí na rozhodčí,tak by mne zajímalo,jak chtějí vyhrát bez golů.Budějičaci už nebtrečte a přemýšlejte jak hrát hokej,abyste dali víc než jeden gol za dvě utkání.
0/0
7.3.2003 11:29

CB

Re:
Děsně mě to štve,ale je to přesně tak.Dát jeden gól za 120 minut,za to fakt rozodčí (i kdyby nás zařezávali sebevíc) nemůžou.Doufám že už v neděli se tomu hokeji budou věnovat.
0/0
7.3.2003 12:02

Kolega

Re:
to je zvlastni, ja tam vcera byl a byl to exemplarni pripad toho, jak nekomu pomoci. jeste ze ma sparta ty opakovany zabery na obrazovce. ty fauly byly uplne smesny.a to nemluvim o tom, ze jednou vyloucili uplne jinyho hrace nez chteli:) a jen pro pochybovace - nejsem fanda budejovice
0/0
7.3.2003 12:23

festr

Re: Re:
To teda nevím kde jste byl, neboť na Spartě se opakované záznamy faulů a sporných situací už dlouho nevysílaj!!!Vysílaj jenom opakované záběry gólů!
0/0
7.3.2003 12:41

NeO

Re: Re: Re:
Tak ty si vcera na tom hokeji urcite nebyl,jinak bys videl,ze tam ty radoby fauly ukazovali.Nejsem  zadnej priznivec Budejic,ale vcera to v nekterych chvilich fakt vypadalo,ze metr nema pro kazdyho sto centaku.A navic,kdyby Sparta nedala ty dva usmoleny goly v presilovce 5:3,tak by mela sakra svazany ruce a to se to pak jinak hraje!5:3 je presilovka,ktera je spis vyjimkou a ne ze ji nekdo hraje za dva zapasy 4krat v prvni tretine,to je pak do oci bijici!Navic za fauly typu postuchovani pred branou.Nelze se pak divit,ze hraci hrajou zakerne a odchazeji na protest z ledu.To by udelal asi kazdej,kdyz se citi ukrivdenej!!!
0/0
7.3.2003 13:28

fgh

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
7.3.2003 14:08

Starver

Sparta...
... je v tomhle naprosto jedinečná. Pamatuju si ještě mimoděk jak měli být kontumováni za tu světlici nebo co a jak to pak zvrátili na opakované utkání... tohle je prostě Sparta, mají vždycky nejrovnější podmínky ze všech rovných. Už jsem si na to stačil zvyknout a zle je mi z toho jen občas.
0/0
7.3.2003 11:18

lumír

Re: Sparta...
Mimochodem o opakování zápasu demokraticky hlasovaly všechny kluby extraligy a to Sparta jaksi nemohla ovlivnit ,i kdyby se zblaznila.Mám dojem,že pro opakování zápasu hlasovalo 8 klubů a proti bylo 6 klubů.Opět jeden zaslepenec!!
0/0
7.3.2003 13:16

sparta

tak se hraje o play off?
Každý kdo viděl oba duely mezi Spartou a ČB, musel sám na vlastní oči vidět jak ČB hrajou play off!!Takhle špatně nehraje ani Havířov!!Proberte se!!!
0/0
7.3.2003 10:51

festr

Re: tak se hraje o play off?
Konečně někdo, kdo ty dva zápasy viděl. Naprosto souhlasím!
0/0
7.3.2003 10:56

Patricus

hra v šesti
No tak když se nestraný pozorovatel vyjadří ve smyslu, že ta situace před odchodem do šaten nebyla posouzena od rozhodčích správně, tak to už zavání. Ale ono dlouhodobě funguje , že prostě Sparta musí vyhrát. A to jak v hokeji, tak ve fotbale. Doufám, že v obojím vyhraje niekdo jiný.
0/0
7.3.2003 10:41

festr

Re: hra v šesti
Hmm a co třeba nafilmovaná penalta od Sverkoše v sobotu na Baníku kde Sparta prohrála. Fakt jste všichni, kdo toto může napsat, úplný chudáčci! Kdo dá víc golů tak ten vyhrál, jako třeba Baník. Nevyhrávají rozhodčí, ale kluby si to prohrávají sami svojí střeleckou impotencí!
0/0
7.3.2003 10:54

Jihočech

Re: Re: hra v šesti
Koukám, že jsi právě jeden z těch zoufalců, co mají zalepený oči a plácaj fráze. Ono se totiž blbě střílí víc gólů než soupeř, když jsi pořád ve třech, troubo.
0/0
7.3.2003 13:15

Jihočech

Pražský ubožáci
Kluci, ukažte těm pražskejm zmetkům, co ve vás je! I když režie ligy je jasná, holt se musí hrát semifinále Slavia-Sparta, aby byli ubožáci z Prahy spokojení!
0/0
7.3.2003 10:21

festr

Re: Pražský ubožáci
Zmetek, to můžeš být jenom Ty!!!
0/0
7.3.2003 10:49

pablos

ubohá cesta českého hokeje
Je to smutný pohled na dění v naší extralize. Jsem v první řadě fanda dobrého hokeje, ale ten se bohužel nedá hrát pokud jeden tým hraje většinu zápasu v oslabení. Nemám nic proti Spartě, ale proč jim celý český hokej leze do "prdele". Vždyť je to do okaté i pro nejihočechy. Snad každému je jasné, že v prvním kole Sparta vypadnout nemůže - s pomocí rozhodčích dál bude dotlačena i kdyby její hráči neměli o formě ani tušení. U jakéhokoli jiného soupeře by se to stát nemohlo - patrně je ve veřejném zájmu, aby Sparta v senifinále nychyběla. Je to velká škoda že ČB chytli v play of právě Spartu, protože tím bylo rozhodnuto dávno dopředu o postupujícím i o tom, že hokej půjde v těchto zápasech stranou. Sparťani chyťte se za hlavu a přemýšlejte - fandit mužstvu, za které se výsledky odehrávají tlakem z venčí bych určitě nechtěl. Titul Vás určitě nemyne, ale takový titul Vám nikdo soudný závidět nebude. Jste morálně porežený a nebál bych se říct ubuhý tým. Doufám, že do budoucna se poměry v našem hokeji změní.
0/0
7.3.2003 9:47

vajgl

Re: ubohá cesta českého hokeje
Nevím, jestli Spartu titul mine nebo ne, ale tebe asi trochu minula gramatika, co? A vyhrajou Pardubky, jinak je to podvod.
0/0
7.3.2003 9:59

Sparťanská šlechta

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
7.3.2003 11:44

Hary

Re: Re: ubohá cesta českého hokeje
Chudáčku, musím Ti však sdělit, že letos vás titul 100% mine  
0/0
7.3.2003 12:56

Roman Zemánek

Když hokej hrají rozhodčí
Nejsem častým zadavatelem příspěvků, i když na hokej v Českých Budějovicích chodím dlouho a to opravdu na hokej a hokejové umění hráčů, jak domácích i hostů. Veškerý dojem a zážitek pro fanoušky z očekávaného utkání play-off Sparta -České Budějovice nezkazil výkon hráčů, ale naprosto neuvěřitelný výkon čtyř mužů v pruhovaném.
Divák se mohl sám a na vlastní oči přesvědčit o tom, že pokud má někdo vyhrát, tak se to dá zařídit ne výkonem hráčů na ledě, ale výkonem rozhodčích. Oba zápasy jsou si naprosto podobné jak vejce vejci, jen výkon rozhodčích byl v tom druhém v tom špatném slova smyslu ještě lepší. V obou zápasech  a v téměř shodném čase po marné snaze domácí Sparty - posílá rozhodčí po vymyšleném faulu hosty do dvojnásobného oslabení a tím rozhoduje celý průběh zápasu. O zastavení nájezdu hostí (Turka) se nemá cenu dohadovat.
i když nejsem zastáncem unáhlených gest a rozhodnutí - vidím odvolání hráčů z ledu trenérem Pouzarem, jako jedinou ovšem zbytečnou možnost jak upozornit na výkon rozhodčích. nikdo již nezmiňuje to, že i rozhodčí nastoupili na led ve druhé třetině o dvě minuty později.
Osobně se domnívám, že mužstvo Sparty je natolik silné, že může v domácím prostředí  vyhrávat i bez takto zmanipulovaných zápasů. I když většina lidí jenž hokej sleduje ví, že právě tento klub hraje hokej o výsledky i mimo ledovou plochu. Tentokrá mu k tomu pomohl exceletní výkon rozhodčích.
Pokud se budou zápasy rozhodovat tímto způsobem, pak opravdu nemá cenu na takovéto zápasy chodit. A neubráním se výroku k řízení zápasu. Myslím že tito rozhodčí včetně pana delegáta by si měli do konce sezony odpočinout a užít si zaslouženého výdělku. 
 
 
  
0/0
7.3.2003 9:02

festr

Re: Když hokej hrají rozhodčí
Pane Zemánek  je vidět, že se na zmiňovanou sérii koukáte přes hodně černé sluneční brýle. Výkon rozhodčích byl absolutně v pořádku. Hokejisté Českých Budějic na Spartu opravdu nemají. Včera hráli prvních pět minut. Poté co je sparta začla evidentně přehrávat nasadili svoji obviklou hru. Hráči budějic místo aby se všímali puku a snažili se vymyslet něco hokejového, tak akorát hledali někoho, do koho by mohli najet, narazit ho na mantinel, píchnout ho holí, přidržet, a udělit sem tam nějakou tu ránu. Připomínalo mi to destruktivní Plzeň. Docela bych ocenil, kdyby nám Budějovice ukázali, že umí hrát hokej, ale to se asi nedočkám. Když se někdo neustále vymlouvá na rozhodčího, a přitom nedá ani gól, tak ať se jde vycpat a nebrečí jak malé dítě když mu seberete hračku. Takže Budějovice, nebrečte a hrajte hokej. Jinak já se už těším na semifinále Sparta - Slavie.
0/0
7.3.2003 9:41

Roman Zemánek

Re: Re: Když hokej hrají rozhodčí
Jen zpět k základní části a vašemu komentáři. V Budějovicích se hrál velice pěkný hokej až na výlevy hráčů Sparty. A co mne udivilo nejvíce P.Břízy jenž třikrát úmyslně posunul branku, rozlámal hokejku a napadnul útočníka jen vyhledem k tomu, že se Spartě nedařilo.  Budějovice  mají takové hráče, jenž odpovídají jejich finančním možnostem a rozpočtu, klubu. Ten se spar´tanským srovnat nedá, přesto hrají celkem slušný hokej a vychovali spoustu schopných hráčů (konečně někteří z nich ve Spartě úspěšně hrají včetně P.Břízy, Radka Bělohlava). V žádném případě by jste v Budějovicích neviděl tak řízené utkání jak na Spartě. Ostatně máte příležitost v neděli a pondělí. Věřím že jsme schopni hrát pěkný otevřený hokej, bez zaplacených rozhodčích a umět dávat goly pouze při hře 5 na 3 a v pohodě dohrávat domácí utkání  s tím složením jaké Sparta má.  Škoda jen, že se tak nestalo v televizním přenosu. Je to škoda jak pro fanoušky tak pro hokej jako takový ..... doufám jen že se podobná utkání nebudou opakvat, i když v případě Sparty o tom nejsem vůbec přesvědčen.
 
 
 
0/0
7.3.2003 12:31

festr

Re: Re: Re: Když hokej hrají rozhodčí
Co třeba přestat brečet nad rozlitým mlékem. V prvním utkání dala sparta góla ze hry 5 na 3 jen jeden a tato situace byla posouzena naprostu regulérně. Včera si za to mohli opět Budějovice. Jedna věc je jistá rozhodčí je rozhodčí. Tým kterému jde o hokej by přetrpěl hru 5 na 4 a pak by se snažil dát gól. U Budějic jsme tuto snahu viděl až na posledním místě. Co se týče rozpočtu, tak o tom už nemůžeme mluvit. Nezapomeň me, že každý si může získat sponzory! Koukněme na Vsetín  6 titulů během sedmi let a proč? Protože sehnali sponzory. Budějovice můžou taky.
0/0
7.3.2003 12:57

Balaton

Re: Re: Re: Když hokej hrají rozhodčí
Nevím, kde jste vzal, že Petra Břízu vychovaly pro Spartu České Budějovice. Petr je z Prahy, začínal v dnes už zaniklém klubu Ústřední dům pionýrů a mládeže Praha a pak přešel do Slavie. Na jihu Čech chytal teprve před vojnou, v první polovině 80. let.  A ještě dovolte poznámku k vyloučení za šest hráčů ČB na ledě. I kdyby měli pravdu, odchod ze střídačky si měli dobře rozmyslet. Jihočeši se sami připravili o šanci zápas zvládnout. Šli do kabin, za což dostali dvě minuty. Tím pádem hráli ve třech. Pak obdrželi druhý gól a bylo po zápase. Ukřivděnost hráčů se dá pochopit, ale k vítězství zpravidla nepomůže. To jsme viděli loni v případě Pardubic. Pan Pouzar vytekl a připravil svůj tým o šanci sérii srovnat. Tenhle jeho krok vyzněl z hlediska konečného vývoje zápasu jen jako prázdné gesto. 
0/0
7.3.2003 13:19

krles

Re: Když hokej hrají rozhodčí
ty jsi asi nebyl na tom zapase vid ? nic proti budejovicim ... ale budejovice hrajou zakarne az to neni pekny, bych rekl ze k vam byli rozhodci jeste hodny ...
0/0
7.3.2003 9:52

CB

(Příspěvek zrušen)
0/0
7.3.2003 8:18

Erw

Re: taky jeden názor
Taky jeden. Sam proti mnoha.
0/0
7.3.2003 8:31

Jarda

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
7.3.2003 8:01

falcon

to je zvláštní
Neni normální, že sparta hraje 8x za zápas 5 proti 3. Možná by se rozhodčí měl soustředit na sledování faulů a přestupků na obou stranách. Třeba i občas potrestat filmování.
0/0
7.3.2003 7:52

Zilb

Re: to je zvláštní
8krat za zapas? To je peknej nesmysl, nauc se pocitat, statistiku vyloucenejch si najdi na netu. Pokud si prejes, aby rozhodci trestali i filmovani, tak to ses spatnej fanda svyho klubu, protoze potom budou budejky vylucovany jeste vic. Ja ty zapasy videl, snazim se nebejt predpojatej, ale je to tak. Budejice na to nemaj a dohanej to fyzicky-faulama.
0/0
7.3.2003 8:13

mikél

není to dobrý
já teda nevím, nebylo to v telce. Ale byla tam Slávie, které fakt fandím ale myslím že rozhodčí jen vytvářeli vědomí že pískaj všechno. Měl jsem z tý výhry Slávie divný pocit, spoustu přesilovek, které jí to utkání výhrály, bylo připísklých. Viz ta rozhodující /na 1:0/ kdy hokejka v obličeji Slávisty byla také slávistická a ne Vsetínská.
 
0/0
7.3.2003 7:39

moook

Sparťanský buzeranti
0/0
7.3.2003 7:03

festr

Re: Sparťanský buzeranti
To je jediný, co Budějovičtí fandové umí!!! Jediné co jsem od nich slyšel za ty dva zápasy bylo sparta sparta buzerantu parta - chudáčkové.
0/0
7.3.2003 9:02

CB

Re: Re: Sparťanský buzeranti
Lžeš
0/0
7.3.2003 9:30

Paul Mc

ASŤ ŽUIJE ČESKÝ TELECOM SPARTALIGA!!!!!!! A ŘEDITEL LIGY A.HADAMCZIK.
Moc se mě líbí, jak se "cajzli" naváželi loni do Vítkovic a do jejich trenéra, ale te´d je šišlavej Lojzek bůh:)))))
0/0
7.3.2003 6:38

Kule

Re: ASŤ ŽUIJE ČESKÝ TELECOM SPARTALIGA!!!!!!! A ŘEDITEL LIGY A.HADAMCZIK.
Nevím, pro koho je tady bůh, ale znám dost lidí včetně mě samotného, kteří kvůli této osobě přestali chodit na Spartu a dokud neodtáhne, tak tam nejdu. 
0/0
7.3.2003 8:07

Tomáš

Re: Re: ASŤ ŽUIJE ČESKÝ TELECOM SPARTALIGA!!!!!!! A ŘEDITEL LIGY A.HADAMCZIK.
No, myslím že to není žádná škoda, Sparta asi o moc nepřišla, řekl bych... :o) Takovýhle "inteligenty" tam fakt moc potřebujou... .o)))))
0/0
7.3.2003 8:35

Jirka

Re: Re: ASŤ ŽUIJE ČESKÝ TELECOM SPARTALIGA!!!!!!! A ŘEDITEL LIGY A.HADAMCZIK.
A je vidět, že takových Vás je asi hodně.
0/0
7.3.2003 9:20

Stréc

Pokud trenér Pouzar
skutečně pronesl větu, že Sparta z Budějic neodjede zdravá, ptám se - patří či nepatří tento trenér na lavičku?
0/0
7.3.2003 1:44





Najdete na iDNES.cz