Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Budějovičtí trucovali a znovu prohráli

Stejně jako v prvním utkání rozhodla o vítězi čtvrtfinále play-off úvodní třetina. Hokejisté Sparty v ní využili dvě dvojnásobné početní výhody a získali potřebný klid. Nejprve se hosté z Budějovic dvakrát vyfaulovali na Šimíčkovi, druhou dvojnásobnou přesilovku nabídly Budějovice zbytečným protestem. Nesouhlas s rozhodnutím rozhodčího vyjádřily odchodem do kabiny. Nevoli Budějovických rozpoutal hvizd zastavující právě rodící se šanci na vyrovnání.Přehled dalších zápasů play-off najdete zde

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Albert, Sumperk

K vymluvam Prazanu
1)"V Praze se maka dele, nez jinde"
A) Vyprosuju si slovo makat. V Praze je vice nez kde jinde prevaha kancelarskych a administrativnich praci. Vetsina z tech co "maka", travi 8 hodin denne u computru, z toho v mnoha pripadech, jak se zda, 4-5 h z toho stravi na ruznych diskusnich forech.
B) Pravdou je, ze v Praze jiz prevlada pracovni doba 9-17, nad pracovni dobou 8-16, ktera je mimo Prahu standard. U soukromych firem zalezi na zamestnavateli. Pokud nekdo pracuje do 20h, ci dokonce do 22h, jak jsem se tu take docetl je bud a)workholik- a to je nemoc a mel by se jit lecit, nebo b) neschopnost zorganizovat si cas. Pochopitelne, zacatek utkani v 17h vse komplikuje. Pokud vsak mohou byt jinde vyprodane stadiony, tak to asi "nejak jde"!!! Nahradni volno, osobni domluva se zamestnavatelem apod. A propos, kolik bylo na Slavii studentu, duchodcu, vojaku apod., ze nedali dohromady vic, nez trapnych 2346?!
3)"V Praze se narozdil od vidlakovu maka"
Priklad vrcholne arogance, namyslenosti, omezenosti, hlouposti. Divim se ze takovi lide mohou najit dusevni zamestnani. Za penize, ktere jsou jinde bezne, by vetsina techto Prazanu ani nevylezla z postele. Nemluve o tom, ze by museli na 8 (na 7, na 6)!
4)"V Praze je vice kulturniho vyziti"
Jiste pravda. Kdo je vsak fanouskem sportu, jiste uprednostni vrchol sezony v hokeji, nez cokoliv jineho. Mam na mysli bezneho priznivce sportu, nikoliv fanatika... A prosim vas, netvarte se ze travite vikendy na vystavach v Rudolfinu, to je trapne, vetsina z vas, jako mistnich, by tam ani netrefila...
5) "Z okraju Prahy je do Edenu (Holesovic) daleko."
Za prve, vetsina lidi pracuje v centru. Za druhe, na utkanich v Pardubicich byly spousty fandu z celych vychodnich Cech, kteri se dostavaji na misto utkani rozhodne dele.
6) Trochu vice soudnosti, prosim. A zkuste prijit na semifinale, pokud se tam dstanete. Vas tym vas bude potrebovat.
Tak zdar...
0/0
7.3.2003 14:11

abel

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
7.3.2003 15:20

Albert, Sumperk

Ostuda hlavniho mesta
Pardubice-Znojmo 9300 (vyprodano), pocet obyvatel Pardubic cca 95 000
Trinec-Vitkovice 5155 (kapacita 5200), pocet obyvatel Trince cca 40 000
Sparta-C.Budejovice 4263 (kapacita 14000), pocet obyvatel Prahy cca 1 170 000
Slavia-Vsetin 2346 (kapacita 5000), pocet obyvatel Prahy cca 1 170 000
Paralelne se hraje playoff II.narodni hokejove ligy (amaterska soutez) - na vetsine zapasu vyprodano, ci alespon blizi se kapacite stadionu.
 Uroven navstevnosti playoff extraligy v Praze je zcela otresna, na cislo  2346 zadne vymluvy nepomohou.
Slavia ma v nejvyssi hokejove soutezi, slabou tradici, minimum skalnich fanousku, nestabilni kotlik, ktery se i na domacim stadine nechava prervat kotlem hosti (ac v Edenu obvykle hraji na lede prim domaci).
Sparta ma v nejvyssi hokejove soutezi naopak stabilni misto a dlouhou tradici. Presto plati v podstate totez co u Slavie... Otazka k zamysleni vsem, kteri maji v Praze s hokejem co docineni. Troufam si tvrdit, ze navstevnost na vrcholne boje jednoho ze dvou nejsledovanejsich sportu u nas je nejvetsi ostudou mesta Prahy.
0/0
7.3.2003 14:08

pilot

spartan jako spartan
Nebojte se Spartani, na vsechny svine se vari voda, jen se podivejte jak dopadla fotbalova sparta. Rozhodci se uz taky neboji proti ni piskat....
0/0
7.3.2003 9:04

Jaroslav Pouzar

Re: spartan jako spartan
Neurážej Spartu, nemehlo, já osobně ji tipuju na mistra ligy!!!
0/0
7.3.2003 11:01

krTTek

pro iDNES zvláště pak pana Langra
Pekne me zacinate "kakat" s komentari k nizke navstevnosti. Ani nevite jak rad bych sel na hokej ale nemuzu ve tri hodiny zapichnout vidle do hnoje ale musim do peti sedet v kancelari. Mel byste se pozastavit nad absolutne nesmyslnym hernim systemem. Na Slavii bylo dokonce jenom 2346 divaku. A kterej dement vymyslel ze se budou hrat vsechny zapasy v jeden den, ten by si mel "nakakat" na hlavu (v minulosti jste nektere moje komentare vyradili vzhledem k neslusnym vyrazim, doufam, ze dnes cenzura zasahovat nebude )
0/0
7.3.2003 8:21

Meda Beda

Re: pro iDNES zvláště pak pana Langra
Jak se rika, pro pravdu se clovek nejvic zlobi. Ani kdyz se sectou divaci na obou Prazskych zapasech, tak je to mene, nez  na nekterych jinych stadionech. A to nemluvim o tom, ze kdyby se rozdelil pocet Prazaku na polovinu, tak to porad nema v poctu potencialnich fanousku konkurenci. Proc si neco nalhavat? Neni zajem!
0/0
7.3.2003 9:05

rýpal

Re: Re: pro iDNES zvláště pak pana Langra
... zajem by byl ale neni cas.
0/0
7.3.2003 9:53

makačenko

Re: pro iDNES zvláště pak pana Langra
Kdybys pořádně makal a neseděl na prdeli,jak sám píšeš,tak svou práci  v pohodě zmákneš a jdeš na hokej.Ale to by museli pepíci vědět,co je to makat a potom by zbytečně nekafrali.
0/0
7.3.2003 13:01

Medvedar

Z....á Sparta...
....a nejen ta hokejová....vzpomeň na chování sparťanů teď na Baníku. ..ale na kazdeho jednou dojde-je mi jedno kdo,ale hlavne ať titul nema ona-byli jste zvyklí,že se každý podělá,když přijede do Prahy-ale ty časy jsou pryč....
0/0
7.3.2003 7:44

Jaroslav Pouzar

Re: Z....á Sparta...
Já jsem se tedy podělal...
0/0
7.3.2003 11:03

Medvedar

0/0
7.3.2003 7:40

Hellright

ČeBud
 tento smajlík si přidejte do znaku milí jihočeši, dnes jste se tady fakt předvedli...
0/0
7.3.2003 3:45

Johny

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
7.3.2003 1:28

Jerry

Re: Smrt Budejovicim
Hmmm. Pan je zrejme hokejovy odbornik... Johny, jen tak mimochodem, ses peknej chudak!!!
0/0
7.3.2003 7:18

matysek.NEO

...
Dneska sem tam taky byl a po prvni tretine sem byl na infarkt:) Ne ze by Motor neco poradnyho predved (strilet vice vzduchem nez porad po zemi by mozna pomohlo), ale jak by taky moh, kdyz je rozhodci tak nehorazne zarezavali?!? Tesim se na nedeli...hlavne doufam, ze prijde HODNE lidi, protoze ta atmosfera dneska byla uboha jako pes...fandil jen kotel hostu a aby ty praguse rozhejbal, tak na ne musel ukazovat holy prdele:) Pouzarovi dik za paradni gesto a v nedeli bych rad videl prset Budvarek ze vsech koutu areny:)))
0/0
7.3.2003 1:22

Michal

Re: ...
Nevím, co je parádní na Pouzarově gestu. Tím si prohráli zápas a dokonce to po zápase sám naznačil. I kdyby to byla chyba rozhodčích (hodně sporné), tak kvůli tomu přece nebudu odcházet do šaten jak malý dítě z pískoviště, když mu seberou lopatičku... 
0/0
7.3.2003 10:17

Proti Sparte

BUDĚJICE
Ač jsem přišel dom (nebo kamkoliv) trochu déle, díky rozhodčím, jak jinak, jsme prohráli!:-(Ale jak ??? Rozhodčí je rozhodčí a Sparta sou peníze,jak jinak??? 5 na tři je pět na tři, jak jinak? Po výsledku 2:0 po golech 5 na tři se hraje fakt špatně. Co na to říct? Že by korupce? JASNÝÝÝÝÝÝÝ!!!!!!! jAK JINAK?????
0/0
7.3.2003 0:58

Kohy

...
Ja jsem videl oba zapasy na vlastni oci a pri zachovani chladne hlavy se musim jen usmivat!!! To, co se delo na Sparte je komedie na druhou.
Obzvlaste dnesni zapas - k tomu neni co dodat. Prvni gol v presilovce 5 na 3. Faul byl mozna ten prvni, ale to druhe??? :o))) To by snad neodpiskal ani Brada ve sve nejvetsi forme, ale ten nehral za 100 tisici, takze to chapu. Druhy gol, to byl dusledek ZAREZU. Jelikoz uz tenhle nas signal znam, tak jsem ho cely sledoval - stridani bylo NAPROSTO vporadku, coz potvrdil i Hölzel z televize, ktery si to zpomalil! Misto vyrovnani, ktere by Filip jiste zaridil z toho byla repriza zarezu ze vcera (pripomenu jen faul do 5 na 3, ktery neodpiskal rozhodci, jez byl 1 metr od "prestupku", ale druhy, ktery byl u CERVENE cary!!!). Dekuju panu Pouzarovi za gesto, ktere predvedl, protoze aspon takhle se nad tim nekdo zamysli! Necekal jsem, ze na Sparte neco uhrajeme, ale po prvnich tretinach vzdy nebylo ani o co hrat. Scenar je jasny - ve druhe minute prvni vylouceni hrace CB - za NIC! Po uhrani presilovka 5 na 3 - gol. Dalsi presilovka - gol. Je asi 18ta minuta prvni tretiny a poprve hrajeme v peti - no, co ty kluci asi muzou predvest??? Sparta je samo naopak v laufu, protoze hraje porad u nas v pasmu, diky presilovkam. A to neberu v potaz, ze 4. petka Sparty by byla kdekoliv jinde nejhure druha!
Jsem zvedav, jak se serie vyvine u nas, protoze si nedovedu predstavit, ze by se takovyhle zarez stal u nas pred nabitou halou.
0/0
7.3.2003 0:14

Lama

Re: ...
Stridani zase tak v NAPROSTO v poradku nebylo (jde je o to, co jsi chtel videt) I Pouzal po zapase otocil. Ubrecenci !!!
0/0
7.3.2003 7:08

Medvedar

Re: Re: ...
..on se jmenuje POUZAR....
0/0
7.3.2003 7:48

kasty

Uvidíme
Buďejovičtí nebojte se.Proti Pardubicím nepomůže Spartě nic a nikdo, a výsledkem bude pomsta za všechny, kteří sparťanské protlačování k titulu pocítili a mají ho plné zuby.
0/0
6.3.2003 23:36

Sparťánek

Souhlasím se Šímou
Koukám že v Budějovicích mají mindráky a jdou se vyžvanit na idnes. Jí se divím, že vás baví kecat o zaplacených rozhodčích a koupených zápasech. -
Počkejte až narazí Pardubice na Spartu. To bude jiné kafe. Titulky v novinách budou následovné: Titul pro perníkaře....  Nejlepší finále od 1. valašského titulu. Atd. -
Proto nechte své mindráky doma a běžte na stadion fandit. Možná se ČB bude hrát lépe, když nebudou remcat ale hrát. Třeba to potom bude zajímavější pro všechny.
0/0
6.3.2003 22:59

kom-ex

1:0 na začátku
Sparta v těchto zápasech nejdnou vede na začátku zápasu 1:0. Bohužel a - sportu zdar !
0/0
6.3.2003 21:40

Motor

Re: 1:0 na začátku
1-0 na začátku, ale jak? 5 proti 3, ne, vlastne jeste plus rozhodci, coz je presilovka jako hrom
0/0
6.3.2003 21:44

__

Re: Re: 1:0 na začátku
no nevim kdo se snazil hrat v sesti. holt pravidla jsou pravidla
0/0
7.3.2003 0:07

tomas

Re: Re: Re: 1:0 na začátku
pak at nekdo napise do pravidel, ze se v prvni tretine dava Sparte presilovka 5 na 3 bez ohledu na cokoliv a nebude se nikdo nicemu divit. ale je to absurdni, nemyslis?????
0/0
7.3.2003 9:10

Vševěd

Proc zatim v Praze play-off netahne?
reakce na clanek Proc zatim v Praze play-off netahne? Odpoved: kdo by chodil na zapas, o kterym vi, jak dopadne. (aspon v pripade Sparty to plati) Poklona rozhodcim ...
0/0
6.3.2003 21:34

Šíma

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
6.3.2003 21:29

misaS1@centrum.cz

Re: Co tady zase kňouráte, že někomu pomáhá rozhodčí!
HAHAHa, prekvapive Budejky dostavaji goly v oslabeni jako je to na Sparte normalni, ale kdzy to nejde 5 proti 3, tek rozhodci primouri ocko a je to 5 proti 3 a to je hraje, spis nasim se moc nehraje. Cekal jsem, ze budou nase kosit, ale ze takhle to teda ne.
0/0
6.3.2003 22:26

kritik

Re: Co tady zase kňouráte, že někomu pomáhá rozhodčí!
loni s třincem v PO za stavu 2:0 na zápasy to experti viděli taky zcela jasně a v šestém utkání to už spartě notně teklo do bot a vyhrát to za ně museli rozhodčí.vše před zraky hokejového národa.fuj!
0/0
6.3.2003 23:48

sleeper

rozhodci
To by bylo, aby rozhodci nepomohli Sparte do finale.
0/0
6.3.2003 20:29

Divák

Re: rozhodci
Kdyby jenom do finále !!! Jestli rozhodčí v T-Mobile aréně budou pískat tak jako předchozí dva zápasy proti ČB, tak Spartu protlačí nejen do finále, ale rovnou k titulu !!!
0/0
6.3.2003 21:13

kritik

Re: Re: rozhodci
škoda že se spartou do švýcarska necestovali ti správní rozhodčí.to by nepochybně vyhráli.
0/0
6.3.2003 23:35

jirka

Keeeeeeeeeeeeeeeraaaaaaaaaaaaamiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikaaaaaaaaaaaaaaaa
Konečně se jim to jednou nevyplatilo. To má Pouzar pravdu, že to takhle zkouší celou sezónu a doma jim to i vychází.
0/0
6.3.2003 20:20





Najdete na iDNES.cz